en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jammer. Dit Brazilie kan weinig als de scheidsrechter niet meezit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
GOD BEDANKT FANTASTISCH DAT JE ME HIELP
OH GOD WAT GOED DAT JE ONS HIELP.
/me rilt
Naar volk.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
ora et labora
[ Voor 6% gewijzigd door Sallin op 04-07-2014 23:56 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
With ^kenneth schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:55:
JA BEDANKT GOD
GOD BEDANKT FANTASTISCH DAT JE ME HIELP
OH GOD WAT GOED DAT JE ONS HIELP.
/me rilt
Naar volk.
nou hij is zijn leven in elk geval zeker, is ook wat waardschwarzenegger schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:55:
Zooo de scheidsrechter kan zijn premie gaan ophalen.
Met een Schwalbe die de 2-0 inleid.St@m schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:55:
Wat een bagger tweede helft.. Terechte winnaar. Colombia heeft helemaal niets laten zien.
En overigens ook een blunder van de keeper. Hij stond in die hoek.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Anoniem: 511904
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Duitsland-Brazilië.
Scheids: HOWARD WEBB.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, een poging tot het doormidden schoppen van Fred, waarvan James op het laatste moment bedacht dat dat toch niet zo handig was. Terechte vrije trap.Kevinp schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Met een Schwalbe die de 2-0 inleid.
En overigens ook een blunder van de keeper. Hij stond in die hoek.
En een dikke blunder van de keeper..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Howard Webb of Kuipers hoop ik.dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:57:
Als er volgende wedstrijd weer zo'n malloot fluit gaat Duitsland daar ook niet van winnen..
Kuipers wordt het zeker niet als NL morgen doorkomt in ieder geval
't Was nog best vermakelijk, maar uiteindelijk was zeker de 2e helft niet hoogstaand.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Jij hebt de wedstrijd van 18:00 niet gezien? Duitsland is ook niet veel soeps.Jorgen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:58:
Duitsland is in elk geval beter dan Brazilië.
't Was nog best vermakelijk, maar uiteindelijk was zeker de 2e helft niet hoogstaand.

Anoniem: 130680
MüllerJoosie200 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:58:
Er is maar 1 team Koning auf die Schwalbes, dus Duitsland gaat Brazilië nog wel een lesje leren wie het meeste schwalbes kan makenPlus overklassen in Deutsche grundigkeit / effectief scoren.
How do you save a random generator ?
Ik heb echt zoiets van f*ck het. Als we dan ooit eens wereldkampioen worden dan ook van die verdomde Duitsers door vol Duits te spelen.Kain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:59:
In ieder geval kunnen de Colombianen onze Robben niet meer het ziekenhuis in schoppen dus da's wel goed. Laten dus hopen op een finale Duitsland - Nederland. Die Duitsers spelen vrij keurig ... maar het blijven DUITSERS!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yep, ze hebben shirtje en broekje gewisseld en wordt nu op schouders gedragen, maar dat is buiten beeld.albino71 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:58:
Gaat de scheidsrechter mee met het ere rondje?
MORGEN ZAL DE HELE WERELD HET IN ZIJN BROEK DOEN VOOR HET TOTAAL VOETBAL VAN DE LAGE LANDEN.
HEIL ROBBEN HEIL LUKAKU
Soldaatje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:00:
[...]
Yep, ze hebben shirtje en broekje gewisseld en wordt nu op schouders gedragen, maar dat is buiten beeld.
De duitsers verslaan met hun eigen spel, ingenieusDanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:00:
[...]
Ik heb echt zoiets van f*ck het. Als we dan ooit eens wereldkampioen worden dan ook van die verdomde Duitsers door vol Duits te spelen.
ora et labora
Dude..Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:00:
Ja Argentinie - Belgie en Nederland - Costa Rica
MORGEN ZAL DE HELE WERELD HET IN ZIJN BROEK DOEN VOOR HET TOTAAL VOETBAL VAN DE LAGE LANDEN.
HEIL ROBBEN HEIL LUKAKU
Ik denk dat België eruit vliegt.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:00:
Ja Argentinie - Belgie en Nederland - Costa Rica
HEIL ROBBEN HEIL LUKAKU
wordt lastig idddutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:57:
Als er volgende wedstrijd weer zo'n malloot fluit gaat Duitsland daar ook niet van winnen..
duitse kampfgeist & grundlichkeit vs. brasil brekebenen en schwalbe kings (& FIFA & scheids)
ben benieuwd (tegen beter weten in)
Letterlijk vertaald is het "zwaluw". Oorspronkelijk ging het dan ook om met gespreide armen en benen vallen, wat leek op een zwaluw.Anoniem: 603279 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:59:
Schwalbe is niet voor niets een duitse woord
Ik denk het ook ... maar je weet nooit. Het kan vrij messy worden maar misschien heeft Messi wel een offdag en eten de Belgen wafels met epo.
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 05-07-2014 00:02 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
ora et labora
Messi kan zelfs op een slechte dag bepalend zijn. Hebben we dit WK al 2x gezienKain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:02:
@DanielWW2
Ik denk het ook ... maar je weet nooit. Het kan vrij messy worden maar misschien heeft Messi wel een offdag en eten de Belgen wafels met epo.
Signature
Hup Duitsland hup! [Kwartfinale] Brazilie - Colombia
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Raad eens waar wat foute Duitsers heengegaan zijn na WO2.Anoniem: 603279 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:59:
Schwalbe is niet voor niets een duitse woord
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk dat het fel aan niet gaat lukken voor België, die komen elke wedstrijd nog goed weg.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:02:
@DanielWW2
Nee klopt, bij voetbal kan alles johmrc4nl schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:03:
Doping bij voetbal, harder renner meer energie, nog een genieus plan. dopingcontroles doen ze toch niet aan

