Hammer rules! Het mooie is dat op de bliz forums nu berichten voorbij komen dat hammer te veel gebuffed is, terwijl hij op lvl 20 een kleine 220 health erbij heeft (aka 1 hit van een assassin) :-)
De siege buffs zijn bij verre de grootste buffs.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Het elke 2 seconden kunnen wisselen van mode is de grootste buff die ze gegeven hebben.
Dit heeft van een so-so hero een hele goede hero gemaakt.
Mits je mobiel genoeg blijft en alles op max-range probeert te raken (met de talent buff ofc) doe je zoveel dmg dat het gewoon niet leuk meer is.
Dit in combinatie met Napalm is echt goud.
Dit heeft van een so-so hero een hele goede hero gemaakt.
Mits je mobiel genoeg blijft en alles op max-range probeert te raken (met de talent buff ofc) doe je zoveel dmg dat het gewoon niet leuk meer is.
Dit in combinatie met Napalm is echt goud.
Want a cookie?!
Wat hebben ze met Ilarian zijn stem gedaan in Battlefield of Eternity 
Die nieuwe stem is ontzettend cringeworthy en totaal niet angelic zoals in D3 ofzo.
Die nieuwe stem is ontzettend cringeworthy en totaal niet angelic zoals in D3 ofzo.
Stemmen moeten zoveel mogelijk met autotune en weirde accenten anders ben je niet "cool" tegenwoordig.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd ook helemaal verliefd geraakt aan Tyrande, maar ik gebruik een beetje slechte build. Gewoon omdat ik die leuk spelen vindt:Hierkomik schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:00:
Zo, wilde mijn eerste post in dit topic toch een beetje nuttig maken
Speel sinds een paar weekjes, en vermaak me prima. Zagara, Falstad en Tyrande gekocht, moet nog wel mijn draai vinden met Tyrande. Alleen slaat ze nog geen deuk in een pakje boter en in team fights ben ik soms net niet snel genoeg of kies ik precies een ander target met Hunters Mark. Speel ook alleen nog maar quick matches, dus zoveel 'teamwork' is er vaak ook niet, afgezien van het 'oh lijkt alsof er nu een teamfight is, met zijn allen gooogooo'
Seasoned Marksman > Focussed Attacks > Battle Momentum > Starfall > Sprint > Lunar 50% more dmg en refunds op heroes > Nexus Frenzy.
Normaliter zou een owl-build een normalere en betere keuze zijn, maar ik vind het gewoon leuk haar autoattacks te boosten en de tegenpartij verwacht het vaak niet.
Leuke allies zijn:
Murky, want die heeft altijd health nodig en houdt vijanden op afstand omdat hij irritant is.
Nazeebo, want zijn zombie wall kan mensen leuke klem zetten voor jouw moves.
Malf, want die geeft je mana en de dubbele healing combo kan wel grappig zijn.
De nieuwe map legt wel erg nadruk op de objectives, maar de infernals zijn wel te stoppen. (Met veel moeite, dat wel en je moet niet in de AoE staan)
Auto attack build voor Tyrande is makkelijk maar een beetje saai. De owl build gebruiken vereist een stuk meer oefening. Het blijft genieten om een tegenstander op zeer grote afstand alsnog om te kunnen leggen met een uiltje.
Blue post!
Bron: http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/18705074860#1We’ve just finished deploying several changes that we mentioned in our recent Placement and Ranking System Update blog:
With today’s update, we’ve made improvements for placement in the mid to lower ranks, which should result in less conservative placements for players in this range.
Additionally, we’ve added bonus points (extra points earned for wins when your matchmaking rating is higher than your current rank) back to ranks 5 – 1, so that highly rated players can more easily return to their proper rankings.
These changes are now live for all regions around the world. As always, we’ll keep an eye on how each affects Ranked play, and will make further adjustments if necessary. Keep sending feedback our way as we continue to make improvements for Ranked play in the future.
Thank you!
Geen 4 / 5 tweakers wrecking fest in HL meer.
Bron: http://us.battle.net/hero...-for-hero-league-9-2-2015What’s more, parties of three and four players appear in Hero League queues far less often than solo players and parties of two. As such we feel that large parties represent a small enough portion of Ranked games that we’re comfortable removing them from Hero League in order to improve overall match quality.
Hebben jullie ook last van een washed-out goblin picture in het start scherm? Dit is hoe hij er bij mij nu uit ziet: 
Heb wel de game geoptimaliseerd met GeForce Experience, dit zijn de resultaten daarvan:
Sindsdien zie ik dit zo, als ik hem op default (=alles op high) settings laat staan is er niks aan de hand, iemand die dit begrijpt?
Het spel zelf ziet er wel veel beter uit, wist niet dat mijn oude kaart dit nog zo mooi kon renderen zonder lag
Update: ik kon een Apply Patch doen en toen was het gefixed
. Nu nog even snel daily halen + 5 goblins voor vandaag, bijna 50 al

Heb wel de game geoptimaliseerd met GeForce Experience, dit zijn de resultaten daarvan:

Sindsdien zie ik dit zo, als ik hem op default (=alles op high) settings laat staan is er niks aan de hand, iemand die dit begrijpt?
Het spel zelf ziet er wel veel beter uit, wist niet dat mijn oude kaart dit nog zo mooi kon renderen zonder lag
Update: ik kon een Apply Patch doen en toen was het gefixed
[ Voor 10% gewijzigd door hifigamefreak op 03-09-2015 12:49 . Reden: Gefixed! ]
Je hebt tot 8 september de tijd dan vervalt de questhifigamefreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:55:
Hebben jullie ook last van een washed-out goblin picture in het start scherm? Dit is hoe hij er bij mij nu uit ziet: [afbeelding]
Heb wel de game geoptimaliseerd met GeForce Experience, dit zijn de resultaten daarvan: [afbeelding]
Update: ik kon een Apply Patch doen en toen was het gefixed. Nu nog even snel daily halen + 5 goblins voor vandaag, bijna 50 al
Dat wist ik vandaar dat ik deze week steeds 5 per dag probeer te halen dan kom ik maandag precies aan 50dragon3016 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:04:
[...]
Je hebt tot 8 september de tijd dan vervalt de quest
[ Voor 10% gewijzigd door hifigamefreak op 03-09-2015 13:46 . Reden: Uitleg 50 gobs ]
Euhm, 5 kon sowieso al niet. Heb hier geen toegang tot battle.net dus kan het niet nalezen, maar is het nu 3 en 4 die naar Team League gegooid worden of enkel 4 en 5?Furinax schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:35:
Geen 4 / 5 tweakers wrecking fest in HL meer.
[...]
Bron: http://us.battle.net/hero...-for-hero-league-9-2-2015
De vraag is natuurlijk wie dan de laatste 1 gaat vullen, dat is namelijk gek gezien solo queues altijd naar de Hero League gaan. Ik snap niet.
