User Error -- Please Replace User
Weet er iemand nog een goede plek om BETA keys te winnen, of heeft er nog iemand één over?
Het voornamelijk met Valla gespeeld, die Hero bevalt me erg goed. Heb ook voor €5,- de Starter Bundle gekocht (vooral vanwege de extra mount die je kreeg bij besteden van geld in de shop tijdens beta
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Was zeker relaxed. Vanavond weer!?WickedWizard schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:37:
[...]
Eerder vandaag met wat mensen van Tweakers (waaronder BastiaanNL) lekker een paar potjes gespeeld en gebruik gemaakt van TS (bij gebrek aan in-game voice chat). Was erg leuk! 4/5 potjes ook nog gewonnen. Kijk ernaar uit om weer met jullie te spelen. Mochten er nog meer mensen op zoek zijn naar een party member, add WickedWizard#2987
I'm in!BastiaanNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:17:
[...]
Was zeker relaxed. Vanavond weer!?Ik zeg meer mensen op de TS! Dank aan Ashah voor de free server op TS3 trouwens
![]()
HunteR#1963
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Wat zijn de TS gegevens? Ik ben ook van de partijBastiaanNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:17:
[...]
Was zeker relaxed. Vanavond weer!?Ik zeg meer mensen op de TS! Dank aan Ashah voor de free server op TS3 trouwens
![]()
Something under the bed is drooling
Jullie hebben PBtjes
[ Voor 17% gewijzigd door BastiaanNL op 26-01-2015 19:16 ]
Tegen het einde van mijn spel gaan mijn stats omlaag. Vooral tegen andere Hero's doe ik weinig damage. Maar ook hier weer, geen idee of statistieken iets zeggen, of helemaal niets.
Wilde altijd al iets over computers weten
In principe moet je zorgen dat je met teamfights er bij bent en laat je ze nu dus inderdaad 'in de steek'. Of je veel damage doet ligt ook heel erg aan de heroe. Met wie speel je? Een tank of healer doet natuurlijk veel minder damage dan een DPS'er als Valla.SirDarkAngel schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:23:
Net weer wat spelletjes gedaan en ergens vind ik het leuk, andere kant weet ik nog steeds niet of wat ik doe goed is. Vaak zie je in het begin beide teams op elkaar springen terwijl ik op een andere plek minions neer schiet. Resultaat is dat ik in de beginfase meer XP bij elkaar behaal dan de rest van het team. Lijkt me goed, omdat we sneller levelen dan de andere partij en de overhand krijgen, aan de andere kant heb ik geen idee of ik ze hierdoor in de steek laat.
Tegen het einde van mijn spel gaan mijn stats omlaag. Vooral tegen andere Hero's doe ik weinig damage. Maar ook hier weer, geen idee of statistieken iets zeggen, of helemaal niets.
Je kan ons als je wil joinen op TS! Als je met ons speelt kunnen we aangeven wat je goed doet en wat niet etc
[ Voor 5% gewijzigd door Mitchell-CWD op 26-01-2015 23:07 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Maar wat is ie schattig

Met de tank ging het nog wel goed, maar met die hagedis wilde het niet lukken.
Die teamfights in het begin leggen het af in XP als je kijkt naar lanen op level 1. Het is veel verstandiger om die watchtower te laten in de eerste drie minuten en lekker XP te soaken op je lane.Mitchell-CWD schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:06:
[...]
In principe moet je zorgen dat je met teamfights er bij bent en laat je ze nu dus inderdaad 'in de steek'. Of je veel damage doet ligt ook heel erg aan de heroe. Met wie speel je? Een tank of healer doet natuurlijk veel minder damage dan een DPS'er als Valla.
Je kan ons als je wil joinen op TS! Als je met ons speelt kunnen we aangeven wat je goed doet en wat niet etc
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Brightwingdonderz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:19:
vervolgens de vliegende healer hagedis (ook geen idee welke naam hij juist heeft).

Ja dat is inderdaad wel waar, stond er niet bij stil dat hij zei dat het om het begin ging. Dan is XP farmen inderdaad primaNihlathak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:38:
[...]
Die teamfights in het begin leggen het af in XP als je kijkt naar lanen op level 1. Het is veel verstandiger om die watchtower te laten in de eerste drie minuten en lekker XP te soaken op je lane.
Ik heb ondertussen wel gemerkt dat een speler met enige moba ervaring niet altijd even handig kan zijn.
Kom vaak in mijn games nog mensen tegen die alleen maar blijven minion farmen, ondanks de vele pings naar een objective.
PSN: MaxxusNL
Arthas
E.T.C
Kerrigan
Li Li
Nazeebo
Tychus
Uther
Yes eindelijk kan ik weer Nazeebo spelen
Kerrigan kan/moet ik tot lvl 5 spelen en dan mag ze de koelkast weer in
nothing stops this train
Dat lijkt me dus zonde. Vandaar de vraag: Wie kan ik hier blij maken met een beta key? Dm me!
p.s. Hij gaat sowieso naar een Tweaker met wat activiteit (posts op het forum e.d.). Dus heb je een vrij nieuw account dan hoef je niet te DM-en. Ik kies over ongeveer een uurtje iemand uit via random.org
Vergeven
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 27-01-2015 15:46 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dat is een heel stuk beter dan vorige week voor mij!Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:01:
nieuwe rotation deze week:
Arthas
E.T.C
Kerrigan
Li Li
Nazeebo
Tychus
Uther
Arthas, Nazeebo, Tychus en Uther nog niet gespeeld.
Kerrigan kan ik wel even naar level 10 brengen, dat vind ik een gave hero.
@hierboven: Goed bezig JSchut. Je bent op de goede plaats met je oproep.
Ik denk dat ik wel aan je eisen voldoe.
[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 27-01-2015 14:20 ]
Haha iddPromWarMachine schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:18:
[...]
@hierboven: Goed bezig JSchut. Je bent op de goede plaats met je oproep.
Ik denk dat ik wel aan je eisen voldoe.Gelukkig ben ik al voorzien.
Edit:
@hexta hieronder: Ik heb hem daar ook even gepost. Je staat op de lijst
[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 27-01-2015 14:38 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dm verstuurd.JSchut schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:27:
[...]
Haha iddGeen hoge eisen hoor maar ik wil hem wel aan een tweaker geven en niet aan een lurker

Mocht je besluiten dat je hem liever aan een ander wil doneren is daar ook nog een apart topic voor btw.
