Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik geloof nog steeds in statistieken, als ik kijk naar de stats, scoort hij minder dan 50%. (https://www.hotslogs.com) Maar het is wel een hero die als je slecht speelt, niets kan, maar als je hem goed speelt erg sterk is.Darkfreak schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:56:
Ligt het aan mij of is KT echt zwaar overpowered?
Die heeft laatst gewoon onze Stitches ge-two-shot, en 2 heroes die in de buurt stonden meegenomen (living bomb). Tot nu toe iedere KT die ik op ranked tegen kwam was zwaar irritant omdat die alles echt omver blaast. Matches tegen een team waar zowel KT als ook sylvanas in zitten zijn al helemaal om te huilen XD
Wilde altijd al iets over computers weten
Statistieken neem ik altijd met een korreltje zout. Als je hotslogs mag geloven is Abathur waardeloos, en toch trash ik er zwaar mee icm een maat van mijSirDarkAngel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:25:
[...]
Ik geloof nog steeds in statistieken, als ik kijk naar de stats, scoort hij minder dan 50%. (https://www.hotslogs.com) Maar het is wel een hero die als je slecht speelt, niets kan, maar als je hem goed speelt erg sterk is.
Maar op ranked kom je ook vaker de spelers tegen die weten wat ze doen, dus dan krijg je zo een kanon als KT in de juiste handen die even 2-3 spelers zomaar weg knalt o_o
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ben zelf zelden blij als ik een Abu in mijn team heb. Een enkele kan er heel goed mee spelen, maar meestal heb ik het gevoel dat het je team zwakker maakt. Betekend niet dat er geen goede abu spelers zijn, maar statistieken zijn een gemiddelde en weinige die weten hoe hem goed te spelen dus staat hij laag.Darkfreak schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Statistieken neem ik altijd met een korreltje zout. Als je hotslogs mag geloven is Abathur waardeloos, en toch trash ik er zwaar mee icm een maat van mij..
Maar op ranked kom je ook vaker de spelers tegen die weten wat ze doen, dus dan krijg je zo een kanon als KT in de juiste handen die even 2-3 spelers zomaar weg knalt o_o
KT kan veel schade doen met zijn ulti, maar daarnaast is hij volgens mij niet heel sterk (nooit met hem gespeeld, alleen tegen hem). Ice blocks en devine kunnen pyroblast blocken, daarbij is hij niet mobiel en is zijn health niet laag. Er zijn irritantere hero's om tegen te spelen naar mijn mening. (zo heeft ieder zijn voorkeuren denk ik) Hij is zeker 1 van de sterkere, dat is niet te ontkennen.
Mooi filmpje: YouTube: Top 5 Plays : Heroes of the Storm (Gameplay) - Ep. 14 /w MFPallytime | Heroes of the Storm Gameplay vooral op 1:05
[ Voor 9% gewijzigd door SirDarkAngel op 19-05-2015 17:46 ]
Overigens wat betreft kael: Statistieken zeggen niet alles. Omdat hij zo nieuw is heb je hoop mensen die hem spelen en geen idee hebben hoe. Uiteraard werkt het ook zo dat mensen nog meer ervaring moeten krijgen met hem te counteren (bijvoorbeeld een Jaina die nu nagenoeg altijd tegen kael iceblock zal kiezen om zijn ulti te kunnen blokkeren).
Die tutorial tip was een goede want die 1k was wel lekker snel verdiend
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Lili, Ilidan, Arbur, Zagara, Gazlow.
5 van de 6 potjes gewonnen
Zeer sterke setup als je voor lane pushen wil gaan, echter pas late game goed in snelle ganks.
Echter zeer slecht tegen (bijna) full stun groepen (KT/ Anub/ Mura/ Uther/ Jaina).
Tevens paar potjes gespeeld als Sonya.
Leuke character om te spelen - en als je de juiste spec maakt ook zeer goed in snel ganken.
In Haunted mines zat ik met een arbur en lili, 3 tegen 5 (eigenlijk 2 tegen 5, maar arbur zat op mij)
zag gewoon 800 tot 1000 Seismic Slams voorbij komen in WotB.
Had hun Jaina in 2 hits dood en gezien ze stuns op Lili deden kon ik gewoon lekker door met Whirlwind / Seismic Slams, fight duurde maar 50-60 sec toen waren ze al dood
Amazon Nova. Tychus met alleen jail pants en nog een waarvan ik niet zeker ben of dat nu Raynor is of niet.

dat issem.
Verwijderd
Aangezien ik bijna altijd minnetjes krijg, verduidelijk ik hier even dat al het onderstaande berust op mijn persoonlijke mening en ervaring. Wat jij belangrijk vindt in games kan totaal afwijken van de mijne, dus zie mijn uiteenzetting niet als onbetwistbaar feit ofzo. Sterker nog, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik was erg positief of HotS. Inmiddels ben ik totaal afgeknapt op de game. Ik heb ongeveer 1000 uur in Dota zitten en rond de 600 uur in LoL. Ik heb dus wel eens een MOBA gespeeld. Bij HotS ben ik erg gecharmeerd van het feit dat je de exp onder alle teamgenoten verdeelt en dat jet niet uren hoeft na te denken over welke items je gaat kopen. Er zijn geen items, alleen maar bepaalde talents. Dit heeft HotS erg goed gedaan, omdat de games vlot wegspelen en je niet standaard 30-60 minuten bezig met een game, maar eerder 15-30 minuten. Hierdoor doe je toch even eerder potje HotS dan Dota.
Ook de verschillende maps met hun verschillende eigenschappen zijn leuk. Er valt een onderverdeling te maken in maps waarbij een dude je torens aanvalt/zwakker maakt en maps waarbij je shrines/drops moet bezetten/verzamelen om een boss-achtige dude te krijgen. Erg verfrissend en een garantie voor veel teamfights. Dit vind ik nog altijd een goede eigenschap van de game.
Toch ben ik verbitterd over de game. Voordat je Hero League(ranked) kunt spelen, moet je 10 heroes hebben. Gezien hoe snel je goud krijgt en hoe duur de toffere heroes zijn, neemt dit al erg veel tijd in beslag. Het verlangen naar de hero league heb je echter al veel eerder, omdat het niveau van de community echt nog in de kinderschoenen staat. Wanneer jij met de helft van je team tactisch aan het bewegen bent om zo goed mogelijk een teamfight in te gaan, maar je hebt iemand die totaal oblivious iets anders doet, dan kun je die hele pot wel vergeten. Ik heb zelf het idee dat dit komt doordat heel veel "blizzard-fanboys" zoals WoW-spelers van het eerste uur, HotS aanpakken om een stap te zetten in de wereld van moba's. Dit is natuurlijk helemaal prima, iedereen mag nieuwe dingen proberen. Het is dan misschien van mij wat arrogant om mij beter te voelen dan deze personen. De frustratie die dit teweeg kan brengen is echter zo immens, dat ik inmiddels het spel heb gedeïnstalleerd.
Voor zover ik het heb kunnen bemerken, is er zonder hero league geen sprake van een degelijke matchmaking. De gate om uiteindelijke hero league te kunnen spelen is voor mij te hoog. Daarnaast zijn de verschillende maps ook erg imbalanced (als je het mij vraagt). Dit uit zich voornamelijk in de onmogelijkheid een comeback te maken. Bij Dota of LoL heb ik nog wel eens epische comebacks meegemaakt, waarbij de tegenstander 20 minuten op je gates loopt te beuken en je uiteindelijk nog wint door een grandioze teamfight of individuele pronkstukjes oid. Bij HotS kan dat niet, omdat je de mogelijkheid niet hebt om goud/zaadjes/etc te verzamelen, omdat er zo een harde push op je laan zit dat je simpelweg je base niet uit kunt. De tegenstander kan vervolgens weer een piratenschip laten knallen, of een dragen knigt summonen. Voor de verliezer is dit zo demotiverend en een moodkiller, dat ik heb besloten het niet meer te gaan spelen. Hopelijk is het over een jaar anders, zodat je veel meer kans hebt om met spelers te spelen die wel weten hoe een moba werkt. Nu bestaat het nog teveel uit greedy figuren, die koste wat het kost een dude willen pakken die low is, terwijl dit een tank is en hun dps vrolijk je hele team afknalt. Of een of andere dude die besluit dat het belangrijker is om een 1 tower te pakken, terwijl de tegenstander met vijf man om je core staat.
Als laatste is het in de quick match niet mogelijk om een soort van draftpick in te stellen. Hierdoor kan je teamsetup in het begin al zo zijn dat je beter kunt stoppen. Wanneer je dit spel in je eentje gaat spelen, zorg er dan voor zo snel mogelijk 'vrienden' te maken om tenminste samen te kunnen spelen en een team te kunnen bedenken.
TL,DR: game met veel potentie en originele opzet is slachtoffer van onervaren gebruikersschare en ongebalanceerde maps en teamplay.
Zoals in het begin ook al gezegd, zijn mijn verwachtingen misschien wel misplaatst. Ik hoop in ieder geval dat iedereen die het speelt er plezier aan beleeft. Zo niet, verwijder het gewoon en zoek een ander spel uit in het steeds maar groeiende aanbod van moba-games.
Hallo, jammer dat je HotS niet zo leuk vind maar ik heb het idee dat jouw problemen met het spel voornamelijk komen doordat de matchmaker van blizzard niet echt fatsoenlijk werkt. Gelukkig is blizzard bezig deze te verbeteren en aangezien de beta nu open is, zullen er ook meer spelers komen waardoor je meer balanced teams krijgt.
