Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:12
kwam dit tegen, zitten interessante heroes tussen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=um0eHA_uhJc]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:13:
eventjes gespeeld met Kael, denk wel dat ik eem living bomb build ga gebruiken, imo Kael's beste ability met Pyroblast als Heroic, vond de Phoenix namelijk redelijk underwhelming uiteindelijk, had die wat beter verwacht.
Ja, maar de Pyrocast is zo belachelijk lang.

@Mooyal: Tja, smaken verschillen.. voor Siege vind ik Sylvanas ook leuk. Azmodan meh. Abathur bah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Ik zag dat ik nog wat keys had in me spam mail.

voor de lief hebbers.
1) Z64DFB-6ZYZ-VTPPPF-NVZV-MH6HZ7
2) J6H7WX-6ERE-FRG4WX-GRWT-MPCFMZ
3) T62GV2-RW7Z-BXGVFZ-HM6P-NRWDFD
4) P7J46G-6BHC-VHN2HD-C87Z-9YHVXC

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Kael'thas heeft hetzelfde probleem dat je met Jaina hebt. Beweegt traag en is fragiel, maar kan een hoop damage doen.

Probleem met veel random teams is dat mensen vaak wegrennen en dan staat je daar alleen als fragiel tovenaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:07:
Die Kael'thas heeft hetzelfde probleem dat je met Jaina hebt. Beweegt traag en is fragiel, maar kan een hoop damage doen.

Probleem met veel random teams is dat mensen vaak wegrennen en dan staat je daar alleen als fragiel tovenaartje.
Heb anders net mijn eerste hero league als Kael gedaan en nog grof gewonnen ook. Tja tuurlijk ga je makkelijk dood, maar Illidan heeft niets aan evasion want dat zijn basic attacks en Pyroblast is zo bijna een oneshot :) pleur er daarna nog living bomb op en dan is het helemaal gedaan.

Mijn build atm (vrij standaard)

Convection (+Flamestrike damage op gravity lapse victims) > Gathering Power > Fission Bomb (75% extra explosie damage op living bomb) > Pyroblast (want awesome) > Chain Bomb (Explosies planten nieuwe living bombs) > Ignite (Heroes krijgen living bomb als ze geraakt worden door flamestrike) > Presence of Mind (50% range op pyro radius en 10 sec cooldown minder)

Ik wil best nog wel wat tweaken maar dit werkt wel lekker, denk dat Arcane Power/Bolt of the Storm ook heel makkelijk kunnen en Mana addict ook zeker niet slecht is als eerste talent.

Ik wil nog wel wat meer testen met de Phoenix hoor, maar in de coop games vond ik het een beetje meh, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:37:
[...]

Heb anders net mijn eerste hero league als Kael gedaan en nog grof gewonnen ook. Tja tuurlijk ga je makkelijk dood, maar Illidan heeft niets aan evasion want dat zijn basic attacks en Pyroblast is zo bijna een oneshot :) pleur er daarna nog living bomb op en dan is het helemaal gedaan.

Mijn build atm (vrij standaard)

Convection (+Flamestrike damage op gravity lapse victims) > Gathering Power > Fission Bomb (75% extra explosie damage op living bomb) > Pyroblast (want awesome) > Chain Bomb (Explosies planten nieuwe living bombs) > Ignite (Heroes krijgen living bomb als ze geraakt worden door flamestrike) > Presence of Mind (50% range op pyro radius en 10 sec cooldown minder)

Ik wil best nog wel wat tweaken maar dit werkt wel lekker, denk dat Arcane Power/Bolt of the Storm ook heel makkelijk kunnen en Mana addict ook zeker niet slecht is als eerste talent.

Ik wil nog wel wat meer testen met de Phoenix hoor, maar in de coop games vond ik het een beetje meh, maargoed.
Tja, ik ga ook voor de living bomb build. Met de eerste 2 keuzes loop ik ook nog te experimenteren. En 1op1 is Illidan geen probleem inderdaad. Gewoon even forcegrippen, wat bommetjes in hem en een flamestrike eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:57
Gister level 20 geworden. Gaat nu toch wel heel langzaam dus denk dat ik maar een stimpack voor een maand ga kopen zodat het levelen en gold verzamelen toch net wat sneller gaat. atm wel 8k gold en 6 heroes. Twijfel nog even of ik wat goedkopere ga halen of 1 duurdere :)

Kael in try mode geprobeerd en zag er leuk uit maar ik wacht nog wel even tot hij wat in prijs gedaald is.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
ik geil op visuele effecten en kael doet het gewoo nniet voor mij. Geen 15k waard.
Thrall of Jaina wordt het, om 15k over te houden voor Johanna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mijn 10k gold is binnen, I'm ready for you Johanna :)
15k gold zijn imo geen enkele heroes waard aangezien 2 weken later de pricedrop is naar 10k.
Br3wmaster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:20:
atm wel 8k gold en 6 heroes. Twijfel nog even of ik wat goedkopere ga halen of 1 duurdere :)
ik zou zeggen ga wat voor goedkopere zodat je ranked kan gaan doen (10 heroes nodig namelijk) 2k gold voor Lili of Valla zeer goede keuze bijvoorbeeld, 2 heroes die enorm sterk zijn en je ziet ze ook veel in ranked mode.
of tenzij je een duurdere echt helemaal over de top vind en echt jouw ding is dan moet je daar wel voor gaan.