Geef hier je game vouchers weg!
[ Voor 30% gewijzigd door hexta op 27-01-2015 14:39 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nice, vooral Nazeebo wil ik graag spelen; die heb ik al wel via de shop getest (Try Out), maar dat schiet niet op. Ook Li Li wil ik wel proberen, hoewel ik die tijdens de Try Out beetje vond tegenvallen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Is die nu al in gegaan? Of anders per wanneer?Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:01:
nieuwe rotation deze week:
Arthas
E.T.C
Kerrigan
Li Li
Nazeebo
Tychus
Uther
Brightwing, ik mis je nu al
Lag denk ik aan mij, werkt weer.
[ Voor 19% gewijzigd door Mitchell-CWD op 27-01-2015 15:24 ]
En wat ik nu des te meer zou willen is de mogelijkheid een groep aan te maken van heros waar hij er één random van kiest: Ik heb nog weinig voorkeur, Tychus is ook wel grappig bijvoorbeeld, maar Nazeebo vond ik niks aan (oké we werden ook ingemaakt
In principe is random alle heroes die je hebt + de free rotation.Sissors schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:48:
Li Li is ook wel schattig, maar niet zo interessant als brightwind. Misschien als ik wat meer talents unlocked heb.
En wat ik nu des te meer zou willen is de mogelijkheid een groep aan te maken van heros waar hij er één random van kiest: Ik heb nog weinig voorkeur, Tychus is ook wel grappig bijvoorbeeld, maar Nazeebo vond ik niks aan (oké we werden ook ingemaakt). Dus ik wil die niet nog een keer random hebben.
Naarmate je meer heroes unlockt wordt het steeds vaker een hero die je leuk vindt.
Dat is waar inderdaad, maar blijft leuk als je een setje van hero type X kan maken, waar je mee wil spelen maar dat het je niet uitmaakt welke het wordt. Of dat je je geunlockte heros wil spelen, maar niet één van de free to play. Of juist andersom omdat je die wil levellen, maar het je niet uitmaakt met welke je begint.RocketKoen schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:26:
[...]
In principe is random alle heroes die je hebt + de free rotation.
Naarmate je meer heroes unlockt wordt het steeds vaker een hero die je leuk vindt.
Overigens wat betreft Li Li, hoe schattig ze ook is, het zou wel leuk zijn als ze iets meer targetted abilities had ipv autotarget overal voor. Ondertussen 8500 goud, kan ik bijna brightwind unlocken
Erg leuke hero, soms hebben mensen niet eens door dat ze eigenlijk 2vs1 vechten.
Dat is het gelukkig ook niet :-) Hooguit 1,5 vs 1. Ik merk dat spelers met een Abathur buff regelmatig de neiging hebben om te overextenden, of zichzelf te overschatten. Als Illidan vecht ik wel eens tegen een champion die met een Abathur op z'n kop ineens denkt 1v1 te kunnen winnen. Valt vaak vies tegen kan ik je vertellen. Een goede Abathur wacht het goede moment af en surprised ineens beide spelers door de duel in het voordeel van het allied team te beslissen op het allerlaatste moment.xAndyx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:36:
Ik speel sinds een kleine week ook (tag xAndyx#2556), heb van de week m'n eerste hero unlocked; abathur
Erg leuke hero, soms hebben mensen niet eens door dat ze eigenlijk 2vs1 vechten.
zal ik hem unlocken of zal ik doorsparen voor Abatur? (heb 8k gold)
nothing stops this train
Uther is the safe choice. Voegt eigenlijk altijd wel wat toe. Maar ook de boring choice imo. Ik zou lekker voor Aba gaan. Compleet andere gameplay dan de meeste andere champs.Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:10:
zit met dillema, ik speelde gisteren Uther......eigenlijk is hij wel erg baas
zal ik hem unlocken of zal ik doorsparen voor Abatur? (heb 8k gold)
Welkom bij het leven van een healerNeilForeal schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Dat is het gelukkig ook niet :-) Hooguit 1,5 vs 1. Ik merk dat spelers met een Abathur buff regelmatig de neiging hebben om te overextenden, of zichzelf te overschatten.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
W E Rewind W E GG ;-)Postius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:37:
Als je van melee heroes houdt moet je Kerrigan is proberen. Wordt echt erg sterk, ik heb er veel lol mee gehad om die op lvl 5 te krijgen. Nu de rest van die knuppels van de free rotation!
Zat ik me ook al over te verbazen, regelmatig dat ik denk "Neee wat doe je..". Ze zien een shield en rennen gelijk als een idioot overal inIk merk dat spelers met een Abathur buff regelmatig de neiging hebben om te overextenden, of zichzelf te overschatten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het na de patch is, maar pre-patch kon dat prima met een Abathur hat. Ik moest juist aanleren om wat agressiever te spelen zodra ik een Abathur op me had. Moet wel zeggen dat ik nu veel minder Abathur spelers lijk tegen te komen.xAndyx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:55:
[...]
Zat ik me ook al over te verbazen, regelmatig dat ik denk "Neee wat doe je..". Ze zien een shield en rennen gelijk als een idioot overal in
Als de vijand een Abathur hat op heeft ben ik, ook post-patch, echt nog wel wat voorzichtiger
Torgo#2727, vanavond weer HOTS avond denk ik.
De Nexus Bundle is nooit in de aanbieding geweest. De "discount" die vermeld staat is de prijs voor de bundle t.o.v. de gecombineerde prijs voor de individuele items die in de bundle zitten.Torgo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:32:(nexus pack gekocht toen ie in de aanbieding was)
Eerder was die nog € 32 maar er is recentlijk een euro price increase geweest

Het spel zelf is verder prima in orde.
