Mee eens. Het zijn niet meer de tijden van Just Fontaine.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:30:
Ik denk dat mensen ook vaak onrealistische verwachtingen hebben. Noem mij een spits die dit toernooi geschitterd heeft? Benzema scoorde er op los in de makkelijke poule en Klose prikt ze er in in een goed lopend Duitsland maar verder?
Stel dat we met penalties gewonnen hadden, dan was je met t spel van die wedstrijd afgemaakt door Duitsland, dat gun ik ze niet
vlaar de vrij maar ook clasie speelde een zeer sterke pot.
van de verdediging was de vrij de enigste die meer deed dan tikkie breed. ze kwamen niet altijd aan maar hij probeerde in ieder geval wat. ook clasie was best sterk. nadat hij in kwam en een paar goede passes vooruit had gegeven had die opens wel een dubbele dekking van 2 tegenstanders.
van de verdediging was de vrij de enigste die meer deed dan tikkie breed. ze kwamen niet altijd aan maar hij probeerde in ieder geval wat. ook clasie was best sterk. nadat hij in kwam en een paar goede passes vooruit had gegeven had die opens wel een dubbele dekking van 2 tegenstanders.
Los van het feit dat de Argentijnen de strafschoppen (veel) beter in schoten dan de Costa-Ricanen pakte Krul 2 van de 5. Romero had er al 2 van de 3. Is allemaal zeer hypothetisch, maar de conclusie dat het dan allemaal veel beter zou zijn geweest is op weinig gebaseerd.Ramzzz schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 07:39:
Gisteren heeft Van gaal wederom gegokt, en deze keer verloren. Als hij Van Persie laten staan en Krul erin had gebracht had dat waarschijnlijk beter uitgepakt.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Leuk al die if then verhalen die nu opkomen. Daar kun je nog een topic mee vullen.
Laten we nou maar concentreren op zaterdag, dat wordt ook niet makkelijk.
Laten we nou maar concentreren op zaterdag, dat wordt ook niet makkelijk.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vrede heb met de uitschakeling.
Nederland heeft boven verwachting gepresteerd, ik vond de doelstelling van de KNVB om de halve finale te halen al aan de hoge kant maar ze hebben gewoon positief verrast. De eerste wedstrijd tegen Spanje was natuurlijk legendarisch, Australie ging moeizaam en tegen Chili waren we effectief.
Mexico was lastiger vanwege de omstandigheden en Costa Rica was gewoon pure pech dat je niet in reguliere speeltijd met 3-0 van het veld stapt.
Het enige dat ik van Gaal eigenlijk kwalijk kan nemen op de laatste wedstrijd is dat er net even te conservatief werd gespeeld. Van beide kanten overigens, ze durfden niet vol in de aanval te gaan omdat ze bang waren voor een counter van de tegenpartij. Hulde voor Vlaar, die heeft een dijk van een wedstrijd gespeeld.
Het 3-5-2 systeem van gisteren (zo zie ik het in plaats van een 5-3-2) wou niet vlotten. Kuijt kreeg telkens de bal maar het was altijd tikkie terug naar een centrale verdediger. Niet de durf om vooruit te spelen. Als we aanvallender hadden gespeeld had het misschien anders gelopen.
Maar goed.... Duitsland gaat Weltmeister worden, dat is een veel beter geoliede machine als Argentinie. Zou voor Brazilianen wel nog een trauma erbij zijn: Argentinie dat in het Maracana wereldkampioen wordt, dan slopen ze dat stadion direct
Nederland heeft boven verwachting gepresteerd, ik vond de doelstelling van de KNVB om de halve finale te halen al aan de hoge kant maar ze hebben gewoon positief verrast. De eerste wedstrijd tegen Spanje was natuurlijk legendarisch, Australie ging moeizaam en tegen Chili waren we effectief.
Mexico was lastiger vanwege de omstandigheden en Costa Rica was gewoon pure pech dat je niet in reguliere speeltijd met 3-0 van het veld stapt.
Het enige dat ik van Gaal eigenlijk kwalijk kan nemen op de laatste wedstrijd is dat er net even te conservatief werd gespeeld. Van beide kanten overigens, ze durfden niet vol in de aanval te gaan omdat ze bang waren voor een counter van de tegenpartij. Hulde voor Vlaar, die heeft een dijk van een wedstrijd gespeeld.
Het 3-5-2 systeem van gisteren (zo zie ik het in plaats van een 5-3-2) wou niet vlotten. Kuijt kreeg telkens de bal maar het was altijd tikkie terug naar een centrale verdediger. Niet de durf om vooruit te spelen. Als we aanvallender hadden gespeeld had het misschien anders gelopen.
Maar goed.... Duitsland gaat Weltmeister worden, dat is een veel beter geoliede machine als Argentinie. Zou voor Brazilianen wel nog een trauma erbij zijn: Argentinie dat in het Maracana wereldkampioen wordt, dan slopen ze dat stadion direct
Ondanks dat hij er volledig doorheen zat, zou je met de wetenschap dat de kans op pingels bijna 100% was, toch liever Krul op doel hebben dan Cillissen, die nog nooit een pingel stopte, en er gisteren wel een paar had mogen stoppen, die net zo slecht waren ingeschoten.ph4ge schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:46:
De wissel van van Persie was onbegrijpelijk. Het probleem is de aanvoer en het feit dat hij constant door 3 man gedekt werd. Dat verandert natuurlijk niet met een andere spits, maar zo mogelijk deed Huntelaar het nog slechter, die raakte helemaal geen bal goed. Van Persie verdedigde nog mee en jaagde, dat zag ik Huntelaar ook nauwelijks doen. Had Depay er ingezet of echt iets omgezet, ipv een 2 spelers te wisselen die nou eenmaal afhankelijk van anderen zijn voordat ze kunnen schitteren.
En Van Persie die de eerste pingel neemt, dat is toch wel even wat anders dan Vlaar...

Maar ja, Van Gaal besliste anders.
Het ergste is nu dat we een strafexpeditie van Brazilië mogen verwachten, na de vernedering van afgelopen dinsdag... waarom wil er iemand ooit om de 3e plek spelen? Misschien Turkije in '02 of Kroatië in '98, maar verder herinner ik me geen één wedstrijd om de 3e plaats.
Zouden ze in staat zijn zich ervoor op te laden? Tegen een Brazilië dat ook nog een dag meer rust heeft gehad en geen verlenging?
Schijtmazzel voor de Duitsers, dat ze Argentinië treffen, dat ook een dag minder rust heeft gehad en een verlenging.
Ondanks het doodmaken van de wedstrijd door Argentinië, verwacht ik dat Duitsland wel gaat winnen, zondag. En dat verdienen ze ook wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 10-07-2014 09:10 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bijna net als Krul. Met hem op goal heb je op basis van resultaten uit het verleden ook een kans van 5% dat hij een strafschop stopt. Dat had gisteren het verschil niet gemaakt (met een Romero aan de andere kant die meer dan 10 keer zo succesvol was wat dat betreft). Het succes tegen Costa-Rica had ook vooral met de verrassing en het daaraan gerelateerde mentale effect te maken. Zoiets werkt geen twee keer achter elkaar. Het is net als een geniale variant van een vrije trap, zoiets kun je één keer doen.Ramzzz schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:07:
[...]
Ondanks dat hij er volledig doorheen zat, zou je met de wetenschap dat de kans op pingels bijna 100% was, toch liever Krul op doel hebben dat Cillissen, die nog nooit een pingel stopte, en er gisteren wel een paar had mogen stoppen, die net zo slecht waren ingeschoten.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Misschien zou de kans nét iets groter zijn geweest maar ook al houdt Krul enkele ballen tegen, zolang onze spelers ze er niet in schieten ben je inderdaad alsnog nergens.argro schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:03:
[...]
Los van het feit dat de Argentijnen de strafschoppen (veel) beter in schoten dan de Costa-Ricanen pakte Krul 2 van de 5. Romero had er al 2 van de 3. Is allemaal zeer hypothetisch, maar de conclusie dat het dan allemaal veel beter zou zijn geweest is op weinig gebaseerd.
Ik vond Cillessen trouwens geweldig gisteren. En in alle andere wedstrijden van Oranje dit WK eigenlijk ook. En Vlaar... ook gisteren weer, die heeft wel een paar doelpunten van Argentinië weten te voorkomen. En Kuyt, die was ook weer overal. Dit is echt een schitterend team. Eigenlijk hoop ik dat na Van Gaal deze lijn een beetje wordt voortgezet. 't Is jammer dat Van Gaal niet verdergaat als Coach maar het is wel een gigantische troost dat Hidding 'm opvolgt. Da's wel altijd mijn favoriete bondscoach geweest.
