Hier kun je de skins en mount bekijken.
https://imgur.com/a/cWzp2mc
https://imgur.com/a/cWzp2mc
[ Voor 27% gewijzigd door Ninjaman op 05-02-2019 14:57 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Ninjaman op 05-02-2019 14:57 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
1
| /join got |
1
| /list |
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Zal je vanavond even toevoegenCleansweep schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:22:
Ankh en ik spelen veel samen, dus join the club!
Bloid#2278
Discord: HotS Pals
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Open je het via de battle.net launcher en klik je daar op play? En welke foutmelding krijg je? Wel handig om te wetenadamvansanten schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:35:
Meer mensen die sinds de laatste patch problemen hebben met HotS (op Mac)? Sinds de patch van 12 februari start het spel niet meer op (krijg meteen een error zodra ik op starten klik). Heb al een scan uitgevoerd en ook al het spel opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft bestaan. Kan via Google er ook niets over vinden.
Worst case is het gewoon wachten op de volgende patch, maar wellicht heeft iemand anders het ook ondervonden?
Zowel via de battle.net launcher geprobeerd als rechtstreeks via Programma's.Ninjaman schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:10:
[...]
Open je het via de battle.net launcher en klik je daar op play? En welke foutmelding krijg je? Wel handig om te weten
Ik lees op de volgende pagina dat er wel een bug bekend bij de ontwikkelaars.adamvansanten schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:17:
[...]
Zowel via de battle.net launcher geprobeerd als rechtstreeks via Programma's.
Ik krijg de volgende foutmelding:
[Afbeelding]
1
2
3
4
5
6
| Mac New – [Mac] Some players are experiencing issues launching Heroes. New – [Mac] Some players are experiencing crashes mid-game. [Mac][macOS 10.14] Mouse cursor becomes unresponsive in Fullscreen mode. [H.38] [Mac] Old replays cannot be loaded. |
Bedankt voor het doorgeven! Goed om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben, zal volgende patch dan wel gefixt zijn.Ninjaman schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:56:
[...]
Ik lees op de volgende pagina dat er wel een bug bekend bij de ontwikkelaars.
code:
1 2 3 4 5 6 Mac New – [Mac] Some players are experiencing issues launching Heroes. New – [Mac] Some players are experiencing crashes mid-game. [Mac][macOS 10.14] Mouse cursor becomes unresponsive in Fullscreen mode. [H.38] [Mac] Old replays cannot be loaded.
Link: https://us.forums.blizzar...es/t/known-issues-list/81
Mischien ook even een topic aanmaken op : https://us.battle.net/forums/en/heroes/13268291/
Storm League
Hero League and Team League have been merged into a single ranked queue: Storm League
Players must have 16 or more Heroes available and account level 50 or above to queue for Storm League
Additional Details:
Players can choose their preferred roles in the Ranked menu, so other team members can understand their play style
Players can see party members’ win count under their rank badges on the Storm League queue screen
The starting MMR in Storm League will be taken from a player’s last highest MMR from Hero League or Team League, whichever is higher
Players will be prevented from queuing up in Storm League as a party together if their rank difference is more than 2 leagues apart
There is a tooltip available to indicate this
Exception: For players in a party of 5, any member outside the party’s League spread maximum will not be counted toward matchmaking requirements
Exception: Players who have not yet placed are able to play with anyone
Leaderboards have been updated to reflect Storm League
Dat hebben ze eigenhandig de nek omgedraaid om, als ik het goed heb, aan het begin van het jaar aan te kondigen dat ze direct stopten met e-sports. Daarom zie je nog enkel door community gehosten toernooien. HOTS was leuk maar heeft gewoon niet de impact gehad die ze ervan hoopten (evenaring van LoL, DOTA) en Blizzard trekt zijn handen hiervan terug.Valdourian schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:20:
Speel hots wel nog veel maar volg het nieuws maar vanop een afstand.
Is het zo dat er geen esport in hots meer is?
jammer, hopelijk geven ze hots niet op want ik vermaak me er nog steeds mee.Remmetje schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:44:
[...]
