ora et labora
Verwijderd
Ik ook ZDF, maar heb radio1 ernaast. Radio1 loopt op internet 17 seconden achter FYIJolke schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:36:
[...]
Ik kijk ook ZDF, maar versta überhaupt geen Duits...
Verwijderd

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Do what you love, do it often
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
ora et labora
Ah ok, ik keek even niet naar de TV en ineens ging iedereen gillen
[ Voor 96% gewijzigd door Denizz op 05-07-2014 22:41 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Een van de minst gepasseerde keepers in de spaanse competitie..sewer schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:39:
Die keeper is niet slecht...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Idd, dat veroorzaakt de eerste tegengoal
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
macciez schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:41:
Waarom wordt Robben ineens uitgefloten? Heb ik iets gemist?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Schwalbe manmacciez schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:41:
Waarom wordt Robben ineens uitgefloten? Heb ik iets gemist?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Sowieso mijn favoriet talent. Jong, gretig, branie, verstandig en een goede trainigsmentaliteit.Twhomp schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:40:
En toch mag ik dat wel van Memphis: je zal hem toch wel goed raken zeg![]()
BranieSilvin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Sowieso mijn favoriet talent. Jong, gretig, branie, verstandig en een goede trainigsmentaliteit.
Ja, leuk om die gretigheid te zien

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Elke keer als hij valt volgens het publiek
En voor mijn zenuwenmacciez schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:44:
Robben moet gewoon even 2 goals knallen, dat is goed voor Nederland, maar dat is voornamelijk goed voor mn fantasy league team
Wel Huntelaar, maar Van Persie lekker laten staan. BMI of Wijnaldum of zo eruit halen...wontcachme schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:43:
2e helft Huntelaar. Wat is van Persie aan het stuntelen en sjokken....
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Denizz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:45:
De Coach van Colombia??

[ Voor 91% gewijzigd door max op 05-07-2014 22:45 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Klopt.. echt alles loopt verschillende tijden achter, echt een zooitje. Waarom doen ze dat eigenlijk, in Amerika weet ik dat ze het om 'vieze' woorden doen.Denizz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:43:
Keek net even op NOS.nl, loopt 25 seconde achter op mijn digitale UPC signaal, wat op zichzelf ook iets van 2-3 seconde achterloopt op analoog. Beetje slordig.
Zo voelt het ook voor mij ja!blobber schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:45:
Dit is echt zoń wedstrijd waarin Nl 90% balbezit heeft en dan met 0-1 eruit vlieg, oftewel: Hup Holland, maak een goal!!!!t

Geloof dat dit met het signaal te maken heeft, niet met regels oid.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
[...]
Klopt.. echt alles loopt verschillende tijden achter, echt een zooitje. Waarom doen ze dat eigenlijk, in Amerika weet ik dat ze het om 'vieze' woorden doen.
Het digitale en internet signaal moet eerst door een mpeg-4 encoder heen, maar dat zou toch niet zo heel veel vertraging opleveren?Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
[...]
Klopt.. echt alles loopt verschillende tijden achter, echt een zooitje. Waarom doen ze dat eigenlijk, in Amerika weet ik dat ze het om 'vieze' woorden doen.
ora et labora
had ik nou maar een film opgezet
met streaming is het vooral de buffering clientside.Denizz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
[...]
Het digitale en internet signaal moet eerst door een mpeg-4 encoder heen, maar dat zou toch niet zo heel veel vertraging opleveren?
Buiten de match tegen Spanje is het bij NL nog niet veel spannender geweest dan deze wedstrijd...vhal schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
Alsof ik naar België aan het kijken ben.....wederom 0-0
Yep, jammer genoeg wel... hoop wel dat er nog wat gebeurt in de tweede helft.
Als ik met zulke matches volgende week zonday in Berlijn tussen allemaal Duitsers in mn oranje tshirtje ze mag uitlachen... graagBlackShadow schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:48:
[...]
Buiten de match tegen Spanje is het bij NL nog niet veel spannender geweest dan deze wedstrijd...
België kon ook kansen creërenvhal schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
Alsof ik naar België aan het kijken ben.....wederom 0-0

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2014 22:50 ]
Er zal uiteindelijk een winner zijn, verlenging of nietJolke schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:48:
[...]
Yep, jammer genoeg wel... hoop wel dat er nog wat gebeurt in de tweede helft.
ora et labora
Nu je het zegt ja. Maar hij staat geen 25 seconden te bufferen dus vind het nog steeds langKees schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:47:
[...]
met streaming is het vooral de buffering clientside.
Ik weet nog dat ik tijdens het WK van 2006 een van de relatief weinig mensen was met digitale TV in de buurt. Een groot deel van de buurt ging dan juichen terwijl bij mij het schot er nog in moest.

https://www.unibet.com/betting#/event/live/1002150461Soultaker schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:48:
Kun je ergens online zien wat de officiële speeltijd is, om de vertraging te kwantificeren?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Meh, beter dat dan thuis moeten blijven omdat ik nog veel te doen heb voor school. Ik lust ook wel een biertje.ph4ge schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:50:
Ik ben ondertussen behoorlijk aangeschoten. We nemen shotjes als Blind de bal terug speelt, en dat is weer constant. Nog zo'n tweede helft houden we niet vol.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Omdat je in het begin meteen de laatste XXs krijgt om de stream meteen soepel te laten startenDenizz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:49:
[...]
Nu je het zegt ja. Maar hij staat geen 25 seconden te bufferen dus vind het nog steeds lang.
Ik weet nog dat ik tijdens het WK van 2006 een van de relatief weinig mensen was met digitale TV in de buurt. Een groot deel van de buurt ging dan juichen terwijl bij mij het schot er nog in moest.
En die scheids die mag van mij ook weer terug naar Oezbekistan.
Verwijderd

ora et labora
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, was ergens 3 minuten, maar later was het 1 minuut (of minder).Soultaker schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:48:
Kun je ergens online zien wat de officiële speeltijd is, om de vertraging te kwantificeren?
Hoofdrol voor de scheids.
Later Huntelaar naast v Persie brengen. Die staat één tegen drie vaak.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Vanwege slechte scheidsrechters en corrupte FIFA wordt het geheel afgeschaft en Nederland wordt gekroond tot Koning Voetbal voor de rest van de tijdnoMSforme schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:57:
CRC krijgt een penalty in de 85ste minuut.. en Nederland verliest met 0 - 1.
Hoofdrol voor de scheids.
Het is niet alleen Blind hoor.ph4ge schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:50:
Ik ben ondertussen behoorlijk aangeschoten. We nemen shotjes als Blind de bal terug speelt, en dat is weer constant. Nog zo'n tweede helft houden we niet vol.
Wijnaldum draait ook veel te weinig door, tempo ligt veel te laag.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-07-2014 22:59 ]
Nu de slordigheden er uit en we scoren wel 1-2 keer

Smiling as the shit comes down...
Ik heb hem anders nog niet betrapt op 'meespelen'Safaci schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 23:02:
Vanavond is een wedstrijd tegen de scheidsrechter.
Ik probeer al het hele wk vanuit spanje de NOS stream via hola te bekijken, maar hij hapert steeds (ongeveer 15-20 seconden beeld per 60 seconden totaal)
Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Ik heb al verschillende hola NL servers geprobeerd.
PC mag het probleem niet zijn, net zoals mijn internetverbinding. De uplink van de NOS stream is ook voldoende, toch? er kijken een hoop mensen via NOS stream als ik het zo hoor...
Dit topic is gesloten.
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.