Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

RoosW schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Nope, maar met Facer en even zoeken met Google Images naar deathstar, vind je snel genoeg een versie die je kunt gebruiken, met facer een klok er in en klaar is klara ;-) Ik ga hem zelf hoger zetten (de klok), op deze manier is de klok steeds foetsie bij een notification, en ik denk bij de 'dark mode' aan de Deathstar in aanbouw.
Gevonden! Mag nog wel wat gebeuren aan de gedimde versie inderdaad :P

Nu hij besteld is gaat het wel kriebelen hoor! Heb al een mooie collectie watchfaces in Facer staan, en heb maar besloten er zelf ook eentje (na) te maken. WIP:
Afbeeldingslocatie: http://www.iresstolte.nl/wipface.png

Nu nog een leuke dimmed-variant bedenken en die fouten uit de background halen.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:34
Mooi resultaat! Al bedacht hoe het 'dimmed' er uit gaat zien?
Ik heb zelf ook met Facer zitten rommelen, erg leuk, ik heb een vierkante met Calvin & Hobbes opgeknapt, er was geen dimmed image, en de minder verlichte hoofd image zag er niet mooi uit, en belangrijker onleesbaar qua tijd. dus een zwartwit image inverted, en daar de klok in het wit overheen laten vallen, was even rommelen voor ik bedacht dat de volgorde van opbouw belangrijk is, zat steeds tegen het nieuwe plaatje aan te kijken zonder klok ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door RoosW op 26-10-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 21:22
Vandaag gaat hij dan toch echt komen. Hij heeft uiteindelijk 3 dagen bij de douane gelegen. Ben benieuwd of hij echt zoveel beter is dan de Moto360 zoals de reviews zeggen. Ik heb de Moto360 gehad en vind het maar vreemd dat iedereen daar zo enorm positief over is eigenlijk.

Ik hoop dat de G Watch R op een aantal onderdelen echt beter is dan de Moto:
- hartslagmeter werkt beter
- stappenteller nauwkeurig
- visuele integratie met het bandje
- batterijduur
- leesbaarheid scherm buiten
- sterkere trilmotor
- always on, tijd altijd afleesbaar
- betere spraakherkenning
etc.

Ik zal mijn ervaringen hier delen....

Edit: hij is binnen. Eerste indruk: groot maar robuust. Komt geheel opgeladen uit de doos. Ben nu anderhalf uur verder en hij staat nog steeds op 100% ;-)
Is echt supersnel, en in "allways on" mode is de leesbaarheid echt heel goed.

Heb je nog speciale vragen?

[ Voor 17% gewijzigd door arene op 29-10-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:16
arene schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:56:
Vandaag gaat hij dan toch echt komen. Hij heeft uiteindelijk 3 dagen bij de douane gelegen. Ben benieuwd of hij echt zoveel beter is dan de Moto360 zoals de reviews zeggen. Ik heb de Moto360 gehad en vind het maar vreemd dat iedereen daar zo enorm positief over is eigenlijk.

Ik hoop dat de G Watch R op een aantal onderdelen echt beter is dan de Moto:
- hartslagmeter werkt beter
- stappenteller nauwkeurig
- visuele integratie met het bandje
- batterijduur
- leesbaarheid scherm buiten
- sterkere trilmotor
- always on, tijd altijd afleesbaar
- betere spraakherkenning
etc.

Ik zal mijn ervaringen hier delen....

Edit: hij is binnen. Eerste indruk: groot maar robuust. Komt geheel opgeladen uit de doos. Ben nu anderhalf uur verder en hij staat nog steeds op 100% ;-)
Is echt supersnel, en in "allways on" mode is de leesbaarheid echt heel goed.

Heb je nog speciale vragen?
Bring on the photo's!

Amateur kiekjes bieden meestal een net iets andere blik dan die van LG zelf of van review sites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Hierbij een paar watchfaces:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/b8pab4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/b4ho5j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/25aogh4.jpg
en dimmed:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/9a7c55.jpg
MrRobin schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Bring on the photo's!

Amateur kiekjes bieden meestal een net iets andere blik dan die van LG zelf of van review sites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:31

Rick-Jan

always connected

@arena, eerste indruk? :D
mooie foto's, watch ziet er wel groot uit!
-Enige lag?
-Was het scherm buiten goed af te lezen?
-Werken de watch faces van Facer hier ook goed op?
-Wat zat er allemaal in de doos?

[ Voor 55% gewijzigd door Rick-Jan op 29-10-2014 19:24 . Reden: oeps had je edit niet gezien ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Ik moet wachten tot CoolBlue levert, hij ziet er gaaf uit! Ik sluit mij bij de vorige vraagsteller aan, hoe werk facer er mee? En hoe goed is de hart meter?
Ik zag overigens op sommige demonstratie videos dat het leek alsof het scherm soms niet reageerde, iets van gemerkt? Damn ik ben jaloers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Helemaal geen lag...Het werkt zeer soepel allemaal.

Scherm is buiten prima af te lezen maar het was vanmiddag niet echt zonnig.
De faces van Faces werken prima, ook WatchMaker werkt probleemloos. Met Facer moet je soms dezelfde Face nogmaals "uploaden" omdat hij hem niet pakt lijkt het wel. Maar dat is zelden.

Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan de rand maar sommige watchfaces komen niet goed uit de verf door de rand, bijvoorbeeld BretlingBentlySupersports.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/i604ts.jpg

Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt eigenlijk goed: find my phone, Google fit, Bing Torque, Mini Launcher. Alles werkt als een zonnetje. Wat wel jammer is is dat er geen lightsensor op zit. Het is even zoeken wat nu een goede Brightness stand is. Er zijn er zes. De moto heeft er 5 als ik me goed herinner.

Wat zat er allemaal in de doos?
2 boekjes, een kabel, de oplader uiteraard, een stekker met nederlandse stekker (hebben ze in Zuid Korea dezelfde stopcontacten?)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/287m9gi.jpg

Batterij gedraagt zich wel vreemd. Zoals gezegd kwam hij 100% opgeladen uit de doos. Vervolgens bleef hij wel 4 uur op 100% staan. NEt toen ik dacht dat het misschien stuk was, kelderde de batterij in een uur naar 85%. En nu na een uurtje of 10 in gebruik, is de afname per uur ongeveer 5,6% per uur.
De batterij moet duidelijk nog calibreren.

Tot nu toe erg tevreden.Erg mooi ding.