Saved by the buoyancy of citrus
Prima analyse. Echter speelde Sneijder onopvallend omdat hij in dit systeem meer moet werken. In de 4-3-3 tegen Costa Rica was hij wel goed.thewizard2006 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 07:58:
Cilessen: Speelde een OK toernooi. Laatste wedstrijd was zijn beste. Verder weinig getest en zijn lange ballen kwamen bijna nooit aan
BMI: Speelde een goed toernooi maar had soms toch wel moeite om een snelle speler zonder overtreding te stoppen. Laatste wedstrijd vrij matig
Vlaar: Naast Robben de beste speler van het NL elftal. Laatste wedstrijd MotM aan Nederlandse kant (Mascherano en Demichelis aan Argentijnse kant)
De Vrij: Wisselend gespeeld maar vaak toch wel goed presterend. Laatste wedstrijd was niet onaardig. Beter dan Blind en BMI
Blind: Heeft 1 (of 2) leuke wedstrijden gespeeld in het begin maar was daarna redelijk onzichtbaar. Geen slecht toernooi maar kon de goede lijn na Spanje niet doortrekken. Laatste wedstrijd ondermaats
Kuijt: Gewerkt als een beest maar het zegt meer over de rest van het NL elftal dat je hem als verdediger moet inzettein de laatste wedstrijd geen potten breken
Wijnaldum: Deed die mee? afgezien van elke keer de bal terugleggen op de verdediging niets van hem gezien. Geen pas op de spits, geen dribbel, geen individuele actie. Was afkappen en terugspelen. Hele toernooi ondermaats (hier mis je strootman)
De Jong: Een locomotief. Moet op stoom komen. Heeft een aantal wedstrijden goed gevochten. Helaas kwam Argentinië te vroeg en speelde hij matig
Robben: Prima toernooi gespeeld. Beste man van het NL elftal met Vlaar. Laatste wedstrijd kon hij helaas niet veel door het goede verdedigen van Argentinië. Die zijn toch net ff wat beter dan Costa Rica.
Van Persie: Vaak onzichtbaar of buitenspel. Aantal leuke momenten gehad maarja dat moet ook wel als je op die positie speelt. Heeft niet gebracht wat er gehoopt werd. Met 90 interlands en 46 doelpunten geen onaardig gemiddelde maar vaak niet belangrijk genoeg. http://www.voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=1547
Sneijder: Is niet meer de sneijder van een paar jaar terug. Dat was zijn hoogtepunt. Heeft een aantal leuke acties gehad het toernooi (1 eigenlijk, dat doelpunt). Verder niet gebracht wat er gehoopt werd. Laatste wedstrijd niet opvallend.
Huntelaar: 1x leuk ingevallen en 1x wat minder. Te weinig minuten gemaakt om wat zinnigs te zeggen
Guzman: Viel vanaf het begin al tegen. Kon het vertrouwen van Van Gaal niet waarmaken
Depay: Goed toernooi gespeeld voor de tijd dat hij speelde. De invalbeurten waren dan wel een stuk beter tov zijn basisplek. Had er wellicht wel ingekunt ipv Clasie
Clasie: te weinig gespeeld maar heeft geen indruk kunnen maken in die paar minuten dat hij in het veld stond de laatste wedstrijd. Is natuurlijk ook pittig.
Krul: geweldig gekeeped bij de penalty's en had imo het hele toernooi moeten keepen. Niet dat Cilessen het uiteindelijk slecht heeft gedaan maar verwacht meer van Krul (beter passes)
Lens: Niet veel kunnen brengen. Matige speler
Jan Maat: Zelf vond ik hem niet heel slecht spelen voordat hij zijn basisplek verloor. Onbegrijpelijk dat Verheagh in zijn plek kwam. Heeft het niet onaardig gedaan het toernooi
Verheagh: Slechtste speler van het NL elftal. Niet meer selecteren. Neem dan v Dijk mee ofzo
Veldman, Kongolo, Fer en Vorm zijn te weinig aan bod geweest om wat van te zeggen.
Zo dat is ongeveer mijn analyse. Goed dat ze zo ver gekomen zijn. Uiteraard jammer dat het dubbeltje niet nog een keertje de juiste kant opviel. Al verwacht ik dat Duitsland met redelijk gemak de finale gaat winnen. Maarja de bal is rond he
De Vrij, niet super constant, maar hij liet echt mooie dingen zien. Ik vind het jammer dat Clasie niet eerder in het toernooi mocht spelen. Met hem erbij was er beduidend meer voetbal.
Maar ja, als als als
Prima toernooi, ver boven verwachting gepresteerd. We kunnen trots zijn op onze jongens.
Het was een topcoach maar ik vraag me wel af of Hiddink de ideale man is om de opvolging van Robben en co te gaan regelen.
Wellicht moet je bij plaatsing gewoon voor oudjes gaan maar ik denk dat je op het eerstvolgende EK zelf wel ook vooruit moet kijken
Wellicht moet je bij plaatsing gewoon voor oudjes gaan maar ik denk dat je op het eerstvolgende EK zelf wel ook vooruit moet kijken
Ik had het leuk gevonden als NL en BE tegen elkaar hadden gespeeldAsgaro schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 03:00:
[...]
Ik distantieer mij van deze Belg.
En wees gerust, dat de meerderheid van de Belgen het wel goed met jullie voorhebben.
Ik vind het echt jammer. En het gezicht van Sneijder bij het interview sprak boekdelen...![]()
Achja, kop op: beter misschien nu eruit dan in de finale tegen Duitsland.
Tweemaal net niet de beker halen zou eigenlijk nog erger zijn...
En ik ben nog steeds van mening dat het Nederlands elftal beter is dan het Belgisch.
&
united.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Geen Soelaas want als hij er dan 2 had gestopt stonden we pas gelijk in de stand, en nog steeds niet op voorsprong.Pinkman schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:22:
van Gaal had toch ook wel kunnen bedenken dat het penalty's knallen zou worden.
Had lekker die laatste wissel vrij gehouden voor Krul.
Het ging tegen Costa Rica goed omdat onze kickers ook alle penalties inschoten.
Het Nederlands is imho gewoon weer eens verslagen door onterecht teveel ontzag te hebben voor de tegenstander.
Dit had in reguliere tijd gewoon al beslist moeten zijn, door gewoon te gaan voetballen ipv afwachten en superbang/voorzichtig rondtikken.
Maar eigenlijk is het gewoon de schuld van de Belgen.
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 10-07-2014 09:34 ]
How do you save a random generator ?
Sorry, onder welke steen leef je? Dit land zit nu al sinds de verloren finale van 78 op een Wk titel te wachten, obsessie? Neuhhh niet een klein beetje ook...PWM schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:29:
Nederland moet gewoon blij zijn.
Je verwoord mijn gevoelens exactVlassie1980 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:04:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vrede heb met de uitschakeling.
Ik hou voornamelijk een positief gevoel over van dit WK. Zo uitgeschakeld worden is veel minder erg dan zoals 4 jaar geleden in de finale verliezen. Vooraf gaf niemand Oranje een kans (ik ook niet), terwijl dat vier jaar geleden toch anders was (toen had ik NL als WK in de diverse pooltjes, kwam nog bijna uit ook). En dan zie je dat ze 'gewoon' weer bij de laatste 4 komen, dat is toch prachtig?
De wedstrijd van gisteren was een absolute zaadpot, 120 minuten pure ergernis vanwege het laffe spel. Blijkbaar was de magie uitgewerkt, want buiten Vlaar, Cilessen en in iets mindere mate De Vrij, haalde niemand zijn niveau. Wat heb ik me kapot lopen ergeren aan Kuyt op links zeg, hij heeft 75 minuten lang daar gespeeld en ELKE aanname was met zijn rechtervoet, hij heeft zijn linkervoet GEEN EEN KEER gebruikt. Daardoor heeft hij ook GEEN EEN KEER vooruit gespeeld. Hoe wil je dan ooit Van Persie en Robben bereiken met dat soort spel?
