Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:56
Sissors schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:14:
[...]

Over het algemeen krijgen objectives prioriteit boven lanes. Vooral bijvoorbeeld bij Haunted Mines.

Op bijvoorbeeld pyramides heb je wel dat tegenwoordig wat ik zie het voornamelijk wat vechten is rond daaromheen, en soms de bot lane daar al niet aan mee doet, en uiteindelijk elk team eentje heeft en de rest snel terug gaat naar lanes. Maar objectives worden zeker niet genegeerd tot lvl 10.
Ach ja natuurlijk, die was ik even veegeten, objectives zijn nogal altijd belangrijker dan exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:46:
[...]

Over het algemeen pak ik eigenlijk de standaard multishot build (of zo is hij mij tijdje terug uitgelegd).

http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#pHZI
Interessant. Ik ben niet echt goed met Valla, maar als ik haar moet spelen vanwege Diablo held daily doe ik het meestal zo:

http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#rtbX

Zal waarschijnlijk een lagere DPS geven, maar het geeft mij een goede sustain en survivability. Maar met randoms de dailies doen, is natuurlijk wat anders dan met een team hero of team league doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 09:11
Is de game down op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 22:32
Mijn favorite char is op dit moment toch wel Kerrigan, heb Muradin ook en wil graag Nazeebo die vond ik ook heel erg lekker spelen. Wat ik overigens steeds vaker zie online is dat er teams zijn die heel veel slow en stun gebruiken en je dus eigenlijk niet meer kan ontkomen. Goeie tactiek alleen heel irritant :). Ben op dit moment level 24 en Kerrigan is bijna level 10 :).

[ Voor 9% gewijzigd door Tripwire999 op 26-05-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kliklakloe
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-08 11:54
Mijn valla is level 8 Deze build werkt voor mij het beste in de meeste gevallen, http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#lOXo

Lijkt op de multishot build alleen siphoning arrow in plaats van composite arrows geeft je aardig wat sustain.
Daar weegt de 20% procent range buff voor multishot niet tegenop.

Level 20 bolt of the storm swap ik nog weleens voor nexus frenzy om nog meer DPS te krijgen, over het algemeen is bolt of the storm beter. zeer goede escape.

Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:54:
[...]

Interessant. Ik ben niet echt goed met Valla, maar als ik haar moet spelen vanwege Diablo held daily doe ik het meestal zo:

Zal waarschijnlijk een lagere DPS geven, maar het geeft mij een goede sustain en survivability. Maar met randoms de dailies doen, is natuurlijk wat anders dan met een team hero of team league doen. :)
Mijn build is inderdaad wel extreem afhankelijk van hoe ik mezelf positioneer. (kan zelf ook nog geen hero league hoor) Speel Valla dan eigenlijk ook alleen als ik een pre made QM doe.

Maar jou build is per definitie niet slecht hoor en geeft je inderdaad wat meer sustain in lane

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:54:
[...]

Die build geef je wel sustain gedurende early game, maar als je aan team fights gaat beginnen verlies je toch wel veel DPS door deze build. Over het algemeen is deze build toch veel zwakker dan multishot, daarnaast heeft Valla een te lage healthpool om echt goed sustain te kunnen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik probeer Thrall al een tijdje onder de knie te krijgen, maar het is echt een pre-made hero. Heb veel moeite hem levend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Furinax schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:16:
Ik probeer Thrall al een tijdje onder de knie te krijgen, maar het is echt een pre-made hero. Heb veel moeite hem levend te houden.
Thrall is een melee assassin en die zijn gewoon niet zo goed buiten Illidan op het moment. Omdat je dichtbij moet zijn wordt je vaak gefocused voordat je genoeg damage hebt kunnen doen.

[ Voor 12% gewijzigd door separhim op 27-05-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
Heb het spel nu een paar keer opgestart en het doet me weinig. De toegankelijke stijl van Blizzard is goed terug te zien en dat is heel leuk, maar qua gameplay had ik er helaas een stuk meer van verwacht.

Zonder zelf items te kunnen kopen mis ik een groot stuk van de diepgang en potjes lijken vaak enorm 1 kant op te leunen ipv een spannende nek-aan-nek-race. Daarnaast lijkt het alsof sommige heroes niet bepaald gebalanceerd zijn, of ligt het aan het feit dat ik noob ben? Als ik zie hoe makkelijk Illidan door mij heen hakte in veel potjes terwijl wij allebei hetzelfde level waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:01
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:37:
Zonder zelf items te kunnen kopen mis ik een groot stuk van de diepgang en potjes lijken vaak enorm 1 kant op te leunen ipv een spannende nek-aan-nek-race. Daarnaast lijkt het alsof sommige heroes niet bepaald gebalanceerd zijn, of ligt het aan het feit dat ik noob ben? Als ik zie hoe makkelijk Illidan door mij heen hakte in veel potjes terwijl wij allebei hetzelfde level waren..
Illidan valt dan ook al om bij een licht briesje.
Daarnaast is het super irritant dat je als beginner eerst je heroes naar level 4 moet brengen, voordat je ze volledig kan spelen (dus alle talents hebt unlocked) en een build kunt kiezen. Zo kun je (bijna) elke hero prima op meerdere manieren bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 18:15
Oh daar was ik niet van op de hoogte, dat je na lvl 4 meer keuzes hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Illidan blijft mooi om over te lezen.
In het begin van de beta klaagde iedereen over hem. Na verloop van tijd kwamen de counters en was eigenlijk niemand meer echt onder de indruk. Gewoon een goede hero maar niet OP oid.