Dat hebben ze eigenhandig de nek omgedraaid om, als ik het goed heb, aan het begin van het jaar aan te kondigen dat ze direct stopten met e-sports. Daarom zie je nog enkel door community gehosten toernooien. HOTS was leuk maar heeft gewoon niet de impact gehad die ze ervan hoopten (evenaring van LoL, DOTA) en Blizzard trekt zijn handen hiervan terug.
Bij die aankondiging lieten ze ook weten dat er een hoop ontwikkelaars nu op andere projecten zijn gezet. Al vraag ik mij af welke want ook dit jaar is een HEEL mager jaar voor Blizzard als geheel.
[ Voor 15% gewijzigd door Joarie op 01-05-2019 07:31 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Beeromaniac
Blizzard besteed er inderdaad minder tijd aan lijkt het, eigenlijk al vanaf het moment dat bij Pro-gaming de stekker er uit gestrokken was omdat het financieel niet rendabel/interessant bleek te zijn.Thompson schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:16:
Van het weekend op een lanparty voor het eerst sinds lange tijd HOTS weer eens gespeeld en vond het nog steeds echt een tof spel. Maar ik zie dat het hier op tweakers behoorlijk is uitgestorven.
Ik heb afgelopen weekend eigenlijk alleen maar de brawl gespeeld (1 lane, geen objectives, de "ARAM" van LoL) en dat was echt heerlijk, veel actie en prima duur van de potjes. Leeft het spel nog wel een beetje of lijkt het er op dat Blizzard dit echt onderaan de prioriteiten heeft gezet?
Ik heb dezelfde, positieve ervaring. Ik speel wel echt alleen nog maar Storm league (ranked) eigenlijk, QM is zelden nog in balans qua teams. Meestal geen tank of healer in je team maar enkel specs en assassins (1 valeera of goede spec en er is gelijk geen reet meer aan).Shmoozer schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:31:
[...]
Blizzard besteed er inderdaad minder tijd aan lijkt het, eigenlijk al vanaf het moment dat bij Pro-gaming de stekker er uit gestrokken was omdat het financieel niet rendabel/interessant bleek te zijn.
Er zijn nog wel steeds updates, new heroes en events maar de frequentie ligt lager.
Ik zelf speel nog meermaals per week en voor zover ik kan zien lijkt er een redelijk stabiele spelersgroep te zijn overgebleven. Aan wachttijden is bij mij ook niks te merken dat er wellicht minder spelen. Hierbij kan het natuurlijk wel zo zijn dat ze wellicht de zoek-range voor medespelers en tegenstanders wat verder hebben geopend waardoor de wachttijden natuurlijk ook korter worden.
Ik vermaak me er in ieder geval nog steeds kostelijk mee en wordt er steeds weer tot aangetrokken om het spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
https://www.icy-veins.com...t-in-heroes-of-the-storm/Chrosser schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:31:
Gewoon geen HOTS nieuws vanaf blizzcon? Game is echt naar de moeren..
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
[ Voor 61% gewijzigd door Valdourian op 01-12-2019 13:35 ]
Dat is onderdeel van de quick match experience.Furinax schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:57:
Alleen een beetje jammer als je DW tegen je krijgt wanneer er geen support/healer en hardcounter in de teams zitten bij QM.
Dan zijn de potjes snel over
Gotta love itseparhim schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:23:
[...]
Dat is onderdeel van de quick match experience.
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik speel ook bijna nooit alleen. Met iemand erbij gaat het inderdaad al snel een stuk beter en het is bovendien best gezelligValdourian schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:49:
Ik vraag mij echt af waarom ik dit spel nog speel..
iedere keer opnieuw die (sorry voor mijn taalgebruik) gat-achterlijke russen in mijn team die werkelijk niets toevoegen.
Vroeger speelde ik met een soort van vast clubje van belgen en nederlanders, toen was het plezant. Maar gewoon af en toe een solo queue joinen is gewoon niet te doen.
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik speel nog wel eens een potjeLapras schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:28:
Speelt iemand nog geregeld? Ik speel wel een paar potjes (QM) per dag. Niet op hoog niveau, maar wellicht leuker om samen te spelen.
Account: Wuben#2737 - voeg me vooral toe.
[ Voor 5% gewijzigd door separhim op 01-07-2020 13:50 ]
Top ik zal je binnenkort toevoegen!kolonist2 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:31:
Valt reuze mee! Ik vind vaak genoeg na 10-20 sec een potje.