Daarnaast betekent een slechte teamgenoot in DotA en LoL ook dat je er door kan verliezen dus dat is denk ik niet een probleem specifiek voor HotS.
En dat je 10 heroes nodig hebt is niet ongewoon voor Moba's. LoL heeft het ook (16) dus ik zie het probleem specifiek niet.
En comebacks zijn zeker mogelijk bij HotS. Op bepaalde maps als bay is het misschien niet zo gemakkelijk. Maar dan is het belangrijk om te goed samen te werken als team dat achter ligt.
Ik heb vaker het idee dat als je bij LoL achter ligt dat het lastiger is om terug te komen dan bij HotS.
Als je het een beetje slim aanpakt heb je na een maand wel 10 heroes zonder te betalen. Laat je dailies niet verlopen en speel de gratis heroes tot level 5 (=500g) zodat je ook nog het 1 en ander leert over mogelijke tegenstanders. Probeer daarnaast wat vrienden te maken zodat je 50% bonus exp krijgt, dan gaat alles sneller en heb je ook nog eens minder last van slechte spelers. Spendeer je gold uiteraard niet aan skins en mounts, dat komt later wel. Ik heb zo'n beetje alle 2k heroes, een aantal 4k en daarnaast nog 3 duurdere.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:15:
Toch ben ik verbitterd over de game. Voordat je Hero League(ranked) kunt spelen, moet je 10 heroes hebben. Gezien hoe snel je goud krijgt en hoe duur de toffere heroes zijn, neemt dit al erg veel tijd in beslag.
Zelfs in Hero League heb je overigens ook nog erg slechte spelers, enige positieve verandering is dat je vaak wel een uitgebalanceerd team hebt.
Je verhaal over de maps vind ik niet kloppen, de maps zijn prima gebalanceerd en geven juist alle ruimte om terug te komen. Je moet als je achter staat wel als team spelen, de juiste keuzes maken en vooral niet doodgaan. De meeste spelers denken dat ze 1vs3 of 2vs4 wel een fort kunnen redden maar vaak ga je dan dood en gaat het fort alsnog plat. Of ze gaan alleen een camp of lane doen en worden dan geganked.
Het is wel grappig dat zo'n beetje alle punten die je opmerkt ik juist van de andere kant zie.
Ik heb in het verleden ook LoL gespeeld eerlijk gezegd vind ik de community nogal aggressief, mijn eerste potje werd ik bijna met de dood bedriegd omdat ik een verkeerd item kocht. De rondes daarna werd dat niet beter in totaal heb ik volgens mij 10-20 rondes gespeeld en ben ik toen door de reacties er totaal op afgeknapt.
De HotS community is natuurlijk ook verre van perfect maar ik heb wel het idee dat er meer wordt uitgelegd en minder gekk'ed... (tuurlijk je hebt ze er nog steeds tussen zitten
Bij de hero league is het wel zo dat naarmate je hoger wordt (lees rank 25+) je over het algemeen in een team zit met mensen die iig weten waar ze tot op zekere hoogte weten waar ze mee bezig zijn.
Een misvatting is ook dat je niet meer terug kan komen van level differences, ik heb genoeg potten meegemaakt waarbij het level verschil opgelopen was tot 5 levels en er toch uiteindelijk nog gewonnen werd (of andersom).
Ah ja ieder zijn game toch
User Error -- Please Replace User
Verwijderd
Inderdaad. Tassadar's support functie komt ook meer van zijn 'D' ability, waarmee hij het gebied om zich heen scant en ook invisibles ziet. (erg lastig voor Zeratul en Nova)separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:03:
Tassadar is beter in een team met een dedicated healer en daarbij nog een tank en minstens 1 (liefst 2) assassin omdat hij zelf niet zo goed is in heal en beter in all-round support. (Dus twee support, een tank en 2 dps dealers of 1 dps en 1 pusher.)
Ik heb Tassadar bijna op level 11 en speel hem ook graag in 'Quick match' met een tanky/DPS achtige build.
http://www.heroesfire.com...-calculator/tassadar#oRt9
Scryer en Resonation geven je ontsnapping en chasedown mogelijkheden.
Verwijderd
En als de "blizzard-fanboys" je al zo'n frustratie geven om het spel te uninstallen, dan snap ik niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen om zoveel uren te steken in LoL. (al is het niet eens zo gek veel gezien LoL al 5-6 jaar oud is).
Ook ik ben het niet eens met je opmerking van de mapimbalance, ik heb verscheidene keren gehad dat we 3-4 levels achterliepen en uiteindelijk wel winnen met gelijke levels.
Kampjes in dit spel zijn in mijn mening een stuk belangrijker dan in DotA // LoL.
Zo heb ik afgelopen weekend bijv een potje gewonnen waar wij 25-11 achter liepen in kills maar verder wel
lanes + kampjes goed deden. Waardoor we in exp. wel voorop liepen.
Heroes zijn misschien wat meer imbalanced, maar dat kan ik door de vingers zien, omdat het spel nog “jong” is.
Ook om 10 heroes te krijgen is geen probleem, denk dat ik met een 2 weken al 10 heroes had.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik Sylvanas gekocht heb - omdat.. tja, ik ben een Sylvanas Fanboy
Enige wat ik graag zou willen zien is een player ranking zoals ze bij LoL hebben, op basis van vriendelijkheid speel ervaring etc.
Waar ik een bloedhekel aan heb is al die Fransen en Russen die hun eigen taaltje gaan praten en verwachten dat de rest het maar verstaat.
Verwijderd
Wat je veel spelers fout ziet doen, is ze pakken een kampje en helpen de mercs vervolgens niet. Ze rennen door naar het volgende kampje om daar weer hetzelfde te doen. Laatst een potje meegemaakt waar zo iemand een vijandelijke Sylvanas letterlijk liep te feeden.
@Lamith: Het is een interessant verhaal dat je vertelt, maar bepaalde dingen kloppen niet helemaal. HotS kent 'underdog' bonus, dus comebacks zijn juist mogelijk. (Alleen misschien een stukje minder op Blackheart's Bay and Sky temple)
Verder heet het een 'hero brawler' ipv Moba. Ik denk dat Blizzard dat gedaan heeft, omdat het bijna alle MOBA regels het raam heeft uitgegooid. Teamfights zijn vaak niet nodig, tenzij er zoiets als tribute ligt of iemand wil de piraat betalen en er loopt iemand met veel coins rond. Laning blijft van begin tot bijna het einde ook nog nuttig.
Dit zijn toch dingen die in LoL heel anders zijn. (DotA heb ik zelf nooit aangeraakt)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Verwijderd
Het is goed om te horen dat ze nu bezig zijn met de matchmaking. Ergens vraag ik me dan toch wel af waar de prioriteiten liggen voor deze game van Blizzard. Het hele betaalsysteem is namelijk perfect geregeld en kun je weinig op aanmerken. Daarnaast is de game beslist niet p2w, maar wel pay2skip. Je kunt stimpacks kopen, waardoor je sneller uplevelt en effectief gezien dus eerder jouw 'special hero' vind. Ook het bereiken van Hero League is zodoende gauw gepiept. Los daarvan lijkt het systeem erg veel op LoL inderdaad, waar ik eigenlijk weinig problemen mee heb. Zelf vind ik LoL eigenlijk ook kut als je het vergelijkt met Dota. Community-wise is het inderdaad verschrikkelijk. Kereltjes van 14 die je moeder belachelijk maken en gewoon je dag verneuken. Dat heb je in HotS inderdaad niet. Mijn kritiek op de community is dat deze simpelweg niet volwassen genoeg is. Ik ben uiteraard ongeduldig en ik hoop dan ook dat de aanpassing van matchmaking echt iets gaat uithalen.
Erg interessant om te vernemen dat jullie de maps eigenlijk totaal niet unbalanced vinden. Ik heb of heel veel pech dan of ik weet simpelweg niet wat ik aan het doen ben. Ik laat het aan jullie over om dat te bepalen
@dio22
Het is inderdaad niet onmogelijk om binnen een maand 10 heroes te hebben en lvl 30 te zijn. Dit betekent echter wel dat je voor de goedkopere heroes moet gaan als een muradin en valla en persoonlijk vind ik de duurdere heroes ook toffer. Ook ben ik een beetje dom geweest door in mijn enthousiasme direct Sylvanas te kopen van wat lvl-up moneyz
@Ikke_Niels
Ik heb eigenlijk nog nooit wat uitleg gehoord in heel HotS niet, behalve toen ik zelf wat probeerde. Wel LoL-achtige taferelen met Valla's die denken dat de hele wereld om hun draait. Het zal dan op toeval berusten. Wel mis ik de mogelijkheid om te voicechatten behoorlijk. De game is zo snel dat je een zin typen al gauw de game kan kosten. Ook zijn dingen als de "alt+"-functies in Dota in dat perspectief zeer wenselijk. Ik kan bijvoorbeeld niet zien of iemand zijn ult up is of niet, waardoor engagen soms echt zompig als de neten is.
@Elite25
Dat van de underdogbonus wist ik niet, maar ik heb het eigenlijk nooit gemerkt ook. Toch een goede eigenschap. Hoe Blizzard de game wil noemen vind ik verder niet zo belangrijk, want het is gewoon een moba, daar valt weinig aan af te dingen. Ook heb ik bemerkt dat het voornamelijk is gericht om teamfights ipv op lanen. Misschien heb ik dit idee omdat lanen bij Dota een veel integraler onderdeel is van de game. Early-, mid- en endgame ontbreekt trouwens ook voor mijn gevoel.
