Ah, dat heb ik ook niet gehoord.
die werd eerder ook nog uitgefloten, en dat was waarschijnlijk niet afgesprokenCynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:06:
zwakke scheids op topduel - georchestreerd eensch te meersch
zolang blatter z'n bakkes kan tonen in het stadium ...
wie zou deutschland-brasil fluiten? misschien iemand uit quatar? een achterneef van blatter?
alles is mogelijk in dit wk
wie wou je daarvoor mee brengen?Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:13:
[...]
Nou tegen Spanje speelde we niet goed en scoorde we 5 keer. En dat was de ex-wereldkampioen.
Kun je je voorstellen met hoeveel goals we winnen tegen Costa Rica - Duitsland of Brazilië - Belgie of Argentinië als we WEL EENS GOED SPELEN!!!!!

Die sprinkhaan was het meest indrukwekkende aan deze wedstrijd
Dat was een Locust!
God was voor Brazilie.
Zegt ie nou 'perversie' bij dat kop doelpunt van van Persie?
God was voor Brazilie.
[ Voor 42% gewijzigd door MrMonkE op 05-07-2014 00:21 ]
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Dat hoor ik ook elke keer!MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:21:
Dat was een Locust!
God was voor Brazilie.
tijd voor een 'perversie' on his ass then - ben niet zo handig photoshoptechnisch, dus ik wacht ff op wtf, televaag, geenstijl enzo in deze
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Die speler die Nymar half doormidden heeft gebroken, daar is niet voor gefloten, zal de FIFA wel een schorsing voor uitdelen? Ook al maakt dat nu niet meer uit voor Colombia.
Sporza:
"Opvallende statistiek: er zijn 54 overtredingen geteld: 31 van Brazilië en 23 van Colombia. De Spaanse ref Velasco trekt maar vier gele kaarten."
heh
"Opvallende statistiek: er zijn 54 overtredingen geteld: 31 van Brazilië en 23 van Colombia. De Spaanse ref Velasco trekt maar vier gele kaarten."
heh
jhc, was wel echt een vrijdagdag vandaag, 10x niks
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Lees berichten dat Neymar met spoed naar het ziekenhuis was gebracht, dus afwachten wat dat wordt.Soldaatje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:28:
Die speler die Nymar half doormidden heeft gebroken, daar is niet voor gefloten, zal de FIFA wel een schorsing voor uitdelen? Ook al maakt dat nu niet meer uit voor Colombia.
Ik had liever colombia zien winnen, maar als Brazilie naast Thiago Silva ook Neymar moet missen, gaan ze het verdraaid lastig krijgen tegen Duitsland.
Zie bijvoorbeeld: Random Google hit 1
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 05-07-2014 00:33 ]
En wie moet er dan door van de twee winnaars vandaag. Ik gun het Duitsland eigenlijk ook niet
Een zwaar gehavend Duitsland.jip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:33:
En wie moet er dan door van de twee winnaars vandaag. Ik gun het Duitsland eigenlijk ook niet
Beide teams massaal schorsen, blesseren en dan een muntje opgooien.jip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:33:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anoniem: 244101
Scheidsrechter was absurd slecht en echt op de hand van de thuisploeg. VEEL te weinig kaarten, hadden makkelijke rode kunnen vallen (2x geel voor een aantal kanaries). 1 grote grap heel die FIFA.
Louis gaat goed slapen vannacht, qua tegenteams niet veel te vrezen; qua arbitrage des te meer, maar dat is een geluksfactor
Stel je voor dat de tegenstander van Nederland in de finale helemaal kapot is van de vorige wedstrijden en Nederland wint met twee vingers in de neus dan hebben ik ook wel zoiets van. Verdorrie winnen we een keer dat vervloekte WK en dan kunnen we het nog niet op goed spel van ons team steken.
Ik wil een strijd op leven en dood en Nederland die terug komt van 3 - 0 tegen Duitsland en de laatste seconde 3 - 3 maakt en dan wint met penalties omdat de duitsers te moe zijn en een voor een dood neer vallen vlak voor ze hun penalties nemen.
Ik wil een strijd op leven en dood en Nederland die terug komt van 3 - 0 tegen Duitsland en de laatste seconde 3 - 3 maakt en dan wint met penalties omdat de duitsers te moe zijn en een voor een dood neer vallen vlak voor ze hun penalties nemen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Gewoon de beker nemen en niet kijken naar omstandigheden. In ieder geval heb ik Neymar al afgeschreven voor dit WK. Keiharde tackle, greep naar zijn ruggenwervels en meteen naar het ziekenhuis. Die zien we niet meer...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
terug ... wat erg jammer is want het hij heeft misschien niet het leukste karakter, het is toch een goede voetballer die gemist zal worden op de rest van het WK.
Waarom Colombia? Waarom? Waarom moet zo'n speler nou weer het ziekenhuis in geholpen worden. Volgens mij is zoiets ook ooit met Maradone of Pele gebeurt.
Ik hoop ECHT de Rode Duivels gewoon voetballen en alle smerige streken achter wegen laten en dat de Argentijnen het zelfde doen. En voor Costa Rica Nederland geld exact hetzelfde.
Maar ik vrees dat het toernooi vanaf dit stadia alleen maar smeriger en vuiler zal worden want de belangen lopen in de miljaren en de mensheid is zo ziek als een dodo.
Waarom Colombia? Waarom? Waarom moet zo'n speler nou weer het ziekenhuis in geholpen worden. Volgens mij is zoiets ook ooit met Maradone of Pele gebeurt.
Ik hoop ECHT de Rode Duivels gewoon voetballen en alle smerige streken achter wegen laten en dat de Argentijnen het zelfde doen. En voor Costa Rica Nederland geld exact hetzelfde.
Maar ik vrees dat het toernooi vanaf dit stadia alleen maar smeriger en vuiler zal worden want de belangen lopen in de miljaren en de mensheid is zo ziek als een dodo.
Dat zie je toch wel vaker als grensrechters thuis vlaggen?
Nee hoor. Al winnen we 7-8 dankzij 8 onterechte strafschoppen: wanneer het fluitsignaal geklonken heeft gaat het verstand op 0 en begint het opscheppen tot mijn dood. Leuk voetbal mag de komende WK's, maar eerst eens lekker winnen.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:36:
Stel je voor dat de tegenstander van Nederland in de finale helemaal kapot is van de vorige wedstrijden en Nederland wint met twee vingers in de neus dan hebben ik ook wel zoiets van. Verdorrie winnen we een keer dat vervloekte WK en dan kunnen we het nog niet op goed spel van ons team steken.

