Kilo Utrecht Tango [Halve Finale] Oranje - Argentinie

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste
Acties:
  • 40.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:27

Martinspire

Awesomeness

Jammer jammer jammer. Wederom gebrek aan afmaken bij NL, maar Argentinië speelde ook wel weer laf zeg. Hoe vaak hebben we die nou eigenlijk voor de goal gezien of een poging zien doen rond de 16? Ze stonden minimaal met 6 man achter de bal en hadden ook vrij weinig interesse om echt wat te gaan voetballen. Hierdoor lag er wederom geen ruimte en kwam er gewoon geen spel in. Messi werd prima afgedrukt door de Nederlandse verdediging (die zeker goed speelde weer), maar zorgde daar ook voor dat de Argentijnen zich opsloten. Beetje Costa Rica 2.0 ofzo.

Nederland speelde best redelijk en had de overhand, maar wist gewoon weer niet af te maken. Heeft nu 2,66 speeltijd zonder goals gezeten (2x reguliere speeltijd en 2x verlenging). Dit keer echter geen overschakeling naar aanvallender systeem en geen grotere druk op de verdediging. Ik denk dat een goal echt wel te forceren was.

Verder snap ik de wissels ook niet helemaal, als je weet dat Cellissen zo slecht is met strafschoppen hou je toch zeker weten die wissel over? Desnoods gooi je hem in de verlenging er al in.

En grootste blunder is wel om Vlaar de eerste pingel te laten nemen. Niet alleen omdat het gewoon een speler is die al niet bekend staat om welk schot dan ook, maar ook omdat na de eerste gemiste pingel je kansen statistisch gezien zo snel dalen dat het niet meer in te halen is. Als 3e of 4e kan het nog wel, maar eerste (en dan ook nog van beide teams) is gewoonweg retarded.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Xepos schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:59:
Nou ja wacht maar!
Volgend WK!

Dan zijn de jonkies ouder, zullen internationaal voetbal achter de kiezen. VOLGEND WK hebben we ze!
Dat zeggen we nu al 100 jaar.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Nou ja wacht maar!
Volgend WK!

Dan zijn de jonkies ouder, zullen internationaal voetbal achter de kiezen. VOLGEND WK hebben we ze!
Laat ze eerst op het EK maar eens vlammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Die GOOAALLLL uit die BelSimpel reclame is er ook uitgeknipt :p

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
Ik moet zeggen dat ik nu veel minder een trauma heb dan bij andere uitschakelingen van Nederland op eindtoernooien.
Het was een geweldig WK, waar misschien wel de verdediging onder leiding van Vlaar de grootste verassing was. Ze zijn gigantisch boven zichzelf is uitgestegen en hebben laten zien dat Eredivisie minder Mickey Mouse is dan algemeen aangenomen wordt.
Ook ik had niet gedacht dat Nederland zover kon komen. Ik ben blij dat ik een nuchtere Hollander ben geen gepassioneerde Braziliaan of Argentijn, want als je het realistisch bekijkt is het een redelijk geslaagd toernooi. Al die jongens in de verdediging en enkele op het middenveld kunnen alleen maar beter worden. Ik weet zeker dat we in 2018 ook ver gaan komen. Dan is Depay misschien wel net zo goed als Robben in 2010.
Al die jongens die nu voorin lopen zijn dan 34 en kunnen nog een laatste kunstje vertonen.
Tot over 4 jaar! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
jorisvdelsen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:58:
[...]