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 28-01-2015 18:42 ]
Ach gelukkig kan je het ook zonder te betalen prima spelen. Ben het er wel mee eens hoor, prijzen zoals ze nu zijn zijn echt hoog. Op starter pack na (4,99 voor 3 heroes en een mount), die heb ik dan ook gekocht. Verder zit ik er niet heel erg mee, gratis is het ook prima!Postius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:42:
Alleen al die hele prijs stelling en bussiness model zorgt ervoor dat ik geen euro aan dit spel ga uitgeven. Hoe overdreven wil je het hebben. Blizzard mag vragen wat ze willen maar ik ga ze er niet in een beter licht van zien zeg maar. Als die prijzen nog de moeite waren zou ik wel wat kopen waarschijnlijk maar nu is het zo absurd dat ik er totaal van afgekeerd word, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Wat natuurlijk perfect bij de populaire hedonistische en kapitalistische levensstijl past is het willen hebben van elke hero. Of in ieder geval heel veel heroes. Daar ligt het probleem. Een normale game kost 60 en dan heb je alles. Hier heb je voor 60 euro nog niet eens de helft van de heroes. Maar wie speelt er nu met alle heroes? Je kunt niet competitief zijn met alle heroes. Punt. Speel je casual, dan is de free rotation een erg leuke tegemoetkoming. Komt er toch vaak op neer dat het hebberigheid is ;-)
Als je je toelegt op het echt goed kunnen spelen van een hero kun je daar heel veel plezier uithalen. Level maar eens een hero naar 10. Daarna heb je vaak al genoeg geld voor een volgende hero, mocht je dat willen. Ik ben zelf blij met de pricing, vooral vanwege de exclusiviteit en het verhoogde beloningsgevoel voor toewijding.
Abathur is mijn vaste go-to hero.xAndyx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:55:
[...]
Zat ik me ook al over te verbazen, regelmatig dat ik denk "Neee wat doe je..". Ze zien een shield en rennen gelijk als een idioot overal in
Ik speel altijd een symbiote build (dus ik besteed geen aandacht aan locust en vrij weinig aan nests).
Speel samen met een maat die Arthas speelt, en die charged ook in zn eentje een groep van 3 in en begint te bashen XD. Arthas + Symbiote is toch wel een dodelijke combinatie
Arthas is nauwelijks kapot te krijgen terwijl ik alles aoe en af maak als het probeert te vluchten..
Door de shield+MS kan arthas heerlijk wegrennende heroes vangen of juist van ze weg komen.
Wat een nog veel dodelijkere combinatie is, is Ilidan + Symbiote (en dan de slow op AoE en Illidan met executioner talent). Alleen gaat illidan wat makkelijker dood dan arthas, dus je levert survivability in voor een enorme sprong in dmg output.
Locust builds werken voor mij gewoon niet, ik hou er meer van over de hele map heen en weer te springen van teammate naar teammate. Sta dan ook meestal 25+ / 0
Ow een ding over pricing: Ik vind het meevallen.
Daarbij komt dat wanneer je een bundel koopt waar zich items in bevinden die je al hebt krijg je goud ipv die item, ook nog eens meer. Als ik nu een bundel met Raynor zou kopen (die ik al heb), zou ik ipv raynor 2500 gold erbij krijgen (terwijl raynor 2000 kost).
Genoeg mensen die dit wel gaan doen, betalen dus. Ik verwacht dat de prijzen nog getweaked gaan worden. Al stoor ik mij er niet aan. Alles (op speciale cosmetics na) is ook met goud te kopen (wat je kunt verdienen) waardoor het een volledige F2P is in feite. De shop zal waarschijnlijk blizzards enige inkomstenbron zijn van de game (net als aankopen in HS). Dus vind het niet gek dat ze het wat duurder maken zodat niet iedereen alles maar gaat kopen (dan zitten ze juist aan de ondergrens en verdienen ze niets op, wat ze juist willen)Postius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:42:
Alleen al die hele prijs stelling en bussiness model zorgt ervoor dat ik geen euro aan dit spel ga uitgeven. Hoe overdreven wil je het hebben. Blizzard mag vragen wat ze willen maar ik ga ze er niet in een beter licht van zien zeg maar. Als die prijzen nog de moeite waren zou ik wel wat kopen waarschijnlijk maar nu is het zo absurd dat ik er totaal van afgekeerd word, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Darkfreak op 29-01-2015 12:30 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Rylo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:40:
Weet iemand de recente ontwikkelingen op de prijzen van heroes? Ik heb begrepen dat bijv. Stitches recent van 10 000g naar 7000g is gedaald. Welke zou de volgende in lijn zijn voor een verwachte prijsverlaging ?

Vers uit de shop voor je gehaald
Om op je vraag terug te komen:
Ik gok op Nova of Zerathul (en ik hoop op zerathul)
[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 29-01-2015 12:43 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Nieuwe heroes worden vaker op 15k gereleased en droppen dan 2wk later naar 10k~
Yeah ik had nog een comment toegevoegd naderhandRylo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:42:
uhm bedankt.. maar ik vroeg me dus af of er net als in LoL de oudste hero van een bepaalde prijsklasse goedkoper wordt als er een nieuwe gereleased wordt :-).. en welke dus de 'volgende' zou zijn.. Stitches en nu Thrall (van 15k naar 10k) zijn iig de meest recente verlagingen.
Nieuwe heroes worden vaker op 15k gereleased en droppen dan 2wk later naar 10k~
Ik zou dan denken Zerathul of Nova. Ik hoop eigenlijk wel dat ze oudere heroes met en met afprijzen.
Nieuwe heroes kopen de die-hards in het begin voor veel geld/gold. Naarmate de 'flare' er een beetje vanaf is hoop ik dat ze het dan toegankelijker voor iedereen maken door af te prijzen
Zodra je het betaald met euro vind ik het wel wat prijzig.
Ik vergelijk het met LoL, daar had ik in het begin ook iets van "Alles is duur! Ik kan niks kopen, IP duurt zo lang!"
Ondertussen ben ik wat verder en heb bijna 100k IP in de bank staan, heb alle champions, alle runes.
Ik gok dat dit ook met dit spel gaat gebeuren.
Ik vind NeilForeal het dan ook heel mooi verwoorden!
Betreffende Abutar, zoals jullie de gameplay vertellen lijkt mij het een zeer leuke hero.
Echter de ervaring die ik heb met team abutar is dat hij ergens in een hoekje gaat staan en die kleine minions poept... hoge siege damage, maar verder lijkt het geen waarde te hebben.
Sorry maar dit is pure onzin. Een spel volledig willen kunnen spelen is vanwege onze 'hedonistische en kapitalistische levensstijl'? Laten we bij het kopen van SC2 je ook maar toegang geven tot één ras, daardoor wordt het exclusieverNeilForeal schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:03:
Ik vind de discussies over pricing razend interessant. Veel spelers vinden de prijzen te duur, hier komt ook dat ook zeer regelmatig naar voren. De pricing heeft ook zijn voordelen. Heroes worden exclusiever. Je wordt als speler veel meer gemotiveerd (geforceerd) om meer tijd te besteden aan een hero. Je zou zelfs kunnen stellen dat dit betere gameplay oplevert.