En de hartslagmeter lijkt het goed te doen, zit continue zo tussen de 60 en 65, redelijk constant.
Rick-Jan schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:21:
@arena, eerste indruk? :D
mooie foto's, watch ziet er wel groot uit!
-Enige lag?
-Was het scherm buiten goed af te lezen?
-Werken de watch faces van Facer hier ook goed op?
-Wat zat er allemaal in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Hoe bevalt het bandje van de LG G R? Ik las wat negatieve berichten hier over, zat al te denken of ik niet vast een ander 22mm bandje moest bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-08 15:25
Hallo Arene,

Je watch ziet er echt mooi uit :*) !

Ik zit zelf ook te denken om deze smartwatch (LG g watch R) te kopen, nieuwe dingen trekken mij altijd. Maar het moet wel goed werken, dus een echte early adopter ben ik ook weer niet. Ik las over de oude lg watch, dat er nog wel wat mis mee was,(corrosie aan de oplaadpunten, android wear werkte niet altijd goed) hoe zit dat met deze nieuwere?. Heb jij al iets gemerkt wat minder is of juist super goed? Hij ziet er echt nice uit! Ik vraag me alleen af is het echt functioneel in gebruikt of is het meer een hebbeding?

Ook vroeg ik mij af, waar jij die andere faces vandaan hebt. Weet iemand toevallig ook waar een mooie zwart stalen bandje voor een schappelijke prijs te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Ik had van mijn Pebble nog een stalen bandje over en die heb ik er direct aan gezet. Ik kan dus niet iets zeggen over het originele bandje. Die ligt ongebruikt in het doosje. Het was wel vrij dik en stug viel me op.

Wat me deze eerste halve dag tegenvalt is de batterij. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel bijzonders gedaan en nu na 7 uur van de stroom af, heb ik nog 54% over. Dat is 6% per uur. Wellicht zijn dit wittebroodsproblemen gedurende de eerste dagen, ik hoop het maar. Mij de Moto360 deed zich het fenomeen ook voor dat pas na een paar ont-en opladingen de batterij optimaal functioneert.

Het trillen valt me toch wat tegen. De Pebble trilde duidelijk harder. De Moto360 overigens minder hard.

Door middel van bijv. Facer of WatchMaker kun je watchfaces op je telefoon zetten en via het forum op XDA bij de moto360 (apps en themes) kun je heel veel faces vinden. Deze zijn op een enkeling na ook gewoon bruikbaar op de LGWR.

Overigens is het zelf maken of aanpassen niet extreem lastig dus ik verwacht er zelf ook wel een paar te maken, maar vooral verwacht ik dat het aantal watchfaces het komend jaar explosief zal stijgen. Ook al omdat het leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
Thanks voor je reactie!

Ik neem aan dat dit batterij gebruik is bij always on? Als je hem niet always on hebt staan, moet je hem dan handmatig aanzetten met de knop? Of heeft hij door als je er naar kijkt dat hij dan zelf aangaat?
Beinvloed het de accuduur van je telefoon nog erg? of valt dit mee ik zit nu met mijn mobiel ook aan ongeveer 5,5% per uur. Ik moet zeggen dat ik hem vrij intensief gebruik, Mail, whatsapp, muziek streamen via 4g, 9gag enz in de trein onderweg naar college en op de fiets.

Verder klinkt het prima! ik hoop voor je dat batterij het langer vol gaat houden hou ons op de hoogte of dit nog verbeterd te komende dagen.

[ Voor 26% gewijzigd door mbosje op 30-10-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53
Mijn G Watch (non-R) heeft nauwelijks invloed op mijn telefoonaccu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
mbosje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:48:
Beinvloed het de accuduur van je telefoon nog erg? of valt dit mee ik zit nu met mijn mobiel ook aan ongeveer 5,5% per uur. Ik moet zeggen dat ik hem vrij intensief gebruik, Mail, whatsapp, muziek streamen via 4g, 9gag enz in de trein onderweg naar college en op de fiets.
Ondanks het blutooth aan, merk ik bij de LG G eerder een positieve trend wat betreft batterij gebruik van de mobiel, omdat je niet elke keer het scherm activeert als er iets binnenkomt, maar alleen bij iets boeiends, gaat je accu langer mee, niet veel, maar wel iets. Ik verwacht da de LG G R hetzelfde zal laten zien.
Zeker als ie een paar keer opgeladen is.
Helaas gebruikt de LG G R hetzelfde pinsysteem aan de onderzijde als de LG G, maar de software patch zit standaard in het huidige os geworteld, dus zal de oxidatie minimaal zijn, ik heb bij mensen die de LG G gekocht hebben na de accu lek patch geen schade aan de laadpinnen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
arene schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:31:
Ik had van mijn Pebble nog een stalen bandje over en die heb ik er direct aan gezet. Ik kan dus niet iets zeggen over het originele bandje. Die ligt ongebruikt in het doosje. Het was wel vrij dik en stug viel me op.
Jammer, ik las dat het weer eens zo een siliconen onding was? Ik heb meteen maar een lederen besteld, Afbeeldingslocatie: https://www.horlogebanden.com/images/D/rhein-fils-british-lamb-zwart.jpg
die siliconen dingen bezorgen me altijd huid problemen.
Is de batterij duur verbeterd na enig gebruik, of is het nog te vroeg daar iets over te zeggen?
Helaas staat bij CoolBlue nog steeds 3 November als bezorgdatum, gezien dat ze in de UK al leverbaar zijn hoopte ik dat dit nog zou verschuiven :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
RoosW schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Jammer, ik las dat het weer eens zo een siliconen onding was? Ik heb meteen maar een lederen besteld, [afbeelding]
die siliconen dingen bezorgen me altijd huid problemen.
Is de batterij duur verbeterd na enig gebruik, of is het nog te vroeg daar iets over te zeggen?
Helaas staat bij CoolBlue nog steeds 3 November als bezorgdatum, gezien dat ze in de UK al leverbaar zijn hoopte ik dat dit nog zou verschuiven :-/
Het bandje is geen siliconen maar wel leer.
Zie ook de foto van een paar posts terug. Maar jouw bandje ziet er ook goed uit!

Gisteravond om elf uur was ie leeg, dus dat was echt een slechte eerste dag. Vandaag gaat het al een stuk beter. Vanaf vanochtend zeven uur tot nu, 12 uur, zit ik op 88%. Dat betekent bijna 2,4% per uur. En gisteren dus ongeveer 6% per uur.