Beta is over en heel het NERF ILLIDAN!! OMG WTF OP OP!! begint weer overnieuw :D

[ Voor 4% gewijzigd door Furinax op 27-05-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Furinax schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:42:
In het begin van de beta klaagde iedereen over hem. Na verloop van tijd kwamen de counters en was eigenlijk niemand meer echt onder de indruk. Gewoon een goede hero maar niet OP oid.

Beta is over en heel het NERF ILLIDAN!! OMG WTF OP OP!! begint weer overnieuw :D
Ach hetzelfde gaat ook weer op voor Nova hoor ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ikke_Niels schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Vind Nova eigenlijk helemaal niet zo sterk. Ja als je haar der gang laat gaan is ze zeker heel irritant maar beetje CC erop en met 2 klappen ligt ze om (of tenminste zo ervaar ik het :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Furinax schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:42:

Nou ik denk niet dat veel mensen hem zien als een hero waar je niet van onder de indruk bent: Hij blijft toch een verrekte sterke tegenstander. Maar hij is inderdaad goed te counteren. Hij is sterk, maar heeft het nadeel van alle melee assassins: Iedereen focussed hem. En nu kan hij best een hoop hebben, probleem is vooral hij gestund is. Met de standaard heroic heb je dan nog een tweede kans om door te gaan.
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:37:

Zonder zelf items te kunnen kopen mis ik een groot stuk van de diepgang
In hoeverre dat diepgang toevoegd is nog lang niet iedereen het over eens. (Omdat er vaak maar een paar relevante builds zijn).
en potjes lijken vaak enorm 1 kant op te leunen ipv een spannende nek-aan-nek-race.
Gedeeltelijk is dat natuurlijk dat als je nog niet lang speelt je rating nog niet goed gedefinieerd is. Al moet ik zeggen dat het mij ook nog regelmatig overkomt. Al is het merendeel wel spannend genoeg, en vaak genoeg ook dat team met flinke achterstand alsnog wint.

En soms is het gewoon tegenstander die blijkbaar geen lekkere combo hebben, slechte dag, etc. Ik had laatst nog meer punten dan normaal gekregen voor win in hero league, en dat verbaasde me omdat we redelijk gemakkelijk hadden gewonnen. Voor de grap op hotslogs (onafhankelijke HotS rating site) een random tegenstander bekeken, en die had ook door iets van 150 hogere elo rating. Dus ja volgens zowel Blizzard als de onafhankelijke rating hadden de tegenstanders moeten winnen, maar toch was het een redelijk gemakkelijke win voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Volgens mij is setup ook gigantisch belangrijk, maar omdat het best lastig is een game vroeg te eindigen kan een "turtle" lategame setup in principe vaak winnen.Ik weet in ieder geval dat ik er aardig wat potjes tegen verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest vervelende wat ik aan QM vind is;

Wanneer je 3 levels voorligt (11-14 ofzo) en je eigenlijk(eindelijk) aan teamfights begint.
En vervolgens je teammates er 1 voor 1 inlopen. waardoor het altijd 5v1.

Uiteindelijk heb ik als Illidan samen met Brightwing 5v2 gewonnen (wel dankzij dat enemy team laag was door de 3 eerdere 5v1).

En als je vervolgens uitlegd waarom ze niet solo er in moeten lopen - krijg je een flame over je heen, wat in het kort neer komt op: OMG... zag je niet hoe laag die "Enter Heroname".

Verder zie ik dat er veel stun setups worden gemaakt anub/diablo/kerigan/BW/KT, is een van de meest voorkomende setups die ik zie in TL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ikke_Niels schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Wat mij dan weer opvalt, is dat bij League of Legends men bij het ontwerpen van hero's rekening hield met de "funfactor". Hoe leuk het is om met de held te spelen, maar ook zeker hoe leuk het is om tegen de held te spelen. Daar hadden ze op een gegeven moment de drie hero's welke het stealth mechanisme hadden (Twitch, Shaco, en die blauwe crackhoer) onder de loep genomen, omdat het niet "leuk" was om tegen te spelen. Of ze snowballden ontzettend hard earlygame, of ze waren gewoon waardeloos.

Dat Blizzard nu dezelfde "fout" maakt met Zeratul en Nova, vind ik opmerkelijk. Het is in mijn optiek niet leuk om tegen onzichtbare helden te spelen. Vooral de mechaniek hierachter (na x seconden geen hit word je weer onzichtbaar) is gewoon frustrerend. Het houd in dat je vaak ziet dat zo'n held je DPS neer knalt, en weer kan verdwijnen voordat je goed en wel in de buurt bent om schade te doen.

Ik ben erg tevreden over het spel vooralsnog. Ik speel het met veel plezier met wat vrienden, en heb al een aantal favoriete hero's (en enkelen waar ik niet mee overweg kan), maar dit is toch een klein onderdeel van het spel waar ik niet zo happig op ben.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
niks mis met nova, zeratul etc want je ziet ze gewoon ze zijn niet onzichtbaar (alleen als ze stil staan)
ik zie het probleem niet, ook al staan ze in de bushes en je loopt in de bushes en je wordt ''tegengehouden'' omdat er iets in de weg zit weet je ook gelijk dat er iemand staat.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cloakies zijn transparant. Je ziet ze lopen en door ze te raken, kan je ze zichtbaar maken.

@Piet_Piraat7: De items en runes in LoL vormde in zoverre 'diepgang' dat je moest weten welke runes je moest kopen en welke items en hun volgorde aangehouden moest worden. Op een gegeven moment weten alle betere spelers dat en gebruiken een paar builds. Alleen de nieuwe spelers raken verdwaald in het doolhof van de shop. Vraag is of dat echt diepgang is.