Wat natuurlijk perfect bij de populaire hedonistische en kapitalistische levensstijl past is het willen hebben van elke hero. Of in ieder geval heel veel heroes. Daar ligt het probleem. Een normale game kost 60 en dan heb je alles. Hier heb je voor 60 euro nog niet eens de helft van de heroes. Maar wie speelt er nu met alle heroes? Je kunt niet competitief zijn met alle heroes. Punt. Speel je casual, dan is de free rotation een erg leuke tegemoetkoming. Komt er toch vaak op neer dat het hebberigheid is ;-)
Als je je toelegt op het echt goed kunnen spelen van een hero kun je daar heel veel plezier uithalen. Level maar eens een hero naar 10. Daarna heb je vaak al genoeg geld voor een volgende hero, mocht je dat willen. Ik ben zelf blij met de pricing, vooral vanwege de exclusiviteit en het verhoogde beloningsgevoel voor toewijding.

Maar misschien kan er gewoon een optie komen in je settings, als jij blij wordt van de pricing dan kunnen ze het no een keer verdubbelen voor jou, en voor mensen die er niet blij van worden kunnen ze lagere prijzen doen. Win-win situatie.
Sissors schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Maar misschien kan er gewoon een optie komen in je settings, als jij blij wordt van de pricing dan kunnen ze het no een keer verdubbelen voor jou, en voor mensen die er niet blij van worden kunnen ze lagere prijzen doen. Win-win situatie.
Helemaal puur zelfs ;-) Ik vind anders dat ik het best genuanceerd breng. Ik probeer een punt te maken over dat de pricing ook voordelen heeft en dat ik het persoonlijk zowel begrijp als waardeer.Sissors schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Sorry maar dit is pure onzin. Een spel volledig willen kunnen spelen is vanwege onze 'hedonistische en kapitalistische levensstijl'? Laten we bij het kopen van SC2 je ook maar toegang geven tot één ras, daardoor wordt het exclusieveren anders ben je enkel hebberig, en je kan toch maar competitief zijn met één ras. Volgens mij ben jij hier degene die het competitief zijn veel en veel te serieus neemt, sommige mensen spelen hier gewoon voor de lol. Maar ook bij een BF4 kunnen we hetzelfde doen: Enkel toegang tot één klasse, met laten we luxe doen, 3 wapens. Lekker exclusief toch? Goed voor de gameplay. Tuurlijk Blizzard moet ook betaald worden, maar de huidige prijzen gaan imo nergens over.
Stelling: direct toegang tot alle content verkort de replayability van een spel.
Dat zou heel goed een uitgangspunt van Blizzard kunnen zijn. En daar is ook zeker wat voor te zeggen. In veel games, waaronder het Starcraft 2 wat jij noemt, wordt content gedurende een leveling proces vrijgegeven. Ook multiplayer successen als CoD werken op die manier. Ik vind dat HotS het levelen op een hele slimme manier heeft gecombineerd met het enigzins exclusief maken van het bezit van heroes. De kans is aanwezig dat dit, zonder dat je het misschien zo ervaart, ook voor jouw de replayability verhoogd. En ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk replayability is voor deze game.
Daarnaast is het gewoon niet nodig om er geld aan uit geven. Bijna alle content is accessible met 'time'. Dus spelers die perse lekker casual ieder moment toegang willen hebben tot een leger aan heroes komen daar vanzelf.
Ik vermijd bewust nog even vraag en aanbod, want ook dat speelt voor Blizzard en haar bijna ontastbare imago een grote rol. 'Wat de gek ervoor geeft'.
Ik zie hier niet echt een probleem in bij HotS. Het is niet zo dat je talents moet kopen, of sommige heroes niet speelbaar zijn (door de weekly rotation). Alle heroes kun je door langdurig te spelen permanent vrijschakelen. Het enige wat je onthouden wordt als je er geen echt geld in steekt zijn cosmetische zaken zoals skins en mounts. Bij een F2P game ga je niet klagen dat het kopen van zaken omdat jij er niet de uren in wilt steken te duur is ;xSissors schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Maar ook bij een BF4 kunnen we hetzelfde doen: Enkel toegang tot één klasse, met laten we luxe doen, 3 wapens. Lekker exclusief toch? Goed voor de gameplay. Tuurlijk Blizzard moet ook betaald worden, maar de huidige prijzen gaan imo nergens over.
Ik vind de manier waarop ze levelen aanpakken heel erg prettig. Ik hoop wel dat ze meer playerlevel-rewards gaan toevoegen die het ook waard zijn (en misschien wat tussen 15 en 30 toevoegen).
Ook hoop ik stiekem op iets meer 'unieke' herolevel-rewards, die vind ik nu een beetje mager (de recolors vallen tegen, het enige wat het vaak waard maakt los van de talents is de master-skin).
Wat ik ook fijn vind is dat je ranked pas in komt als je zowel level 30 bent en 10 heroes hebt.
Dat mogen ze van mij zelfs uitbreiden naar player level 30, 10 heroes in bezig en minstens 3 ervan op level 10. Die instap naar ranked mag naar mijn mening wel hoog zijn
Algemen feature-opmerkingen heb ik hier ook geplaatst:
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/15700047344
Als iemand trouwens zin heeft om samen wat te spelen:
Darkfreak#2427
Abathur is mijn favo hero, dus als jij een tank-speler (Arthas of Stiches bv) bent gaat dat sowieso goed samen. Verder speel ik ook een redelijke nazeebo en illidan imo
Heb beschikking over TS3 servertje, dus dat komt ook goed ^^.
Momenteel heb ik een vaste mede-speler voor HotS
[ Voor 31% gewijzigd door Darkfreak op 29-01-2015 15:39 ]
Wel grappig ^_^. Zeratul is wel een coole hero overigens, hoop dat ie snel naar 7000g zakt
Dit is incorrect. Je krijgt géén vergoeding voor heroes die je al bezit. De Battle Bundle is inclusief 2.500g, ik denk dat je daar mee in de war bent. Kijk maar eens naar een andere bundle met een hero die je al bezit.Darkfreak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:25:
Ow een ding over pricing: Ik vind het meevallen.
