Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Seroczynski schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:29:
[...]

I know, I know, maar als je al een aantal maanden spelen (kom vanuit de TA) kan en je telkens weer een tijdje zit te wachten op de volgende patch dan wil het er nog wel eens inschieten. DOTA 2 beta was naar mijn inzien toch een veel fijnere ervaring, om maar eens een vergelijking te maken (toegegeven, ik zat er daar niet zo vroeg in als bij HOTS).
Zit er zelf ook al sinds Alpha in. Ik snap wat je bedoeld. Maar het is makkelijk om te vergeten dat je nog een BETA aan het spelen bent. En ieder bedrijf pakt het anders aan. Ik weet nog dat de HoN BETA een super ervaring was naar mijn mening. Die game voelde echt aan als een eindproduct terwijl we echt nog dik een jaar in BETA zaten ondanks dat de game al behoorlijk 'compleet' aanvoelde.

DOTA2 borduurde voort op een bestaand systeem van heroes en items.
HOTS heeft een eigen systeem van team-exp en talents, die beginnen nog net niet van scratch met alles.

Althans, ik denk dat het deels daarmee te maken heeft

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.dk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 12:13
Kupauw schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:21:
Ik heb weer een key over, wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Stuur mij een DM.
Bedankt Kupauw! :> _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Weer lading EU keys weg te geven:

https://redeem.geforce.com/de-de/promos

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 18:32
Hoe hoger ik level hoe slechter de teammates die ik krijg zeg. Lijkt wel of de helft niks snapt van objectives pakken als het tijd is of met 5 man iets verdedigen. Altijd wel 2 mensen die een beetje solo en nooit taktisch even een campje meepakken ofzo. Dit irriteert me altijd enorm in een teamgame. Speel dan geen teamgame als je liever alleen iets doet dan beter met bots ofzo.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mjah dat is denk ik altijd wel iets wat je hebt met teamgames.

Ik speel nu sinds 5 dagen HOTS en sgt. Hammer past wel het beste bij me, intussen level 10 behaald :P
Nu ga ik Nova en Tychus eens proberen, dat lijken mij ook wel prima Heroes.
Wel moet ik zeggen dat het bekijken van HOTS op twitch mij totaal niet lokt, itt SC2.

Het aantal russen die totaal weigeren om engels te spreken is wel kneiter irritant.

[ Voor 30% gewijzigd door Fietsbel op 22-02-2015 06:21 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog geen rus gezien toen ik speelde. zelf pas abathur erbij gehaald, die locust builds vind ik niks, snap ze ook niet, je krijgt zo langzaam een locust. geef mij maar het hoedje build:) hij is wel al met zagara mijn fav hero:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 13:19
Tr!gger schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:01:
Hoe hoger ik level hoe slechter de teammates die ik krijg zeg. Lijkt wel of de helft niks snapt van objectives pakken als het tijd is of met 5 man iets verdedigen. Altijd wel 2 mensen die een beetje solo en nooit taktisch even een campje meepakken ofzo. Dit irriteert me altijd enorm in een teamgame. Speel dan geen teamgame als je liever alleen iets doet dan beter met bots ofzo.
Klinkt me me heel bekend.
Ik had laats een potje die de 10 minuten niet eens haalde, team play was dan ver te zoeken.
Beste van dat potje was dat ik gereport was omdat ik op Arbatur zat... ze dachten dat ik afk was de hele match heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Thedark230 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Ik had laats een potje die de 10 minuten niet eens haalde, team play was dan ver te zoeken.
Beste van dat potje was dat ik gereport was omdat ik op Arbatur zat... ze dachten dat ik afk was de hele match heh
Was je gereport, of claimde ze dat ze je gingen reporten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:30
Thedark230 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:21:
[...]

had ik gisteren ook, een of andere rager zat steeds te gillen tegen me dat ik afk was (speelde Abathur)
uiteindelijk gewonnen met de meeste siege dmg en 2de op de lijst met hero dmg :)

het beste is gewoon een goede vaste team te vinden die weten hoe de game werkt.
als je gewoon solo-queue doet heb je een grote kans dat er minimaal 1 bij zit die gewoon niet weet hoe de game werkt.

ps: zal Lost Vikings morgen of woensdag 10k gold worden?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je wel reporten dus in deze game? ik heb wel is iemand willen reporten omdat die belachelijk erg zat te flamen ... maar zag niets staan vervolgens om dat te doen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Ricmaniac schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:53:
Kan je wel reporten dus in deze game? ik heb wel is iemand willen reporten omdat die belachelijk erg zat te flamen ... maar zag niets staan vervolgens om dat te doen.
Jep dat kan na de match. je doet dat door met je rechter muis op het profiel te klikken van de persoon die je wil reporten.

En ik heb geen idee of ik gereport ben. Wat ik wel weet is dat elke keer als ik Arbatur speel ik telkens krijg:
WAAAAA we spelen 4vs5 niet eerlijk bla bla bla of hij is afk constant of wat een waardeloose hero hij doet niks |:( . Pas als ik vertel dat dat ding boven hun hoofd ik ben snappen ze pas dat ik niet afk ben |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ricmaniac schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:53:
Als iemand constant aan het flamen is kan je gewoon harrasment aanklikken en in de tekst iets zetten als: "foul language, calling people names" of iets in die geest.

