Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:39:
Ik heb het gisteravond gemist. Is er nog iets bekend gemaakt wat interessant is of was er geen nieuws?
- Johanna trailer

- Spider mount te verdienen via facebook. Install de app, voeg 4 vrienden toe en geef ze een skill. Code krijg je daarna. http://teambuilder.heroesofthestorm.com

- En niet verteld gisteravond, maar ranked play wordt omgegooit;
http://us.battle.net/hero...nity-ranked-play-6-1-2015
Er komen placement matches en als je een pre-made HL team van 5 spelers hebt, speel je in team-league. Team league is nu redelijk dood schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
Ik heb het gisteravond gemist. Is er nog iets bekend gemaakt wat interessant is of was er geen nieuws?
Niet veel gemist, het was 40 minute blizzard, en 45 minute schijtmuziek waarna de boel abrupt afgelopen was. Niet zoals je een launch wil hebben want het voelde meer alsof Blizz te gast was bij de optredende 'artiest' ipv andersom. Op zijn minst had ik wel wat toekomstplannen verwacht, en ipv de muziek gewoon een leuke showmatch, dan had men wat meer geïntereseerd geweest gok ik zo. De reacties op twitter/hun website waren ook nogal negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:30
Schijnt echt tegen te hebben gevallen... Eigenlijk geen nieuws. Lees hier maar eens wat van de comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:56
Eigenlijk viel de launch event dus tegen. Nou dat was niet te verwachten tegenwoordig met blizzard. Tegenwoordig creeëren ze te vaak hype zonder dat ze nou echt hier aan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
The host is horrible, he's reading right off the cards and is not enthusiastic at all. I don't know who he is (If he's some London iconic figure or what), and he seems like he's just doing this shit for the money and gives LITTLE to no fucks about the game. Paid too give a half a shit.

The continuous back and forth to the same shit (Which is super cool), the art, the cosplayers, the 'hyping the crowd', rinse repeat. It feels like there wasn't a lot of thought for the actual event.
Volledig mee eens. Hyping was mega irritant. elke minuut "laat mensen over de wereld weten dat jullie er zijn! Can't hear you!!!".. wtf
En ook de cosplayers. "hoe kom je hier? vertel eens wie/wat je bent? ok mooi en nu oprotten"

Lichtshow was wel gaaf overigens. vanaf 30:00
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XNsxOaHCOr0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind blizzard een marginmaking company worden.

vroeger gaven ze veel meer om hun "aanhangers" dan dat ze nu doen.

€ - $ speelt tegenwoordig een veel grotere rol bij ze, kijk alleen al naar WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:11:
Ik vind blizzard een marginmaking company worden.

vroeger gaven ze veel meer om hun "aanhangers" dan dat ze nu doen.

€ - $ speelt tegenwoordig een veel grotere rol bij ze, kijk alleen al naar WoW ;)
Heeft denk ik ook wel te maken met die hele foute merger met Activision. Na WotLK is het ook wel redelijk achteruit gegaan met WoW.
Magoed, hoop dat ze dan op de E3 wat HotS spul laten zien want dit was launch event onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik heb ook nooit begrepen dat ze met activision gingen fuseren.

Even on topic:

Gisteren wat potjes als Azmodan gespeeld. Ging redelijk goed 3 van de 4 potjes gewonnen.
Vanochtend 2 potjes gespeeld, ging echt waardeloos.

2x tegen Tychus in de Lane en heb echt moeite met hem (ook als andere heroes)

Vind het echt frustrerend dat zijn auto attack range geen goede visual heeft.
en eer dat je het door hebt, ben je early game meestal al dood. Iemand ideeën hoe je makkelijk met hem omgaat, behalve het "blijf uit zijn buurt" verhaal.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:39
mezelf even toegevoegd in de lijst

speel het nu een weekje en bevalt zeer goed. weer is wat anders als Dota en LOL.
ben bijna elke vond online met 1 of 2 vrienden.

zijn er ook nog mensen die interesse hebben een team te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 08:51
Ja hoor voeg me maar toe Elixyr#2742

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:19:
Mja, ik heb ook nooit begrepen dat ze met activision gingen fuseren.

Even on topic:

Gisteren wat potjes als Azmodan gespeeld. Ging redelijk goed 3 van de 4 potjes gewonnen.
Vanochtend 2 potjes gespeeld, ging echt waardeloos.

2x tegen Tychus in de Lane en heb echt moeite met hem (ook als andere heroes)

Vind het echt frustrerend dat zijn auto attack range geen goede visual heeft.
en eer dat je het door hebt, ben je early game meestal al dood. Iemand ideeën hoe je makkelijk met hem omgaat, behalve het "blijf uit zijn buurt" verhaal.
http://www.heroesfire.com/hots/guide/azmodan-lord-of-sin-173

Deze build werkt erg goed tegen een team met ranged heroes. lekker uit de buurt blijven, torens slopen en lanes pushen.