Nee, penalty's in de troostfinale... Wat zou dat verschrikkelijk zijn....
Ja, maar sowieso is die troostfinale al verschikkelijk. Lijkt mij absoluut niet interessant. Ben nu speciaal op gebleven maar als je ziet waarvoor... Ach, 't was bij vlagen spannend en Nederland is verder gekomen dan vooraf verwacht, dus ergens is het wel prima. Als we nu Brazilië nog verslaan is het toch nog een min of meer positief einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hadden we dit met Strootman eigenlijk wel gered? Vraag het me af en denk zelf eigenlijk van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:53:
Toch zeggen de "experts" dat je altijd met je beste pingelnemer moet beginnen, want een achterstand drukt veel meer. Dat zag je ook bij Argentinie, die begonnen met Messi. Vlaar vond ik een slechte beslissing vanuit de huiskamer.
Vond ik ook. Verdedigers kunnen goed koppen uit hoekschoppen, maar aanvallers knallen penalties er beter in. Met Huntelaar, Van Persie, Robben, Sneijder en Kuyt had je een betere lineup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Vlaar is echt man of the match wat mij betreft.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jorisvdelsen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:58:
[...]

Nee, penalty's in de troostfinale... Wat zou dat verschrikkelijk zijn....
Horror.. en dan achter het schavotje belanden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Nederland/Brazil who cares...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:59:
Jammer jammer jammer. Wederom gebrek aan afmaken bij NL, maar Argentinië speelde ook wel weer laf zeg. Hoe vaak hebben we die nou eigenlijk voor de goal gezien of een poging zien doen rond de 16? Ze stonden minimaal met 6 man achter de bal en hadden ook vrij weinig interesse om echt wat te gaan voetballen. Hierdoor lag er wederom geen ruimte en kwam er gewoon geen spel in. Messi werd prima afgedrukt door de Nederlandse verdediging (die zeker goed speelde weer), maar zorgde daar ook voor dat de Argentijnen zich opsloten. Beetje Costa Rica 2.0 ofzo.

Nederland speelde best redelijk en had de overhand, maar wist gewoon weer niet af te maken. Heeft nu 2,66 speeltijd zonder goals gezeten (2x reguliere speeltijd en 2x verlenging). Dit keer echter geen overschakeling naar aanvallender systeem en geen grotere druk op de verdediging. Ik denk dat een goal echt wel te forceren was.

Verder snap ik de wissels ook niet helemaal, als je weet dat Cellissen zo slecht is met strafschoppen hou je toch zeker weten die wissel over? Desnoods gooi je hem in de verlenging er al in.

En grootste blunder is wel om Vlaar de eerste pingel te laten nemen. Niet alleen omdat het gewoon een speler is die al niet bekend staat om welk schot dan ook, maar ook omdat na de eerste gemiste pingel je kansen statistisch gezien zo snel dalen dat het niet meer in te halen is. Als 3e of 4e kan het nog wel, maar eerste (en dan ook nog van beide teams) is gewoonweg retarded.
Grootste blunder van van Gaal was om met de niet fitte de Jong te beginnen. Dat kostte hem een wissel. Clasie deed het beduidend beter dan de Jong. Kwam meer voetbal door bij Nederland.

Pingels moet je inderdaad met je sterkste pingelnemers starten.

Soms maakt ook van Gaal foutjes. Is net een mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fleximex schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:00:
Dan is Depay misschien wel net zo goed als Robben in 2010.
Al die jongens die nu voorin lopen zijn dan 34 en kunnen nog een laatste kunstje vertonen.
Tot over 4 jaar! :)F
Die jongen heeft nu al een ego waar je misselijk van wordt, dat zal nooit een Robben worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vorm er in zaterdag, dan heeft iedereen gespeeld

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
troostfinale, waar doe je het voor? Ik had gewoon lekker nee gezegd en het eerste vliegtuig naar thuisland genomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door MrFax op 10-07-2014 01:02 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Best knap hoe ver van Gaal met deze matige tot redelijke spelers is gekomen. Ontzettend jammer, de finale was zo dichtbij.
Miscshien was het toch niet zo verstandig om De Jong zich stuk te laten spelen. Je hoopt aan het einde toch op een keepers wissel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:01:
[...]