Daarbij komt dat wanneer je een bundel koopt waar zich items in bevinden die je al hebt krijg je goud ipv die item, ook nog eens meer. Als ik nu een bundel met Raynor zou kopen (die ik al heb), zou ik ipv raynor 2500 gold erbij krijgen (terwijl raynor 2000 kost).
[ Voor 12% gewijzigd door Seroczynski op 29-01-2015 16:53 ]
Orly? Dan ligt daar mijn verwarring (dit is voor mij momenteel alleen bij de battle bundel van toepassing waar ik dus raynor van bezit).Nihlathak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Dit is incorrect. Je krijgt géén vergoeding voor heroes die je al bezit. De Battle Bundle is inclusief 2.500g, ik denk dat je daar mee in de war bent. Kijk maar eens naar een andere bundle met een hero die je al bezit.
Dat maakt Bundels in dat geval een stuk minder aantrekkelijk als je er reeds heroes van bezit.
Hmmm .. Meer reden nu om voor mij te overwegen de Nexus Bundel te pakken
Gelijk al die heroes waar ik er een aantal van leuk vindt en die gruwelijk lelijke (zo lelijk dat die vet is) eenhoorn mount XD
Ik heb precies hetzelfde. Als ze een compensatie zouden hebben dan zou de Nexus Bundle weer aantrekkelijk voor mij worden, maar nu heb ik al drie heroes uit de bundle met gold unlocked dus mocht ik hem aanschaffen krijg ik gewoon minder voor dezelfde prijsDarkfreak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:57:
[...]
Orly? Dan ligt daar mijn verwarring (dit is voor mij momenteel alleen bij de battle bundel van toepassing waar ik dus raynor van bezit).
Dat maakt Bundels in dat geval een stuk minder aantrekkelijk als je er reeds heroes van bezit.
Hmmm .. Meer reden nu om voor mij te overwegen de Nexus Bundel te pakken..
Gelijk al die heroes waar ik er een aantal van leuk vindt en die gruwelijk lelijke (zo lelijk dat die vet is) eenhoorn mount XD

Als de ene speler alle heroes heeft om uit te kiezen en een ander niet is het juist veel minder competitief. Competitie draait om gelijke regels gelijk uitgangspunt voor iedereen en elkaar dan bestrijden. Als spelers gelimiteerd worden in hun keuzes is het competitieve gedeelte automatisch ook veel minder. Er is namelijk geen gelijke grond. Daarnaast verlaagt het de replaybility ENORM. Als ik alle heroes kan kiezen kan ik zelf bepalen wanneer ik met welke hero speel, nu zijn er zat situaties dat je echt je volgende hero zit te grinden i.p.v. leuk zit te spelen.NeilForeal schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:03:
Ik vind de discussies over pricing razend interessant. Veel spelers vinden de prijzen te duur, hier komt ook dat ook zeer regelmatig naar voren. De pricing heeft ook zijn voordelen. Heroes worden exclusiever. Je wordt als speler veel meer gemotiveerd (geforceerd) om meer tijd te besteden aan een hero. Je zou zelfs kunnen stellen dat dit betere gameplay oplevert.
Overigens is het punt over geld verdienen ook niet helemaal waar. Kijk naar dota 2 b.v. Verkoopt alleen maar cosmetische items en maakt bakken winst.
Hiernaast moet blizzard ook oppassen, denk ik, dat ze zichzelf niet bij voorbaat de markt uitprijzen. Als deze F2P titel een stuk duurder wordt dan vergelijkbare titels (LoL b.v.) dan gooi je je eigen ruiten in. Nu zullen bij blizzard echt wel perfect weten welke prijsstelling ze kunnen hanteren, maar winst maximalisatie lijkt nu toch hun enige doel, wat ik persoonlijk wat karig vind.
Uiteindelijk toch ook weer persoonlijke voorkeur. The truth doesn't exist.
[ Voor 3% gewijzigd door NeilForeal op 29-01-2015 19:43 ]
nothing stops this train
Was laatst zo een calculator op reddit, en daar kwam uit dat als je een hero wilt halen van 10.000g je 60 uur aan het spelen bent verdeeld over 16 kalenderdagen. Dat is toch absurd of zie ik dat verkeerd?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Dat vind ik niet absurd, voor voor de rest een gratis spel. Ik calculeer voor mezelf altijd wat ik het waard vind. Dus eerste paar weken speel ik gewoon gratis om te kijken of ik het spel wel leuk vind, en of heroes me liggen. Dan koop ik met gold mn eerste heroes, en het leren van die hero vind ik leuk en maakt het spel ook leuker en zo wil ik andere heroes leren kennen. Ik heb deze week Blizzard beloond met de startersbundel van 5 euro en een aankoop van 1 hero voor 10 euro. Dat laatste vond ik normaliter absurd, maar ik heb al heel wat uur in dit spel zitten en nu in totaal 15 euro voor uitgegeven. De meeste spellen die ik koop zijn vele malen duurder en speel ik vele malen minder... dus....Forn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:47:
Ik vind de prijzen ronduit belachelijk. De eerste hero is nog wel te verdienen met het goud dat je verdient met je profiel levelen. Daarna ben je veels te lang bezig.
Was laatst zo een calculator op reddit, en daar kwam uit dat als je een hero wilt halen van 10.000g je 60 uur aan het spelen bent verdeeld over 16 kalenderdagen. Dat is toch absurd of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 30-01-2015 14:02 ]
Houden ze daar rekening met dailies (waar de reward afhankelijk is van t soort daily) en het feit dat het goud dat je krijgt afhankelijk is van de hoeveelheid EXP die je verdient hebt (als ik mij niet vergis) en dat je iedere keer wanneer je een hero naar level 5 brengt je ook nog eens 500G krijgtForn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:47:
Ik vind de prijzen ronduit belachelijk. De eerste hero is nog wel te verdienen met het goud dat je verdient met je profiel levelen. Daarna ben je veels te lang bezig.