Tegen Tychus begin je gewoon niet zoveel tot je lvl 13 bent. Zijn auto-heal is daar te goed voor, zelfs met Azmodans mega healthpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, ga er vanavond wel weer wat mee spelen.

Wil hem toch wel eens goed masteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:01
Kol Nedra schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:24:
gewoon random 4 mensen aanklikken en klaar.
ik gebruikte mijn game-facebook account
Het enige wat je er inderdaaad daadwerkelijk gebeurd is dat je HoTS moet liken op Facebook.

Daarna wat random mensen zo'n random stat ding geven en op claim reward klikken. Vervolgens is er nog een "Invite friends" pagina, maar die kun je gewoon skippen.

Site werkte net eindelijk voor mij: https://teambuilder.heroesofthestorm.com

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Elixyr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
Ja hoor voeg me maar toe Elixyr#2742
toegevoegd :)

de officiële launch is pas vanavond om 8, omdat ze het leuk vinden een timezone van west amerika te gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servantes
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Iemand een LiLi key? Pm me, first come, first serve

EDIT: and it's gone

[ Voor 18% gewijzigd door Servantes op 02-06-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:03
http://www.heroesnexus.co...-2015-mechanospider-mount

Interessante informatie over hero league.
- Seizoen gaan 3 maanden duren
- Binnenkort niet meer mogelijk een premade team van 5 te maken, dan moet je naar teamleague gaan).
- Ranking wordt voor beginners niet zichtbaar gemaakt tijdens placements matches om verwarring tegen te gaan.
- Rank 1 match wordt hernoemd en mensen kunnen zien op welke plaats ze staan vergeleken met andere rank 1.
- Voorlopig blijft season op pre-season staan zolang bovenstaande niet is doorgevoerd.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist wat potjes gespeeld, ik moet zeggen, na de tutorial heb je nog geen idee wat je aan het doen bent :P maar het is iig toegangkelijker dan LoL of DotA.
also:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:20:
Zojuist wat potjes gespeeld, ik moet zeggen, na de tutorial heb je nog geen idee wat je aan het doen bent :P maar het is iig toegangkelijker dan LoL of DotA.
also:
[video]
:+
Eens, hoewel ik met muradin wel leuk kan spelen.
Vanavond nog even een paar andere heroes testen 😎

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 02:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Thanks, maar niet snel genoeg helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Volgens mij moet ik dit topic de komende dagen extra goed in de gaten houden voor keys van helden/skins. Wel een leuke actie, volgens mij zijn ze allemaal al geclaimed :P
Gaat Tweakers zelfs ook zo'n actie doen? ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Nostordici op 02-06-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Volgende lading is om 23:00, zet een alarm ;) (01:00 en 03:00 komen ook nog)

[ Voor 25% gewijzigd door Kser op 02-06-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Erg goede Johanna uitleg:

Johanna Hero week:
http://us.battle.net/hero...ohanna-hero-week-6-2-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik check rond half 11 wel of ze toegankelijk is als de sales geupdate worden. Normaal gesproken zit ze al in de game, moet alleen nog geactiveerd worden. Vind alleen de uitspraak raar door de Amerikanen.
JOE HANNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:51:
- Rank 1 match wordt hernoemd en mensen kunnen zien op welke plaats ze staan vergeleken met andere rank 1.
Ooh dat is wel leuk en spannend. Ben benieuwd hoe het vergelijkt met Hotslogs.

Honest Game Trailer is verrassend positief :P. Vooral als je vergelijkt met LoL: YouTube: LEAGUE OF LEGENDS (Honest Game Trailers)

[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 02-06-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 20:36
Ik denk ik probeer het ook eens, here is your code, geclaimed en....... sorry this code is already used. Ok dan :) neppe zooi.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Kser schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:11:
Volgende lading is om 23:00, zet een alarm ;) (01:00 en 03:00 komen ook nog)
Ik klik op redeem key, krijg een melding met de key. Probeer ik hem te redeemen is hij al gebruikt 8)7.
Als je nu nog op redeem key klikt krijg je een melding dat ze vergeven zijn. Dus neem aan dat ze die key meerdere keren tegelijk hebben vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servantes
  • Laatst online: 13-12-2023
Tr!gger schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:01:
Ik denk ik probeer het ook eens, here is your code, geclaimed en....... sorry this code is already used. Ok dan :) neppe zooi.
Zijn die nu net een andere giveaway systeem gaan gebruiken? Ik dacht dat ze simpelweg nog een lijst zouden posten. Ook ernaast gegrepen, meh :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Tr!gger schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:01:
Same :) ging erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Servantes schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:02:
[...]