[ Voor 68% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2015 10:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:07:
mijn 10k gold is binnen, I'm ready for you Johanna :)
15k gold zijn imo geen enkele heroes waard aangezien 2 weken later de pricedrop is naar 10k.

[...]

ik zou zeggen ga wat voor goedkopere zodat je ranked kan gaan doen (10 heroes nodig namelijk) 2k gold voor Lili of Valla zeer goede keuze bijvoorbeeld, 2 heroes die enorm sterk zijn en je ziet ze ook veel in ranked mode.
of tenzij je een duurdere echt helemaal over de top vind en echt jouw ding is dan moet je daar wel voor gaan.
Valla en Lili heb ik inderdaad al. Erg leuk om te spelen. Denk dat ik inderdaad nog maar 4 goedkopere heroes ga halen. Iemand ervaring met Malfurion bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Br3wmaster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Valla en Lili heb ik inderdaad al. Erg leuk om te spelen. Denk dat ik inderdaad nog maar 4 goedkopere heroes ga halen. Iemand ervaring met Malfurion bijvoorbeeld?
Malfurion, lilli, Muradin, Valla
Allemaal goedkoop en leuk om te spelen.

Malfurion is zeker na de life-seed talent een healing beest :)
http://www.heroesfire.com/hots/wiki/talents/life-seed-talent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Furinax schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Malfurion, lilli, Muradin, Valla
Allemaal goedkoop en leuk om te spelen.

Malfurion is zeker na de life-seed talent een healing beest :)
http://www.heroesfire.com/hots/wiki/talents/life-seed-talent
Dan hoef ik nog maar 3 heroes voor ik level 30 ben :9 . Vanavond is wat potjes met hem spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
Br3wmaster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Malfurion lijkt veel op Lili, het is alleen iets actiever spelen omdat de heal niet autocast is. Verder een cc, een low cost damage ability en een actieve trait om mana van hero's te herstellen. De ultimates zijn zo goed als hetzelfde. Als je Lili veel speelt in hero league is het handig om ook Malfurion te hebben voor wanneer de tegenstander Lili al heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
dio22 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:31:
[...]

Malfurion lijkt veel op Lili, het is alleen iets actiever spelen omdat de heal niet autocast is. Verder een cc, een low cost damage ability en een actieve trait om mana van hero's te herstellen. De ultimates zijn zo goed als hetzelfde. Als je Lili veel speelt in hero league is het handig om ook Malfurion te hebben voor wanneer de tegenstander Lili al heeft gekozen.
Duidelijk verhaal. Ga ik die in ieder geval halen vanavond. Klinkt wel als een leuke hero so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ik ben groot Reghar fan. Goede healing en als je hem correct speelt ook nog eens goede damage.
In teamfights Bloodlust activeren (indien je een goed team hebt uiteraard) en weg is het andere team.

Hij's wat lastiger in leven te houden omdat het een melee support class is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Je moet ook niet in melee gaat staan als Rehgar, je dps is zo laag dat dat echt geen zin heeft.
Rehgar is juist heel makkelijk in leven te houden (afgezien van tassadar denk ik zelfs het makkelijkst van de support heroes) omdat hij naar zijn wolf kan switchen en een full hp heal heeft.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
pica schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:15:
Je moet ook niet in melee gaat staan als Rehgar, je dps is zo laag dat dat echt geen zin heeft.
Rehgar is juist heel makkelijk in leven te houden (afgezien van tassadar denk ik zelfs het makkelijkst van de support heroes) omdat hij naar zijn wolf kan switchen en een full hp heal heeft.
Reghar heeft van alle heal-support heroes de hoogste damage output. In volledige team gevechten moet je inderdaad op de achtergrond blijven, maar hij kan perfect als een ninja-assassin de lage HP heroes afmaken.
Het komt regelmatig voor dat ik praktisch net zoveel siege/hero dmg als de andere heroes doe + ook nog eens top healer ben.

Het vergt wat oefening, maar dan ben je ook meteen heel wat meer waard voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Dan heb je het over 3v3 situaties denk ik? Dan heb je wel gelijk, maar 3v3s komen eigenlijk alleen early/mid game voor (tot 12/13), daarna zou je eigenlijk altijd als 5 moeten roamen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 08:33
Ik ga nu voor thrall. Lijkt mij zo geweldige hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:03
Zijn er nog Tweakers welke een gokje gaan wagen in de world championship qualifiers? http://eu.battle.net/heroes/en/blog/19127984

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Zijn er nog mensen die samen wil spelen.

Laat me even weten, sturen even een berichtje

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-09 10:44
Ik speel nu lol maar de meeste potjes duren toch wel 40 a 45 minuten. Hoe zit dit met hots? Is het een beetje toegankelijk als lol speler en wat zijn de beste tips voor een nieuwe speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
StefanKelevra schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:07:
Ik speel nu lol maar de meeste potjes duren toch wel 40 a 45 minuten. Hoe zit dit met hots? Is het een beetje toegankelijk als lol speler en wat zijn de beste tips voor een nieuwe speler?
Stuk toegankelijker, oa geen items te kopen. Verder duren potjes een minuut of 20. Beste tips? Doorloop de tutorial en speel alle free heroes naar level 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
Xzito schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:05:

3) T62GV2-RW7Z-BXGVFZ-HM6P-NRWDFD
Gebruikt, dankjewel. De 4e was trouwens ook al gebruikt.

