Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:36:
Krijg je meer ranked points in HL als je een sterk team verslaat? Daar lijkt het op, maar ik vind het raar tegen zwakkere teams te moeten als ik net omhoog ben gegaan?

Werkt het HL überhaupt wel? Of kan je nog steeds langzaam omhoog grinden? Of betekent rank 1 nog steeds niet veel?
Er zijn 2 getallen. Je MMR en je rank.

Je MMR kun je niet zien. En Blizzard houdt ook geheim hoe dat precies wordt berekend. Maar het is heel aannemelijk dat je MMR meer omhoog gaat als je een team van sterkere spelers verslaat. Al zullen ze je zoveel mogelijk proberen te matchen met gelijke spelers.

Dan is er je rank. Dit is wat je ziet. En als je een potje wint krijg je hier punten bij en als je verliest gaan ze eraf.
Hoeveel erbij of eraf ligt niet aan je tegenstander, maar wat je rank is ten opzichte van je MMR. Zou je volgens je MMR veel hoger moeten staan dan je rank, dan krijg je bonuspunten bij een gewonnen potje bijvoorbeeld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:36:
Krijg je meer ranked points in HL als je een sterk team verslaat? Daar lijkt het op, maar ik vind het raar tegen zwakkere teams te moeten als ik net omhoog ben gegaan?

Werkt het HL überhaupt wel? Of kan je nog steeds langzaam omhoog grinden? Of betekent rank 1 nog steeds niet veel?
Rank 1 zegt niets, je kan beter naar MMR kijken op hotslogs. Voor alles lager dank rank 1 zijn de HL ranks natuurlijk wel relevant.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:38:
[...]

Rank 1 zegt niets, je kan beter naar MMR kijken op hotslogs. Voor alles lager dank rank 1 zijn de HL ranks natuurlijk wel relevant.
Ik heb veel QM gespeeld.. maar niet zo veel HL. Nu heb ik 1600 MMR volgens hotslog in QM en 700 MMR in HL. Dat vind ik best nog wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:58:
[...]

Ik heb veel QM gespeeld.. maar niet zo veel HL. Nu heb ik 1600 MMR volgens hotslog in QM en 700 MMR in HL. Dat vind ik best nog wel een verschil.
Dat zijn aparte queues dus zo gek is dat niet. Ik speel geen QM meer en mijn MMR is daar bijna 2500, maar HL bijna 2900. Vanaf 2600 ofzo ben je al rank 1, terwijl MMR's ver boven de 4000 doorlopen voor de betere spelers, vandaar dat ik zei dat het weinig zegt als je rank 1 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Blue post!
Stitches, alongside some other Warriors will be getting a few changes in an upcoming patch. The balance folks have been hard at work sharpening them up, so keep an eye out for the update.
Heb een aantal keer met Diablo gespeeld tijdens de free week en de hero is serieus gaaf, maar totaal nutteloos in HL. Hoop dat ze allemaal op het niveau van Leoric / Johanna /Muradin komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 14:52
Furinax schreef op maandag 14 september 2015 @ 07:56:
Blue post!

[...]

Heb een aantal keer met Diablo gespeeld tijdens de free week en de hero is serieus gaaf, maar totaal nutteloos in HL. Hoop dat ze allemaal op het niveau van Leoric / Johanna /Muradin komen.
Goed nieuws! :)
Mogelijk zien we dan wat meer afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Diablo was goed pre-nerf. Wat mij betreft gooien ze zijn oude talents weer terug zodat hij weer inline is met andere betere warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Er is toch ook wel een punt geweest waarop Diablo bijna de enige goede warrior hero was samen met ETC.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Postius schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:06:
Er is toch ook wel een punt geweest waarop Diablo bijna de enige goede warrior hero was samen met ETC.
Daarom zeg ik ook pre-nerf, want daar doelde ik juist op.
Van mij Mogen zijn oude talents nu best weer terug, alsmede shadowcharge unstoppable ook. Zet em weer een beetje in lijn met de andere warriors. Benieuwd wat ze met Stitches willen gaan doen, want ook die heft wel een buff/overhaul nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Akaendra schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:21:
[...]

Daarom zeg ik ook pre-nerf, want daar doelde ik juist op.
Van mij Mogen zijn oude talents nu best weer terug, alsmede shadowcharge unstoppable ook. Zet em weer een beetje in lijn met de andere warriors. Benieuwd wat ze met Stitches willen gaan doen, want ook die heft wel een buff/overhaul nodig.
Ik ben nog niet helemaal over mn Diablo haat heen geloof ik. Was echt een periode dat hij standaard instafirstpick was (in mn pub games). Maar tegenwoordig is hij wel erg nutteloos afgezet tegen de andere heroes.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:56

The Chosen One

Zie signature!

Hopelijk tijd om Chen nuttig te maken. Maar die heeft veel meer nodig dan wat talent reworks.,

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Diablo was best wel tegen te spelen. Stiches was pure hel.
Diablo mag best weer terug naar zijn oude niveau. Denk dat ze voor stiches een volledige revamp nodig hebben, want zou niet weten hoe ze hem speelbaar kunnen krijgen zonder meteen overpowered te raken.
Chen fix is simpel. zijn drinken unstoppable maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Ik heb nu bijna 10k gold bij elkaar gespaard. En dan wil ik mijn eerste hero kopen. Maar welke hero zal ik met dit gold kopen?

Zelf zit ik te twijfelen tussen Kael'thas en Zeratul. Heroes die ik gespeeld heb en erg leuk vond zijn:
Nazeebo, Doom en Kerrigan.

Hebben jullie nog suggesties of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
ikzelf vind kaelthas niet zo leuk na de flamestrike nerf. Zeratul is een hero om leuk mee te trollen.
leuk om te spelen, maar tegen je hebben is totaal niet leuk. ik vind Zeratul te OP, hij is te mobiel, zijn escape is te sterk

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Peterrtt schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:23:
Ik heb nu bijna 10k gold bij elkaar gespaard. En dan wil ik mijn eerste hero kopen. Maar welke hero zal ik met dit gold kopen?