Ik weet niet precies of het report systeem net werkt als met "leavers".
Leavers worden bij quick match e.d. bij elkaar gematched, ofwel leavers spelen met andere leavers :P

Mogelijk is dat ook bij reports zo. :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Ikke_Niels schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:31:
[...]

Als iemand constant aan het flamen is kan je gewoon harrasment aanklikken en in de tekst iets zetten als: "foul language, calling people names" of iets in die geest.

Ik weet niet precies of het report systeem net werkt als met "leavers".
Leavers worden bij quick match e.d. bij elkaar gematched, ofwel leavers spelen met andere leavers :P

Mogelijk is dat ook bij reports zo. :)
In andere blizzard games halen ze de chatfunctie voor een bepaalde tijd weg voor mensen die zitten te schelden.

Dat begint met een uurtje en kan oplopen tot een aantal dagen als je je vaker misdraagt. Ik weet niet of ze daarna je account gaan bevriezen of niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Je kan dacht ik ook de chat uit zetten van een bepaalde persoon via tab(tijdens de match).
Je hebt daar per persoon een praatwolkje staan en deze kun je uit zetten werkt als ignore in wow

[ Voor 5% gewijzigd door Thedark230 op 23-02-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis echt een /All chat in HOTS. vaak genoeg gebeurd er gewoon iets grappigs of een mooie actie van een enemy en wil ik hem er op aanspreken of gewoon nice play zeggen of whatever maar je kan gewoon niks tegen ze zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:52:
Ik mis echt een /All chat in HOTS. vaak genoeg gebeurd er gewoon iets grappigs of een mooie actie van een enemy en wil ik hem er op aanspreken of gewoon nice play zeggen of whatever maar je kan gewoon niks tegen ze zeggen :(
Er is een "chat-wheel" met teksten zoals "Well Played". Als je Y ingedrukt houdt komt dit naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Yep all chat is hardstikke leuk met normale mensen om erbij te hebben. Helaas omdat een te groot percentage zich niet normaal kan gedragen zodra ze anoniem zijn is het eruit gehaald.

Was dat chat wheel overigens niet eruit gehaald weer (tijdelijk)? Sowieso natuurlijk niet te vergelijken met all-chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
volgens mij staat all chat alleen aan als de core kapot is.
Ik zie namelijk vaak gg van de vijandige team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ja het zou kunnen dat het chat-wheel er tijdelijk uit is. Sowieso was "all chat" aan het einde van de game eruit gehaald. Je zou nu ook geen "gg" meer moeten zien aan het einde van de match (wat een pauper implementatie was dat ook zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat je niet met enemy kan chatten is denk express gedaan --> minder geflame dan.
maar die chat-wheel is uitgezet atm, wat erg jammer is

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Juist erg goed dat je niet met de tegenstander kan chatten (in game), 99,99% zal toch alleen maar geflame zijn. Zojuist Nova unlocked met coins, speelt ook wel lekker weg :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hero league heb ik naar paar keer gedaan, ben wel een enorm fan het draften omdat je dan meestal wel een beetje gebalanceerd team krijg (itt de 5 assassin quick matches).
Nadeel is dat veel mensen het spel te serieus nemen, je dood wensen omdat je een talent pakt die niet door pro's worden gepakt.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis een beta hoe kunne ze dat doen, ik zeg dan altijd yeah well im beta testing this talent :)
stomme mensen. its jsut a freaking game:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:53:
tis een beta hoe kunne ze dat doen, ik zeg dan altijd yeah well im beta testing this talent :)
stomme mensen. its jsut a freaking game:P
it's just a freaking game gaat voor vele gamers van zulke competitive games niet meer op =p het is een sport en je wilt met sporten het liefst altijd winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:05:
[...]

it's just a freaking game gaat voor vele gamers van zulke competitive games niet meer op =p het is een sport en je wilt met sporten het liefst altijd winnen :)
is altijd winnen niet altijd het beste?
Ik soms meer plezier met een potje waar je verliest(dan wel een nek om nek race) dan als je wint.
Puur om het feit dat je ook leert dat je het anders kan aanpakken.
Of zie ik dit nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
De free hero rotation valt tegen net als vorige week. Weer geen Anub'Arak en Nova helaas.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wel Nazeebo, die heb ik al een tijdje willen spelen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Rotatie is voor mij ook prima, moet Arthas en Brightwing nog naar 5 krijgen.

Daarna is het wachten op Murky en TLV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
key:
M2VRYY-KF2K-XWN4MM-N82M-XKBW8Y

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Heb de game sinds gisteren.

En het speelt echt lekker, de camera is even wennen maar daarna (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Ik zat al een tijdje te wachten op Brightwing.
Hij speelt echt fijn al is het wel wennen dat hij geen mount heeft maar een teleport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Thedark230 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:41:
Ik zat al een tijdje te wachten op Brightwing.
Hij speelt echt fijn al is het wel wennen dat hij geen mount heeft maar een teleport :)
heb gisteren Tychus gehaald. Squishy in het begin maar daarna blaas je mensen op :D
Tr!gger schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:19:
De free hero rotation valt tegen net als vorige week. Weer geen Anub'Arak en Nova helaas.
Nova in free rotation ? dan zou ik gelijk een week stoppen. En ik speel pas sinds gisteren heb nu al een hekel aan Nova die is veelste sterk.