Die jongen heeft nu al een ego waar je misselijk van wordt, dat zal nooit een Robben worden.
Dat had robben een paar jaar terug ook wel, net als meer Schwalbes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Iedereen die wel iets om voetbal geeft en een mooie affiche ook kan waarderen als het niet alleen maar om een gouden bekertje gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:20

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Nederland heeft hun best gedaan. Niet de beste wedstrijd ooit, maar ze probeerden het wel. Ik zag de bui al hangen toen de penalties aankwamen, aangezien Argentinie van een heel ander kaliber is dan Costa Rica.

We hebben wel mooie momenten gehad. Lekker Spanje helemaal vernederd na hun winst van 4 jaar geleden. En Costa Rica een lesje geleerd na hun anti-voetbal... ;) Louis van Gaal was over het algemeen best een goede coach.

We zien wel of we de 3e plek bereiken. *shrug* Ik ga nu wedden op Duitsland. Europa in de Top 1!

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:01:
Hadden we dit met Strootman eigenlijk wel gered? Vraag het me af en denk zelf eigenlijk van niet
Da's een goeie, ik denk ook van niet. Van Gaal zei zelf al dat hij na het uitvallen van Strootman is gaan nadenken en toen de tactiek heeft gewijzigd en o.a. met 5-3-2 kwam, met een terugval op 4-3-3. Als Nederland 'traditioneel' had gespeeld, dan was het misschien al vrij vroeg gestrand. Maar nu zijn ze enorm ver gekomen, zeker als je de verwachtingen vooraf bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Troostfinale kan me gestolen worden. Ook geen zin om het te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MrFax schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:02:
troostfinale, waar doe je het voor? Ik had gewoon lekker nee gezegd en het eerste vliegtuig naar thuisland genomen :)
Zullen vast wel voorwaarden aan deelname zitten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Chris Smoove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:03:
Troostfinale kan me gestolen worden. Ook geen zin om het te kijken.
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Nou ja wacht maar!
Volgend WK!

Ja, mochten de jonge spelers geen domme keuzes maken qua tranfers en de lijn doorzetten dan komt het wel goed.

Vand e jonkies hebben Cillessen en de Vrij me zeer verrast. Als die 2 zo doorgaan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

AzzKickah

06-CENSORED

Hoezo?!?! nam Vlaar de eerste penalty?? Ik snap daar werkelijk geen kut van. KUT!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Sneu dat Vlaar zijn pingel miste, was verreweg de beste man bij Nl!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kilo utrecht tango is normaliter Kwaliteit Uitermate Teleurstellend, en dat was het eigenlijk ook; jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Volgorde misser van van Gaal?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:01:
[...]

Waar je dat vandaan haalt...
Hij is juist heel zelf bewust. Baalt ook echt als een actie mislukt. Ik zou wel willen weten waar je dat vandaan haalt. I.t.t. Robben maakt die geen schwalbes en is veel minder met de scheids bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
En starten met de Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troostfinale? Behoorlijk kansloos imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:05

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Cillissen was vandaag een zekerheid. Dat hij hem heeft laten staan is omdat hij blaakte van zelfvertrouwen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:04:
Troostfinale? Behoorlijk kansloos imo.
Was dat vorig WK niet een geweldige wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:48
AzzKickah schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:03:
Hoezo?!?! nam Vlaar de eerste penalty?? Ik snap daar werkelijk geen kut van. KUT!! :(
Omdat Vlaar er nog geen één had genomen in de vorige, en daarmee probeerde van Gaal dat voordeel voor Argentinië weg te nemen. Liep verkeerd af.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:01:
[...]

Grootste blunder van van Gaal was om met de niet fitte de Jong te beginnen. Dat kostte hem een wissel. Clasie deed het beduidend beter dan de Jong. Kwam meer voetbal door bij Nederland.

Pingels moet je inderdaad met je sterkste pingelnemers starten.

Soms maakt ook van Gaal foutjes. Is net een mens.
Tja, ik had het Van Gaal heel erg gegund had, gezien alle kritiek die hij vaak over zich heen krijgt. Want in mijn ogen is hij een heel goede coach, als je ook de verrassende dingen ziet waar hij mee kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Cillissen had beste reddingen, maar penalties nee. Hij heeft er nog nooit een gestopt en dat zal ook nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ach kut nog aan toe.