Het beste verschil met LoL vind ik het gemis van de denies. Waarom zou je een kill van een teammaat willen stelen? En dan vervolgens gaan zeuren over dat die teammaat slecht speelt. Je speelt meer tegen je eigen team dan tegen de tegenstander met dat principe.

Bij HotS gaat het om het kennen van de helden en de maps (met hun mechanics) en een generiek speelstijl die deugt en je aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Stealth heroes zijn niet zo heel moeilijk om mee te dealen voor goede teams. Alleen als je team niet goed kijkt dan zijn ze een probleem maar ja.
Ook een tip tegen Nova. Als Nova een hologram plaatst, dan zie je die niet op de minimap dus dan weet je snel welke de echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vind het wel spannend om tegen een team met Nova te spelen. Je zult dan beter op je omgeving moeten letten en goed op je health passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:03
Hotfix wordt nu in EU uitgerold met o.a. : Kael’thas’ Chain Bomb and Ignite Talents will no longer apply Living Bomb to enemies that are already affected by another Living Bomb. The tooltip for these Talents will be clarified in a future patch

Meteen ook zijn kracht kwijt? Of lees ik het dan verkeerd.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/17604402313#1
General
  • Fixed a crash that could occur when launching the Heroes client.
  • Resolved an issue which could cause machines using Intel HD 4600 graphics cards to experience framerate drops.
Heroes and Talents
  • Fixed an issue that could cause Rehgar players to permanently lose control of their Hero after coming under the effects Anub’arak’s Web Blast.
  • Sonya’s Whirlwind will no longer occasionally consume double the required Fury when spamming its Ability hotkey.
  • Kael’thas’ Chain Bomb and Ignite Talents will no longer apply Living Bomb to enemies that are already affected by another Living Bomb. The tooltip for these Talents will be clarified in a future
    patch.
User Interface
  • Fixed an issue that could cause the Heroes client to crash.
  • Fixed an issue that could allow the Allied Chat toggle message at the beginning of each game to remain clickable even after the text had faded off of the screen.
  • The font color for whisper messages has been changed back to fuchsia.
  • Fixed an issue that could cause text with diacritics to appear misaligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attrib
  • Laatst online: 04-10-2024
separhim schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:43:
[...]

voeg je toe bij de GoT groep op hots, je kan dit doen door "/join GoT" te typen in het menu, maakt niet uit naar wie. Daar kun je met mensen mee spelen en vraag of hulp.
Dit heb ik gedaan, maar ik durf niet zo goed met GoT leden te spelen. Ik ben echt te bang dat ik te slecht ben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
attrib schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 02:02:
[...]

Dit heb ik gedaan, maar ik durf niet zo goed met GoT leden te spelen. Ik ben echt te bang dat ik te slecht ben haha.
Pas je er perfect tussen. ;)

Serieus: Er zit van alles tussen, maar er zitten wel meer mensen tussen die heel beroerd spelen. Zolang je QM speelt, nemen weinig mensen het je kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:49
In HL maakt het ook weinig uit, het is nu preseason. Het eerste echte seizoen zal wel 2 juni starten en dan zal je denk ook pas rewards voor een bepaalde rank krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ho0f schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:23:
In HL maakt het ook weinig uit, het is nu preseason. Het eerste echte seizoen zal wel 2 juni starten en dan zal je denk ook pas rewards voor een bepaalde rank krijgen.
Bij hearthstone zeiden ze ook rewards zouden introduceren bij ranked, maar het gaat nu al ruim een jaar zonder echte rewards te geven dus ik zou er niet op rekenen dat je rewards gaat krijgen bij HL of TL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Je krijgt bij HS toch cardbacks? Iig als je rank 20 haalt. Weet dat het niet veel voorstelt, maar het is een reward ;) Zo iets zal het bij HotS ook wel worden, een portrait of een rand om je portrait bijvoorbeeld.

Edit: wist dat ik er al eens iets over gelezen had, staat onder aan deze post:
http://www.heroesnexus.co...ull-ability-list#comments

[ Voor 57% gewijzigd door Hoof op 29-05-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ho0f schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:15:
Je krijgt bij HS toch cardbacks? Iig als je rank 20 haalt. Weet dat het niet veel voorstelt, maar het is een reward ;) Zo iets zal het bij HotS ook wel worden, een portrait of een rand om je portrait bijvoorbeeld.

Nou ja ik dacht dat ze ooit gezegd hadden dat meer rewards wilden gaan toevoegen dan de card backs en de golden portraits maar hoe dan ook dat is nu cosmetic dus ik vermoed dat het ook niet veel gaat worden bij HotS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister nog even snel 1 potje kunnen spelen met ETC. Blijft echt een leuke Hero. Helaas nipt verloren omdat het team het nodig vond om 1 Hero te chasen terwijl ze alle 3 bijna dood waren. Illidan maakte een eind aan een eventuele overwinning :9

Hoop dat ik vanavond nog wat tijd heb om wat potjes te spelen met mede GoT'ers :) wel zo gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:06:
Gister nog even snel 1 potje kunnen spelen met ETC. Blijft echt een leuke Hero. Helaas nipt verloren omdat het team het nodig vond om 1 Hero te chasen terwijl ze alle 3 bijna dood waren. Illidan maakte een eind aan een eventuele overwinning :9

Hoop dat ik vanavond nog wat tijd heb om wat potjes te spelen met mede GoT'ers :) wel zo gezellig!
ETC is ook een zeer sterke tank, hij heeft goede sustain en goede harde CC en hij speelt ook wel leuk, vooral je goede ulti krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:16:
[...]