Zijn die nu net een andere giveaway systeem gaan gebruiken? Ik dacht dat ze simpelweg nog een lijst zouden posten. Ook ernaast gegrepen, meh :s
Wave 1 en 2 heb ik niet gezien, zag alleen een lange lijst codes. Wave 3 was in ieder geval met een redeem button op de website.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johanna is out! Damn fnaticism trait is OP! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
You’ve successfully claimed a Storm Mantle Malfurion Bundle. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Twylight schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:03:
You’ve successfully claimed a Storm Mantle Malfurion Bundle. :7
Het is mij dit keer ook gelukt. Hoewel ik Malfurion ooit al eens had gekocht kwam ik achter, dus nogal verspilling van die 2k goud :P.
Skin zelf is op zich ook niet heel bijzonder of zo, maar leuker dan geen skin :+. Tweede skin variation voor die skin (die je op level 8 unlocked) ziet er dan wel weer een stuk toffer uit.

Overigens waren ze dit keer (misschien expres) 2 of 3 minuten te laat.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 03-06-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Thormodo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:07:
[...]

Het is mij dit keer ook gelukt. Hoewel ik Malfurion ooit al eens had gekocht kwam ik achter, dus nogal verspilling van die 2k goud :P.
Skin zelf is op zich ook niet heel bijzonder of zo, maar leuker dan geen skin :+. Tweede skin variation voor die skin (die je op level 8 unlocked) ziet er dan wel weer een stuk toffer uit.

Overigens waren ze dit keer (misschien expres) 2 of 3 minuten te laat.
Ik heb gerefreshed totdat ik een melding zag dat ook deze allemaal vergeven waren.

Hoe werkt die widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Jongens kan ik deze game op laagste settings spelen, met een mobiele i3 met 4200 graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Johanna gisteren ook even geprobeerd en meteen de Winter Veil Jaina skin meegepikt, omdat ik die toendertijd al tof vond maar niet meer kon kopen.

Wat betreft Johanna, moet nog wel een fatsoenlijkle build proberen uit te vogelen maar dat gaat wel lukken. Sowieso starten met Reinforce of Regen Master. Laws of Hope is wat mij betreft de eerstvolgende die je moet pakken omdat je een passive regen van 5 krijgt en een 20% heal over time.

Daarna zit ik nog te spelen. Battle Momentum lijkt me niet slecht en Blessed Shield is een go to Ultimate.
Zal vanavond vast nog wel wat potjes spelen als Johanna om wat meer feel te krijgen in die talents, die condemn hammer talent lijkt me ook wel tof om te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook even als Johanna gespeeld.

Ik vind damage output iets te laag in vergelijking tot andere warriors, al spec je er wel voor.

Echter moet ik wel toe geven zonder er voor te speccen ben je al een baas en zeer moeilijk te killen, vooral na lvl 10, waneer je healthpool ook wat groter is.

Spec je echter als puur meatshield, ben je een god. niet dood te krijgen.

Echter omdat je dan al helemaal niet veel damage doet, kil je heroes / minions / towers te langzaam.

Ben dus maar gewoon als denial hero gaan spelen. alles een beetje blocken als ze weglopen.
en goed getimed je ults poppen. De stun is zeer goed in teamfights, vooral als enemy heroes al wat lager in hp zijn.

De fallingsword + is weer goed voor vluchtende heroes te pakken, of juist veel presure te doen met een spike damage in groepfights (vooral met de lvl 20 talent).

Al met al leuke hero, en waarschijnlijk mijn tank character wanneer ik tank moet spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Bospa01 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:22:
[...]

Ik heb gerefreshed totdat ik een melding zag dat ook deze allemaal vergeven waren.

Hoe werkt die widget?
In plaats van wat er nu staat "Sorry, this giveaway is over and no codes are left." staat er dan een knop "Claim key" (o.i.d.).
Als je daar op klikt krijg je een key. Maar bij wave 3 vulde ik die key vervolgens vrij vlot in en werkte hij niet meer. Dat is een bug in de widget onder load, waar dezelfde key meerdere keren werd/wordt vergeven.
Bij wave 4 lukt het wel, weet niet of die bug gefixed is of dat ik gewoon toen de snelste was met invullen.

Het zijn ook maar 25 keys per keer en de site wordt trager als het bijna zo ver is, dus neem aan dat er heel veel mensen zijn die refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Gisteren na 2 maanden weer het spel een keer gestart, direct met 5 tweakers paar quick matches gedaan.
Moet eerlijk bekennen dat het gelijk weer leuk is en het een beetje juikt om na het werk weer te gaan spelen!