Nou Howard Webb is ook niet altijd best hoor. Bij Chelsea tegen Barcelona zag hij 2x nogal een duidelijke handsbal over het hoofd. En in de WK Finale moest Nederland een corner krijgen. De bal werd door de muur en Casillas aangeraakt. Even later valt de goal aan de andere kant. Die overigens afgekeurd had moeten worden voor buitenspel (bij de 1ste pass is Iniesta betrokken bij het spel).DanielWW2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:58:
Dus halve finale:
Duitsland-Brazilië.
Scheids: HOWARD WEBB.
Maar ik moet zeggen dat Howard Webb op die momenten na een top scheidsrechter is.
Het verschil met Mexicanen en Nederlanders is dan ook dat ik gewoon vind dat Robben toen had moeten scoren en niet meer kijk naar die (mogelijke) arbitrale dwalingen
Ik vind Felix Brych en Cüneyt Çakır trouwens ook goed.
Dan is er nog Dimaria. Verder hebben de Belgen al bewezen dat ze iets van 30 pogingen nodig hebben voor een doelpunt. Daar kom je mee weg tegen teams zoals de VS. Tegen Argentinië, no way.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:02:
Ik zou de derby der lage landen wel willen zien maar Argentinië lijkt mij te sterk. Dus nu hopen dat de Belgen eens lief zijn voor Nederland en Argentinië doodtrappen.
Brazilië niet goed .... gaat door.
België niet goed .... gaat door.
Nederland goed .... gaat niet door.
Let maar op

Smiling as the shit comes down...
Die Zuniga was echt een malloot, die had wel 3x rood kunnen hebbenKain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:56:
Hopelijk kan GOD ook de ruggewervels van Neymar genezen.
Afgezien dat de scheidsrechter Brazilië weer eens hielp, had hij het spel totaal niet onder controle.
Zoveel geschop dan moet je veel meer kaarten geven en zeker wat rode.
Dit was voetbal onwaardig
Gast, Nederland heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeldScrooLoose schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:04:
Duitsland niet goed.... gaat door.
Let maar op![]()

Huh. België was goed tegen de VS. Nederland heeft vaker slecht dan goed gespeeld dit WK hoor.ScrooLoose schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:04:
Duitsland niet goed.... gaat door.
Let maar op![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 05-07-2014 00:05 ]
1-tje maar, de 2e helftOsiris schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
[...]
Gast, Nederland heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld
Was meer een voorspelling van de komende 2 wedstrijden van morgenFleximex schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
[...]
Huh. België was goed tegen de VS. Nederland vaker slecht gespeeld dan goed dit WK hoor.
Goed...Fleximex schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
[...]
Huh. België was goed tegen de VS. Nederland heeft vaker slecht dan goed gespeeld dit WK hoor.
20 kansen nodig hebben en nog nipt winnen..
Dat geld zo'n beetje voor elk landOsiris schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
[...]
Ik wil gewoon een 100% schwalbewedstrijd, escalatie en heel veel schorsingen.Fleximex schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:04:
[...]
Nou Howard Webb is ook niet altijd best hoor. Bij Chelsea tegen Barcelona zag hij 2x nogal een duidelijke handsbal over het hoofd. En in de WK Finale moest Nederland een corner krijgen. De bal werd door de muur en Casillas aangeraakt. Even later valt de goal aan de andere kant. Die overigens afgekeurd had moeten worden voor buitenspel (bij de 1ste pass is Iniesta betrokken bij het spel).
Maar ik moet zeggen dat Howard Webb op die momenten na een top scheidsrechter is.
De beker, de beker.
zolang blatter z'n bakkes kan tonen in het stadium ...
[ Voor 32% gewijzigd door CynicRelief op 05-07-2014 00:07 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wk-lied in Brazilië kom ook van de Beatles "with a little help from my FIFA friends"CynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:06:
zwakke scheids op topduel - georchestreerd eensch te meersch
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Klopt maar hij is niet zo partijdig.Fleximex schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:04:
[...]
Nou Howard Webb is ook niet altijd best hoor. Bij Chelsea tegen Barcelona zag hij 2x nogal een duidelijke handsbal over het hoofd. En in de WK Finale moest Nederland een corner krijgen. De bal werd door de muur en Casillas aangeraakt. Even later valt de goal aan de andere kant. Die overigens afgekeurd had moeten worden voor buitenspel (bij de 1ste pass is Iniesta betrokken bij het spel).
Kijk bijvoorbeeld naar Brazilië Chilie