photoshop maybe?
"smerige streken achter wegen laten" ... Argentijnen
Wake up and smell te roses dude
Wake up and smell te roses dude
nauw ja, het was niet geheel duidelak dus ik dagt ...
stop maar met denken in dat gevalCynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:44:
[...]
CynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:44:
[...]

Wacht!CynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:44:
[...]
Was dat nep?
Ik heb het net doorgestuurd naar het ANP

zullen we deze smakeloze voetbalavond maar snel vergeten?
<laat juigpak strijken, voor morgen>
<laat juigpak strijken, voor morgen>
[ Voor 25% gewijzigd door CynicRelief op 05-07-2014 00:51 ]
Een mens moet niet dachten zeg ik altijdCynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:44:
[...]
In eerste instantie dacht ik bij het zien van de overtreding dat het 'gewoon' een botsing was zoals je zo vaak ziet. Maar hij laat zich niet voor niets het veld afdragen. En nu zou hij dus ook niet meer spelen? Wel heel erg voor hem.NOS Sport
@NOSsport
Neymar is naar het ziekenhuis met een rugblessure. Bondscoach Scolari: "Ik denk niet dat hij kan spelen in de halve finale tegen Duitsland"
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Toch nog een schumachertje dit WK.
Je neemt natuurlijk wel het zekere voor het onzekere met rugletsel. Maar als hij ook nog eens echt huilend van de pijn richting het ziekenhuis gaat is dat niet goed nee

eerst:jip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:01:
Je neemt natuurlijk wel het zekere voor het onzekere met rugletsel. Maar als hij ook nog eens echt huilend van de pijn richting het ziekenhuis gaat is dat niet goed nee
https://mtc.cdn.vine.co/r...TCl3mwNswXd9eElsDf_hrgqT3
en dan:
YouTube: Neymar **WORLD CUP ENDING** Injury ~ Brazil vs Colombia ~ World Cup 2014
Gewoon twee filmpjes.
punt is, de linker tak is een zwakke tak, die gaan we voor nu ff vergeten! en waarsch. komt er Duitsland uit, per wetmatigheid
Als je het zekere voor 't onzekere bij rugletsel neemt, dan mag je iemand nóóit op zo'n manier vervoerenjip_86 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:01:

Waar je een link tussen legt?MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:10:
Gewoon twee filmpjes.
Leg dat biertje maar terug in de koelkast, gezien je reacties heb je er genoeg opCynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:12:
punt is, de linker tak is een zwakke tak, die gaan we voor nu ff vergeten! en waarsch. komt er Duitsland uit, per wetmatigheid
Vond ook wel vreemd dat ze in draf zo het veld af gingen eigenlijkOsiris schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:14:
[...]
Als je het zekere voor 't onzekere bij rugletsel neemt, dan mag je iemand nóóit op zo'n manier vervoerenDan moet je iemand "planken en spinnen" i.p.v. ze in een mandje rollen en al schuddend en schokkend 't veld af hobbelen
gast, ga je theezakjesverzameling sorterenNiku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:15:
[...]
Waar je een link tussen legt?
[...]
Leg dat biertje maat terug in de koelkast, gezien je reacties heb je er genoeg op
of ga inhoudelijk op de inhoud in qua inhoud
[quote]Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:15:
[...]
Dat zeg ik niet.
Is geheim
Scolari added: "Everyone knows he's going to be hunted. For three matches that has been happening.
Dus dacht Scolari; Hey, dat gaan wij met James Rodriquez doen!!
[...]
Dat zeg ik niet.
Is geheim
Scolari added: "Everyone knows he's going to be hunted. For three matches that has been happening.
[ Voor 33% gewijzigd door MrMonkE op 05-07-2014 01:35 ]
Meh.