Een heel verschil dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

@ arene, wat voor telefoon heb jij? Ik las dat er met de G3 wat verbindingsproblemen waren.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 00:28
arene schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:29:
Batterij gedraagt zich wel vreemd. Zoals gezegd kwam hij 100% opgeladen uit de doos. Vervolgens bleef hij wel 4 uur op 100% staan. NEt toen ik dacht dat het misschien stuk was, kelderde de batterij in een uur naar 85%.
Dit doet de LG G3 ook. Blijft ook uuuuuren op 100% blijven staan om dan opeens "normaal" te doen.

Misschien een LG ding/kwaaltje :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Rick-Jan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:04:
@ arene, wat voor telefoon heb jij? Ik las dat er met de G3 wat verbindingsproblemen waren.
ik heb een HTC M8. Heb geen last van verbindingsproblemen, in ieder geval niet dat ik merk.

Nog even over die 100%: Vanochtend was hij na een kwartiertje of zo op 99% en liep daarna ook netjes per procent omlaag. Dus dat gedrag van gisterochtend vertoonde hij vandaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
RoosW schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Ondanks het blutooth aan, merk ik bij de LG G eerder een positieve trend wat betreft batterij gebruik van de mobiel, omdat je niet elke keer het scherm activeert als er iets binnenkomt, maar alleen bij iets boeiends, gaat je accu langer mee, niet veel, maar wel iets. Ik verwacht da de LG G R hetzelfde zal laten zien.
Zeker als ie een paar keer opgeladen is.
Helaas gebruikt de LG G R hetzelfde pinsysteem aan de onderzijde als de LG G, maar de software patch zit standaard in het huidige os geworteld, dus zal de oxidatie minimaal zijn, ik heb bij mensen die de LG G gekocht hebben na de accu lek patch geen schade aan de laadpinnen gezien.
Dankjewel, goed om te lezen dat het oxidatie probleem minder of zelfs weg is! dit zou voor mij zeker een minpunt zijn om deze lg watch niet te kopen. Ja jou redenatie snap ik, aangezien je dan eerst op je watch kijkt, neem ik aan dat je minder vaak je mobiel pakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
arene schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Het bandje is geen siliconen maar wel leer.
Zie ook de foto van een paar posts terug. Maar jouw bandje ziet er ook goed uit!

Gisteravond om elf uur was ie leeg, dus dat was echt een slechte eerste dag. Vandaag gaat het al een stuk beter. Vanaf vanochtend zeven uur tot nu, 12 uur, zit ik op 88%. Dat betekent bijna 2,4% per uur. En gisteren dus ongeveer 6% per uur.

Een heel verschil dus.
Goed om te lezen dat de batterij nu wel beter mee gaat, mocht je bijhouden op hoeveel % hij vanavond is, zou je dit dan eens willen posten? Ik neem aan dat je hem op always on gebruikt?
Het leren bandje is leuk, toch lijkt een metalen band mij beter. Hoe bevalt de pebbel band ? is het qua kleur en gewicht mooi bij de lg g watch r?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
mbosje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Goed om te lezen dat de batterij nu wel beter mee gaat, mocht je bijhouden op hoeveel % hij vanavond is, zou je dit dan eens willen posten? Ik neem aan dat je hem op always on gebruikt?
Het leren bandje is leuk, toch lijkt een metalen band mij beter. Hoe bevalt de pebbel band ? is het qua kleur en gewicht mooi bij de lg g watch r?
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item3a8e952b80
ik heb dit bandje vorig jaar gekocht. Past er perfect bij. Precies dezelfde kleur zwart. Horloge is een beetje dof fer dat is het enige verschil.

Ik zal vanavond een update geven van het verbruik. Op dit moment, na 9 uur zit ik op 65% dus dat is ongeveer 4% per uur.

Batterij is trouwens nog niet uitgecalibreerd volgens mij.
Ik had op mijn telefoon een andere rom gezet en wilde het horloge daarom even resetten, toen ik hem weer aan deed was hij ineens 7% lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
arene schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item3a8e952b80
ik heb dit bandje vorig jaar gekocht. Past er perfect bij. Precies dezelfde kleur zwart. Horloge is een beetje dof fer dat is het enige verschil.

Ik zal vanavond een update geven van het verbruik. Op dit moment, na 9 uur zit ik op 65% dus dat is ongeveer 4% per uur.

Batterij is trouwens nog niet uitgecalibreerd volgens mij.
Ik had op mijn telefoon een andere rom gezet en wilde het horloge daarom even resetten, toen ik hem weer aan deed was hij ineens 7% lager.
Dankje voor de link! Ik gebruik alleen geen paypal en heb geen creditcard. Dus even online in nl zoeken of ik een mooi stalen bandje kan vinden.
4% per uur klinkt nog niet eens heel verkeerd dat zou ongeveer 2 dagen normaal gebruik zijn?, als het nog beter zou worden zou ideaal zijn.

Misschien een gekke vraag, maar ik kan het nergens online vinden. Ik luister heel veel spotify op mijn mobiel, in de trein, op de fiets enz. Is er een spotify app voor de smartwatch? zodat je nummers kan skippen, pauze volume enz? Ik kan het namenlijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
mbosje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:42:

............
Misschien een gekke vraag, maar ik kan het nergens online vinden. Ik luister heel veel spotify op mijn mobiel, in de trein, op de fiets enz. Is er een spotify app voor de smartwatch? zodat je nummers kan skippen, pauze volume enz? Ik kan het namenlijk nergens vinden.
Dat is een standaard feature van Android Wear. Er is dus geen aparte app nodig.
Zodra je Spotify start, zie je op je horloge welk liedje wordt gespeeld. Als je op de melding drukt op je horloge krijg je vorige, volgende, hard en zacht icoontjes in beeld. Simpel maar doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
mbosje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb een metalen band gehad bij mijn lg g, maar dan lag hij nooit helemaal goed op de lader, vandaar leer, ik zou zelf ook liever mijn zwart stalen band gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Inderdaad is een rond bandje iets lastiger met opladen maar het werkt wel hoor. De magneet blijft wel plakken.

De smartwatch is sinds 7.00 uur van de lader. Dat is nu 15,5 uur geleden. Percentage staat nu op 33%. Dat betekent dus 4,3% per uur. Ik heb de hele dag always on aan gehad met een watchface van Facer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
arene schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:28:
Inderdaad is een rond bandje iets lastiger met opladen maar het werkt wel hoor. De magneet blijft wel plakken.