ETC is ook een zeer sterke tank, hij heeft goede sustain en goede harde CC en hij speelt ook wel leuk, vooral je goede ulti krijgt.
Die ulti is inderdaad erg leuker zeker in combi met de ulti van Nova waardoor wij gister van een grote achterstand ineens terug kwamen doordat deze 2x echt perfect gecombineerd werd :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ho0f schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:15:
Niets mis mee :) altijd wel leuk om te zien hoe Blizzard het presteert cross-game rewards te verzinnen. (en nog knapper dat mensen toch altijd weten te zeuren dat het niet goed genoeg is, maar dat terzijde)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Rewards maken me weinig uit, de reden dat ik niet met mensen van compleet ander skill niveau speel in normale matches (of het dan HL of QM is) is dat het niet leuk is voor zowel jouw team als voor de tegenstander. Mag natuurlijk wel wat verschil in zitten, maar moet redelijk blijven zolang je geen coop doet.

Betekend natuurlijk niet dat iets je zou moeten weerhouden van gewoon in GoT channel te zeggen dat je met andere wil spelen die niet al te goed zijn. Anders kan je ook kijken op hotslogs om een idee te krijgen hoe goed je bent.

Gisteren in Hero League: Eerste pick vikings. Ik had healer prepicked (gaan we toch nodig hebben), doen de twee daarna beide tank, want "dual tank is the new meta". Blind volgen van wat andere doen is imo niet al te handig. Vijfde had wel Kael voor dps, maar goed vikings hebben niet veel buiten hun bootje om, dus resultaat was dat vijandelijke tyrael en andere telkens op Kael doken. Die kon ik wel even in leven houden, maar als onze tanks ondertussen niet veel anders konden dan de tegenstander kietelen, dan verlies je redelijk kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
Mja, tis altijd zo kansloos om dat te zien, zelfde met die hele 4-1 Laning op mines. Dat moet je coordineren en kunnen en daar schort het wel eens aan bij mensen :D
Dual Tank lijkt ook niet iets wat door vee Pugs gedaan moet worden. Vikings op zich helemaal niet slecht (ik kan ze niet optimal genoeg spelen maar dat terzijde) maar als je vervolgens geen damage output hebt dan schiet je daar ook weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mee eens met mines, enige reden dat het nu redelijk gaat is omdat het hele idee waarbij beide teams een voordeel denken te krijgen door aan te vallen en nauwelijks te verdedigen is gedropt voor 4 mensen in lane waar sylvanas hangt, en je dus altijd een 1v1 en een 4v4 lane hebt, ipv twee 4v1 lanes. Dan nog heb ik mijn twijfels of het vaak niet zou werken om 3 man te laten verdedigen, waardoor het in de andere 2v1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Akaendra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:28:
Mja, tis altijd zo kansloos om dat te zien, zelfde met die hele 4-1 Laning op mines. Dat moet je coordineren en kunnen en daar schort het wel eens aan bij mensen :D
Dual Tank lijkt ook niet iets wat door vee Pugs gedaan moet worden. Vikings op zich helemaal niet slecht (ik kan ze niet optimal genoeg spelen maar dat terzijde) maar als je vervolgens geen damage output hebt dan schiet je daar ook weinig mee op.
Vind coordinatie sowieso lastig met random mensen. Krijg altijd het idee dat ze toch maar doen waar ze zelf zin in hebben. Gister bijv een game waarbij we goed terug kwamen van een achterstand.. waren de game eigenlijk aan het winnen. Ik vraag netjes of we als team samen kunnen blijven zodat we niet 1 voor 1 gepickt worden maar Valla dacht daar helaas anders over. Nova dacht Valla te moeten helpen en ineens was het 5 vs 3 en GG verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Vind coordinatie sowieso lastig met random mensen. Krijg altijd het idee dat ze toch maar doen waar ze zelf zin in hebben. Gister bijv een game waarbij we goed terug kwamen van een achterstand.. waren de game eigenlijk aan het winnen. Ik vraag netjes of we als team samen kunnen blijven zodat we niet 1 voor 1 gepickt worden maar Valla dacht daar helaas anders over. Nova dacht Valla te moeten helpen en ineens was het 5 vs 3 en GG verloren
Tja dat is het nadeel van random teams, dit is mij ook al een paar keer overkomen en soms gaan die mensen. Ik vind het persoonlijk dan ook nog vervelend als ze dan compleet niet communiceren of reageren op pings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Tja dat is het nadeel van random teams, dit is mij ook al een paar keer overkomen en soms gaan die mensen. Ik vind het persoonlijk dan ook nog vervelend als ze dan compleet niet communiceren of reageren op pings.
Klopt dat is ook behoorlijk jammer. En soms vraag ik me dan af die mensen zelf wel beseffen waar ze mee bezig zijn. Maar goed part of the game. Hoop dit weekend 30 te halen kan ik lekker HL doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Hoeveel mensen hebben we die 40 zijn? Misschien leuk om een tweakers team te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 13:19
Deze forum poost al een tijdje niet meer bekeken maar ben sinds een week of 2 lvl 40 :)
Ben er wel voor in om wat ranked te gaan doen.

Al moet ik wel toegeven dat het een beetje op een laag pitje staat sinds ik Witcher 3 heb :)
Maar mocht je me toch toe willen voegen hier is mijn battletag: Thedark#2445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Dat soort lui heb je helaas altijd als je solo spelt met randoms. Weinig aan te doen, magoed.