Hopelijk wordt de player base ook veel groter nu het spel live is.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Mocht er iemand niets te doen hebben en F5 wil rammen voor een code:
http://www.pcgames.de/Her...d-Mounts-Runde-1-1160610/

In de eerste ronde werd een Zeratul weggegeven. Dat was volgens mij rond 13:00.
De tweede en derde heroes werden tegelijkertijd gepost rond 14:19. Het was een Zeratul Skin en Zagara.
edit: Golden Tiger en Sonya werden op 19:10 gepost.

Deze codes lijken uit een Starter pack te komen, dus ik denk dat je nog Lili, Jaina, Sonya, en wellicht de Golden Tiger mount kunt verwachten.

Mijn tip: Houdt de Blizzard code redeem pagina open, zorg dat je ingelogd bent en refresh af en toe de pagina zodat je niet uitgelogd wordt. Zodra een nieuwe code verschijnt kun je het meteen invoeren. :D

Voor de Belgen: 9lives.be heeft een prijsvraag voor een Kerrigan bundle
http://www.9lives.be/weds...nchise-kennen-we-kerrigan

IGN heeft vanavond een stream om 20:00 waar "geheimzinnige prijzen" weggegeven worden. edit: De prijzen waren Muradin + Magni skin. Volgende week spelen ze weer.
http://nl.ign.com/heroes-...orm-vanaf-2000-win-prijze

[ Voor 23% gewijzigd door Kser op 03-06-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Voor de nieuwelingen onder ons; Grubby heeft een aantal guides gemaakt van verschillende heroes met uitleg over de hero zelf en de verschillende speelstijlen per hero.

Lijstje tot nu toe;
One-Stop Uther Guide
One-Stop Muradin Guide
One-Stop Zeratul Guide
One-Stop Sgt Hammer Guide
One-Stop Sky Temple Guide
One-Stop Nova Guide
One-Stop Tassadar Guide
One-Stop Zagara Guide
One-Stop Chen Guide
One-Stop Rehgar Guide

10 tot 15 min theorie en daarna een demo game.Je moet er even voor gaan zitten, maar het is het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hmmm, pu.nl had net ook een weggeefactie voor Kerrigan code, wederom te laat :(
Je moet het wel goed in de gaten houden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Binnenkort toch maar eens installeren nu de game live is.. al doe ik het stiekem vooral voor de World of warcraft pet die ik krijg zodra ik level 20 heb gehaald in Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Bospa01 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:22:
[...]

Hoe werkt die widget?
Ik heb bij de laatste wave een werkende code gekregen.
Elke 5 seconden refreshen, op een gegeven moment kwam er een nieuwe widget bij met "Claim code" button.
5 Seconden later waren alle keys weg. :)

Vanavond kunnen jullie weer proberen: 19:00, 21:00, 23:00, 01:00, 03:00. Success.
http://www.gamerevolution...urion-hero--skin-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:41:
[...]

Ik heb bij de laatste wave een werkende code gekregen.
Elke 5 seconden refreshen, op een gegeven moment kwam er een nieuwe widget bij met "Claim code" button.
5 Seconden later waren alle keys weg. :)

Vanavond kunnen jullie weer proberen: 19:00, 21:00, 23:00, 01:00, 03:00. Success.
http://www.gamerevolution...urion-hero--skin-giveaway
ik heb er daadwerkelijk 1 :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik ook maar gaf aan dat die al gebruikt is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Website werkte helemaal niet meer hier :P maar we zetten door lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ja, bij mij lag de site er helemaal uit, een soort error ofzo. Maarja over 2 uur nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Kser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:36:
Mocht er iemand niets te doen hebben en F5 wil rammen voor een code:
http://www.pcgames.de/Her...d-Mounts-Runde-1-1160610/

In de eerste ronde werd een Zeratul weggegeven. Dat was volgens mij rond 13:00.
De tweede en derde heroes werden tegelijkertijd gepost rond 14:19. Het was een Zeratul Skin en Zagara.