[ Voor 34% gewijzigd door rwbk op 25-02-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
rwbk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:39:
Heb de game sinds gisteren.

En het speelt echt lekker, de camera is even wennen maar daarna (A).
De camera kun je ook unlocken.

@Het all chat verhaal. Gewoon simpelweg erg kinderachtig van Blizzard om All Chat voor iedereen maar uit te zetten. Laat mensen lekker zelf bepalen of ze het wel of niet willen gebruiken.
In League of legends is All Chat vooral leuk om te gebruiken. Het geflame gebeurd vooral in de team chat, zoals nu ook het geval is in Heroes of the Storm.

All chat staat aan het einde van de game ook niet daadwerkelijk aan, want alleen "gg" wordt naar het andere team gestuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 25-02-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Thormodo schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:42:
[...]

De camera kun je ook unlocken.

@Het all chat verhaal. Gewoon simpelweg erg kinderachtig van Blizzard om All Chat voor iedereen maar uit te zetten. Laat mensen lekker zelf bepalen of ze het wel of niet willen gebruiken.
In League of legends is All Chat vooral leuk om te gebruiken. Het geflame gebeurd vooral in de team chat, zoals nu ook het geval is in Heroes of the Storm.
Heb nog geen flames gehad in teamchat van HOTS. Community is van wat ik gezien heb niet bepaald toxic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
rwbk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:44:
[...]

Heb nog geen flames gehad in teamchat van HOTS. Community is van wat ik gezien heb niet bepaald toxic.
Komt nog wel als je wat hoger in level bent, wees maar gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
rwbk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:44:
[...]

Die komen wel helaas. zeker als je bepaalde helden speelt die anders zijn dan de standaard held in hots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Thormodo schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:45:
[...]

Komt nog wel als je wat hoger in level bent, wees maar gerust.
Aah spannend XD

Wat ik wel heel erg vervelend vindt is de prijzen voor de hero's. Die slaan werkelijk waar nergens op. En de bundle packs tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

rwbk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:47:
[...]

Aah spannend XD

Wat ik wel heel erg vervelend vindt is de prijzen voor de hero's. Die slaan werkelijk waar nergens op. En de bundle packs tsja...
Als je je daily quests doet en je hero's naar level 5 brengt gaat het vrij hard met het goud. Ik speel nu ietsje meer dan 1 week en heb 20K+ behaald.

Edit: 12 dagen totaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 25-02-2015 09:48 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je alle 7 free heroes twee weken hebt gespeeld dan heb je 14 * 500 = 7000 goud daarvan. Dan heb je gemiddeld door dailies 300 goud per dag, laten we zeggen dat je 10 dagen speelt = 3000 goud. Dan zitten we totaal op 10k goud. Misschien kreeg je nog wat voor je eerste paar player levels, en misschien heb je al van deze week 1-2 heroes tot lvl 5, maar ik zie absoluut niet in hoe je zelfs theoretisch 20k goud kan halen in die tijd. (Gold gain per spelletje is verwaarloosbaar met 25. Zelfs als je al 100 potjes erop hebt zitten kom je ook met dat erbij nog niet in de buurt van de 20k).

Maar goed, het is al eerder langs geweest, en zowel qua echt geld als qua ingame tijd die nodig is, kost het in HotS significant meer om heroes te unlocken dan in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik speel nu enkel nog mijn dailies, en krijg vaak die van 200 á 300 gold. Speel dan één daily per dag, en krijg één tot twee keer per week een daily van 600 á 800 gold die ik dan nog complete. Gaat uiteindelijk niet meer snel met de gold gain. Heb zo goed als alle heroes al een tijdje op level 5 of hoger zitten. Dat is echt het moment dat je het begint te voelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sissors schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:16:
Als je alle 7 free heroes twee weken hebt gespeeld dan heb je 14 * 500 = 7000 goud daarvan. Dan heb je gemiddeld door dailies 300 goud per dag, laten we zeggen dat je 10 dagen speelt = 3000 goud. Dan zitten we totaal op 10k goud. Misschien kreeg je nog wat voor je eerste paar player levels, en misschien heb je al van deze week 1-2 heroes tot lvl 5, maar ik zie absoluut niet in hoe je zelfs theoretisch 20k goud kan halen in die tijd. (Gold gain per spelletje is verwaarloosbaar met 25. Zelfs als je al 100 potjes erop hebt zitten kom je ook met dat erbij nog niet in de buurt van de 20k).
Een nieuwe speler kan dat toch halen.
Je vergeet het volgende:
Level 2 1000 gold
Level 4 1000 gold
Level 8 2000 gold
Level 10 2000 gold

Nova (10K) , sgt Hammer (8k) en Raynor (2k) unlocked + nog wat goud over. Maar nee, het kan inderdaad niet :O :z

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 25-02-2015 09:41 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Had dan onderschat hoeveel goud je bij die lvls nog kreeg. Maar dan nog kom ik erop uit dat je heel veel moet hebben gespeeld, en vraag ik me dus af of dat ietsjes meer dan een week niet ruim meer dan een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
als je lvl 40 ben en je hebt alle heroes al lvl 5 gehaald dan is je gold income erna zeer laag :(
ik moet nog 700 gold voor lost vikings, maar dat gaat me dus nog 2 of met pech 3 dagen duren