Zelf zit ik te twijfelen tussen Kael'thas en Zeratul. Heroes die ik gespeeld heb en erg leuk vond zijn:
Nazeebo, Doom en Kerrigan.

Hebben jullie nog suggesties of tips?
Doom? Mis ik wat? :-) .
Kael is na de nerf nog steeds sterk, maar er is maar 1 goede build voor hem (living bomb).
Zeratul is naar mijn mening erg gaaf, kan op meerdere manieren worden gespeeld maar hij is wel erg lastig.
Een goede Zeratul kan echt gamebreaking sterk zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kael en Zeratul zijn 2 compleet verschillende heroes. Het is meer persoonlijke smaak. Neem welke je het leukst vind om te spelen. Ik kan bv niets met kerrigan, maar een maatje van me is een ware god met haar.

Doom zou erg tof zijn, of Wolvestein! Helaas beide geen blizzard games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Doom zit in Dota 2. En is ofcourse gratis. :P

Beste tip is neem de tijd, test alle heroes. Geef niet te snel je geld uit, ik probeer altijd gold vrij te houden voor de nieuwste heroes.
In het hele begin unlock je ook snel redelijk wat gold en er zijn ook een aantal goede goedkope heroes, Raynor/Malfurion zijn erg goedkoop maar bijna altijd een goede keuze. Altijd fijn om een solide hero te hebben die je kunt kiezen in een party waar andere mensen voor wat halve tanks of specs e.d. gaan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Haha, ik bedoelde Diablo ipv Doom. Bedankt voor jullie reacties. Misschien dat ik dan nog even wacht met kopen en eerst de heroes maar goed test. Nog andere suggesties voor goedkope heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peterrtt schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:16:
Haha, ik bedoelde Diablo ipv Doom. Bedankt voor jullie reacties. Misschien dat ik dan nog even wacht met kopen en eerst de heroes maar goed test. Nog andere suggesties voor goedkope heroes?
Muradin, prima tank.
Valla, prima assasin.
Illidan, zie Valla.
Murky, wel 7k maar super annoying.

Keuze is reuze. 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Mijn eerste aankoop was E.T.C. een erg leuke (tank) class. Hij bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Valla is inderdaad een van de beste eerste heroes, 2k goud en 1 van de beste ranged assassins. Raynor is tegenwoordig ook erg goed en ook maar 2k goud.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Je zou ook voor het starters pack kunnen gaan van (ik dacht 4 euro?) dan krijg je 2 heroes + mount + 7 dagen boost op XP en gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja, mount is niks bijzonders en je kunt leuke mounts gratis krijgen. 3 heroes die goedkoop voor goud te halen zijn(als je ze ook nog alle 3 wilt) en die boost is praktisch waardeloos. (ieg voor goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb de startspack wel gekocht een tijdje terug. Je krijgt tijdens het levelen een keer een stimpack, als je dat goed timed heb je er 2 rotations plezier van (dwz: als je zaterdag dat level bereikt voor de free stimpack kan je hem nog mooi gebruiken om alle heroes op de free rotation naar level 5 te levelen voor 500g per hero. En dinsdag komen er dan nieuwe heroes, dan heb je nog steeds het stimpack).

Daarna heb ik een weekje geen stimpack gehad, en toen de starter bundle gekocht op zaterdag, kon ik weer 2 rotations alle heroes snel naar lvl 5 boosten, en je hebt in die bundel dus ook al 3 redelijk goede heroes.

Sommigen vinden het misschien verspilling, of dat je beter een hero in de aanbieding kan kopen van je echte geld (meer korting), maar op deze manier heb ik wel veel heroes kunnen proberen en toch nog redelijk wat goud kunnen binnen harken.
Dus ik vind de starter bundle het wel waard (en voor 5e sponsor je ook de makers een beetje en het is geen mega investering).

Ik zou zeker eerst de heroes proberen voor je ze koopt. Sommigen vielen toch tegen ook al dacht ik van tevoren dat ik ze heel leuk zou vinden. Bijvoorbeeld Gazlowe leek me heel leuk, maar viel toch wat tegen.
Alleen Abathur heb ik blind gekocht, en die is gelukkig erg leuk (maar die zal ook niet zo snel een free week krijgen).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In zou beginnen met wat 2k en 4k heroes om je hero pool groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Helaas ik zit niet bij de beste 100 spelers van europa :(
Wellicht sta jij er wel tussen Blizzard heeft een lijst vrijgegeven met de 100 beste spelers van HL.

Check het hier :
http://eu.battle.net/hero...ds-august-2015-14-09-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 10:49
DIe lijst zegt mij niet veel aangezien het toen nog mogelijk was om met teams van 3-4 in de HL te ranken en zo zijn er heel wat aan de rank 1 gekomen + hogere MMR die ze met solo que ooit zouden halen. Leuke lijst maar zegt mij weinig.

De nieuwe rotation van deze week is: Arthas ETC Lili Sonya Tychus Nazeebo (12) Butcher (15)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 19:32
Tr!gger schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:01:
Die lijst zegt mij niet veel aangezien het toen nog mogelijk was om met teams van 3-4 in de HL te ranken en zo zijn er heel wat aan de rank 1 gekomen + hogere MMR die ze met solo que ooit zouden halen. Leuke lijst maar zegt mij weinig.
Dat hele MMR gebeuren snap ik vrij weinig van, ik ben geen pro-speler maar denk toch dat ik aardig wat kan met sommige heroes.
Voor de grote patch ging ik richting rank 20 en nu verlies ik onnodig op rank 38 en grappig is dat voor de stimpack ik in rank 33 zat (toeval of ..?)