De smartwatch is sinds 7.00 uur van de lader. Dat is nu 15,5 uur geleden. Percentage staat nu op 33%. Dat betekent dus 4,3% per uur. Ik heb de hele dag always on aan gehad met een watchface van Facer.
Na 2 keer 's ochtend ontdekken dat ie niet opgeladen was, ben ik terug gegaan naar een leren bandje, ik ging er ook vanuit dat de magneet de boel wel op zijn plek zou houden, maar met de oxidatie die ik aan de pinnen heb, is het verbinding maken al moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
CoolBlue gaat de LG G R verkopen met een siliconen bandje (bleh) Bol doet het met een leren, naar het schijnt laat men het aan de leverancier over welk bandje er bij gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Laatst online: 14:16
RoosW schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:18:
CoolBlue gaat de LG G R verkopen met een siliconen bandje (bleh) Bol doet het met een leren, naar het schijnt laat men het aan de leverancier over welk bandje er bij gaat?
Weet je dit zeker? Ik zag inderdaad ook siliconen staan op de productpagina. Ik ging er vanuit dat het een foutje was (overgenomen van de G watch pagina, die wel met siliconen verkocht wordt).

Er is mij namelijk geen versie bekend die met siliconen band wordt verkocht...

Heb je met ze gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-08 10:09
RoosW schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:18:
In https://www.youtube.com/watch?v=gURVw63w4OI spreekt men wel van een leren bandje, dus gok dat dit inderdaad een fout op de pagina is :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
MrRobin schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:18:
[...]

Weet je dit zeker? Ik zag inderdaad ook siliconen staan op de productpagina. Ik ging er vanuit dat het een foutje was (overgenomen van de G watch pagina, die wel met siliconen verkocht wordt).

Er is mij namelijk geen versie bekend die met siliconen band wordt verkocht...

Heb je met ze gebeld?
Ik heb contact met de klantenservice gehad:
"Beste meneer Roos,

Bedankt voor uw e-mail. Wij bieden de LG G Watch R inderdaad aan met een siliconen bandje. Het bandje is makkelijk te verwisselen, wellicht dat andere leveranciers hebben gekozen voor een ander bandje en/of uitvoering. Daar kan ik u helaas niet meer over vertellen. "

Is vrij duidelijk lijkt mij, toch staat op de product pagina bij bol 'staal:leer' bij materiaal.. Misschien dat ze bij Coolblue de LG G (met siliconenband) verwisselen met de LG G R?
Irritant dat ook de LG site weinig houvast geeft aangezien er behalve veel algemeenheden er niets staat over uitvoeringen. Ik baal overigens vreselijk van die brushed steel versie die steeds opduikt maar nergens te koop is :-/

[ Voor 10% gewijzigd door RoosW op 02-11-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
Ik dacht dat er alleen een leren bandje was bij deze watch, Ik heb liever een leren dan een siliconen! dat wordt dus bestellen bij bol zoals ik het hier lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
mbosje schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:44:
Ik dacht dat er alleen een leren bandje was bij deze watch, Ik heb liever een leren dan een siliconen! dat wordt dus bestellen bij bol zoals ik het hier lees.
Ik heb al een nieuw bandje in huis voor de LG G R, het geleverde leren bandje is niet echt je van het :-) Ik kan nergens een uitvoering met siliconen band vinden dus ga ik uit van een vergissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:20
Helaas zijn LG g-watch r nog niet geleverd aan Coolblue. En morgen denken ze ook niet.
Ben zo benieuwd. Dat wachten doet er ook geen deugd aan....
https://twitter.com/Coolblue_BE/status/528956935052472320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

scifoflux schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:55:
Helaas zijn LG g-watch r nog niet geleverd aan Coolblue. En morgen denken ze ook niet.
Ben zo benieuwd. Dat wachten doet er ook geen deugd aan....
https://twitter.com/Coolblue_BE/status/528956935052472320
Dat gaat over België? Blijven we in NL hoop houden :7

Even serieus: dit zou wel erg waardeloos zijn, zo'n lange tijd 3 november beloven en dat op het laatste moment verschuiven. bij mobilefun schijnt ie al leverbaar te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Rick-Jan op 02-11-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Rick-Jan schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:58:
[...]

Dat gaat over België? Blijven we in NL hoop houden :7

Even serieus: dit zou wel erg waardeloos zijn, zo'n lange tijd 3 november beloven en dat op het laatste moment verschuiven. bij mobilefun schijnt ie al leverbaar te zijn.
Vooral omdat ze in Engeland als een week te koop zijn :-(
Ik dacht al zoiets toen ik op zondag geen verzend bericht had ontvangen, knap balen, had ik toch andere leveranciers moeten opsporen (ebay etc)
Wehkamp had gisteren een vraagteken bij levertijd staan (pricewatch) daar staat nu Levertijd: 2-3 dagen, dus ik hoop echt deze week nog!

[ Voor 11% gewijzigd door RoosW op 03-11-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Ik hoop voor jullie dat hij echt snel komt. Het is echt een fantastisch horloge. De batterijduur was gister nog weer beter, 50 % over na een dag intensief gebruik met een watchface van Facer en always on.

Geen enkele stress of hij het einde van de dag wel haalt. Ik kreeg een vraag via PM wat always on precies verschilt van 'niet always on'. Als je always on uit zet, is je scherm normaal gesproken uit tot je je pols zo beweegt dat je op je horloge kunt kijken. Dan gaat hij voor enkele seconden aan. Dat spaart dus batterij. Ik gebruik die modus eigenlijk nooit.
Als je always on kiest, hebben de meeste watchfaces een stand die wat gedimd is en zonder secondewijzer of andere veel bewegende delen.

Ik ben echt onder de indruk van de snelheid en stabiliteit van dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
arene schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:58:
Ik hoop voor jullie dat hij echt snel komt. Het is echt een fantastisch horloge. De batterijduur was gister nog weer beter, 50 % over na een dag intensief gebruik met een watchface van Facer en always on.

Geen enkele stress of hij het einde van de dag wel haalt. Ik kreeg een vraag via PM wat always on precies verschilt van 'niet always on'. Als je always on uit zet, is je scherm normaal gesproken uit tot je je pols zo beweegt dat je op je horloge kunt kijken. Dan gaat hij voor enkele seconden aan. Dat spaart dus batterij. Ik gebruik die modus eigenlijk nooit.
Als je always on kiest, hebben de meeste watchfaces een stand die wat gedimd is en zonder secondewijzer of andere veel bewegende delen.