Nou tegen Spanje speelde we niet goed en scoorde we 5 keer. En dat was de ex-wereldkampioen.Osiris schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
[...]
Kun je je voorstellen met hoeveel goals we winnen tegen Costa Rica - Duitsland of Brazilië - Belgie of Argentinië als we WEL EENS GOED SPELEN!!!!!
Was dat die frommel goal?SaN schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:14:
Aangezien er niet heel erg veel over gesproken wordt zal ik het waarschijnlijk wel mis hebben, maar was dat niet gewoon een zuiver doelpunt van Colombia welke werd afgekeurd?
Was dat geen buitenspel aan de start?
Ikw eet het niet meer

Was buiten spel voor dat geknoei voor het doel.SaN schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:14:
Aangezien er niet heel erg veel over gesproken wordt zal ik het waarschijnlijk wel mis hebben, maar was dat niet gewoon een zuiver doelpunt van Colombia welke werd afgekeurd?
Was idd buitenspel voor heel dat geknutsel. Werd ook al een stuk of 5x gefloten voordat de bal uberhaupt in het net lag.ScrooLoose schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:15:
[...]
Was buiten spel voor dat geknoei voor het doel.
die werd eerder ook nog uitgefloten, en dat was waarschijnlijk niet afgesprokenCynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:06:
zwakke scheids op topduel - georchestreerd eensch te meersch
zolang blatter z'n bakkes kan tonen in het stadium ...
wie zou deutschland-brasil fluiten? misschien iemand uit quatar? een achterneef van blatter?
alles is mogelijk in dit wk
wie wou je daarvoor mee brengen?Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:13:
[...]
Nou tegen Spanje speelde we niet goed en scoorde we 5 keer. En dat was de ex-wereldkampioen.
Kun je je voorstellen met hoeveel goals we winnen tegen Costa Rica - Duitsland of Brazilië - Belgie of Argentinië als we WEL EENS GOED SPELEN!!!!!

God was voor Brazilie.
Zegt ie nou 'perversie' bij dat kop doelpunt van van Persie?
[ Voor 42% gewijzigd door MrMonkE op 05-07-2014 00:21 ]
Dat hoor ik ook elke keer!MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:21:
Dat was een Locust!
God was voor Brazilie.
Zegt ie nou 'perversie' bij dat kop doelpunt van van Persie?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
"Opvallende statistiek: er zijn 54 overtredingen geteld: 31 van Brazilië en 23 van Colombia. De Spaanse ref Velasco trekt maar vier gele kaarten."
heh
Lees berichten dat Neymar met spoed naar het ziekenhuis was gebracht, dus afwachten wat dat wordt.Soldaatje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:28:
Die speler die Nymar half doormidden heeft gebroken, daar is niet voor gefloten, zal de FIFA wel een schorsing voor uitdelen? Ook al maakt dat nu niet meer uit voor Colombia.
Ik had liever colombia zien winnen, maar als Brazilie naast Thiago Silva ook Neymar moet missen, gaan ze het verdraaid lastig krijgen tegen Duitsland.
Zie bijvoorbeeld: Random Google hit 1
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 05-07-2014 00:33 ]
Een zwaar gehavend Duitsland.jip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:33:
En wie moet er dan door van de twee winnaars vandaag. Ik gun het Duitsland eigenlijk ook niet
Beide teams massaal schorsen, blesseren en dan een muntje opgooien.jip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:33:
En wie moet er dan door van de twee winnaars vandaag. Ik gun het Duitsland eigenlijk ook niet
Anoniem: 244101
Dit topic is gesloten.