Bekse, dankjewel voor je antwoord. Ik ga het eens proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door StefanKelevra op 16-05-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
StefanKelevra schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Gebruikt, dankjewel. De 4e was trouwens ook al gebruikt.

Bekse, dankjewel voor je antwoord. Ik ga het eens proberen :)
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
Tutorial doorlopen. Vanavond mits tijd maar eens een potje spelen. Tutorial was trouwens nog best leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
StefanKelevra schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:19:
Tutorial doorlopen. Vanavond mits tijd maar eens een potje spelen. Tutorial was trouwens nog best leuk om te doen.
Er kunnen nu 2 dingen gebeuren; of je vind hots beter dan LoL of je keert terug naar LoL.
ik heb nu al zeker 4 maanden geen LoL meer gespeeld, ik vind hots echt veel leukerder spelen, en de potjes duren maar max 25 minuten ipv 45 minuten bij LoL. ook die gare items zijn er gelukkig uit, elke summoner weer een andere itembuild en je moet weer je de juiste rune setup aanklikken etc....veel lastiger en het bied eigenlijk weinig toegevoegde waarde aan de game.

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2015 16:03 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:02:
[...]

Er kunnen nu 2 dingen gebeuren; of je vind hots beter dan LoL of je keert terug naar LoL.
ik heb nu al zeker 4 maanden geen LoL meer gespeeld, ik vind hots echt veel leukerder spelen, en de potjes duren maar max 25 minuten ipv 45 minuten bij LoL. ook die gare items zijn er gelukkig uit, elke summoner weer een andere itembuild en je moet weer je de juiste rune setup aanklikken etc....veel lastiger en het bied eigenlijk weinig toegevoegde waarde aan de game.
Het nadeel van items is dat bijna iedereen toch voor dezelfde build gaat.
Of je wint wordt vooral bepaald of je carry item X voor minuut Y krijgt. En een hoop gezeik over killstealen en die carry de schuld geven als je verliest als gevolg.

Hier kun je lekker vanaf minuut 1 elkaar doodmaken :D
Ik speelde hiervoor HoN. Maar het laatste jaar eigenlijk alleen de game mode Midwars (all random all mid).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
ik vroeg me af, als je doodgaat duurt het telkens langer tegen dat je respawned. Maar is het steeds langer door het aantal keer je dood gaat of doordat je verder in het spel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Benosa schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:49:
ik vroeg me af, als je doodgaat duurt het telkens langer tegen dat je respawned. Maar is het steeds langer door het aantal keer je dood gaat of doordat je verder in het spel zit?
Elke death komt er 5 sec bij op de klok. Met een max van 30s

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:30
RocketKoen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:55:
[...]

Elke death komt er 5 sec bij op de klok. Met een max van 30s
Dat klopt niet, lategame ben je soms een minuut down. Ik kan helaas geen formule vinden, maar ik vermoed dat het op je level is gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
je death is op basis van hoe lang de match duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
iBasch schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:02:
[...]

Dat klopt niet, lategame ben je soms een minuut down. Ik kan helaas geen formule vinden, maar ik vermoed dat het op je level is gebaseerd.
Oh sorry... Verkeerde game :+ Ik dacht dat ik in het diablo topic zat :P

In HotS is het inderdaad gebaseerd op het level van je team.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31
Xzito schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:05:
Ik zag dat ik nog wat keys had in me spam mail.

voor de lief hebbers.

2) J6H7WX-6ERE-FRG4WX-GRWT-MPCFMZ
Taken en dank je! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:14
Aangezien ik van iemand een beta key heb mogen gebruiken, wil ik er zelf weer 4 terug geven!

Members only: codes
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
RocketKoen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:31:
[...]

Oh sorry... Verkeerde game :+ Ik dacht dat ik in het diablo topic zat :P

In HotS is het inderdaad gebaseerd op het level van je team.
Dit inderdaad, niet hoe lang een match duurt, maar het level van je team. Kwam ik gisteren ook achter toen wij in 30 seconde spawnde en tegenstander in 50 seconde, dat is geen goed teken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Volgens mij is het 3 seconden per level van je team. dus 1 minuut op level 20, en dat is geloof ik ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb nog wel een idee voor Blizzard, niet dat ze het ooit zullen doen, maar het is leuk om er over te dagdromen:

Permabans voor alle spelers die nu ineens voor Lili met full serpent talents gaan. (Voor degene die het niet weten, die zijn nogal bugged).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:42:
Ik heb nog wel een idee voor Blizzard, niet dat ze het ooit zullen doen, maar het is leuk om er over te dagdromen:

Permabans voor alle spelers die nu ineens voor Lili met full serpent talents gaan. (Voor degene die het niet weten, die zijn nogal bugged).
QQ
Het is een sterke build, maar om nu meteen te klagen over bugs en bans...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:42:

En daarom is het ook een beta, had idd ook al gezien dat die healing/bounce serpent talents zorgen voor gigantisch goede healing. zolang je maar genoeg targets in de buurt hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:16:
[...]

QQ
Het is een sterke build, maar om nu meteen te klagen over bugs en bans...
Het is een bug. Dat is niet klagen, dat is een feit. Dit is meerdere malen door Blizzard bevestigd. En dan ja, ik vind dat mensen die bewust bugs misbruiken een ban verdienen.

Overigens wel weer typische reactie van een bepaald soort spelers...