Nogmaals, ik ventileer mijn mening en wil niemand kwetsen of denigreren. Ik stel het op prijs dat jullie hetzelfde doen!
Verwijderd
Voor de rest kom je helemaal niet bot over. Verder valt er over smaak niet te twisten. Je bent dus eerder een DotA speler. Daar is toch niets mis mee?
Over het algemeen vind ik trouwens later in het spel lanen niet heel zinvol, het is te makkelijk om dan door groepen tegenstanders weggevaagd te worden. In het begin is het wel nuttig uiteraard, en dan heb je daar ook direct het voordeel dat dood gaan direct aan het begin niet zoveel uitmaakt. Uiteraard moet je het proberen te voorkomen, maar het geeft tegenstander slechts een klein voordeel.
Ik ben juist erg blij dat hero league pas beschikbaar is op een later level + 10 heroes.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:15:
Toch ben ik verbitterd over de game. Voordat je Hero League(ranked) kunt spelen, moet je 10 heroes hebben. Gezien hoe snel je goud krijgt en hoe duur de toffere heroes zijn, neemt dit al erg veel tijd in beslag. Het verlangen naar de hero league heb je echter al veel eerder, omdat het niveau van de community echt nog in de kinderschoenen staat. Wanneer jij met de helft van je team tactisch aan het bewegen bent om zo goed mogelijk een teamfight in te gaan, maar je hebt iemand die totaal oblivious iets anders doet, dan kun je die hele pot wel vergeten. Ik heb zelf het idee dat dit komt doordat heel veel "blizzard-fanboys" zoals WoW-spelers van het eerste uur, HotS aanpakken om een stap te zetten in de wereld van moba's. Dit is natuurlijk helemaal prima, iedereen mag nieuwe dingen proberen. Het is dan misschien van mij wat arrogant om mij beter te voelen dan deze personen. De frustratie die dit teweeg kan brengen is echter zo immens, dat ik inmiddels het spel heb gedeïnstalleerd.
Hero league is niet de plek om ervaring in het spel op te doen. Daar is Quick match voor. Hero league is voor spelers die weten wat ze doen en daadwerkelijk een goede aanvulling van het team zijn. Voordat je 10 heroes goed onder de knie hebt, ben je wel zo'n 50 potjes per hero verder.
Er is (voor mij) niets frusterender dan HL spelen met team maatjes die gewoon geen idee hebben hoe ze hun hero goed moeten uitbuiten.
Oefenen, oefenen, oefenen en daarna uitblinken in HL.
Heel squishy, geen mobility, enkel effectief tegen teams en zwakker 1v1 dan Jaina. Als je alle vijf op een hoopje gaat staan dan ben je inderdaad snel dood. Doe dit dus niet? Gank hem? Split push? Kies Nova en schakel hem uit voor het gevecht?Darkfreak schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:56:
Ligt het aan mij of is KT echt zwaar overpowered?
Die heeft laatst gewoon onze Stitches ge-two-shot, en 2 heroes die in de buurt stonden meegenomen (living bomb). Tot nu toe iedere KT die ik op ranked tegen kwam was zwaar irritant omdat die alles echt omver blaast. Matches tegen een team waar zowel KT als ook sylvanas in zitten zijn al helemaal om te huilen XD
Dit is zo'n "kills > all" mentaliteit.
Verwijderd
Er is natuurlijk een verschil tussen lanen naast je core en lanen naast de vijandelijk core. Daarnaast kan je na level 10 toch ook meer hit'n'run doen in een lane. (Je zult wel moeten soms, want je torens/forten zijn er vaak niet meer)Sissors schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:11:
Over het algemeen vind ik trouwens later in het spel lanen niet heel zinvol, het is te makkelijk om dan door groepen tegenstanders weggevaagd te worden. In het begin is het wel nuttig uiteraard, en dan heb je daar ook direct het voordeel dat dood gaan direct aan het begin niet zoveel uitmaakt. Uiteraard moet je het proberen te voorkomen, maar het geeft tegenstander slechts een klein voordeel.
En comebacks zijn in HotS vaak harder en sneller dan in Dota 2, imo. 1 verkeerde teamfight na 20 minuten en het is gewoon een instaloss praktisch. Ik heb dat helaas op de leuke manier (win) en minder leuke manier mogen meemaken, dat je 2,5 lvl voorstaat etc. maar vervolgens nog een teamwipe hebt en je core doodleuk in 1x gepushed wordt.
Overigens is Zeratul hilarisch tegen Kael. Ik heb echt de tijd van mijn leven op het moment. Iedere game een kael, en ik maar zeratul picken. Die gekke tovenaar sterft zo snel
[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 20-05-2015 17:25 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Je hebt zoveel cloacknoobs die nova of zera kiezen.. Tussen de lanes roamen, een beetje lopen freewheelen en hierdoor geen verantwoordelijkheid nemen. Bij level 20 moet heel het team weten hoe goed hun ulti's zijn. Je bent er toch niet zo 1?Postius schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:09:
Op het moment dat ik qua level op hero league mocht had ik al meer als 10 heroes in bezit. Zonder er echt moeite voor te doen, alleen de gratis heroes voornamelijk tot level 5 gespeeld. Dus zodra je level 30(of was het 35) bent kan je gewoon HL spelen als je dat wilt.
En comebacks zijn in HotS vaak harder en sneller dan in Dota 2, imo. 1 verkeerde teamfight na 20 minuten en het is gewoon een instaloss praktisch. Ik heb dat helaas op de leuke manier (win) en minder leuke manier mogen meemaken, dat je 2,5 lvl voorstaat etc. maar vervolgens nog een teamwipe hebt en je core doodleuk in 1x gepushed wordt.
Overigens is Zeratul hilarisch tegen Kael. Ik heb echt de tijd van mijn leven op het moment. Iedere game een kael, en ik maar zeratul picken. Die gekke tovenaar sterft zo snel
Verwijderd
Heb veel meer moeite met nova, is imo veel burstier en in de eerste ± 6 lvls een echte gamebreaker.
Nu is mijn vraag, wat vinden mensen van Zagara?
Ik heb gisteren 5-6 potjes random Hero League gespeeld (en gewonnen) en merkte dat - met de correcte build - het een van de sterkste sololaner/expsoaker is.
had op 3 potjes 7-8K meer exp dan de nummer twee van mijn team, wat soms 12,5K meer was dan de #1 van de tegenstander.
Zagara is een zeer sterke sololaner zoals je zelf zegt, alleen vind ik dat je haar in Hero league pas kan pakken als je al een sterk team hebt. Ik bedoel dat daarmee dat je beter eerst een goede tank en support moet hebben voordat je Zagara kiest. Daarnaast is ze een goede counter-pick tegen squishy heroes als kael en Jaina want zij kan deze zeer goed op afstand houden.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:15:
Zeratul valt opzich wel mee met zijn ulti.
Heb veel meer moeite met nova, is imo veel burstier en in de eerste ± 6 lvls een echte gamebreaker.
Nu is mijn vraag, wat vinden mensen van Zagara?
Ik heb gisteren 5-6 potjes random Hero League gespeeld (en gewonnen) en merkte dat - met de correcte build - het een van de sterkste sololaner/expsoaker is.
had op 3 potjes 7-8K meer exp dan de nummer twee van mijn team, wat soms 12,5K meer was dan de #1 van de tegenstander.
Daarnaast kan je ook lekker combo's maken met maw.
Nu pak ik zelf altijd de standaard hunter killer build, maar er zijn genoeg variaties daarop (Mutalisk ipv extra damage/range) maar verder nagenoeg altijd hetzelfde.
Voordeel met de build is dat Zagara lekker lang inlane kan blijven mits je genoeg creep spuit natuurlijk. Daarmee kun je dan ook gelijk de meeste heroes 1v1en (ik zeg meeste, niet allemaal natuurlijk)
Maw is vaak de beste keuze, maar wel eentje die je zeker met randoms niet zomaar kunt gebruiken. wel ff aangeven of jij of het andere team hun ults eerst gebruiken natuurlijk wel zo netjes.
Nu moet ik zeggen dat ik haar in Hero League nog niet heel veel heb kunnen spelen, aangezien ik meer voor team composition ga dan daadwerkelijk yolo en kies maar waar je zin in hebt, maar de games die ik heb gespeeld ook redelijk overtuigend gewonnen
Ik vind haar erg leuk om op kleine maps te spelen, zoals bijvoorbeeld spiderqueen icm health regen op creep en endless creep, je hebt altijd vision op de objectives en je hebt een groot voordeel op het grootste gedeelte van de map door snellere loopsnelheid + health regen.
Verwijderd
Enige waar ik wat meer moeite me heb is d'r looks
Desert Queen skin.
Zijn er nog mensen met positieve Anub ervaringen? Lijkt me namelijk ook wel een leuke Tank om te spelen en zeker met die knock up best wel een leuke poke
Verwijderd
Zagara valt wel echt in de categorie easy to learn, hard to master. Je komt wel eens van die spelers tegen die er echt bizar goed mee zijn.
En ik heb veel SC2 gespeeld en je mist een beetje de burrow optie
Verwijderd
Zagara, als offensive hero, gezien ze genoeg damage output heeft om beide heroes (vooral early game) terug te pushen.
&
Lili, als een defensive poke hero. Healing spec pakken (dus de manaregen increase op lvl 0) Gewoon zorgen dat je hun hero's steeds met je basic attack kan aanvallen en soms met je E.