Leuk hoor dat Kuyt weer meedeed en een erg goede wedstrijd speelde tegen Mexico, maar ik had liever Janmaat vanaf het begin zien spelen gisteren en Kuyt gewoon ernaast. Kuyt zijn magie was tegen Costa Rica alweer uitgewerkt, hoewel hij gisteren wel goed heeft verdedigd. Maar in het systeem dat Van Gaal wilde spelen is het de bedoeling dat de backs mee opkomen en niet altijd en eeuwig terug kaatsen naar de verdedigers

Ik vind dat Argentinië terecht heeft gewonnen, zij hadden de betere kansen. NL heeft eigenlijk geen echte kansen gehad en dan verdien je het gewoon niet. We besparen ons nu ook een nieuw trauma, want het is na gisteren 1000% duidelijk wie er WK gaat worden. Die Duitsers lachen zich rot, die worden echt lachend WK. En dat is verdiend ook, want Duitsland heeft met afstand het beste team. Buiten Höwedes vind ik dat het complete Duitse elftal echt goede spelers heeft op elke positie. Je ziet dat Argentinië en Nederland het voornamelijk moeten hebben van Messi en Robben. Als die niet worden bereikt dan is het allemaal maar erg matig. Daar hebben de Duitsers geen last van. Performed Schweinsteiger niet? Dan passed Kroos die bal toch? Of Lahm, of Özil, of Khedira, of.. affijn punt is duidelijk denk ik
Maar zoals gezegd, ik koester voornamelijk de positieve dingen van dit WK voor NL:
- De legendarische 1-5 tegen Spanje met die geweldige goal van Van Persie. Die wedstrijd vergeet ik nooit meer
- De ontlading na de 1-1 van Sneijder tegen Mexico. Wat was dat een heerlijk moment, zo vlak voor tijd op gelijke hoogte komen en vervolgens nog op zijn Duits winnen ook
- De briljante wissel van Van Gaal. Die wissel is nu al legendarisch. Sowieso heeft Van Gaal het echt top gedaan als tacticus. Jammer dat de magie net te vroeg was uitgewerkt
- Het overleven van de groepsfase en het bereiken van de 1/2 finale an sich. Had ik vooraf absoluut mijn handtekening onder gezet. Veel beter gepresteerd dan menigeen, ook hier, vooraf had kunnen en durven dromen.
Misschien moeten we accepteren dat die helemaal niet komt. En dat wij als land met 16 miljoen inwoners al ver ver ver boven kunnen presteren.Sjah schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:35:
[...]
Sorry, onder welke steen leef je? Dit land zit nu al sinds de verloren finale van 78 op een Wk titel te wachten, obsessie? Neuhhh niet een klein beetje ook...
Ik ben het volledig eens met Vlasie 1980 en Mr_size
Het is jammer maar ik heb eerlijk gezegd weinig moeite met de uitschakeling. NL heeft boven alle verwachting, gezien de kwaliteiten die ze hebben, fantastisch gepresteerd.
Niemand valt iets te verwijten.
Ik heb veel meer moeite met die mooie ploeg uit 1990 met wereldtoppers als Gullit, van Basten, Rijkaard, Koeman die beschamend slecht speelden. Dat was pijnlijk om te zien. Gisteren zag ik een elftal dat tenminste strijdend in hun harnas ten onder ging.
Het is jammer maar ik heb eerlijk gezegd weinig moeite met de uitschakeling. NL heeft boven alle verwachting, gezien de kwaliteiten die ze hebben, fantastisch gepresteerd.
Niemand valt iets te verwijten.
Ik heb veel meer moeite met die mooie ploeg uit 1990 met wereldtoppers als Gullit, van Basten, Rijkaard, Koeman die beschamend slecht speelden. Dat was pijnlijk om te zien. Gisteren zag ik een elftal dat tenminste strijdend in hun harnas ten onder ging.
Voor het komende EK moet er denk ik wel nieuw talent worden ingeschoven. Van Persie, Robben en Sneijder zijn dan weer 2 jaar ouder. Van der Vaart heb ik eerlijk gezegd niet gemist.
Clasie, Wijnaldum, Strootman, Depay, Lens....
We gaan het zien. Hiddink staat een flinke uitdaging te wachten, maar zal wel wat aanvallender gaan spelen denk ik.
We gaan het zien. Hiddink staat een flinke uitdaging te wachten, maar zal wel wat aanvallender gaan spelen denk ik.
Pas op: die Argentijnen zijn stug hoor. Dat wordt geen eitje.
Ik hoop wel dat Robben de speler van het toernooi wordt en niet Müller. Die steekt er niet zo bovenuit
Ik hoop wel dat Robben de speler van het toernooi wordt en niet Müller. Die steekt er niet zo bovenuit
Voor vd Vaart is idd geen plek meer.
Het lastige is dat het EK over 2 jaar is, dan zijn Robben, Sneijder, V Persie rond de 32. Dat moet nog kunnen. Maar kijk je verder naar wk in Rusland dan zijn ze met 34 handig om erbij te hebben maar zouden eigenlijk de opvolgers de basis spelers moeten zijn. En ga je daar dit ek al naar toe werken of niet? Dat is de moeilijkheid voor Hiddink.
Het lastige is dat het EK over 2 jaar is, dan zijn Robben, Sneijder, V Persie rond de 32. Dat moet nog kunnen. Maar kijk je verder naar wk in Rusland dan zijn ze met 34 handig om erbij te hebben maar zouden eigenlijk de opvolgers de basis spelers moeten zijn. En ga je daar dit ek al naar toe werken of niet? Dat is de moeilijkheid voor Hiddink.
Nee, die heeft nu teveel negatief tintje gekregen rond de duikvluchten, Müller gaat netjes door.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:47:
Pas op: die Argentijnen zijn stug hoor. Dat wordt geen eitje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Müller is trouwens ook goed op weg om Klose van de troon te stoten.SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:48:
[...]
Nee, die heeft nu teveel negatief tintje gekregen rond de duikvluchten, Müller gaat netjes door.
Op 20 jarige leeftijd zo een tournooi afwerken, prachtig.
Ehm. Van Persie is spits en hij moet scoren. Robben maakt juist kansen en ruimte voor hem.horizon1978 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:45:
Wat een gezeur.
Van Persie heeft een goed toernooi gespeeld en qua team speler meer gebracht dan Robben. Robben was veels te ego bezig in de wedstrijden tegen Costa Rica & Argentinie. De oude Robben.![]()
Dat is jammer. En van Persie heeft drie keer op een EK gescoord, Robben 0 keer. Van Persie 6x op WK, Robben 7x.
Robben heeft een assist gegeven, van Persie niet. Het gaat nu niet over het EK maar over het WK.
Van Persie heeft (op de wedstrijd tegen Spanje na) maar bar weinig laten zien. Hij was ook niet fit.
Al het gevaar moest van Robben komen.
dacht dat die 30 jaar was ofzo dus nog wel kans op een ek en wkGrvy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:37:
Is het voor Robben trouwens niet (bijna) pensioen tijd?
Van Persie heeft geen goed toernooi gspeeld. Op de openingswedstrijd na van Oranje. Dat Louis hem blijft opstellen ten favoure van Huntelaar is stuitend.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Müller is geen twintig hoor en duikt minstens net zo veel als Robben. Ik hoop niet dat de FIFA zich laat leiden door de Spaanstalige pers.
Wat de leeftijd van Robben betreft : ik had niet verwacht dat hij dit WK zou halen dus het volgende lijkt me echt niet kunnen. Snelheid verlies je op den duur.
Dan heb ik meer hoop op van Persie. Die kan op techniek nog wel zo'n oude sluwe spits worden. Dat moet ook want er dient zich nog niemand aan als opvolger.
Wat de leeftijd van Robben betreft : ik had niet verwacht dat hij dit WK zou halen dus het volgende lijkt me echt niet kunnen. Snelheid verlies je op den duur.
Dan heb ik meer hoop op van Persie. Die kan op techniek nog wel zo'n oude sluwe spits worden. Dat moet ook want er dient zich nog niemand aan als opvolger.
Que?tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:53:
[...]
Ehm. Van Persie is spits en hij moet scoren. Robben maakt juist kansen en ruimte voor hem.
Robben heeft een assist gegeven, van Persie niet. Het gaat nu niet over het EK maar over het WK.
Van Persie heeft (op de wedstrijd tegen Spanje na) maar bar weinig laten zien. Hij was ook niet fit.
Al het gevaar moest van Robben komen.
Waarom vergeet iedereen de 2-2 tegen Australie?
van Persie heeft goed in team meegespeeld. En ja het gaat over een wk. Allebei drie doelpunten gemaakt. In een 2 spitsen systeem.
Ik sprak natuurlijk over het aantal doelpunten tijdens zijn eerste toernooi als 20jarige...D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:00:
Müller is geen twintig hoor en duikt minstens net zo veel als Robben. Ik hoop niet dat de FIFA zich laat leiden door de Spaanstalige pers.
Hij is nu 24 en staat op 10 goals in 12 matches.
Dat record gaat er wel aan ja
Nederlandse PS5 clan / 30+
Met dat toekomstperspectief ben ik bang dat de voorrondes al lastig gaan wordenVlassie1980 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:44:
Voor het komende EK moet er denk ik wel nieuw talent worden ingeschoven. Van Persie, Robben en Sneijder zijn dan weer 2 jaar ouder. Van der Vaart heb ik eerlijk gezegd niet gemist.
Depay heeft af en toe een lekker schot, maar daar houdt het wel mee op.
Van Persie had gewoon niet in de basis moeten staan... Dan had je later Krul nog kunnen wisselen.
Die man staat werkelijk continu buiten spel de afgelopen wedstrijden. Huntelaar stond namelijk wel een aantal keer op de juiste plaats... Het is niet iemand die je in de laatste minutehn moet inbrengen...
Huntelaar zet je in de basis en ergens in die 90 minuten is hij heel gevaarlijk. Al is het maar 1 keer.
