Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
★ What does that mean? ★
Da's logisch als je niet gehinderd wordtmichael3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:17:
Robben word steeds gehinderd, anders had die al zeker 2 keer gescoord.
Ow?michael3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:17:
Robben word steeds gehinderd, anders had die al zeker 2 keer gescoord.
Gelukkig hebben we VP nog....o wacht
Echt niet klaasen gaat zo scoren.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:18:
Messi schiet er voor 90e minuut nog 1 in.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
★ What does that mean? ★
Niet erg... als dat in zijn eigen doel isMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:18:
Messi schiet er voor 90e minuut nog 1 in.
..
PSN: McMillan0984
Dat ben ik niet met je eens. Voetballen is niet alleen scoren of mooie acties maken. Dit is knap verdedigen.Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:16:
[...]
Nou nee, hij verdedigt. Weinig goed voetballend aan, als je het mij vraagt.
Soit, ik maak me geeuwend op voor penalties.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
dat gaat niet; messi komt namelijk niet in de buurt van zijn eigen doel...
PS4 PSN: Dazzler2120
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
★ What does that mean? ★
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Moeilijk te zeggen, zou zomaar Argentinië kunnen zijn. Of Nederland. We weten het voor zaterdag, en waarschijnlijk al voor 1:00michael3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:19:
Wie zal er uit gaan?
Make it count lil fella
★ What does that mean? ★
Claasie erin.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van Persie moet gewoon eens de bal aannemen en dan een actie maken, ipv direct weg te rennen van zijn man en hopen dat de pass doorkomtQuad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:20:
Van Persie jaagt 0,0....
-
Verwijderd
Dit dus.. Volledig afwezig en afwachtend. Speelt eigenlijk niet mee. Iets terugzakken en meespelen zou helpen.Quad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:20:
Van Persie jaagt 0,0....

★ What does that mean? ★
Dan zijn we het niet eens. 'Goed staan voetballen' is voor mij meer dan een bal afpakken en inspelen (al dan niet zuiver, daar zwijg ik nog over). Ben het met je eens dat dat nodig om een match te winnen, maar nee. Vlaar 'voetbalt' niet echt.Zewatanejo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:19:
[...]
Dat ben ik niet met je eens. Voetballen is niet alleen scoren of mooie acties maken. Dit is knap verdedigen.
Dat laatste doe je als je ècht pijn hebt.
ora et labora
+45Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:22:
Wel mooi dat de eerste reactie van die Argentijn een handje omhoog is ipv naar zijn knie grijpen.
Dat laatste doe je als je ècht pijn hebt.
Hij speelt zeker niet mee staat alleen maar te wachten op de bal.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Dit dus.. Volledig afwezig en afwachtend. Speelt eigenlijk niet mee. Iets terugzakken en meespelen zou helpen.
Dat denkt ie elke wedstrijdMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:19:
Blind denkt dat hij tegen heracles speelt
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik hoor toch regelmatig "Holland, Holland" scanderen.muhda schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:23:
Waar zijn de Nederlandse supporters?
Dit was dan ook niet een simpel balletje afpakken. Dit was zeer goed verdedigen -> goed voetballen.Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:22:
[...]
Dan zijn we het niet eens. 'Goed staan voetballen' is voor mij meer dan een bal afpakken en inspelen (al dan niet zuiver, daar zwijg ik nog over). Ben het met je eens dat dat nodig om een match te winnen, maar nee. Vlaar 'voetbalt' niet echt.
Nou de FIFA perv cam wilde er net een in beeld brengen maar er zat een baardaap voormuhda schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:23:
★ What does that mean? ★
Die zijn zich gaan schamen nadat ze de 'kutbelgen' hebben afgezeikt niks tegen deze ploeg te kunnen inbrengen.muhda schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:23:
En Krul dan?RoD schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:24:
Laatste wissel.. Huntelaar voor Van Persie?
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
/blond
Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Die zijn zich gaan schamen nadat ze de 'kutbelgen' hebben afgezeikt niks tegen deze ploeg te kunnen inbrengen.
★ What does that mean? ★
Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Die zijn zich gaan schamen nadat ze de 'kutbelgen' hebben afgezeikt niks tegen deze ploeg te kunnen inbrengen.
SameKrazyJay schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:25:
Ahh wacht even.. Clasie is echt iemand, niet zomaar een koosnaampje voor Klaasie-Jantje Huntelaar.
/blond
O ja. Tackelen, verdedigende kopbalduels winnen, bal afpakken = goed voetballen.andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Dit was dan ook niet een simpel balletje afpakken. Dit was zeer goed verdedigen -> goed voetballen.
Prima als dat jouw definitie is, maar ik zou er toch nog even over nadenken. Voetballen is meer dan afbreken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN: Finally_Chris
Nee, 'regend' is lekker

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Waarom?
★ What does that mean? ★
ora et labora
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
En daarom ben jij nu hier? Maar goed, de belgen konden het wel maar durfden niet... Das veel vervelender dan wel willen maar niet kunnenColtrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:24:
[...]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
nietjes werken ookAW_Bos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:28:
Damn... ben al hele dag op en mijn ogen vallen bijna neer. Iemand plakband
Je merkt het vanzelf wel als er gescoord wordt, zet je alarm maar voor rond half 1.AW_Bos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:28:
Damn... ben al hele dag op en mijn ogen vallen bijna neer. Iemand plakband
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Als een verdediger goed staat te verdedigen tegen zulke aanvallers, dan is hij goed aan het voetballen ja. Goed voetballen is meer dan goed aanvallen.Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:26:
[...]
O ja. Tackelen, verdedigende kopbalduels winnen, bal afpakken = goed voetballen.
Prima als dat jouw definitie is, maar ik zou er toch nog even over nadenken. Voetballen is meer dan afbreken.
Nee, hoor, ik ben hier altijd geweest, check mijn post historytoolkist schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:26:
[...]
En daarom ben jij nu hier? Maar goed, de belgen konden het wel maar durfden niet... Das veel vervelender dan wel willen maar niet kunnen
En ik ben er zeker van dat NL ook kan, maar niet durft. Hoop op een zo laat mogelijke - 1-0, dus maak je niet druk
★ What does that mean? ★
ora et labora
Dit topic is gesloten.