Merk je dat ze greedy worden pop je serpent op jezelf en ga je pushen.
Al krijg ik weinig tot geen kills met Lili, is ze heel sterk om tegenstanders op afstand te houden.
En baiten met Lili werkt ook vaak heel goed als je een nova/zerathul/illidan in je team hebt.
Verder weet speel ik eigenlijk weinig andere Heroes - tenzij het moet voor daily.
Iemand anders nog andere favorieten?
Ben zelf ook bezig met Anub nu, 2 hele leuke builds in ieder geval, en een stuk beter dan dat hij was prepatch.Br3wmaster schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:02:
Ja dat is iets wat ik toch maar niet ga doen. Vind een 10'tje voor een skin wel iets te veel van het goede. Ook al zitten er best wel een leuk aantal skins tussen!
Zijn er nog mensen met positieve Anub ervaringen? Lijkt me namelijk ook wel een leuke Tank om te spelen en zeker met die knock up best wel een leuke poke
Scarabs zijn tenminste nu wel wat slimmer en beter (vandaar ook een hele scarab build) en dan heb je nog een gewone build die vooral op Anub zelf gericht is (Regen master is echt gewoon een goede keus op hem)
Ult is altijd nog een beetje kijken, locust swarm is altijd wel goed maar Web Blast kan zo zijn momenten hebben, zeker als het andere team maar een support of een goede damage dealer heeft, 8 seconde is namelijk niet niks en dat is ook tijd waarop het andere team of moet vluchten of het web kapot moet maken waardoor je wat meer op ze kunt focussen
Ik doe met BW vaak hetzelfde als jij met Lili. Enkel tegen paar irritante heroes werkt het niet (zoals een Zagara, al zijn er nog andere heroes stuk midner goed tegen haar).Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:17:
Iemand anders nog andere favorieten?
Voordeel van BW (brightwing) is dat je passieve heal hebt. Dat is meestal voor zulk soort pushen voldoende. (Nadeel is dat je pas met wat talents fatsoenlijk actief kan healen). En itt andere healers kost het me dus geen mana om agressief te spelen. Waardoor die uiteindelijk wel door hun mana heen raken.
Verwijderd
Vind BW vs Lili fights ook altijd wel grappig. Met de juist mana management is Lili trouwens ook prima om aggressief mee te spelen - je moet alleen wel alle Health Globes pakken.Sissors schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:58:
[...]
Voordeel van BW (brightwing) is dat je passieve heal hebt. Dat is meestal voor zulk soort pushen voldoende. (Nadeel is dat je pas met wat talents fatsoenlijk actief kan healen). En itt andere healers kost het me dus geen mana om agressief te spelen. Waardoor die uiteindelijk wel door hun mana heen raken.
Tevens vind ik Lili wel net iets sterker in teamfights, de effective healing output is gewoon hoger.
Enige voordeel wat BW heeft is in mijn ogen de polymorph.
http://www.reddit.com/r/h...74d/bug_alert_brightwing/
BAN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had al het idee dat ze zeer snel full HP had na een team fight.Twylight schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:47:
Er is ook een bug met Brightwing, haar trait healed haarzelf voor dubbel de hoeveelheid wat de tooltip en combat text aangeeft
BAN!!!!!!!!!!!!!!!
Overigs wel een handige timing met de F2P week voor BW.
[ Voor 7% gewijzigd door separhim op 21-05-2015 16:14 ]
Ik ken iemand wiens hart gebroken gaat worden als ze dit gaan fixenTwylight schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:47:
Er is ook een bug met Brightwing, haar trait healed haarzelf voor dubbel de hoeveelheid wat de tooltip en combat text aangeeft
BAN!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 21-05-2015 16:12 ]
Tanks:
ETC, Diablo en Muraddin
Dps:
Illidan, Valla, Sonya en Raynor
Support:
Lili, Malfurion en Tassadar.
Ik heb alles met in game gold vrij gespeeld. Add voor fun of hero league Killforyou#2847.
Persoonlijk vindt ik BW een betere hero als Rehgar (rehgar is ook goed daar niet van) en hij is een stuk leuker om te spelen. Hiernaast is het instant porten op veel maps erg nuttig, eigenlijk elke map. Hiernaast is zijn speelstijl wat actiever wat ik dus een stuk leuker vindt. Hiernaast ben ik wel van mening dat BW echt 1 van de meest onderschatte heroes van HotS is, ik zie hem zeer zelden in hero league.Killforyou schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:30:
Ik heb nu 10 heroes en heb 20k te besteden..Ik denk dat ik BW en Zagara ga halen, maar twijfel nu tussen Rehgar en BW, hoop dat haar heals geen bug zijn!!! Mijn main is Illidan.
Tanks:
ETC, Diablo en Muraddin
Dps:
Illidan, Valla, Sonya en Raynor
Support:
Lili, Malfurion en Tassadar.
Ik heb alles met in game gold vrij gespeeld. Add voor fun of hero league Killforyou#2847.
Zelden? In bijna elk potje welke wij samen speelde zat hij er wel in. xDPostius schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:59:
[...]
Persoonlijk vindt ik BW een betere hero als Rehgar (rehgar is ook goed daar niet van) en hij is een stuk leuker om te spelen. Hiernaast is het instant porten op veel maps erg nuttig, eigenlijk elke map. Hiernaast is zijn speelstijl wat actiever wat ik dus een stuk leuker vindt. Hiernaast ben ik wel van mening dat BW echt 1 van de meest onderschatte heroes van HotS is, ik zie hem zeer zelden in hero league.
Bw blijft bij verre mijn favo hero. Healed iets minder dan lilli, niet eens veel minder. Heeft een stuk meer dps. En de "w" is uitermate handig wanneer goed gebruikt. De ulti van lili is handig te gebruiken in group fights, de ulti van brightwing kan echter dienen als escape, maar ook om teams te splitsen als je in de vijandige groep kan dringen. (vaak makkelijk op lager niveau, op hoger niveau gaat t minder vaak goed). Teleport erbij. Ik ben een fan. Snap de keuze voor lilli nooit zo goed. Vind malfi ook een leuke healer en uther in iets mindere maten. Reghar heb ik nog steeds geen mening over.
Ik pick vaak lili omdat Malfurion mij niet zo goed ligt of ik hem gewoon niet zo lekker kan spelen. Vergeet bijv vaak zijn passive te gebruiken en ik heb moeite met het landen van de roots. Aan de andere kant misschien moet ik hem wat vaker spelen.Ho0f schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:16:
BW is niet mijn ding, vind vooral dat passieve healen niet prettig. Voor de nerf was Uther verreweg m'n favoriet, maar die is nu een stuk zwakker geworden (op zich ook wel terecht denk ik). Als ik nu moet/wil healen is het meestal Malfurion of Li Li.
Iemand trouwens ervaring met Tyrana? (als ik het zo goed schrijf trouwens)
Verwijderd
Win je all teamfights, alleen nova blijft leven, nakt ze je hele team zonder ult te gebruiken...
Ik werd als Jaina ge2shot terwijl ik full HP had, BW werd daarna genakt met hetzelfde probleem.
Enige wat een beetje moeite koste was onze muradin, maar ook die ging vrij makkelijk dood.
Daarnaast liepen we ook gewoon nog met zijn allen bij elkaar.
Vind die damage echt compleet nergens op slaan.
Verwijderd
Maar als enige support in een groep is ze vaak waardeloos.
Te weinig groep healing - maar wel een sterke Single Target heal.
Ze wordt daarom (in mijn beleving) ook vaak in combinatie gebruikt met een BW of Malf.
Maar speccen ze haar compleet op damage.
En bursten kan ze opzich best goed, well placed stun met haar passive kan aardig wat damage veroorzaken.
Met BW moet je eigenlijk ook je talents op healing inrichten. Ik doe normaal gesproken ook personal shield, gust of healing, blink heal en storm shield: Je passive is leuk aan het begin, en als je bij een teamfight met low hp eruit weet te komen dat je even later met iig iets van HP weer erin kan, maar in daadwerkelijke team fights helpt het slechts beperkt. Dus je moet het van je keuzes daarna hebben om redelijk te kunnen healen. En dan doe ik normaal gesproken ook nog dat teleport een shield geeftHo0f schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:16:
BW is niet mijn ding, vind vooral dat passieve healen niet prettig. Voor de nerf was Uther verreweg m'n favoriet, maar die is nu een stuk zwakker geworden (op zich ook wel terecht denk ik). Als ik nu moet/wil healen is het meestal Malfurion of Li Li.
Overigens in het geval van teamfight waarbij je met low hp net wegkomt, tenzij je echt direct terug moet of dat je teleport on CD is, ben je normaal gesproken alsnog beter af om terug naar basis te gaan en weer het gevecht in te teleporten.
Dat blijkbaar gust of healing geen last heeft van die bug scheelt enorm. Waarschijnlijk ook de reden waarom het nog nooit eerder was opgemerkt.
Dank voor de uitleg. Wacht nog wel even tot ze F2P is om haar is even goed te testen dan. Lijkt me dan ook niet echt een Hero om te spelen als je geen pre made groep hebtVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:31:
Vind Tyrande opzich een leuke char om te spelen,
Maar als enige support in een groep is ze vaak waardeloos.
Te weinig groep healing - maar wel een sterke Single Target heal.
Ze wordt daarom (in mijn beleving) ook vaak in combinatie gebruikt met een BW of Malf.
Maar speccen ze haar compleet op damage.
