Helemaal geen lag...Het werkt zeer soepel allemaal.
Scherm is buiten prima af te lezen maar het was vanmiddag niet echt zonnig.
De faces van Faces werken prima, ook WatchMaker werkt probleemloos. Met Facer moet je soms dezelfde Face nogmaals "uploaden" omdat hij hem niet pakt lijkt het wel. Maar dat is zelden.
Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan de rand maar sommige watchfaces komen niet goed uit de verf door de rand, bijvoorbeeld BretlingBentlySupersports.
Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt eigenlijk goed: find my phone, Google fit, Bing Torque, Mini Launcher. Alles werkt als een zonnetje. Wat wel jammer is is dat er geen lightsensor op zit. Het is even zoeken wat nu een goede Brightness stand is. Er zijn er zes. De moto heeft er 5 als ik me goed herinner.
Wat zat er allemaal in de doos?
2 boekjes, een kabel, de oplader uiteraard, een stekker met nederlandse stekker (hebben ze in Zuid Korea dezelfde stopcontacten?)
Batterij gedraagt zich wel vreemd. Zoals gezegd kwam hij 100% opgeladen uit de doos. Vervolgens bleef hij wel 4 uur op 100% staan. NEt toen ik dacht dat het misschien stuk was, kelderde de batterij in een uur naar 85%. En nu na een uurtje of 10 in gebruik, is de afname per uur ongeveer 5,6% per uur.
De batterij moet duidelijk nog calibreren.
Tot nu toe erg tevreden.Erg mooi ding.
En de hartslagmeter lijkt het goed te doen, zit continue zo tussen de 60 en 65, redelijk constant.