Waarom geeft Blizzard de MMR ranking niet vrij en laat ons weten hoe die berekening gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de nieuwe hero rotation van deze week:

Li Li
ETC
Arthas
Sonya
Tychus
Nazeebo (Available after you reach player level 12)
Butcher (Available after you reach player level 15)

gisteren toch Zeratul unlocked, volgende week Rexxar unlocken (10k)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 15-09-2015 12:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
En waarom zijn zoveel heroes nog 10k? Arthas en Chen bv. zijn een van de eerste heroes Nog toegevoegd in Al.
Diablo is 7k.
Tijd voor wat prijs reductie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BrianV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:14:
[...]

Dat hele MMR gebeuren snap ik vrij weinig van, ik ben geen pro-speler maar denk toch dat ik aardig wat kan met sommige heroes.
Voor de grote patch ging ik richting rank 20 en nu verlies ik onnodig op rank 38 en grappig is dat voor de stimpack ik in rank 33 zat (toeval of ..?)

Waarom geeft Blizzard de MMR ranking niet vrij en laat ons weten hoe die berekening gedaan word.
ELO/MMR ratings zijn erg accuraat als het om 1 v 1 gaat. Maar in MOBA's zal dat iets minder zijn, hoewel je dan nog steeds erg dicht op je eigen ELO zal zitten. Dat jij "wat kan" met een hero zegt natuurlijk helemaal niets, want anderen kunnen dat ook. Overigens zal de grootste bijdrage aan hoe goed je bent zitten in het snappen van hoe de game loopt en voorspellen wat er gaat gebeuren. Right place, right time.

Wikipedia: Elo rating system

Als je meer dan 100 punten verliest bij een loss in HL dan is je MMR lager dan hij voor je rank zou moeten zijn. Als je meer dan 100 punten krijgt bij een win is je MMR hoger dan je rank zou doen vermoeden.

• Furinax
Uther judgement skin is beschikbaar... Zal ik nu toch mn eerste skin aankoop gaan doen?

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/02/aplusautomation/vendorimages/10c683e7-c8aa-44a5-bd0c-1e9e79570b83._V306661855_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.heroesnexus.com/attachments/0/425/uther-judgement.png
Afbeeldingslocatie: http://media.heroesnexus.com/attachments/0/426/uther-judgement-blue.png
Afbeeldingslocatie: http://www.arcana-gaming.com/content/arcana/upload/Heroes%20of%20the%20Storm/Uther/uther-judgement-purple.png

[ Voor 15% gewijzigd door Furinax op 16-09-2015 07:48 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 20:29
Yep, daar gaan ws een paar muntjes in :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Akaendra
Idd, daar ga ik wel wat centjes voor uitgeven, die mount is ook zo ontzettend vet :D
HEb Uther dan al wel, maar dat maakt niet zo veel uit,

• pica
Gouden spacemarine Uther op gele Diablo 3 mount ziet er al goed genoeg uit, scheelt me weer 20 euro ofzo :P .

Steam

• Furinax

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:08:
[...]

ELO/MMR ratings zijn erg accuraat als het om 1 v 1 gaat. Maar in MOBA's zal dat iets minder zijn, hoewel je dan nog steeds erg dicht op je eigen ELO zal zitten. Dat jij "wat kan" met een hero zegt natuurlijk helemaal niets, want anderen kunnen dat ook. Overigens zal de grootste bijdrage aan hoe goed je bent zitten in het snappen van hoe de game loopt en voorspellen wat er gaat gebeuren. Right place, right time.

Wikipedia: Elo rating system

Als je meer dan 100 punten verliest bij een loss in HL dan is je MMR lager dan hij voor je rank zou moeten zijn. Als je meer dan 100 punten krijgt bij een win is je MMR hoger dan je rank zou doen vermoeden.
Tja, Het systeem is al een tijd 'stuk' voor SC2. Daar kan je ook 4v4 random spelen en kennelijk staat een win met 3 leavers in je team (na de 5 minuten) gelijk aan een win tegen een vijandelijk team dat 4 leavers heeft. Ze hebben daar nooit serieus werk van gemaakt, ook werd daar steen en been over geklaagd.

Nu bij HotS zit Blizzard met een systeem dat eigenlijk ongeschikt is.

• Kol Nedra
Trouwens kijken jullie ook naar de WTF moments?

volg deze youtuber, echt hilarische filmpjes :)

YouTube: Heroes of the Storm Highlights

even een random filmpje ervan:

vooral de eerste ik lachte in mijn deuk :D

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2015 13:45 ]

nothing stops this train

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Pff mijn Hero League avontuur gaat tot nu toe maar heel moeizaam. 5 gespeeld 1 gewonnen.
De 4 verloren games wel top player in minimaal 1 en vaak zelfs 2 of 3 categorieën... Durf dus wel te zeggen dat het vooral aan mijn noob teamgenoten ligt.

Beeromaniac

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Kol Nedra schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:43:
Trouwens kijken jullie ook naar de WTF moments?

volg deze youtuber, echt hilarische filmpjes :)

YouTube: Heroes of the Storm Highlights

even een random filmpje ervan:

[video]
vooral de eerste ik lachte in mijn deuk :D
Die Leoric XD
Netjes boss stelen... Ownee toch niet laat enemy team 'm maar pakken :+

/edit: Excuus double post, vergeten dat ik niet gereageerd had...

[ Voor 5% gewijzigd door Thompson op 17-09-2015 17:00 ]

Beeromaniac

Verwijderd

@Mooyal: Zitten inderdaad wel grappige stukjes in dat filmpje. Zeker de eerste vind ik typerend... Neergeschoten door een stray bullet bedoeld voor iemand anders.. In dit geval een Mutalisk, maar herkenbaar. Ook herkenbaar dat sommige spelers niet snappen dat er een schild om de core zit dat regenereert zolang er nog forten zijn.

@Thompson: Ja, het is jammer dat League zo gaar is. Ik sta 19 van de 20 spelletjes op top XP contrib. Maar je moet steeds weer onderaan beginnen en spelen met mensen die spel nog niet snappen. Die op level 21 een klein kamp met 4 man willen nemen, terwijl de vijand het baas kamp pakt of de kern aan het vernietigen is.

@Furinax: Het is wel een hele gave skin, maar ik vind de held niet leuk om te spelen. Als je hem wel leuk vind om te spelen, zou ik zeggen, doen! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 17:23 ]

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:22:
Ook herkenbaar dat sommige spelers niet snappen dat er een schild om de core zit dat regenereert zolang er nog forten zijn.

@Thompson: Ja, het is jammer dat League zo gaar is. Ik sta 19 van de 20 spelletjes op top XP contrib. Maar je moet steeds weer onderaan beginnen en spelen met mensen die spel nog niet snappen. Die op level 21 een klein kamp met 4 man willen nemen, terwijl de vijand het baas kamp pakt of de kern aan het vernietigen is.
Ik wist ook niet dat die shield regen van de core afhankelijk was van de aanwezigheid van forten :o

Ik had eerder moeten klagen. Net een geweldig team. Tijdens de pick al communicatie door alle 5 de spelers in het Engels. Dus een goede teamcomp. Prima strategie door de game heen, goed teamwork etc.

Ik speelde zelf als Azmodan (map, cursed hollow) en focuste me op split pushen. Verreweg top siege en XP contribution :) En ook nog regelmatig een nuttige globe in een teamfight of naar een objective kunnen gooien 8)

Een hele simpele strategie die verrassend goed werkte. Wij pakten de eerste tribute (5v5 teamfight, 1 dode bij ons, 2 bij tegenstander). Een van mijn teamgenoten riep toen top/bottom switch lanes (we stonden 2-1-2, ik solo mid), en dat gebeurde ook gelijk. De 2 tegenstanders die net weer terugwaren in bot (tribute spawnde top) kregen dus ineens 2 andere heroes tegen zich en wisten daardoor de eerste seconde of 2 niet goed hoe ze moesten reageren, wat ze gelijk allebei de kop kostte >:)

Beeromaniac

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:21:
[...]

Tja, Het systeem is al een tijd 'stuk' voor SC2. Daar kan je ook 4v4 random spelen en kennelijk staat een win met 3 leavers in je team (na de 5 minuten) gelijk aan een win tegen een vijandelijk team dat 4 leavers heeft. Ze hebben daar nooit serieus werk van gemaakt, ook werd daar steen en been over geklaagd.

Nu bij HotS zit Blizzard met een systeem dat eigenlijk ongeschikt is.
En je bewijs dat ze dezelfde ratings gebruiken is waar te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Voor de liefhebbers van portraits, klik het plaatje voor details :)

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/ur/UR114DJD41D51442440428279.jpg

Ik als portrait junkie moet dit natuurlijk wel in bezit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Furinax schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 07:51:
Voor de liefhebbers van portraits, klik het plaatje voor details :)

[afbeelding]

Ik als portrait junkie moet dit natuurlijk wel in bezit krijgen.
Thanks gelijk even gedaan :)
Weer een limited portrait erbij die je anders nooit meer kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Er is ook aangekondigd dat de heroes van de winnaars in de final match in de NA championship volgende week (22 sept) in de sale gaan naast de normale sale, op de NA servers. En de week erna (29) de skins van de heroes die gebruikt zijn.
Nu krijgen we niet die sales op die datum (want is alleen NA), maar deze promotie was hetzelfde voor de Chinese championships heb ik gelezen. Dus grote kans dat het voor de EU championships op 3-4 oktober ook zo zal zijn.

Dat zal dus betekenen dat we op 6 oktober een sale kunnen verwachten van top heroes en de 13e de skins.
Dus veel gespeelde heroes hebben grote kans in de sale te komen, zoals; Leoric, Kael'Thas, Uther, Jaina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ik kijk morgen wel even :P
kan ik dat mooi even opzetten terwijl ik eem Mario Maker level in elkaar aan het draaien ben.
Vind die andere portraits ook wel wat hebben als je meerdere heroes op level 10 hebt.
Ben klein beetje bezig met Abathur zodat ik de Zerg portrait heb binnen de kortste keren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Hierkomik schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:41:
Er is ook aangekondigd dat de heroes van de winnaars in de final match in de NA championship volgende week (22 sept) in de sale gaan naast de normale sale, op de NA servers. En de week erna (29) de skins van de heroes die gebruikt zijn.
Nu krijgen we niet die sales op die datum (want is alleen NA), maar deze promotie was hetzelfde voor de Chinese championships heb ik gelezen. Dus grote kans dat het voor de EU championships op 3-4 oktober ook zo zal zijn.

Dat zal dus betekenen dat we op 6 oktober een sale kunnen verwachten van top heroes en de 13e de skins.
Dus veel gespeelde heroes hebben grote kans in de sale te komen, zoals; Leoric, Kael'Thas, Uther, Jaina.
Vast geen korting op het gold dat je moet betalen voor de heroes. Weinig zin om geld in de game te steken op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:58:
En je bewijs dat ze dezelfde ratings gebruiken is waar te vinden?
Daar heb ik helemaal geen bewijs voor. Dat is puur 'gut feeling' + 'common sense'.

We hebben jarenlang geklaagd bij SC2 (voor teamgames) en het is nog steeds niet goed. En dan zouden ze voor een ander spel wel een werkend rating systeem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Toch heb ik niet het idee dat hots groeit.

google trends (voor zover dat wat zegt): https://www.google.com/tr...dlkwn1,+/m/073pnt&cat=0-8

[ Voor 30% gewijzigd door Furinax op 18-09-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Furinax schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:59:
Toch heb ik niet het idee dat hots groeit.

google trends (voor zover dat wat zegt): https://www.google.com/tr...dlkwn1,+/m/073pnt&cat=0-8
tsja, in die chart is Dota 2 stukken groter dan LoL, dat geloof ik ook niet als ik de stream aantallen zie. LoL zit ver boven Dota aantal kijkers op Twitch.

Ik denk dat het wel gestaag groeit. Ik ben ook een maandje terug ingestroomd en heb mijn broertje en vrienden meegesleurd... En nu er ook grote toernooien met prijzen worden gehouden (de prijzenpot voor HotS is de grootste van de EU Championships. Groter dan WoW en Heartstone: http://www.eurtb2015.com/) denk ik dat er misschien nog wel wat meer interesse komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Ik ben het best wel zat om met randoms te spelen. Ben van Hero League rank 20 naar 28 gekelderd in een paar dagen...

Is het misschien een idee om een team op te zetten? Geïnteresseerden kunnen mij toevoegen op rickus#2540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja stream aantallen komen van alle chicks. ;)
Site laad niet goed voor mij maar Dota groeit hard en de enorme spike van TI5 van augustus valt ook wel ietsjes op.

En e-sport wise vind ik hots game maar gewoon saai. Weinig strategische mogelijkheden. Maar ja dat is ook Blizzard idee met het spel natuurlijk, simpele gameplay kort potjes e.d.
Zelf spelen is ook niet alles met quick match etc maar dat is nog leuk genoeg voor af en toe wat games. ^^

[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 18-09-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-09 19:12
Denk uiteindleijk dat er straks per hero ook wel nieuwe en andere skill/abilities bij komen, 3de heroic e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
psy, dat idee is leuk een 3rde heroic skill, dat maakt de game toch weer heel anders.
hots is nog maar net bezig, over 3 jaar zal de game totaal anders uitzien met 150+ heroes

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoop toch echt niet dat ze er 150 hebben over 3 jaar. De balans is nu al flut. :P
Een nieuwe hero per 3 weken is leuk in het begin om mensen te overtuigen van de ondersteuning en opties te geven e.d. maar lange termijn echt niet goed voor de game.

[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 18-09-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Dat maakt uiteindelijk niet uit, zullen toch weer heroes bij komen dat de Meta weer veranderd. Om het allemaal weer interessant te houden.

150 Heroes is wel een beetje teveel van het goede idd. Dan is een 3rd Heroic skill zo slecht nog niet :P

Lol heeft nu ook belachelijk veel heroes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
[...]

Daar heb ik helemaal geen bewijs voor. Dat is puur 'gut feeling' + 'common sense'.

We hebben jarenlang geklaagd bij SC2 (voor teamgames) en het is nog steeds niet goed. En dan zouden ze voor een ander spel wel een werkend rating systeem hebben?
Voor mijn gevoel is het redelijk accuraat. Nouja, mijn MMR lijkt nog steeds te laag (ik win te makkelijk) te zijn maar zoveel speel ik niet. Ik speel overigens alleen maar solo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 10:02 ]

• Kol Nedra
Het gaat NU beginnen!!

http://www.twitch.tv/blizzheroes

nothing stops this train

Verwijderd

Het is wel apart om te zien. Dat de professionele spelers het "XP lane soakage" vaak totaal verwaarlozen.
Is mij eerder opgevallen toen ik een video keek van pro's. Alsof Dota/LoL in je systeem gaat zitten.

Als je in die spellen alleen lane't, word je zelf alleen sterker. Bij HotS word je hele team sterker.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 19:51:
[...]

Het is wel apart om te zien. Dat de professionele spelers het "XP lane soakage" vaak totaal verwaarlozen.
Is mij eerder opgevallen toen ik een video keek van pro's. Alsof Dota/LoL in je systeem gaat zitten.

Als je in die spellen alleen lane't, word je zelf alleen sterker. Bij HotS word je hele team sterker.
Kills leveren meer XP op.

TheS4ndm4n#1919

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dota games waren net afgelopen, net in die serie nog ff ingesprongen. Ze hadden gewoon veel te weinig damage.

(note to zelf wel op plaats reactie drukken)

Naja Diablo 3 ff gedaan en nog wat op me ipad gekeken. Maar nu naar bedje toe.

Also 31k goud nu, maybe toch maar Rexxar kopen voor 10k. Wat bugjes gefixed, controle is toch geen probleem voor mij. Alleen een goed team erbij. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
En oh wat werden ze hard geowned zeg.
Wel leuke wedstrijden gister, maar de balans was zwaar zoek.
Die Illidan was gewoon niet stuk te krijgen :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Renquin schreef op zondag 20 september 2015 @ 09:44:
[...]

En oh wat werden ze hard geowned zeg.
Wel leuke wedstrijden gister, maar de balans was zwaar zoek.
Die Illidan was gewoon niet stuk te krijgen :D
maar niet dankzij Illidan zelf, Abatur was duidelijk de MVP!
zijn saves zo vaak op Jaina, Illidan etc, echt goed gespeeld en op de juiste timing Illidan clonen.

Abatur+Illidan= 1 van de sterkste combo's ingame

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van hoe je ervoor staat qua level tov de tegenstander.

Loop je een paar levels achter dan krijg je per kill heel veel XP.
Loop je gelijk, dan krijg je de normale hoeveelheid XP.
Loop je erg voor dan krijg je op een gegeven moment nauwelijks XP.

Een paar minions zijn natuurlijk minder waard dan een kill, maar als je 2 torens of een fort pakt krijg je juist weer meer.

Daarnaast vind ik als je kijkt het erg veel 'heen-en-weer ge-ren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Kol Nedra schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:43:
[...]

maar niet dankzij Illidan zelf, Abatur was duidelijk de MVP!
zijn saves zo vaak op Jaina, Illidan etc, echt goed gespeeld en op de juiste timing Illidan clonen.

Abatur+Illidan= 1 van de sterkste combo's ingame
Vlak de supports niet af. Abathur heeft wel het e.e.a. goed gedaan, maar Illidan was al heel vaak dood geweest als hij geen heals/shields gehad zou hebben.

Sowieso heel erg sterk gespeeld van ze.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Iemand zin in wat potjes hero league? ik ben rank 29, en heb eventueel teamspeak/skype.

DM me : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-09 19:23
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 19:51:
[...]

Hangt van het veld af denk ik, ik heb ook wel gezien op BoE dat slechts twee of drie van de team op de immortals aan het inhakken waren terwijl de soak wel de hele tijd werd gepakt, dan wel gedurende de eerste immortals.

[ Voor 3% gewijzigd door separhim op 21-09-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Die No Warrior setup was idd best nice, verassend om te zien dat het zo goed werkte.
Alleen nu hopen dat dat de meta niet wordt in QM/HL ofzo, alhoewel ik daar nog niet zo veel van heb gedaan dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Gisteravond ook de wedstrijden gekeken. Vond het toch ook wel mooi om te zien hoe een team dat achterstaat toch nog weet te winnen door 1 of 2 bepalende teamfights en vervolgens de objectives op het juiste moment te pakken. Vooral bij de laatste wedstrijd die ik heb gezien (2e match Tempo Storm vs Complexity) had ik echt het idee dat complexity een dusdanige voorsprong had dat TS niet het niet meer ging winnen maar ze wisten het toch nog om te draaien.

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
nieuwe hero rotation deze week:

Raynor
Muradin
Tyrael
Thrall
Tyrande
Gazlowe (level 12)
Kharazim (level 15)

een nieuwe WTF moments episode

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2015 16:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Het is echt wel een wereld van verschil met hoeveel moeite ze nu in de heroes/skins steken vergeleken met alles voor de Doombreaker bundle zeg maar.

[ Voor 54% gewijzigd door The Chosen One op 21-09-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Vind het wel mee vallen, valt me trouwens wel heel erg op dat de besturing heel erg op Diablo lijkt. Zouden ze dit uiteindelijk ook naar de consoles brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Besturing lijkt op Diablo? Je hebt skills op wat knoppen en dat de camera isometrisch is is vrijwel het enige.
Totaal geen controle met een controller om de juiste target te selecteren. Bij Smite werkt het nog omdat het 3D is maar hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

"Rustig maar lieve portomenee, het zal bij deze ene keer blijven."

spoiler:
"Ja, dat zei je de vorige keer ook.."

Man, zoveel fantastische content. Apothecary Morales hnnnggggggg. Artanis is een must have voor mij, die Raynor skin, en die mounts (op de Headless Horseman's mount na). Eens kijken, 26 euro voor de nieuwe heros + skins, en afhankelijk van bundels enzo, dik 40 euro voor de mounts en skins.... zo kom ik wel over de 200 euro aan dit spel voor het eind van het jaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het bizar vinden dat men zoveel uitgeeft aan skins en mounts. Als ze nou 2 euro waren...

Heroes unlocken snap ik wel, want anders kost dat zoveel tijd. Heb dat zelf ook gedaan in LoL. Maar in HotS heb ik het nog niet nodig gevonden, speel toch alleen maar Tychus (=God).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Die Master Lt Morales alt skin color. Even een reference maken naar Metroid met die kleuren :P
Dat is gewoon een instant win.
Artanis zal wel de free hero zijn voor legacy, dus die hoef ik niet te hebben.
Mounts zijn wel leuk, eentje ookvoor LotV, andere Blizzcon, en ik durf te wedden dat de andere 2 naast marshals achievements ofzo gaan zijn voor SC2/WoW (a la D3 mount)
Lekkere cross promotion zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:25:
Ik blijf het bizar vinden dat men zoveel uitgeeft aan skins en mounts. Als ze nou 2 euro waren...

Heroes unlocken snap ik wel, want anders kost dat zoveel tijd. Heb dat zelf ook gedaan in LoL. Maar in HotS heb ik het nog niet nodig gevonden, speel toch alleen maar Tychus (=God).
Tsja, blijft een persoonlijke keuze, als ik kijk naar hoeveel uren ik speelplezier heb van het spel, is de prijs per uur nog altijd beter dan een gemiddelde shooter.

Ik heb er in ieder geval geen probleem mee, maar dat is persoonlijk, er zouden genoeg mensen zijn die 25 euro uitgeven aan dit spel al veel zouden vinden. Om een simpele vergelijking te maken, een jaar WoW kost ook ruim 150 euro. Een CoD met alle uitbreidingen is ook een flinke smak geld.

Tis natuurlijk wat de gek ervoor geeft, maar ik heb tot nu toe geen seconde spijt van elke cent die ik heb uitgegeven.

En ja Tychus is awesome, daarom heb ik ook zijn Infested skin gekocht :x.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zie het eerder andersom, heroes unluck je toch wel met de tijd. :D
Betalen voor heroes is altijd brrrrr voor mij omdat ik ook Dota 2 speel. ;p (100+ gratis)

-

Rexxar morgen toch maybe voor 10k al zijn er redelijk wat negatieve reacties over hem. Artanis/mount gratis, dan zeker weten Medic. (30k gold nu)

-

En de cross promotion is nu al bezig dus dan gelijk nog meer lijkt me niet. Of ze moeten die dingen over 4 maanden pas gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 22-09-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb maar 1x een skin gekocht toen die 50% korting was van Malfurion.
maar dit is ook de laatste keer, de prijzen zijn gewoon te hoog, zelfs na 50% korting is het nog aan de hoge kant.
btw zal Rexxar vanaf vandaag/morgen 10k gold kosten?

Ik ben tevreden over Rexxar playstyle, echt een leuke Specialist :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 22-09-2015 09:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:33:
ik heb maar 1x een skin gekocht toen die 50% korting was van Malfurion.
maar dit is ook de laatste keer, de prijzen zijn gewoon te hoog, zelfs na 50% korting is het nog aan de hoge kant.
btw zal Rexxar vanaf vandaag/morgen 10k gold kosten?

Vind de prijzen zelf ook te hoog ik ga er echter niet vanuit dat ze de prijzen gaan verlagen anders hadden ze dit al wel gedaan. Ik ben wel van mening dat ze dan veel meer kunnen verdienen.
Ik wil best 5 euro voor een skin betalen maar 10 vind ik gewoon teveel voor 1 champ die je ook niet altijd speelt. Een mount vind ik dan weer een ander verhaal die kun je in de meeste gevallen wel gebruiken tijdens een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Heb tot nu toe nog geen 15k hero gekocht. Lt. Morales is mogelijk de eerste, aangezien ik toch main support speel. Monk valt niet onder mijn speelstijl, omdat ik immer probeer een beetje buiten het gevecht om te lopen tijdens de healing. onmogelijk als monk zijnde.

Die raynor skin is overigens echt heel vet! Vulture mount is ook een gruwelijke +1. Vraag me wel af wat Raynor nu in het begin zal zeggen ipv 'i miss my vulture' (oid)

Ik koop overigens geen skins en mounts, maar als ik deze nieuwe set zo zie, zou de Falstad skin het 100% waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Veel mooie nieuwe skins etc idd :)

Ik heb zelf een paar heroes/skins gekocht. Denk in totaal zo'n 30 euro uitgegeven nu aan het spel (in 2 maanden tijd). Af en toe koop ik gewoon eens wat. Geef verder zo goed als geen geld uit aan games dus zit er niet zo mee als ik 100 euro uitgeef op een jaar tijd.
Collega van me koopt elke maand minimaal 1 nieuwe game (+/- 50 euro). Speelt die game dan 20~50 uur die maand en is dan toe aan een nieuwe. Ik vermaak me over het algemeen vele honderden uren met de games die ik speel :)

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furinax
Interessant topic op het battle.net forum over het gebruik van heroes + win/loss rate tijdens de HOTS US tournament; http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/19072117098
So I figured we could take a look at how each character fared this weekend and talk about some surprises/disappointments.

Muradin: 11-2
Raynor: 5-1
Tyrande: 9-4 (14 bans)
Tassadar: 4-2
Kerrigan: 6-3
Leoric: 15-9
Zeratul: 6-4 (20 bans)
Sylvanas: 3-2
Uther: 15-10
Malfurion: 7-5
Kael'thas: 6-5 (18 bans)
Valla: 9-8
Arthas: 9-8
Brightwing: 2-2
Rexxar: 2-2
Butcher: 2-2
Sonya: 5-6
Zagara: 3-4
Illidan: 3-4
Rehgar: 6-10
Johanna: 8-14
Jaina: 9-18
Anub'arak: 3-8
Tyrael: 1-3
Abathur: 2-7
Nazeebo: 1-4
Kharazim: 1-4

(Drew line at 4 games played, Thrall was 0-3, Azmo 2-0, TLV 0-1)

Surprises: Tyrande was the biggest surprise for me this weekend. I really love Tyrande, but she was played or banned in almost every match. Muradin's performance was also a surprise.

Disappointments: Johanna and Jaina. Jaina was rarely banned and played often, but went a terrible 9-18. Johanna didn't fare much better. Even Rehgar was bad.

Of course it matters what team chooses what person and who they are playing, but the Jaina results were pretty disappointing.
Mijn verrassing: geen falstad. Zag hem bij vorige tournooien veel voorbij komen en is een goede counter tegen double/tripple warrior combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:40:
Zie het eerder andersom, heroes unluck je toch wel met de tijd. :D
Betalen voor heroes is altijd brrrrr voor mij omdat ik ook Dota 2 speel. ;p (100+ gratis)
Je kan ze niet allemaal unlocken als je gewoon casual speelt. Dat is echt een epische grind. Ik zou het wel mooi vinden als ze wat meer mastery skins zouden hebben voor gewoon gold. Die je dan unlocked door bijv. 20-0 te gaan of rank 1 te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Je kan idd niet alle heroes unlocken als je helemaal F2P doet maar ik heb toch al 26/39 heroes (66.7%) unlocked.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
De meeste heb ik ook wel. Heb er nog 3 op mijn wensenlijstje staan
- Chen (10.000) -> te duur. koop ik pas als hij richting de 4.000 gaat.
- Kael'Thas (10.000)
- Arbathur (10.000)

Heb ik niet en hoef ik ook niet zo nodig:
- Tychus (4.000)
- Diablo (7.000)
- Johanna (10.000)
- Murky (7.000)
- gazowle (4.000 ?)
- Stitches (? maar wel 4.000 +)

De rest heb ik allemaal F2P + 1 masterskin van Tyrael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Interessante lijst met gespeelde heroes. Ik had overigens wel verwacht dat Leoric meer gebanned zou zijn dan bijv Tyrande (alhoewel hij ook vaak als first pick kwam).
Dat zou ook nog wel een aardige statistiek zijn; hoeveel keer is een hero First-pick geweest?

Tyrande vind ik zelf overigens ook geweldig. Je kan veel kanten met haar op. Het enigste minpunt is dat zij (en Tassadar) niet bij de supports zouden moeten horen (of de healers hun eigen categorie), maar dat hebben anderen ook al uitgebreid beargumenteerd.

De nieuwe Falstad skin is niet echt mijn ding, liever dan de master skin ofzo. Die vulture ziet er wel heel cool uit en ook Marshall Raynor.

• Furinax
Gisteravond een paar potjes met de monk gespeeld.. Respect voor mensen die goed met hem overweg kunnen. pfew

Verwijderd

Furinax schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:41:
Interessant topic op het battle.net forum over het gebruik van heroes + win/loss rate tijdens de HOTS US tournament; http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/19072117098

[...]

Mijn verrassing: geen falstad. Zag hem bij vorige tournooien veel voorbij komen en is een goede counter tegen double/tripple warrior combo's.
Zeker interessant om te zien. Vreemd om te zien dat Tyrande zo populair is. Maar ik speel tegenwoordig met mijn hobby build ook ranked en dan gaat vaak nog bizar goed. Maar banned betekent dat beide teams niet willen dat de held gespeeld wordt?

Wat weinig keuze in Sylvanas trouwens, terwijl ze zo sterk in sieging is.

Veel angst voor Keal'thas en Zeratul ook? De void prison kan je toch makkelijk omzeilen door als heel team erin te springen?

