Formerly known as Ragdoll
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker na de frustratie van 120 minuten dit.Wildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:32:
Dat worden penalties en we weten hoe dat meestal verloopt bij ons...
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
man man man man
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Saved by the buoyancy of citrus

Op het evenement Oranjeplein in Rotterdam is het zo te zien niet helemaal goed geregeld.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
[ Voor 57% gewijzigd door Chris Smoove op 06-07-2014 00:33 ]
Go Mannschaft!!
Rotterdam
Verwijderd
of nog eerderWildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:33:
Echt, Huntelaar had er gewoon in de 2e helft al in gemoeten...
Basis.Wildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:33:
Of op zijn minst had v. Persie eruit gemoeten voor hem en niet BMI.
want v. Persie loopt in de weg en verprutst kansen.
[ Voor 24% gewijzigd door Deadsy op 06-07-2014 00:34 ]
Mee eensWildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:33:
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach, je kan de wedstrijd gemakkelijker volgen via de comments in dit topic dan via de streamDenizz schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:33:
[afbeelding]
Op het evenement Oranjeplein in Rotterdam is het zo te zien niet helemaal goed geregeld.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
⏩ PVOutput☀️
Haha, ik zit gewoon thuis gelukkig. Het is hier heel vlak bij me en wilde er ook gaan kijkenPetervanakelyen schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:34:
[...]
Ach, je kan de wedstrijd gemakkelijker volgen via de comments in dit topic dan via de stream
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
CR heeft hun doel nu bereikt
[ Voor 55% gewijzigd door Xepos op 06-07-2014 00:35 ]
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Rotterdam
CR laatste wedstrijd penalties: vijf uit vijf!Chris Smoove schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:34:
Ik zeg het niet graag, maar het is voorbij
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
www.google.nl
ora et labora
Dat kan ik ook beamen... de reacties hier zijn beter dan de wedstrijd zelf...Petervanakelyen schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:34:
[...]
Ach, je kan de wedstrijd gemakkelijker volgen via de comments in dit topic dan via de stream

Ik kruip onder een steen
Rotterdam
Tja, nu wordt er wel ineens veel gescoord. Dat dan weer wel.
Maar laten we deze alsjeblieft winnen... dat kan natuurlijk ook, hoe groot of klein de kans ook!
Saved by the buoyancy of citrus
de BBC heeft het over de Aztec cursesegil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:35:
We zijn vervloekt... zal wel 1 of andere Mexikaanse voodoo spell zijn ofoz
Of iemand blowed their top uit frustratie
is dat een nadeel voor penalties?BlackShadow schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:36:
Nu moet Krul het doen? Zonder degelijk ingespeeld te zijn??
Rotterdam
4 jaar geleden zekerSilvin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:36:
Hee, de strafschoppen 10 jaar geleden gingen ook goed!
Het gitaarmeisje!segil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:35:
We zijn vervloekt... zal wel 1 of andere Mexikaanse voodoo spell zijn ofoz
Ned oogt wel fitter, maar ik ben er bang voor....
De hele tijd op de bank zitten en dan voor de penals erin komen terwijl je nog geen bal geraakt hebt.
Die gaat onderduiken
Tsja... als ze een beetje hadden gevoetbald zou het heel anders zijn gegaan. Maar ja... als je puur op verdediging speelt en het doel op slot zet dan wordt het een heel ander iets.5V1NA70G schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:36:
Iedereen riep dat het een makkie zou zijn tegen CRC =\ Guess not
Ik hoop hartgrondig dat ze bij de penalties finaal afgaan. Would serve them right.
Is deze wissel echt ergens op gebaseerd?
Nog nooit in heel mijn leven zo'n kut elftal als CR gezien!
pak 'm beet 20Twhomp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:37:
Hoeveel keer hebben we nou op doel geschoten die er eigenlijk in hadden moeten gaan?
Only Van Gaal would change his keeper for penalties. All part of the master plan. Does he know Krul's only saved 2 of 20 at NUFC in PL.
Smiling as the shit comes down...
Nou inderdaad. Wat een vieze tactiek. Die natuurlijk wel weer werkt tegen NederlandWildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:37:
Ik hoop hartgrondig dat ze bij de penalties finaal afgaan. Would serve them right.
het totale mens principeko9 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:37:
Iemand de echte pingel-statistieken van krul vs cilissen bij de hand?
Ik hoop dat het wel lukt. MotM is echt Sneijder.
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2014 00:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Netherlands 0-0 Costa Rica
Posted at 23:36
Tim Krul has saved two of 20 penalties for Newcastle. 'Expert?'

Psychologie, iedereen denkt nu dat Krul daar goed in is, maar eigenlijk gwn bagger is.ko9 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:37:
Iemand de echte pingel-statistieken van krul vs cilissen bij de hand?
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Het was meer de onkunde van Robin dan de kunde van CR.Twhomp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:38:
[...]
Nou inderdaad. Wat een vieze tactiek. Die natuurlijk wel weer werkt tegen Nederland
Van Gaal zet in op het underdog-effect...KrazyJay schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:38:
BBC Sport:
Netherlands 0-0 Costa Rica
Posted at 23:36
Tim Krul has saved two of 20 penalties for Newcastle. 'Expert?'
Dit topic is gesloten.
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.