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 17-05-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Het is een bug. Dat is niet klagen, dat is een feit. Dit is meerdere malen door Blizzard bevestigd. En dan ja, ik vind dat mensen die bewust bugs misbruiken een ban verdienen.

Dus omdat blizzard een fout maakt moeten spelers gebanned worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Je weet zelf ook wel dat die bans niet gaan komen. Je weet dat de game in beta is nog tot 2 juni?
Zelfs daarna krijg je vast nog wel meer onontdekt spul, dus ja, je zult ermee moetne omgaan of gewoon een tijd niet spelen ipv meteen te gaan huilen dat speler gebanned moeten worden. Om dan meteen op de man te gaan spelen en beginnen te zeuren over typische reacties vind ik ook niet erg gepast.

Wat mij betreft nerfen ze de healing maar laten ze die mechanic erin. Maakt Lili ook wat interesanter om te spelen ipv constant q te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wlie schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Dus omdat blizzard een fout maakt moeten spelers gebanned worden 8)7
Aan het trollen of zo slecht in lezen, dat schrijf ik nergens.

Spelers moeten gebanned worden die bewust bugs misbruiken. Laten we zeggen dat als BW teleport op bepaald soort minions in bepaalde volgorde, het spel crasht. En als ik dat nou elke keer doe wanneer mijn team verliest. Dan is dat voor jouw prima en moet ik er vooral mee doorgaan? Dat is immers hoe Blizzard het heeft gemaakt.
Om dan meteen op de man te gaan spelen en beginnen te zeuren over typische reacties vind ik ook niet erg gepast.
Euhm, heb je uberhaupt gelezen waar ik op reageerde.

Reacties in de trant van 'QQ', dat is op de man spelen. En dat komt inderdaad altijd van een bepaald soort spelers. Ik zelf vind dat je je W/L misschien wat minder serieus moet nemen als je vooral maar zoveel mogelijk bugs misbruikt om die hoger te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
Vind het spel erg leuk, potjes die je lijkt te verliezen kan je makkelijk omkeren met een beetje teamplay. Speel nu voornamelijk met Valla, erg tof. Als er mensen zijn die graag samen willen spelen mijn b.net acc is Kelevra#1785

Misschien dat ik het ook leuk vind omdat het me goed af gaat tot zover. 9 gewonnen 3 verloren.
4 van de 4 potjes met valla gewonnen :)

[ Voor 23% gewijzigd door StefanKelevra op 17-05-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Aan het trollen of zo slecht in lezen, dat schrijf ik nergens.

Spelers moeten gebanned worden die bewust bugs misbruiken. Laten we zeggen dat als BW teleport op bepaald soort minions in bepaalde volgorde, het spel crasht. En als ik dat nou elke keer doe wanneer mijn team verliest. Dan is dat voor jouw prima en moet ik er vooral mee doorgaan? Dat is immers hoe Blizzard het heeft gemaakt.
Nee, geen van beiden.
Ik ben alleen van mening dat wanneer spelers gebruik maken van de functies die standaard in het spel aanwezig zijn ze NOOIT gebanned mogen worden. Wanneer je externe tools gebruikt is dat uiteraard een ander verhaal.
Blizzard maakt het mogelijk om met deze (buggy) build te spelen, waarom zou je dat dan niet mogen doen?

En in jouw voorbeeld; netjes is het niet maar de fout ligt bij Blizzard, zij zijn dan ook degene die je hierop aan moet spreken, niet de spelers die het (mis)bruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dan liggen wij zover uit elkaar van wat we acceptabel vinden dat we nooit het eens gaan worden nee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 17-05-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:35:
Dan liggen wij zover uit elkaar van wat we acceptabel vinden dat we nooit het eens gaan worden nee :)
Het probleem is vooral realistisch en logisch redeneren, iets wat jij niet doet. Mensen bannen voor het spelen van een hero die sterk is? Want dat is wat het is, niemand gebruikt exploits of hacks of cheats, enkel een beschikbare hero en haar talents.

Het is dan wel niet de bedoeling dat die talent zo goed is maar daar hebben spelers geen schuld aan.

Blizzard moet gewoon dit soort dingen direct hotfixen of de hero uitschakelen in (tenminste) ranked mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Twylight schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Het probleem is vooral realistisch en logisch redeneren, iets wat jij niet doet. Mensen bannen voor het spelen van een hero die sterk is? Want dat is wat het is, niemand gebruikt exploits of hacks of cheats, enkel een beschikbare hero en haar talents.

Het is dan wel niet de bedoeling dat die talent zo goed is maar daar hebben spelers geen schuld aan.

Blizzard moet gewoon dit soort dingen direct hotfixen of de hero uitschakelen in (tenminste) ranked mode.
Zo vind ik het logisch dat je niet bugs gaat exploiten. Dit gaat niet over balance, het gaat om het misbruiken van bugs. Dat wordt in het gemiddelde spel glitchen genoemt en niet geaccepteerd door iig de community. Maar in andere spellen wordt het dus door velen als acceptabel gezien.

Waarom het niet logisch zou zijn dat je bugs niet misbruikt begrijp ik nog niet helemaal. Maar goed gezien ik blijkbaar niet logisch redeneer zal dat vast dr oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En wie moet er allemaal een ban krijgen dan?

Iedereen die sinds de patch Li-Li gespeeld heeft? Ze is free-to-play deze week dus dat zijn er nogal wat.