Het is geen Robben of Messi, die mensen eruit speelt. Nee, hij staat vaak goed met koppen, staat op de goede plek en maakt het dan af...
Ik heb de hoop dat Hiddink geen vriendjes met Persie is...
Wacht... dat is net van Persie. Alleen is v Persie beter in meespelen dan Huntelaar.dfrenner schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:08:
Huntelaar zet je in de basis en ergens in die 90 minuten is hij heel gevaarlijk. Al is het maar 1 keer.
Het is geen Robben of Messi, die mensen eruit speelt. Nee, hij staat vaak goed met koppen, staat op de goede plek en maakt het dan af...
Het is ongelofelijk knap wat het Nederlands elftal heeft gepresteerd en daar ben ik ook zeker trots op. Toch heb ik er een naar gevoel bij. We waren gewoon weer heel dichtbij en het wordt echt een keer tijd dat het wel een keer lukt. Helaas moeten we weer 4 jaar wachten voor een volgende poging en dan moeten we nog maar zien of we nog steeds spelers hebben als Robben, Van Persie en Sneijder.Mr_Size schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:41:
Ik hou voornamelijk een positief gevoel over van dit WK.
Ah, de eeuwige discussie laait weer op. Zinloos natuurlijk, want het maakt GEEN HOL uit wie in de spits speelt als er niemand is die hem kan bereiken. Van Persie en Robben zijn gisteren nauwelijks bereikt, de opbouw was gewoon ruk gisteren.
Daar moet je beginnen, een goede opbouw. Wie er dan in de spits speelt is van minder belang. Van Persie is de completere voetballer, Huntelaar meer van de momenten en de standaard situaties.
De wissel gisteren bracht weinig verandering, want er kwamen nauwelijks ballen richting de spits. Huntelaar stond wat beter en was wat balvaster, maar gevaarlijk heeft hij nooit kunnen worden.
Echt jongens, wij hebben geen spitsenprobleem. Het 'probleem' zit hem duidelijk op het middenveld.
Daar moet je beginnen, een goede opbouw. Wie er dan in de spits speelt is van minder belang. Van Persie is de completere voetballer, Huntelaar meer van de momenten en de standaard situaties.
De wissel gisteren bracht weinig verandering, want er kwamen nauwelijks ballen richting de spits. Huntelaar stond wat beter en was wat balvaster, maar gevaarlijk heeft hij nooit kunnen worden.
Echt jongens, wij hebben geen spitsenprobleem. Het 'probleem' zit hem duidelijk op het middenveld.
Maar hij is ook beter in buitenspel lopenhorizon1978 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:10:
Wacht... dat is net van Persie. Alleen is v Persie beter in meespelen dan Huntelaar.
Ook beter in zijn dag niet hebben, of zijn WK op 2 wedstrijden na.
Kom op, het is een herhaling van zetten, van 4 jaar geleden. Toen raakte van Persie al geen bal lekker. Met uitzondering van de eerste twee wedstrijden dit WK, nu weer niet...
^^ dat.horizon1978 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:10:
[...]
Wacht... dat is net van Persie. Alleen is v Persie beter in meespelen dan Huntelaar.
Het gezeik telkens op van Persie en dan Huntelaar als alternatief noemen. Tja imo wordt het daar enkel slechter van als je ze 1 op 1 wisselt.
Huntelaar heeft amper een goede voortzetting gehad in zijn invalbeurt gister. Zelfs in een moeilijke pot als Mexico zag je dat van Persie van onmogelijke ballen vaak nog iets van balbezit weet te maken. En dat is juist in dit systeem belangrijk. Er wordt ook veel te veel scorebord journalistiek bedreven aangaande de spitspositie.
Kijk eens naar de andere landen. Benzema is de enige topspits die indruk maakte en dat deed hij eigenlijk alleen tegen de kleintjes. Klose scoort voor Duitsland maar dat ligt vooral aan zijn medespelers. Godzijdank hebben die Duitsers niet ook nog een spits.
Kijk eens naar de andere landen. Benzema is de enige topspits die indruk maakte en dat deed hij eigenlijk alleen tegen de kleintjes. Klose scoort voor Duitsland maar dat ligt vooral aan zijn medespelers. Godzijdank hebben die Duitsers niet ook nog een spits.
Dat inderdaad. En bijna niemand die dat constateert. We hadden het voor het toernooi over De Vrij, Veltman, Indi en Vlaar en nu over van Persie en Huntelaar. Terwijl inderdaad het middenveld de sleutel heeft. Het was wat dat betreft tekenend dat we beter gingen spelen toen Clasie erin kwam. Die konden we het spel beter verplaatsen naar voren.Mr_Size schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:17:
Zie jij ze? Depay misschien.... en daarna? Misschien moeten we net als Argentinie moest.... nu 24 jaar wachten op nieuwe kans naar de finale.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:15:
[...]
Het is ongelofelijk knap wat het Nederlands elftal heeft gepresteerd en daar ben ik ook zeker trots op. Toch heb ik er een naar gevoel bij. We waren gewoon weer heel dichtbij en het wordt echt een keer tijd dat het wel een keer lukt. Helaas moeten we weer 4 jaar wachten voor een volgende poging en dan moeten we nog maar zien of we nog steeds spelers hebben als Robben, Van Persie en Sneijder.
Middenveld probleem. Wellicht. Wellicht dat Strootman de ideale toevoeging is voor het EK aan deze selectie.
Maar het probleem gister waren de voorzetten van Kuijt en Sneijder. Hoe vaak hebben die een voorzet of vrije trap hoog over iedereen heen getrapt. Daar kunnen v Persie en ook Huntelaar helemaal niets mee.
Maar het probleem gister waren de voorzetten van Kuijt en Sneijder. Hoe vaak hebben die een voorzet of vrije trap hoog over iedereen heen getrapt. Daar kunnen v Persie en ook Huntelaar helemaal niets mee.
Depay, Boetius, Kishna: dat zijn wel vleugelspelers waar je wellicht wat mee kunt. Ook daarachter loopt nog wel wat dacht ik.
We hebben nu een middenveld-probleem maar dat verdwijnt wel denk ik. Jonge middenvelders genoeg, verdedigers ook maar een echte spits zie ik niet. Wellicht moeten we in de toekomst als de Duitsers gaan spelen: veel middenvelders en één oude rot als we een spits nodig hebben.
We hebben nu een middenveld-probleem maar dat verdwijnt wel denk ik. Jonge middenvelders genoeg, verdedigers ook maar een echte spits zie ik niet. Wellicht moeten we in de toekomst als de Duitsers gaan spelen: veel middenvelders en één oude rot als we een spits nodig hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 10:26 ]
Is het zo dat je nu naar jong oranje kunt kijken en daar gewoon een aantal jaar bij op telt? of gebeurt het ook nog (vrij) regelmatig dat er spelers "ineens" opduiken. Vroeger nooit heel indrukwekkend, maar pas later echt laten zien wat ze kunnen?
Van Persie was gewoon niet fit. Je weet dat je als spits top moet zijn om te vlammen tegen Argentinie.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:19:
Huntelaar heeft amper een goede voortzetting gehad in zijn invalbeurt gister. Zelfs in een moeilijke pot als Mexico zag je dat van Persie van onmogelijke ballen vaak nog iets van balbezit weet te maken. En dat is juist in dit systeem belangrijk. Er wordt ook veel te veel scorebord journalistiek bedreven aangaande de spitspositie.
Had dan in ieder geval Huntelaar laten starten want die kon en wilde wel. Nu was het een weggegooide wissel en van Persie die niet verder kwam dan geirriteerd het veld op rennen en aan zijn zak trekken.

Huntelaar presteerde vele malen beter als aanspeelpunt, van Persie liep alleen maar buitenspel.
Volgens mij slaan de echt goede spelers Jong Oranje gewoon over. De elftallen op het jeugd-WK (onder 20?) zijn vaak een betere raadgever.
Types als Stam zitten vaak ook helemaal niet in jeugdelftallen. Die breken pas later door. Maar goed: achterin hebben we qua jeugd ook geen probleem.
Volgens mij is het voor de korte termijn niet zo moeilijk: jongens als Boetius, Vilhena, v Ginkel, Klaassen moeten nu de stap gaan maken.
Types als Stam zitten vaak ook helemaal niet in jeugdelftallen. Die breken pas later door. Maar goed: achterin hebben we qua jeugd ook geen probleem.
Volgens mij is het voor de korte termijn niet zo moeilijk: jongens als Boetius, Vilhena, v Ginkel, Klaassen moeten nu de stap gaan maken.
Huntelaar was crap als aanspeelpunt. Qua balvastheid is van Persie echt niet te overtreffen juist.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:33:
[...]
Huntelaar presteerde vele malen beter als aanspeelpunt, van Persie liep alleen maar buitenspel.