Het spel is alles behalve dood. Er zijn net een paar grote patches uitgebracht en er is vorige week een nieuwe event gestart
Als je wilt samenspelen, je kan mij toevoegen op battlenet: kolonist#1928
Ik ging gisteren LoL opstarten maar merkte al snel dat het teveel tijd ging kosten om op een leuk niveau te komen (oa heroes kennen/herkennen/shop enz). Ik zoek meer casual omdat ik ook veel tijd in DCS en andere zaken wil stoppen. HotS heb ik jaren terug al gespeeld dus heb wat heroes en is sneller weer in te stappen. Kies daar voor.separhim schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:48:
Het hangt er van af wat je zoekt in HotS, zoek je een competitieve MOBA waarin je een goed ranked systeem hebt die je balanced matches geeft en een grote community heeft die actief bezig is om te verbeteren, dan kun je beter een andere MOBA spelen. Zoek je een MOBA waarin bijna niks tryhard is, zowat alles casual voor gemaakt door het dev team en je het vrij simpel is om te spelen zonder dat je lang hoeft te leren om redelijk succesvol te zijn ofwel je zoekt een moba waarin je snel plezier kan hebben en kunt winner zonder dat je n je best te hoeft doen om iets te leren dan is het een prima MOBA.
Daar merk ik zelf gelukkig vrijwel niks van (speel zelf ook alleen nog maar solo helaas). In ieder geval niet in ergere mate dan wat het "vroeger" was. Ik speel wel voornamelijk ARAM, omdat dit zo lekker snel weg speelt, ook op de laptop. Maar bij de enkele Ranked die ik er tussendoor speel op de pc heb ik niet het idee dat het spel broken is geworden. Ik zit nog steeds in midden platinum, wat ik, met enkele uitschieters daargelaten, altijd al in gezeten heb.Ankh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:20:
Ik zag hem voorbij komen. Helaas is dit spel naar mijn idee redelijk broken en dood. Matchmaking snapt er geen hol meer van... was mijn winrate vroeger normaal boven de 50%, ik hang nu ergens op de 35%. Er is geen communicatie, ik hang ergens met Storm League op gold 4 en mensen kiezen hero's alsof het QM is en gaan dan ranten als ze verliezen. De hoeveelheid mensen die ik report op toxic behaviour is niet normaal.. (dan heb ik het ook over mensen die na een match mij nog contacten en de huid volschelden).
Tis jammer, het spel is leuk en kan er met vrienden tijdens een lanweekend mee vermaken. Maar solo is echt een ramp.
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Fan made HoTS clips gemaakt met Source Filmmaker
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-02-2021 17:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb niet gekeken en kan er zo snel ook niets over terug vinden: hebben ze wat over HoTS gemeld?Zeror schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:22:
Topic voor Blizzcon vanavond:
Blizzcon Online 2021 (gratis)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Gamen op een Mac, geen commentaarmickjuh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:30:
Ik had een maandje geleden het spel weer geïnstalleerd op mijn MacBook. Volgens mij werkt het spel sinds MacOS Big Sur niet goed. Ik kan hem starten maar als ik in een potje kom is het beeld bevroren. Ik moet dan force-quit het spel afsluiten en opnieuw starten om vervolgens weer in hetzelfde potje te komen. Dan werkt hij weer. Maar dit moet met elk potje.
Dit speelt al sinds december. Iemand enig idee of dit al is opgelost?
Ik heb juist de omgekeerde ervaring. Op mijn vorige MacBook (2016 model) werkte het spel al een jaar niet meer (vage error tijdens opstarten), maar op mijn M1 MacBook Air draait het als een zonnetje.mickjuh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:30:
Ik had een maandje geleden het spel weer geïnstalleerd op mijn MacBook. Volgens mij werkt het spel sinds MacOS Big Sur niet goed. Ik kan hem starten maar als ik in een potje kom is het beeld bevroren. Ik moet dan force-quit het spel afsluiten en opnieuw starten om vervolgens weer in hetzelfde potje te komen. Dan werkt hij weer. Maar dit moet met elk potje.
Dit speelt al sinds december. Iemand enig idee of dit al is opgelost?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq