Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Adam zegt is precies hoe ze gespeeld moet worden.

Als je LoL hebt gespeeld of speelt. Sonya is gewoon een van de beste "junglers" van HotS.

Tevens is Whirlwind niet een attack die je op Heroes wil gebruiken, maar op Minions en mercs.
Gewoon omdat de damage te laag is en wat je zegt - de mobily vertraagd wordt.

Met Wrath of the Beserker kun je bosscamps redelijk rap solo clearen (level 13 was mijn laagste solo).

Tevens is ze ook wel leuk om gewoon halverwege een groupfight erin te "speren".
WotB poppen en 800-900 orange hits voorbij zien komen..

Verder niet een bijzondere hero - en niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:06:
Wat Adam zegt is precies hoe ze gespeeld moet worden.

Als je LoL hebt gespeeld of speelt. Sonya is gewoon een van de beste "junglers" van HotS.

Tevens is Whirlwind niet een attack die je op Heroes wil gebruiken, maar op Minions en mercs.
Gewoon omdat de damage te laag is en wat je zegt - de mobily vertraagd wordt.

Met Wrath of the Beserker kun je bosscamps redelijk rap solo clearen (level 13 was mijn laagste solo).

Tevens is ze ook wel leuk om gewoon halverwege een groupfight erin te "speren".
WotB poppen en 800-900 orange hits voorbij zien komen..

Verder niet een bijzondere hero - en niet echt mijn ding.
Denk dat de enige reden dat ik Sonya op zich nog wel leuk vindt is, dat ik in LoL vaak Jungler speelde met Warwick. Als je de timing wat mercenaries en lane switching betreft onder de knie hebt kan je wel serieus veel schade doen. En bosses lukken wel eerder dan level 13 hoor (volgens mij is het me zelfs een keer op level 9 gelukt), maar vanaf level 10 sowieso een makkie. Met volle fury erin gaan, Seismic Slam spammen tot je fury op is, paar basic attacks, Whirlwind voor healing en je bent al bijna klaar.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch valt ze wel onder de melee warriors. Er in en er uit rennen is ook niet echt mijn speelstijl. Ik ben gestopt met Illidan op level 10 en Thrall heb ik gekocht maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

Maar zo heb je ook heroes die je in het begin niet liggen, maar die je later helemaal te gek vindt. Zoals bijvoorbeeld Tyrande, op level 13 kan je sprint nemen en kan je vluchten uit benarde situaties. Voor de rest vind ik haar geinig omdat ze veel kan maar nergens in uitblinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben ik aan het begin altijd fan geweest van Tassadar.

Ook geen uitblinker. Maar ook zeker geen slechte hero. (al zou die wat mij betreft wel een mana reduction op zijn spells mogen, gezien zijn auto attack gewoon te langzaam is en te weinig damage doet).

Maar als ik blizzard moet begrijpen krijgt tassadar een revamp (waarschijnlijk met de expansion van SC2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:52:
Zo ben ik aan het begin altijd fan geweest van Tassadar.

Ook geen uitblinker. Maar ook zeker geen slechte hero. (al zou die wat mij betreft wel een mana reduction op zijn spells mogen, gezien zijn auto attack gewoon te langzaam is en te weinig damage doet).

Maar als ik blizzard moet begrijpen krijgt tassadar een revamp (waarschijnlijk met de expansion van SC2)
Je wens komt in vervulling met de nieuwe patch :)
http://us.battle.net/hero...0-2015-8-10-2015#Tassadar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei! Psi-infusion gebruik ik altijd op Tassadar... maar zijn spreuken worden ook goedkoper. Ik hoop dat hij wel lekker speelbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:56

The Chosen One

Zie signature!

Psi-Infusion is praktisch hetzelfde nog.
Jammer van zijn trait alleen, dat maakt die talent ook gelijk verplicht meestal.

Stealth vind ik altijd nog beetje meh. In sommige gevallen met 1-2 heroes met detectie mogelijkheden zijn stealthheroes redelijk zwak, en heb je niks dan zijn ze gelijk weer super sterk. Combineer dat met de random setup quickmatch.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Goeie link, thx!
Gratis Diablo hero door ff in te loggen in d3, prima actie! Die had ik namelijk nog niet :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:01
Is die actie al actief, ik krijg hem namelijk niet?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
Sporedd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:54:
Is die actie al actief, ik krijg hem namelijk niet?
Lees de eerste regel van die patchnotes.
Our next major Heroes of the Storm patch has just arrived to the Public Test Realm and will be available for playtesting for the next seven days.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is battle.net down bij iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Volgens mij is er maintenance van 03:00 tot 11:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
It's patch day! Vandaar de uitgebreide maintenance window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:18
vanavond Abathur spelen, kan ik mooi de nieuwe monk uitproberen :P

wat gebeurd er trouwens als je met aba 1 vd 3 vikings cloned? krijg je alleen die dan zeker of all 3?
is mij helaas nog nooit voorgekomen, er zijn maar weinig mensen die de lost vikings spelen jammer genoeg terwijl ze supersterk zijn, voor je het weet is je team lvl 10 en enemy team nog lvl 8 :)

[ Voor 69% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2015 13:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:03:
vanavond Abathur spelen, kan ik mooi de nieuwe monk uitproberen :P

wat gebeurd er trouwens als je met aba 1 vd 3 vikings cloned? krijg je alleen die dan zeker of all 3?
is mij helaas nog nooit voorgekomen, er zijn maar weinig mensen die de lost vikings spelen jammer genoeg terwijl ze supersterk zijn, voor je het weet is je team lvl 10 en enemy team nog lvl 8 :)
Hij cloned (zover ik zelf heb getest) alleen de target viking, zonder abilities, dus compleet waardeloos.

Vanavond maar even kijken hoe monk speelt.

Als aba vind ik het niet heel handig om monk uit te proberen - omdat je aan het begin van het spel al bepaald wat je gaat, lane harraser (met mana op 3e hit)/ support (heal op 3e hit) / DPS (100% crit op 3e hit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
tuurlijk is aba niet handig om monk uit te proberen, maar gewoon omdat het kan :P
over 2 weken unlock ik de monk ;)
heb inmiddels weer 2.1k gold dus ik ben ook al save voor Rexxar :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe,

Ik heb op het moment iets van 34-35k. Dus ik koop monk vanavond gewoon voor 15k ;)
Twijfel alleen of ik ook die doubloon mount ga halen of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

5k uitgeven voor 2 weken eerder.... nee dank je. :P
Met zoveel nieuwe heroes op komst, Rexxar, Meddic, en meerdere andere SC heroes spaar ik rustig.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monk gespeelt op PTR en wat streamers gevolgd die hem deden maar nee, hij heeft mij niet kunnen overhalen, het is een net niet hero, qua alles zit die net tussen dmg/heal/buffs etc in. Zie zeker wel rol erin voor teams maar niet mijn speel stijl, liever een volle heal of dmg dealer ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
idd, 5k meer uitgeven omdat je niet 2 weken kan wachten --> weggegooit gold. je verdien gemiddeld dagelijks maar 300-400 gold per dag max (100g goblin+200-300gold voor de daily +20-30 gold per game die je speelt

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je moet doen waar je blij van wordt maar goud gaat er sneller uit dan in. Een paar nieuwe 10k heroes en flats, alles weg.
En die goblin daily zal ook niet heel lang meer duren. Paar weken maybe. Diablo gebeuren is over. Rexxar stapje en dan SC, SC en SC. Wie weet krijgen we dan weer iets maar dat weten we ofc nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 19-08-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Ik ben erg benieuwd naar de Monk. Vanavond een paar rondjes tegen Arthas met Malfurion om wat builds te testen en dan heb ik snel genoeg door of ik hem koop of toch nog twee weken wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Iemand al duckhunt gespeelt op het nieuwe monk startscherm? (easteregg ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
duckhunt?? grappig, ik zal vanavond na mijn werk kijken, ben alleen thuis dus kan mooi achter de pc eten :P

nothing stops this train

Verwijderd

@Furinax: Dat is een leuke vinding! Zal ik vanavond ook eens proberen.

Over die Monk, die lijkt me erg leuk! Gisteren even op "Try" gespeeld in de shop... Erg flexibel en divers, maar nergens echt goed in. Lijkt me wel wat om te spelen, maar ik wil niet te snel door mijn goud heen met zoveel interessante helden in de aantocht. 2 weekjes wachten,dus maar... :)

Verwijderd

Gisteren Monk gespeeld.

van de 4 potjes in QM 3 verloren. Niet omdat monk ruk is, maar omdat de free week er voor zorgt dat op een paar van de sterkste teamfight heroes, compleet van de pot gerukte mensen spelen.

Heb me echt dood lopen ergeren dat mensen zo slecht kunnen zijn.

In Hero Leauge echter wat meer lol gehad, van de 5 potjes 4 gewonnen. Gelukkig weten mensen daar wel wat ze doen - en Kharazim is een save pick, gezien je om je team heen kunt bouwen.

Dps / sustain of healer. Je zult nergens in shinen (al moet ik zeggen dat Transcendence toch wel een hoge healing output heeft. Zonder moeite lili bij kunnen houden.)

Verwijderd

Gisteren ervaarde ik ook een niveau om te huilen. 2 matches in HL geprobeerd en daarna 2 QM matches geprobeerd, waarvan 1 gewonnen. In een potje had de Johanna (de tank) een hogere hero damage output dan al de assassins.

Van de monk heb ik alleen de sustain getest, maar dat je zijn trait kan kiezen, vind ik wel cool bedacht, vraag me af hoe dat zich ontwikkelen gaat.

Wat vinden jullie van de nieuwe interface? Health balkjes waren opeens blauw en de tekst leek er ook iets anders uit te zien.

Verwijderd

Moest er echt aan wennen, dat kleuren waren veranderd wou wel leuken, maar er is nog iets.

Het ziet er naar mijn mening niet meer zo "strak" uit dat het prepatch deed.
Ziet er nog cartoonier uit (beetje meer zoals LoL balkjes imo).

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
De health balkjes vond ik wat minder qua kleur, maar kreeg wel de indruk dat ze ook de resolutie/helderheid verbeterd hebben. Ik vond het ineens minder 'donker' over komen.

Het ping systeem en bijbehorende teksten zijn ook aangepast.

• Kol Nedra
was idd wennen, vooral de lettertype en de blauwe kleur.

monk is denk wel leuk, hij is erg mobiel. Maar weet nog niet of ik hem unlock over 2 weken, zijn speelstyle zal voor mij misschien toch tegenvallen.
misschien dat ik dan liever Jaina unlock

nothing stops this train

• Furinax
2 HL potjes en beide verloren door een feeder. :(

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 19:32
Sinds de patch is HL aardig verneukt.. Ik kom regelmatig in teams terecht waarbij de meerderheid het bij GM moet houden.
Ik hoop dat dit beter is na de verplichte 20 potjes maar las op de HOTS forum al dat er enorm veel klachten zijn over de indeling.
Wat zijn jullie bevindingen?

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 20-08-2015 13:29 ]

• Furinax
Heb trouwens bij duckhunt al een aantal perfects gehaald :D
Weet niet of er nog iets tegenoverstaat, maar het is gruwelijk voor je reactievermogen te trainen :D

Interview met Blizzard over Monk en alle nieuw aangekondige heroes: Heroes of the Storm guide: a Blizzard designer’s tips for playing Kharazim, Rexxar, Artanis, & Infernal Shrines

[ Voor 51% gewijzigd door Furinax op 20-08-2015 14:12 ]

• Kol Nedra
hoe krijg je die duckhunt dan?? kan het niet vinden

nothing stops this train

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Kol Nedra schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:03:
hoe krijg je die duckhunt dan?? kan het niet vinden

Het is altijd hetzelfde takkenstukje midden en klein beetje rechts. Je ziet en hoort de takken ook bewegen.

hiero Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vi4GasVl.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Furinax op 21-08-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13
Furinax schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:44:
[...]

[video]

Het is altijd hetzelfde takkenstukje midden en klein beetje rechts. Je ziet en hoort de takken ook bewegen.
Ah zo te zien ben ik dus niet de enige bij wie dat voor geen meter werkt door alle graphische glitches. Jammer want het is wel geinig bedacht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrianV schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:28:
Sinds de patch is HL aardig verneukt.. Ik kom regelmatig in teams terecht waarbij de meerderheid het bij GM moet houden.
Ik hoop dat dit beter is na de verplichte 20 potjes maar las op de HOTS forum al dat er enorm veel klachten zijn over de indeling.
Wat zijn jullie bevindingen?
Ik kwam door mijn placements met ongeveer 50% winrate en werd op rank 14 geplaatst daarna was ik weer binnen de kortste keren terug op mijn oude rank (5). Blijkbaar zijn ze conservatief met plaatsen, maar je krijg wel een dikke winbonus als je mmr veel te hoog is. Vanaf 6 kreeg ik geen bonus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:03:
[...]

Ik kwam door mijn placements met ongeveer 50% winrate en werd op rank 14 geplaatst daarna was ik weer binnen de kortste keren terug op mijn oude rank (5). Blijkbaar zijn ze conservatief met plaatsen, maar je krijg wel een dikke winbonus als je mmr veel te hoog is. Vanaf 6 kreeg ik geen bonus meer.
Oei Oei dan wordt nog wat voor mij. Ik zat precies op dezelfde rank. Welke MMR heb je volgens Hotslogs als ik vragen mag? Ik zit pas op de helft van mijn placement matches maar af en toe wordt je echt gillend gek van de games waar je in terecht komt.

Wat vinden jullie trouwens van de boost van Raynor? Ik heb hem nu 2x in HL opgepakt en ik moet zeggen dat zijn damage niet onaardig is. Het blijft een enorm statische hero maar dat komt gewoon door zijn kit. Toch denk ik echter niet dat hij in de tierlists meer dan 1 tier omhoog zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gisteren Falstad unlocked voor 7k gold, wat is die eigenlijk heerlijk om te spelen :)
Ik dacht heb gold over, want ik ben niet van plan om monk te unlocken wanneer die 10k gold is.
Wel 10k gereserveerd alvast voor Rexxar, hopelijk is zijn speelstijl wel naar mijn smaak :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Ik heb de Monk gekocht, ben redelijk positief maar hij is toch erg afhankelijk van het team. Healing valt me niet tegen, alleen moet je dan wel veel melee hebben wat lekker bij elkaar blijft. Helaas geen cc, wel mobiel mits er iets in de buurt is :). Mercs en towers soloen is ook prima te doen door zijn trait en healing.hoewel de meeste heroes dat wel kunnen.

Voorlopig zal uther, Malf en lili toch beter zijn.

Nu weer sparen :)

[ Voor 16% gewijzigd door KraveN op 24-08-2015 13:25 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:03:
[...]

Heel erg conservatief inderdaad. Ik had mijn rank een beetje verpest door allerlei heroes te proberen in HL en zat op rank 22 of 23 voor de reset. Vervolgens win ik 16 of 17 van mijn placement games en wordt ik op rank 25 geplaatst (?). Ik heb daarna nog geen games gedaan maar het lijkt er op dat ze weinig rekening houden met de performance in je placement games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Free Week Rotation for Heroes of the Storm

August 25th - September 1st
E.T.C Gazlowe Li Li Rehgar Sergeant Hammer
Unlocked level 12
Kerrigan
Unlocked level 15
Leoric

Leoric nu al in de Free Hero Rotation! Gaan we zeker proberen morgen. Sowieso een mooie rotation met veel heroes die ik nog niet geprobeerd heb, ben bijvoorbeeld ook benieuwd naar Gazlowe en Kerrigan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Remmetje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Wat vinden jullie trouwens van de boost van Raynor? Ik heb hem nu 2x in HL opgepakt en ik moet zeggen dat zijn damage niet onaardig is.
Het blijft een enorm statische hero maar dat komt gewoon door zijn kit.
Toch denk ik echter niet dat hij in de tierlists meer dan 1 tier omhoog zal gaan.
Raynor bevalt mij goed, met de juiste build (basic attack) is hij in de end game erg sterk en beslissend.
Maar omdat de meeste gebruikers hem verkeerd gebruiken en/of de verkeerde talents kiezen valt hij tegen.

In de end game hit ik met basic attacks boven de 300 en dat is zonder de regelmatige crit of speed boost.

Raynor is de meeste bang for buck die je tot nu toe kan krijgen, toen ik hem kocht was hij 2.000 gold waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

BrianV schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:23:
[...]

Raynor bevalt mij goed, met de juiste build (basic attack) is hij in de end game erg sterk en beslissend.
Maar omdat de meeste gebruikers hem verkeerd gebruiken en/of de verkeerde talents kiezen valt hij tegen.

In de end game hit ik met basic attacks boven de 300 en dat is zonder de regelmatige crit of speed boost.

Raynor is de meeste bang for buck die je tot nu toe kan krijgen, toen ik hem kocht was hij 2.000 gold waard.
Raynor is nog steeds 2000 gold en is inderdaad een prima hero, zeker voor starters (basic attack build is behoorlijk sterk en erg makkelijk te spelen). Ik vind het ook nog steeds een erg fijne hero die ik regelmatig speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
laat maar, is opgelost

[ Voor 123% gewijzigd door Kol Nedra op 24-08-2015 20:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmetje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Oei Oei dan wordt nog wat voor mij. Ik zat precies op dezelfde rank. Welke MMR heb je volgens Hotslogs als ik vragen mag? Ik zit pas op de helft van mijn placement matches maar af en toe wordt je echt gillend gek van de games waar je in terecht komt.

Wat vinden jullie trouwens van de boost van Raynor? Ik heb hem nu 2x in HL opgepakt en ik moet zeggen dat zijn damage niet onaardig is. Het blijft een enorm statische hero maar dat komt gewoon door zijn kit. Toch denk ik echter niet dat hij in de tierlists meer dan 1 tier omhoog zal gaan.
2698 zo te zien. Weet niet hoe accuraat dat is, maar je merkt vanzelf dat je geen bonus punten meer krijgt. Ben nu overigens al rank 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

adamvansanten schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:38:
Free Week Rotation for Heroes of the Storm

August 25th - September 1st
E.T.C Gazlowe Li Li Rehgar Sergeant Hammer
Unlocked level 12
Kerrigan
Unlocked level 15
Leoric

Leoric nu al in de Free Hero Rotation! Gaan we zeker proberen morgen. Sowieso een mooie rotation met veel heroes die ik nog niet geprobeerd heb, ben bijvoorbeeld ook benieuwd naar Gazlowe en Kerrigan.
Ter aanvulling, de skin sales:

Mad Martian Gazlowe Skin 4.99
Super Sonya Skin 4.99

Ik twijfel enorm, Super Sonya vind ik een heerlijke skin, maar Sonya zelf is nou niet echt bepaald een goede pick op het moment, waardoor de skin nu niet meteen de moeite waard is. Maar, in de toekomst is het natuurlijk niet uitgesloten dat ze wat aanpassingen krijgt, waardoor ze een serieuzere pick zal zijn.

Ik heb nog 26 euro tegoed op mn account staan (en al te veel uit gegeven...), waarvan ik 10 wil bewaren voor de Cyberwolf mount die op 8 september weer uitkomt, en 13 euro bewaar ik voor de Artannis bundle wanneer hij komt. Maar dat kan ook nog een paar maanden duren, en dan zal ik waarschijnlijk weer 10-20 euro droppen.

Ik heb een gat in mn hand :x

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
yes Leoric <3 ff naar lvl 5 boosten :)
en wie weet is Leoric voor mij wel de 10k gold waard ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:01

Thompson

Beeromaniac

Ah Gazlowe en Rehgar wou ik al een tijdje proberen dus voor mij weer een prima free rotation :)

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Twee dingen die de afgelopen week echt veel haat in mij opgewekt hebben:
Spelers die pertinent Monk als een assassin proberen te spelen.
Spelers die niet begrijpen hoe de locust build van Abathur (Of Abathur in het algemeen) werkt.

Diverse matches gehad waar spelers monk volledig op damage proberen te bouwen, vervolgens slecht presteren en team non-stop blamen. Serieus, ga gewoon voor healing build met Monk, je healed enorm, en levert een kleine bijdrage aan herodamage. Door een dmg build te gaan gebruiken is je healing waardeloos, en je herodamage nog steeds even waardeloos.

En dan de eindeloze discussie met idioten die Abathur niet begrijpen. Die of de hero gewoon niet snappen, of maar uitgaan van de gemiddelde crap-aba die ze tegen komen. Ik speel beide stijlen van aba (symbiote en locust). Laatste tijd begin in de kracht van locust build (helemaal na de buff) steeds meer te waarderen. Maar random teammates halen mij toch vaak het bloed onder de nagels vandaan ..

Gister bijvoorbeeld in HL:
Ik pick Aba (als enige specialist) in een team met 1 support (Malf), 1 tank (Johanna) en 2 assassins (Jaina en butcher) en geef gelijk aan dat ik locust-build ga. Match begint, haunted mines, en binnen de eerste 5 seconden komt Jaina al aankakken 'OMG, who picks abathur on 2-lane maps in HL, gg we lost, thx idiot' etc etc .. Tijdens de match blijft ze klagen dat ik met symbiote op creeps zit, niet veel aan teamfights deelneem (die ze constant aan het winnen waren btw omdat het 4v4 was gezien de tegenstander mij probeerde tegen te houden). 15 minuten later had ik 3 forts gepushed (beide base en top first), zat ik op 150000+ siege en pushte ik core tot 0 ..

Jaina? Geen woord meer te horen...

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Net een potje Gazlowe geprobeerd. Ging voor een build die focuste op minions/mercs slopen.
Man wat kun je camps snel solo slopen :D
In de endgame was ik niks anders aan het doen dan rondrennen om merc camps te pakken en lanes te pushen. Echt heerlijk als je team de teamfight 4v5 vrij goed doorstaat en jij kan intussen in alle lanes druk zetten.
Speelden op de Sky Temple map dus dat was ook wel een prettige map voor deze manier van spelen. Zeker een leuke hero. Lanes pushen is wel een beetje mijn speelstijl dus Gazlowe gaat zeker toegevoegd worden aan mijn collectie (van de week Azmodan er aan toegevoegd, die is daar ook zo briljant in :))

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Probleem is dat Gazlow op bepaalde maps (lees de meeste) weer compleet ruk is. Als je hem in HL kunt picken is dat handig, QM weer dus niet.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 25-08-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
The Chosen One schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:24:
Probleem is dat Gazlow op bepaalde maps (lees de meeste) weer compleet ruk is. Als je hem in HL kunt picken is dat handig, QM weer dus niet.
Gazlow is op geen enkele map compleet ruk.
Er zijn nog steeds zeer weinig mensen die door hebben hoe sterk de turrets zijn die hij dropt.
Zelfs op HL verbaasd het me hoeveel mensen deze compleet met rust laten.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Turrets zijn op zich wel ok ja. Turrets. Meervoud. Moet je wel klaar hebben staan dan. Met de golemmap of tribute map wordt dat al lastiger. De hero zelf en de andere skills zijn ook wat onhandig meestal.

En je hebt gewoon heroes die meer doen (in zuke fights rond die objectives). Als je er lol mee hebt kan dat (is ook me 1e hero geweest die ik gekocht heb (toen ik nog dacht dat korting ook voor gold gelde) maar ik kies em niet vaak. QM is teveel risico voor zo'n hero.
Niks voor niks dat er al tijden om buffs wordt gevraagd voor heroes als Gazlowe, Chen en Sitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
The Chosen One schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:25:
Turrets zijn op zich wel ok ja. Turrets. Meervoud. Moet je wel klaar hebben staan dan. Met de golemmap of tribute map wordt dat al lastiger. De hero zelf en de andere skills zijn ook wat onhandig meestal.

En je hebt gewoon heroes die meer doen (in zuke fights rond die objectives). Als je er lol mee hebt kan dat (is ook me 1e hero geweest die ik gekocht heb (toen ik nog dacht dat korting ook voor gold gelde) maar ik kies em niet vaak. QM is teveel risico voor zo'n hero.
Niks voor niks dat er al tijden om buffs wordt gevraagd voor heroes als Gazlowe, Chen en Sitches.
Je weet dat je zijn ability cooldowns best veel laat afnemen als je z'n turrets die niet meer gebruikt worden scrapt? Dit zorgt ervoor dat je zo weer 1 a 2 turrets in je zak hebt, voordat je bij de volgende objective aan komt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Pfoe net een potje Rehgar gespeeld maar dat viel even tegen. Wist echt nergens in (siege damge, hero damage, healing, xp) een beetje zoden aan de dijk te zetten. Waarschijnlijk ook een compleet verkeerde build gemaakt maar ik dacht dat het voor een support een redelijk OP character was maar dat is (met een slechte build althans) zeker niet waar.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Thompson schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:01:
Pfoe net een potje Rehgar gespeeld maar dat viel even tegen. Wist echt nergens in (siege damge, hero damage, healing, xp) een beetje zoden aan de dijk te zetten. Waarschijnlijk ook een compleet verkeerde build gemaakt maar ik dacht dat het voor een support een redelijk OP character was maar dat is (met een slechte build althans) zeker niet waar.
Reghar heeft 2 main healing builds

Totem build: http://www.heroesfire.com...d-update-august-2015-2633
Full heal build: http://www.heroesfire.com...guide-leoric-release-1314

Totem build gebruiken als het team van de tegenstander veel melee heroes heeft rond rennen.
Mocht het healen je erg makkelijk af gaan omdat de tegenstander zit te prutsen, kan je op lvl 13 eventueel voor Feral Lunge gaan om je eigen spel wat dynamischer te maken :*)

Als je een off-healer bij je hebt, of je team loopt immer bij elkaar, kan je op lvl 10 voor bloodlust gaan. Waarom healen als je je tegenstanders ook gewoon weg kunt laten smelten? Geef dit van te voren wel even aan je team door, zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Furinax schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 07:52:
[...]

Totem build gebruiken als het team van de tegenstander veel melee heroes heeft rond rennen.
Mocht het healen je erg makkelijk af gaan omdat de tegenstander zit te prutsen, kan je op lvl 13 eventueel voor Feral Lunge gaan om je eigen spel wat dynamischer te maken :*)

Als je een off-healer bij je hebt, of je team loopt immer bij elkaar, kan je op lvl 10 voor bloodlust gaan. Waarom healen als je je tegenstanders ook gewoon weg kunt laten smelten? Geef dit van te voren wel even aan je team door, zodat ze er rekening mee kunnen houden.
Rehgar vind ik zelf een hele fijne support. Zijn AOE healing kan echt heel goed zijn als je de healing build gaat en een goed geplaatste totem kan killing zijn voor de tegenstander. Daarnaast is zijn escape met Ghost Wolf exceptioneel goed. Hij doet alleen, net zoals andere supports, geen buitengewoon hoge damage, maar daar heb je dan ook de specialists of assassins voor.

Toevallig gisteren nog een hybride build gespeeld op HL met Rehgar op Dragon Shire (vanwege team comp) en juist doordat de game 30+ min was excelleerde ik met Rehgar (ik had geloof ik 150k healing aan het einde).

Ik gebruikte de volgende hybride build: http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/rehgar#gRA_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Furinax schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 07:52:
[...]

Top zal nog eens een poging wagen. Ik speelde rehgar duidelijk helemaal verkeerd. Ik had me vooral op die shield gefocust omdat we ook nog een Li Li in ons team hadden (QM)

/edit: Nog niet echt een succes. Maar dat kwam vooral door een Leoric die de eerste 2 minuten AFK was waardoor we veel XP misten en een Valla met een moeizame start.

Even wat meer algemeen met betrekking tot healing in HotS; Wie zijn je primary healing targets? Dus met welke type spelers ga je over het algemeen mee een lane in? Een assassin die je in leven probeert te houden of een tank die je juist vol leven houdt zodat ze hem vrijwel nooit neer krijgen?

[ Voor 17% gewijzigd door Thompson op 26-08-2015 12:40 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Healing build is de meeste solide build in de meeste games. Het is geen hero die je naar damage kunt speccen, shield is geinig maar tenzij je 5 shields tegelijk cast in een fight niet echt bijzonder.
Damage output van shield is zwak, shield e.d. matig. Als je die dingen wilt doen zijn er betere heroes.

Al kun bijv ook prima healing gaan en dan bloodlust nemen. Die ult is absoluut sterk. Vooral als je veel teamfight. 5 superheroes tegen 5 'normale' kan veel sterker zijn dan 6 vs 5 als je je heal goed afkrijgt.
Totem talents zijn wel ok maar de andere zijn vaak gewoon beter. En een goede totem afkrijgen die lang blijft staan is een risico. Kan absoluut maar je wilt dat altijd minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Thompson schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:11:
[...]

Top zal nog eens een poging wagen. Ik speelde rehgar duidelijk helemaal verkeerd. Ik had me vooral op die shield gefocust omdat we ook nog een Li Li in ons team hadden (QM)

/edit: Nog niet echt een succes. Maar dat kwam vooral door een Leoric die de eerste 2 minuten AFK was waardoor we veel XP misten en een Valla met een moeizame start.