Al most ik bekennen dat die Hertog-Jan niet heel verkeerd klinkt. Zwaar zoet-bitter bier is wel mijn straatje.
[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 05-07-2014 01:38 ]
Scolari moet gaan doen waar ie goed in is, postzegels stempelen; Scolari took the samba uit LatinAmerican voetbal, and all LatinAmerican countries followed suit, with detrimental effect on hun speelstijl.MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:32:
[quote]Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:15:
[...]
Dat zeg ik niet.
Is geheim
https://twitter.com/BBCSport/status/485205783349846017
Dat is klote
Tweet van Neymar
https://twitter.com/LojaNeymar/status/485205656581210113
Vertaling: Mijn verdriet past niet in 140 tekens
Dat is klote
Tweet van Neymar
https://twitter.com/LojaNeymar/status/485205656581210113
Vertaling: Mijn verdriet past niet in 140 tekens
[ Voor 63% gewijzigd door albino71 op 05-07-2014 01:49 ]
Maar gelukkig is hij niet gebeten, stel je voor!
Ja, ik snap dat nog steeds niet zo die ophef. Hoe erg kun je iemand nu bezeren met zo'n klein beetje.
Maar het zal wel aan mij liggen want iedereen in mijn omgeving schreeuwt moord en brand.
Maar het zal wel aan mij liggen want iedereen in mijn omgeving schreeuwt moord en brand.
Ik ga uit van de verklaring dat mensen gewoon kwetsbaar zijn. Soms lijken we wel gemaakt van papier-maché. Niet sarcastisch bedoeld, de ene keer zijn we in staat ons eigen been af te zagen met een bot zakmes, omdat het de enige manier is om een kans te maken om te blijven leven, of overleven we een smak op onmogelijke wijze, en het volgende moment hoeft er niets te gebeuren en liggen we volledig in de kreukels.MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:51:
Ja, ik snap dat nog steeds niet zo die ophef. Hoe erg kun je iemand nu bezeren met zo'n klein beetje.
Wat. Een. Schandalige. Vertoning.
Brazilië volkomen cadeau naar de volgende rodne, hadden een stuk of 10 gele kaarten + 1x rood moeten krijgen, alleen al voor alle aanslagen - niet zo'n beetje! - tegen James Rodriguez, en die volkomen bedoelde torpedeeractie van Julio Cesar.
Schan-da-lig.
Deze scheidsrechter mag van mij op zijn minst dezelfde straf krijgen als Suárez.
Hoe kun je, voor het oog van de hele wereld, die verschrikkelijk onsportieve, blessures overdrijvende, zelf zwaar de beuk erin gooiende Brazilianen zo enorm bevoordelen, en er een lekker feestje voor het Braziliaanse thuispubliek van maken, als de enige ploeg die voetbalde, Colombia, totaal genaaid wordt.
Brazilië verdient het totaal niet, al niet in de poulefase, waar Mexico en Kroatië al beter waren, en daarna Chili ook nog eens.
Eigenlijk zou er een onafhankelijke commissie maar eens erg goed moeten gaan kijken wat deze scheidsrechter voor connecties heeft met betrekking tot beïnvloeding van de wedstrijd.
Je kon het de Colombianen in de wedstrijd zien denken: "hoe kan dit?"
Schan-da-lig.
Ik ben echt helemaal klaar met Brazilië. de volgende tegenstander mag er - volkomen terecht - gehakt van gaan maken. Een scheidsrechter als die Quintana van Frankrijk-Duitsland, of een Kuipers, en raziliue maakt geen schijn van kans.
Stelletje jankerds. Bah.
Brazilië volkomen cadeau naar de volgende rodne, hadden een stuk of 10 gele kaarten + 1x rood moeten krijgen, alleen al voor alle aanslagen - niet zo'n beetje! - tegen James Rodriguez, en die volkomen bedoelde torpedeeractie van Julio Cesar.
Schan-da-lig.
Deze scheidsrechter mag van mij op zijn minst dezelfde straf krijgen als Suárez.
Hoe kun je, voor het oog van de hele wereld, die verschrikkelijk onsportieve, blessures overdrijvende, zelf zwaar de beuk erin gooiende Brazilianen zo enorm bevoordelen, en er een lekker feestje voor het Braziliaanse thuispubliek van maken, als de enige ploeg die voetbalde, Colombia, totaal genaaid wordt.
Brazilië verdient het totaal niet, al niet in de poulefase, waar Mexico en Kroatië al beter waren, en daarna Chili ook nog eens.
Eigenlijk zou er een onafhankelijke commissie maar eens erg goed moeten gaan kijken wat deze scheidsrechter voor connecties heeft met betrekking tot beïnvloeding van de wedstrijd.
Schan-da-lig.
Ik ben echt helemaal klaar met Brazilië. de volgende tegenstander mag er - volkomen terecht - gehakt van gaan maken. Een scheidsrechter als die Quintana van Frankrijk-Duitsland, of een Kuipers, en raziliue maakt geen schijn van kans.
Stelletje jankerds. Bah.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Eigelijk zou er een onafhankelijke commissie maar eens erg goed moeten gaan kijken wat deze scheidsrechter voor connecties heeft met betrekking tot beïnvloeding van de wedstrijd."
Jij bent grappig
Maar ik begrijp wat je zegt.
Het is allemaal maar triest, en nu die arme knul nog een fractuur in zijn wervel.
Een direct gevolg van het totaal uit de hand lopen van die wedstrijd.
Nu gaat FIFA mekkeren tegen scheidsrechters dus ik wed dat het morgen in de wedstrijden gele en rode kaarten regent,
Jij bent grappig
Maar ik begrijp wat je zegt.
Het is allemaal maar triest, en nu die arme knul nog een fractuur in zijn wervel.
Een direct gevolg van het totaal uit de hand lopen van die wedstrijd.
Nu gaat FIFA mekkeren tegen scheidsrechters dus ik wed dat het morgen in de wedstrijden gele en rode kaarten regent,