Deze codes lijken uit een Starter pack te komen, dus ik denk dat je nog Lili, Jaina, Sonya, en wellicht de Golden Tiger mount kunt verwachten.
Golden Tiger en Sonya werden op 19:10 gepost. Ik kwam net terug om 19:12 en ze waren al weg :)

Alleen Jaina en Lili zijn denk ik nog over, vooral Jaina die 10k gold waard is kan wel de moeite waard zijn voor iemand. Ik heb ze beiden al, dus succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ben benieuwd of tweakers nog met een actie komt, die kunnen niet achterblijven nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Twylight schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:19:
Ben benieuwd of tweakers nog met een actie komt, die kunnen niet achterblijven nu
Mja, het is wel jammer dat al deze Nederlandse websites slechts 30 codes krijgen voor al hun duizenden bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tweakers is dan ook wel van een ander kaliber dan de websites die tot nu toe acties hebben gehad. Gok dat als er een actie komt er wel wat meer codes beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
De IGN stream zit zoveel delay op dat de antwoorden op de vragen al gegeven worden voordat de vraag gesteld wordt. Mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Tr!gger schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:56:
De IGN stream zit zoveel delay op dat de antwoorden op de vragen al gegeven worden voordat de vraag gesteld wordt. Mja
Ik heb net anders gewonnen, ik heb alleen nog geen idee wat? haha :)
Iemand opgelet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Haha, zelfde hier! Ook wat gewonnen, maar geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
1 had een skin voor Muradin , geen id of je de hero erbij krijgt. Wat de andere won weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Furinax schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:08:
Voor de nieuwelingen onder ons; Grubby heeft een aantal guides gemaakt van verschillende heroes met uitleg over de hero zelf en de verschillende speelstijlen per hero.

Lijstje tot nu toe;
One-Stop Uther Guide
One-Stop Muradin Guide
One-Stop Zeratul Guide
One-Stop Sgt Hammer Guide
One-Stop Sky Temple Guide
One-Stop Nova Guide
One-Stop Tassadar Guide
One-Stop Zagara Guide
One-Stop Chen Guide
One-Stop Rehgar Guide

10 tot 15 min theorie en daarna een demo game.Je moet er even voor gaan zitten, maar het is het waard!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Ik heb de muradin + skin ook gewonnen :P. De skin is wel tof , muri had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Nostordici schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:07:
[...]

Ik heb net anders gewonnen, ik heb alleen nog geen idee wat? haha :)
Iemand opgelet? ;)
Lol :+. Je krijgt Muradin + de Magni skin (een skin code kun je nooit weggeven zonder hero). Had de eerste keer gewonnen toen ik als enige door had dat het de bedoeling was om je antwoord te typen :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 03-06-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
ook gewonnen! een mura + skin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ik heb ook iets gewonnen bij de IGN, maar geen idee wat :)
Berichtje gestuurd en afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Ik heb ook gewonnen :) En had meegespeeld als Tyreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Best fijn potje net met Kael :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ajivaEj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe je goed,

Ik had vanochtend potje gespeeld als Johanna.
63 minuten Haunted Mines -__-. 55 Take Downs 0 Deaths.
Had sneller kunnen zijn als Johanna wat meer damage output zou hebben, want mercs pakken duurt een eeuwigheid bij haar...

Hadden 63 kills tegen 42.

Was echt een fijn / spannend potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Johanna is dan ook geen damage dealer :D
Wel ontzettend goed met CC.

Mijn build voor haar op dit moment

Reinforce (Regen Master is imo ook een optie) > Laws of Hope (want selfheal) > Battle Momentum (daadwerkelijk een goede keuze op Johanna imo, zeker met Reinforce) > Falling Sword (Na wat testen vind ik Falling Sword wat fijner en wat minder richtwerk dan Blessed Shield) > Burning Rage (chipdamage is altijd fijn voor een warrior als Johanna, Subdue kan ook als je team genoeg damage heeft en de extra slow is ook goed) > Imposing Presence (Alleen als ander team veel auto attackers heeft, anders Blessed Hammer) > Indestructable (Imo geen andere keuze, 5 seconden aan shield is te goed en kan helpen met teamfights enzo)

Geloof dat dat voor mij een mooie build is met wat extra damage, maar Johanna zal nog steeds weinig in haar eentje gaan ownen aan mercenaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel haar als volgt:

Regen Master > Laws of Hope (Afhankelijk of we BW hebben, Roar) > Battle Momentum > Falling Sword (gapcloser voor vluchtende heroes of een extra escape) > Burning Rage (50+ dmg op lvl 20) > Blessed Hammer (250 extra dmg voor alles in melee) > Heavens Fury (Indestructable alleen met sterke snipe tegenstanders, zoals nova / Jaina).

Met alle damage reduction + trait, vind ik indestrucable soms overbodig en speel ik iets liever op iets meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:33:
63 minuten Haunted Mines -__-. 55 Take Downs 0 Deaths.
Holy fuck, hoe doe je dat O_o. Ik heb wel lange potjes gehad, maar niks daar in de buurt.

Kwam er wel achter dta Johanna verschrikkelijk sterk is zeg. En misschien weinig damage output, maar genoeg CC om irritant te zijn. Eén keer hadden we late game in een potje haar bijna dood, doet ze ineens een gigantisch shield.