Even wat meer algemeen met betrekking tot healing in HotS; Wie zijn je primary healing targets? Dus met welke type spelers ga je over het algemeen mee een lane in? Een assassin die je in leven probeert te houden of een tank die je juist vol leven houdt zodat ze hem vrijwel nooit neer krijgen?
Ik loop in het begin meestal met een tank mee om te lanen. Vervolgens is het even aankijken welke lane het drukst is en verplaats ik daarnaar toe.
Primary healing gaat naar de main damage dealer in het team + de tank als hij goed zijn werk doet.

Als je de 1ste 2 min 4v5 speelt, dan zou ik die game maar snel vergeten }:O

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wat kan Azmodan toch een geweldige hero zijn.
meer dan 2x zoveel XP bijdrage als de nummer 2 van mijn team (en ook enemy team). Meer dan 4x zoveel siege damage als wie dan ook in de game.
Was een game op Battle of Eternity. Vanaf het begin af aan alleen maar bezig geweest met pushen. BoE gewoon genegeerd (enemy team won de eerste 3 keer ook) en alleen maar pushen pushen pushen. Zodra er meerdere mensen in mijn lane kwamen zo snel mogelijk switchen naar de andere lane.

Uiteindelijk zoveel push/xp voorsprong dat we makkelijk alle merc camps konden pakken en vervolgens de BoE ook wonnen, ggez.

Uiteindelijk qua kills ook nog vrij aardig (11/1) gepresteerd doordat ik ging voor Gluttony/March of Sin. Blijven toch veel spelers die niet goed weten hoe ze daar mee om moeten gaan. Had daar dan ook wel het geluk dat enemy team zo goed als niks aan stun/silence had.

Engie wat Azmodan mist is een escape, maar dat neem ik voor lief met de rest van zijn skillset :D

Beeromaniac

• Furinax
Azmodan heeft blink op lvl 20 ;-)

Weer een nieuwe top 5 hot plays. nice nice

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Pff even klagen... Ze zouden een optie moeten maken "Ik wil niet met ignorant Russen spelen"
Vanmorgen 3 potjes (2 verloren, 1 gewonnen) met alleen maar russen. Spreken geen Engels, reageren niet op pings, lopen alleen maar solo rond etc. zwaar frustrerend...

Beeromaniac

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Door russen heb ik 2 potjes met bots verloren. Met bots. :P

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38

Our latest Heroes of the Storm™ update includes exciting improvements to bundles and competitive play. Many bundle prices now update dynamically based on what Heroes, skins, or mounts you already own. On the competitive front, Hero and Team Leagues have been combined into a new Ranked play mode. In addition, it no longer costs gold to play in Team League, so there’s never been a better time to get a group together and crush the opposition! To learn more, check out the patch notes here.

As a player who purchased multiple copies of Heroes, skins, or mounts; created a team for Team League prior to the patch; or both, we wanted to extend a sincere “Thank you” . . . in the form of a glittering stash of gold!

On August 21, we added 4000 gold to your account.

We’ll see you in the Nexus!

The Heroes of the Storm Team
Geen idee of dit al langs is geweest, maar gisteren kreeg ik deze mail van Blizzard. De game gisteren opgestart vanwege de gratis Diablo-hero en inderdaad ik heb 4000 gold erbij gekregen. Verder viel het me op dat de bundels goedkoper worden als je een held die in die bundel zit al hebt, heb ik dit goed gezien?

• Furinax
Nostordici schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

Geen idee of dit al langs is geweest, maar gisteren kreeg ik deze mail van Blizzard. De game gisteren opgestart vanwege de gratis Diablo-hero en inderdaad ik heb 4000 gold erbij gekregen.

Verder viel het me op dat de bundels goedkoper worden als je een held die in die bundel zit al hebt, heb ik dit goed gezien?
Noemen ze dynamic bundles: http://us.battle.net/hero...-dynamic-bundles-8-7-2015

• Renquin
Nostordici schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

Geen idee of dit al langs is geweest, maar gisteren kreeg ik deze mail van Blizzard. De game gisteren opgestart vanwege de gratis Diablo-hero en inderdaad ik heb 4000 gold erbij gekregen. Verder viel het me op dat de bundels goedkoper worden als je een held die in die bundel zit al hebt, heb ik dit goed gezien?
Hmm, ik heb maar 2000 gekregen voor m'n Diablo :(

Want a cookie?!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:08
12000 maar dat had ik al gemerkt toen ik abathur kocht laatst toen ging er niks af van gold. Leoric is trouwens echt een leuke warrior. Ook als je doodgaat scheelt het zo enorm dat je weer vrij snel kan terugkeren waar je maar wilt zolang je er maar naartoe loopt. En Entomb is echt goed met een paar AoE heroes erbij.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• TranQuilNL
Ik vind de andere ulti van Leoric ook best leuk voor het tanken. In een beetje groepsgevecht deel je dan ook best leuk schade uit.

• Furinax
hmm ik heb 4000 gekregen, maar heb volgens mij helemaal geen dubbele heroes ingekocht...

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Furinax schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:54:
hmm ik heb 4000 gekregen, maar heb volgens mij helemaal geen dubbele heroes ingekocht...
Zelfde hier. Ik dacht misschien Diablo, maar die is duurder (5500 geloof ik).

Wel heb ik twee skins gewonnen en die kwamen met de hero terwijl ik ze al had. Eén voor Muradin en één voor Malfurion, dus ik neem aan dat ik daarvoor die 4000 heb gekregen.

Ik heb nu ook de starter bundle gekocht. Die mount vind ik namelijk wel tof, maar vond het zonde van mijn gold omdat ik de heroes al had. Nu kostte het (samen met een 7-day boost) 2,29 geloof ik. Hoewel als ik de bundle eerder had gekocht ik voor die 2.71 extra 6000 gold terug had gekregen :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Vinden jullie van Infernal Shrines?