Ik ben echt onder de indruk van de snelheid en stabiliteit van dit ding.
Ik heb net weer contact gehad, en ze weten niet waarom er vertraging is, maar ze hopen (leveringen gaan door tot 15.00) dat ie vandaag nog aankomt.
Het bandje overigens zal leer zijn, er staat dus een fout op de website van CoolBlue.
Kun jij kijken hoe deze watchface er uit ziet op de LG G R? De maker zegt dat ie helemaal rond is!
http://facerepo.com/app/f...s/google-maps-14971e4860d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
RoosW schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ik heb net weer contact gehad, en ze weten niet waarom er vertraging is, maar ze hopen (leveringen gaan door tot 15.00) dat ie vandaag nog aankomt.
Het bandje overigens zal leer zijn, er staat dus een fout op de website van CoolBlue.
Kun jij kijken hoe deze watchface er uit ziet op de LG G R? De maker zegt dat ie helemaal rond is!
Klopt, hij is helemaal rond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
RoosW schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ik lees op andere forums, dat sommige mensen hem wel vandaag geleverd krijgen van coolblue en anderen pas 7 november.... jij toevallig al iets gehoord? Ik hoop het beste voor je.

Ik wacht dan nog even met bestellen, ik heb een hekel aan langer wachten dan belooft :X .
Misschien dat er een webshop is die ze wel binnen 24 uur kan leveren? Ik hoop eigenlijk dat ze ook in een winkel te koop zijn, grote aankopen (Hij is klein, maar qua bedrag groot voor mij) doe ik altijd liever fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
mbosje schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:34:
[...]

Ik lees op andere forums, dat sommige mensen hem wel vandaag geleverd krijgen van coolblue en anderen pas 7 november.... jij toevallig al iets gehoord? Ik hoop het beste voor je.

Ik wacht dan nog even met bestellen, ik heb een hekel aan langer wachten dan belooft :X .
Misschien dat er een webshop is die ze wel binnen 24 uur kan leveren? Ik hoop eigenlijk dat ze ook in een winkel te koop zijn, grote aankopen (Hij is klein, maar qua bedrag groot voor mij) doe ik altijd liever fysiek.
Geachte heer Roos,

Uw bestelling bij Smartwatchshop.nl met ordernummer XXXXXXXX is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Dus morgen is ie binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Ik weet niet of er nog behoefte is aan batterijverbruikupdates maar gisteren, de vijfde dag met de LG G Watch R, was het verbruik 2,88% per uur. Weer beter dan de dag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosje
arene schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:44:
Ik weet niet of er nog behoefte is aan batterijverbruikupdates maar gisteren, de vijfde dag met de LG G Watch R, was het verbruik 2,88% per uur. Weer beter dan de dag ervoor.
Dat is echt steeds beter, gebruik je hem dan steeds minder? dat het batterij gebruik daarom beter is geworden? Grappig om te zien dat het verschil zo groot is in een paar dagen.
Nu zou het dus bijna mogelijk moeten zijn om er 2 dagen mee te kunnen doen met always on? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
De mijne is binnen, ander bandje er op, en experimenteren met watchfaces :-) Het scherm ziet er fantastich uit, al is ie wat klein (het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Ik was gewend aan de snelheid en het gemak van even mijn pols draaien om het actieve scherm te zien, op de LG G, was dit erg accuraat en probleemloos, maar ik heb met de LG G R toch meer problemen, moet soms wel 3x proberen voor ie actief word.
Is dit alleen mijn ervaring? Kunnen anderen dit bevestigen/ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 22:40
Voor zover nog niet bekend:
Veel mensen krijgen de G watch bij hun LG telefoon en gooien hem op marktplaats. Voor 75 tot 100 euro vind je bijna of niet gedragen exemplaren. Zelf heb ik er zo één voor 75 euro gescoord en ben er vooralsnog erg tevreden mee.

Ik ondervind wel wat van de in dit topic genoemde issues zoals het niet altijd een notificatie krijgen. (9 van de 10 keer wel en dan een keer niet zo ongeveer)
Verder hoop ik dat er nog flink doorontwikkeld wordt, want het is het hem nog niet helemaal al zijn de mogelijkheden al groot.

Ook begrijp ik dat we moeten wachten op een officiële API alvorens de watchfaces beter customized kunnen worden; de cards/notifications mogen van mij bv. wat minder prominent in beeld komen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor de G Watch R is een apart topic.Dat is te vinden via LG G Watch R - Ervaringen en Discussie. Gebruik he tjuiste topic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:18
Ik kan een spiksplinternieuwe kopen voor 50 euro. Goede deal denk? Ik ben erg benieuwd naar de ervaring, ik had voorheen altijd een horloge om maar sinds kort niet meer omdat het niks toevoegd voor mij. Ben benieuwd of dit horloge wat gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:45:
Ik kan een spiksplinternieuwe kopen voor 50 euro. Goede deal denk? Ik ben erg benieuwd naar de ervaring, ik had voorheen altijd een horloge om maar sinds kort niet meer omdat het niks toevoegd voor mij. Ben benieuwd of dit horloge wat gaat veranderen.
Ik zou het zeker doen voor dat bedrag! Als je een beetje nerd bent, heb je er vast plezier van. ;)
Ben er zelf tenminste nog steeds blij mee voor de 75 euro waar ik 'm voor heb gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-12-2014 15:27 ]

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik heb net (met wat moeite) de Lollipop OTA geïnstalleerd. Ben erg benieuwd wat het batterij verbruik gaat doen. De eerste indruk is dat het niet allemaal even soepel lijkt te lopen als eerst.
Zijn er al meer mensen die hem geïnstalleerd hebben?

edit:
na een paar reboots lijkt het al beter te worden :)

[ Voor 11% gewijzigd door FireFly3k op 11-12-2014 20:58 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-08 20:15
Ben ik de enige die sinds de lolipop update soms meldingen te laat of niet binnenkrijgt soms hoor ik een melding maar springt het horloge aan maar zie ik geen melding op het horloge zelf.
Voorheen nooit problemen mee gehad

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het merendeel nog wacht op de update,waaronder ikzelf.