Dat verstond ik de eerste paar keer ook (of verpersie) maar vlgns mij zegt ie "Bep Persie", refererend aan Bep BakhuysMrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:21:
Dat was een Locust!
God was voor Brazilie.
Neymar kreeg een mooi gesprongen knietje in de rug ja, die vond ik iig rood. Die trap tegen de knie van Hulk dacht ik in 1e instantie nog aan een ongelukje omdat de bal net weggetikt werd maar achteraf misschien ook niet zo onschuldig ... Ze gaan iig Thiago Silva missen dan ook nog.
Niet dat ik op de hand van Brazilië was (eerder anti sinds het BRA publiek door het restant van het Chileense volkslied zat te fluiten en overstemden terwijl ze zelf ook na de 90 sec. nog niet klaar zijn

[ Voor 50% gewijzigd door apis29 op 05-07-2014 02:29 ]
Zo nu en dan leek het wel even alsof er American football werd gespeeld, in plaats van association football. Dat van die wedstrijd niet al te veel positiefs te zeggen valt ontken ik niet (en ik druk mezelf dan wel erg zwak uit).
@apis
Denk dat je gelijk hebt.
https://pbs.twimg.com/media/BqCjFExIAAAgvWL.jpg:large
http://neon.pictura-hosti...load_374/SFA005001919.jpg
HIJ VLIEGT!!
Denk dat je gelijk hebt.
https://pbs.twimg.com/media/BqCjFExIAAAgvWL.jpg:large
http://neon.pictura-hosti...load_374/SFA005001919.jpg
HIJ VLIEGT!!

[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 05-07-2014 02:11 ]
offtopic:
Ik heb weleens in een sprinkhanenplaag gelopen in Florida, in de Everglades, die waren nog wel een stukje groter.

