Ach, maakt het spannender om te kijken. Overigens op langerere termijn maak ik een kleine 'winst'. Is gewoon voor de lolKevinp schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:39:
[...]
Sommige hier hebben geld over.
Anyhow ik net overschakelen naar de livestream mis ik de aanleiding.
kan nietTupac schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:40:
Dit gaat 2-2 worden
staat niet in het script
nog kwartiertje denk ik, (4 minuten extra)
ora et labora
Als ik het goed zag bleef hij in een voorwaardse beweging, maar kan het mis hebben.Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:40:
Penalty had opnieuw genomen moeten worden. Geen vloeiende beweging. Hij stopte in zijn aanloop.
Maarja dat zie je scheidsrechters nooit doen. Het is wel een officiële regel. Raar.
Neymar neemt ze ook op die manier.Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:40:
Penalty had opnieuw genomen moeten worden. Geen vloeiende beweging. Hij stopte in zijn aanloop.
Maarja dat zie je scheidsrechters nooit doen. Het is wel een officiële regel. Raar.
Dat zullen we later wel zien denk ik.

★ What does that mean? ★
Zo, jij geeft even een goede invulling aan neerbuigend gedrag

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 04-07-2014 23:42 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Spits eraf verdedigende middenvelder erbij.. phoe lefgozer hoor
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoe vroeg van te voren worden de wedstrijden opgenomen?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat deze scheids ook tegen heeft is dat die zoals sommige andere scheidsrechters al heel snel zijn fluitje in de mond neemt. Wordt je zenuwachtig van. Dat zie je Kuipers niet doen. Als je je fluitje niet zo snel in de mond neemt kan je ook geen overhaaste beslissingen nemen.
Maarja.
Maarja.
Meh realtime CGIKain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:42:
[...]
Hoe vroeg van te voren worden de wedstrijden opgenomen?
ora et labora
Brazilië is eigenlijk de hele tweede helft nergens. Die bal van Luis vloog er leuk in, maar voor de rest? Toch wel opvallend dat er geen ploegen zijn die een hele wedstrijd kunnen domineren.
Ramires erbij, ook zo'n lieverdje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Duitsland, ook als die achter staan domineren ze nog. Je ziet dat niet aan het spel maar het is wel zo.
Het was toch slechts een licht gewelddadige overtreding?Hogader schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:39:
[...]
Benen gaan omhoog om de speler bewust te raken = Zuiver Rood.
Een spelers die een spelbederf- of een licht gewelddadige overtreding maakt, ontvangt van de scheidsrechter een officiële waarschuwing: de gele kaart.
Veldverwijdering/(directe) rode kaart
Bij gewelddadige handelingen en ernstig wangedrag trekt de scheidsrechter een (directe) rode kaart.
Colombia tegen Uruguay was redelijk eenzijdig. Uruguay had de hele wedstrijd echt niks in te brengen.RoD schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:43:
Brazilië is eigenlijk de hele tweede helft nergens. Die bal van Luis vloog er leuk in, maar voor de rest? Toch wel opvallend dat er geen ploegen zijn die een hele wedstrijd kunnen domineren.
Neymar doet hetzelfde.Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:40:
Overigens schwalbes (het doorrollen van Naymar), kaart vragen (heel Brazilië) en constant mensen neerschoppen is ook geel. Het lijkt alsof Brazilië van elke overtreding de light sanctie krijgt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
sukkel staat gewoon buitenspel.
Zoveel spelers hebben gewoon niet de 'coolness' om dat te beheersen
★ What does that mean? ★
Worden het hele toornooi(behalve tegen Chilie)al ergelijk veel gematst door de arbitrageSeñor Sjon schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:44:
[...]
Neymar doet hetzelfde.
Overigens schwalbes (het doorrollen van Naymar), kaart vragen (heel Brazilië) en constant mensen neerschoppen is ook geel. Het lijkt alsof Brazilië van elke overtreding de light sanctie krijgt.
Die Colombianen gaan er wel voor. Lopen vies hard soms.