Het valt me op dat als ik de reacties lees de Moto360 beter voorzien word mbt de update dan de LG-WR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
izzet3838 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:28:
Ben ik de enige die sinds de lolipop update soms meldingen te laat of niet binnenkrijgt soms hoor ik een melding maar springt het horloge aan maar zie ik geen melding op het horloge zelf.
Voorheen nooit problemen mee gehad
Bij mij komen ze wel vrijwel direct aan op de smartwatch.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:16:
Ik denk dat het merendeel nog wacht op de update,waaronder ikzelf.
Je kan ook zelf de OTA installeren. Het was even puzzelen maar ik heb het ook gedaan. Ik heb echt geen zin om te wachten totdat Google/LG mij de update gaat sturen :9

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar dat ene dagje ofzo kan ik nog wel handelen. Ben toch al heea gewent mbt wachten omdat ik een t-mobile toestel heb (lg g3) en ook daarbij altijd tot een van de laatste behoor die een update ontvangt. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-08 20:15
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:03:
Klopt maar dat ene dagje ofzo kan ik nog wel handelen. Ben toch al heea gewent mbt wachten omdat ik een t-mobile toestel heb (lg g3) en ook daarbij altijd tot een van de laatste behoor die een update ontvangt. 😉
Raar ik kreeg gewoon een melding op mijn GSM met update beschikbaar.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meldingen komen ook wel alleen altijd later dan de "gewone" update's. stom maar das nu enmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik heb nog niet veel kunnen testen na de update. Wel mooi dat het horloge wanneer ik hem wegleg (doe ik doorgaans in het weekend en voor het slapen) in een soort standby gaat en weinig stroom gebruikt. Eens kijken of ik hem niet meer 's avonds uit hoef te zetten om 2 dagen te halen op één keer batterijlading.

Overigens komt de update volgens mij gewoon via de telefoon/app. Je telefonieprovider heeft er niks mee te maken.

Edit: vandaag kunnen testen en geen problemen ondervonden. Meldingen komen prima aan. De sleepstand vind ik een fijne toevoeging, want hij heeft vannacht weinig batterij verbruikt. En wie hem naast zich op een kastje oid wil leggen kan hem op de lader leggen, want dan blijft hij wel 'wakker'.

[ Voor 41% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-03-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-08 11:54
Sinds vandaag de LG G watch in combinatie met een OPO, mijn eerste indruk is goed. Apps, mail komen vloeiend binnen accu nu nog op 58% (ondanks dat het me eerste dag was en ik hem vannacht niet aan de lader had) en ook met de voorgeprogammeerde korte antwoorden (oke, ja, nee, ben onderweg) kom ik een end. De stappen teller geloof ik echter voor geen meter en andere nadelen zullen ook wel naar voren gaan komen, maar voor nu blij verrast.

Voor me werk heb ik een seconde wijzer nodig, nu vind ik bij dit horloge "Digital" de best passende klok, maar heb je ook een "Digital" watch face met een seconde wijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de LG G Watch ook waterdicht 😬?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier komt morgen een tweedehands LG G Watch binnen. Mijn eerste smartwatch, ik ben benieuwd! :)

Draaien de meesten hier gewoon stock-ROM of Gohma? Of iets anders?
En voor de mensen die stock-ROM draaien, hoe is het stroomverbruik van Fit op het moment? Dit was een enorme energieslurper, is dat al verbeterd?
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:17:
Is de LG G Watch ook waterdicht 😬?
Kijk eens vanaf 15:00

Water-resistant, niet water-proof. Douchen okee, zwemmen niet okee (volgens dat filmpje)

[ Voor 34% gewijzigd door anandus op 23-02-2015 09:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:44
Zijn er hier ook mensen die de G Watch R in combinatie met Runtastic gebruiken? Ik vroeg me namelijk af of de hartslag ook goed wordt meegenomen.

[ Voor 2% gewijzigd door nielsn op 05-03-2015 12:17 . Reden: Sorry, verkeerde topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave73nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik sinds een weekje ook in het bezit van een G watch en ben ook erg tevreden erover... Ik heb hem aangeschaft om te kijken of golf gps programma's er ook op werken om op die manier een goedkoop (relatief natuurlijk) golfhorloge te hebben wat in vergelijking qua kunnen is met een horloge van ruim in de 300 euro. ENNNN het werkte zoals gehoopt!

Was het niet gelukt had ik een leuk speledingetje maar nu ik hem kan gebruiken als golfhorloge ben ik helemaal happy... Ook endomondo kun je via je horloge bekijken erg over te spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-08 09:08
Dave73nl schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:30:
Was het niet gelukt had ik een leuk speledingetje maar nu ik hem kan gebruiken als golfhorloge ben ik helemaal happy... Ook endomondo kun je via je horloge bekijken erg over te spreken!
Welke app gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave73nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2024
De pro versie van Golfshot... Heb een filmpje geplaatst https://www.youtube.com/watch?v=jPjmVl8x5FQ waarop ik er even een beetje mee aan het stoeien ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
Hij herkent mijn commando's niet allemaal.

Als ik "Take a note" met tekst erachter zeg, doet hij het goed, maar bij "Remind me to..." en "Set an alarm at..." zoekt hij altijd heel die zin op in Google, ook al heeft hij me perfect verstaan. Zelfs met de voorbeeldzinnetjes lukt het me niet om een alarm of reminder te zetten...

Enig idee aan wat dat kan liggen?
Hij is nieuw sinds gisteren. Taal staat op Engels (UK) en op mijn Nexus 5 Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vandaag in de aanbieding bij de Wehkamp voor € 99,95 inclusief verzending...
Met kortingscode 'maart' gaat er nog eens tien euro vanaf, wat een totaal maakt van € 89,95, alleen de witte..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb voor €79 de LG G Watch Titan Black bij Coolbue inclusief verzendkosten gekocht, not bad!

Ben erg benieuwd hoe hij bevalt, kan hem gelukkig altijd nog terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:37
Brogala schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:38:
Ik heb voor €79 de LG G Watch Titan Black bij Coolbue inclusief verzendkosten gekocht, not bad!

Ben erg benieuwd hoe hij bevalt, kan hem gelukkig altijd nog terugsturen.
Und? Hoe bevalt hij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Welke watchface gebruiken jullie eigenlijk?

Ikzelf varieer regelmatig, gebruik daar Watchmaker Premium voor.

Heb er nu eentje met mijn dochter:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kI3lT4mPNbylBVIDyY0oFghM/full.jpg

En hiervoor had ik een aardig tijdje deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7do5qCSsHH4OPtnnwteE4MNO/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Meh. Je kan er vrij weinig mee. Ik kan notificaties lezen, berichten sturen in het Engels, zien hoeveel je hebt gelopen/gefietst/hoeveel stappen je hebt gezet, dingen in de kalender zetten en nog wat dingen... In 2 seconden heb je dan je telefoon in je handen en doe je het gewoon daarop.

Ik heb niet echt geweldige argumenten, maar voor mij heeft hij gewoon te weinig nut en is het meer een grappige gimmick. Gezien ik zsm een nieuwe monitor wil stuur ik deze toch maar terug, als ik die ellendige handleiding nog kan vinden (en anders stuur ik hem zonder op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Het moet je liggen. Zelf vind ik het wel erg handig niet mijn telefoon te hoeven pakken. Als dat net zo veel moeite voor je is, is het horloge meteen een stuk minder nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik ben het eens dat het een beetje een gimmick is, het is geen cruciaal voorwerp. Al zal dit mede komen door het gebrek aan apps.

