Tsja, het dubbeltje valt een keer de andere kant op. Kantje boord tegen Costa Rica, narrow escape tegen Mexico.. tsja. Jammer, maar logisch.
Dit blijft natuurlijk de waarheid.vhal schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
Hadden ze maar de voorgaande 120min beter moeten spelen....daaaaag
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Wissels waren op..AW_Bos schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
Waar was Krul?????????????
De oranje vlaggetjes op het werk kunnen nu het magazijn in tot het EK...
Nee joh, zonder Vlaar had Argeninië in reguliere tijd met 4-0 gewonnen.michael3 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
Balen, komt allemaal door vlaar.
Had nederland maar in de 120 mintuten beter moeten voetballen. geen medelijden van mijn kant
ora et labora
Had niks gescheeld, twee van onze spelers hebben gemist.
Nou ja Gefeliciteerd Duitsland dan.

How do you save a random generator ?
Dat waren verdiende overwinningenRoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
Tsja, het dubbeltje valt een keer de andere kant op. Kantje boord tegen Costa Rica, narrow escape tegen Mexico.. tsja. Jammer, maar logisch.
Nee, ik zei dat het binnen 2 jaar (EK) van ons is
lijkt me een goed planJolke schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
[...]
Idd, ga nu ook maar gauw het bedje opzoeken....
*kijkt naar wekker*
Wel jammer, een finale Nederland - Duitsland had mooi geweest. Maar ach, na afloop van de 120 minuten hadden beide ploegen evenveel recht om te winnen, ik vond geen van beiden echt beter.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Hij had die moeten bewaren eigenlijk.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Neh, ik werk in een verzorgingstehuis.Cyphax schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:46:
Crap, jammer, die finale tegen Duitsland had ik wel willen zien eigenlijk.
De wedstrijden worden daar door de bewoners gekeken en nogmaals een finale verliezen tegen de Duitsers was denk ik niet goed geweest voor de bewoners.
Ze maken hier ff snel al het vuurwerk op... pffff
Tja, ik had het wel leuk gevonden, weer een finale, maar na Nederland-Spanje daalde het niveau wel steeds meer. Vandaag wel wat mooie (bijna-)kansen, maar ze hebben inderdaad niet echt goed gespeeld.mrc4nl schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:47:
Had nederland maar in de 120 mintuten beter moeten voetballen. geen medelijden van mijn kant
Ik voel de pijn van robben, sneijer en v persie, huntelaar. Dit was het
Brazilië here we come!
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
En dan ook nog verliezen van Brazilië, zijn we daar ook klaar mee
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wel kantje boord. Dat is een beetje de rode lijn door het hele toernooi. Het viel altijd net goed. En nu is de koek op.
Diep respect voor dit jonge oranje, niemand had ze dit zien doen van te voren. Ze hebben een ongelooflijk knappe weg bewandeld, zijn boven zichzelf uitgestegen, en bovendien.... een enorme sloot aan ervaring opgedaan.
Cilissen handhaaft zijn record.
Nog nooit stopte hij een penalty in zijn professionele carriere.
★ What does that mean? ★
Zo zie je maar dat je als NLer voorzichtig moet zijn met de woorden huilen, Belgen en Argentinië...
Spijtig dat we niet meer op 1 lijn staan als BE en NL...
Vanaf morgen dan maar weer tijd voor een andere mooie sport, t wielrennen
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ach, Krul had er tot vorige keer ook maar twee gestopt (van de 20 ofzo). Dus zo slecht is Cillessen of goed is Krul niet. Cillessen zat er wel twee keer goed bij, maar helaas net niet goed genoeg.MrMonkE schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
3/4e plaats wedstrijd is ook zo heerlijk zinloosSinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet beter dan belgie dus , spijtig had belgie in de finale kunnen zitten hadden nog meer kansen dan nl .
Alle wedstrijden in de KO fase waren bijna kantje boord, behalve gisterRoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
[...]
Maar wel kantje boord. Dat is een beetje de rode lijn door het hele toernooi. Het viel altijd net goed. En nu is de koek op.
Dude, doe eens niet of zo. Of ga er anders zelf even staan.MrMonkE schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
1 ding is zeker.
NEDERLAND BEDANKT VOOR DIT FANTASTISCHE WK!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer, geen van beide ploegen leek echt beter te zijn.