Ik had helaas gisteren twee potjes op stomme manier verloren. Nummer 1 (grotendeels) vanwege bagger comp omdat iemand die pas halverwege hero moest kiezen maar AFK was gegaan, en de tweede iemand die vooral uit was op suiciden. Dat je een slechte dag hebt, nieuwe hero doet, etc, gebeurd iedereen, dus kan me er ook niet druk over maken als iemand niet lekker speelt. Maar als je continue zaken hebt waarbij iemand alle pings negeert en steeds weer suicide (ondanks dat hij rank 1 was, dus of hij zijn broertje ofzo liet spelen), is toch wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Sissors schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Holy fuck, hoe doe je dat O_o. Ik heb wel lange potjes gehad, maar niks daar in de buurt.

Kwam er wel achter dta Johanna verschrikkelijk sterk is zeg. En misschien weinig damage output, maar genoeg CC om irritant te zijn. Eén keer hadden we late game in een potje haar bijna dood, doet ze ineens een gigantisch shield.

Ik had helaas gisteren twee potjes op stomme manier verloren. Nummer 1 (grotendeels) vanwege bagger comp omdat iemand die pas halverwege hero moest kiezen maar AFK was gegaan, en de tweede iemand die vooral uit was op suiciden. Dat je een slechte dag hebt, nieuwe hero doet, etc, gebeurd iedereen, dus kan me er ook niet druk over maken als iemand niet lekker speelt. Maar als je continue zaken hebt waarbij iemand alle pings negeert en steeds weer suicide (ondanks dat hij rank 1 was, dus of hij zijn broertje ofzo liet spelen), is toch wel irritant.
QM met randoms is meestal iritant. Ze negeren alles compleet en gaan lekker solo dood de hele tijd :+
Gelukkig kom je af en toe wel is goeie tegen, daarom is het ook jammer dat je niet kan voten om in hetzelfde team/party te blijven na de game.

Van de week trouwens via GOT een 5 man party waarbij iedereen gewoon oplette, toen wonnen we dus ook meteen dik met 6 levels verschil in een kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ik hoop voor vanav mijn IGN Muradin skin te ontvangen zodat ik in style kan winnen met mede-GoT'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teams waren echt aan elkaar gewaagd, wanneer golems spawnden werden die meteen door beide teams genuked..

Meestal als na teamfights was ik altijd nog levend of tegenstander's uther. Dus beide konden niet echt pushen :P.

Maar heb ook wel vaker potjes die tegen een uur aanzitten, omdat de teams zeer gewaagd aan elkaar zijn.

Al moet ik wel zeggen dat het meestal gebeurd op Haunted Mines of Garden of Terrors.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, al die skins die her en der weg gegeven worden, jammer dat het vooral 's avonds plaats vind en ik over het algemeen niet achter mijn computer te vinden ben :(

Overigens gisteren nog snel twee potjes gedaan met wat vrienden die nog niet zo goed zijn, maar met die nieuwe influx van n00bs roflstompen we er zo over heen :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die spreuk van Johanna die mensen samengrijpt, kan ook gevaarlijk zijn voor haar allies. Ik zat gisteren een beetje te experimenteren met Tyrande en wou een gegeven moment wegrennen, want ik was bijna dood.

Word ik door een vriendelijke Johanna terug de strijd in getrokken, toen verloren we de hele teamfight.

Ze is om tegen te vechten ook behoorlijk tanky met al die vage block vaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Geloof niet dat Condemn werkt op allies, iig voor zover nog niet echt meegemaakt in de games die ik heb gespeeld.

Als ik de ability text ook bekijk lijkt het ook niet daarop te werken.

After 1 second, you pull nearby enemies toward you, stunning them for 0.25 seconds and dealing 120 (25 + 5 per level) damage.

Voor zover ik de Talents ken van haar werkt Condemn ook niet op haar allies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Hmmm ik denk dat ik mijn 10k gold niet ga uitgeven aan Johanna, ik wacht wel eerst op de free rotatation.