Ik denk dat niet hoor. En achter Sneijder en Robben viel er toch echt een gat. Nu pas komt er weer wat aan.PWM schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:34:
Elke 2-4 jaar denken we dat er niets aankomt, en altijd staan er toch weer genoeg spelers.
[ Voor 42% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 10:36 ]
Klopt, Huntelaar heeft ook in de vorige invalbeurt zijn kwaliteiten laten zien.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:33:
Van Persie was gewoon niet fit. Je weet dat je als spits top moet zijn om te vlammen tegen Argentinie.
Had dan in ieder geval Huntelaar laten starten want die kon en wilde wel. Nu was het een weggegooide wissel en van Persie die niet verder kwam dan geirriteerd het veld op rennen en aan zijn zak trekken.![]()
Koppen, terug op sneijder, die hem erin knalt...
Hoeveel anderen (Persie en Robben) hadden het niet zelf geprobeerd!?
Ga je nu een kwartiertje met vier spitsen op het doel beuken vergelijken met spelen als eenzame spits in een woud van verdedigers? Je mag fan zijn van Huntelaar maar iets minder simplistisch denken mag best hoor.....dfrenner schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
[...]
Klopt, Huntelaar heeft ook in de vorige invalbeurt zijn kwaliteiten laten zien.
Koppen, terug op sneijder, die hem erin knalt...

Iets minder van Persie de hemel in prijzen als topspits mag ook hoor. In de beslissende wedstrijden faalt hij meestal, dan ben je gewoon niet goed genoeg. Stuitend dat Bert helemaal loopt te soppen over Van Persie bij de NOS.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:42:
[...]
Ga je nu een kwartiertje met vier spitsen op het doel beuken vergelijken met spelen als eenzame spits in een woud van verdedigers? Je mag fan zijn van Huntelaar maar iets minder simplistisch denken mag best hoor.....
Eens.. als de toevoer naar de spitsen gewoon niet goed is kan een spits niet scoren of komt niet in een kans om te scoren. Dat kan dan twee redenen hebben: of het middenveld geeft ze niet goed aan of de tegenstander blokkeert de boel effectief.Mr_Size schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:17:
Zinloos natuurlijk, want het maakt GEEN HOL uit wie in de spits speelt als er niemand is die hem kan bereiken.
Denk een combi van beiden: wij blokten Messi goed, die kwam niet aan de bal. Argentinië deed dat zodat Van Persie, Robben en Huntelaar niet in scoringspositie werden gebracht. Een een kapot gespeeld veld is ook wel anders voetballen dan een strakke grasmat

Argentinië is er in geslaagd om de angel bij Oranje eruit te halen en wij zijn daar bij Argentinië in geslaagd, hence 0-0 na 120 minuten, terwijl de Belgen na 10 minuten al tegen een 1-0 achterstand aankeken. Dus top gespeeld wat dat betreft. Maar juist dan moet je loepzuiver zijn bij de penals, zo niet: dan breekt dat je op.
Onzin. De hele kwalificatie was hij beslissend. Dan kunnen dat mindere tegenstanders zijn maar feit is dat we momenteel onze wil niet kunnen opleggen aan de echt goede tegenstanders. En dan moeten wij ons, als ieder ander land, behelpen met hard werken voor elkaar en wachten op momenten.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:47:
[...]
In de beslissende wedstrijden faalt hij meestal, dan ben je gewoon niet goed genoeg.
Buiten Benzema en Zlatan kan ik me geen spits bedenken die het in DIT Oranje beter had gedaan.
En Bert zat niet te soppen. Bert was oorspronkelijk helemaal niet zo'n Van Persie fan, zoals alle Feyenoorder zich nog wel herinneren. Bert heeft er waarschijnlijk gewoon meer kaas van gegeten.
Van Persie was fysiek duidelijk nog niet top maar het bashen is echt treurig.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 10:52 ]
Tja, als wij Argentinië waren, liepen we ook om Messi te zeiken. Portugal over Ronaldo, Brazilië over Neymar. Verdediging blokt gewoon elke vorm van, hebben ze netjes gedaan.
Gast kan weer goed aan de bak bij Man.Utd onder leiding van Van Gaal, gros van Oranje mag weer terug zondag voetbal spelen in de Eredivisie.
Gast kan weer goed aan de bak bij Man.Utd onder leiding van Van Gaal, gros van Oranje mag weer terug zondag voetbal spelen in de Eredivisie.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb overigens Huntelaar niets spectaculairs zien doen gisteren. Dus het was nou niet dat hij aanspraak maakte op een basisplek.
Feit blijft dat Van Persie niet goed speelt in het Nederlands elftal. Na de omzettingen heb ik hem en Snijder niet meer in het spel voor zien komen. Huntelaar was eerder nodig geweest gisteren. Een tactische fout van Van Gaal. Met H. zou Snijder wat anders moeten spelen, waardoor we de Argentijnen misschien nog konden verslaan. Van Persie kan goed voetballen, maar het is de beperkende factor in Oranje. Dat was een paar jaar geleden al zo, en dat was nu ook weer het geval.
Je draait de boel om. Zoals je met Huntelaar moet spelen kan Nederland niet, niet gedurende 90 minuten. Juist met dit systeem MOET je met van Persie spelen, meer nog dan met 433mavaros schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Met H. zou Snijder wat anders moeten spelen, waardoor we de Argentijnen misschien nog konden verslaan.
Nouja, ik vind Van Persie het ook niet echt lekker doen. Zeker gisteren niet.
Hij kreeg geen bal onder controle, en stond (weer!) constant buitenspel. De kansen die we zouden hebben, warden daardoor al de kiem in gesmoord.
Hij kreeg geen bal onder controle, en stond (weer!) constant buitenspel. De kansen die we zouden hebben, warden daardoor al de kiem in gesmoord.
Van Persie is heel balvast juist. Zag je zelfs tegen Mexico wat niet zijn meest succesvolle interland was.MikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:54:
Hij kreeg geen bal onder controle
Ik vind het ook een teken van arrogantie om te denken dat het zoveel beter kan. Sommigen denken kennelijk nog steeds dat we oogstrelend de hele wereld kunnen zoekspelen.
[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 10:56 ]
Ik wilde deze discussie aan uit de weg gaan, maar ik denk er precies zo over. Al ben ik het wel eens dat Van Persie ook niet in goede doen was helaas.RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Ik heb overigens Huntelaar niets spectaculairs zien doen gisteren. Dus het was nou niet dat hij aanspraak maakte op een basisplek.
Kuijt vond ik echt slecht, maar misschien mogen we hem daar niet op beoordelen aangezien die op een andere plek stond. Blind vond ik gisteren erg treurig... Cillisen speelde gisteren de beste wedstrijd van dit toernooi, eindelijk normale opbouw en rust aan de bal. Clasie vond ik goed invallen, zeker gezien zijn 0 minuten dit gehele toernooi
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nou, weet niet welke wedstrijd ik gisteren gezien heb dan, maar alles stuiterde van zijn voet af.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:55:
[...]
Van Persie is heel balvast juist. Zag je zelfs tegen Mexico wat niet zijn meest succesvolle interland was.
Ik vind het ook een teken van arrogantie om te denken dat het zoveel beter kan. Sommigen denken kennelijk nog steeds dat we oogstrelend de hele wereld kunnen zoekspelen.
Dat was bij de eerdere wedstrijden veel minder het geval.
Overigens; we zien toch vaak zat dat het beter kan. In het geval van onze toppers halen ze vaak op dergelijke toernooien niet het niveau van hun competitieduels.
[ Voor 64% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2014 10:58 ]
Niemand zegt dat het gister super was. Maar dan nog is hij balvaster dan Huntelaar. En op basis van één of twee slechte wedstrijden gaat het Huntelaar kamp nu gelijk weer helemaal los. Ik vind het eigenlijk een beetje treurig, onwaardig.MikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:57:
Nou, weet niet welke wedstrijd ik gisteren gezien heb dan, maar alles stuiterde van zijn voet af.
Dat was bij de eerdere wedstrijden veel minder het geval.
Robben was toch aardig bezig dacht ik? Verder hebben ALLE toppers datMikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:57:
[...]
Overigens; we zien toch vaak zat dat het beter kan. In het geval van onze toppers halen ze vaak op dergelijke toernooien niet het niveau van hun competitieduels.
[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 10:59 ]
Simpeler dan dit kan niet:D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:42:
Ga je nu een kwartiertje met vier spitsen op het doel beuken vergelijken met spelen als eenzame spits in een woud van verdedigers? Je mag fan zijn van Huntelaar maar iets minder simplistisch denken mag best hoor.....
Liever een fitte diepe spits, die weet hoe hij moet koppen en echt wil, dan iemand die overkomt alsof hij de 40 jaar gaat passeren, continu buiten spel loop en de afgelopen wedstrijden niets presteert.
Ik weet best dat Persie beter kan ballen, maar uit corners heb je veel liever Huntelaar.