Ikzelf vind het heel handig, om meerdere redenen. Ten eerste, ik heb mijn telefoon vaak in mijn binnenzak, en vind het, zeker buiten, een beetje gedoe om mijn jas open te maken, mijn binnenzak en dan mijn telefoon eruit te vissen. Dan is zo'n horloge toch wel handig waar je de snelle dingetjes op kan doen (je emails/whatsapps/etc bekijken, snel reageren, etc.).
Ook controle van muziek vind ik heel handig, om telkens je telefoon te pakken om bijv het volume te veranderen of een nummer te skippen is een beetje gehannes.
Als laatste vind ik het heel fijn voor het hardlopen. Runkeeper bedienen vanaf je horloge is een stuk handiger dan op de telefoon in je schouderband :P

En het is handig om snel te kunnen zien hoe laat het is zonder je telefoon te moeten pakken is handig :P

Maar, dat allemaal gezegd hebbende blijft het een gimmick, een afstandsbediening in mijn koptelefoon zou een deel al kunnen ondervangen. Maar is minder cool :P

Maar ik ben nu wel begonnen om mijn domotica (alles in mijn huis kan op afstand bestuurd worden) en media center via voice control via mijn horloge te bedienen. Als dat kan, heeft het -voor mijzelf- écht meerwaarde.

Ik hoop overigens dat zodra de Apple Watch uit is er (veel) meer apps uitkomen en de smartwatch een stuk handiger wordt. Tot dan blijft het een hele handige, en mooie, gimmick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik snap inderdaad ook zeker het nut van een smartwatch, maar heb hem voor nu toch maar teruggestuurt (om een 144 hertz monitor te kunnen kopen >:) )

Over een half jaar of een jaar denk ik dat ik het nog eens ga proberen, ga er vanuit dat heel veel ontwikkelaars apps gaan maken voor de smartwatch als Appels watch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:13
Net besteld die LG G Watch @ € 74,-- ( incl. porto ) d.m.v € 5,-- nieuwsbrief coupon ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/LG%20G%20Watch%20%202%20_zpswshtox6d.png

Eens kijken hoe dat bevalt icm mijn Samsung Galaxy S5. En anders weer lozen op b.v marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:59:
Net besteld die LG G Watch @ € 74,-- ( incl. porto ) d.m.v € 5,-- nieuwsbrief coupon ;)

[afbeelding]

Eens kijken hoe dat bevalt icm mijn Samsung Galaxy S5. En anders weer lozen op b.v marktplaats ;)
Of gewoon retourneren... volgens Coolblue was het geen probleem dat de zakjes waar de oplader etc. inzaten 'kapot' waren omdat ze anders niet open konden.\

Edit: wel grappig, ik zit in 2VWO, en mijn hele klas dacht dat het een Apple Watch was (nee, ze dachten dat het een iWatch was). Kennerlijk is dat het enige wat in 'hun' nieuws komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 24-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:16
Gezien de huidige prijs van de LG G Watch kon ik het niet laten om hem te laten liggen, dus heb ik hem maar weer gekocht. :*)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/c1XjFPtZfGsXWItoqeK5XIbh/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XY7jmAQxwfkXI1190UZaVTMU/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yonix schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:43:
Gezien de huidige prijs van de LG G Watch kon ik het niet laten om hem te laten liggen, dus heb ik hem maar weer gekocht. :*)
[afbeelding]

[afbeelding]
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:37
Heb de lg g watch ook maar gehaald, kon hem niet laten liggen. Best geinig ding zover. Moet er nog even verder mee klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Wat zijn nu de Top10 ( gratis ) Wear Apps tbv NL-gebruikers ?

1 ) Wear Mini Launcher
2 ) Flopsy Droid
3 ) IFTTT
4 ) Strava
5 ) Wear Batt Stats
6 ) Wear Calc
7 ) Weather Watch Face
8 ) .....

Wie heeft nog input met een kleine onderbouwing.

En zijn er nog goede ( desnoods betaalde ) navigatie apps die bruikbaar zijn op de fiets ?

Mijn LG G Watch is NU net binnen ;)

edit:
Pakje is aangekomen

[ Voor 20% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-03-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Zijn er meer mensen die sinds de laatste update van Android Wear en Google Play Services last hebben dat de smartwatch soms heel traag en heet wordt?
Heb hem vanochtend uit de lader gehaald om half 7 en nu staat hij op 13%. Ik heb hem met moeite kunnen restarten, maar nu loopt hij weer normaal.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-CuT1utAmrTw/VRKt3Zw6TOI/AAAAAAAAEMw/HjfN1uPZAds/w806-h1432-no/Screenshot_2015-03-25-13-38-23.png

[ Voor 20% gewijzigd door FireFly3k op 25-03-2015 13:46 . Reden: plaatje erbij ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Damn wat een ge*l ding voor € 74,-- zo een LG G Watch oOo

Nu nog kijken of het een blijvertje wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:09
Heb zojuist ook een LG G Watch opgehaald bij Coolblue. Geen idee of ik dit in het dagelijkse leven (veel) ga gebruiken. Ik wil vooral wat aankloten met custom watchfaces. Dan is dit een uitgave die ik kan verantwoorden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:16
Wat mij trouwens opvalt is dat de connectiviteit vele malen beter is dan een half jaar geleden, toen het horloge net op de markt was. Misschien ligt dat aan de updates die in de tussentijd zijn toegepast of Android Lollipop. Misschien is het een combinatie van die zaken, maar ik ben er heel blij mee; het is nog niet voorgekomen dat het horloge 'zomaar' zijn verbinding met de telefoon verlies. Dat was voorheen wel anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Nu bijna een werkdag mee gestoeid. Erg grappig ding. Alles komt binnen ; Whatsapp, Facebook bv
Batterij nu 81% vanochtend om 06:25 van de lader gehaald ! Scherm op standje 3.
En idd nog geen connectiviteits issues ! Zoek wel nog handige apps. Iemand ideeën ?
sávonds om 23:30 was hij wel al 11% ?

edit:
ging toch hard met de batterij...

