Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Laat ik het zo zeggen, ik hou niet van voetbal maar deze wedstrijd heb ik zo ongeveer compleet gezien. En dat wil wat zeggen.Twhomp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:55:
72 pagina's dit topic.
Was deze wedstrijd spannend ofzo?
Barrycade schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:57:
[...]
Bij mij maar 59 pagina's, dus hier niet zo spannend gevonden
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
ora et labora
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig lijkt de voorraad nu weer op. Wordt weer rustig. Ik denk dat ik maar eens m'n bed ga opzoeken.
ora et labora
Pervmrc4nl schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:58:
Broek nat, bij een dame. tssss

ora et labora
op bbc is Van Gaal inmiddels heilig verklaardJoosie200 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:59:
De gouden wissels van Van Gaal. Maar vooral de gouden pik èn ballen van staal van Van Gaal. Door zo koelbloedig in de 120e minuut Krul te brengen als penaltykiller!
Technisch gezien stond hij hier toch ook weer buiten spel.segil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:00:
Ook echt chill dat Persie 'm toch neemt en erin schiet... met zoveel pech na 120 min
En weer die gouden pik van V Gaal himself, die had dit natuurlijk van tevoren bedacht.
Dat was echt klasse inderdaad... Je krijgt de hele wedstrijd geen kaats uit je voeten en schiet hem dan toch onberispelijk binnen. Wow.segil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:00:
Ook echt chill dat Persie 'm toch neemt en erin schiet... met zoveel pech na 120 min
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Daar gaat nu echt niet meer over gesproken worden
[ Voor 34% gewijzigd door MrFax op 06-07-2014 01:02 ]
That's it, I'm done.
Idiocracy: it is real!
Al die toeterende auto's voor de deur hebben mij inmiddels overtuigd ...Investig8or schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:02:
Morgen nog eens in het nieuws lezen, geloof er nog niets van....
Be yourself, no matter what they say ...
Zou niet kunnen dat er gewoon veel Costa Ricanen wonen?voske schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:03:
[...]
Al die toeterende auto's voor de deur hebben mij inmiddels overtuigd ...
Idiocracy: it is real!
Wijk vol Costa ricaanse immigranten?voske schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:03:
[...]
Al die toeterende auto's voor de deur hebben mij inmiddels overtuigd ...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
neeRenaldoN schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:04:
Alle pingels in de zelfde hoek van cr ?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het systeem werkte goed.. Maar de bal wou niet in het doel.bollewolle schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:04:
Proficiat NL! Ik hoop wel voor jullie dat het de volgende wedstrijd beter wordt want 0-0 tegen Costa Rica betekend toch wel dat het systeem eigenlijk niet werkte. Nu paar dagen herstellen en op naar een goeie volgende wedstrijd!
Lag meer aan Costa rica dan aan Nederland. Als Argentinië wil voetballen kan het nog leuk wordenbollewolle schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:04:
Proficiat NL! Ik hoop wel voor jullie dat het de volgende wedstrijd beter wordt want 0-0 tegen Costa Rica betekend toch wel dat het systeem eigenlijk niet werkte. Nu paar dagen herstellen en op naar een goeie volgende wedstrijd!
De kans dat je spits 2 wedstrijden op rij zo speelt lijkt me niet erg groot.bollewolle schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:04:
Wat een gouden wissel Krul erin
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Wissel van Krul was ook maar net op tijd, maar gelukkig wel op tijd
La dolce vita - non farmi ridere
Vuile klootzakken bij Costa Rica met je f*cking op penalties spelen. Mooi niet.
Nu het geld gaan inzamelen voor een standbeeld voor van Gaal en meteen ook een voor Krul en Frank Hoeks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Costa Rica deed er wel alles aan om het ritme eruit te halen, te zuigen, duikgebaartjes te maken, en wie liggen er de godganse wedstrijd om niks op de grond te rollebollen? Juist.
Daar hebben ze vast de Braziliaanse kijker mee gecharmeerd, maar daar blijft het dan ook bij.
Die Krul, die bij alle 5 de pingels er zo dicht bij zat, en er 2 keert! Klasse!
Volkomen terecht gwonnen hier. De langste adem, het netst gespeeld, de meeste kansen, de enige ploeg die wilde voetballen.
Hallo! Brazilië, zo speel je dus een kwartfinale.
Nu op naar Argentinië.