Ik heb weleens in een sprinkhanenplaag gelopen in Florida, in de Everglades, die waren nog wel een stukje groter.
Hopelijk strooit het heel Brazilië zand in de ogen, omdat ze denken dat, net als de scheidsrechter, hun 'dios' op hun hand is, en dat ze de Duitsers onderschatten.
Vervolgens een schoppartij van de Brazilianen, kaartenregen, blessures, verlengen, nog meer blessures, vermoeidheid, penalties - die winnen de Duitsers, uiteraard - en dan Duitsland zowel fysiek als personeel gehavend in de finale tegen ... * Ramzzz droomt er zometeen alvast van.
Wow, wie had dat gedacht, Aadje de Mos als profeet... maar wel spot on!Pinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:52:
Ik vind dit nogal een opmerkelijke uitspraak uit de mond van Aad de Mos:
[...]
Exact dat.Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:41:
Ik word schijtziek dat die scheidsrechters te vaak voor Brazilië fluiten
Zullen ze anders opgezocht worden of zo?
Reden dat ik tegen Brazilië ben
In allerlei media opvallend weinig serieuze kritiek op de arbitrage.
Hier wel enigszins:
En hier dan. Eindelijk iemand die er serieus melding van maakt.De Brazilianen mogen blijven dromen van een WK-titel in eigen land. In een rommelige wedstrijd met nogal wat twijfelachtige arbitrale beslissingen wonnen de Goddelijke Kanaries van Colombia. Het werd 2-1 door goals van Thiago Silva, David Luiz (beiden Brazilië) en, natuurlijk, James Rodríguez (Colombia).
Brazilië begon bijzonder fel aan de wedstrijd en kwam verdiend op voorsprong in Fortaleza. Aanvoerder Thiago Silva werd volledig vrijgelaten bij een hoekschop van Neymar en kon gemakkelijk de 1-0 binnenschuiven. De ploeg van Luiz Felipe Scolari was daarna op zoek naar een tweede, maar die bleef uit. Opvallend is hoeveel overtredingen er werden gemaakt, en hoe vaak het spel stil lag, maar kaarten kwamen er niet.
En de Spaanse scheidsrechter Carlos Velasco Carballo was nog niet klaar met discutabele beslissingen. David Luiz maakte 2-0 na rust uit een vrije trap. Een vrije trap die eigenlijk niet gegeven had mogen worden. James Rodríguez zette een sliding in, trok zijn benen in en vervolgens viel Hulk over niets meer dan lucht heen. Rodriguez maakte even later wel de 2-1, zijn zesde goal op dit WK. Hij benutte een penalty na een overtreding van de Braziliaanse keeper Julio César op Carlos Bacca. César kreeg geel, maar dat had rood mogen zijn. Een Colombiaans slotoffensief mocht niet meer baten.
En hier.Spaniard Carlos Velasco Carballo wore the referee's kit, but he wasn't in charge for this quarter final in Fortaleza.
The refereeing at this World Cup has been consistently lenient. Teams will have noted that and now know that they have a licence to foul, particularly gifted opponents like James Rodriguez.
Time and time again the dangerous Rodriguez was blocked, tripped and body checked. Yet, Paulinho and his Brazil team-mates escaped sanction. What the Tottenham man has to do to get a yellow card at this tournament I do not know.
Even when Colombia got a free-kick in a promising position, Carballo ignored the Brazilians charging the ball down from perhaps six yards. A caution for the defender and a retake was the correct decision.
With the hosts a goal up but facing a determined Colombian side they elected to ignore the beautiful game and resort to foul tactics to progress to the semi-final.
The second half of a promising game deteriorated into a petty ugly affair in which Carballo was happy to award free-kicks but nothing else – until it was too late.
Frustratingly when Rodriguez committed a minor foul, he was cautioned adding fuel to the fire that Brazil are enjoying every perceived advantage of being a home team.
If this continues they must surely lift their sixth World Cup. That David Luiz scored the winner from the free-kick added insult to injury.
While Carballo did nothing to impress his assistant worked well and rightly flagged for offside to disallow Mario Yepes effort.
It is hard to give Carballo any credit for finally giving a decision against Brazil when Julio Cesar hacked Carlos Bacca down.
Carballo made his name in La Liga for being a strict disciplinarian but FIFA instructions have clearly affected a number of referees in this tournament and it is highly unlikely that will change in the remaining six games.
The question now is whether the referee for Brazil’s semi-final will be strong enough to ensure fair play – and that referee could well be Howard Webb.
En hier.
En hier.
De totaal gestoorde mandekking die wel 5x of meer goed was voor geel.
[ Voor 86% gewijzigd door Ramzzz op 05-07-2014 03:21 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Colombianen winnen met 31-23 de Fair Play Trofee voor deze wedstrijd
Maar inderdaad, hoewel de wedstrijd veel spannender was dan Frankrijk- Duitsland was dit bepaald geen reclame voor "fair" voetbal. Maar goed sponsor belangen etc. wegen zwaar dus deze scheidsrechter zal vast niet voor niets uitgekozen zijn voor deze wedstrijd.
Gelukkkig heeft Duitsland ook sponsorbelangen en een fysiek sterk elftal dus ik hoop dat de Duitsers Brazilië uischakelen.
Tegen thuisland Brazilië wil je gewoon echt niet spelen (in de finale), no way
Nu hebben we naast
ook een Duitse smiley nodig, wie maakt de kleurtjes horizontaal en in de juiste volgorde?
Maar inderdaad, hoewel de wedstrijd veel spannender was dan Frankrijk- Duitsland was dit bepaald geen reclame voor "fair" voetbal. Maar goed sponsor belangen etc. wegen zwaar dus deze scheidsrechter zal vast niet voor niets uitgekozen zijn voor deze wedstrijd.
Gelukkkig heeft Duitsland ook sponsorbelangen en een fysiek sterk elftal dus ik hoop dat de Duitsers Brazilië uischakelen.
Tegen thuisland Brazilië wil je gewoon echt niet spelen (in de finale), no way
Nu hebben we naast

Als je maar niet per ongeluk een oude duitse vlag kiest.prOnorama2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 03:49:
Nu hebben we naastook een Duitse smiley nodig, wie maakt de kleurtjes horizontaal en in de juiste volgorde?
Ik ga ervan uit dat je niet aan het Godwinnen bent op Tweakers en wellicht de vlag van het Duitse keizerrijk bedoelt?
Ook mooi maar ik bedoel dus de hedendaagse Duitse vlag, (OK onder hegemonie van de Europese Unie, maar laten we de boel niet onnodig compliceren
).
Ook mooi maar ik bedoel dus de hedendaagse Duitse vlag, (OK onder hegemonie van de Europese Unie, maar laten we de boel niet onnodig compliceren
Ze hebben dat hele WK cadeau gekregen. Zal de eerste wedstrijd tegen Kroatië nooit vergeten. Wat is Kroatië toen keihard genaaid! Hoop inderdaad dat Duitsland ze afslacht.