Want a cookie?!
1 en 2 players kunnen queuen voor HLRenquin schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:47:
[...]
Euhm, 5 kon sowieso al niet. Heb hier geen toegang tot battle.net dus kan het niet nalezen, maar is het nu 3 en 4 die naar Team League gegooid worden of enkel 4 en 5?
De vraag is natuurlijk wie dan de laatste 1 gaat vullen, dat is namelijk gek gezien solo queues altijd naar de Hero League gaan. Ik snap niet.
5 player teams kunnen TL doen.
3 en 4 player teams kunnen niet meer ranked spelen.
Dat vind ik dus wel jammer, er zou een ranked moeten zijn voor alle aantallen spelers.
Wat een totale bullshit zeg.RocketKoen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:57:
[...]
1 en 2 players kunnen queuen voor HL
5 player teams kunnen TL doen.
3 en 4 player teams kunnen niet meer ranked spelen.
Nou dat spel wordt dus ook niet meer gespeeld -.-
Met z'n 3en is het pas echt leuk namelijk.
Want a cookie?!
1/2 = nog hero leagueRenquin schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:47:
[...]
Euhm, 5 kon sowieso al niet. Heb hier geen toegang tot battle.net dus kan het niet nalezen, maar is het nu 3 en 4 die naar Team League gegooid worden of enkel 4 en 5?
3/4 = DOEI. dit boeit ons (blizzard) niets.
5 = team league
Hoe had je dat bedacht?Mulder_fox schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:01:
Dat vind ik dus wel jammer, er zou een ranked moeten zijn voor alle aantallen spelers.
Je kan niet echt een ranked hebben met alleen 3 player teams. Als het spel 5 tegen 5 is.
En het hele idee is juist dat het niet eerlijk is als je met allemaal solo queue tegen een 4 man komt.
Of dat je zelf als solo in een team komt met 4 mensen die elkaar kennen en op TS zitten enzo.
1 tm 3 spelers = HLRocketKoen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:53:
[...]
Hoe had je dat bedacht?
Je kan niet echt een ranked hebben met alleen 3 player teams. Als het spel 5 tegen 5 is.
En het hele idee is juist dat het niet eerlijk is als je met allemaal solo queue tegen een 4 man komt.
Of dat je zelf als solo in een team komt met 4 mensen die elkaar kennen en op TS zitten enzo.
4 spelers = QM
5 spelers = teamleague
Ik speel regelmatig met 3, voornamelijk mensen van tweakers. Zie er nu al tegenop om keuzes te moeten maken met wie ik HL speel.
Ik snap het wel. Ik vond persoonlijk ook dat als wij met 4 personen samen speelde dat we of dik wonnen of dik ingemaakt werden. Ik denk dat ze veel moeite hebben om dat te matchen.
Wie weet maken ze ooit nog een 3 vs 3 of 4 vs 4 mode. Zal wel lastig worden zeker 3 vs 3.
Wie weet maken ze ooit nog een 3 vs 3 of 4 vs 4 mode. Zal wel lastig worden zeker 3 vs 3.
Rexxar Spotlight is er: YouTube: Rexxar Spotlight – Heroes of the Storm
Wat is Nova toch een leuke chick. net 32-1 killstreak
QM
Doet me denken aan mijn WoW hunter tijd.Thormodo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:19:
Verwijderd
Is er na rank 1 nog iets te doen in HL? Of kan ik alleen maar proberen mijn MMR te verhogen?
Na rank 1 kun je legendary ranks halen. Net als bij HS.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 14:03:
Is er na rank 1 nog iets te doen in HL? Of kan ik alleen maar proberen mijn MMR te verhogen?
Je blijft achter de schermen nog steeds punten verzamelen of verliezen. En de beste 500 (dacht ik) krijgen een rank van 1 tot 500 die weergeeft op welke positie ze staan. Een soort leaderboard dus.
Ik weet alleen niet of dat in pre-season ook al actief is.
[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 05-09-2015 17:01 ]
Doet me denken aan de Warcraft 3: Frozen Throne bonus campaign, nostalgie alomFurinax schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:59:
[...]
Doet me denken aan mijn WoW hunter tijd.
Hmm wordt er niet heel warm van. Voorlopig niet hoog op het verlanglijstjeThormodo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:19:
Beeromaniac
Thormodo (wilde eigenlijk Thor Modo, maar achternamen doen ze niet aan bij WoW), was de naam van mijn Dwarf Hunter in de WoW bètaFurinax schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:59:
[...]
Doet me denken aan mijn WoW hunter tijd.
Ziet er inderdaad niet super spannend uit om te spelen, wel is hij vrij uniek. Helpt natuurlijk ook niet dat hij bijvoorbeeld een skill heeft om zijn pet te healen (qua flashyness). Wel lijkt het me een hele sterke jungler. Ook de stun van Misha en de slows van zijn Ultimate kunnen effectief zijn.Thompson schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:53:
[...]
Hmm wordt er niet heel warm van. Voorlopig niet hoog op het verlanglijstje
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoeveel damage hij doet, hoelang de slow/stun is etc.
Maar ik ga hem wel halen als hij 10k is denk ik. Monk, Leoric, Johanna etc. heb ik ook allemaal niet gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 05-09-2015 21:43 ]
En hoelang de cooldown is op zijn bear, de damage van de hero ten opzichte van de bear e.d. Ze kunnen de bear neer nuken en je hero negeren. Backlash damage etc. (doet HOTS vast niet aan want dat is te complicated ;P).
De hero krijgt geen damage van aanvallen tegen zijn beer.The Chosen One schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:05:
En hoelang de cooldown is op zijn bear, de damage van de hero ten opzichte van de bear e.d. Ze kunnen de bear neer nuken en je hero negeren. Backlash damage etc. (doet HOTS vast niet aan want dat is te complicated ;P).
Maar als de beer dood is is hij wel de helft van zijn skills en damage kwijt.
Ik ben wel benieuwd naar het respawn mechanisme van de beer. En hoe lang dat duurt.
En of je tegenstander ook XP/kills krijgt voor het neerhalen van de beer.
Backlash is wanneer de beer dood gaat, niet damage zelf.
En exp zou gewoon moeten gezien de bear zo'n belangrijk onderdeel is kwa damage en de hero. Al dan niet iets minder dan zoals bij Murky/Vikings.
En exp zou gewoon moeten gezien de bear zo'n belangrijk onderdeel is kwa damage en de hero. Al dan niet iets minder dan zoals bij Murky/Vikings.
Verwijderd
Ik zie daar niets van, ben bang dat dit er dus nog niet in zit. Ik krijg geen punten meer (sta op 99 in de post-game lobby, maar dat is denk ik een bug).RocketKoen schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:00:
[...]
Na rank 1 kun je legendary ranks halen. Net als bij HS.