Johanna volgende week, wil haar eigenlijk ook meteen proberen omdat ik wat meer warriors wil leren. Anub'Arak is na zijn buff ook een heel stukje beter geworden, Diablo is nog steeds goed maar niet de powerhouse prepatch en ETC is ook nog altijd lekker, maar wat meer leren is sowieso nooit slecht wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Akaendra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:23:
[...]

Dat soort lui heb je helaas altijd als je solo spelt met randoms. Weinig aan te doen, magoed.

Johanna volgende week, wil haar eigenlijk ook meteen proberen omdat ik wat meer warriors wil leren. Anub'Arak is na zijn buff ook een heel stukje beter geworden, Diablo is nog steeds goed maar niet de powerhouse prepatch en ETC is ook nog altijd lekker, maar wat meer leren is sowieso nooit slecht wat mij betreft :)
Speel zelf graag Warrior of support. Wil Anub'Arak eigenlijk ook nog toevoegen aan mijn collectie samen met Diablo. Dan zit ik ook gelijk goed wat de 10 heroes betreft om HL te kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ho0f schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
Hoeveel mensen hebben we die 40 zijn? Misschien leuk om een tweakers team te maken.
/waves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attrib
SirDarkAngel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 02:15:
[...]

Pas je er perfect tussen. ;)

Serieus: Er zit van alles tussen, maar er zitten wel meer mensen tussen die heel beroerd spelen. Zolang je QM speelt, nemen weinig mensen het je kwalijk.
Ah thanks, vanavond maar even proberen dan.
Heb mijn Battletag maar even op de GoT lijst gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
Ho0f schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
Teamleague is gaar. 15 minuten wachten en je wordt afgeslacht als je niet heel goed bent. Zou niet zomaar met 5 willekeurige mensen beginnen. Misschien met wat talentjes die hier ook wel zitten. Level 40 zijn de meeste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vandaag potje verloren, kostte ook nog hoop punten omdat we volgens ranking hadden moeten winnen. Maakt allemaal weinig uit, maar had wel willen winnen mijn eerste potje met zowel Lucifron als Vortix als allies ^_^.

Was ook nog dat we aan het begin heel slecht gingen, en uiteindelijk terugkwamen, maar was blackhearts bay, en onze core was op 35% + ze wisten coins in te leveren.

[ Voor 28% gewijzigd door Sissors op 29-05-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
SirDarkAngel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:23:
[...]

Teamleague is gaar. 15 minuten wachten en je wordt afgeslacht als je niet heel goed bent. Zou niet zomaar met 5 willekeurige mensen beginnen. Misschien met wat talentjes die hier ook wel zitten. Level 40 zijn de meeste wel
Hmm dat klinkt niet leuk... Nog maar even mee wachten misschien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34
Gisteren een paar mooie potten gehad met wat mede tweakers. Vooral op een moment dat we dachten verloren te hebben, tegenstander duikt de mines in, wij laatste push op hun nexus en victory :). Echter ook een combo gezien van illidian en abathur en nog twee support, illidian was niet kapot te krijgen, wij helaas wel, kansloos verloren.

Zojuist gazlowe voor 4k gold gekocht (1e Hero). Pas 1 pot gespeeld maar om de mercenaries te soloen ideaal. Weet niet hoe sterk die is in teamfights maar voor buildings prima.

[ Voor 21% gewijzigd door KraveN op 30-05-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Is er een groot verschil tussen QM en HL? Ik speel sinds de open beta en zit nu bijna aan mijn 10 heroes voor HL. De afgelopen dagen een aantal QM gedaan met GoT spelers en dat is vaak een stuk fijner dan met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
niek1986 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:42:
Is er een groot verschil tussen QM en HL? Ik speel sinds de open beta en zit nu bijna aan mijn 10 heroes voor HL. De afgelopen dagen een aantal QM gedaan met GoT spelers en dat is vaak een stuk fijner dan met randoms.
Het grote verschil is dat je vantevoren "picks" krijgt, net als bij andere MOBA's.
Je hebt dus veel meer invloed op de samenstelling van je team.

En het niveau van de spelers is wat hoger, omdat newbs geen HL kunnen spelen (geen 10 heroes).

Nadeel is dat je niet altijd de hero kan kiezen die je nodig hebt voor je daily quests.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 31-05-2015 14:54 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
niek1986 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:42:
Is er een groot verschil tussen QM en HL?
Nee

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister ook nog even 2potjes gespeeld met mede Tweakers. 1e helaas kansloos verloren. Leek op een 5 man pre-made (wij waren 3) hadden niks in te brengen helaas. 2e potje gelukkig wel gewonnen. Andere 2 in het team waren in het begin waardeloos maar op het eind werd het nog wat en de game toch ong binnen kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
KraveN schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:21:
Zojuist gazlowe voor 4k gold gekocht (1e Hero). Pas 1 pot gespeeld maar om de mercenaries te soloen ideaal. Weet niet hoe sterk die is in teamfights maar voor buildings prima.
In teamfights is hij gewoon irritant om tegen je te hebben. Hij's een ware merc.camp pusher. Zo rap mogelijk de cams van de tegenstander pakken en lanes pushen terwijl de rest van je team de tegenstander bezig houdt. Vind het persoonlijk de meest irritante specialist om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Furinax schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:02:
[...]

In teamfights is hij gewoon irritant om tegen je te hebben. Hij's een ware merc.camp pusher. Zo rap mogelijk de cams van de tegenstander pakken en lanes pushen terwijl de rest van je team de tegenstander bezig houdt. Vind het persoonlijk de meest irritante specialist om tegen te spelen.
Een goede azmodan is ook vervelend om tegen te spelen hoor ;)
Wat veel spelers niet weten is dat het casten van de general global is. In andere woorden, op het moment dat je ziet dat een lane uncontested is spawn je je general daar en push die lane als een malle, zéker als je je general geupgrade hebt met talents :) (bv als je de curse er is of je bij de sky temples staat, of in de mines zit, of.... ;) ).