Aangezien je weinig kans had om door de verdediging te breken (bewijs is Robben), was een dieope spits voor de corners en vrije teappen beter geweest.
Daarnaast had het je een wissel gescheeld en had Krul erin gekund.
Iemand als Huntelaar moet je niet even inbrengen om eventjes te scoren. Het is geen Robben, of Messi...
Het is iemand die 88 minuten niet zichtbaar is, maar die 2 minuten net die bal lekker heeft en het afmaakt. Dat snapt van Gaal nog steeds niet en stelt zijn maatje van MU weer op in de basis. Terwijl hij op de training rondliep alsof hij in zijn kont genomen was... Hij had nog net geen stok nodig, het zag er echt niet normaal uit.
Dat was 4 jaar geleden al meer dan duidelijk, toen raakte hij ook geen bal....tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:47:
Iets minder van Persie de hemel in prijzen als topspits mag ook hoor. In de beslissende wedstrijden faalt hij meestal, dan ben je gewoon niet goed genoeg. Stuitend dat Bert helemaal loopt te soppen over Van Persie bij de NOS.
Toch stelde Bert hem iedere keer weer op...
Nou, 4 jaar geleden was hij al die-hard fan, door hem iedere keer op te stellen in de basis, terwijl hij ook niet presteerde.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Onzin. De hele kwalificatie was hij beslissend. Dan kunnen dat mindere tegenstanders zijn maar feit is dat we momenteel onze wil niet kunnen opleggen aan de echt goede tegenstanders. En dan moeten wij ons, als ieder ander land, behelpen met hard werken voor elkaar en wachten op momenten.
Buiten Benzema en Zlatan kan ik me geen spits bedenken die het in DIT Oranje beter had gedaan.
En Bert zat niet te soppen. Bert was oorspronkelijk helemaal niet zo'n Van Persie fan, zoals alle Feyenoorder zich nog wel herinneren. Bert heeft er waarschijnlijk gewoon meer kaas van gegeten.
Hij liep -ondanks de 5 verdedigers- toch redelijk vrij, stond met de corners op de juiste plaats.RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Hij doet wat een diepe spits moet doen... Er staan en niet buitenspel lopen
Onzin, het mooie van zo'n diepe spits is dat je hem niet bij de opbouw hoeft te betrekken.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:54:
Je draait de boel om. Zoals je met Huntelaar moet spelen kan Nederland niet, niet gedurende 90 minuten. Juist met dit systeem MOET je met van Persie spelen, meer nog dan met 433
Het nadeel is dat je iemand anders mist...
Alleen tegen Spanje speelde hij echt lekker, daarna niet meer...MikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:54:
Nouja, ik vind Van Persie het ook niet echt lekker doen. Zeker gisteren niet.
Dat is dus echt scorebord journalistiek. Dat laat zien dat je dus echt niet verder kijkt dan de lijst met doelpuntenmakers lang is. Dan hoef ik de rest van de opmerkingen al niet meer serieus te nemen.dfrenner schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:59:
[...]
Alleen tegen Spanje speelde hij echt lekker, daarna niet meer...
Je speelt ook niet 90 minuten met Huntelaar. Van Persie kan je rustig laten beginnen, of wat nog beter was geweest , na je omzettingen inbrengen als joker. Snijder geef je een totale vrije rol. Dan gaan de passes ook beter aankomen.
Sneijder was gewoon niet goed gister. Passes kwamen gewoon niet aan.
Maar ook dan gaan we geen discussie beginnen over het niet opstellen van Sneijder.
Maar ook dan gaan we geen discussie beginnen over het niet opstellen van Sneijder.
[ Voor 38% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 11:05 ]
Ik vind van Persie gewoon een aanfluiting!D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:59:
Niemand zegt dat het gister super was. Maar dan nog is hij balvaster dan Huntelaar. En op basis van één of twee slechte wedstrijden gaat het Huntelaar kamp nu gelijk weer helemaal los. Ik vind het eigenlijk een beetje treurig, onwaardig.
Maar dat vond ik 4 jaar geleden ook al...
Als jij een beter alternatief hebt dan Huntelaar??? Roep hem maar...
Alles is prima, maar van Persie in het veld, sloeg nergens op gisteren...
[/quote]
Lol, lekkere dooddoenerD-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:01:
Dat is dus echt scorebord journalistiek. Dat laat zien dat je dus echt niet verder kijkt dan de lijst met doelpuntenmakers lang is. Dan hoef ik de rest van de opmerkingen al niet meer serieus te nemen.
Nee joh, verder hoef je niet te reageren, een spits die conitinu buitenspel loopt is de normaalste zaak van de wereld! Dat hoort een spits te doen.
Goed werk van Persie!

Van wie wel? Het balverlies van Nederland was veel te veel aanwezig.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:04:
Sneijder was gewoon niet goed gister. Passes kwamen gewoon niet aan.
Verdediging heeft het echt goed gedaan, maar veel ballen naar voren, kwamen bij Argentinie terecht...
Enig idee hoeveel speelminuten Huntelaar heeft gekregen? Lekker ondankbare taak om steeds laat in de vallen terwijl de rest van het team al helemaal leeggespeeld is en geen enkele voorzet meer afleverd.RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Eerst - helaas? - de troostfinale nog a.s. zaterdag. Die zijn voor maandag of dinsdag echt niet thuis.SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Tja, als wij Argentinië waren, liepen we ook om Messi te zeiken. Portugal over Ronaldo, Brazilië over Neymar. Verdediging blokt gewoon elke vorm van, hebben ze netjes gedaan.
Van Persiedfrenner schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:05:
[...]
Als jij een beter alternatief hebt dan Huntelaar??? Roep hem maar...
Tja, je maakt het er zelf naar. Zolang je niet onderkent dat voetbal een teamsport is heeft discussie ook weinig zin.Lol, lekkere dooddoener
Dat is onzin. Huntelaar viel steeds in op momenten dat we een overwicht hadden. Beter dan de hele eerste helft tegen een hechte verdediging moeten vechtentweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:06:
[...]
Enig idee hoeveel speelminuten Huntelaar heeft gekregen? Lekker ondankbare taak om steeds laat in de vallen terwijl de rest van het team al helemaal leeggespeeld is en geen enkele voorzet meer afleverd.
[ Voor 39% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2014 11:08 ]
Verwijderd
Ik sta er van te kijken dat veel mensen negatief zijn over Kuijt. Het klopt dat hij in aanvallend opzicht te weinig bracht maar naar mijn mening komt dat omdat hij steeds het puin moest opruimen van Blind.
Als je iemand achter je hebt staan die niet lekker speelt dan zou ik ook niet aanvallend durven te spelen. De kans dat het mis gaat is te groot.
Verder is Vlaar de man van het toernooi. Tuurlijk Robben speelde lekker maar die heeft ook de status en kwaliteit. Vlaar is iemand die boven zichzelf is uitgestegen dit WK terwijl iedereen riep (mijzelf inclusief) dat de verdediging de zwakste schakel was.
Als je iemand achter je hebt staan die niet lekker speelt dan zou ik ook niet aanvallend durven te spelen. De kans dat het mis gaat is te groot.
Verder is Vlaar de man van het toernooi. Tuurlijk Robben speelde lekker maar die heeft ook de status en kwaliteit. Vlaar is iemand die boven zichzelf is uitgestegen dit WK terwijl iedereen riep (mijzelf inclusief) dat de verdediging de zwakste schakel was.
Heel Nederland heeft vooraf lopen zeuren, dat het niets was. We halen de halve finale, en nu begint iedereen weer opnieuw met zeuren. Realistisch gezien, was dit het hoogst haalbare. Een mooi WK, genoten!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ze zijn nog niet eens wakker van de wedstrijd gister en bijna complete elftal wordt hier nu afgeschoten door slechte prestaties en whatnot, is het geen gezeur vooraf (met zulk B team halen we het nooit), is het wel achteraf als we WK niet winnen... Je kan ook gewoon een keertje blij zijn.
SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:08:
Ze zijn nog niet eens wakker van de wedstrijd gister en bijna complete elftal wordt hier nu afgeschoten door slechte prestaties en whatnot, is het geen gezeur vooraf (met zulk B team halen we het nooit), is het wel achteraf als we WK niet winnen... Je kan ook gewoon een keertje blij zijn.
Er had gewoon veel meer ingezeten, maar als je zo laf tegen Argentinie speelt krijg je het deksel op de neus.
Jammer dit en een gemiste kans voor veel oudere spelers die deze kans niet nog eens zullen krijgen,
Jammer dit en een gemiste kans voor veel oudere spelers die deze kans niet nog eens zullen krijgen,
Loopt van Persie niet continu buiten spel, OMDAT de rest van de spelers te traag is met de bal naar hem spelen? Sowieso was het ego gehalte weer af en toe aan de hoge kant. Kreeg het gevoel alsof iedereen voorin op eigen succes uit was. Vooral Robben moet vaker een balletje afspelen op de juiste momenten, i.p.v. zelf altijd op goal proberen te schieten.