Cilissen, Vlaar en de Vrij speelden goede wedstrijd. De rest was matig. Met voorop Robben. Huntelaar had voor hem moeten komen en niet v Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:04:
Cillissen was vandaag een zekerheid. Dat hij hem heeft laten staan is omdat hij blaakte van zelfvertrouwen.
Of omdat 4 maal wisselen niet mag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chris Smoove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:05:
Cillissen had beste reddingen, maar penalties nee. Hij heeft er nog nooit een gestopt en dat zal ook nooit gebeuren.
Kan hij nog leren.
Zei men niet hetzelfde van vd Sar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona

Dat ze laf zouden spelen was bekend, deden ze tegen de belgen ook en zullen ze zondag weer doen. Probleem van NL is dat we geen echte toppers hebben. Mensen met fysiek, techniek EN spelinzicht. Spelers als Robben en Sneijder kunnen technisch leuk ballen, maar hebben het inzicht van een F-je. Spelers als Kuyt, Janmaat en Martins Indi zijn eigenlijk veel beter maar missen het fysiek/de techniek om echt te excelleren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andries.t.net schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:05:
[...]

Was dat vorig WK niet een geweldige wedstrijd?
Ik vind dat er maar 1 winnaar kan zijn, de wereldkampioen.

Die troostwedstrijd is alleen maar extra graaien voor de FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10

Quad

Doof

@topictitel, ondanks de teleurstelling zou het mooier zijn als er iets van Bedankt oid in zou staan. Want het waren echt helden in de afgelopen wedstrijden namelijk! Natuurlijk is het kaa uu tee dat er geen finale wordt gespeeld maar wat hebben wij als volk genoten! Als een man achter onze jongens gestaan, alle verwachtingen overtroffen en geweldige wedstrijden gezien en historie geschreven! Dit WK heeft de finale van 4 jaar geleden zoveel gecompenseerd, onbeschrijfelijk en geweldig gewoon! Nogmaals, NEDERLAND BEDANKT!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Deadsy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:06:
[...]

Kan hij nog leren.
Zei men niet hetzelfde van vd Sar?
Inderdaad vondt hem vandaag wel trekjes ervan hebben

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris7 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:05:
[...]

Tja, ik had het Van Gaal heel erg gegund had, gezien alle kritiek die hij vaak over zich heen krijgt. Want in mijn ogen is hij een heel goede coach, als je ook de verrassende dingen ziet waar hij mee kwam.
Tuurlijk had iedereen het team inclusief van Gaal alles gegund. Helemaal omdat er voor het toernooi zo denigrerend werd gedaan door menigeen over de kansen van deze selectie.

Toch baal ik echt wel stevig hoor. Voorals het middenveld liep niet in de eerste helft. De Jong zat domweg niet in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zo, Vlaar is er echt kapot van.
horizon1978 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:05:
Met voorop Robben. Huntelaar had voor hem moeten komen en niet v Persie.
Als je amper ballen krijgt kun je ook weinig doen...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik denk niet dat Duitsland over Argentinië heen walst, maar ik zie Argentinië niet scoren tegen de Duitsers en verwacht een 2- of 3-0 als uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En nu hopen dat de Duitsers ze vernietigen. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
Ik denk dat dit de eerste wedstrijd is dat van Gaal op tactisch gebied foutjes heeft laten vallen. Zo was Argentinië op zowel aanvallend als verdedigend gebied gewoon sterker dan NL. Wij hadden dan misschien wel Vlaar die als een eindbaas klaarstond, echter zag je bij Argentinië gewoon standaard minstens 5 a 6 man klaarstaan. Ook aanvallend wist Argentinië toch iets meer 'echte' kansen te creëren.

Ik verbaasde me ook dat Huntelaar er in kwam voor van Persie. RvP was weliswaar niet fit, maar het was nou niet echt alsof Huntelaar door die 6 man heen kon komen.