(Heb me sinds kort wat verdiept in Azmodan ;) vooral omdat hij zo weinig gespeeld wordt :))

[ Voor 4% gewijzigd door Ikke_Niels op 01-06-2015 10:16 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke_Niels schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Wat veel spelers niet weten is dat het casten van de general global is. In andere woorden, op het moment dat je ziet dat een lane uncontested spawn je je general daar en push die lane als een malle, zéker als je je general geupgrade hebt met talents :)

(Heb me sinds kort wat verdiept in Azmodan ;) vooral omdat hij zo weinig gespeeld wordt :))
Wist ik inderdaad ook niet, verklaard waarom ik mss niet zo goed ben als azmodan!

vanavond maar even testen in QM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
[...]

Wat veel spelers niet weten is dat het casten van de general global is. In andere woorden, op het moment dat je ziet dat een lane uncontested is spawn je je general daar en push die lane als een malle, zéker als je je general geupgrade hebt met talents :) (bv als je de curse er is of je bij de sky temples staat, of in de mines zit, of.... ;) ).

Zijn een hoop mensen die hem niet spelen zoals hij 'gespeeld' zou moeten worden. Zat er gister een in het enemy team maar eigenlijk speelde we de hele match 4 vs 5 want Azmodan deed eigenlijk vrij weinig op wat balletjes schieten na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Morgen/Woensdag tijd voor Johanna dus neem ik aan :P
Vanavond zou er toch iets gestreamed worden als ik het goed heb begrepen, wellicht nog wat toekomstplannen die ze er stiekem bijdoen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ja klopt vanavond live event:

http://www.nexuscalling.com/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
[...]

Heb zelf Azmodan op level 9. Speelt inderdaad simpelweg briljant. Taste of Blood + blackpool, 2 lanes farmen met een vuurbom des doods en de 3e lane schoonhouden met de general :D
Probleem van Azmodan is zijn mobility. Gazlowe gooit een paar bommetjes en turrets neer en komt zo weg. Azmodan heeft die luxe (zeker tijdens early game) niet. Daarom heb ik liever een Azmodan dan Gazlowe tegen me :)

Net even snel HOTSLOGS nagekeken voor talents die veel gebruikt worden. Lijkt zo ongeveer de enige hero waarbij alle talents redelijk gelijkmatig gebruikt worden. Zelfs de Ulti is 50/50.
https://www.hotslogs.com/Sitewide/HeroDetails?Hero=Azmodan

[ Voor 10% gewijzigd door Furinax op 01-06-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Azmodan is vooral heerlijk in kleine maps zoals bv spider map......je gaat gewoon midlane en top +botlane is in je bereik met je Q aanval.
Ik speel regelmatig Azmo, een van mijn fav heroes :)
over 15 dagen aan de slag met Johanna :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2015 11:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Mijn favo heroes op het moment
- Tyrael (Main)
- Li li
- Azmodan
- Tassadar

Heb Reghar op lvl 10, maar in HL krijg ik op t moment weinig met hem voor elkaar. Li li daarentegen is een machtig goede HL keuze. Kies alleen nog voor Reghar als we een pre-team hebben met Valla / Raynor / Tychus i.c.m. bloodlust. Bloodlust werkt alleen als je team weet hoe t gebruikt moet worden en er standaard al hoge auto-attack damage is. Nadeel is de mega cooldown.

Mijn to-master lijstje
- Thrall
- Johanna
- Illidan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Jaina (main)
- Zagara
- Illidan
- Li li

Mijn to-master lijstje
- Azmodan
- Johanna (wanneer ze uitkomt)
- Gazlow

Zou graag nog eens een tank willen toevoegen in mijn favo lijstje, maar op moment speel ik niet tot weinig tanks, either premade met diablo of ETC. Misschien dat Johanna het wel wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
- Sylvanas
- Abathur
- Azmodan
- Lili
-Tychus

Mijn to-master lijstje
eigenlijk allemaal nog, mijn hoogste lvl op dit moment is van Malfurion (lvl 9) en Sylvanas/Tychus/Murky (lvl8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mijn favo lijstje op dit moment

- ETC
- Muradin
- Lili
- Tassadar

Moet misschien nog wat meer DPS achtige Heroes gaan spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Mijn favo lijstje op dit moment:

-Jaina
-Valla
-Zagara
-Sylvanas
Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:43:
Mijn favo lijstje op dit moment

- ETC
- Muradin
- Lili
- Tassadar

Moet misschien nog wat meer DPS achtige Heroes gaan spelen :9
Niks moet, speel gewoon de heroes die jij leuk vindt.

[ Voor 68% gewijzigd door separhim op 01-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:53:
Mijn favo lijstje op dit moment:

-Jaina
-Valla
-Zagara
-Sylvanas

[...]

Niks moet, speel gewoon de heroes die jij leuk vindt.
Heb je gelijk in moet ook niet perse maar is voor mezelf (afwisseling) wel is leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:06:
[...]