En bursten kan ze opzich best goed, well placed stun met haar passive kan aardig wat damage veroorzaken.
Gisteren 5 QM potjes met BW gespeeld en alle 5 gewonnen, dit zegt natuurlijk niet veel, maar had wel een gevoel van dat ik een grote impact had op de games. Mana op, terug naar town en teleporteer meteen weer terug. Polymorph maakt een hele grote verschil in gevechten en geen ganks meer van Zeratul met een geode timing:)
Zijn ulti gebruikte ik meer voor escapes, hierdoor meerdere games zonder deads.
9K gold nog te besteden, denk dat ik nu voor Zagara ga en daarna voor anubarak, vind hem ook wel leuk om te spelen als tank.
Nova is al minstens twee keer echt hard generfed. Jaina en BW hebben helemaal niet zo veel HP, dus een Nova die niet gepakt wordt krijgt die idd zo dood. Muradin zal ook wel dood gaan als die door niemand wordt geholpen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:25:
Blijf me toch verbazen over de damage die Nova doet, vraag me af of ze dat gaan nerfen of zo laten.
Win je all teamfights, alleen nova blijft leven, nakt ze je hele team zonder ult te gebruiken...
Ik werd als Jaina ge2shot terwijl ik full HP had, BW werd daarna genakt met hetzelfde probleem.
Enige wat een beetje moeite koste was onze muradin, maar ook die ging vrij makkelijk dood.
Wat ik voornamelijk uit je verhaal opmaak is dat jullie allemaal verspreid liepen en zodoende Nova haar vrije gang hebben laten gaan, en dat moet je niet doen. Nova is echt makkelijk dood te krijgen als je d'r even focussed.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Daarnaast nova uit stealth halen is voor haar een groot probleem.Seroczynski schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:02:
[...]
Nova is al minstens twee keer echt hard generfed. Jaina en BW hebben helemaal niet zo veel HP, dus een Nova die niet gepakt wordt krijgt die idd zo dood. Muradin zal ook wel dood gaan als die door niemand wordt geholpen.
Wat ik voornamelijk uit je verhaal opmaak is dat jullie allemaal verspreid liepen en zodoende Nova haar vrije gang hebben laten gaan, en dat moet je niet doen. Nova is echt makkelijk dood te krijgen als je d'r even focussed.
Ik speel de laatste tijd azmodan dan kan je altijd ff zo'n vuurbal d'r op mikken
User Error -- Please Replace User
ik denk dat ook de nieuwe diablomap op die dag zou gaan launchen, zin in!!!
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2015 11:31 ]
nothing stops this train
Nieuwe Hero is toch altijd 15k, of heb ik iets gemist?Kol Nedra schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:20:
heb inmiddels alweer 12k gold, als ik 17k heb dan ga ik Rehgar aanschaffen en van de andere 10k gaat naar de nieuwe diablo hero die op 2 juni launched(die moet ik wel op dag 1 hebben wanneer hij 10k gold is)
ik denk dat ook de nieuwe diablomap op die dag zou gaan launchen, zin in!!!
Klopt, maar dit duurt meestal (altijd?) 2 weken, daarna wordt hij 10k.SirDarkAngel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:46:
[...]
Nieuwe Hero is toch altijd 15k, of heb ik iets gemist?
Ik heb 17k op het moment. twijfel een beetje of ik haar meteen haal of 2 weken wacht... Nooit een hero meer als 10k gekocht tot nu toe
Gameplay video van Johanna
En nog wat datamined stats

Bron: http://www.mmo-champion.c...5&viewfull=1#post33727595
[ Voor 51% gewijzigd door Furinax op 22-05-2015 13:19 ]
Tis nie zo moeilijk om de damage dealers eruit te vissen en te focussen. Jammer da 9 van de 10 mensen in een teamfight altijd op de tank meent te moeten meppen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:25:
Blijf me toch verbazen over de damage die Nova doet, vraag me af of ze dat gaan nerfen of zo laten.
Nova is niet OP, verre van. 0 escapes, ze werkt alleen tegen mensen die chronisch blind zijn (slechte en nieuwe spelers dus). De damage is prima maar voordat je in een plek bent dat je die kan brengen sta je zelf ook in gevaar. Ja je kan jaina 2 shotten, andersom kan het ook. Hierna kan nova jaina pas 2 shotten vanaf een hoger level dat het omgekeert kan. ALs je die damage nergens op vind slaan waarom kill je die hero dan niet eerst. Ook is jaina extremely squishy, die wordt door meer heroes ge-1 of -2 shot. Wen er maar aan als je Jaina speelt, ik pik daarom ook vaak burst damage heroes als Nova/zera/kael(als ik die krijg). Veel mensen spelen met heroes die veel damage doen, weinig HP, zoals Jaina. Dit zijn gewoon easy targets net als een eenzame valla of sylvanas.
Maar als je denkt dat die hero zo sterk is, speel er zelf maar is mee, kom je er snel genoeg achter dat dat echt reuze meevalt. En als je Jaina tegen nova speelt dan moet je je dopen open houden
Het WoW topic is die kant op. Maar serieus als je in dit soort termen denkt...niet handig bij dit soort spellen. Ben je er ook zo 1tje die alleen maar gelooft dat 1 tank, 2 assasins, 1 support + specialist de enige viable team combo is?Furinax schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:35:
Tyrande is ook geen main healer, net als Tyrael geen main tank is.
Veel mensen hebben daar last van in dit spel. Er is geen meta, de meerderheid van de spelers is ontzettend slecht en heeft geen idee. Ontzettend veel dingen kunnen werken (4 assasins + 1 tank). 3 tanks + 2 specialists. Ik weet niet of het door alle WoW spelers komt maar bij dit spel zie je echt teveel "domme" opmerkingen die niet geldig zijn in een PvP spel maar PvE. Een tank bestaat niet in een PvP game, je hebt geen taunt, of shout om aggro te trekken. Er is niet zoiets als tanken tegen mensen, er is alleen maar hopen dat ze dom genoeg zijn om op iemand te slaan die het meeste HP heeft. Termen als main healer, main tank zijn MMORPG termen en horen totaal niet hierin thuis. ALs je zo denkt dan ben je echt veels te star bezig en tenzij je ontzettend goed bent zou ik me wat afzijdig houden van team composities. Ik zie vaak bij een draft mensen hard zeuren roepen en huilen omdat er niet gedraft wordt wat hun indeale samenstelling is. Wat natuurlijk nergens op slaat want zoals gezegd, ontzettend veel in dit spel werkt. Bijna alles. Healers of support heb je echt niet altijd nodig. Maar het duurt even voordat mensen daarachter komen. Maar probeer niet te doen alsof er maar 1 mogelijke teamcomp is. Dat is gewoon niet zo. Alles kan werken.
[ Voor 32% gewijzigd door Postius op 22-05-2015 14:18 ]
Heb je uberhaupt wel eens met Nova gespeeld? Want dan zou je weten dat Nova niet zo goed is tegen spelers die wel goed kijken om hun heen als ze weten dat er nova is. Daarnaast zie ik vaak genoeg mensen dood gaan tegen nova in het begin omdat ze veel te ver naar voren gaan. Gaan ze al tower aanvallen early game terwijl er nog een tegenstander in de buurt is en ze niet weten waar Nova is. Ja dan lijkt ze veel damage te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:25:
Toen Nova nog enigsinds OP was.
Ten eerste zie je haar inderdaad gewoon rondrennen zoals alle invis heroes (helaas is er geen true invis en zie je altijd een 'cloacked' character rondlopen. Hierdoor kunnen heroes zoals azmodan etc haar zichtbaar maken door haar te raken met spells.
Verder heeft Nova 0 escape. Zodra ze haar nuke gedropt heeft (en zichtbaar is) tik je haar aan en is ze zo dood.
Tot slot is de DMG die nova doet inmiddels ook niet meer wat het ooit was. Ja, het is nog steeds veel, maar dat hoort bij het hele concept. Ze is een glass cannon zoals dat zo mooi heet.
Over Nova gesproken:
Ik had een tijd terug een reeks leuke matches waar ik samen met een zeratul speelde. Echt wel handsdown paar van de meest lachen matches die ik ooit heb gespeeld ..
Ren je samen rond, tik je wat single heroes aan (of duo's en dan eentje focusen) en weg ben je vervolgens weer XD .. Hilarisch!
Een tank is een damage soaker. E.T.C., Muradin, Diablo, Chen.. Tyrael is geen damage soaker. Die's dood voordat je 2x met je ogen knippert ondanks zijn hoge HP pool. Er staat nergens dat er vaste pools zijn en uiteraard kies je een hero om een counter tegen de tegenpartij te bieden. Als je ziet dat je tegenstander Kael pakt, is Tyrael de perfecte counter bijvoorbeeld.Hij's beter te spelen als initiator assassin dan als een damage soaker.Postius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:12:
[...]
Het WoW topic is die kant op. Maar serieus als je in dit soort termen denkt...niet handig bij dit soort spellen. Ben je er ook zo 1tje die alleen maar gelooft dat 1 tank, 2 assasins, 1 support + specialist de enige viable team combo is?
Tyrande gaat het team niet levend houden met haar healing, maar is een goede support voor stuns en mapcontrol. Een team combo baseer je op basis van de map en tegenstanders. Er is geen ideale combo die altijd en overal werkt.
Tanken kan je wel zeker. Stuns uitdelen, damage van assassins opzuigen door tussen jouw en hun team rond te hoppen. Het is een teamgame voor een reden. Samenspel en je rol goed vervullen doet wonderen.