En dan tot slot, waarom Vlaar als eerste de penalty laten nemen. Misschien zijn Vlaar's penalty statistics heel goed, maar de manier waarop hij het schot nam was wat onzelfverzekerd.

Maarja, achteraf makkelijk praten natuurlijk :p

BEDANKT ORANJE VOOR DE MOOIE EN SPANNENDE WEDSTRIJDEN! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:07:
[...]

Ik vind dat er maar 1 winnaar kan zijn, de wereldkampioen.

Die troostwedstrijd is alleen maar extra graaien voor de FIFA.
Het thuisland natrappen is altijd vermakelijk. Zie het maar gewoon niet als een finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:07:
En nu hopen dat de Duitsers ze vernietigen. :(
Ja, maar wat hebben wij daar aan? Al had in een finale Nederland-Duitsland die laatste veruit de betere papieren gehad, zeker gezien het spel van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mooie wedtrijden? meh alleen de poel wqs goed, mexico ok. de rest was antivoetbal

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Nu is de Nederlandse angst voor strafschoppen wel weer helemaal terug natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Heb je een andere wedstrijd gekeken dan ik? Argentinië is heel wat dreigender geweest dan Nederland, zeker in de reguliere speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Junia schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:08:
[...]

Ik denk dat dit de eerste wedstrijd is dat van Gaal op tactisch gebied foutjes heeft laten vallen. Zo was Argentinië op zowel aanvallend als verdedigend gebied gewoon sterker dan NL. Wij hadden dan misschien wel Vlaar die als een eindbaas klaarstond, echter zag je bij Argentinië gewoon standaard minstens 5 a 6 man klaarstaan. Ook aanvallend wist Argentinië toch iets meer 'echte' kansen te creëren.
Mwoah, ik vond dat eigenlijk vrij wisselend. Ik vond dat NL grofweg evenveel tijd de upper hand had als Argentinie (tijd inc verlenging). Dat geen van beide partijen duidelijk overheerste heeft dus geleid tot penalties.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Wie iedere aanval vertraagde was Wijnaldum. Hij had steeds een extra stap nodig om de bal controleren. Hij heeft vaak het ritme van de aanval vertraagd en of uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dat was bij Blind, Kuijt en Wijnaldum inderdaad.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:07:
@topictitel, ondanks de teleurstelling zou het mooier zijn als er iets van Bedankt oid in zou staan. Want het waren echt helden in de afgelopen wedstrijden namelijk! Natuurlijk is het kaa uu tee dat er geen finale wordt gespeeld maar wat hebben wij als volk genoten! Als een man achter onze jongens gestaan, alle verwachtingen overtroffen en geweldige wedstrijden gezien en historie geschreven! Dit WK heeft de finale van 4 jaar geleden zoveel gecompenseerd, onbeschrijfelijk en geweldig gewoon! Nogmaals, NEDERLAND BEDANKT!
Helemaal mee eens! En nu kunnen we in ieder geval niet verliezen van die duitsers, heb je dat gezeik ook niet de komende 4 jaar. Ik heb er van genoten en zal ook genieten van de match tegen Brazilie. Nederlands team HULDE!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
mrc4nl schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:09:
Mooie wedtrijden? meh alleen de poel wqs goed, mexico ok. de rest was antivoetbal
Jep, niveau was dalende lijn. Tegen Costa Rica ging het net goed, en nu net fout. Ook omdat Van Gaal niet meer echt verrassende troeven achter de hand had (tegen Mexico omschakeling naar 2 andere systemen waardoor de Mexicanen helemaal in de war raakten, tegen Costa Rica de wissel van Tim Krul). Clasie kwam er nog wel in maar die kon niet echt het verschil maken.

Overigens vond ik Van Persie ook erg slecht, Robben was beter maar kreeg weinig de bal en Huntelaar kwam ook weinig aan de bal.