Heb je gelijk in moet ook niet perse maar is voor mezelf (afwisseling) wel is leuk 8)
Support ligt mij niet zo lekker dus speel ik dat alleen als ik er quests voor heb. Je moet vooral heroes/classes spelen die je lekker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Mijn favoriete heroes tot nu toe:

- Sylvanas
- Rehgar
- Muradin

Ben heel benieuwd naar Johanna. De laatste dagen is solo QM echt een drama met spelers die willekeurige dingen doen.. zal de komende dagen ook wel zo zijn als HotS live gaat denk ik. Nog 400g voor Valla en dan kan ik ook HL gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niek1986 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:19:
De laatste dagen is solo QM echt een drama met spelers die willekeurige dingen doen.. zal de komende dagen ook wel zo zijn als HotS live gaat denk ik. Nog 400g voor Valla en dan kan ik ook HL gaan doen.
Ik ben ook zo'n iemand die soms random dingen doet in QM (alleen op een hero die ook goed is in "roamen")

zo heb ik bijvoorbeeld gisteravond als Sonya alle kampjes gepakt tussen de teamfights door rond lvl 12.
En iedereen liep me af te zeiken. (hadden 2 van de 3 teamfights verloren).

Vervolgens winnen we het potje op lvl 16 omdat al die kampjes hebben kunnen doorpushen.

124K siege dmg 13K hero dmg 17K exp

10 take downs 0 deaths.

Al moet ik eerlijk toegeven ik ping alles voordat ik er heen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Als we toch bezig zijn met favo lijstjes:

Specialists: Zagara & Gazlowe
Assasin: Raynor, Tychus, Kael
Support: Malfurion

Waar ik nog echt meer mee moet spelen, Rehgar & Illidan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Rann schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:36:
Als we toch bezig zijn met favo lijstjes:

Specialists: Zagara & Gazlowe
Assasin: Raynor, Tychus, Kael
Support: Malfurion

Waar ik nog echt meer mee moet spelen, Rehgar & Illidan.. :)
Hoe speel/bouw jij Raynor? Ik heb hem nl paar keer gespeeld en vind zijn kit best leuk maar heb het idee dat ik hem compleet verkeerd speel. Kan er nooit een vuist mee maken voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Lijstjes, komtiedan he :D

Support: Tyrande, Malfurion, Li Li
Specialist: Zagara (Main), Sylvanas
Warrior: Diablo, ETC, Anub'arak
Assassin: Kael'thas, Jaina

Sowieso wil ik nog wel wat extra leren, maar dit zijn toch wel de characters die ik het vaakste speel. Heb natuurlijk wel meer heroes dan dit maar dat is puur voor de completionist in me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Ik ben ook zo'n iemand die soms random dingen doet in QM (alleen op een hero die ook goed is in "roamen")
Zelf roam ik ook graag op Sylvanas hoor, maar bij de teamfights of objectives ben ik er vaak wel bij. Ik doelde meer op een LiLi die denkt dat ze van level 5 tot 15 denkt alleen een lane te moeten pakken, of een Muradin die denkt in een groep van 3 te moeten springen > thunderclap en vervolgens proberen weg te rennen en te vloeken waar zijn backup blijft.

Merk ook dat de matchmaking in QM regelmatig sterk naar een kant neigt.. gisteren speelde we bijvoorbeeld met Muradin, Stitches, Tyrande, Lili, en Sylvanas tegen een Arthas, Kael, Valla, Uther, en Azmodan. Komt wel vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:29:
[...]

zo heb ik bijvoorbeeld gisteravond als Sonya alle kampjes gepakt tussen de teamfights door rond lvl 12.
En iedereen liep me af te zeiken. (hadden 2 van de 3 teamfights verloren).

Vervolgens winnen we het potje op lvl 16 omdat al die kampjes hebben kunnen doorpushen.

124K siege dmg 13K hero dmg 17K exp

10 take downs 0 deaths.

Al moet ik eerlijk toegeven ik ping alles voordat ik er heen ga.
Hmm dat is wel een riskante tactiek, welke map was dat dan, maar misschien hou je daar al rekening mee. Daarnaast hangt het dan ook niet af hoe de team-fights verlopen? En de reactie van het andere team op de mercs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

separhim schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:57:
[...]

Hmm dat is wel een riskante tactiek, welke map was dat dan, maar misschien hou je daar al rekening mee. Daarnaast hangt het dan ook niet af hoe de team-fights verlopen? En de reactie van het andere team op de mercs?
Dit was op Dragon Knight map.

ik keek gewoon aan welke kant 3 van hun Heroes stonden - dan ging ik aan de andere kant eerst hun mercs pakken en vervolgens naar beneden werken, richting onze mercs, maar wel elke keer eerst de mercs naar de torens lopen, of minions in hun pad killen.

De tegenstander was niet snel om op de mercs te reageren, dat is wel waar. (QM ftw? :P)

Laatste teamfight heb ik me dus wel mee bemoeid, dus was dus ook het de 5v5 die we hadden gewonnen omdat je als Sonya toch wel redelijk goed kan bursten met WotB.

Maar ook al hadden we die teamfight wel verloren - had ik nogsteeds aangevallen - zodat zij niet konden reageren op de mercs.

Wat me brengt op het volgende punt: Veel mensen in QM verdedigen hun mercs niet.
hoe vaak heb ik het wel niet gezien dat Bosses dood zijn eer dat ze een Fortress / Keep hebben aangeraakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Dit was op Dragon Knight map.

ik keek gewoon aan welke kant 3 van hun Heroes stonden - dan ging ik aan de andere kant eerst hun mercs pakken en vervolgens naar beneden werken, richting onze mercs, maar wel elke keer eerst de mercs naar de torens lopen, of minions in hun pad killen.

De tegenstander was niet snel om op de mercs te reageren, dat is wel waar. (QM ftw? :P)

Laatste teamfight heb ik me dus wel mee bemoeid, dus was dus ook het de 5v5 die we hadden gewonnen omdat je als Sonya toch wel redelijk goed kan bursten met WotB.