En zo niet, hoe bewijs je wie wel en niet "misbruik" heeft gemaakt van deze "bug"? Wat is misbruik? Li-Li spelen en die talent kiezen?

Wat nou als iemand gewoon Li-Li speelt omdat ze haar een keer willen proberen en er achter komen dat ze best wel sterk is en er mee door spelen (onwetend dat het niet de bedoeling is dat ze zo sterk is)? Ook een ban?

Dit is geen "exploit", dit is gewoon een hero die tijdelijk overpowered is en waar de gehele player-base mee te maken heeft dan wel door zelf, tegen of met Li-Li te spelen. Naast het feit dat we gewoon nog in beta zitten kunnen dit soort dingen altijd wel eens gebeuren in online games.

Blizzard is heus wel op de hoogte van wat er aan de hand is en als ze het echt als een enorm probleem zagen was het al wel opgelost.

Kan me nog een keer herinneren dat een bepaalde passive skill van de Retribution Paladin in World of Warcraft na een nieuwe patch zichzelf constant bleef vermenigvuldigen waardoor deze class naar mate een gevecht langer duurde steeds meer en meer damage begon te doen tot wel 10-20 keer de damage van andere classes. Hier hoefde je als speler niks speciaals voor te doen, door gewoon je character te spelen zoals je normaal ook deed maakte je "gebruik" van deze bug. Het was binnen een of twee uur opgelost middels een hotfix. Stel je voor dat Blizzard elke Retribution Paladin die het spel gespeeld had in de tijd dat deze bug in het spel zat had gebanned. Dat slaat toch nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat meer experimenten gedaan met Kael'thas. Survivability is niet echt te verbeteren. De eerste optie doet relatief weinig naar mijn gevoel. Beter is het om Mana addict te pakken of die convection eventueel.

2de optie, flamestrike geeft mana terug. Je kunt langer in je lane blijven en hoeft minder vaak terug.

Buiten Living bomb pad nog niet veel ge-experimenteerd. Qua tekst is het duidelijk heel sterk. Als iemand een experiment buiten living bomb heeft gedaan heeft en dat werkt, hoor ik het graag.

De Ultimates, meer ge-experimenteerd met Pyroblast, omdat de cast tijd hoog is moet je zeker weten dat de vijandelijke held binnen je cirkel blijft voordat hij gevuurd wordt. Per vijandelijke held geraakt 10 seconden minder is leuk als je ze alle 5 weet te raken. (Normale Pyro CD is 50 seconden xD )

Over Nova.. is Triple-Tap gebuffed? Ik golfde weg op de banshees met Sylvanas en de Tripletap werd opnieuw verbonden en ik ging alsnog dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sowieso wil je als Kael Bolt of the Storm hebben zowat. Die Pyroblast talent is ook wel leuk, maar Bolt geeft Kael net wat meer overlevingskans (of gank kans, wat je wil)

Heb nog met de phoenix geëxperimenteerd maar die vind ik echt meh, tenzij je echt geen fatsoenlijke push hebt want dat geeft die phoenix dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Van het weekend ook paar potjes Lili gespeeld. Ging vaak al voor de Serpent build maar zoals hier boven al een discussie aan de gang is, die build is nu wel heel erg sterk :9 .

Daarnaast level 23 geworden (nog 7 te gaan) en Malfurion gekocht. Ook erg leuke support trouwens :) . Nu weer bijna 10k gold dus twijfel nog even of ik Jana ga halen of nog wat goedkopere champs.

Nog mensen die vanavond wat quick match willen spelen? Heb al een aantal van jullie in mijn friendlist dus dat zou sowieso wel goed moeten komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sylvanas had ik de eerste 2 weken dat ze uit was redelijk gemasterd vind ik zelf. En die vond ik al die tijd gewoon OP aanvoelen.
Is dat nu hetzelfde met Kael'thas? die heb ik nog niet gespeeld helaas.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:13:
Sylvanas had ik de eerste 2 weken dat ze uit was redelijk gemasterd vind ik zelf. En die vond ik al die tijd gewoon OP aanvoelen.
Van het weekend paar keer tegen Kael'thas gespeeld maar vond hem niet bijzonder goed. (kan natuurlijk ook aan de speler liggen) . Ik wacht sowieso wel tot hij f2p wordt dan kan ik zelf is even met hem klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kael'thas is helaas behoorlijk overpowered. Tot level 12 is het prima te doen om tegen hem te spelen.
Level 13 = Semigod
Level 16 = God