Achteraf gepraat:
Krul.
Achteraf gepraat:
Krul.
Ja dat is waarD-e-n schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
[...]
Alle wedstrijden in de KO fase waren bijna kantje boord, behalve gister
met een 6 uur durende wedstrijd: Meh2Moi_in_actie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
Vanaf morgen dan maar weer tijd voor een andere mooie sport, t wielrennen
ora et labora
Nu weten wie de schuldige is voor de uitschakeling.
De KNVB. Deze had als verwachting de halve finale, dus nam Louis dat als doel.
De KNVB. Deze had als verwachting de halve finale, dus nam Louis dat als doel.
ZIjn gewoon feiten. vriend.max schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
[...]
Dude, doe eens niet of zo. Of ga er anders zelf even staan.
★ What does that mean? ★
hoezo nu wel? en gisteren avond niet?Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:50:
Ben benieuwd naar de rellen deze nacht.
als t gisteren avond ''rustig'' is gebleven blijft t het nu ook..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lag die laatste wel op de stip?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
We zijn niet voor niks gescheiden en in elkaars buurt gebleven ...BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
Toch weird van Van Gaal. Zet ie Huntelaar erin terwijl je dit richting penalty's ziet gaan en dan laat ie hem geen pingel nemen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
onzin, jullie Belgen hadden ook geen goed woord over voor het NL-elftal voor deze wedstrijd. NL werd tot de grond afgebrand in de vorige wedstrijden op Canvas.BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
Zo zie je maar dat je als NLer voorzichtig moet zijn met de woorden huilen, Belgen en Argentinië...
Respect moet van 2 kanten komen vriend.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
1 ding is zeker.NEDERLAND BEDANKT VOOR DIT FANTASTISCHE WK!!!
Vraag mij af of ze nog gemotiveerd zijn om te spelen..SinergyX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:48:
Cillessen, jammer, maar hij heeft het voor de rest imho behoorlijk goed gedaan.
Maakt niks meer uitL1nt schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:50:
Lag die laatste wel op de stip?
Verwijderd
Van Gaal toch beter aan gedaan niet met de Jong te starten. Die wissel breekt Nederland nu wel heel erg op.
Nummer 5 gok ik, om het te beslissen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:50:
Toch weird van Van Gaal. Zet ie Huntelaar erin terwijl je dit richting penalty's ziet gaan en dan laat ie hem geen pingel nemen.
De coaching van NL werd afgebroken op Canvas door... jawel, een Hollander!Yucko schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:51:
[...]
onzin, jullie Belgen hadden ook geen goed woord over voor het NL-elftal voor deze wedstrijd. NL werd tot de grond afgebrand in de vorige wedstrijden op Canvas.
Respect moet van 2 kanten komen vriend.
Misschien als nr5?Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:50:
Er is een vaste pik orde voor de penals en de basis spelers staan hierin hoger.
Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen dat Huntelaar als 1e had gemoeten enzo.
De manier waarop je het brengt is niet zo vriendelijk en in deze context redelijk kinderachtig.
Ook een feit. Tenminste 1 van 2.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Leuke wedstrijd. Het was duidelijk dat Argentinie een andere klasse is dan de tegenstanders die we tot nu toe waren tegengekomen. Duitsland-Argentinie zal een mooie wedstrijd worden, denk ik. En wij kunnen natuurlijk nog Brazilie inmaken.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Commentator op sporza die moest huilen op het laatst, vreemd.
Jammer, buren, had graag een Europese finale gezien.
Jammer, buren, had graag een Europese finale gezien.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dit. ^Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
Ik heb er iig vrede mee
Laten we hopen dat Brazilië enigszins is opgeknapt zaterdag zodat het nog een mooi pot kan worden

Smiling as the shit comes down...
Mee eens!Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Met ^^Twhomp schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:41:
En toch ben ik meer een liefhebber van Sudden Death i.p.v. pingels
Wel, eerst België flauw verloren van Argentinië, dan Nederland flauw verloren van Argentinië,... hopelijk doet Duitsland wat het moet doen. Vier redenen dat Duitsland Weltmeister moet worden:
1) Ze hebben de Belgische kleuren op hun vlag (eigenlijk omgekeerd, maar soit...)
2) Ze hebben de Nederlandse horizontale strepen op hun vlag (tja...)