Jaren geleden hadden we Ron Makaay. Een superspits. Je zag hem alleen wanneer ie weer een goal had gemaakt. Dat deed Makaay overal waar hij speelde. Huntelaar heeft veel van zijn soort weg. Dit soort spelers wordt altijd als minderwaardig gezien. Jammer.
Ik heb ook genoten en ben enorm trots, maar er zat wel meer in gisteren. Als Robben die bal maakt..Jumpman schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:08:
Heel Nederland heeft vooraf lopen zeuren, dat het niets was. We halen de halve finale, en nu begint iedereen weer opnieuw met zeuren. Realistisch gezien, was dit het hoogst haalbare. Een mooi WK, genoten!
En nu zaterdag die schijtwedstrijd.
Perfecte reactie ja.SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:08:
Ik zou zeggen laten we een lijstje beginnen met de 'wat als' statements.
- Wat als we Huntelaar voor Van Persie hadden gewisseld in de basis
- Wat als we Krul voor Cillisen hadden gewisseld
- Wat als we Vlaar niet de eerste hadden laten nemen
- Wat als we hier eens even snel mee gaan stoppen en lekker terug kijken op die prachtige overwinning op Spanje!
Heb genoten dit WK. Nooit gedacht dat we zo ver zouden komen. Maar als je in de halve finale staat dan hoop je gewoon op de finale en dat we die dan ook winnen. Maar voor nu is het gewoon een klote dag. Maar ja even slikken en weer doorgaan.
Speciaal voor de Nederlanders die denken dat de Belgen geen respect hebben:
http://www.zien.tv/73097/beelden_zeggen_genoeg
in schril contrast met: YouTube: "Kutbelgen" - VI ORANJE
RESPECTBlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:13:
Met corners, vrije trappen stond hij toch wel goed ervoor.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:06:
Enig idee hoeveel speelminuten Huntelaar heeft gekregen? Lekker ondankbare taak om steeds laat in de vallen terwijl de rest van het team al helemaal leeggespeeld is en geen enkele voorzet meer afleverd.
Daarnaast wint hij veel kopduellen...
En als je er niet door komt, door de verdediging, moet je het toch van de corners hebben...
Laat dat nu juist het geval zijn geweest met Argentinie, we kwamen niet door de verdediging.
Dan verschillen we gewoon van mening, met voetballen, kom je blijkbaar niet door, zo'n blok verdedigers.D-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:07:
Van Persie
Dus of afstandschieten (Sneijder) of uit doodspel momenten (Hu8ntelaar, naar mijn mening).
Nou ja, Huntelaar betichten van geen teamplayer te zijn, slaat kant nog wal...Tja, je maakt het er zelf naar. Zolang je niet onderkent dat voetbal een teamsport is heeft discussie ook weinig zin.
Ja het is een diepe spits, die niet lekker mee kan voetballen.
Maar hij heeft zeker bewezen niet de egotripper te zijn, getuige de kopbal op Sneijder, waardoor Sneijder kon scoren!
Dat uis een nadeel van zowel Robben als v Persie, ze gaan soms zelf, terwijl ze beter een assist hadden kunnen geven...shenr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:10:
Loopt van Persie niet continu buiten spel, OMDAT de rest van de spelers te traag is met de bal naar hem spelen? Sowieso was het ego gehalte weer af en toe aan de hoge kant. Kreeg het gevoel alsof iedereen voorin op eigen succes uit was. Vooral Robben moet vaker een balletje afspelen op de juiste momenten, i.p.v. zelf altijd op goal proberen te schieten.
Overigens vind ik dat Nederland het prima heeft gedaan, maar je moet jezelf altijd afvragen: "Wat had beter gekund"
Helemaal mee eens!mavaros schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:10:
Jaren geleden hadden we Ron Makaay. Een superspits. Je zag hem alleen wanneer ie weer een goal had gemaakt. Dat deed Makaay overal waar hij speelde. Huntelaar heeft veel van zijn soort weg. Dit soort spelers wordt altijd als minderwaardig gezien. Jammer.
We zijn veel verder gekomen dan ik ooit had verwacht! Dus ik ben zeker trots.walletje-w schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:12:
Perfecte reactie ja.
Ik zou zeggen laten we een lijstje beginnen met de 'wat als' statements.
- Wat als we Huntelaar voor Van Persie hadden gewisseld in de basis
- Wat als we Krul voor Cillisen hadden gewisseld
- Wat als we Vlaar niet de eerste hadden laten nemen
- Wat als we hier eens even snel mee gaan stoppen en lekker terug kijken op die prachtige overwinning op Spanje!
Wat als, vind ik wel leuk om over na te denken... Daar is dit topic ook mede voor lijkt me...
Ik zie het zo:
Als huntelaar in de basis stond, hadden we een wissel over gehad voor krul vs Ceslissen.
Geen garantie dat dat goed gaat. Maar goed... Dat zou mijn voorkeur hebben gehad
Trouwens; nog iets wat me gisteren pas opviel; Wat is die Blind traag zeg! Of ligt dat aan mij?
Leek wel een vertraagde opname af en toe!
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2014 11:18 ]
Dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat hij niet kan spelen op de manier zoals we nu spelen.dfrenner schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:16:
[...]
Nou ja, Huntelaar betichten van geen teamplayer te zijn, slaat kant nog wal...
Wat een eindeloze wedstrijd. Weinig kansen en eigenlijk zelfde gevoel als CR. Alleen eindigt het nu voor NL. Balen..
En zoals Robben al zei, die troostwedstrijd moeten ze lekker afschaffen, je wint er totaal niks mee, je komt voor de beker en niks anders.
En zoals Robben al zei, die troostwedstrijd moeten ze lekker afschaffen, je wint er totaal niks mee, je komt voor de beker en niks anders.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit. Huntelaar heeft ook niks kunnen zien. Het is nou eenmaal enorm moeilijk tussen 5 verdedigers in als enige spits. Messi had aan de andere kant precies hetzelfde probleem. Eigenlijk alle spitsen hebben dat op de grote toernooien.Mr_Size schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:17:
Ah, de eeuwige discussie laait weer op. Zinloos natuurlijk, want het maakt GEEN HOL uit wie in de spits speelt als er niemand is die hem kan bereiken. Van Persie en Robben zijn gisteren nauwelijks bereikt, de opbouw was gewoon ruk gisteren.
Van Persie heeft werkelijk uit het niets ons naast Spanje en Australie gezet, wereldgoals van een unieke klasse, had hij dat niet gedaan waren we nooit zover gekomen. Wat een ondankbaarheid en volledig gebrek aan objectiviteit missen de mensen die nu weer om Huntelaar staan te schreeuwen. Dat Van Persie een slecht toernooi heeft gespeeld is onzin. Huntelaar heeft niks beter gedaan dan Van Persie in de kansen die hij kreeg.
Het is echt belachelijk om iets te verwachten van een een op een wissel van Van Persie voor Huntelaar als je het systeem niet mee verandert en dat gebeurde gisteren niet. Waar van Persie ongelukkig speelde, deed Huntelaar helemaal niks toevoegen. Van Persie kan uit het niets iets creëren en verder van het doel spelen. Huntelaar heeft toegevoegde waarde in de 16. Beide zijn afhankelijk van de aanvoer, Huntelaar nog net iets meer dan Van Persie. Aanvoer was er niet en er sloot ook niemand bij.
Met Clasie is de aanvoer een heel stuk beter omdat dat een voetballer is die ook kan breken en niet een breker die ook kan voetballen zoals de Jong, maar dan nog is het te weinig omdat de spitsen gewoon tegen een overmacht staan. Robben doet vrijwel alles zelf. Op links staat niemand omdat Blind aan de middenlijn geplakt is, die verdedigt niet echt mee en valt ook niet aan. Kuijt kan met links niet voorgeven. Met Janmaat er in ging het vanaf rechts iets beter, maar ook te weinig. Dan sta je als spits geïsoleerd, en de enige kans die je hebt is inderdaad dicht op de rand en dus vaak over het randje te spelen.
Al met al kunnen we het wel dood analyseren, maar niemand had verwacht dat we zover zouden komen. Penalty's verliezen doe je tactisch gezien niks aan. De eerste de beste missen is gewoon een ramp voor het moreel. Maar het kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.
De rol van Wijnaldum en Blind in dit systeem snap ik niet. Die lijken totaal niks toe te voegen, verdedigen niet echt en vallen niet echt aan. Clasie en Janmaat hadden aan het begin mee moeten doen, maar dat is ook kennis achteraf. Maar of je het met andere spelers en een ander systeem beter had gedaan? Waarschijnlijk was het dan nog steeds op strafschoppen uitgedraaid.