Maar ook al hadden we die teamfight wel verloren - had ik nogsteeds aangevallen - zodat zij niet konden reageren op de mercs.

Wat me brengt op het volgende punt: Veel mensen in QM verdedigen hun mercs niet.
hoe vaak heb ik het wel niet gezien dat Bosses dood zijn eer dat ze een Fortress / Keep hebben aangeraakt. 8)7
Mercs werken goed als je ze beschermt of als je ergens aan de andere kant van de map zeer veel pressure zet. Of je je mercs kan verdedigen in een situatie zoals jij beschreven hebt hangt toch af van de reactie van je tegenstander en hoe de team fight verlopen was. Als ze nog iets van 3 heroes overhouden dan denk ik toch dat je mercs niet veel kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik al zei, tegenstander reageerde niet snel.

Keeps waren meestal al 20% of al kapot eer dat er een van hen op af kwam, en meestal kwamen ze met 4 heroes om snel de mercs kapot te maken, dan was ik al aan de andere kant merc aan het cappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:59:
Wat ik al zei, tegenstander reageerde niet snel.

Keeps waren meestal al 20% of al kapot eer dat er een van hen op af kwam, en meestal kwamen ze met 4 heroes om snel de mercs kapot te maken, dan was ik al aan de andere kant merc aan het cappen ;)
Dan kun je vervolgens vervolgens die keeps snipen en dan de exp krijgen ervan. Je tactiek kan zeker goed werken en Sonya is dan ook een van de beste om dat te kunnen doen maar zoals je zelf gemerkt het wordt het niet in dank afgenomen door je team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 22:51
Ik ben ook begonnen met HotS. Het zit denk ik goed in elkaar, maar mijn eerste indruk voelt het een beetje als "easy-mode" LoL. Ik ben pas lvl8 en ik heb vast nog heel veel niet uitgezocht. Maar het Blizzard motto "easy to learn, difficult to master" is denk ik wel van toepassing. Maar ik heb nog lang niet alle hero's gezien en zit ik er helemaal naast.

Op welke dag is eigenlijk de hero rotation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Aeon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:56:

Op welke dag is eigenlijk de hero rotation?
Hero rotation is iedere woensdag geloof ik. Rotation voor volgende week is kennelijk LiLi, ETC, Falstad, Diablo, Tychus, Azmodan, en Tassadar.

Oh en join de /got channel als je het leuk vindt om eens met anderen van hier te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door niek1986 op 01-06-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog 40 minuten en dan begint het!

http://www.nexuscalling.com

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 02:57
XGN heeft gratis Kerrigan bundles:
http://www.xgn.nl/nieuws/...-storm-code-voor-kerrigan

Je kan een nieuw account aanmaken en een mooie code krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
niek1986 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:09:
[...]

Hero rotation is iedere woensdag geloof ik. Rotation voor volgende week is kennelijk LiLi, ETC, Falstad, Diablo, Tychus, Azmodan, en Tassadar.

Oh en join de /got channel als je het leuk vindt om eens met anderen van hier te spelen.
Het begint altijd op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kser schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:56:
XGN heeft gratis Kerrigan bundles:
http://www.xgn.nl/nieuws/...-storm-code-voor-kerrigan

Je kan een nieuw account aanmaken en een mooie code krijgen :)
codes zijn al op :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
het gaat beginnen, live:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Team van 5 mensen daarvoor nodig toch? Ik doe wel mee, ingame mounts zijn reteduur.

Site beetje down alleen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:01
Heb ik wel 4 mensen op facebook nodig die HoTs spelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gewoon random 4 mensen aanklikken en klaar.
ik gebruikte mijn game-facebook account

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
ik heb ook gewoon 4 willekeurige gepakt, code ontvangen en de app weer verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 20:36
Denk dat de site een beetje overbalast is nu voor die mount. Result blijft maar loading until eternity.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
anders was dat even de meest anticlimactische einde wat je jezelf kunt voorstellen, 45 minuten aan rotmuziek om het daarna te beëindigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon ondertussen Dota 2 VOD kijken. ^^

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attrib
Akaendra schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:06:
anders was dat even de meest anticlimactische einde wat je jezelf kunt voorstellen, 45 minuten aan rotmuziek om het daarna te beëindigen :(
Ja wat een klote muziek. Ik heb de stream maar afgesloten en HotS gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Hoe speel/bouw jij Raynor? Ik heb hem nl paar keer gespeeld en vind zijn kit best leuk maar heb het idee dat ik hem compleet verkeerd speel. Kan er nooit een vuist mee maken voor mijn gevoel.
Ik speel hem meestal full auto attacks, en dan auto attacks doen wanneer je kan.

Mocht het een level zijn waarbij je niet goed orbs kan stacken, zoals dat woestijn level, dan pak ik op level 1 'give me more'.

Zo heb je flinke range, flinke damage, en geweldige attackspeed ;-) Illidan 1v1 je dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Rann schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:29:
[...]

Ik speel hem meestal full auto attacks, en dan auto attacks doen wanneer je kan.

Mocht het een level zijn waarbij je niet goed orbs kan stacken, zoals dat woestijn level, dan pak ik op level 1 'give me more'.

Zo heb je flinke range, flinke damage, en geweldige attackspeed ;-) Illidan 1v1 je dan :P
Super thanks zal het vanavond is even proberen. Misschien dat ik deze Heroe dan toch wat vaker ga pakken wan top dit moment is hij behoorlijk aan het verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik heb het gisteravond gemist. Is er nog iets bekend gemaakt wat interessant is of was er geen nieuws?
Pagina: 1 ... 17 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.