Daar heb ik mij ook ten zeerste over verbaasd. Zou me niet verbazen als ze de blessure zwaarder hebben gemaakt (bijvoorbeeld, schuiven v/d wervel of wat dan ook). Als je in Nederland iemand zo raar op de brancard had geschoven en dergelijke draf het veld af was gegaan, hadden ze die hulpverlener nog aan kunnen klagen extra ook.Osiris schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:14:
[...]
Als je het zekere voor 't onzekere bij rugletsel neemt, dan mag je iemand nóóit op zo'n manier vervoerenDan moet je iemand "planken en spinnen" i.p.v. ze in een mandje rollen en al schuddend en schokkend 't veld af hobbelen
Daar gelaten was het een schandalige charge van Zuniga, maar heeft Brazilië het met hun spel de gehele wedstrijd James Rodriguez verrot te schoppen zelf op hun geweten, je krijgt vanzelf iemand die wat terugdoet in de strijd, goed of niet goed.
Eigenlijk had Ivanov in deze wedstrijd scheidsrechter moeten zijn, weet u nog, die man van Portugal-Nederland '08!
Dus Brasilië minus Neymar en Silva tegen Duitsland - daar zal inderdaad een referee voor Braziliaanse winst moeten zorgen want anders kunnen ze dat vergeten.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Precies goed verwoord in die column!Ramzzz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 02:19:
[...]
En hier dan. Eindelijk iemand die er serieus melding van maakt.
Het was inderdaad een geen goede vertoning van de scheids. Je zag het in de eerste helft al gebeuren. Niemand die zelfs na een optelsom van 3 of meer overtredingen een kaart kreeg en iedereen bleef vrolijk doorgaan. Vervolgens is het een wonder dat er in de 2e helft geen rode kaarten vallen want Columbia was op een gegeven moment zo klaar met de scheids dat ze er een paar keer stevig in gingen (knie Hulk bijvoorbeeld).
Dat dan de winnende goal moet vallen uit een schwalbe is triest..
Ik vond Brazilië tenenkrommend SLECHT in de tweede helft. Geen lef, geen initiatief, niets... totaal niets, enige wat ze konden waren ballen doelloos naar voren trappen. En het publiek, stja dat bleef juichen.
Het is dat Columbia deze wedstrijd niet echt tot voetballen kwam. Veel slechte controles waardoor combinaties niet vlot gingen. Speelt Brazilië zo tegen Duitsland, zijn ze kansloos 4-0