Ik ben erg benieuwd naar de volgende hero. iets met shape shifting zoals een druid met cat/bear en Moonkin form lijkt me erg leuk :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ga eerst maar uit van een SC hero. Die hebben nu geen enkele warrior en geen enkele healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sissors schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:48:
Ga eerst maar uit van een SC hero. Die hebben nu geen enkele warrior en geen enkele healer.
Tbh verwacht ik eerder The Butcher/Leoric met die D3 map, alhoewel een SC warrior/healer ook niet verkeerd zou zijn. Of Blackthorne, of wellicht iets Overwatch, maar dat is nog te ver weg om echt toegevoegd te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Fenix!
SC Zealot warrior. ik wil ik wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furinax schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:08:

Lijstje tot nu toe;
One-Stop Uther Guide
etc...
Goede aanrader! Op teamliquid staat nu een goede beginner txt guide, zeker waard om te lezen:
http://www.teamliquid.net...de-to-heroes-of-the-storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:33
Furinax schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:31:
Fenix!
SC Zealot warrior. ik wil ik wil!
Ik wil ook ik wil ook! Leuke SC tank zou ik wel kunnen waarderen. Tip van die Grubby guides is ook erg welkom trouwens. Zijn een aantal Heroes die ik nog niet gespeeld heb en deze guides kunnen me misschien wat meer inzicht geven om ze wel/niet te kopen.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosBaron
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-09-2021
Dit valt onder spam/werving en is dus niet op het forum toegestaan zoals omschreven in Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 05-06-2015 21:40 ]

Sometime during the last century, an experimenter with time, space and early computers created a bizarre machine. ... The chaos Engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hmm, stream morgen om 9 uur zal nieuwe content hebben als ik twitter zo moet geloven :)
We gaan het zien, hadden ze beter tijdens de launchparty kunnen doen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Akaendra schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:41:
Hmm, stream morgen om 9 uur zal nieuwe content hebben als ik twitter zo moet geloven :)
We gaan het zien, hadden ze beter tijdens de launchparty kunnen doen maar goed.
http://eu.battle.net/hero...vestream-event-03-06-2015

Nieuwe map + Fenix.. daar hoop ik op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo heb m'n tag ook even op de sheet gepland. Speelde tijdens de closed beta, paar potjes gespeeld, interesse weer weg.

Maar nu hij live is, speel ik weer volop. Ik heb Sylvannas, Zerathul, Zagara, Lili, Sonja en Illidan, maar mijn favo's zijn toch wel Syl en Zera, ze spelen heerlijk in hun respectievelijke rollen. Als er mensen zijn die graag samen willen spelen, voeg me rustig toe. Ik ben level 22 of 23 dacht ik, dus ranked zit er nog even niet in voor mij (moet ook nog 4 extra heroes hebben eerst), maar als ik 30 ben +10 heroes, wil ik zeker ranked gaan spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Tag inmiddels ook aan sheet toegevoegd, moet zeggen dat ik toch wel een leuke game vind tot nu toe.
Ik speel momenteel voornamelijk met Muradin en ben begonnen met Malfurion als healer.

Voor nu is het doel om Muradin op lvl10 te krijgen om de hero skin te unlocken, echter gaat dit toch bijzonder traag (nu 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bossie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:35:

Voor nu is het doel om Muradin op lvl10 te krijgen om de hero skin te unlocken, echter gaat dit toch bijzonder traag (nu 7).
Duurt inderdaad erg lang, volgens mij kost die skin trouwens 10k gold of vergis ik me daarin?

Vandaag kwam mijn starterpack binnen, besteld bij Bart Smit met kortingsbon en ze adverteerde met Kerrigan + skin, leek me dus een goede deal. Wat leveren ze er vervolgens bij, juist Muradon + skin. Terwijl ik die skin laatst gewonnen heb bij IGN 8)7

Nu heb ik de starterpack nog maar even in de seal gelaten. Contact opgenomen met Bart Smit, nu wachten op hun reactie, anders gaat ie terug. Tenzij iemand mijn Muradin kan/wil ruilen voor zijn Kerrigan. Maar daar zijn vast niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nostordici schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Duurt inderdaad erg lang, volgens mij kost die skin trouwens 10k gold of vergis ik me daarin?
Daar lijkt het wel op, ik dacht eerst dat deze unlocked werd als beloning voor lvl10.
Ben bang dat alleen de optie om deze te kunnen "kopen" beschikbaar word op lvl10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:50
Iemand die Li-Li nog niet heeft en wil ruilen tegen iets anders? Heb een LiLi key over uit een pack, maar had de hero al gekocht met gold. Als iemand ook een key over heeft kunnen we ruilen! Wil hem ruilen tegen een andere hero (maakt niet uit welke, zolang ik hem niet heb) of een mount die ik niet heb. Skins ligt het eraan welke.

[ Voor 26% gewijzigd door Mitchell-CWD op 06-06-2015 17:43 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdancka
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 13:51
Ik weet niet of dit al ter sprake is gekomen betreffende de fysieke HotS starter bundle (met de codes voor Zeratul, Li Li, Jaina, Zagara, Sonya, Ronin Zeratul-skin & Golden Tiger-mount): Wanneer je eerst de Zeratul Ronin skin claimt, krijg je ook Zeratul er bij, waardoor je dus een code voor Zeratul overhoudt.