Je blijft achter de schermen nog steeds punten verzamelen of verliezen. En de beste 500 (dacht ik) krijgen een rank van 1 tot 500 die weergeeft op welke positie ze staan. Een soort leaderboard dus.
Ik weet alleen niet of dat in pre-season ook al actief is.
Even opgezocht. En het zit er inderdaad nog niet in.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:18:
[...]
Ik zie daar niets van, ben bang dat dit er dus nog niet in zit. Ik krijg geen punten meer (sta op 99 in de post-game lobby, maar dat is denk ik een bug).
Je MMR verbeteren kan wel helpen, aangezien ze aan het begin van het seizoen rekening gaan houden met je MMR om je positie te bepalen.
Iemand gister de finale van Europe Open #3 gezien?
Die laatste game... dacht dat de caster Kaelaris een hartaanval kreeg..
En voor diegene die het gemist hebben (zoals ik
)
Starcraft Medic support hero;
En voor diegene die het gemist hebben (zoals ik
[ Voor 39% gewijzigd door Furinax op 07-09-2015 08:19 ]
Heb je ergens een terugkijklink? Ben wel benieuwd nuFurinax schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:43:
Iemand gister de finale van Europe Open #3 gezien?
En voor diegene die het gemist hebben (zoals ik)
[video]
Want a cookie?!
gezocht, maar nog niet gevonden.
Het was Gamers2 vs Roccat. Europe Open #3 - Road to blizzcon
Het was Gamers2 vs Roccat. Europe Open #3 - Road to blizzcon
Even gisteren een goblin grind gedaan, van 22 naar 45, dus nog maar 5 te gaan voor het portrait.
Wel mooi dat mijn Sylvanas nu dus level 10 is daardoor, pas mijn 2de hero op 10 maar goed.
Op naar de volgende ofzo
Die level heroes to 10 portraits zien er wel puik uit, maar voor de undercity heb je ook stitches nodig en dat is niet mijn favoriet als ik eerlijk moet zijn.
Wel mooi dat mijn Sylvanas nu dus level 10 is daardoor, pas mijn 2de hero op 10 maar goed.
Op naar de volgende ofzo
Die level heroes to 10 portraits zien er wel puik uit, maar voor de undercity heb je ook stitches nodig en dat is niet mijn favoriet als ik eerlijk moet zijn.
GevondenRenquin schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:41:
[...]
Heb je ergens een terugkijklink? Ben wel benieuwd nu
http://www.twitch.tv/blizzheroes/v/14707660 - Dit is de gehele dag. de game begint rond 8:45:00. (totale video is 9 ½ uur lang)
Voor het totale effect moet je wel heel de game kijken en de comments van de casters tot je nemen
[ Voor 13% gewijzigd door Furinax op 07-09-2015 10:25 ]
Geweldig daarom houd ik van hotsFurinax schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:24:
[...]
Gevonden
http://www.twitch.tv/blizzheroes/v/14707660 - Dit is de gehele dag. de game begint rond 8:45:00. (totale video is 9 ½ uur lang)
Voor het totale effect moet je wel heel de game kijken en de comments van de casters tot je nemen
De onverwachte comeback, een verkeerde teamfight of een kleine foutje kan zoveel gevolgen hebben en de game totaal omgooien ook al sta je levels achter.
Love it!
Ik heb die game ook gezien. Wat een bizar einde!
Zo zie je maar dat 1 foutje je de game kan kosten, ook al sta je de hele game voor.
Ook interessant dat Chen in een paar matches voor kwam.
Ik zit overigens te twijfelen om Abathur met gold aan te schaffen.
Ik snap dat hij heel moeilijk te masteren is, maar in hoeverre is hij fun op een casual niveau?
Ik speel alleen Quick Matches (vind dat ik nog niet toe ben aan Hero League) maar het idee van de hero trekt me wel; overzicht over hele battlefield enzo.
Ik verwacht niet dat er binnenkort nog een Abathur free week komt (ik ben net erna begonnen, maar heb wel veel negatieve kritiek gezien), dus testen of het echt wat is voor me is lastig, en hij is met 10k niet goedkoop...
Zo zie je maar dat 1 foutje je de game kan kosten, ook al sta je de hele game voor.
Ik snap dat hij heel moeilijk te masteren is, maar in hoeverre is hij fun op een casual niveau?
Ik speel alleen Quick Matches (vind dat ik nog niet toe ben aan Hero League) maar het idee van de hero trekt me wel; overzicht over hele battlefield enzo.
Ik verwacht niet dat er binnenkort nog een Abathur free week komt (ik ben net erna begonnen, maar heb wel veel negatieve kritiek gezien), dus testen of het echt wat is voor me is lastig, en hij is met 10k niet goedkoop...
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Abathur zit in mijn top 3 meest gespeelde heroes, hij speelt heel apart en je moet erg goed letten op de minimap. moeilijk te masteren valt reuze mee, het is vooral goed opletten op de map
nothing stops this train
Damn net m'n spannedste potje tot nu toe denk ik. Misschien ook wel mijn persoonlijk beste game tot nu toe, voor mijn gevoel weinig fouten gemaakt, op de juiste moment wel/niet split push, mercs camps, teamfights enzo gedaan.
Om een of andere reden krijg ik als ik een screenshot maak met Prt Scr alleen maar zwart beeld?
Maar het eindige iig in level 27vs26 na 34 minuten. Ik had op een haar na 400k siege damage, 80k hero damage en bijna _42_k XP contribution!
Ohja niet geheel onbelangrijk, speelde als Azmodan. Op het moment toch wel een van mijn favoriete heros. Map was die met de dragon statue in t midden. Ze hadden onze core gepushed tot 17% maar toen konden wij een goede dragon push doen met daarop gevolgd alle mercs camps te pakken. Doordat ze toen in 3 lanes druk hadden en wij meertal situaties konden uitzoeken om ze neer te leggen hebben we het kunnen finishen
Om een of andere reden krijg ik als ik een screenshot maak met Prt Scr alleen maar zwart beeld?
Maar het eindige iig in level 27vs26 na 34 minuten. Ik had op een haar na 400k siege damage, 80k hero damage en bijna _42_k XP contribution!
Ohja niet geheel onbelangrijk, speelde als Azmodan. Op het moment toch wel een van mijn favoriete heros. Map was die met de dragon statue in t midden. Ze hadden onze core gepushed tot 17% maar toen konden wij een goede dragon push doen met daarop gevolgd alle mercs camps te pakken. Doordat ze toen in 3 lanes druk hadden en wij meertal situaties konden uitzoeken om ze neer te leggen hebben we het kunnen finishen
Beeromaniac
Abathur is erg leuk als je de chat uit hebtHierkomik schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:41:
Ik heb die game ook gezien. Wat een bizar einde!