Ik vond het trouwens wel opvallend dat er 3 uitgebreide blessure behandelingen voor de Argentijnen waren die rustig een paar minuten duurde zonder dat ze het veld uit hoefde en zonder dat er veel blessuretijd bij kwam. De scheidsrechter zag ook wel in dat er niemand ging scoren en dat het penalty's zouden worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zoals ik het vanmorgen op Studio Brussel had begrepen is de hoofdreden van zijn emoties het beeld waar Robben naar zijn vrouw en kind gaan. Joos zit zelf ook al een hele tijd in Brazilië en mist uiteraard ook zijn gezin. Geen idee of het de echte reden is, like I said dat is hetgeen ze vanochtend op de radio vertelden.BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:13:
Wijnaldum opstellen snap ik wel. We hadden namelijk ook een probleem met de aansluiting naar Sneijder en qua loopvermogen brengt Wijnaldum dan wel wat mee. Ik denk dat er, straks zonder Sneijder, voor Clasie wel een toekomst is. Achter meer allround spelers als van Ginkel, Klaassen en Vilhena zou Clasie de aanvoer kunnen verzorgen
Wijnaldum heeft dat vermogen wel, maar komt in de praktijk ook amper de middencirkel uit. Sneijder blijft ook ver van de zestienmetergebieden. Er moeten gewoon spelers bij de spits aansluiten zodat hij niet telkens tussen 3 man staat. Fer kan dat (Immers ookD-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:24:
Wijnaldum opstellen snap ik wel. We hadden namelijk ook een probleem met de aansluiting naar Sneijder en qua loopvermogen brengt Wijnaldum dan wel wat mee. Ik denk dat er, straks zonder Sneijder, voor Clasie wel een toekomst is. Achter meer allround spelers als van Ginkel, Klaassen en Vilhena zou Clasie de aanvoer kunnen verzorgen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij kon zijn emotie ook wegwerken door blij te zijn dat de nederlanders niet door zijn...bollewolle schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:24:
[...]
Zoals ik het vanmorgen op Studio Brussel had begrepen is de hoofdreden van zijn emoties het beeld waar Robben naar zijn vrouw en kind gaan. Joos zit zelf ook al een hele tijd in Brazilië en mist uiteraard ook zijn gezin. Geen idee of het de echte reden is, like I said dat is hetgeen ze vanochtend op de radio vertelden.
Niet alleen hij, dat verschil zag je bij (meerdere eredivisie spelers) Wijnaldum vooral. Ook al wist ie dat ie tikke breed zou doen, toch nog 2-3 seconden over doen om aan te nemen/nadenken, dan pas tikkie breed. Veel te traag en negatief, wat ik eigenlijk wel vreemd vond want hij is toch meer aanvallende middenvelder? Janmaat is ook door de mand gevallen. Clasie durfde tenminste wel te voetvallenMikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:17:
Trouwens; nog iets wat me gisteren pas opviel; Wat is die Blind traag zeg! Of ligt dat aan mij?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Het viel me ook bij Wijnaldum op...Terryb47 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:33:
Niet alleen hij, dat verschil zag je bij (meerdere eredivisie spelers) Wijnaldum vooral. Ook al wist ie dat ie tikke breed zou doen, toch nog 2-3 seconden over doen om aan te nemen/nadenken, dan pas tikkie breed. Veel te traag en negatief, wat ik eigenlijk wel vreemd vond want hij is toch meer aanvallende middenvelder? Janmaat is ook door de mand gevallen. Clasie durfde tenminste wel te voetvallen
Maar zou Lens of Depay op die positie kunnen spelen?
Hmmm, middenveld slecht, en het probleem, misschien. Ik denk dat dat meer het gevolg was van, met alle respect, een niet heel goed elftal dat vooral speelde om niet te verliezen. "Wat je ook doet, geef de tegenstander niet de kans op een 1 op 1 situatie tegen de verdediging" leek vooral het motto van het elftal, risico's ten alle koste vermijden dus. En dat geeft ook niet. Zoals ik eerder poste petje af voor van Gaal dat hij het met deze spelers zo goed gedaan heeft, tactisch speelde NL erg goed, en ook kudo's voor de in inzet van de spelers.
Ok, misschien tactisch erg goed _tot_ tegen Argentinië, maar dat kan aan mij liggen waar ik tot de vorige wedstrijd begreep waar nl mee bezig was, leek nu het het "oude" nederland, wat zonder goed plan (plan leek "niet verliezen aub", dan was costa rica leuker, waar de opdracht duidelijk leek maak een vroege goal) de wedstrijd in gaat. Zoals al eerder opgemerkt, veel te veel respect/angst voor messi.
Het pijpje leek gewoon leeg te zijn (dat geblesseerde/zieke spelers als van persie, de jong, en wie weet nog meer, een basis plaats krijgen, met alle risico's van dien zegt eigenlijk alles) zowel bij van gaal als de spelers. NL speelde mat, van enige tactiek was geen sprake, waar eerder tijdens de wedstrijd de opstelling omgegooid werd gebeurde nu.. niks.. Jammer, had het nog een weekje vol gehouden, maar ik denk echt dat de groep op was, te lang op de top van, of eigenlijk zelfs boven, hun kunnen presteren begon de trainer en de spelers net te vroeg op te breken.
Edit: als er een ding is wat NL van dit WK meeneemt dan is het hopelijk dat goede spelers en mooi spel maar een deel van de route naar succes is, en dat tactiek, instellen op de tegenstander, en niet niet te vergeten conditie, ook een deel is.
Ok, misschien tactisch erg goed _tot_ tegen Argentinië, maar dat kan aan mij liggen waar ik tot de vorige wedstrijd begreep waar nl mee bezig was, leek nu het het "oude" nederland, wat zonder goed plan (plan leek "niet verliezen aub", dan was costa rica leuker, waar de opdracht duidelijk leek maak een vroege goal) de wedstrijd in gaat. Zoals al eerder opgemerkt, veel te veel respect/angst voor messi.
Het pijpje leek gewoon leeg te zijn (dat geblesseerde/zieke spelers als van persie, de jong, en wie weet nog meer, een basis plaats krijgen, met alle risico's van dien zegt eigenlijk alles) zowel bij van gaal als de spelers. NL speelde mat, van enige tactiek was geen sprake, waar eerder tijdens de wedstrijd de opstelling omgegooid werd gebeurde nu.. niks.. Jammer, had het nog een weekje vol gehouden, maar ik denk echt dat de groep op was, te lang op de top van, of eigenlijk zelfs boven, hun kunnen presteren begon de trainer en de spelers net te vroeg op te breken.
Edit: als er een ding is wat NL van dit WK meeneemt dan is het hopelijk dat goede spelers en mooi spel maar een deel van de route naar succes is, en dat tactiek, instellen op de tegenstander, en niet niet te vergeten conditie, ook een deel is.
[ Voor 7% gewijzigd door Norjee op 10-07-2014 11:56 ]
Janmaat was denk ik heel erg onzeker in het begin. Gelukkig werd zijn spel later wel beter.
Dat ook, maar ik doelde vooral op de sprints zelf.Terryb47 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:33:
[...]
Niet alleen hij, dat verschil zag je bij (meerdere eredivisie spelers) Wijnaldum vooral. Ook al wist ie dat ie tikke breed zou doen, toch nog 2-3 seconden over doen om aan te nemen/nadenken, dan pas tikkie breed. Veel te traag en negatief, wat ik eigenlijk wel vreemd vond want hij is toch meer aanvallende middenvelder? Janmaat is ook door de mand gevallen. Clasie durfde tenminste wel te voetvallen
Viel mij ook op. Leek op Verhaegh in een vorige wedstrijd. Tegenstander zet aan, en is verdwenen. Blind en Wijnaldum zijn nog maar opgeschoten jochies. Maar ik denk wel dat je snel sprinten niet kan aanleren.
Dat is juist heel goed aan te leren, net als alles andere in sportmavaros schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:46:
Viel mij ook op. Leek op Verhaegh in een vorige wedstrijd. Tegenstander zet aan, en is verdwenen. Blind en Wijnaldum zijn nog maar opgeschoten jochies. Maar ik denk wel dat je snel sprinten niet kan aanleren.
Do what you love, do it often
Maare ik lees hier dat robben 3 man op zich had staan (minimaal). Van Persie ook tenminste 2 en nu Clasie ook al 2. Dat betekend dus dat er minimaal 3-5man helemaal vrij zou moeten staan aangezien Argentinië ook met max 11 in het veld staat..... Waar ging het misRenaldoN schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:54:
vlaar de vrij maar ook clasie speelde een zeer sterke pot.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Onzin. Dat heeft met je bouw te maken. Je kan wel iets wat beter maken, maar net zoals Robben en Bolt doen op het veld/atletiekring, keihard sprinten, dat is een aangeboren handicap.
Dat beeld van zijn zoontje daar te zien is nog vervelender dan het verlies van de wedstrijd.BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:13:

Dit topic is gesloten.