Ach ja, het heeft niet zo mogen zijn. Nederland heeft in ieder geval laten zien dat het tot de sterkste landen behoort, ook al speelt een deel van het elftal in de Nederlandse competitie, die toch algemeen als minder sterk wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:10:
Wie iedere aanval vertraagde was Wijnaldum. Hij had steeds een extra stap nodig om de bal controleren. Hij heeft vaak het ritme van de aanval vertraagd en of uitgehaald.
Ja. Hij is te langzaam.
Hij doet ook vaak achter de loop inspelen zodat je moet inhouden.
Ik snap niet waarom hij speelt.
De vrij had ook weer zijn momentje.
En blind, wth. :(

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Yup, er waren diverse kansen op een snelle counter en die gingen bij hem al de mist in.

Als je de bal krijgt moet je hem direct kunnen door tikken of in max 1 beweging onder controle krijgen.
Hij kreeg de bal in de voet, had dan al 1 of 2 bal contacten nodig om hem onder controle te krijgen, moest dan vaak nog 1 bal contact maken om de bal goed te krijgen en kon hem dan pas door tikken.

Ik had ook liever gezien dat in de 2e helft hij eruit zou gaan voor Depay of Huntelaar en dat v. Persie dan op de positie van Wijnaldum zou gaan spelen.

Want v. Persie was toch al vaak op het middenveld te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Teleurstelling overheerst nu en dus de reacties (incluis de mijne) wat zuur....

Ik ga mijn mandje in.

Oranje...bedankt voor de leuke tijd!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnaldum had tig keer 2 tot 3 spelers in zijn nek in de 1-ste helft. Wel stond hij tig keer goed met dat de verdediging de bal veroverde.

Blind en de Jong speelden helaas een matige wedstrijd. Indi idem.

Kuijt matig; aardig in de 1-ste helft minder in de 2-de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 11:24

Phntm

Tlingelingeling

Goed gespeeld Nederland en goed gespeeld Argentenië. Helaas niet wat veel van ons verwacht hadden in Nederland maar toch laten zien hoe ver ons landje kan komen. Kleine land, grote spelers. Jammer dat we Krul niet konden inzetten. Maar het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Wat zit die Hugo borst nu weer te blaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:29
Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/a3YVgNv_460s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/ajroj38_460s_v3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/azb0yYq_460s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:13:
[...]

Wijnaldum had tig keer 2 tot 3 spelers in zijn nek in de 1-ste helft.
Omdat ze weten dat hij veel tijd nodig heeft en veel fouten maakt.
Daarom zetten ze extra druk op hem.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Harribo schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:14:
Die gast moet lekker gaan solliciteren als bondscoach ofzo. Bereikt-ie vast heel veel. Ofzo. Denkt dat hij alles weet :r

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Die gast blijft gewoon niet sympathiek om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe oranje slingers weghalen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Je kunt je ook afvragen hoe het komt dat die NL aanvallers nooit vrij stonden. Robben werd permanent door drie man gedekt en in de direct omgeving stonden er nog 2 of 3 om hem op te vangen als hij iemand uit zou spelen. Dwz, aan Robben had je niets, maar het halve Argentijnse elftal stond rond hem. Waar was de rest en waar waren de snijdende passes om de rest aan te spelen?

(Robben is in mijn ogen een van de meest overschatte spelers van NL. Hij is snel en kan aardig dribbelen. Maar als hij niet zijn eigen kansen kan maken dan loopt alles bij hem dood)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Harribo schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:14:
Beetje zelfverheerlijking denk
Cillissen wordt wel beter met penalty's over 2 of vier jaar. Ik heb wel geloof in hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Hugo Borst en ook die andere zeiksnor moet je gewoon niet te serieus nemen. Ze hebben verstand van veel dingen, maar zeggen ook gewoon wat ze denken.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

"Hoe voel je je nu -2014"
Door Zak van Gelder

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ankona schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:16:
Robben werd permanent door drie man gedekt en in de direct omgeving stonden er nog 2 of 3 om hem op te vangen als hij iemand uit zou spelen.

[...]