[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 27-03-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-07 16:43
Mijn LG G Watch is inmiddels ook gearriveerd. Heb hem net als zovelen voor €74,- gekocht bij Coolblue. Vond het erg bijzonder dat de doos niet geseald was, zelfs niet met een sticker/label of iets dergelijks. Anyway, moet nog even wennen aan het apparaat. Vind Android Wear nog niet direct overtuigen maar hardwarematig ben ik best onder de indruk. Het gewicht valt me reuze mee en hij zit sowieso best comfortabel. Gebruik hem overigens in combinatie met een LG Nexus 4, ben benieuwd of die constante verbinding nog invloed heeft op de accuduur van mijn smartphone. Met de smartwatch zelf houd ik het in ieder geval makkelijk een dag vol.
anandus schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:26:
Welke watchface gebruiken jullie eigenlijk?

Ikzelf varieer regelmatig, gebruik daar Watchmaker Premium voor.

Heb er nu eentje met mijn dochter:
[afbeelding]

En hiervoor had ik een aardig tijdje deze:
[afbeelding]
Thnx voor de tip, handige app inderdaad. Hier mijn creatie :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MmewCJVGioOYNL0ab9aQ8bcQ/full.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door MiBe op 27-03-2015 16:38 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ MiBe ziet wel erg groot uit die LG op jou pols(je) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Het zou nog gekker moeten kunnen aangezien ik nog drie gaatjes in het bandje beschikbaar heb om hem strakker te doen :P Was voor mijn vriendin niet genoeg overigens, die zou het bandje moeten vervangen of zelf gaatjes bij moeten maken. Om haar pols was het al helemaal hilarisch om te zien overigens :+

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Wat heb ik toch grote poten dan. Ik heb 'm meestal op het tweede gaatje en soms ook wel eens op het eerste. (als het bandje wat irriteert, maar da's niet vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Hyp Hyper schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:51:
Wat heb ik toch grote poten dan. Ik heb 'm meestal op het tweede gaatje en soms ook wel eens op het eerste. (als het bandje wat irriteert, maar da's niet vaak)
Bij mij zit het doorsteek lipje in het 4de gaatje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Laatst online: 04-12-2024
Hallo allen, het is nu wel heel aantrekkelijk om Android Wear te proberen, ik heb nu ook de LG G Watch besteld bij Coolblue voor € 74. Ik lees in de nieuwste reviews bij Coolblue dat Google Now ook NL ondersteund.
Ik wil de LG G Watch gebruiken met mijn Samsung Galaxy Note 2 welke 4.4.2 heeft.
Kan ik nu dan ook die NL ondersteuning krijgen? Of moet mijn telefoon dan Lollipop draaien?

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
In nog geen 3 uur tijd 75% accu verbruik, het enige wat er draaide was spotify op mijn telefoon.
Iemand anders hier er ook ervaring mee dat spotify je horloge leeg trekt?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J2R3QGq.jpg

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
http://www.smartwatchshop...-g-watch-black-titan.html
Inmiddels is 'ie €99.. Ben blij dat ik hem kocht voor €79 :)
puntje013 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:13:
In nog geen 3 uur tijd 75% accu verbruik, het enige wat er draaide was spotify op mijn telefoon.
Iemand anders hier er ook ervaring mee dat spotify je horloge leeg trekt?

[afbeelding]
Viel mij de eerste dag ook op dat mijn Oneplus One sneller omlaag ging, maar vandaag lijkt het mee te vallen :? Misschien iets met veel Bluetooth-gebruik?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
[...]

Viel mij de eerste dag ook op dat mijn Oneplus One sneller omlaag ging, maar vandaag lijkt het mee te vallen :? Misschien iets met veel Bluetooth-gebruik?
Mijn oneplus gaat opzich nog niet zo snel leeg, de LG Watch daarin tegen had een verlies van 75% in 3 uur.
De afgelopen dagen ging hij gewoon normaal een hele dag mee maar vandaag had ik spotify aan staan en is mijn horloge in 4 uur leeg.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Ik had ergens gelezen dat zodra je buiten het Bluetooth bereik van je telefoon kwam de G Watch een tril zou geven en bij reconnect twee trillingen. Maar bij mij gebeurt dat niet. Moet je daarvoor iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:09
rud schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:18:
Ik had ergens gelezen dat zodra je buiten het Bluetooth bereik van je telefoon kwam de G Watch een tril zou geven en bij reconnect twee trillingen. Maar bij mij gebeurt dat niet. Moet je daarvoor iets instellen?
Gebeurt bij mij wel, niks voor in hoeven stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wooooooow _o_

Ik was sinds eergisteren mijn horloge kwijt, hele huis ondersteboven gehaald, nergens kunnen vinden.
Misschien afgedaan tijdens gamen bij mijn broer en vergeten om te doen?
Nouja, ik merk het wel ...

Wil ik net de was op gaan hangen, ligt mijn telefoon horloge ertussen :/
Blijkbaar afgedaan en in mijn zak gestopt (ofzoiets).
1½ uur op 40 graden was, plus centrifugeren, dat wordt vast niets...
Leg hem in de lader en *pling* hij gaat aan alsof er niets gebeurd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
anandus schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:08:
Wil ik net de was op gaan hangen, ligt mijn telefoon ertussen :/
Bedoel je niet je horloge? :+

Maar in principe had ik ook niet anders verwacht dan dat hij het nog deed. Hij is IP67 gecertificeerd dus dan moet zo'n wasprogramma op 40 graden niet echt een probleem zijn lijkt me. Aangezien hij in je broekzak zat werd hij ook beschermd tegen het centrifugeren, hij klapt dan in ieder geval niet direct tegen het metaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, horloge ;)

En ik weet dat-ie IP67-gecertificeerd is, maar dan nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53
MiBe schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:49:
[...]

Bedoel je niet je horloge? :+

Maar in principe had ik ook niet anders verwacht dan dat hij het nog deed. Hij is IP67 gecertificeerd dus dan moet zo'n wasprogramma op 40 graden niet echt een probleem zijn lijkt me. Aangezien hij in je broekzak zat werd hij ook beschermd tegen het centrifugeren, hij klapt dan in ieder geval niet direct tegen het metaal aan.
De IP certificaten gaan over water, niet over zeep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Is hij gelijk mooi schoon toch? :P

Zeep is niet zo heel agressief dus zou daar niet snel problemen door verwachten. Ik heb mijn horloge ook gewoon om als ik douche bijvoorbeeld. Met agressievere vloeistoffen zou ik wel voorzichtiger zijn. Niet zozeer dat het de behuizing binnendringt maar die willen aan de buitenkant nog wel eens het één en ander aantasten.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Voor discussie over de G Watch R kan je terecht in LG G Watch R - Ervaringen en Discussie. Reacties over die smartwatch worden uit deze thread verwijderd.