Hoef gelukkig met gold nog maar 4 heroes te hebben (Chen/Hammer/Zeratul/Rehgar) en dan heb ik ze allemaal totdat er weer meer bijkomt 
Sowieso al Legacy of the Void bestelt dus Artanis krijg ik 'gratis'.
Malthael Mount ook al bij elkaar gesprokkeld, daarna met gold maar master skins of die goblin mount kopen of iets in die trant
Sowieso al Legacy of the Void bestelt dus Artanis krijg ik 'gratis'.
Malthael Mount ook al bij elkaar gesprokkeld, daarna met gold maar master skins of die goblin mount kopen of iets in die trant
De verhalen gaan dat Artanis niet de hero is die mensen met LOTV krijgen...
Ach tis een warrior hero, geen idee wat ze dan nog meer in hun mars hebben, maar een 'gratis' hero is en blijft 'gratis' dus je hoort mij total niet klagen. Al is het Fenix, alhoewel ik nog altijd uitga van Artanis in dit geval. Posterboy van de game zowat dus waarom ook nietFurinax schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:32:
De verhalen gaan dat Artanis niet de hero is die mensen met LOTV krijgen...
heb nu 16k gold, ik denk dat ik Jaina ga unlocken
Jaina erg veel gespeeld deze week, toch wel een leuke playstyle
of zal ik voor Nova gaan?
tegen de tijd dat rexxar 10k gold gaat kosten heb ik dat wel weer
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2015 16:25 ]
nothing stops this train
Jaina & Nova zijn beide goede Heroes maar als ik de keuze voor jouw zou mogen maken dan wordt het Jaina.Kol Nedra schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:23:
heb nu 16k gold, ik denk dat ik Jaina ga unlockenJaina erg veel gespeeld deze week, toch wel een leuke playstyle
of zal ik voor Nova gaan?
In HL zal je geliefder zijn met Jaina dan met Nova, tenzij je Nova zo goed beheerst dat je van meer waarde bent.
Off topic:
Kwam laatst de volgende combinatie tegen die verrassend goed werkte..Zeratul,Nova en Uther.
Sorry om het te zeggen, maar Nova is niet goed, dit is merk je vooral als je op de ladder klimt en mensen steeds beter worden in het spotten van de cloak.BrianV schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:24:
[...]
Jaina & Nova zijn beide goede Heroes maar als ik de keuze voor jouw zou mogen maken dan wordt het Jaina.
In HL zal je geliefder zijn met Jaina dan met Nova, tenzij je Nova zo goed beheerst dat je van meer waarde bent.
Off topic:
Kwam laatst de volgende combinatie tegen die verrassend goed werkte..Zeratul,Nova en Uther.
Voor Zeratul is dat geen probleem, hij heeft zijn blink en genoeg HP om een stootje te kunnen hebben. en een gamechanger ult (je kan als je het goed doet een tank of een healer, of als je geluk hebt, beide) uitschakelen.
Maar het grote verschil/probleem met Nova is: ze draagt totaal niet bij aan objectives/merc camps. Ze kan niets solo-en, als je voor AA shells gaat, zit je 2.5 seconden niets te doen, want totaal niet helpt bij het killen van een boss bijv.
Daarnaast, heeft ze volgens mij het minste HP in het spel, in ieder geval sinds de HP buff van Sgt. Hammer. Mensen kunnen het verschil altijd wel zien tussen jou en een Decoy, 1 stun en je bent er geweest. Valla, Kael, Zertatul, Falstad, etc, doen wat zij kan, maar veel beter/veiliger.
Nova is leuk om te spelen, begrijp me niet verkeerd, maar in Hero League, zeker als je wat hoger in rank klimt, wordt ze gewoon steeds minder goed.
-
En in QM al heb je niet altijd slimme mensen daar ben je ook erg afhankelijk van je team setup en de randomness van de maps.
Heb maar een redelijk team tegenover je op x map en Nova is gewoon slecht.
Ik wil haar ook graag leuk vinden en had haar eerst ook op mijn shortlist staan. Maar na X potjes en zelf wat meer spelen is ze gewoon veel te zwak. Er zijn assassins die meer damage doen en tankier zijn.
En je kunt veel burst damage doen maar als je van de 5 keer dat je iemand probeert neer te knallen 3 keer niet killed en ook nog 2 keer zelf doodgaat dan is het nut daar ook niet van de hero.
En totaal geen push power etc.
Heb maar een redelijk team tegenover je op x map en Nova is gewoon slecht.
Ik wil haar ook graag leuk vinden en had haar eerst ook op mijn shortlist staan. Maar na X potjes en zelf wat meer spelen is ze gewoon veel te zwak. Er zijn assassins die meer damage doen en tankier zijn.
En je kunt veel burst damage doen maar als je van de 5 keer dat je iemand probeert neer te knallen 3 keer niet killed en ook nog 2 keer zelf doodgaat dan is het nut daar ook niet van de hero.
En totaal geen push power etc.
[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 07-09-2015 17:49 ]
Rexxar komt dus woensdag al, mooi 
Ik ben benieuwd, lijkt me wel een ontzettend andere hero om mee te spelen. We gaan het zien
Ik ben benieuwd, lijkt me wel een ontzettend andere hero om mee te spelen. We gaan het zien
Persoonlijk lijkt hij juist heel saai. Hij brengt weinig unieks in mijn optiek. Ja hij heeft Misha, maar deze kan je beperkt besturen in tegenstelling tot bijv. de Vikings, waardoor haar utiliteit beperkt wordt (je kan haar niet om een AoE heen laten lopen, je kan niet juken, skillshots dodgen, etc). Je hebt met Hawkshot een gewone skillshot, rechtlijn, beetje damage beetje slow, gaap.Akaendra schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:12:
Rexxar komt dus woensdag al, mooi
Skill om Misha en jezelf te healen, niets nieuws onder de zon.
Skillshot voor Misha die een stun geeft en als gapcloser werkt. Beetje Muradin stun, maar met een beer erachter.
2 okay ultimates, Huffer ziet er wel nice uit voor de potentiele reveal en chase.
Maar over het geheel genomen, doet Rexxar niet echt iets bijzonders of unieks, behalve dat hij een ranged Warrior is, maar zijn range zal niet bijzonder lang zijn.
-
If ($HotsHero.name -eq 'Fenix')Akaendra schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:49:
[...]
Ach tis een warrior hero, geen idee wat ze dan nog meer in hun mars hebben, maar een 'gratis' hero is en blijft 'gratis' dus je hoort mij total niet klagen. Al is het Fenix, alhoewel ik nog altijd uitga van Artanis in dit geval. Posterboy van de game zowat dus waarom ook niet
{
"Gil als een klein meisje! :D"
}
-------
Aankomende week wordt een hel. Zeratul in de free week
Week of Tuesday, September 8, 2015:
- Malfurion
- Valla
- Stitches
- Diablo
- Brightwing
- Sylvanas (Available after you reach player level 12)
- Zeratul (Available after you reach player level 15)
nog een edit
Dit ziet niemand aankomen.