Diverse tanky-builds van Tyreal zeggen toch het tegenovergestelde hoor ..Furinax schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:37:
[...]
Tyrael is geen damage soaker. Die's dood voordat je 2x met je ogen knippert ondanks zijn hoge HP pool.
Sure, hij is geen arthas, ETC of Diablo tier soaker .. Maar Tyreal kan er met de juiste build behoorlijk wat van hoor
http://www.heroesfire.com...port-tank-and-dps-wip-174
en
http://www.heroesfire.com...-hybrid-tank-support-2454
Het feit dat Tyreal met deze builds zowel wat klappen kan vangen als ook kan uitdelen maakt hem JUIST een tank .. Hem laten leven is niet slim, want hij doet pijn. Hem doodmaken gaat echter niet zomaar, want hij soaked aardig damage.
Je moet hem targeten, maar je kunt hem niet snel killen .. Tanky enough imo
[ Voor 37% gewijzigd door Darkfreak op 22-05-2015 14:44 ]
Deze set-up zie je ook in andere moba's, Tank, support, een carry, een mid en dan nog een jungler. Het is echt niet dat dit idee uit WoW komt. Maar je hebt wel gelijk dat sommige combinaties werken ook al is het niet standaard, maar dat hangt ook zwaar af van de spelers en welke heroes je precies hebt. Daarnaast werkt het vaak alleen tegen teams die dan niet goed communiceren of spelen. Er is een reden dat support+tank+assassins een standaard is en dat is dat het goed werkt.Postius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:12:
[...]
Het WoW topic is die kant op. Maar serieus als je in dit soort termen denkt...niet handig bij dit soort spellen. Ben je er ook zo 1tje die alleen maar gelooft dat 1 tank, 2 assasins, 1 support + specialist de enige viable team combo is?
Veel mensen hebben daar last van in dit spel. Er is geen meta, de meerderheid van de spelers is ontzettend slecht en heeft geen idee. Ontzettend veel dingen kunnen werken (4 assasins + 1 tank). 3 tanks + 2 specialists. Ik weet niet of het door alle WoW spelers komt maar bij dit spel zie je echt teveel "domme" opmerkingen die niet geldig zijn in een PvP spel maar PvE. Een tank bestaat niet in een PvP game, je hebt geen taunt, of shout om aggro te trekken. Er is niet zoiets als tanken tegen mensen, er is alleen maar hopen dat ze dom genoeg zijn om op iemand te slaan die het meeste HP heeft. Termen als main healer, main tank zijn MMORPG termen en horen totaal niet hierin thuis. ALs je zo denkt dan ben je echt veels te star bezig en tenzij je ontzettend goed bent zou ik me wat afzijdig houden van team composities. Ik zie vaak bij een draft mensen hard zeuren roepen en huilen omdat er niet gedraft wordt wat hun indeale samenstelling is. Wat natuurlijk nergens op slaat want zoals gezegd, ontzettend veel in dit spel werkt. Bijna alles. Healers of support heb je echt niet altijd nodig. Maar het duurt even voordat mensen daarachter komen. Maar probeer niet te doen alsof er maar 1 mogelijke teamcomp is. Dat is gewoon niet zo. Alles kan werken.
Tyael heeft geen harde CC en heeft weinig sustain van zichzelf dus daarom wordt hij niet gezien als een tank maar meer als een BruiserDarkfreak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:43:
[...]
Diverse tanky-builds van Tyreal zeggen toch het tegenovergestelde hoor ..
Sure, hij is geen arthas, ETC of Diablo tier soaker .. Maar Tyreal kan er met de juiste build behoorlijk wat van hoor
en
Het feit dat Tyreal met deze builds zowel wat klappen kan vangen als ook kan uitdelen maakt hem JUIST een tank .. Hem laten leven is niet slim, want hij doet pijn. Hem doodmaken gaat echter niet zomaar, want hij soaked aardig damage.
[ Voor 18% gewijzigd door separhim op 22-05-2015 15:01 ]
Hij's zeker niet slecht. Amplified healing build doet wonderen voor zijn tank skills, maar etc/diablo houden het een stuk langer vol als er geen healer in het team zit. Tyrael daarentegen speelt op dat moment niet zo heel veel meer klaar.Darkfreak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:43:
[...]
Diverse tanky-builds van Tyreal zeggen toch het tegenovergestelde hoor ..
en
Tier2 tank, zeker geen Tier1
http://www.heroesfire.com...port-tank-and-dps-wip-174 kan trouwens niet meer. Cast Aside bestaat niet meer als talent.
[ Voor 6% gewijzigd door Furinax op 22-05-2015 14:48 ]
True, zijn soaking abilities zetten hem op T2.Furinax schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:46:
[...]
Hij's zeker niet slecht. Amplified healing build doet wonderen voor zijn tank skills, maar etc/diablo houden het een stuk langer vol als er geen healer in het team zit. Tyrael daarentegen speelt op dat moment niet zo heel veel meer klaar.
Tier2 tank, zeker geen Tier1
Maar het feit dat Tyreal meer damage eruit dished maakt hem een groter risiko dan andere 'tanks' die je makkelijker kunt negeren.
Een 'tank' heeft naar mijn mening 2 belangrijke aspecten:
Soak (hoeveel klappen kan die vangen)
Threat (hoe groot is het probleem als je hem negeert)
Tyreal scoort op soak lager dan de meeste tanky heroes. Maar op Threat scoort die dan weer hoger
@ cast aside:
Ohja, zie nu pas dat eht een oude build is. Niet goed opgelet
[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 22-05-2015 14:50 ]
De beste tanks op dit moment hebben ook harde CC, (stuns) en dat heeft tyrael niet. Ik vind dat dit ook zeer belangrijk is in een threat rating.Darkfreak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:49:
[...]
True, zijn soaking abilities zetten hem op T2.
Maar het feit dat Tyreal meer damage eruit dished maakt hem een groter risiko dan andere 'tanks' die je makkelijker kunt negeren.
Een 'tank' heeft naar mijn mening 2 belangrijke aspecten:
Soak (hoeveel klappen kan die vangen)
Threat (hoe groot is het probleem als je hem negeert)
Tyreal scoort op soak lager dan de meeste tanky heroes. Maar op Threat scoort die dan weer hoger
@ cast aside:
Ohja, zie nu pas dat eht een oude build is. Niet goed opgelet
Klopt.separhim schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:51:
[...]
De beste tanks op dit moment hebben ook harde CC, (stuns) en dat heeft tyrael niet. Ik vind dat dit ook zeer belangrijk is in een threat rating.
Ik krijg haast de neiging om een excel sheet te maken en ratings te laten berekenen op basis van soak en threat. Soort van HotS tank rating dus, haha
Over de opmerking dat er geen tanks bestaan in mobas:
Duidelijk niet mee eens. Een 'tank' wordt vaak geassocieerd met een tank uit RPG's. Een character dat de aandacht van een mob forceert en klappen vangt. Klopt, zo een soort tank bestaat er maar één voor zover ik weet, en dat is Legionnaire.
Maar de 'tanks' waar ik ik en de meesten het over hebben zijn tanks zoals wij ze in het echte ook kennen. Grote, lompe, gevaarlijke brokken die pijn doen EN tegen een stootje kunnen. Tanks doen minder damage dan designated damage dealers (assassins en diverse specialists in HoN), maar doen wel voldoende damage (of hebben bepaalde abilities) om een serieus gevaar te zijn als je ze negeert. Vervolgens 'moet' je ze dus aanvallen om die reden (iets met target priority). Echter omdat ze meestal wel veel meer HP of dmg reduction hebben, duurt het langer om ze kapot te krijgen. Ergo: Tank.
Ik denk dat een tank zoals jij die als laatste beschrijft zwaar OP zou zijn in enig moba, een melee die zowel damage kan taken en veel schade kunnen doen. Op het moment zijn damage dealers de priorities als je dan ook nog tanks maakt die veel damage kan doen wordt de meta zwaar gericht op stuns en zware damage.Darkfreak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:56:
[...]
Klopt.
Ik krijg haast de neiging om een excel sheet te maken en ratings te laten berekenen op basis van soak en threat. Soort van HotS tank rating dus, haha. Het is dat ik lui ben en het bijna weekend is.
Over de opmerking dat er geen tanks bestaan in mobas:
Duidelijk niet mee eens. Een 'tank' wordt vaak geassocieerd met een tank uit RPG's. Een character dat de aandacht van een mob forceert en klappen vangt. Klopt, zo een soort tank bestaat er maar één voor zover ik weet, en dat is Legionnaire.
Maar de 'tanks' waar ik ik en de meesten het over hebben zijn tanks zoals wij ze in het echte ook kennen. Grote, lompe, gevaarlijke brokken die pijn doen EN tegen een stootje kunnen. Tanks doen minder damage dan designated damage dealers (assassins en diverse specialists in HoN), maar doen wel voldoende damage (of hebben bepaalde abilities) om een serieus gevaar te zijn als je ze negeert. Vervolgens 'moet' je ze dus aanvallen om die reden (iets met target priority). Echter omdat ze meestal wel veel meer HP of dmg reduction hebben, duurt het langer om ze kapot te krijgen. Ergo: Tank.