* Ramzzz droomt alweer in Jack van Gelder-commentaarstemmen... à la 1998...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Penalty syndroom zijn we gelukkig wel vanaf
_██_
(ಠ_ృ)
Het is lastig voetballen tegen anti voetbal en een team die het op penalties wou laten aankomen. In your face, keihard afgestraft en terecht![message=425082tegline]bollewolle schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:04[/message]:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zucht.....Deadsy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:49:
Nu even over de volgende pot. V. Persie basis of niet? Want hij heeft dit WK niet echt veel laten zien.
Behalve dan hoe hij buitenspel staat en kansen verprutst.
Excuse me? Een team dat zo anti-voetballend te keer gaat puur en alleen omdat ze het op penalties willen laten aankomen verdient echt geen compliment. Integendeel.
Echt he
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zelfs als dat niet zo is hij heeft het wel gedaan en het heeft gewerkt.dutchgio schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:01:
MAN MAN MAN wat een wedstrijd!!!
En weer die gouden pik van V Gaal himself, die had dit natuurlijk van tevoren bedacht.
Volgens v Persie was het wel ter sprake geweest en v Gaal inschattende denk hij wel na over dat soort details.
Het kan wel gewoon een detail zijn waardoor je de tegenstander toch aan het denken zet.
Volgens de BBC had hij 2 op de 20 penals gestopt bij Newcastle dus het zal wel een mentaal iets zijn waarop hij speelde.
Only fools are enslaved by time and space.
Want jij vind dat hij het geweldig doet dit WK?
De goal tegen Spanje en dat was het dan.
Wat dacht je van RVP met zijn gemiste kans diep in de 2dehelft met een schwalbe erachteraan netof die geraakt is.
Ze doen het eenmaal allemaal.
En adem in..... Toch?
Hij stelt toch een goede vraag. Ik verwacht wel dat Robin weer in de basis staat tegen Argentinië, een ploeg die waarschijnlijk zal voetballen wat het voor Robin weer makkelijker maakt.
Valt wel mee. Costa Rica probeerde echt wel te voetballen, en deed wat het kon met de veel beperktere middelen. Ze hoeven nu eenmaal geen open huis te houden.Wildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:09:
Excuse me? Een team dat zo anti-voetballend te keer gaat puur en alleen omdat ze het op penalties willen laten aankomen verdient echt geen compliment. Integendeel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Show. Me. The. Kickstarter.DanielWW2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:05:
Echt wat een godverdomme KUTWEDSTTRIJD was dat zeg maar oh wat een f*cking gerechtigheid was dat.
Vuile klootzakken bij Costa Rica met je f*cking op penalties spelen. Mooi niet.
Nu het geld gaan inzamelen voor een standbeeld voor van Gaal en meteen ook een voor Krul en Frank Hoeks.
Met 9/10 man verdedigen is wel even iets anders dan hoe Nederland speelde. Wel eerlijk blijven, hè.sevinc schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:11:
Nederland speelt eens aanvallend en gelijk gescheld naar de andere team hoe verdedigend ze spelen,
Hij had een klotewedstrijd maar hij begon zich te herpakken aan het einde. Hij trapte de penalty erin na die teringwedstrijd en hij is gewoon een verdomd goede spits en hij kan het. Hij blijft gewoon staan, dat zal van Gaal doen. Onderhand weten we dat van Gaal gewoon de voetbalgod is dus hij blijft.Deadsy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:49:
Nu even over de volgende pot. V. Persie basis of niet? Want hij heeft dit WK niet echt veel laten zien.
Behalve dan hoe hij buitenspel staat en kansen verprutst.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Idd enkel alleen al het feit dat je 30 seconde voor de serie de keeper verwisseld zorgt er al voor dat die costa ricanen gaan nadenken wat kan zijn. Plus dat spel voor iedere pingel van de Costa Ricanen wat Krul opvoerde. BriljantLoneRanger schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:10:
[...]
Zelfs als dat niet zo is hij heeft het wel gedaan en het heeft gewerkt.
Volgens v Persie was het wel ter sprake geweest en v Gaal inschattende denk hij wel na over dat soort details.
Het kan wel gewoon een detail zijn waardoor je de tegenstander toch aan het denken zet.
Volgens de BBC had hij 2 op de 20 penals gestopt bij Newcastle dus het zal wel een mentaal iets zijn waarop hij speelde.
Eigenlijk zouden we het echt moeten doen. Dan ook de pik van van Gaal van goud maken.