Hij kan dan bijvoorbeeld Valla op 100% health met 1 flamestrike omleggen.In Hero League is hij standaard keuze. Zie nog wel een nerf aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:53
Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:13:
Hij is moeilijk te spelen want ziijn E is vrij lastig af te krijgen zonder goed te kunnen mikken, maar vanaf level 16 heeft hij een talent, die ervoor zorgt dat hij zeer snel heroes kan bursten en dat maakt hem zeer sterk bij goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gezien bovenstaande reacties heb ik dus te maken gehad met mensen die hem niet echt lekker kunnen spelen. Toch maar is een try geven in try mode vanavond dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:44:
Gezien bovenstaande reacties heb ik dus te maken gehad met mensen die hem niet echt lekker kunnen spelen. Toch maar is een try geven in try mode vanavond dan
Hij zit in hetzelfde bootje als Illidan en Jaina, als je goede spelers hebt dan zijn ze zeer goed, maar als de speler dat niet echt weet wat hij aan doen is dan is hij niet goed nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
In principe is hij heel erg als jaina. Vergelijken met Illidan vind ik lastig, want die is toch wel echt heel anders en veel minder squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kwam net dit filmpje tegen op het US forum van battle.net
[YouTube: https://youtu.be/fga3B3qdZ1s]
Uiteraard faalt die gozer met zijn team, maar je kunt goed zien hoe heel damage Kael'Thas doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Sissors schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:51:
In principe is hij heel erg als jaina. Vergelijken met Illidan vind ik lastig, want die is toch wel echt heel anders en veel minder squishy.
Ik bedoel niet qua hoe hij speelt. Ik bedoel meer dat als de speler slecht is dan is Illidan ook zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Hij zit in hetzelfde bootje als Illidan en Jaina, als je goede spelers hebt dan zijn ze zeer goed, maar als de speler dat niet echt weet wat hij aan doen is dan is hij niet goed nee.
Zal ik de slechte spelers wel tegen gekomen zijn. Gelukkig maar als ik de verhalen zo lees :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Zal ik de slechte spelers wel tegen gekomen zijn. Gelukkig maar als ik de verhalen zo lees :9
Kijk maar naar het filmpje hierboven, dan kun je zien hij idioot ignite is. Het zorgt ervoor dat een goed getimed flamestrikes compleet overpowered is. Maar hij is squishy en heeft geen escape en vaak zie je de slechtere spelers om verkeerde posities staan waardoor ze snel worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm denk dat ik hem toch wel wil spelen van alles wat ik nu ziet ;p en dan niet alleen door de filmpjes van goeie spelers maar hij lijkt me ook wel gewoon een toffe hero

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47
Voor de mensen die nog beta keys zoeken:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Post even welke key je gebruikt hebt als je er een gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Kijk maar naar het filmpje hierboven, dan kun je zien hij idioot ignite is. Het zorgt ervoor dat een goed getimed flamestrikes compleet overpowered is. Maar hij is squishy en heeft geen escape en vaak zie je de slechtere spelers om verkeerde posities staan waardoor ze snel worden uitgeschakeld.
Filmpjes mag ik helaas niet bekijken op het werk :9 . Maar zal me er vanavond wat verder in verdiepen. Zo te horen is hij in 'goede handen' best wel een sterke Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:46:
[...]

Filmpjes mag ik helaas niet bekijken op het werk :9 . Maar zal me er vanavond wat verder in verdiepen. Zo te horen is hij in 'goede handen' best wel een sterke Hero.
Om het kort te maken, 4 heroes gaan dood vanaf minstens helft van HP, door 1 ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:51:
[...]

Om het kort te maken, 4 heroes gaan dood vanaf minstens helft van HP, door 1 ability.
Dat is wel behoorlijk insane o.O . Ben ik blij dat ik gister alleen tegen de slechte Kael spelers heb gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Dat is wel behoorlijk insane o.O . Ben ik blij dat ik gister alleen tegen de slechte Kael spelers heb gespeeld :9
Ja je moet de juiste talent ervoor hebben maar dan kan ie enorm bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Is het misschien toch wel leuk om hem te kopen mits hij 10k wordt . Maar zo zijn er nog wel wat meer Heroes die ik wel zou willen jammer dat je gold maar 1 keer kan uitgeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pica schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:41:
Dan heb je het over 3v3 situaties denk ik? Dan heb je wel gelijk, maar 3v3s komen eigenlijk alleen early/mid game voor (tot 12/13), daarna zou je eigenlijk altijd als 5 moeten roamen.
Dit klopt niet. Daarnaast is het veel te generiek om dat zomaar te kunnen zeggen. Er zijn objectives die je het beste met 5 man kan doen. Zoals het Boss camp, Tribute oprapen, piraat betalen als voorbeelden, maar ook daarin zijn uitzonderingssituaties. Als een sterke specialist ergens een sterke push maakt, is het misschien handig, die tegelijkertijd te stoppen en toch met 4 man het objective te doen.

Daarnaast als je als 5 man de hele tijd strak bij elkaar blijft, ga je lane XP missen, als de tegenpartij wel netjes allemaal rond de 3 lanes blijven.

Als je echt hard een lane pusht voor maximale schade, is 5 man wel weer handig, maar dat moet ook op een moment gedaan worden dat er geen map objective aktief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:03
Lili bug is er ook uit, samen met wat andere fixes: http://us.battle.net/hero.../topic/17346427553?page=1 Zijn ze nu aan het uitrollen denk ik, kan niet meer spelen. (verkeerde versie, maar krijg geen update)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
SirDarkAngel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 02:32:
Lili bug is er ook uit, samen met wat andere fixes: http://us.battle.net/hero.../topic/17346427553?page=1 Zijn ze nu aan het uitrollen denk ik, kan niet meer spelen. (verkeerde versie, maar krijg geen update)
Dat is mooi, gister nog even 1 potje mee gespeeld maar was wel heel erg sterk :9 . Was wel leuk gister om met wat Tweakers te spelen. Helaas moest ik na het potje even AFK waardoor ik de andere 2 potjes niet meer heb kunnen meespelen. Hoop vanavond nog wat te kunnen spelen dus wie zin heeft is welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Oh god LTV f2p week en de open beta. Ik denk dat quick match deze week een chaos zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ah dat is goed om te horen. Lili was echt te heftig.