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sissors schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:52:
Had dan onderschat hoeveel goud je bij die lvls nog kreeg. Maar dan nog kom ik erop uit dat je heel veel moet hebben gespeeld, en vraag ik me dus af of dat ietsjes meer dan een week niet ruim meer dan een week is.
Ik heb het opgezocht, 12 dagen dat ik de key heb, misschien 10 dagen gespeeld. 201 potjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 25-02-2015 10:15 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Nova in free rotation ? dan zou ik gelijk een week stoppen. En ik speel pas sinds gisteren heb nu al een hekel aan Nova die is veelste sterk.
Zo goed is Nova anders niet hoor, ze is een echte noob-killer maar tegen een goede speler/team is ze echt zwak.

(edit)Btw, ik ben atm wel aan het sparen voor Nova omdat ik het wel leuk vind om met haar te spelen in quick matches(ik hoop dat ze in de toekomst wat gebuffed wordt zodat ik ook met haar in hero league kan spelen).

[ Voor 28% gewijzigd door wimdezoveelste op 25-02-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomdek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 20:48
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:
key:
M2VRYY-KF2K-XWN4MM-N82M-XKBW8Y
Is gebruikt zonder te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

wimdezoveelste schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:04:
[...]

Zo goed is Nova anders niet hoor, ze is een echte noob-killer maar tegen een goede speler/team is ze echt zwak.

(edit)Btw, ik ben atm wel aan het sparen voor Nova omdat ik het wel leuk vind om met haar te spelen in quick matches(ik hoop dat ze in de toekomst wat gebuffed wordt zodat ik ook met haar in hero league kan spelen).
Helaas ontbreekt een 'true' invisibility hero. Je kunt Nova en Zeratul altijd zien als je goed kijkt als een vorm van schim ('gebroken' licht, 'stealth' effect zoals in veel games). Waardoor je dus trickshots kunt aimen om ze damage te doen en zichtbaar te maken.
Jammer aan een kant, ik zou het fijn vinden een hero met echte invisibility (zoals riki) te zien :P.

Tijdje terug trouwens een match gehad waar ik nova speelde en een maat van mij zeratul. Beide in dezelfde lane gegaan en vervolgens constant samen roamen.
Wat een hilarische match was dat, zeg XD :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
@Darkfreak, als ik die combo zie ben ik niet echt happy, want man, je voelt je echt opgejaagd wild met die 2 in het enemy team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

wimdezoveelste schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:16:
@Darkfreak, als ik die combo zie ben ik niet echt happy, want man, je voelt je echt opgejaagd wild met die 2 in het enemy team...
Halverwege de match begonnen ze door te krijgen dat ergens alleen lopen niet slim was. Echter hadden we tegen die tijd al een 2-lvl voorsprong.
En ook in groepjes van 2 of 3 waren we in staat om de zwakste neer te nuken en vervolgens ervandoor te komen. Afhankelijk van de groep zelfs nog eens terug en een tweede kill scoren :P.

Een van die matches zat een illidan bij ons team erbij. Die pakte global hunt en vloog alles achterna wat ons somehow ontkwam. Hilarisch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Sissors schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:16:
Als je alle 7 free heroes twee weken hebt gespeeld dan heb je 14 * 500 = 7000 goud daarvan.
Krijg je goud als je de free2play heroes gebruikt? Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Der Heino schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:39:
[...]

Krijg je goud als je de free2play heroes gebruikt? Hoe werkt dat dan?
Hero tot level 5 levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
@ Darkfreak dat wil ik wel eens uit proberen, wat voor talent spec had je gekozen voor nova?
Ben namelijk nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thedark230 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:57:
@ Darkfreak dat wil ik wel eens uit proberen, wat voor talent spec had je gekozen voor nova?
Ben namelijk nieuwsgierig :)
http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/nova#osiL

Altijd openen met snipe, gevolgd door Pinning Shot.
Tripple-Tap gebruik ik soms erna op beefy heroes, of als ik denk dat ik er nét een kill mee krijg zodat die weer off-CD komt

[ Voor 23% gewijzigd door Darkfreak op 25-02-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Darkfreak schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:01:
[...]

http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/nova#osiL

Altijd openen met snipe, gevolgd door Pinning Shot.
Tripple-Tap gebruik ik soms erna op beefy heroes, of als ik denk dat ik er nét een kill mee krijg zodat die weer off-CD komt
ga ik eens proberen :)

Ik loop vaak rond met deze talent set:

http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/nova#o1EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat ook een mooie build is als je met een assassin roamed:

http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/nova#t5i5

Uiteraard wordt pinning shot dan je opening

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 25-02-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Ziet er goed uit kan ik vanavond eens wat dingen testen met nova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Lost Vikings zijn nu 10K.
Persoonlijk niet helemaal mijn type hero, moet ook zeggen dat ik ze ook maar 2x in een match heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/nova#oswa
Toen ik nog veel nova speelde gebruikte ik deze build, je knalt je decoys neer en je unload, zodat men nooit weet wie je bent, als je een leveltje voor staat en dit op een squishy hero zoals een valla doet is dat een instagib.