Zulke tanks bestaan. Dat zijn de characters waar ik en de meesten met 'tank' naar refereren. Tyreal, Arthas, Diablo .. Je wilt ze niet laten roamen, maar je wilt ze ook niet aanvallen. Dus je CCed ze, terwijl je damage dealers en healers afmaakt. Maar als je ze niet kunt CCen, zijn ze wel een groot probleem. Tyreal slaat erop los en dished damage uit, Diablo gooit je heen en weer, doet minor dmg en is gewoon irritant, en arthas dished ook aardige damage als je hem niet CCed.separhim schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:04:
[...]
Ik denk dat een tank zoals jij die als laatste beschrijft zwaar OP zou zijn in enig moba, een melee die zowel damage kan taken en veel schade kunnen doen. Op het moment zijn damage dealers de priorities als je dan ook nog tanks maakt die veel damage kan doen wordt de meta zwaar gericht op stuns en zware damage.
Als je een 'tank' als tegenstander hebt samen met wat dmg dealers en support. Dan CC je meestal de tank en schakel je vervolgens de DD of support uit (afhankelijk van de DDs en support natuurlijk).
Grappig feitje:
In heroes of newerth heb je een tank genaamd Armadon. Die heeft een spamable aoe (beetje zoals abathur's aoe), krijgt nauwelijks dmg als je hem in de rug slaat + triggered aoe als je in zijn rug slaat, en kan slowen. '
Met een patch hadden ze een 0 teveel gezet bij de damage van zijn aoe. Dus opeens rende je als armadon rond en roflstompte je alles en iedereen XD (fun times)
Verwijderd
Het uitelkaar lopen was dus in iedergeval al niet waar - hadden allen geen chase hero.
Het suggereren dat jezelf nova maar eens moet spelen eer dat je weet hoe goed ze is.
Been there done that. In premades, zelfs hero league is nova pretty damn strong.
Al is het mij nog nooit gelukt een heel team uit te roeien zonder mijn ult te gebruiken.
En al helemaal niet een Jaina te tweeshotten.
En jaina een nova 2shotten? is uberhaubt niet mogelijk, heb Jaina tijdje gemained - en is me nog nooit gelukt. Damagewise is het gewoon niet mogelijk.
http://www.reddit.com/r/h...rd_you_might_want_to_sue/
Sylvanas: http://www.dotarena.com/docs/hero/id/2
Arthas: http://www.dotarena.com/docs/hero/id/42
Chen: http://www.dotarena.com/docs/hero/id/44
En ga zo maar door
Ze doen niet de damage van een Jaina bijvoorbeeld, maar dat je tanks niet moet focussen wordt vaak wel heel makkelijk gezegd, echter als het zo makkelijk was dan waren tanks zinloos, en dat zijn ze echt niet.separhim schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:04:
[...]
Ik denk dat een tank zoals jij die als laatste beschrijft zwaar OP zou zijn in enig moba, een melee die zowel damage kan taken en veel schade kunnen doen. Op het moment zijn damage dealers de priorities als je dan ook nog tanks maakt die veel damage kan doen wordt de meta zwaar gericht op stuns en zware damage.
Kijk een Illidan kan redelijk probleemloos over alle tanks heen springen en valt aan wat hij wil (al is dat zonder support ook niet een heel geweldig idee vaak). Echter als Jaina zou ik niet graag langs de gemiddelde tank lopen, je bent zo dood, als ze je stunnen al helemaal.
Verwijderd
Hoewel je toon je niet helemaal correct is, heb je wel gelijk. Behalve dat er geen meta is, de meta is de helden/heldinnen kennen en wie werkt tegen wie en waarom. Er zijn geen items of runes. Hero league is voor 50% het uitkies gedeelte en zorgen dat je met een goed reactie team staat.Postius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:12:
En de combinaties zijn niet steevast tank, healer en aanvullend. 5 Assassins zouden kunnen werken op sommige maps inderdaad. Of 3 specialists met 2 roaming Assassins.. Dubbele healers kan ook interessant zijn en sommige supports zijn niet echt healers maar toch interessant, denk aan Tassadar en Tyrande. Die geven meer intel voor het team.

Bron: Blizzard
Vanavond potje gedaan met wat gasten van dit forum in QM en skype. Goed naar mijn zin gehad 1 Potje verloren meen ik en de rest gewonnen. Nu nog ff iedereen 10 hero's en dan volgende keer HL. Blijf ik leuker vinden dan QM ook al kan het niveau daar soms ook erg laag liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door SirDarkAngel op 22-05-2015 23:31 ]
Moet je is proberen geen standaard team te picken, 10 tegen 1 dat er 1 of 2 mensen in je team helemaal gek worden. Vanaf het begin GG gaan typen, bij alles gaan flamen of gewoon al opgeven van minuut 2. Moraal is imo het allerbelangrijkset dus daarom pick ik meestal maar normaal. Zie tegenwoordig ook vaak dubbele tank, dat werkt tegen squishy high damage teams best aardig.SirDarkAngel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:30:
Er is wel degelijk een ideale team compositie. 4 Assassins met een tank wint minder vaak dan 3 Assasins, een healer en een tank. Een healer is in ieder geval belangrijk, genoeg dps ook. Een tank heeft minder invloed. Zo lees ik de informatie welke Blizzard geeft in ieder geval. Er zijn nog genoeg potjes waar je alsnog kan winnen als je team een andere competitie heeft, maar het is wel minder.
[afbeelding]
Bron: Blizzard
Vanavond potje gedaan met wat gasten van dit forum in QM en skype. Goed naar mijn zin gehad 1 Potje verloren meen ik en de rest gewonnen. Nu nog ff iedereen 10 hero's en dan volgende keer HL. Blijf ik leuker vinden dan QM ook al kan het niveau daar soms ook erg laag liggen.
Ik vind dat het statistiekje van de supports eigenlijk veel interessanter. Maar het loopt allemaal niet zoveel uit een. En je moet met dit soort cijfers altijd oppassen. Abathur heeft verreweg de laagste winrate (of had), kunnen we dan meteen concluderen dat het een hele slechte hero is? Nee absoluut niet! Je zou wel kunnen zeggen, dat er dan waarschijnlijk gameplay mechanics zijn die abathur moeilijker maken om te spelen en/of begrijpen.
Maar dit is ook omdat de meeste mensen totaal geen idee hebben hoe ze moeten vechten. Niemand die ooit flankt of omloopt. Allemaal op 10m2 staan en dan recht door het midden willen raggen in de bottleneck waar een ETC staat. Echt zo frustrerendZe doen niet de damage van een Jaina bijvoorbeeld, maar dat je tanks niet moet focussen wordt vaak wel heel makkelijk gezegd, echter als het zo makkelijk was dan waren tanks zinloos, en dat zijn ze echt niet.
Kijk een Illidan kan redelijk probleemloos over alle tanks heen springen en valt aan wat hij wil (al is dat zonder support ook niet een heel geweldig idee vaak). Echter als Jaina zou ik niet graag langs de gemiddelde tank lopen, je bent zo dood, als ze je stunnen al helemaal.

Vaak zie je dat een tank voorop staat, en iedereen er een beetje omheen staat te dansen omdat ze allemaal rechtdoor de bottleneck in willen waar de tank staat. I.p.v. dat ze even omlopen (want het andere team doet precies hetzelfde). Hier zijn tanks,zeker als etc echt retesterk, maar als je er omheen kan spelen doen ze ook eigenlijk vrij weinig. Ik zie de meeste tanks toch meer als een roadlbock/zone deny dan iets anders.
[ Voor 46% gewijzigd door Postius op 23-05-2015 16:09 ]
Zelfs met Rancor en Manticore in de build lukte het niet om alleen de temple guards tegen te houden.

Welke strategy passen jullie in dit geval toe? Ik wil wel in de cirkel blijven staan, maar als er drie guards om je heen staan wil zelfs een strafe attack niet helpen. En Searing Attack wou ik niet gebruiken omdat ik dan meteen door mn manna heen ben.
Het is ook niet de bedoeling dat je in je eentje de temple guards dood maakt.M-ThijZ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:01:
Net een QM op Sky Temple gedaan met Valla, maar ze heeft wel erg weinig health.
Zelfs met Rancor en Manticore in de build lukte het niet om alleen de temple guards tegen te houden.
Welke strategy passen jullie in dit geval toe? Ik wil wel in de cirkel blijven staan, maar als er drie guards om je heen staan wil zelfs een strafe attack niet helpen. En Searing Attack wou ik niet gebruiken omdat ik dan meteen door mn manna heen ben.
Als je dat wel wilt moet je gaan voor single target damage, niet voor defense abilities.
Als je er namelijk 3 tegelijk hebt dat gaan ze veel te sloom dood.
Verwijderd
Ik gebruik de vampiric attacks op Valla. Dat is bij haar 2de keuze. Anders heeft ze gewoon geen sustain. Op level 20 kan ze met frenzy zich gigantisch snel genezen. Maar early game moet je gewoon een beetje oppassen met die temple guards of hulp vragen.M-ThijZ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:01:
Net een QM op Sky Temple gedaan met Valla, maar ze heeft wel erg weinig health.
@Postius: De moraal is inderdaad heel belangrijk. En dat van op een kluitje staan, komt vaak ook helaas voor.
@SirDarkAngel: Het zijn wel interessante cijfers die je laat zien, maar aan de andere kant kan je er ook op verkijken. Daarnaast zijn er ook 2 supports die niet echte healers zijn.
Klopt. Alleen op het laatst komen alle drie de tempels beschikbaar, dan moet je ook verspreiden als je ze alle drie wilt activeren.RocketKoen schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:27:
[...]
Het is ook niet de bedoeling dat je in je eentje de temple guards dood maakt.