Had gister een potje op de map dat nergens over ging.
1ste shrine gevecht. Teamfight ging gelijk op. deaths aan beide en (voor mijn gevoel) wonnen we het net aan.
Boss spawned, ons team loopt met de boss mee en we rollen vol gas over de tegenstander heen.

Eindresultaat;
Game lengte: 8 minuten
Ons team: Level 14
Tegenstander: Level 7

dus....

Oh, nieuwe blizzard post: Placement and ranking system update

[ Voor 17% gewijzigd door Furinax op 28-08-2015 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze ook echt mmr gaan tonen. Ik ben rank 2 en heb niet het idee dat ik in de top 4% zit...of mensen die HotS spelen zij, gewoon bizar slecht in moba's....Zou graag willen weten waar ik echt sta, want rank 1 heb ik binnen enkele games ook wel voor elkaar zo.

En over de placements: who cares dat je lager geplaatst wordt dan eerst, met die bonus punten ben je zo weer op je oude plek.

Trouwens ook nog even over Chen, die heeft imo meer nut dan Gazlowe en Stitches. Why? Met zijn schild kan je veel turret ammo soaken en door pushen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Furinax schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:29:

1ste shrine gevecht. Teamfight ging gelijk op. deaths aan beide en (voor mijn gevoel) wonnen we het net aan.
Boss spawned, ons team loopt met de boss mee en we rollen vol gas over de tegenstander heen.

Eindresultaat;

dus....

Die map wordt ingame toch Sky Temple genoemd? Of bedoel je Battelfield of Eternity?
Zo'n gigantisch verschil heb ik nog nooit gehad. Sky Temple is voor mij de map waar ik tot nu toe het minst goed mee overweg kan. Tomb of the Spider Queen staat mee onderaan, maar dat komt denk ik vooral doordat ik die toen ik net speelde een paar keer heb gespeeld met nieuwe heroes, vind het verder wel een leuke map.

Ik vind met name de maps waar de objectives zonder dat je er echt wat tegen kan doen (lees; Last minute verdedigen in je basis) de game kunnen finishen het minst leuk. Dus de torens in Sky Temple en piraat in Blackheart's Bay.

Heb het namelijk wel eens voor elkaar gekregen om, toen we dik achter stonden, een teamfight bij onze core te winnen en 5 man over te houden. Alle tegenstanders vrijwel tegelijk 60 seconden dood, 1 achtergebleven bij de core om de aankomende mercs/minion waves te slopen en 4 man keihard mid gepushed (die lane hadden we al bijna tot de core gepushed) en gewonnen. Tegenstander was 2 levels hoger en had dubbel zo veel kills 8)7

Waar wordt trouwens op gebaseerd welke map je speelt? Ik zie net dat ik nu 18 games heb gehad op Garden of Terror en Sky Temple en maar 8 op Blackheart's bay en 10 op Haunted Mines. Dit is alleen maar van Quick Match games (al dan niet tegen AI), ben level 27 nu dus Hero League gaat nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Thompson op 28-08-2015 09:52 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:11
Infernal Shrines is de nieuwe map, dus niet sky temple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat zou de performance zijn van Hots op een Skylake 6700k HD530? Wil een nieuwe PC kopen maar speel alleen maar Blizzard games en misschien is de GPU genoeg voor 1080p op circa 30fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 07:37
Slashdotter schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:18:
Wat zou de performance zijn van Hots op een Skylake 6700k HD530? Wil een nieuwe PC kopen maar speel alleen maar Blizzard games en misschien is de GPU genoeg voor 1080p op circa 30fps?
Als je alleen blizzard speelt zou je ook even kunnen kijken wat je nodig hebt voor hun nieuwe shooter. Ben je meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin

Eindresultaat;

dus....

Gisrer 1 potje op die map gedaan, was wel leuk moet ik zeggen.
Met de eerste boss echt niet het spel in 1x kunnen winnen, die boss was veelste snel dood daarvoor.
Uiteindelijk bij de 3e boss gewonnen, potje iets van 20 minuten geloof ik.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV

Eindresultaat;

dus....

Deze map is OP, zodra je die baas heb is het gedaan met de tegenpartij,
Deze boss heeft een AI en target jouw zodra je in de buurt ben..

Wat mij betreft gelijk scrappen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gedaan niet direct maar je krijgt wel een gigantische voorsprong. Vooral als je alle 5 gelijk meegaat. Veel damage, vooral de mortar en frozen pushen alles omver. Gelijk 2-4 levels voorsprong.

Altijd al gevonden dat er teveel focus op de objectives ligt in terms of power. Maar ja zoals ik al vaker heb gezegd, tis leuk voor een potje hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
zo, kom terug van Boston, +12k gold. Hoef ik nog maar een paar heroes met gold en dan ben ik wel up to date met wat ik heb :D

Karazhim ook maar meteen gekocht.
Van wat ik van infernal Shrines heb gezien is dat heroes a la sylvanas wel erg goed zijn in die minioncamps en dat die Punisher toch net een beetje te hard mept imo maar dat ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

BrianV schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:06:
[...]

Deze map is OP, zodra je die baas heb is het gedaan met de tegenpartij,
Deze boss heeft een AI en target jouw zodra je in de buurt ben..

Wat mij betreft gelijk scrappen die hap.
Deze map is vooral problematisch in Quick Match, omdat je niet weet wat voor team je bij deze map krijgt, en sommige heroes gewoon veel beter zijn dan andere (vooral die met AoE clear).

In Hero League is dit al minder, omdat je weet dat je deze map gaat spelen en vervolgens kan picken/counter picken.

Het is vooral aanpassen en een kwestie van learn to play. Teamfights zijn nog nooit zo belangrijk geweest, want als je dood bent, kan het andere team vrijelijk de Shrine farmen.