Ik heb echter al een hele tijd geen nova gespeeld omdat het een squishy hero is zonder enkele escape, afgezien van haar cloak. Als haar cooldowns weg zijn en je hebt iemand op je ben je gegarandeerd de sjaak.

Steam

Verwijderd

Ik moet de game nog gaan onderzoeken maar kunnen jullie mij vertellen of het weer een typische Blizz game is van deze tijd, daar bedoel ik mee dat als je naar rewards kijk je in de praktijk toch wel weer "verplicht" word om er een daily quest game van te maken? (even buiten beschouwing laten dat je euro's wil strooien)

Ben in ieder geval het hele daily quest principe stront beu aan het worden in vele blizz games. :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 11:04 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:02:
Ik moet de game nog gaan onderzoeken maar kunnen jullie mij vertellen of het weer een typische Blizz game is van deze tijd, daar bedoel ik mee dat als je naar rewards kijk je in de praktijk toch wel weer "verplicht" word om er een daily quest game van te maken? (even buiten beschouwing laten dat je euro's wil strooien)

Ben in ieder geval het hele daily quest principe stront beu aan het worden in vele blizz games. :p
Zie mijn vorige paar posts in dit thread. Na zo'n vier maanden access te hebben heb ik alle heroes tot level vijf gespeeld en is mijn profiel al lang en breed level 40. Dit betekend dat ik géén 500 gold per hero op level vijf meer krijg en géén gold meer krijg voor de progressie van mijn account level omdat 40 de max is.

Ik speel onderhand elke dag een daily quest weg (enkel dat, in co-op). Je kan ze nu wel sparen, tot dat je er drie in je log hebt staan, om dan vervolgens allemaal in één keer weg te werken, scheelt weer. De hoeveelheid gold die je met een daily kan binnenharken varieert van 200g tot 800g.

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:02:

Ja wel een beetje, maar hoe je ermee om gaat is aan jezelf. Ik heb tot nu toe wel alle dailies gedaan, al ben ik niet van plan dat te blijven doen, en ligt het eraan hoe het uitkomt.

Voor je maximale gold inkomsten wil je ze allemaal doen natuurlijk, maar als je minder speelt dan hoort minder inkomsten per dag ook geen probleem te zijn. Dan heb je nog het gedeelte als je wel regelmatig speelt, maar je door de dailies 'gedwongen' wordt om heroes te spelen die je niet wil spelen. Oplossing: Ze niet spelen.

En tuurlijk ik begrijp dat het aanlokkelijk is het wel te doen, maar ruim een week geleden ofzo bedacht ik ineens toen ik nog een aantal games met een hero waar ik geen drol aan vond moest spelen om lvl 5 te halen, dat ik helemaal niks moet doen. Ik vind Brightwing heerlijk spelen, waarom zou ik dan met andere heroes gaan spelen waar ik geen drol aan vind? Ik heb mezelf beloofd/verplicht om nooit meer in een spel te gaan grinden, dus dan doe ik dat ook niet. Wordt er een stuk leuker van.

Overigens wat anders wat betreft Brightwing: Gisteren zag ik vijandelijke brightwing met monkey skin. Waarom zou je geld uitgeven om een veel lelijkere skin te krijgen :P. Het is een belediging van Brightwing. En dan een stukje minder erg, maar mensen die zwarte kleur voor Brightwing kiezen. Oké zwarte brightwing ziet er niet verkeerd uit, maar het is geen brightwing meer :P.

Verwijderd

Ok thanks :)

Ik ben sowieso niet iemand die met een classe speelt die ik niet boeiend vind waardoor ik in bijvoorbeeld hearthstone regelmatig questen had die ik gewoon negeerde. In hearthstone ging ik daardoor gewoon kaarten "missen" uiteindelijk omdat ik amper decks kocht. Op het moment dat ik merk dat ik met 1of2 classes niet los kan gaan uiteindelijk omdat ik gold mis omdat ik bijvoorbeeld niet alle dailys doe omdat het om characters vraagt die ik weiger te spelen dan houd het op voor mij. :)

Echte euros uitgeven is geen probleem maar op het moment dat het er zo dik op ligt dat als je niet iedere daily uitwoont je progressie belachelijk langzaam wordt vertik ik het.

Dus...binnenkort maar de game even goed checken.

• Sissors
  • Niet online
Dailys zijn type van:

Win/speel X aantal games, oftewel zolang je speelt heb je die altijd.
Speel X aantal games met SC2/Diablo/Warcraft hero, oftewel per hero die je speel 30% kans dat je die automatisch krijgt.
Speel X aantal games met warrior/assassin/support/specialst, oftewel gemiddeld per hero 25% kans dat je die automatisch binnenhengelt.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Iemand die het probleem van 'network spikes' kent?
Bij drukke gevechten vertraagd het spel enorm waardoor veel team fights niet helemaal gaan zoals zou moeten.
Zojuist heb ik mijn laptop bedraad aangesloten op mn modem, en warempel, de spikes zijn over.

Alleen is dit voor mij niet handig, ik wil graag draadloos blijven spelen.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Het vervelende is dat ik alleen in dit spel hier problemen mee krijg, andere spellen geven geen problemen.