Lukte best goed, en ik was blij dat er geen enemy heroes op mij af kwamen, maar de guards alleen al waren mij de baas.
Daarnaast nog ETC gekocht en wat speelt die leuk zeg

[ Voor 17% gewijzigd door Br3wmaster op 26-05-2015 08:14 ]
Vampiric op Valla is niet zo goed omdat ze te weinig health heeft om er te gebruik van te maken, ze is vaak al dood voordat je het kan regeneraten met je basic attack, daarnaast is basic attack build van Valla zwak in verhouding met de multishot build.Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:39:
[...]
Ik gebruik de vampiric attacks op Valla. Dat is bij haar 2de keuze. Anders heeft ze gewoon geen sustain. Op level 20 kan ze met frenzy zich gigantisch snel genezen. Maar early game moet je gewoon een beetje oppassen met die temple guards of hulp vragen.
@Postius: De moraal is inderdaad heel belangrijk. En dat van op een kluitje staan, komt vaak ook helaas voor.
@SirDarkAngel: Het zijn wel interessante cijfers die je laat zien, maar aan de andere kant kan je er ook op verkijken. Daarnaast zijn er ook 2 supports die niet echte healers zijn.
Je hebt wel gelijk dat de niet alle supports healers zijn en dit geeft Blizzard dan ook niet goed weer.
Vampiric op Valla is niet zo goed omdat ze te weinig health heeft om er gebruik van te maken, ze is vaak al dood voordat je het kan regeneraten met je basic attack, daarnaast is basic attack build van Valla zwak in verhouding met de multishot build.Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:39:
[...]
Ik gebruik de vampiric attacks op Valla. Dat is bij haar 2de keuze. Anders heeft ze gewoon geen sustain. Op level 20 kan ze met frenzy zich gigantisch snel genezen. Maar early game moet je gewoon een beetje oppassen met die temple guards of hulp vragen.
Je hebt wel gelijk dat de niet alle supports healers zijn en dit geeft Blizzard dan ook niet goed weer.
Daarnaast zijn deze cijfers ook iets te gemakkelijk want bepaalde teams/ heroes zijn beter met twee supports, denk aan Illidan, en andere teams hebben genoeg aan 1 healer.
Edit: vreemd ik had de reactie gewijzigd en nu is hij dubbel gepost.
Als ik Valla speel (zoals gister) ga ik inderdaad ook altijd voor de multishot build. Is echt heerlijke build en zolang nova je niet focust met haar ult xD is de dmg output ook echt heerlijk.separhim schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:46:
[...]
Vampiric op Valla is niet zo goed omdat ze te weinig health heeft om er te gebruik van te maken, ze is vaak al dood voordat je het kan regeneraten met je basic attack, daarnaast is basic attack build van Valla zwak in verhouding met de multishot build.
Ik heb alle heroes ( die vrij toegankelijk zijn) gespeeld behalve brightwing.
Tot nu toe een leuk spel, alleen is iedere match er één van uiterste. Of je wint zeer makkelijk of je wordt zwaar ingemaakt. Nu kan dat pech zijn maar ik heb nog geen pot gehad waar het tot het einde aan spannend was. Vaak merk je vanaf het begin, controleren van de temples, verzamelen van coins, tokens, etc of je voor of achter ligt en dan is het lastig om het tij te keren.
Ik moet waarschijnlijk nog een hoop leren in mijn builds, maar heb altijd het idee dat andere heroes veel meer dmg doen
Wat ik ook lastig vind is in het begin wie welke lane pakt. Meestal pak ik degene waar niemand staat, maar vrij snel worden die lanes minder belangrijk (misschien een denk fout) omdat je dan bezig bent met andere objectives, muntjes, spiders, etc.
voeg je toe bij de GoT groep op hots, je kan dit doen door "/join GoT" te typen in het menu, maakt niet uit naar wie. Daar kun je met mensen mee spelen en vraag of hulp.KraveN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:33:
Iemand nog tips voor een beginnende speler ?
Tot nu toe een leuk spel, alleen is iedere match er één van uiterste. Of je wint zeer makkelijk of je wordt zwaar ingemaakt. Nu kan dat pech zijn maar ik heb nog geen pot gehad waar het tot het einde aan spannend was. Vaak merk je vanaf het begin, controleren van de temples, verzamelen van coins, tokens, etc of je voor of achter ligt en dan is het lastig om het tij te keren.
Ik moet waarschijnlijk nog een hoop leren in mijn builds, maar heb altijd het idee dat andere heroes veel meer dmg doenAfhankelijk van je hero ben ik best lang bezig om een groepje npc/foot soldiers af te maken, terwijl andere ze neer hebben met 1 attack (overdreven, maar zo lijkt het).
Wat ik ook lastig vind is in het begin wie welke lane pakt. Meestal pak ik degene waar niemand staat, maar vrij snel worden die lanes minder belangrijk (misschien een denk fout) omdat je dan bezig bent met andere objectives, muntjes, spiders, etc.
Euhm waarom niet? Er zijn best veel heroes waarmee je behoorlijk makkelijk in je eentje de temples kan veilig stellenRocketKoen schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:27:
[...]
Het is ook niet de bedoeling dat je in je eentje de temple guards dood maakt.
Als je dat wel wilt moet je gaan voor single target damage, niet voor defense abilities.
Als je er namelijk 3 tegelijk hebt dat gaan ze veel te sloom dood.
tot en met level 10 moet je in je lanes staan. Je kan wisselen van lane om een kill te maken maar XP is in het begin verreweg het belangrijkst. Voor de rest negeer de eerste paar matches je team, die zullen allerlei onzin roepen.KraveN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:33:
Ik moet waarschijnlijk nog een hoop leren in mijn builds, maar heb altijd het idee dat andere heroes veel meer dmg doenAfhankelijk van je hero ben ik best lang bezig om een groepje npc/foot soldiers af te maken, terwijl andere ze neer hebben met 1 attack (overdreven, maar zo lijkt het).
[ Voor 59% gewijzigd door Postius op 26-05-2015 14:19 ]
Veel spellen gaan 1 kant op. Vooral spellen op een wat hoger niveau lopen redelijk gelijk op en zelfs daar kantelt het nog wel eens.KraveN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:33:
Zoals hierboven al gezegd, speel met een groepje en kijk wat andere zeggen als je speelt en bekijk de map waar andere pingen. Tot level 10 doe je er vaak (uitzonderingen daar gelaten, maar daar kom je vanzelf wel achter) een lane te pakken die andere niet pakken en daar xp te farmen. Vooral niet dood te gaan en vanaf level 10 je bij de overige mensen toe te voegen.
Blijf lastig uit te leggen hier, omdat er veel uitzonderingen zijn en het ook eraan ligt met welke hero je speelt. Ik zou een hero pakken die je leuk vind en daar voorlopig mee gaan spelen en lekker got games joinen. (lekker verliezen met de rest ;-) )
Er wordt veel onzin geroepen, maar zou ze niet negeren. Denk dat je juist moet luisteren, merk je vanzelf wat goed en wat slecht advies was.Postius schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:18:
[...]
tot en met level 10 moet je in je lanes staan. Je kan wisselen van lane om een kill te maken maar XP is in het begin verreweg het belangrijkst. Voor de rest negeer de eerste paar matches je team, die zullen allerlei onzin roepen.
[ Voor 11% gewijzigd door SirDarkAngel op 26-05-2015 14:22 ]
Welke talents kies je voor deze multishot build?Br3wmaster schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:06:
[...]
Als ik Valla speel (zoals gister) ga ik inderdaad ook altijd voor de multishot build. Is echt heerlijke build en zolang nova je niet focust met haar ult xD is de dmg output ook echt heerlijk.
Opzich heb je gelijk alleen zou ik het anders formuleren. Het is belangrijk dat je niet de exp verliest dus je moet altijd iemand in de lanes hebben staan tot level 10. Je kan wel 1 of 2 roamers hebben die rondlopen om kills te krijgen.Postius schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:18:
[...]
tot en met level 10 moet je in je lanes staan. Je kan wisselen van lane om een kill te maken maar XP is in het begin verreweg het belangrijkst. Voor de rest negeer de eerste paar matches je team, die zullen allerlei onzin roepen.
Over het algemeen pak ik eigenlijk de standaard multishot build (of zo is hij mij tijdje terug uitgelegd).M-ThijZ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:23:
[...]
Welke talents kies je voor deze multishot build?
http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#pHZI
Best veel ja. Maar niet allemaal.Postius schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:18:
[...]
Euhm waarom niet? Er zijn best veel heroes waarmee je behoorlijk makkelijk in je eentje de temples kan veilig stellen
Elke hero heeft zijn sterke punten. En bij Valla is dat niet het solo/tanken van knight camps.
Over het algemeen krijgen objectives prioriteit boven lanes. Vooral bijvoorbeeld bij Haunted Mines.separhim schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Opzich heb je gelijk alleen zou ik het anders formuleren. Het is belangrijk dat je niet de exp verliest dus je moet altijd iemand in de lanes hebben staan tot level 10. Je kan wel 1 of 2 roamers hebben die rondlopen om kills te krijgen.
Op bijvoorbeeld pyramides heb je wel dat tegenwoordig wat ik zie het voornamelijk wat vechten is rond daaromheen, en soms de bot lane daar al niet aan mee doet, en uiteindelijk elk team eentje heeft en de rest snel terug gaat naar lanes. Maar objectives worden zeker niet genegeerd tot lvl 10.
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.