Ik denk zelf ook dat hij tegen Argentinie weer in de basis staat.DanielWW2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:13:
[...]
Hij had een klotewedstrijd maar hij begon zich te herpakken aan het einde. Hij trapte de penalty erin na die teringwedstrijd en hij is gewoon een verdomd goede spits en hij kan het. Hij blijft gewoon staan, dat zal van Gaal doen. Onderhand weten we dat van Gaal gewoon de voetbalgod is dus hij blijft.
Maar hoe lang met men hem de hand boven het hoofd houden? Dit was niet de enige wedstrijd dit WK waar hij zijn stempel niet kon drukken.
Ik snap ook wel dat bij het spel dat men wil spelen Huntelaar niet past maar v. Persie laat ook zo bizar weinig zien.
Dat er ergens op een belangrijke plek een enorme sokkel staat met daarop een gouden pik. En een naamplaatje met WK 2014. Meer niet.DanielWW2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:14:
[...]
Eigenlijk zouden we het echt moeten doen. Dan ook de pik van van Gaal van goud maken.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
IDDDanielWW2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:14:
[...]
Overigens is Robben een god. Na het laatste fluitsignaal (dus voordat de panalties begonnen) straalde die kerel een partij vertrouwen uit... niet. normaal.
De vraag is: wie leent zijn pik?Twhomp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:15:
[...]
Dat er ergens op een belangrijke plek een enorme sokkel staat met daarop een gouden pik. En een naamplaatje met WK 2014. Meer niet.
Alleen die kutschwalbes moet hij helemaal mee stoppen.Edmin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:15:
[...]
IDD
Overigens is Robben een god. Na het laatste fluitsignaal (dus voordat de panalties begonnen) straalde die kerel een partij vertrouwen uit... niet. normaal.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Vorige 4 wedstrijden speelden we gewoon verdedigend, gewoon reactie spel wachten op de fouten van de tegenstander zoals CRC vanavond gespeeld heeft.Dattack schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:12:
[...]
Met 9/10 man verdedigen is wel even iets anders dan hoe Nederland speelde. Wel eerlijk blijven, hè.
Meh iedereen doet het, en onze robin is opeens de boeman?albino71 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:16:
[...]
Alleen die kutschwalbes moet hij helemaal mee stoppen.
ora et labora
Aye, het hele WK al heeft hij echt zo een positieve uitstraling. Tijdens de verlenging was er ook een shot waar hij een knip oog gaf naar de bank. Zo van; het komt wel goed.Edmin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:15:
[...]
IDD
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Doen ze goed dan met 1 schot op doel in 120 minuten.sevinc schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:17:
[...]
Vorige 4 wedstrijden speelden we gewoon verdedigend, gewoon reactie spel wachten op de fouten van de tegenstander zoals CRC vanavond gespeeld heeft.
Daar heb je ook gelijk in.mrc4nl schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:17:
[...]
Meh iedereen doet het, en onze robin is opeens de boeman?

ora et labora
Ik denk dat Argentinie ook tegen ons gaat voetballen en dan is hij wederom dodelijk.
En Robben is gewoon echt de terminator. Niet te geloven dat de turbo ook nog aankon toen het bijna voorbij was.
Ik was enigszins sceptisch vanwege Duitsland maar ook Brazilië die er nog steeds hangt en alles mee leek te krijgen maar ik heb nu zoiets dat we dadelijk echt wereldkampioen worden. Het zal toch niet echt hé?
jij had het over een kind....zijn dochtertjemrc4nl schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:19:
Pff ik had het over natte dames en wordt een perv genoemd, maar als iedereen het over gouden pikken heeft is er niets aan de hand
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
was niet pedo bedoeld, ik noemde haar ook :"dame"
ora et labora
Haha valbuena had in een kinderzitje moeten zittenQuad schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:20:
Sneijder staat gewoon aan de tafel bij Jack.
Signature
LOL. Ik moet echt eens de andere films gaan kijken. Alleen de eerste gezien.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
LOL
Overigens is die jongen echt aan het groeien dit toernooi. Als hij weer zo goed wordt als in 2010....
kenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:23:
Makkelijke wedstrijden heb je in de poulefase en zelfs die waren geen routineklusjes.
Het wordt weer moeilijk en zwaar. Het enige voordeel is dat er vier uur later gespeeld wordt.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
If van persie = aan de bal
then flag voor buitenspel.. -_-'
Be nice, You Assholes :)
Dit topic is gesloten.
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.