(Robben is in mijn ogen een van de meest overschatte spelers van NL. Hij is snel en kan aardig dribbelen. Maar als hij niet zijn eigen kansen kan maken dan loopt alles bij hem dood)
:? Rly? Je snapt niet dat hij z'n eigen kansen niet kan maken als het halve Argentijnse elftal om hem heen staat? Los van dat hij weinig ballen kreeg?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Spraakwaterval die jongen ;)
Niet zo gek natuurlijk.
Dit soort interviews moet je gewoon niet doen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Het grootste voordeel van vanavond: Frank Snoeks verpest niet de volgende wedstrijd van NL!

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Echt lekker als je van die vrienden hebt die absoluut geen verstand hebben van voetbal maar dan wel het WK volgen en na een wedstrijd de wedstrijd gaan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Serieus.. krijgen we straks die landsverraaier als bondscoach.. gluiperd van een hiddink. Ik had het deze jongens én v. Gaal écht gegund :')

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Stom om Vlaar die eerste pingel te laten nemen, hij zou man of the match geweest als er aan de andere kant geen Mascherano stond.

Sneijder speelde echt bagger, gewoonlijks de man met beste traptechniek. vanavond kon ie niet eens normaal een bal voorzetten. Van persie nauwelijks gezien. Wijnaldum (netals Blind) op het middenveld is gewoon waardeloos, zo sloom met balhandeling en dan toch balletje breed of terug, kan gewoon niet op dit niveau. Het verschil met eredivisie spelers zie je duidelijk. Clasie daaraantegen speelde leuk, met Nigel naast hem heb je een heel goed middenveld. Kuyt was ook dramatisch op links in de 2de helft, telkens weer de bal terug ipv voor te geven, alsof ie niet meer durfde na die paar voorzetten richting cornervlag :(

Maar goed, voor het WK begon gaf ik Oranje weinig kans om de groepsfase door te komen. Dat ze toch zo ver zijn gekomen met zulke beperkte spelers verdient toch respect d:)b

Op naar de finale Duitsland vs Argentinie: 4-0

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou nou, ik zie en hoor het eerste negatieve geblaat alweer in de media :/ . Mag ik even zeggen dat ik het een mooi WK vond en dat ik trots ben op Oranje dat we weer zover zijn gekomen! :)F Volgende EK gaan we 'm pakken. Voor nu, even onder dekens kruipen en uithuilen ;(

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Deadsy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:18:
Echt lekker als je van die vrienden hebt die absoluut geen verstand hebben van voetbal maar dan wel het WK volgen en na een wedstrijd de wedstrijd gaan beoordelen.
Dat is toch de definitie van interlandvoetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:19:
Serieus.. krijgen we straks die landsverraaier als bondscoach.. gluiperd van een hiddink. Ik had het deze jongens én v. Gaal écht gegund :')
Precies, vind ik ook. Het is nog maar afwachten wat Hiddink er van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:11

Yucko

One clown to rule them all !

JT schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:18:
[...]

:? Rly? Je snapt niet dat hij z'n eigen kansen niet kan maken als het halve Argentijnse elftal om hem heen staat? Los van dat hij weinig ballen kreeg?
Ik snap het commentaar op Robben ook niet echt. Hem heb ik deze wedstrijd tenminste nog werk zien verzetten, van Persie was nagenoeg onzichtbaar.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@Yucko: ja precies. Hij kon de bal vaak ook niet naar voren kwijt...

Pfffff....iedereen loopt zelfs na deze prestatie (halve finale) het team nog af te kraken. Alsof het allemaal toeval is.

[ Voor 23% gewijzigd door JT op 10-07-2014 01:21 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Haha, Van Gaal:
Ik heb Romero geleerd penalty's te stoppen. Dat maakt het dubbel zuur.
Was nog erger geweest in de finale, want een groot deel van het Duitse elftal speelt of speelde bij Bayern München.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMonkE schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:14:
[...]