Het is een F2P game, dus RM-prijzen mogen van mij best aan de hoge kant zijn ;x
Ik houd voor mijzelf altijd aan dat ik voor een F2P game niet meer dan gemiddeld €15 per maand uit wil geven (als ik uit ga dat WoW €13 per maand kost, dat is mijn richtlijn)
[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 30-01-2015 14:03 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Vind ik het alsnog meevallen voor een F2P game. Je hebt het dan wel over een 10K hero. Dat zijn meestal nieuwe of hoog begeerde heroes. Met diezelfde calculatie heb je in 2 weken tijd 5 el-cheapo heroes gekochtForn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:04:
Ja, daar houden ze rekening mee. Vandaar de 16 kalenderdagen.
Sowieso niet te vergeten dat we nog in BETA zitten. En prijzen zijn momenteel ook een grote discussie op het forum van HotS. Een van de meest gewenste zaken is nog dat je refund krijgt (of prijsvermindering) bij bundels waar je reeds iets van in bezit hebt (ik dacht dat dit al zo was, blijkt niet zo te zijn)
In Coop mode krijg je 10g voor een win, 0g voor een loss. In Quick Match en Hero League krijg je 30g voor een win en 20g voor een loss. EXP komt hier niet bij kijken.Darkfreak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:02:
[...]
Houden ze daar rekening met dailies (waar de reward afhankelijk is van t soort daily) en het feit dat het goud dat je krijgt afhankelijk is van de hoeveelheid EXP die je verdient hebt (als ik mij niet vergis) en dat je iedere keer wanneer je een hero naar level 5 brengt je ook nog eens 500G krijgt?
Ik loop ook altijd over de euro prijzen te zeiken, maar ben al redelijk ver met het unlocken van heroes met gold. Dit is een screenshot van mijn Order History, vanaf 16 november 2014:

Ik speel gemiddeld drie games per dag (totaal aantal gespeelde games / aantal dagen toegang tot de game).
[ Voor 46% gewijzigd door Seroczynski op 30-01-2015 14:51 ]
Over gold gains in vergelijking met LoL.
@ alle gotters, je kan het kanaal got joinen door - /join got - in het chat kanaal te typen. Daar is wel enig activiteit.
Ter info: Dit is geen trolling, maar een informatieve vraag naar de status van de community
Het is naiief om te denken dat omdat het een andere uitgever heeft in hetzelfde genre de community ineens anders is. Zo ongeveer elk spel wat ik heb gespeeld vond de community zich beter dan andere spellen, en ik heb er in de praktijk nooit veel van gemerkt.
Echter voor HotS vs LoL heeft HotS één groot voordeel wat betreft trolls en andere eikels: Je speelt als een team. Je lvl'd allemaal tegelijk en er is geen gold ofzo. Op sommige maps wel, maar ook daar is het enkel voor het team als geheel. Oftewel je hebt geen mensen die boos kunnen worden omdat je iemand dood waarvan hij vond dat hij de kill moest krijgen, of dat je niet mag helpen tegen neutrals omdat diegene XP voor zichzelf wil, etc. Bij LoL speel je ook gedeeltelijk tegen je teamgenoten, dit is bij HotS niet het geval.
Verwijderd
In plaats van telkens een nieuw bericht te plaatsen, kun je ook prima je vorige bericht wijzigen met de wijzig-knop rechts boven in de post. Verder is het niet de bedoeling dat je een nieuwe post toevoegen om je topic omhoog te brengen in de lijst met actieve topics, tenzij het meer dan 24 uur geleden is en/of als je nieuwe post daadwerkelijk iets toevoegd
edit: key is vergeven
[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 31-01-2015 18:06 ]
Ik heb ook amper LoL gespeeld omdat ik het niet super leuk vond. Wel heb ik de 'verhalen' over de LoL community gehoord. Ik denk dat het in HoS een heel stuk beter is op het moment, maar ik moet er ook bij zeggen dat als het spel dadelijk echt uit is er vanzelf ook mindere spelers bij zullen komen natuurlijk. Tot nu toe in ieder geval aardig wat potjes gespeeld en maar anderhalve keer 'gezeur' binnen het team. Daar kwam ook 'go back to LoL' voorbij.Powerblast schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:02:
Hoe valt dit te vergelijken met Lol? Ik zou deze wel willen opnemen. Vind Lol echt plezant maar dit lijkt mij toch een iets anders insteek. Waar ik vooral naar benieuwd ben is hoe het zit met de community. Ik vind lol echt plezant maar het eeuwige getroll, afk,... Dat haalt de fun een beetje uit het spel. Daarom, hoe gaat het in Hots?
Ter info: Dit is geen trolling, maar een informatieve vraag naar de status van de community.
Vergelijking tussen de gameplay: ik vind HoS simpelweg een stúk leuker door de verschillende maps en objectives. LoL is toch wat eentoniger op dat punt. De maps/objectives maken voor mij net dat verschil waardoor ik dit wel leuk vind itt andere mobas. En toegegeven: het speelt ook mee dat het aantal heroes nog te overzien is, waar ik bij LoL al snel dacht, voordat ik al deze heroes een beetje ken ben ik 3 jaar verder.
[ Voor 15% gewijzigd door Powerblast op 31-01-2015 17:36 ]
Bij deze vraag ik het namens een vriend van mij die geen Tweaker is, hij is al maanden unlucky.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:10:
ik heb nog een betakey over wie o wie?
Ik snap het als je het niet aan een non-Tweaker wilt weggeven, maar kan het altijd proberen :-)
[ Voor 35% gewijzigd door Seroczynski op 31-01-2015 18:00 ]
Excuses, ik ben bij het verwijderen van de meerdere posts vergeten toe te voegen aan de eerste post dat de key al vergeven is.Nihlathak schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:56:
[...]
Bij deze vraag ik het namens een vriend van mij die geen Tweaker is, hij is al maanden unlucky.
Ik snap het als je het niet aan een non-Tweaker wilt weggeven, maar kan het altijd proberen :-)
No problem, bedankt dat je het alsnog even meldt :-)Gropah schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:08:
[...]
Excuses, ik ben bij het verwijderen van de meerdere posts vergeten toe te voegen aan de eerste post dat de key al vergeven is.
Het begint een steeds leuker spel te worden aangezien wanneer men steeds betere teamfights heeft die zo lekker lang kunnen duren. Ik ben benieuwd hoe het op de ranked games eraan toe gaat.
Heb diverse heroes geprobeerd maar ik ben er al achter dat ik geen melee ga spelen. Ranged en support bevalt me het beste.