Heb overigens verder alle voorzorgsmaatregelen al genomen. (minder druk wifi kanaal, positionering van router, reset van router etc.)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 08:53
Heb ik ook, alleen bij Blizzard spellen (in ieder geval D3 en HotS, de rest al een tijd niet gespeeld). Bij mij is het weg als ik m'n modem op 5GHz zet. Bij andere spellen geen enkel problem om op 2.4 te zitten, maar blijkbaar heeft Blizzard daar moeite mee...

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Sissors schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:09:
[...]
En tuurlijk ik begrijp dat het aanlokkelijk is het wel te doen, maar ruim een week geleden ofzo bedacht ik ineens toen ik nog een aantal games met een hero waar ik geen drol aan vond moest spelen om lvl 5 te halen, dat ik helemaal niks moet doen. Ik vind Brightwing heerlijk spelen, waarom zou ik dan met andere heroes gaan spelen waar ik geen drol aan vind? Ik heb mezelf beloofd/verplicht om nooit meer in een spel te gaan grinden, dus dan doe ik dat ook niet. Wordt er een stuk leuker van.
Ook echt! Het is bijna compulsive hoe ik al die klote dingen aan het afwerken was. Ik heb pas Azmodan naar level 5 geleveled. Ik ging bijna dood (als persoon, niet als hero natuurlijk) en het koste me een hele avond. NOOIT MEER! Ik negeer die quests lekker en ik speel uitsluitend de heroes die ik (op dit moment) leuk vind (Illidan, Valla, Brightwing).

Als je met het doen van al die quests aan het toewerken bent naar een concreet doel, bijvoorbeeld het kunnen aanschaffen van een nieuwe hero die je graag wilt hebben, dan snap ik het wel. En dan mag het misschien ook wel een heel klein beetje grindy zijn. Otherwise, hell no!

• OkkE

OkkE

NeilForeal schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:22:
[...]

Als je met het doen van al die quests aan het toewerken bent naar een concreet doel, bijvoorbeeld het kunnen aanschaffen van een nieuwe hero die je graag wilt hebben, dan snap ik het wel. En dan mag het misschien ook wel een heel klein beetje grindy zijn. Otherwise, hell no!
Ik wil elke Hero tot minimaal level 5 spelen zodat ik een beetje weet wat de sterke/zwakke punten zijn en daar ook gelijk een leuke hoeveelheid gold mee verdienen. De Heroes onder level 5 die ik niet zo super leuk vind, speel ik dus alleen wanneer deze voldoen aan zo'n daily. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
the Lost Vikings zijn echt geweldig!! pas 1x mee verloren :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-6c85EVEAAgfNB.jpg:large

vooral laatste potje Dragon Shire was episch, tot 2x toe als de timer op 20 seconden was voor dragon stuurde ik 1 viking top, 1 mid en 1 bot.... huppa gelijk dragon :D

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2015 08:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:53

Mauz1978

Console War Veteran

Kol Nedra schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 08:39:
the Lost Vikings zijn echt geweldig!! pas 1x mee verloren :)
[afbeelding]

vooral laatste potje Dragon Shire was episch, tot 2x toe als de timer op 20 seconden was voor dragon stuurde ik 1 viking top, 1 mid en 1 bot.... huppa gelijk dragon :D
Het winnen ligt niet alleen aan je vikings he? ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Semi-rant: Heb nu laatste 2x gehad bij haunted mines dat we zo nodig 4-1 over de lanes moeten splitten omdat ze blijkbaar dat in ESL ook doen en dus moeten wij dat blind kopieren. Zal vast dat ze het daar doen, maar voor gewoon normaal niveau vind ik het totaal niet werken. Beide keren deden tegenstanders het niet, beide keren kwamen die er in het voordeel uit. Ene keer ging de ene die zonnodig alleen moest een twee keer dood voordat mines open waren, andere keren hadden we 'enkel' onze gate + twee towers verloren in zijn lane, en niks in de lane met 4 gedaan.

Waarom? Omdat beetje defensief 3v4 spelen aan het begin geen enkel probleem is, tenzij je misschien 4 hele specifiek uitgekozen hebt, maar dat is uiteraard niet met een random team. Tegelijk in de andere lane kunnen ze lekker 2v1 aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

4-1 zou prima kunnen maar dan heb je een team nodig die weet wat die doet en het team moet qua characters op elkaar afgestemd zijn. De soloer moet in zijn eentje een lane kunnen dragen en zeker niet stom dood moeten gaan... Maar quick matches zijn een loterij als je in je uppie of met zn tweeen queued. Heb al zoveel verloren wegens idiote teammaten die onnodig doodgaan... Waarmee ze de andere al zoveel exp geven... Ben benieuwd naar die team league en of we hier (of met mn vrienden) wat leuke/goede clans kunnen vormen om die competitie aan te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Of je gaat dood omdat je een gevecht ingaat en de rest van het team het op een lopen zet waardoor je opeens 1 vs 2/3 vecht en doodgaat terwijl je anders het gevecht wel gewonnen zou hebben...
Of laners die lekker doorlanen in plaats van helpen in teamfights en objectives...