Omdat ze weten dat hij veel tijd nodig heeft en veel fouten maakt.
Daarom zetten ze extra druk op hem.
Dus lopen anderen vrij. Overigens wist Wijnaldum menig maal op die momenten de bal wel in bezit te houden.

Zonde dat van Gaal niet eerder Clasie en Sneijder eerder samen had laten spelen. Door hen beiden kwam er veel meer voetbal in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
andries.t.net schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:19:
[...]

Dat is toch de definitie van interlandvoetbal?
Dat dan weer wel.
Ik zou denk ik wel zijn berichten moeten opschrijven. Zou een grappig boek kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JT schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:18:
[...]

Nee, dat snap ik wel, maar hij ziet zelf niet dat hij zich vast gaat lopen en waar medespelers wel vrij staan. Dat is al jaren zijn probleem. Als hij snel kan counteren is hij met zijn snelheid en dribbeltechniek goud waard. Maar bij tegenstanders die massaal in de verdediging kruipen mist hij het overzicht en de creativiteit van een echt topper.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ankona schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:21:
[...]

Nee, dat snap ik wel, maar hij ziet zelf niet dat hij zich vast gaat lopen en waar medespelers wel vrij staan. Dat is al jaren zijn probleem. Als hij snel kan counteren is hij met zijn snelheid en dribbeltechniek goud waard. Maar bij tegenstanders die massaal in de verdediging kruipen mist hij het overzicht en de creativiteit van een echt topper.
Ik vond hem juist vrij vaak de bal afgeven en ik vond ook dat er vaak mensen niet vrij stonden om naar voren naar te spelen :P Maar ja, meningen verschillen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:43
All of Dirk Kuyt's 759 touches in the World Cup since 2006. The definition of utility player.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BsI007KCIAAw9nk.png:large

https://twitter.com/2014W...87009794554093569/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Van Twitter: "Ach ik ben voor Willem2 ik ben het wel gewend te verliezen" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Laat de immer zure Cruijfjes en van Hanegems maar komen met hun eeuwige kritiek op dat 'lelijke' voetbal. Ik was dat gezeur al zat, en alleen daarom al hoopte ik voor NL en v. Gaal een finaleplaats.
Als die cruijf 't allemaal zo goed weet, laat hem dan bondscoach worden, lekker makkelijk.. iets met stuurlui en wal.

Maar goed.. nu kunnen we doen waar we écht goed in zijn.... zeuren!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kuyt is multifunctioneel en is altijd dienstbaar richting het team, die gun ik wat dat betreft zoveel :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:04

Garyu

WW

Nu kan ie misschien nog net een etappe in de tour de france meerijden :P

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

GS88 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:25:
Maar goed.. nu kunnen we doen waar we écht goed in zijn.... zeuren!
Nee hoor :) NL heeft het goed gedaan met een aantal flinke verassingen op het veld én van de coach! Iedere coach maakt foutjes en je zou kunnen zeggen dat van Gaal dat nu heeft gedaan. Maar heerlijk om te zien dat heel NL het beter wist en we toch in de halve finale stonden :Y)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gelukkig is de Tour de France nu ook begonnen en heeft Boom een etappe gewonnen. Dat is zo'n sportevenement waar je lekker hersenloos naar kan kijken. Goede remedie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Een aantal spelers hebben zich heel goed op de kaart gezet. Kuyt en Vlaar zeker. De Jong, al zal die nu wel maanden moeten herstellen. Maar heel onopvallend viel mij Martins Indi ook positief op net als Janmaat en Clasie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

@JT

Je kan gewoon niet altijd winnen.
32 enter, 1 leaves with gold :)

Gewoon goed gedaan van NL.
Beste 4 van de wereld hoef je je niet voor te schamen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mijn god. Die slechte vragen aan Cillessen. Wat denk je zelf Bert Maalderink? Ook die vraag over Krul. Bert je bent een klootzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die interviewer, wat een zuiger is dat toch.
Vind ik altijd al eigenlijk, niet alleen nu.

[ Voor 34% gewijzigd door Soldaatje op 10-07-2014 01:34 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.