Zie ook: https://eu.battle.net/support/en/blog/19698646/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
YouTube: The Mayhem Begins - YouTube Launch Event

stream gaat zo beginnen, nieuwe content zal worden geshowed, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Bossie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Daar lijkt het wel op, ik dacht eerst dat deze unlocked werd als beloning voor lvl10.
Ben bang dat alleen de optie om deze te kunnen "kopen" beschikbaar word op lvl10.
Yup, op level 10 kun je hem kopen voor 10k goud. Echt iets voor als je niks beters meer te kopen hebt dus.

Er is nu een "pro" match gaande op de stream. Moet zeggen niet super boeiend om te kijken :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 06-06-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Thormodo schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:17:
[...]

Yup, op level 10 kun je hem kopen voor 10k goud. Echt iets voor als je niks beters meer te kopen hebt dus.
Bah, maar heb ws wel 10k als ik daar eenmaal ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik hoop dat ze nu geen pro games laten zien, want dan valt mij het niveau van de pros tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Akaendra schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:59:
YouTube: The Mayhem Begins - YouTube Launch Event

stream gaat zo beginnen, nieuwe content zal worden geshowed, we gaan het zien.
Nog updates mbt de stream en nieuwe content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Bossie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:11:
[...]

Nog updates mbt de stream en nieuwe content?
Nog niet, die artiest van afgelopen maandag was er ook, is iets aan het tekenen maar dat is nog een mystery.

Verwacht het na deze match en dat er daarna nog 2/3 matches komen. Wat mij betreft hadden ze dit afgelopen maandag veel beter kunnen laten zien ipv een fransoos die 'muziek' maakte.
Sissors schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:10:
Ik hoop dat ze nu geen pro games laten zien, want dan valt mij het niveau van de pros tegen :P
eerste match waren pros vs winnars van heroes of the dorm. Deze tweede game is gewoon tussen mensen die het streamen/casten, dat is gewoon showboaten zowat. Niemand die normaal gesproken Murky/Abathur picked op een team ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Akaendra op 06-06-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Akaendra schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:11:
[...]

eerste match waren pros vs winnars van heroes of the dorm. Deze tweede game is gewoon tussen mensen die het streamen/casten, dat is gewoon showboaten zowat. Niemand die normaal gesproken Murky/Abathur picked op een team ;)
Murky + abathur kan verrassend genoeg werken op de juiste map. En ik denk dat dat alleen cursed is :P. Groot genoeg en geen noodzaak om altijd te lanen, en dus mogelijkheid voor murky om hard te pushen.

Maar nee in het algemeen ziet dit er niet uit als een geweldig team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sissors schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:13:
[...]

Murky + abathur kan verrassend genoeg werken op de juiste map. En ik denk dat dat alleen cursed is :P. Groot genoeg en geen noodzaak om altijd te lanen, en dus mogelijkheid voor murky om hard te pushen.

Maar nee in het algemeen ziet dit er niet uit als een geweldig team :P
en dan toch winnen, dit was een leuk potje, ook al was het niet high level pro circuit. :D
Abathur/Murky ftw in dit geval :D

Edit: Lijkt erop alsof ze The Butcher hebben lopen spoilen nu, maar we gaan het zien. Mijn geld is nu op Butcher/D3 Map

Editedit: Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/diablo/images/f/fc/Butcher_Diablo_III_Wallpaper.jpg/revision/latest?cb=20130924083022

Die Scythe leek heel veel op wat die artist net al op de tekening had staan dus ik denk dat Butcher wel een goede gok is :P

Edit3:

Nieuwe Map. De Diablo3 map zoals geteased in Blizzcon, zag er erg goed uit. Heet Battlefield of Eternity
En inderdaad, The Butcher die een melee Assassin is (geen warrior zoals ik eerst dacht)

[ Voor 36% gewijzigd door Akaendra op 06-06-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Die zijn meteen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nee, zal nog wel even duren, zijn nu wel een showmatch met The Butcher aan het showen (wel prerecorded)
Lamb to the Slaughter is denk ik de go to Heroic ability, een 4 seconde pin op een hero is echt goed gewoon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Akaendra schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:58:
[...]

Nee, zal nog wel even duren, zijn nu wel een showmatch met The Butcher aan het showen (wel prerecorded)
Lamb to the Slaughter is denk ik de go to Heroic ability, een 4 seconde pin op een hero is echt goed gewoon :D.
Dan kijk ik morgen wel ff ingame :)
Heb de champions league finale gekeken ipv de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Als ik het goed begrepen heb, zal de Butcher 30 juni beschikbaar zijn
Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.