Wie gaat Brazilië (aka de scheidsrechter) stoppen?! Hopelijk Duitsland

Dat is altijd al zo geweest, alleen is Nederland er nu achter gekomen dat de Duitsers dat al 30 jaar weten.RoD schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:43:
Toch wel opvallend dat er geen ploegen zijn die een hele wedstrijd kunnen domineren.
How do you save a random generator ?
liggen er weer 2 op de grond?
ora et labora
Heb hij iets in zijn bil?
★ What does that mean? ★
Inderdaad. Ook veel domme overtredingen aan de kant van Colombia.MrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:44:
sukkel staat gewoon buitenspel.
Nee, als je nu je 2e kaart krijgt, dan ben je geschorst voor de volgende wedstrijd (Thiago Silva bijvoorbeeld).rik86 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:45:
Terwijl de scheids prima met geel kan strooien, omdat zena vandaag toch vervallen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zorgen voor Neymar.... yeah right....
Net nog 1
★ What does that mean? ★
Neymar is dood lol. Staat ook niet in t script
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Wat een boos jongetje
★ What does that mean? ★
Staat kramp ook in het script. Neem aan dat het zo toch wel gaat optreden bij Brazilië
Kijk dat was dus geen schwalbe
ora et labora
Pfoeh, dat is niet fijn zo je rug in de vernieling geschopt.
Nederland.. De Jong gaat de rest gewoon op sleeptouw nemen in de training karate 101 voor de finale tegen de kanariesJerry schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:45:
Wie gaat Brazilië (aka de scheidsrechter) stoppen?! Hopelijk Duitsland
Dit kost al 2 minuten. Ben benieuwd hoeveel tijd ze er bij gaan trekken.
Die Zuniga had intussen ook wel een kaart mogen hebben.
Duitsland- Brazilië word dan de eerste echte wedstrijd van het toernooi. 11 Duitsers tegen 11 Brazilianen en hun scheids. Zal niet makkelijk worden voor de Duitsers.
Mocht Colombia nog scoren dan wint Brazilie met een penalty. Zeker weten.
Mocht Colombia nog scoren dan wint Brazilie met een penalty. Zeker weten.
Wat een smerige wedstrijd is dit. Echt gruwelijk.
Alleen is Neymar denk ik einde WK. Hij greep meteen naar zijn wervels.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doet mij denken aan Spanje nederland vorig tournooi. Veel kaarten veel duwen en trekken
ora et labora
tegen brasil fluiten is waarschijnlijk niet heel goed voor de gezondheid, vandaar die trend!mark schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Worden het hele toornooi(behalve tegen Chilie)al ergelijk veel gematst door de arbitrage
Verwijderd
Dit was volgens mij geen janken hoormimang schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:47:
Kan me hier zo erg aan storen... Die Neymar jankt bij elke tik, hoe zacht het ook is..
Spelen de Duitsers straks tegen een Brazilie zonder Neymar en Thaigo Silva...
Die Fred kan ook geen ene reet behalve vallen en met zijn armen zwaaien...
Wat wel in het script voor Colombia staat: indien je achterstaat in de 88e minuut > trap Neymar eruit, zo haal je toch nog je gram als je ziet dat DLD Brazilië zonder Neymar keihard inpakt
Maar wel tegen de scheids.
Ik kan me ook nog wel een wedstrijd Nederland - Portugal herinneren...mrc4nl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:48:
Doet mij denken aan Spanje nederland vorig tournooi. Veel kaarten veel duwen en trekken
Ik denk het niet. Acteerprestaties zijn groter dan voetbalprestaties deze wedstrijd, ik gok dat hij gewoon weer fit is volgende wedstrijd.DanielWW2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:48:
Wat een smerige wedstrijd is dit. Echt gruwelijk.![]()
Idiocracy: it is real!
Scolari zal blij zijn want het was een knietje en geen schop.
★ What does that mean? ★
Moest het gewoon ff melden, maar dit zou wel eens ernstig kunnen zijn. Als iemand eens een keer een écht trap verdient, is het Neymar.
Signature
Don't mention the war!Martijn13 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Ik kan me ook nog wel een wedstrijd Nederland - Portugal herinneren...
nou neymar is niet bepalend voor brazilie....maar wat een ordinaire schopwedstrijd is dit zeg...niet om aan te zien
En dat been dan?Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
Correcte schouderduw hoor.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Don't evenMartijn13 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Ik kan me ook nog wel een wedstrijd Nederland - Portugal herinneren...