Ik heb wel een keer in die woestijnmap gewonnen door met 4-1 te spelen, werkte omdat het andere team dat ook deed. Ik speelde als Zagara tegen een Zagara die ik totaal domineerde, en de rest van mijn team won de teamfights bij de tempels, dan werkt 4-1 super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Sissors schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:50:
Semi-rant: Heb nu laatste 2x gehad bij haunted mines dat we zo nodig 4-1 over de lanes moeten splitten omdat ze blijkbaar dat in ESL ook doen en dus moeten wij dat blind kopieren. Zal vast dat ze het daar doen, maar voor gewoon normaal niveau vind ik het totaal niet werken. Beide keren deden tegenstanders het niet, beide keren kwamen die er in het voordeel uit. Ene keer ging de ene die zonnodig alleen moest een twee keer dood voordat mines open waren, andere keren hadden we 'enkel' onze gate + twee towers verloren in zijn lane, en niks in de lane met 4 gedaan.

Waarom? Omdat beetje defensief 3v4 spelen aan het begin geen enkel probleem is, tenzij je misschien 4 hele specifiek uitgekozen hebt, maar dat is uiteraard niet met een random team. Tegelijk in de andere lane kunnen ze lekker 2v1 aanvallen.
4v1 is erg sterk als je het voor elkaar krijgt de eerste wall en towers te slopen. Je kunt het dan namelijk voor elkaar krijgen om level 4 te worden voordat de mines opengaan, wat een serieuze advantage oplevert. Kan zelfs game deciding zijn...

Als spelers dit niet begrijpen, maar wel 4v1 gaan omdat de pro's dit doen, dan heeft dat inderdaad niet zoveel zin. Maar nu weet je waarom ze het doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
zijn er nog mensen die samen willen spelen?

mijn battle net id: skinny#2808

speel het pas kort maar solo spelen is niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
sk1nny666 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:29:
zijn er nog mensen die samen willen spelen?

mijn battle net id: skinny#2808

speel het pas kort maar solo spelen is niet zoveel aan.
Ik ben altijd van de partij voor een team potje mijn battle id: Thedark#2445.
Ik zal je toevoegen zodat we een keer een paar potjes kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Blizzard gaat binnenkort spelers beta keys sturen om aan vrienden te geven:
.
[...]

Essentially, a number of players will receive an email containing four Heroes of the Storm Beta Keys, which they can then give out to their friends and start brawling as a team. Initially, we’re going to send these Beta Keys out to a rather small group of playtesters. If everything goes smoothly with this trial run, we will expand this program to include many additional players over the weeks to come.

[...]
Bron: http://us.battle.net/hero...sed-beta-testing-3-4-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 15:02
http://www.reddit.com/r/h...ue_is_giving_away_thirty/

Voor de mensen die nog een key nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Iemand hier ervaring met de hero azmodan?
zit namelijk te twijfelen of sgt hammer wil aanschaffen of azmodan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Thedark230 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:32:
Iemand hier ervaring met de hero azmodan?
zit namelijk te twijfelen of sgt hammer wil aanschaffen of azmodan.
Ligt natuurlijk aan je voorkeur. Het zijn 2 hele verschillende Heroes. Beide zijn ze goed in lane pushing maar de manier waarop ze dit doen verschilt enorm. Mijn ervaring is om zelf met de heroes te spelen en daar je mening/keuze op te baseren. Ik heb heroes gehad die mij hartstikke leuk leken om ermee te spelen en na de free-rotation bleek dat de hero mij absoluut niet lag en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Remmetje schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:45:
[...]

Ligt natuurlijk aan je voorkeur. Het zijn 2 hele verschillende Heroes. Beide zijn ze goed in lane pushing maar de manier waarop ze dit doen verschilt enorm. Mijn ervaring is om zelf met de heroes te spelen en daar je mening/keuze op te baseren. Ik heb heroes gehad die mij hartstikke leuk leken om ermee te spelen en na de free-rotation bleek dat de hero mij absoluut niet lag en vice versa.
Goed punt sgt hammer heb ik al gehad en ik moet zeggen ze speelt niet slecht.
Azmodan echter heb ik nog niet in de rotatie gezien(of ik heb hem gemist)
Misschien komt hij in de volgende rotatie voorbij.
Kan namelijk wel een extra specialist gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 15:02
Mochten mensen willen samen spelen voeg me gerust toe: Rendier#2184 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Sweet: mooie nieuwe toevoegingen: meer goud, ook achteraf dus voor spelers die het al gehaald hebben, meer character levels, Sylvannas en een nieuwe map, etc etc! :)

Ziet er goed uit!

http://eu.battle.net/heroes/en/blog/18184937/

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 07-03-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Ja vooral de skill list van Sylvanas ziet er behoorlijk goed uit. Ze dienen dit echt goed met de dmg te tweaken want ze kunnen snel OP worden lijkt mij.

Ik heb nu eindelijk genoeg gold (10k) verzameld om mijn volgende hero te halen. Eigenlijk wil ik al heel lang Anub'Arak halen gewoonweg omdat het een heerlijke character is om mee te spelen. Enige nadeel is dat die nergens echt goed in is (al zijn de stuns wel geweldig tegen bepaalde characters die nu in de meta vallen). Aan de andere kant zijn de cloaked characters ook wel lachen om te spelen. Keuzes...keuzes...keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mauz1978 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:50:
Sweet: mooie nieuwe toevoegingen: meer goud, ook achteraf dus voor spelers die het al gehaald hebben, meer character levels, Sylvannas en een nieuwe map, etc etc! :)

Ziet er goed uit!

http://eu.battle.net/heroes/en/blog/18184937/
Eindelijk meer gold! Daar ben ik zwaar aan toe.
In de blogpost lees ik niet over de 70g/game die wel in de screenshot staat.