Hopelijk passen ze de prijzen nog aan want ik ben voorlopig niet van plan meer uit te geven maar zou nog wel de shaman en WD willen hebben. En de website mag Blizzard ook eens een keer bij gaan werken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik heb ook de beta gekocht en had ook zon gevoel in het begin ma als je alle heroes na level 5 brengt en daily qeust. Kun je op level 30 makkelijk aan de 10 heroes komen indien je de beta hebt gekocht.Lekker Ventje schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:21:
Heb 40 euro uitgegeven om de beta te kunnen spelen. Jammer dat je niet zelf de heroes kunt kiezen maar het is niet anders. Het bevalt me beter dan LoL omdat je hier niet telkens terug hoeft om items te kopen.
Heb diverse heroes geprobeerd maar ik ben er al achter dat ik geen melee ga spelen. Ranged en support bevalt me het beste.
Hopelijk passen ze de prijzen nog aan want ik ben voorlopig niet van plan meer uit te geven maar zou nog wel de shaman en WD willen hebben. En de website mag Blizzard ook eens een keer bij gaan werken.
Diablo
Raynor
Tyrande
Valla
Gazlowe
Tychus
Tassadar
Stiches
Nazeebo
Zeratul
Op zich zou dat niet zo heel erg zijn als er al een fatsoenlijk reconnect systeem geimplementeerd was. Maar aangezien het nu eeuwen duurt om te reconnecten heb ik zo al een stuk of 5 matches gehad waarbij ik geen rewards (xp/gold) krijg.
Heb dit in de begin dagen met SC2 gehad(spel draait natuurlijk op de zelfde engine., driver update werkte destijds, maar of dat nu ook het geval is? Ik denk het niet.Thormodo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 03:32:
Heeft iemand hier wel eens last van dat het spel vastloopt (inclusief onaangenaam geluid)?
Op zich zou dat niet zo heel erg zijn als er al een fatsoenlijk reconnect systeem geimplementeerd was. Maar aangezien het nu eeuwen duurt om te reconnecten heb ik zo al een stuk of 5 matches gehad waarbij ik geen rewards (xp/gold) krijg.
Anders een reinstall kan ook geen kwaad.
Gister toch maar de beta "gekocht", eerste indruk is goed, een hoop variatie, de damage is vrij laag en de mappen zijn leuk. De oude vergeten helden uit eerdere games weer in actie zien is al een genot.
Valla gekocht met het gold dat ik had gekregen en bevalt erg goed. Fijne damage, leuke mobility en ult.
De drivers heb ik vorige week nog geüpdatete. Daarvoor draaide het helemaal als strontgarriej schreef op maandag 02 februari 2015 @ 07:53:
[...]
Heb dit in de begin dagen met SC2 gehad(spel draait natuurlijk op de zelfde engine., driver update werkte destijds, maar of dat nu ook het geval is? Ik denk het niet.
Anders een reinstall kan ook geen kwaad.
Gister toch maar de beta "gekocht", eerste indruk is goed, een hoop variatie, de damage is vrij laag en de mappen zijn leuk. De oude vergeten helden uit eerdere games weer in actie zien is al een genot.
Valla gekocht met het gold dat ik had gekregen en bevalt erg goed. Fijne damage, leuke mobility en ult.
Kan het spel op zich opnieuw installeren, maar ik speel ook pas sinds de founders pack er is, dus of het veel nut gaat hebben.
Valla is inderdaad een prima hero. Die had ik gratis vanwege Diablo (uitbreiding) pre-order.
Ben zelf nog aan het twijfelen wat ik wil kopen. Heb inmiddels 12500 goud.
En welkom to the dark side
[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 02-02-2015 08:44 ]
Blizzard he, die proberen elke game om je samen te laten spelen met vrienden. De diablo party's increased XP, WoW is een MMO(dus daar heb je al snel een sociaal aspectThormodo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:37:
[...]
De drivers heb ik vorige week nog geüpdatete. Daarvoor draaide het helemaal als stront. Nu draait het prima op die crashes na.
Kan het spel op zich opnieuw installeren, maar ik speel ook pas sinds de founders pack er is, dus of het veel nut gaat hebben.
Valla is inderdaad een prima hero. Die had ik gratis vanwege Diablo (uitbreiding) pre-order.
Ben zelf nog aan het twijfelen wat ik wil kopen. Heb inmiddels 12500 goud.
En welkom to the dark side. Hoewel ik LoL momenteel nog boeiender vind. Vind vooral de quests heel irritant bij Heroes of the Storm, aangezien het je min of meer dwingt om dat type hero te spelen. Ook tamelijk debiel dat je 50% xp mis loopt als je niet in een party met "friends" zit.
League heb ik veel gespeeld, maar ik had er gewoon(voor nu) even genoeg van.
Heb nog geen enkele vastloper gehad bij dit spel, wel dat ie niet verder wil laden of beginnen met laden van een potje. Maar als ik dan uiteindelijk in het spel zit had iedereen er last van (server probleem denk ik).Thormodo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 03:32:
Heeft iemand hier wel eens last van dat het spel vastloopt (inclusief onaangenaam geluid)?
Bij ALT + F4 en opnieuw starten krijg ik netjes een rejoin knop te zien.
Twijfel nog enorm welke en denk dat ik ga sparen voor als Sylvanas of Kael'Thas releasen.
Lijkt erop dat Sylvanas de Dark Ranger spell krijgt met de minions on kill

Nog 3 levels en ik kan ranked in, ben benieuwd
[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 02-02-2015 09:22 ]
Kun je ergens zien welke heroes er nog toegevoegd kunt worden? Lijkt me wel interessant.Darkfreak schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:18:
Gister weer flink ertegenaan gegaan en inmiddels weer genoeg Gold bij elkaar voor een dure Hero.
Twijfel nog enorm welke en denk dat ik ga sparen voor als Sylvanas of Kael'Thas releasen.
Lijkt erop dat Sylvanas de Dark Ranger spell krijgt met de minions on kill
[afbeelding]
Nog 3 levels en ik kan ranked in, ben benieuwd
@hierboven: zelf nog 0.0 technische problemen gehad met dit spel!
edit: ik loog: wel is dat bij het opzetten van een match er iets mis ging en er weer opnieuw gezocht werd, dus opzich niks ergs.
[ Voor 8% gewijzigd door Mitchell-CWD op 02-02-2015 11:46 ]
Normaal ben ik na 2-3 potjes een hero wel even beu, maar deze direct door gespeeld tot ik level 6 was.