Neymar ontbreekt in die wedstrijd. Iedereen heeft het over een aderlating, maar wellicht dat Brazilie nu voorin meer als een team kan spelen zonder alleen maar Neymar te zoeken.
Inderdaad, dit gaat Duitsland op zijn sloffen winnen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 08:47:
Dus Brasilië minus Neymar en Silva tegen Duitsland - daar zal inderdaad een referee voor Braziliaanse winst moeten zorgen want anders kunnen ze dat vergeten.
Zonder Neymar is Brazilië aanvallend erg matig.
Suicyder schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 08:08:
[...]
Daar heb ik mij ook ten zeerste over verbaasd. Zou me niet verbazen als ze de blessure zwaarder hebben gemaakt (bijvoorbeeld, schuiven v/d wervel of wat dan ook). Als je in Nederland iemand zo raar op de brancard had geschoven en dergelijke draf het veld af was gegaan, hadden ze die hulpverlener nog aan kunnen klagen extra ook.
Daar gelaten was het een schandalige charge van Zuniga, maar heeft Brazilië het met hun spel de gehele wedstrijd James Rodriguez verrot te schoppen zelf op hun geweten, je krijgt vanzelf iemand die wat terugdoet in de strijd, goed of niet goed
*knip* En dat soort opmerkingen laat je voortaan maar achterwege
Die Zuniga, ik zou voorstellen om hem net zo aan te pakken als Suarez, niet dezelfde straf maar wel een schorsing oid. Wat hij deed is vele malen erger dan Suarez. Bijten valt alleen meer op maar voor hetzelfde geld heeft Neymar een dwarslaesie de rest van zijn leven. En de actie heeft ook helemaal niets meer met het veroveren van de bal te doen. Zuniga ontspoorde net zo in zijn bovenkamer als Suarez.
De scheidsrechter was een drama. En kaarten aan Brazilië geven, dat schijnt niet altijd te mogen.
Afgrijselijke wedstrijd om te zien, schande voor het voetbal. Ik voel opeens dat ik sterk voor Duitsland ben. Vind ze sowieso met kop en schouders boven de rest uitsteken.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 13:36 ]
Anoniem: 130680
Inderdaad de partij van gisteren zoals de FIFA ( lees Blatter) ons wil doen geloven met hun huichelachtige Fair Play. Had helemaal niks met die therm van doen. Je zag al in de eerste minuten dat deze scheidsrechter op de hand van Brazilië was. Deze man floot voor elke kleine overtreding die de Colombianen maakten tegen de Brasil boys. andersom werd alles genegeerd. Sowieso waar haalt de FIFA het recht vandaan om Brazilië naar de finale te loodsen.
Gelukkig zullen de Duitsers de Braziliaanse droom komende dinsdag wreed gaan verstoren.
Gelukkig zullen de Duitsers de Braziliaanse droom komende dinsdag wreed gaan verstoren.
Eens, ik heb eerste helft half gezien maar was constant verbaasd over de vele harde onbestrafte overtredingen op Rodriquez. Toen Cesar geen rood krijg werd het wel heel duidelijk ...Ramzzz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 02:02:
Wat. Een. Schandalige. Vertoning.
Schan-da-lig.
Schan-da-lig.
Stelletje jankerds. Bah.
Ironisch genoeg, als de scheidsrechter wel "correct" had gefloten dan was het spel niet dusdanig verhard en zou de overtreding op Neymar bijvoorbeeld niet gebeurd zijn. Ter referentie weten we nu tenminste wel hoe het eruit zit als hij daadwerkelijk geraakt word
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit is een account.
Ik kijk naar het WK2014 en ik onthoud:
1. In iemand zijn schouder bijten mag niet (Suarez)
2. Iemand zijn enkels breken mag wel (Frankrijk)
3. Iemand zijn oogkas proberen te breken met de elleboog mag ook (opnieuw Frankrijk)
4. Iemand zijn ruggewervels breken mag ook (Colombia)
3. Iemand zijn oogkas proberen te breken met de elleboog mag ook (opnieuw Frankrijk)
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Zo rustig en fair als de wedstrijd FraDui ging, zo onsportief en oneerlijk was die van BraCol. Erg jammer om te zien dat Colombia niet in zijn spel kon komen door die zware onbestrafte overtredingen. Erg jammer, maar ik vind wel dat je je als team daar overheen moet kunnen zetten. Ja je hebt de tegenstander die vuil speelt, ja je hebt de scheidsrechter niet bepaald mee, maar laat je dan niet opnaaien.
De eerste 20 minuten was Brazilië duidelijk de betere, daar gebeurde ook nog niet zo heel veel. Daarna gingen ze met hand en tand verdedigen en kwamen de harde tackles. Toen hebben ze Colombia dichtbij laten komen, maar die kon het net niet afmaken. Dat was echt hun moment om gelijk te maken geweest. Dat het daarna helemaal de mist in gaat met een muurtje die al begint te rennen voor er getrapt wordt is spijtig, maar Colombia heeft zelf ook fouten gemaakt.
Uiteindelijk kwamen de Brazilianen in een roes en waren ze volgens mij ook niet meer met voetbal bezig maar met de tegenstander te verslaan. Koste wat kost.
Colombia heeft overigens zelf ook wel wat heftige klappen uitgedeeld bij de diverse situaties. Ze zijn zeker niet heilig en dat knietje aan het eind bewijst het wel. Het is jammer voor Neymar dat ie eruit ligt, maar ik had het idee dat ie weer zwaar aan het overdrijven was.
Ik hoop dat nu het gelul dat Robben zowat altijd een Schwalbe maakt nu wel afgelopen is? Want die Brazilianen zijn 10x zo erg. Sterker, ik heb Robben dit WK aardig wat keren geen punt zien maken van een overtreding en door zien gaan wat uiteindelijk mooie kansen opleverde. Heeft 2x echt een duikeling gemaakt, maar dat was het.
Duitsland gaat hier wel van winnen. 2 sterspelers eruit en een Mannschaft die nergens voor terug deinst. Want Duitsland heeft al laten zien dat ze van grote teams kunnen winnen. Van sterke underdogs (USA of Algerije bv uiteindelijk in kwartfinales) en Portugal ingemaakt). Enige punt is wel dat ze nog geen Zuid-Amerikaans land zijn tegengekomen.