3) Het is mijn adoptieland

4) Ze zijn gewoon het beste team op dit WK
Messi kon zich alleen in de picture spelen tijdens de penaltyserie.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Toch zeggen de "experts" dat je altijd met je beste pingelnemer moet beginnen, want een achterstand drukt veel meer. Dat zag je ook bij Argentinie, die begonnen met Messi. Vlaar vond ik een slechte beslissing vanuit de huiskamer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar waarom dan Vlaar als eerste?Deadsy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:52:
[...]
Misschien als nr5?
Er is een vaste pik orde voor de penals en de basis spelers staan hierin hoger.
Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen dat Huntelaar als 1e had gemoeten enzo.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mooie woorden van Robben! (hoewel hij schor klinkt)
euh nee?! Mulder zat gewoon mee te praten want die was bang besprongen te worden door een horde Belgen achter hemBlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:51:
[...]
De coaching van NL werd afgebroken op Canvas door... jawel, een Hollander!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja top, over 4 jaar beter toch?AW_Bos schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:53:
Mooie woorden van Robben! (hoewel hij schor klinkt)
That's it, I'm done.
Precies. Robben zegt het allemaal goed.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Moet je Louis vragen. De vorige wedstrijd kon men de lijst van Louis zien en zag men dat de penalty nemers al voor de wedstrijd vast stonden en dat Huntelaar er nog met pen bij gezet was.
Mja, lijkt mij ook beter om met je beste te beginnengambieter schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:53:
Toch zeggen de "experts" dat je altijd met je beste pingelnemer moet beginnen, want een achterstand drukt veel meer. Dat zag je ook bij Argentinie, die begonnen met Messi. Vlaar vond ik een slechte beslissing vanuit de huiskamer.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
* MrMonkE haalt schouders opmax schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:52:
[...]
De manier waarop je het brengt is niet zo vriendelijk en in deze context redelijk kinderachtig.
Ook een feit. Tenminste 1 van 2.
Ga lekker een ander zieken.
Ik hap niet.

★ What does that mean? ★
stresstak schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:52:
[...]
Spuiten en slikken presenteert .. fietsen door Frankrijk
en frankrijk zet de inrichtingpatienten langs de zijlijn
ora et labora
Ik vond hem eigenlijk best goed spelen. Was constant gevaarlijk. Maar hij heeft niet de spelers om zich heen om lekker mee te combineren of iets op te zetten.Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:53:
Messi kon zich alleen in de picture spelen tijdens de penaltyserie.
Zo een speler als Robben hebben we volgend WK niet meer, tenzij Depay zo door gaat, maar goed.
Als ze nog even 4 jaar wachten met WK worden kunnen mijn kinderen het zich tenminste herinneren
Als ze nog even 4 jaar wachten met WK worden kunnen mijn kinderen het zich tenminste herinneren
Ik hoop dat we dan iig tegen Brazilië nog wel ons beste beentje voorzetten en dan daar niet ook nog eens verliezen. Laten we iig Brazilië een 4e plaats bezorgen.
En laten we hopen dat Duitsland dan Argentinië onder de mat veegt.
En laten we hopen dat Duitsland dan Argentinië onder de mat veegt.
Wat voor commentaar heel Nederland zal geven, ik ben zo ontzettend trots op Oranje. We hebben een fantastisch WK gespeeld, niemand die in Oranje geloofde. Allerlei kritiek op van Gaal, maar ik vind hem een koning. Hij heeft Nederland weer op de kaart gezet! En dat met een "eredivisie" elftal. Defensie heeft zich goed staande gehouden, zij hebben respect afgedwongen en man ik blijf erbij....ik ben zo trots op ons team. Wat een prestatie! Jammer dat we geen finale gehaald hebben, maar we hebben alles gegeven, keihard gewerkt, nooit opgegeven.
Hulde aan Oranje, Hulde aan van Gaal.
Hulde aan Oranje, Hulde aan van Gaal.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
nederland moet nog een troostwedstrijd spelen
ora et labora
Ze moeten nog tegen Brazilie
That's it, I'm done.
Komaan man, dat geloof je toch zelf niet.Yucko schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:54:
[...]
euh nee?! Mulder zat gewoon mee te praten want die was bang besprongen te worden door een horde Belgen achter hem
Als NL speelde zaten er trouwens nooit Belgen achter hem, maar Nederlanders of de tegenploeg.