Vervolgens maar eens Kerrigan geprobeerd, ook zo'n super hero!
Voor mij even geen tank heroes meer
Dan moet je Stitches een proberenMaxxus schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:31:
Gisteren Zeratul gekocht (op aanraden van een vriend), wat een geweldige hero is dit zeg.
Normaal ben ik na 2-3 potjes een hero wel even beu, maar deze direct door gespeeld tot ik level 6 was.
Vervolgens maar eens Kerrigan geprobeerd, ook zo'n super hero!
Voor mij even geen tank heroes meer
Die rejoin knop is leuk als het potje net begonnen is, maar als je al wat langer bezig bent duurt het debiel lang om weer te joinen, omdat de server aan het synchroniseren is o.i.d.. Wat ongeveer in de helft van real time gebeurd.xAndyx schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:54:
[...]
Heb nog geen enkele vastloper gehad bij dit spel, wel dat ie niet verder wil laden of beginnen met laden van een potje. Maar als ik dan uiteindelijk in het spel zit had iedereen er last van (server probleem denk ik).
Bij ALT + F4 en opnieuw starten krijg ik netjes een rejoin knop te zien.
Diablo
Muradin
Raynor
Rehgar
Tyrande
Azmodan (level 12+)
Zeratul (level 15+)
Mooie lijst, op Muradin en Raynor na heb ik alles nog op level 0, dus ik zie daar deze week alleen al 2.5K aan level 5 gold staan :D!
En ik kan eindelijk Azmodan en Zeratul eens spelen
Dota, Lol en Hon hebben ieder >100 heroes. Dus er komt als het goed is nog genoeg aan.Mitchell-CWD schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:45:
[...]
Kun je ergens zien welke heroes er nog toegevoegd kunt worden? Lijkt me wel interessant.
Meestal komen er geleidelijk meer. Elke maand eentje ofzo als je actieve developers hebt.
En de bovenstaande games gaan al een aantal jaartjes mee.
Probeer de 32-bit client is, die is voor bijna iedereen veel stabieler, zelfs als je 32gb zou hebben.Thormodo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 03:32:
Dit activeer je door in je battle.net app bij de game settings iets van 'launch 32bit client' aanvinkt.
En voor de mensen boven mij die zich afvragen of de community plezanter is als die van LoL: Nee, absoluut niet. Precies hetzelfde verhaal helaas.
[ Voor 6% gewijzigd door questarey op 03-02-2015 09:34 ]
Alhoewel er geen communicatie met de tegenstander aanwezig is waardoor 50% van het gezeik niet merkbaar isquestarey schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:33:
[...]
Probeer de 32-bit client is, die is voor bijna iedereen veel stabieler, zelfs als je 32gb zou hebben.
En voor de mensen boven mij die zich afvragen of de community plezanter is als die van LoL: Nee, absoluut niet. Precies hetzelfde verhaal helaas.
Ik wacht nog steeds op een goed systeem om hier mee om te gaan. Op het moment blokkeer ik spelers die toxic zijn, hierdoor word je ook niet meer met ze geplaatst in toekomstige matches.
Niet met de tegenstander kunnen praten is inderdaad een goeie van Blizzard.Kupauw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Alhoewel er geen communicatie met de tegenstander aanwezig is waardoor 50% van het gezeik niet merkbaar is
Ik wacht nog steeds op een goed systeem om hier mee om te gaan. Op het moment blokkeer ik spelers die toxic zijn, hierdoor word je ook niet meer met ze geplaatst in toekomstige matches.
Maar ik weet 100% zeker dat je wel gematched kunt worden met iemand die je gemute hebt, dat heb ik al is meegemaakt een weekje terug. Dat was wel Hero League, wellicht is het bij Quick Match anders.
Edit: Er zit trouwens ook een max aan het aantal mensen dat je kan muten, wat die max is weet ik even niet & ik moet nu naar werk
[ Voor 9% gewijzigd door questarey op 03-02-2015 09:41 ]
Sjonge jonge, speel al sinds ergens in Alpha en nog nooit Murky gezien. Niet dat hij me nou zo leuk lijkt, maar ik wil m'n 500 goldDarkfreak schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:58:
Free heroes deze week:
Diablo
Muradin
Raynor
Rehgar
Tyrande
Azmodan (level 12+)
Zeratul (level 15+)
Mooie lijst, op Muradin en Raynor na heb ik alles nog op level 0, dus ik zie daar deze week alleen al 2.5K aan level 5 gold staan :D!
En ik kan eindelijk Azmodan en Zeratul eens spelen![]()
Vind ik wel meevallen hoor. In LoL (en ook HoN en DotA2) wordt er toch een behoorlijke dosis meer gehaat, gescholden en geflamed (door je eigen team) als je een fout maakt oid of alle heroes niet 120% binnenste buiten kent. Vooral in LoL is het erg =/ ..questarey schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:33:
[...]
Ja, je hebt hier en daar een 13 jarige rage-kiddie tussenzitten, maar naar mijn ervaring wordt die snel door de rest van het team op het matje geroepen. Je herkend ook de die-hard LoL-spelers die HotS in komen. Zitten alleen maar camps te farmen of solo weg te rennen en vervolgens keihard te schreeuwen en schelden als het team constant voor de rest samen rolt en hun alleen geganked worden (snappen duidelijk niet dat HotS objective en team-focused is en niet carry-oriented ieder voor hemzelf)
Maar goed klachten op kwaliteit van allies zullen wel weer blijven. Heb eentje gezien die kwaad werd en Abathur wilde reporten omdat die zogenaamd niks deed (onzin natuurlijk, hij begreep gewoon niet hoe Abathur werkt). Al was dat nog niks tov een ally die helemaal emo ging ragen op Kerrigan omdat die niet goed genoeg speelde. Nu speelde die Kerrigan ook niet geweldig, maar goed, hoewel ragen uberhaupt stom blijft, werd Kerrigan daar door AI gespeeld, oftewel diegene was kwaad op een AI
Lijken iig wel wat leuke nieuwe heros tussen te zitten. Twijfel zelf nog of ik Brightwing wil kopen, kost een hoop gold (heb het in principe wel), maar hij is ook schattig
Trouwens, is Valla een hero die je gratis krijgt? Er staat bij mij dat die unlocked is, maar heb er geen gold of euro's voor betaald...
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.