Hoeveel rode kaarten waren dat ook al weer, stuk of 3-4?
mimang schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
Als iemand eens een keer een écht trap verdient, is het Neymar.
Laat Kuipers maar fluiten bij Duitsland - Brasil, dan kunnen ze daarna naar huis toe.
4. Wikipedia: Battle of Nuremberg (association football)!mark schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Don't even
Hoeveel rode kaarten waren dat ook al weer, stuk of 3-4?
Zuid-Amerikaans voetbal .... bah. Er word eventjes gevoetbald tot het water aan de lippen van een land staat en dan begint het schoppen en trekken en fluiten en geel en bla bla bla.
4 minuten, nee ik denk niet dat het nog gaat gebeuren
ora et labora
Ik vind dit totaal onvergelijkbaar. Die wedstrijd was nog puur en echt. Dit zijn allemaal watjes die van een vlaagje wind gaan liggen om vervolgens te janken om een gele kaart. En een scheids die extreem partijdig is. Ik vind er geen drol aan en zit me kapot te ergeren. Ik hoop dat die Duitsers ze compleet van het veld vegen.mrc4nl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:48:
Dit is anders. Je grijpt niet zomaar naar je rugwervels. Hij werd nota bene met een brancard afgevoerd...Investig8or schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:
Ik denk het niet. Acteerprestaties zijn groter dan voetbalprestaties deze wedstrijd, ik gok dat hij gewoon weer fit is volgende wedstrijd.
De Duitsers krijgen het gewoon op een zilveren dienblad aangeboden, de finale met alle gele kaarten en Neymar half dood.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn god. Brazilië kan ook gewoon niet eens 4x de bal heen en weer spelen zonder de bal te verliezen.
Ik ben nog nooit zo voor Duitsland geweest als vandaag ... zelfs als Colombia nog wint.
Pfff.
Pfff.
Met 4 colombianen in mijn team is dit echt desastreus

★ What does that mean? ★
Finale zal wel Argentinië - Brazilië worden waar Argentinië verliest want dat is het beste voor de FIFA.
Argentinië echt niet hoor denk ikKain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:52:
Finale zal wel Argentinië - Brazilië worden waar Argentinië verliest want dat is het beste voor de FIFA.
Ik gun het geen van beiden, maar goed..dat is geen optie. En ik ben sowieso fan van Europees voetbal, in welke vorm dan ook.
He niet Oranje dissen. Wij pakken Messi gewoon.Kain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:52:
Met de jong of zonder.
Vond Maicon daarentegen best leuk spelen.
Gun-factor is voor mij ook weg bij Colombia... Jammer.
Gun-factor is voor mij ook weg bij Colombia... Jammer.
Signature
Zo ken ik Brazilië weer... Een ploeg die niet veel voorstelt en vooral paniekvoetbal speelt...tjonge zeg. Ze begonnen wel goed maar dit verdient toch een verlening hoor!
ABSOLUUTMnup_1 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:51:
[...]
Ik hoop dat die Duitsers ze compleet van het veld vegen.
5-0 ofzo
daaaag fredzj en die zielige bende schwalbe kings
Ik gun het ze wel nog 30 minuten moeten zweten
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Verlenging zou prachtig zijn. Deze Zuid-Amerikaanse soap verdient meer.readytoflow schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:53:
Zo ken ik Brazilië weer... Een ploeg die niet veel voorstelt en vooral paniekvoetbal speelt...tjonge zeg. Ze begonnen wel goed maar dit verdient toch een verlening hoor!
idd worst case scenario zal waarschijnlijk werkelijkheid worden.Kain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:52:
How do you save a random generator ?
IddVerwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:54:
[...]
Verlenging zou prachtig zijn. Deze Zuid-Amerikaanse soap verdient meer.
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Daar is die voor trapzillie...
Nee!
Dus toch maar voor de Duitsers...
Zooo de scheidsrechter kan zijn premie gaan ophalen.
Weer eens walgelijk. Hoe konden we ook denken dat Colombia verder zou gaan.
Dit topic is gesloten.