Reclame hadden ze al klaar voor verlies 
Maar mooie opmerking van Robben, 3/4de plaats mogen ze afschaffen.
Maar mooie opmerking van Robben, 3/4de plaats mogen ze afschaffen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu krijg je de reklames met Oranje bedankt!
De druk op latere penalties is groter, dus daarom zet je de beste spelers ietsje later lijkt me.
Hè, jammer !
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dag Oranje zie je over 2 jaar weer (waar eigenlijk? Canada zou wel mooi zijn. Maar dan moeten er rare dingen gebeuren in Europa)
En over 4 jaar weer een WK. Met een middelmatig team toch veel bereikt!
We mogen trots zijn dat we zo ver gekomen zijn alleen is het altijd jammer dat we nu weer allemaal schippers die aan wal staat, naar de Titanic kijken en schreeuwen: dat komt er van als je de aarde niet snel genoeg opwarmt !
En over 4 jaar weer een WK. Met een middelmatig team toch veel bereikt!
We mogen trots zijn dat we zo ver gekomen zijn alleen is het altijd jammer dat we nu weer allemaal schippers die aan wal staat, naar de Titanic kijken en schreeuwen: dat komt er van als je de aarde niet snel genoeg opwarmt !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik baal van deze uitslag en dat het over is, maar ook heb ik zo ontzettend erg genoten van onze helden, fantastisch! Ondanks het verlies ben ik ook gewoon heel erg blij! Super WK!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ach, je moet het ook in perspectief zien: vooraf had bijna niemand verwacht dat Nederland überhaupt de groepsfase zou overleven. Dit resultaat is eigenlijk heel goed.
Dit is dus ook zeker waar:
Dus, bedankt Nederlands elftal
.
Dit is dus ook zeker waar:
En bij het volgende EK zijn hopelijk een heel aantal jonge spelers alweer een stuk verder gegroeid, dus wie weet? Een EK-titel zou ook heel mooi zijn. En met dit spel had Nederland echt niet van Duitsland gewonnen.Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:49:
Dus, bedankt Nederlands elftal

[ Voor 3% gewijzigd door Chris7 op 10-07-2014 00:58 ]
Ik gok dat het balletje rondspelen is, en lekker doen alsof het voetbal is doen, ipv van een wedstrijd.
That's it, I'm done.
Maar goed, het was waarschijnlijk het Beste WK ooit. Wij hebben de finale op penalty's na bereikt, hebben heerlijk spannende wedstrijd gehad, belachelijk veel gescoord en de wereldkampioen vernederd in misschien wel de op 1 na meest spraakmakende wedstrijd van het WK.
Wat wel jammer is is dat dit waarschijnlijk het laatste WK van Robben in deze vorm is. Een speler als hij kan je wereldkampioen maken, en het zal wel even duren voordat ons kleine landje weer een Robben produceert. Ik hoop trouwens wel dat we lekker doorgaan met 'toernooivoetbal', lekker je vizier op die beker richten.
Wat wel jammer is is dat dit waarschijnlijk het laatste WK van Robben in deze vorm is. Een speler als hij kan je wereldkampioen maken, en het zal wel even duren voordat ons kleine landje weer een Robben produceert. Ik hoop trouwens wel dat we lekker doorgaan met 'toernooivoetbal', lekker je vizier op die beker richten.
Nee, penalty's in de troostfinale... Wat zou dat verschrikkelijk zijn....
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Ik heb daar een andere mening over. Hij is bijna 120 minuten onzichtbaar geweest. Net als de spitsen van NLRoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:55:
[...]
Ik vond hem eigenlijk best goed spelen. Was constant gevaarlijk. Maar hij heeft niet de spelers om zich heen om lekker mee te combineren of iets op te zetten.
Vlaar heeft goed verdedigend werk gedaan, maar de blik in zijn ogen verraade al dat hij niet helemaal zeker was van de zaak.
Nou ja wacht maar!
Volgend WK!
Dan zijn de jonkies ouder, zullen internationaal voetbal achter de kiezen. VOLGEND WK hebben we ze!
Volgend WK!
Dan zijn de jonkies ouder, zullen internationaal voetbal achter de kiezen. VOLGEND WK hebben we ze!
Dit topic is gesloten.