Is dat soms nu al zo?

Ik speel al een paar weken niet meer. Enerzijds omdat ik 30g/match echt te weinig vind en anderzijds omdat ik weer heel blij ben met Guild Wars 2.

Echter deze patch ziet er uit alsof het de moeite is, om weer wat te gaan spelen. 8)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

PromWarMachine schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Is dat soms nu al zo?

Ik speel al een paar weken niet meer. Enerzijds omdat ik 30g/match echt te weinig vind en anderzijds omdat ik weer heel blij ben met Guild Wars 2.

Echter deze patch ziet er uit alsof het de moeite is, om weer wat te gaan spelen. 8)
Nee ik denk na de patch die hoop ik morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Thedark230 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Azmodan echter heb ik nog niet in de rotatie gezien(of ik heb hem gemist)
Zat afgelopen week of de week ervoor in de rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Was ik al bang voor.
Ik heb hem echter wel en sgt hammer ook.
Beide hero's zijn in mijn ogen de moeite waard al speelt hammer iets fijner van wegen de instant rocket boost(normaal de mount).

En die nieuw aanpassingen zijn tof.
Meer gold en Hero lvls jummy! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Thedark230 op 09-03-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Nog meer grinden met onbekende mensen puur voor friendbonus. Blijf het een matig systeem vinden.
Zou ook leuk zijn om een keer een goedkopere nieuwe hero te zien. Van de laatste 8 zijn er 5 10k? en 3 7k?

Game is wel geinig op zich maar toch.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
The Chosen One schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:07:
Nog meer grinden met onbekende mensen puur voor friendbonus. Blijf het een matig systeem vinden.
Zou ook leuk zijn om een keer een goedkopere nieuwe hero te zien. Van de laatste 8 zijn er 5 10k? en 3 7k?

Game is wel geinig op zich maar toch.
zover ik weet zijn nieuwe heroes altijd 15k goud echter naarmate er nieuwe heroes komen zullen de wat oudere varianten goedkoper worden.

Dus ik ga er vanuit dat oudere heroes vanzelf nog goedkoper zullen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Ja de laatste nieuwe hero is ff 15k (wat ook al zo dom is) maar de andere zijn nog steeds 10k en dat zal ook niet snel veranderen. En zeggen dat het over 5 jaar goedkoper wordt of zo tja. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb het geinige fenomeen dat tijdens het spelen de camera automatisch inzoomt. Extreem irritant. Het ligt niet aan de muis, want heb meerdere muizen geprobeerd inclusief een oldschool versie zonder scrollwiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
PromWarMachine schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Is dat soms nu al zo?
Die 70g is vanwege de stim pack (die je dus met euro's moet kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Furinax schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:56:
Ik heb het geinige fenomeen dat tijdens het spelen de camera automatisch inzoomt. Extreem irritant. Het ligt niet aan de muis, want heb meerdere muizen geprobeerd inclusief een oldschool versie zonder scrollwiel.
"NU NOG DICHTER OP DE ACTIE". Vrij irritant natuurlijk.

Heb je de bug al gemeld op het officiële forum? Dat is namelijk de plek om dit soort dingen door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
The Chosen One schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:27:
Ja de laatste nieuwe hero is ff 15k (wat ook al zo dom is) maar de andere zijn nog steeds 10k en dat zal ook niet snel veranderen. En zeggen dat het over 5 jaar goedkoper wordt of zo tja. :P
klopt niet helemaal, stitches was een maand geleden nog 10k en is toen naar 7k gegaan. Het zal vast niet supersnel gebeuren maar naarmate de tijd vordert zullen andere heroes best goedkoper worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Trouwens ik zag ook dat er een clan systeem komt.
Mogelijk kunnen we een GoT clan oprichten als het systeem live komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024
De nieuwe FTP heroes

Week of Tuesday, March 9, 2015:
Li Li
ETC
Nova
Tyrael
Rehgar
Azmodan (Available after you reach player level 12)
Jaina (Available after you reach player level 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Eindelijk een keer nova. Wel jammer dat Zeratul er weer uit is nu ik hem doorheb verlies ik bijna geen partij meer met die hero. Dat wordt er iig 1 om te kopen. Met gold heb ik tot nu toe Thrall en Nazeebo gekocht. Hopelijk gaat de prijs van andere nog wat naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Ik vind het wel jammer dat die weekly sales nooit skins hebben die ik wil kopen(bv: Nova, Valla, Jaina skins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
TranQuilNL#2555 voor de geinteresseerden.

Sonya vind ik zelf een van de leukste heroes om te spelen. Als je haar redelijk speelt en je voorkomt dat je whirlwind onderbroken wordt, dan hoef je amper terug naar je basis voor heals. Vooral heerlijk om met haar midden in een groep heroes te springen en dan er op los te gaan met je AOE skills. Nadeel als je teamgenoten het op een rennen zetten terwijl je er tussen staat :P

[ Voor 82% gewijzigd door TranQuilNL op 11-03-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Is de patch trouwens al aangekomen?
Of moeten we nog een weekje wachten ?:)
Pagina: 1 ... 9 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.