• Akaendra
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
[...]

Zeker interessant om te zien. Vreemd om te zien dat Tyrande zo populair is. Maar ik speel tegenwoordig met mijn hobby build ook ranked en dan gaat vaak nog bizar goed. Maar banned betekent dat beide teams niet willen dat de held gespeeld wordt?

Veel angst voor Keal'thas en Zeratul ook? De void prison kan je toch makkelijk omzeilen door als heel team erin te springen?
Dat betekent dat er een team niet wil dat ze gekozen kan worden, vaak vanwege bepaalde setups die goed werkten in een vorige match of waar dat team bekend om staat te gebruiken.

Sylvanas wordt volgens mij nog best vaak gepicked, maar als ze niet werkt in een bepaalde setup dan niet natuurlijk :P

• Ninjaman
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
[...]

Heel team erin springen neeh liever niet tenzij het niet anders kan. Het geeft namelijk de tegenstander tijd om zich te coordineren en hergroeperen om vervolgens die plek te bombarderen.
Void heeft zoveel mogelijkheden, disengage, paar enemies tijdelijk uitschakelen terwijl je de rest focused en cooldowns worden stil gezet namelijk terwijl die van de tegenstander die dus niet in de prison zitten wel doorlopen. Het geeft je echt een groot voordeel.

Verwijderd

dragon3016 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:50:
[...]

Heel team erin springen neeh liever niet tenzij het niet anders kan. Het geeft namelijk de tegenstander tijd om zich te coordineren en hergroeperen om vervolgens die plek te bombarderen.
Void heeft zoveel mogelijkheden, disengage, paar enemies tijdelijk uitschakelen terwijl je de rest focused en cooldowns worden stil gezet namelijk terwijl die van de tegenstander die dus niet in de prison zitten wel doorlopen. Het geeft je echt een groot voordeel.
Het is een slecht idee als je tegenstander veel AoE aanvallen heeft, maar als zij dat niet hebben dan faalt de split hard als je er allemaal inspringt. Maar dat het een multifunctionele ultimate is, daar geef ik je helemaal gelijk in. Je kan het ook als je escape gebruiken als je Zeratul speelt.

Laatst werd ik op Tyrande door Zeratul gedood en toen dacht "Huh? Hij heeft toch geen 2 blinks dezelfde richting uit?" Wat bleek hij had niet Void prison gekozen maar die andere ultimate. Die is op zich nog best nuttig in een 1op1 engagement, maar natuurlijk lang niet zo sterk als de void prison.

• Furinax
Het grappige van Voidprison is dat sommige talents er ook in 'vastlopen'. Zagara's Baneling Barrage (Q) doet dat bv. Rolt tegen de VP aan en zodra deze weer opgeheven wordt, rollen ze allemaal tegelijkertijd tegen de heroes aan. Zo'n grote baneling bal jonguh, BAM!

Werkt ook met Azmodan minions, Jaina's Waterelemental, die ult van Nazeebo etc.

Er met z'n 5en inspringen kan dus behoooorlijk riskant zijn.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Furinax schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:24:
De meeste heb ik ook wel. Heb er nog 3 op mijn wensenlijstje staan
- Chen (10.000) -> te duur. koop ik pas als hij richting de 4.000 gaat.
- Kael'Thas (10.000)
- Arbathur (10.000)

Heb ik niet en hoef ik ook niet zo nodig:
- Tychus (4.000)
- Diablo (7.000)
- Johanna (10.000)
- Murky (7.000)
- gazowle (4.000 ?)
- Stitches (? maar wel 4.000 +)

De rest heb ik allemaal F2P + 1 masterskin van Tyrael.
Dit is inderdaad de sweetspot naar waar je wil zoeken. Je heoft niet alle heroes te hebben om leuk (en competatief te spelen).

Ik zelf mis nog:

Abathur (geen interesse om deze te kopen).
Diablo (er komt een patch aan voor Warriors, even kijken hoe Diablo hierna is)
Chen (zie Diablo)
Thrall (overweeg sterk hem te halen)
The Lost Vikings (geen interesse naar)
Sgt. Hammer (misschien, ooit, nu geen interesse naar)
Brightwing (in de huidige meta niet echt goed, in teamfights schiet ze echt te kort, maar misschien koop ik haar in de toekomst).

Daarnaast heb ik al geld apart liggen voor Morales en Artanis, hun skins zijn te goed (voor mij althans) om links te laten liggen, en dan vind ik 13 euro voor een nieuwe hero + skin een redelijke deal.

Daarnaast, Warrior en Support zijn mijn beste roles, dus ik kan deze moeilijk overslaan.

-

Verwijderd

Furinax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:03:
Het grappige van Voidprison is dat sommige talents er ook in 'vastlopen'. Zagara's Baneling Barrage (Q) doet dat bv. Rolt tegen de VP aan en zodra deze weer opgeheven wordt, rollen ze allemaal tegelijkertijd tegen de heroes aan. Zo'n grote baneling bal jonguh, BAM!

Werkt ook met Azmodan minions, Jaina's Waterelemental, die ult van Nazeebo etc.

Er met z'n 5en inspringen kan dus behoooorlijk riskant zijn.
Zeer interessant. Die wist ik nog niet! Op het niveau waar ik spelen moet met HL (rank33 nu) hebben de meeste medespelers nog moeite met juist positioneren. Ze blijven gewoon in AoE staan. Ben wel benieuwd naar het spel op een hoger niveau, waar iedereen een beetje nadenkt, zeg maar.

Maar het is een hoop werk om er weer helemaal omhoog te grinden.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-09 19:23
dragon3016 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:50:
[...]

Het is soms verstandiger om erin te springen omdat je tevens invulnerable bent, stel nou ongeveer de helft van jouw team zit in zo'n bubble of de tank en support bijvoorbeeld kun je als assassin worden gefocused en dan is het verstandiger om in de prison te springen.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:33:

Specialist :?
Pagina: 1 ... 29 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.