Een game van 35 min op blackheart bay
Epic endbattle is epic.
hmm.
blijkbaar snapt het tweakers de tijdsaanduiding in de youtube url niet, dus hierbij de link
https://www.youtube.com/w...8&feature=youtu.be&t=2011
Epic battle begint op 33:35
[ Voor 43% gewijzigd door Furinax op 08-09-2015 08:39 ]
Volgens mij zei ik het volgende..Nazanir schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:38:
[...]
Sorry om het te zeggen, maar Nova is niet goed, dit is merk je vooral als je op de ladder klimt en mensen steeds beter worden in het spotten van de cloak.
Voor Zeratul is dat geen probleem, hij heeft zijn blink en genoeg HP om een stootje te kunnen hebben. en een gamechanger ult (je kan als je het goed doet een tank of een healer, of als je geluk hebt, beide) uitschakelen.
Maar het grote verschil/probleem met Nova is: ze draagt totaal niet bij aan objectives/merc camps. Ze kan niets solo-en, als je voor AA shells gaat, zit je 2.5 seconden niets te doen, want totaal niet helpt bij het killen van een boss bijv.
Daarnaast, heeft ze volgens mij het minste HP in het spel, in ieder geval sinds de HP buff van Sgt. Hammer. Mensen kunnen het verschil altijd wel zien tussen jou en een Decoy, 1 stun en je bent er geweest. Valla, Kael, Zertatul, Falstad, etc, doen wat zij kan, maar veel beter/veiliger.
Nova is leuk om te spelen, begrijp me niet verkeerd, maar in Hero League, zeker als je wat hoger in rank klimt, wordt ze gewoon steeds minder goed.
Maar goed.. je hebt je woede over Nova spelers kunnen uiten
LOL, WTF @ dat einde :'D Fantastisch gewoon!Furinax schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:46:
hmm.
blijkbaar snapt het tweakers de tijdsaanduiding in de youtube url niet, dus hierbij de link
https://www.youtube.com/w...8&feature=youtu.be&t=2011
Epic battle begint op 33:35
Want a cookie?!
Grappig, nergens ben ik boos tegenover Nova spelers, het enige wat ik aanhaal zijn voornamelijk Novas zwakke punten. Na de Gathering Power nerf is ze helaas nog zwakker geworden. Ze is leuk om te spelen, maar om competatief mee te doen heeft ze echt aanpassingen nodig.BrianV schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:59:
[...]
Volgens mij zei ik het volgende..
-
Het is wel zeer lastig om meer waarde te hebben als Nova dan Jaina. Voornamelijk op hogere ranks heeft nova het lastig.BrianV schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:59:
[...]
Volgens mij zei ik het volgende..
Ok die play was epic 
Sowieso hebben meer heroes aanpassingen nodig. Zeker de wat oudere Warriors a la Stitches/E.T.C en Diablo. Mag van mij wel wat meer variety hebben.
Maar goed, we gaan het zienw aar Blizzard het naartoe gaat brengen allemaal. Morgen eerst maar eens Rexxar uitproberen, volgens mij vandaag nog kans voor degene die de goblin portrait nog moeten om em te krijgen ook, gelukkig heb ik die sinds gisteren dus mis ik daar ook niets in.
Sowieso hebben meer heroes aanpassingen nodig. Zeker de wat oudere Warriors a la Stitches/E.T.C en Diablo. Mag van mij wel wat meer variety hebben.
Maar goed, we gaan het zienw aar Blizzard het naartoe gaat brengen allemaal. Morgen eerst maar eens Rexxar uitproberen, volgens mij vandaag nog kans voor degene die de goblin portrait nog moeten om em te krijgen ook, gelukkig heb ik die sinds gisteren dus mis ik daar ook niets in.
Verwijderd
Die gathering power nerf is inderdaad irritant. Duurt nu veel te lang voordat je op een aardig percentage zit.Nazanir schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:12:
[...]
Grappig, nergens ben ik boos tegenover Nova spelers, het enige wat ik aanhaal zijn voornamelijk Novas zwakke punten. Na de Gathering Power nerf is ze helaas nog zwakker geworden. Ze is leuk om te spelen, maar om competatief mee te doen heeft ze echt aanpassingen nodig.
Met die holo kan je genoeg mensen foppen. De vraag is hoe, waar en wanneer plaats je je holo? Je kunt ook towers van ammo legen door er steeds een holo voor neer te zetten.
Het grootste probleem met Nova als voor de 3-tap build gaat, is dat je afhankelijk bent van je team van initiële damage. Met de fast reload kan je beschadigd vijandig team snel omleggen, maar je moet er wel de gelegenheid voor krijgen.
Je zou met Nova natuurlijk ook voor een meer siege achtige bouw kunnen gaan, maar dan is ze een stuk minder sterk in teamfights. Maar wat BrianV zegt: Je moet de hero wel echt goed kennen.
Ik had gisteren nog een game waar iemand Nova koos, nadat ik al Tassadar gekozen had. Dat kan niet echt begrijpen.
Het irritante aan triple tap is dat het uitgaat dat de tegenstanders niet kunnen coördineren. Ik erger me enorm aan nova's die voor fast reload gaan omdat je dan burst of escape verliest. Ik vind triple tap vaak een win more situatie. Je kan hem alleen goed gebruiken om solo laners of na een team fight maar vaak is het lastig om te winnen met een nova in je team. Je kan precision strike ten minste gebruiken voor team fightsVerwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:00:
[...]
Die gathering power nerf is inderdaad irritant. Duurt nu veel te lang voordat je op een aardig percentage zit.
Met die holo kan je genoeg mensen foppen. De vraag is hoe, waar en wanneer plaats je je holo? Je kunt ook towers van ammo legen door er steeds een holo voor neer te zetten.
Het grootste probleem met Nova als voor de 3-tap build gaat, is dat je afhankelijk bent van je team van initiële damage. Met de fast reload kan je beschadigd vijandig team snel omleggen, maar je moet er wel de gelegenheid voor krijgen.
Je zou met Nova natuurlijk ook voor een meer siege achtige bouw kunnen gaan, maar dan is ze een stuk minder sterk in teamfights. Maar wat BrianV zegt: Je moet de hero wel echt goed kennen.
Ik had gisteren nog een game waar iemand Nova koos, nadat ik al Tassadar gekozen had. Dat kan niet echt begrijpen.
Verwijderd
Triple tap is inderdaad wel makkelijk te verslaan als je tegenstanders slim genoeg zijn om 2 kogels voor hun teammaat op te vangen, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook de kunst een doel te pakken dat niet snel achter andere vriendelijke helden of muren/gebouwen kan springen. En merk nog vaak zat dat als je tegen Nova speelt er genoeg mensen zijn, die dit principe nog niet snappen. Of van die 'vriendelijke' teamgenoten die je tripletap fast reload reeks breken.separhim schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:47:
[...]