Weet iemand welke team compositie goed is voor Tassadar? Heb hem ondertussen op level 9 en in alle games heb ik een nette kill/death ratio (10 /1 gemiddeld), maar toch maar een 37% winrate... Wordt de statistieken nerd in mij niet gelukkig van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Games tegen 2 healing support voelen soms echt kansloos aan. Zat tegen Lili en Netherwing(? draakje) en een Kaelthas. Commit was lastig door de CC, en poke was kansloos door de healing :( Weet niet waarom, maar het spel voelt alsnog een stuk minder "balanced" dan LoL. Zal ook te maken hebben met de relatieve nieuwheid ervan.

Als ik kijk naar www.hotslogs.com liggen de winpercentages soms wel heel ver uit elkaar. Geen idee hoe representatief dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Zebby schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:55:
Games tegen 2 healing support voelen soms echt kansloos aan. Zat tegen Lili en Netherwing(? draakje) en een Kaelthas. Commit was lastig door de CC, en poke was kansloos door de healing :( Weet niet waarom, maar het spel voelt alsnog een stuk minder "balanced" dan LoL. Zal ook te maken hebben met de relatieve nieuwheid ervan.

Als ik kijk naar www.hotslogs.com liggen de winpercentages soms wel heel ver uit elkaar. Geen idee hoe representatief dit is.
Double support is erg sterk in de meta in HotS maar ik geloof dat Blizzard erna aan het kijken is.
Furinax schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:44:
Ah dat is goed om te horen. Lili was echt te heftig.

Weet iemand welke team compositie goed is voor Tassadar? Heb hem ondertussen op level 9 en in alle games heb ik een nette kill/death ratio (10 /1 gemiddeld), maar toch maar een 37% winrate... Wordt de statistieken nerd in mij niet gelukkig van :(
Tassadar is beter in een team met een dedicated healer en daarbij nog een tank en minstens 1 (liefst 2) assassin omdat hij zelf niet zo goed is in heal en beter in all-round support. (Dus twee support, een tank en 2 dps dealers of 1 dps en 1 pusher.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Double support is erg sterk in de meta in HotS maar ik geloof dat Blizzard erna aan het kijken is.

[...]

Tassadar is beter in een team met een dedicated healer en daarbij nog een tank en minstens 1 (liefst 2) assassin omdat hij zelf niet zo goed is in heal en beter in all-round support. (Dus twee support, een tank en 2 dps dealers of 1 dps en 1 pusher.)
Dit is ook de reden dat ik Tassadar eigenlijk alleen speel in 5 man pre made. Kun je de team comp een beetje afstemmen rond die Hero en dat werkt vaak verassend goed. Helaas zijn mijn vrienden niet echt overtuigd van deze game en spelen ze liever LoL dus speel Tassadar de laatste tijd vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:24:
[...]

Dit is ook de reden dat ik Tassadar eigenlijk alleen speel in 5 man pre made. Kun je de team comp een beetje afstemmen rond die Hero en dat werkt vaak verassend goed. Helaas zijn mijn vrienden niet echt overtuigd van deze game en spelen ze liever LoL dus speel Tassadar de laatste tijd vrij weinig
Das jammer, ja een pre-made werkt natuurlijk altijd beter met bepaalde heroes. Speel je dan quick match of hero league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Das jammer, ja een pre-made werkt natuurlijk altijd beter met bepaalde heroes. Speel je dan quick match of hero league?
Nu nog Quick match (ben pas 23,5) maar wil vanaf 30 wel Hero League gaan spelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:30:
[...]

Nu nog Quick match (ben pas 23,5) maar wil vanaf 30 wel Hero League gaan spelen :) .
Dan kun je beter met een pre-made team werken want mijn ervaringen met random hero league is tot nu toe niet erg goed. (speler instalocking zonder overleg, als laatste keuze heroes pakken die niet goed passen, zoals jaina in een team met al twee assassins en geen support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Dan kun je beter met een pre-made team werken want mijn ervaringen met random hero league is tot nu toe niet erg goed. (speler instalocking zonder overleg, als laatste keuze heroes pakken die niet goed passen, zoals jaina in een team met al twee assassins en geen support)
Was ook wel de bedoeling , heb gelukkig al wat Tweakers tussen mijn friends staan dus dat zal vast wel goed moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Was ook wel de bedoeling , heb gelukkig al wat Tweakers tussen mijn friends staan dus dat zal vast wel goed moeten komen
Dan komt het zeker goed, anders kan ik je ook toevoegen als je dat goed vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:03:
Maar welke assassins?
Kael'Thas (Storm + Flamestrike)
Jaina (Storm + Blizzard)
Thrall (Shield + Windfury)
Illidan (Shield + gewoon alle zieke dmg die illi doet :P)

Als tank zou ik persoonlijk Muradin bij me hebben ivm zijn stuns en slows. Heerlijk stormen :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Furinax op 19-05-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Furinax schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Maar welke assassins?
Kael'Thas (Storm + Flamestrike)
Jaina (Storm + Blizzard)
Thrall (Shield + Windfury)
Illidan (Shield + Windfury)

Als tank zou ik persoonlijk Muradin bij me hebben ivm zijn stuns en slows. Heerlijk stormen :-)
ECT en Diablo zijn ook goede tanks, Muradin heeft alleen geen goede ulti vind ik maar kan zeer goed engagen en goed tanken dus dat is zeker een goede keuze.
Maar wat bedoel je precies met Illidan en windfury want volgens mij is dat een Thrall ability ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
illidan en windfury? geen idee waar je het over hebt... (Edit button for the win :D)
Copy/paste van Thrall. foutje.