Enige punt van kritiek dat ik heb bij deze map: te weinig downtime tussen de Shrines, dus soaken, camps, etc is dan minder tijd voor.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

2 heroes waar ik het vrijwel altijd van verlies; Kerrigan en Leoric.
Tips?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat is nogal lastig te zeggen zo. Maar ik gok gewoon op niet stil blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

The Chosen One schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:44:
Dat is nogal lastig te zeggen zo. Maar ik gok gewoon op niet stil blijven staan.
Eensch. Skeletal swing is melee, heeft een korte range, en is vrij makkelijk te ontwijken als je veel beweegt. Drain Hope is een skillshot met een korte start up rn korte vertraging door de animatie als je hem cast. Ook hier is blijven bewegen de beste manier om niet geraakt te worden

Same voor Kertigan. En probeer altijd de cooldowns mee te tellen (14 seconden) voor ze het weer proberen. Als ze ineens agressiever gaan spelen en op je af komen, kan je beter wat afstand creeën.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:08
Horizontale S vorm lopen tegen Kerrigan (of Leoric) dan mist ze haar pull bijna altijd en de stun die daarop volgt.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zigzaggen zodat ze skillshots missen dus. Thanks voor de tips :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zigzaggen zodat ze skillshots missen dus. Thanks voor de tips :)
Het zal denk ik ook erg afhankelijk zijn met welke hero je er tegenover komt te staan. Tychus is volgens mij geen hele sterke 1v1 (aangezien ik de nade build pak voor te pushen)

In het vervolg kun je ook de 'wijzig' knop gebruiken rechts boven in de post, in plaats van een 2e post te plaatsen

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 04-09-2015 11:20 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hij doet veel damage op single targets, als ze geen burst damage hebben en je hebt healding dan kan het best. Maar je zou niet in die situatie moeten komen omdat het geen echte push hero is.

Het is een assassin die relatief tanky is met een 'kleine' escape. Andere heroes doen meer damage en hebben beterere escapes als splitpushen je goal is.
Desalniettemin kan het ook als teamfighter een skill zijn om te nemen om je push extra kracht te geven. Meer buildings = meer exp = sneller winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tychus een zwakke 1v1? Van de ranged assassin heeft hij de beste 1v1. Het is mijn standaard counter voor Jaina, en ook KT is geen probleem. Hij is een sterke laner. De meeste melee assassins krijgen je ook niet dood in 1 skill rotation. Hij werkt overigens ook lekker tegen Zagara en Naz. Alleen de extra damage tegen minions en buildings nade nemen zodat je waves one shot (5/6 rake, lukt meestal wel) voor de rest Q perks + heal/shield.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nazanir schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:51:
[...]

Deze map is vooral problematisch in Quick Match, omdat je niet weet wat voor team je bij deze map krijgt, en sommige heroes gewoon veel beter zijn dan andere (vooral die met AoE clear).

In Hero League is dit al minder, omdat je weet dat je deze map gaat spelen en vervolgens kan picken/counter picken.

Het is vooral aanpassen en een kwestie van learn to play. Teamfights zijn nog nooit zo belangrijk geweest, want als je dood bent, kan het andere team vrijelijk de Shrine farmen.

Enige punt van kritiek dat ik heb bij deze map: te weinig downtime tussen de Shrines, dus soaken, camps, etc is dan minder tijd voor.
Even terugkomend op deze opmerking van mij.

Leoric is ECHT problematisch op deze map..

Aantal potjes gepseeld, team dat Leoric had, won altijd.

Probleem is, Skeletal Swing kan een hele hoop van die minions tegelijk doden, geen enkele andere tank in het spel kan dit doen. Dus dan moet je Leoric focussen, maar tussen zijn Drain Hope (zelf heal) en zijn healer(s), ga je hem nooit snel genoeg dood krijgen. Daarnaast, als je een tank in het algemeen focussed, kunne de (ranged) assassins hun werk goed doen, dus gaat je team dood. Maar je kan Leoric ook niet negeren, want zijn clear is gewoon monsterlijk goed op de Shrines (elke keer als er een nieuwe groep gespawned wordt, is Skeletal Swing wel weer van cooldown af).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Johanna is anders ook een prima lane/monster clearer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Free rotation 1-8 Sept:

Jaina
Zagara
Uther
Raynor
Muradin

lvl 12+ Illidan
lvl 15+ Azmodunk

Sales:
Sgt. Hammer 4.19 EUR
World War Sgt. Hammer skin 4.99 EUR
Magic Carpet Ride 4.99 EUR

En misschien dat de nieuwe skin van Sgt Hammer ook beschikbaar is (daar is het interwebz helaas nog niet eenduidig over).

Zo, wilde mijn eerste post in dit topic toch een beetje nuttig maken ;)
Speel sinds een paar weekjes, en vermaak me prima. Zagara, Falstad en Tyrande gekocht, moet nog wel mijn draai vinden met Tyrande. Alleen slaat ze nog geen deuk in een pakje boter en in team fights ben ik soms net niet snel genoeg of kies ik precies een ander target met Hunters Mark. Speel ook alleen nog maar quick matches, dus zoveel 'teamwork' is er vaak ook niet, afgezien van het 'oh lijkt alsof er nu een teamfight is, met zijn allen gooogooo'

Vind de nieuwe map ook niet echt heel leuk. Vind die met de immortals dan iets leuker en voelt ook meer episch aan.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Volgens datamine; Doombreaker bundle morgen, volgende week rexxar, dan Uther Judgement bundle en dan super Uther Bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Week 44 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 07:37
Zo dan zijn we weer af van SG Hammer voor een paar weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
alwind schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:39:
Zo dan zijn we weer af van SG Hammer voor een paar weken :)
Hopelijk wel van de mensen die enkel die 500g willen ja.
De mensen die weten hoe te werken met SG Hammer, ben ik liever rijk dan kwijt hoor.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Ja, de 'ik ben een tank dus ik kan lekker in de frontlinie aan de slag gaan' types waren gisteravond goed vertegenwoordigd in mijn potjes.

Goeie Hammer is zeker een sterke aanwinst, maar je moet bij Hammer echt gebruik maken van je range en dat snapt niet iedereen.
Pagina: 1 ... 27 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.