Het irritante aan triple tap is dat het uitgaat dat de tegenstanders niet kunnen coördineren. Ik erger me enorm aan nova's die voor fast reload gaan omdat je dan burst of escape verliest. Ik vind triple tap vaak een win more situatie. Je kan hem alleen goed gebruiken om solo laners of na een team fight maar vaak is het lastig om te winnen met een nova in je team. Je kan precision strike ten minste gebruiken voor team fights
Precision Strike is naar mijn idee in het verleden een bepaalde periode wat langzamer geweest en toen stapte iedereen met enig vernuft uit de AoE. Toen heb ik eigenlijk een beetje afgeleerd om Precision Strike te gebruiken, maar ik zou het weer eens moeten gaan proberen.
Precision strike is ook een perfecte wombocombo ability, met bijv Zeratul's void prism, Zagara's maw, Gaz's Gravobomb, Leoric zijn entomb ding, etc. Tripple tap werkt wel goed bij lage rating omdat mensen niet weten hoe ze ermee om moeten gaan, maar hoe hoger je komt des te nuttelozer het wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door pica op 08-09-2015 13:52 ]
Precision Strike is global en dus altijd bruikbaar. Ding is wel dat het een ultimate is en niet zoals bij de Invoker in Dota 2 een spell die je zo kan selecteren. Ideaal om vluchtende tegenstanders om te leggen mits je een beetje geluk hebt natuurlijk of weet waar ze naartoe gaan.
Nu ben ik absoluut geen top Nova speller maar toch wel iemand die graag Precision Strike oppikt.
Nu ben ik absoluut geen top Nova speller maar toch wel iemand die graag Precision Strike oppikt.
Het probleem juist met triple tap is dat het bruikbaar na een team fight, midden in een team fight is het vrijwel onmogelijk en dan voeg je als nova niks toe waardoor de kans groter is dat je gewiped wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:06:
[...]
Triple tap is inderdaad wel makkelijk te verslaan als je tegenstanders slim genoeg zijn om 2 kogels voor hun teammaat op te vangen, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook de kunst een doel te pakken dat niet snel achter andere vriendelijke helden of muren/gebouwen kan springen. En merk nog vaak zat dat als je tegen Nova speelt er genoeg mensen zijn, die dit principe nog niet snappen. Of van die 'vriendelijke' teamgenoten die je tripletap fast reload reeks breken.
Precision Strike is naar mijn idee in het verleden een bepaalde periode wat langzamer geweest en toen stapte iedereen met enig vernuft uit de AoE. Toen heb ik eigenlijk een beetje afgeleerd om Precision Strike te gebruiken, maar ik zou het weer eens moeten gaan proberen.
Verwijderd
Ik moet toch weer eens Precision Strike gaan proberen. Ook om een alternatieve build te kennen.
En de Rexxar trailer. Lijkt het maar zo of is zijn VA ook veranderd tov Hearthstone?
Zo klinkt het inderdaad wel ja...Akaendra schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:49:
[video]
En de Rexxar trailer. Lijkt het maar zo of is zijn VA ook veranderd tov Hearthstone?
Want a cookie?!
Zo mijn eerste full priced hero gekocht. Rexxar.
Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben in de aankoop! Wat een heerlijke hero is het. Wel erg lastig om Misha goed onder controle te houden, echt constante focus is er nodig, maar zeker erg leuk. Doet ook nog redelijk damage en samen met Misha heeft Rexxar wel veel utility. Zeker als je ook nog die charge talent pakt (bij iedere basic attack -2sec cd).
Ik merk wel dat veel mensen nog niet echt weten wat ze tegen Rexxar moeten doen, zowel in QM als in Ranked. Ze focussen half op de beer en half op Rexxar, terwijl de focus toch echt op Rexxar moet liggen (Misha is meer tankier en Rexxar btw).
Er zijn nog wel wat verbeteringen mogelijk met de pathing van Micha en de positionering die ze inneemt maar over het algemeen zit het redelijk in elkaar. Ik verwacht hier de komende patches nog wel wat optimalisaties van Blizzard. Deze hero is echter voor de verandering een keer niet OP bij de release. Ook leuk om te vermelden.
Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben in de aankoop! Wat een heerlijke hero is het. Wel erg lastig om Misha goed onder controle te houden, echt constante focus is er nodig, maar zeker erg leuk. Doet ook nog redelijk damage en samen met Misha heeft Rexxar wel veel utility. Zeker als je ook nog die charge talent pakt (bij iedere basic attack -2sec cd).
Ik merk wel dat veel mensen nog niet echt weten wat ze tegen Rexxar moeten doen, zowel in QM als in Ranked. Ze focussen half op de beer en half op Rexxar, terwijl de focus toch echt op Rexxar moet liggen (Misha is meer tankier en Rexxar btw).
Er zijn nog wel wat verbeteringen mogelijk met de pathing van Micha en de positionering die ze inneemt maar over het algemeen zit het redelijk in elkaar. Ik verwacht hier de komende patches nog wel wat optimalisaties van Blizzard. Deze hero is echter voor de verandering een keer niet OP bij de release. Ook leuk om te vermelden.
Verwijderd
vroeg mij af hoe nukable is Rexxar? je hebt nu bijv. comps waarbij ze met Tyrael vollop KT duiken ...wat als ze dat bij Rexxar doen, red die dat? heeft die escapes?Remmetje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:28:
Zo mijn eerste full priced hero gekocht. Rexxar.
Daar kan ik heel snel antwoord op geven. Rexxar's escape mogelijkheden zijn dusdanig minimaal dat dit een viable tactiek is (met de mogelijke risico's die erbij horen, Rexxar staat namelijk niet helemaal aan de front linie). Tuurlijk is Rexxar niet zo squishy als een assassin, maar naast een slow die hij zelf af kan schieten heeft Rexxar weinig escapes.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:03:
[...]
vroeg mij af hoe nukable is Rexxar? je hebt nu bijv. comps waarbij ze met Tyrael vollop KT duiken ...wat als ze dat bij Rexxar doen, red die dat? heeft die escapes?
Nu vond ik Leoric ook niet echt OP op het begin van zijn uitkomen als ik eerlijk ben. Ik ga vanavond zelf aan de slag met Rexxar, wil het toch wel eens zien hoe dat allemaal in elkaar steekt.
Ding lijkt me wel dat je niet zomaar kunt jumpen zoals op een KT en verwacht dat Rexxar het loodje legt, het is immers een Warrior dus een groetere HP pool doorgaans
.