Met Tassa vind ik Diablo lastig als tank. Gebeurd regelmatig dat hij met Overpower juist een hero uit mijn storm tilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Dan komt het zeker goed, anders kan ik je ook toevoegen als je dat goed vindt.
Natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zit sowieso ook standaard in het GoT Channel. Maar mijn ID is BrewMaster#2654
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:37:
[...]

ECT en Diablo zijn ook goede tanks, Muradin heeft alleen geen goede ulti vind ik maar kan zeer goed engagen en goed tanken dus dat is zeker een goede keuze.
Maar wat bedoel je precies met Illidan en windfury want volgens mij is dat een Thrall ability ;)
Speel zelf ook graag Muradin .. vindt dat hij een leuke Kit heeft. Ben nu nog even aan het kijken voor nog 1 of 2 Tanks zodat ik net als bij Support wat keuze heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren paar premade potjes quickmatch gespeeld (gezien 2 mensne niet heroleague konden doen).

Arbur - Ilidan - Lili - Jaina/KT - Gazlow.

Zelf speelde ik Lili als niet serpent spec (vond het niet eens leuk spelen, dus dan ga ik ook niet bug abusen)

Dit is in mijn mening een van de sterkste setups die je kan hebben - zolang je als Lili de CC ontwijkt.

Tevens kun je tot mid fight als lili bijna elke lane wel solo'en. wat ilidan wat meer roamruimte geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:44:
[...]
Dan kan je vanavond een invite verwachten. :)
Ik heb nog niet de GoT channel gejoined maar dat moet ik maar eens doen. ;)
[...]
Tja Diablo is een goede tank maar ik heb nog niet zo vaak met tassadar en Diablo gespeeld dus je kan wel gelijk hebben maar hetzelfde kan gelden voor ETC met zijn w, ben ff de naam kwijt.

Gisteren paar premade potjes quickmatch gespeeld (gezien 2 mensne niet heroleague konden doen).

Arbur - Ilidan - Lili - Jaina/KT - Gazlow.

Zelf speelde ik Lili als niet serpent spec (vond het niet eens leuk spelen, dus dan ga ik ook niet bug abusen)

Dit is in mijn mening een van de sterkste setups die je kan hebben - zolang je als Lili de CC ontwijkt.

Tevens kun je tot mid fight als lili bijna elke lane wel solo'en. wat ilidan wat meer roamruimte geeft.
De bug met Lili is inmiddels gehotfixed. Welke build ging je dan met Lili dat je kan een lane kan soloen want ik krijg dat niet voor elkaar :P

[ Voor 24% gewijzigd door separhim op 19-05-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En diablo is voor alle groundtarget AoE dpsers een vervelende tank.

Overkomt mezelf ook vaak genoeg dat ik net overpower uit bijv. jaina haar fullburst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zit sowieso ook standaard in het GoT Channel. Maar mijn ID is BrewMaster#2654

[...]

Speel zelf ook graag Muradin .. vindt dat hij een leuke Kit heeft. Ben nu nog even aan het kijken voor nog 1 of 2 Tanks zodat ik net als bij Support wat keuze heb.
Trouwens de channel heet toch GoT. Ik weet het even niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
GoT ja }:O

[ Voor 23% gewijzigd door Furinax op 19-05-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oly2k5
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-08 19:12
Ik had nog een oude mail van Blizzard met wat keys! Veel plezier ermee :).

1) 767WZM-M6M8-FHFVNC-PCWB-FKN9KB
2) YFFE9F-ZEHD-GMDE4D-9FCJ-W9P4MR
3) N26BCY-GE8H-8XZHX9-2V9K-ZN6JTG
4) 4YFGZF-8P9X-PFEVTX-CDFR-EECGKR

Voor degene die mij wilt toevoegen voor wat games: Spartacus#2197
Is je internet al gefixt Br3wmaster? :P Vanavond weer ff wat potjes spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
oly2k5 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:28:
Ik had nog een oude mail van Blizzard met wat keys! Veel plezier ermee :).

1) 767WZM-M6M8-FHFVNC-PCWB-FKN9KB
2) YFFE9F-ZEHD-GMDE4D-9FCJ-W9P4MR
3) N26BCY-GE8H-8XZHX9-2V9K-ZN6JTG
4) 4YFGZF-8P9X-PFEVTX-CDFR-EECGKR

Voor degene die mij wilt toevoegen voor wat games: Spartacus#2197
Is je internet al gefixt Br3wmaster? :P Vanavond weer ff wat potjes spelen ^^
De keys zijn waardeloos nu, de open beta begint vandaag of is al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oly2k5
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-08 19:12
separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:33:
[...]

De keys zijn waardeloos nu, de open beta begint vandaag of is al begonnen.
Dat is waar ook. Niet aan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Voor de mensen die makkelijk wat gold willen verdienen, speel de tutorial nog eens. Krijg je 1000 gold voor sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh ech??? nice vanavond is doen dan, bedankt voor de tip Furinax :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat gaan we zeker even doen vanavond. Heb ik 10k dus die gaan we is besteden aan een leuke Hero :D

Pagina: 1 ... 15 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.