Aangezien ik had gelezen dat Rexxar .75 (eigenlijk 1 want met de dood van Rexxar valt Misha ook meteen weg die de .25 geeft) xp geeft is het zaak dat Rexxar dood gaat en niet Misha.
Maar goed, ik check het vanavond allemaal voo rmezelf wel
Ding lijkt me wel dat je niet zomaar kunt jumpen zoals op een KT en verwacht dat Rexxar het loodje legt, het is immers een Warrior dus een groetere HP pool doorgaans
Aangezien ik had gelezen dat Rexxar .75 (eigenlijk 1 want met de dood van Rexxar valt Misha ook meteen weg die de .25 geeft) xp geeft is het zaak dat Rexxar dood gaat en niet Misha.
Als Rexxar dood is dan is Misha ook weg. Andersom natuurlijk niet maar de enige ability die dan nog overblijft voor Rexxar is zijn Q (valk) of Ulti (als je niet Beastial Wrath hebt gekozen). Zijn Healthpool is overigens redelijk voor een warrior maar hij kan echt niet zoveel hebben als een Leo/Johanna/Muradin.Akaendra schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:22:
Nu vond ik Leoric ook niet echt OP op het begin van zijn uitkomen als ik eerlijk ben. Ik ga vanavond zelf aan de slag met Rexxar, wil het toch wel eens zien hoe dat allemaal in elkaar steekt.
Ding lijkt me wel dat je niet zomaar kunt jumpen zoals op een KT en verwacht dat Rexxar het loodje legt, het is immers een Warrior dus een groetere HP pool doorgaans.
[ Voor 6% gewijzigd door Remmetje op 09-09-2015 12:33 ]
ben benieuwd naar Rexxar, een leuke specialist imo 
ik weet dat hij onder de warriors valt, maar ik vind hem meer een specialist.
even 2 weken aankijken, dan besluit ik of ik Rexxar unlock of niet.
ik weet dat hij onder de warriors valt, maar ik vind hem meer een specialist.
even 2 weken aankijken, dan besluit ik of ik Rexxar unlock of niet.
nothing stops this train
ik wacht gewoon tot hij 10k is en vervolgens koop ik hem waarschijnlijk alsnog niet, net zoals de laatste 6 nieuwe heroes
laatste 2 heroes heb ik ook niet unlocked, mijn nieuwste laatste was kael''thas.
in de tussentijd heb ik wel andere heroes unlocked, zoals Falstad en Rehgar
Falstad dikke aanrader, supersterk!
in de tussentijd heb ik wel andere heroes unlocked, zoals Falstad en Rehgar
Falstad dikke aanrader, supersterk!
nothing stops this train
Zit er bij mij op zich ook wel weer dik in. Ondertussen heb ik 62k goudFurinax schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:58:
ik wacht gewoon tot hij 10k is en vervolgens koop ik hem waarschijnlijk alsnog niet, net zoals de laatste 6 nieuwe heroes
Verwijderd
Belangrijker was de KT aanpassing dat die niet zo enorm veel dmg doet en dat je in HL nu solo of 2 mans kan queuen enkel. Voor mij wel prettig, speel het toch vaak solo of 1 ander, dan toch wel prettig dat je niet vs 4 man komt. Wel zou blizzard alternatief moeten maken voor mensen die wel 3 of 4 mans willen maar vooralsnog is HL wel iets voor mij
Ik vind Kharazim voor een support ook helemaal niet slecht, voor mij tot nu toe de leukste support om te spelen zelfs. Die KT aanpassing, alhoewel ik het zelf wel leuk vond om met hem mensen plat te bombarderen, was wel nodig.
Die damage zit er nu zeker nog steeds wel in, alleen niet meer in zo'n burst dat je er niets meer tegen kan doen als het knullig valt in een creep groepje.
Moet nog 4 heroes naast Rexxar, maar die komen vanzelf wel. Ben benieuwd of ze Artanis over 3 weken doen of dat ze nog wat filler heroes hebben in de tussentijd. Er komt sowieso geen StarCraft event in heroes dus geen sc2 maps ofzo helaas.
Die damage zit er nu zeker nog steeds wel in, alleen niet meer in zo'n burst dat je er niets meer tegen kan doen als het knullig valt in een creep groepje.
Moet nog 4 heroes naast Rexxar, maar die komen vanzelf wel. Ben benieuwd of ze Artanis over 3 weken doen of dat ze nog wat filler heroes hebben in de tussentijd. Er komt sowieso geen StarCraft event in heroes dus geen sc2 maps ofzo helaas.
Neem aan dat de medic eerst komt, aangezien die al is aangekondigd?
Rexxar eventjes gespeeld, leuke hero dat. Speelt wel anders dan andere warriors, tis wel meer Misha Management af en toe
Sommige talents ook wel nodig om rexxar op de achtergrond te houden ook. Boar Ultimate lijkt me in elk opzicht beter vanwege de debiel grote AoE en de slow, ook al doet het nauwelijks damage.
Ben Rexxar een aantal keer tegengekomen, maar ben niet echt onder de indruk tot nu toe. Valt me op dat de Rexxar spelers veel moeite hebben om Misha onder controle te houden. Vaak rent ze terug naar rexxar of valt helemaal niet aan.
Dan zijn ze vergeten om op het attack knopje te drukken voor MishaFurinax schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:39:
Ben Rexxar een aantal keer tegengekomen, maar ben niet echt onder de indruk tot nu toe. Valt me op dat de Rexxar spelers veel moeite hebben om Misha onder controle te houden. Vaak rent ze terug naar rexxar of valt helemaal niet aan.
Wat dat betreft speelt Rexxar eigenlijk ook een beetje als een hunter in WoW. Denk dat Blizzard over tijd de Misha A.I nog wel wat aanpast omdat het nog niet allemaal helemaal vloeiend is.
Ben er ook achter dat Rexxar zijn oude Warcraft 3 VA terug heeft, vandaar dat het al wat anders klonk.
Ik denk dat Rexxar ook nog een damage buff gaat krijgen. Zijn damage is op dit moment zo ontiegelijk laag dat Rexxar alleen maar irritant is voor een team maar meer ook niet. Je kunt je talent gebruiken om NPC's echt snel neer te maaien, maar in teamfights kun je ook bijna niet tanken.Furinax schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:39:
Ik vind niet dat Rexxar te weinig damage kan doen. Ik had vanochtend een potje waarbij ik net iets meer damage deed dan een thrall en ongeveer 20k minder dan een zagara, ik had zelf iets van 110k.Remmetje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat Rexxar ook nog een damage buff gaat krijgen. Zijn damage is op dit moment zo ontiegelijk laag dat Rexxar alleen maar irritant is voor een team maar meer ook niet. Je kunt je talent gebruiken om NPC's echt snel neer te maaien, maar in teamfights kun je ook bijna niet tanken.
Het probleem met Rexxar nu is dat veel spelers niet in staat zijn zowel misha als rexxar goed te positioneren.
Nog even een andere build geprobeerd met Rexxar. Rexxar is denk ik met die build de beste Jungler ingame. Solo bosses op level 8 is niet mis in ieder geval. Met dan nog met redelijk full life op Misha ook.
Helemaal niet verkeerd, Bestial Wrath ook zeker niet slecht, zeker niet tijdens merc camps
Helemaal niet verkeerd, Bestial Wrath ook zeker niet slecht, zeker niet tijdens merc camps
Geen StarCraft event?Akaendra schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:28:
Had juist zo cool geweest met de release van de nieuwe uitbreiding...
Ah well, gemiste kans weer. Had graag een paar StarCraft themed maps gehad
Want a cookie?!
SC themed maps komen er sowieso. (op z'n tijd) Alleen geen drone event om te killen.
En van wat ik hoor komt de Medic als 1e, niet de meest iconische hero om mee te launchen zou ik zeggen maar we zullen zien.
En van wat ik hoor komt de Medic als 1e, niet de meest iconische hero om mee te launchen zou ik zeggen maar we zullen zien.
[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 11-09-2015 10:16 ]
Met rexxar de boss op lvl 8 solo'en zal met zijn damage zolang duren dat je begint op lvl 8 en de boss dood hebt als je lvl 14 bent ofzo?Akaendra schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:24:
Nog even een andere build geprobeerd met Rexxar. Rexxar is denk ik met die build de beste Jungler ingame. Solo bosses op level 8 is niet mis in ieder geval. Met dan nog met redelijk full life op Misha ook.
Nee hoor, je pakt gewoon de Misha triple damage en swoop triple damage. Voornamelijk die laatste heb je toch al iets van 250+ damage op level 8 en dat is eigenlijk de talent die ervoor zorgt dat je de boss zo vroeg kan soloenFurinax schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:15:
[...]
Met rexxar de boss op lvl 8 solo'en zal met zijn damage zolang duren dat je begint op lvl 8 en de boss dood hebt als je lvl 14 bent ofzo?
zo ik heb besloten om 10k vanavond uit te geven aan Zeratul, Rexxar lijkt mij toch minder en wacht gewoon wanneer hij free is in rotation om dan goed uit te testen 
of toch Jaina
??? nah ik ga voor Zeratul, ik heb nog geen stealther (heb kael'thas)
of toch Jaina
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 11-09-2015 11:16 ]
nothing stops this train
Hebben de rexxar spelers onder ons al last gehad van deze bug?
Klinkt erg te abusen. Zeker met Dragon Warrior (Stitches wordt in HL minder vaak gebruikt).
Zeratul vond ik te lastig, ik ging vaak te diep etc. maar mijn broertje is er ook helemaal weg van (dacht ik al, echt iets voor hem, sneaky melee ;-))
Ik zit te twijfelen tussen Jaina of Kerrigan + Tychus (heb nu weer 11k goud, en vanaf nu wordt het erg traag verdienen zonder de extra gold voor levels...)
Ben ook heel erg benieuwd naar Tyreal.
Keuzes keuzes...
Zeratul vond ik te lastig, ik ging vaak te diep etc. maar mijn broertje is er ook helemaal weg van (dacht ik al, echt iets voor hem, sneaky melee ;-))
Ik zit te twijfelen tussen Jaina of Kerrigan + Tychus (heb nu weer 11k goud, en vanaf nu wordt het erg traag verdienen zonder de extra gold voor levels...)
Keuzes keuzes...
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ik nog niet, maar ik ga er dan ook een klein beetje van uit dat het voorkomt tijdens Feign Death (en je dus Misha bestuurt ipv Rexxar) en niet tijdens normal play in ieder geval. Wel een lollige bug maar Stitches is niet zo populair tegenwoordigFurinax schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:17:
Rexxar kun je sowieso beter nog niet kopen, uit mijn ervaringen blijkt dat de AI van misha gewoon slecht is, dat hij nogal een paar bugs heeft die hem zwaar treffen, (hunterer gatherer, soort van regen master, werkt alleen als je zelf de healthglobes oppakt). Ze hebben Rexxar gerusht en daarom werkt hij nu niet goed.Kol Nedra schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:12:
zo ik heb besloten om 10k vanavond uit te geven aan Zeratul, Rexxar lijkt mij toch minder en wacht gewoon wanneer hij free is in rotation om dan goed uit te testen
of toch Jaina??? nah ik ga voor Zeratul, ik heb nog geen stealther (heb kael'thas)
Verwijderd
Op de spinnenkaart kan Misha onder bepaalde omstandigheden ook een hoop gems oppakken.. Zou kunnen zijn als een vijand of ally doodgaat, maar je kan Misha niet gems laten betalen.. Niet supergame breaking.. wel irritantFurinax schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:17:
Verwijderd
Ik zou voor Tychus en Jaina gaan. Kerrigan heeft een te specifiek team nodig en dat ga je niet krijgen in HL. Tyrael is niet geweldig als enige warrior in een team.Hierkomik schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:28:
Klinkt erg te abusen. Zeker met Dragon Warrior (Stitches wordt in HL minder vaak gebruikt).
Keuzes keuzes...
Dat komt denk ik meer omdat Misha ook Merc camps kan cappen samen met andere objectives.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:51:
[...]
Op de spinnenkaart kan Misha onder bepaalde omstandigheden ook een hoop gems oppakken.. Zou kunnen zijn als een vijand of ally doodgaat, maar je kan Misha niet gems laten betalen.. Niet supergame breaking.. wel irritant
Staat zelfs zo in de beschrijving
Net een potje gespeeld met Sylvanas, wat een toffe hero!
Ben gegaan voor een buid die focuste op lanes pushen. Echt heerlijk hoe snel je een minion wave kan wipen, vervolgens een wave overnemen met je ult en tussendoor nog even een merc camp pakken. En als je dan met een hele lading pupkes bij de forts aan komt, kunnen ze nog niet eens schieten ook mwuhahaha.
Ben gegaan voor een buid die focuste op lanes pushen. Echt heerlijk hoe snel je een minion wave kan wipen, vervolgens een wave overnemen met je ult en tussendoor nog even een merc camp pakken. En als je dan met een hele lading pupkes bij de forts aan komt, kunnen ze nog niet eens schieten ook mwuhahaha.
Beeromaniac
Verwijderd
Krijg je meer ranked points in HL als je een sterk team verslaat? Daar lijkt het op, maar ik vind het raar tegen zwakkere teams te moeten als ik net omhoog ben gegaan?
Werkt het HL überhaupt wel? Of kan je nog steeds langzaam omhoog grinden? Of betekent rank 1 nog steeds niet veel?
Werkt het HL überhaupt wel? Of kan je nog steeds langzaam omhoog grinden? Of betekent rank 1 nog steeds niet veel?
Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.