De eerste 20 minuten was Brazilië duidelijk de betere, daar gebeurde ook nog niet zo heel veel. Daarna gingen ze met hand en tand verdedigen en kwamen de harde tackles. Toen hebben ze Colombia dichtbij laten komen, maar die kon het net niet afmaken. Dat was echt hun moment om gelijk te maken geweest. Dat het daarna helemaal de mist in gaat met een muurtje die al begint te rennen voor er getrapt wordt is spijtig, maar Colombia heeft zelf ook fouten gemaakt.
Uiteindelijk kwamen de Brazilianen in een roes en waren ze volgens mij ook niet meer met voetbal bezig maar met de tegenstander te verslaan. Koste wat kost.
Colombia heeft overigens zelf ook wel wat heftige klappen uitgedeeld bij de diverse situaties. Ze zijn zeker niet heilig en dat knietje aan het eind bewijst het wel. Het is jammer voor Neymar dat ie eruit ligt, maar ik had het idee dat ie weer zwaar aan het overdrijven was.
Ik hoop dat nu het gelul dat Robben zowat altijd een Schwalbe maakt nu wel afgelopen is? Want die Brazilianen zijn 10x zo erg. Sterker, ik heb Robben dit WK aardig wat keren geen punt zien maken van een overtreding en door zien gaan wat uiteindelijk mooie kansen opleverde. Heeft 2x echt een duikeling gemaakt, maar dat was het.
Duitsland gaat hier wel van winnen. 2 sterspelers eruit en een Mannschaft die nergens voor terug deinst. Want Duitsland heeft al laten zien dat ze van grote teams kunnen winnen. Van sterke underdogs (USA of Algerije bv uiteindelijk in kwartfinales) en Portugal ingemaakt). Enige punt is wel dat ze nog geen Zuid-Amerikaans land zijn tegengekomen.
Klopt, eens.DarthDavy schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:08:
Nu zien de scheidsrechters niet alles maar dat is sowieso het manco dit Wk.
Trouwens die Zuniga, die verzette niet alleen een werveltje maar maakte daarvoor ook al roodrijpe overtredingen.
Blijf nog steeds misselijk van het arbitrale gepamper van Brazilië gisteren
Edit :vindt de grootste duikelaar tot nu toe Müller, maar ook een fantastische speler
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-07-2014 10:35 ]
5. Als je Braziliaan bent mag vrijwel alles. Neymar in de eerste wedstrijd tegen Kroatië: dat had al direct rood moeten zijn. Was dat wel gebeur - en dat had gewoon gemoeten! - had Kroatië gewonnen en hadden we heel dit topic niet gehad.DarthDavy schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:08:
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 05-07-2014 10:47 ]
Neuh... Het ziet eruit als Hulk, heet zelfs Hulk, maar ligt bij elk contact weer op de grond. Dat vind ik echt de meest trieste speler van het WK, Hulk.Harribo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:28:
[...]
Edit :vindt de grootste duikelaar tot nu toe Müller, maar ook een fantastische speler
En hier: http://www.si.com/soccer/...ago-silva-james-rodriguezRamzzz schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 02:19:
[...]
In allerlei media opvallend weinig serieuze kritiek op de arbitrage.
Hier wel enigszins:
[...]
En hier dan. Eindelijk iemand die er serieus melding van maakt.
[...]
En hier.
En hier.
En hier.
De totaal gestoorde mandekking die wel 5x of meer goed was voor geel.
Al tijdens de wedstrijd overigens commentaar erop... and then the Brazilians bullied the Colombians into submission in a game where Spanish referee Carlos Velasco Carballo somehow called 40 fouls before giving his first yellow card. Which leads us to …
• This was the worst-refereed game of the tournament
All things considered, this World Cup has been relatively well-officiated. But Carballo, who has worked Barcelona-Real Madrid games in the past, had an absolute shocker on Friday. How bad was he? Well, he let the game become disjointed and out of control by calling fouls without ever giving yellow cards for persistent infringement. He missed what should have been a red card for Brazil goalkeeper Júlio César on a play that he did whistle for a penalty. And he gave the free kick that David Luiz eventually scored on for a phantom Colombian foul.
I don’t think the fix is in by any means, but I do think referees are heavily intimidated by the Brazilian crowd and team at this World Cup. We saw it in the tournament’s first game, when Japanese referee Yuichi Nishimura gave Brazil a penalty on a dive by Fred, and we saw it again on Friday.
Brazilie zonder Neymar is overigens helemaal triest, en daar mag je Scolari op afrekenen met z'n team selectie. Oscar zou misschien nog wat kunnen doen, in de eerste wedstrijd was ie nog top maar erna heeft ie a la Sneijder bijna alleen verdedigend bijgedragen.Whistle (no card), whistle (no card), whistle (no card), whistle (no card), whistle (no card), whistle (no card), whistle (no card), whistle
Telegraaf: "Ik had niet verwacht dat hij een rugwervel zou breken. Dat was echt niet mijn opzet. Neymar is een groot talent”, verontschuldigde Zúñiga zich. "Ik bid voor hem en hoop dat hij snel herstelt."
Ok, dan is het goed.
Ok, dan is het goed.

Geef ik Maradona toch wel gelijk hierin en Falcao ook met zijn tweet.Trishul schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:24:
http://www.telegraaf.nl/t...Arbiter_walgelijk___.html
Maradona heeft ook weer gesproken
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Echt jammer dat Falcao niet meekon btw. Geweldige koppel, Rodriguez en Falcao. Misschien op het WK 2018 dat we daarvan kunnen gaan genieten... (Naast as monaco)aveenhuysen schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:37:
[...]
Geef ik Maradona toch wel gelijk hierin en Falcao ook met zijn tweet.
Had de scheidsrechter vanaf minuut 1 zijn gezag getoond dan was het een heel andere wedstrijd geworden.
Nu heeft hij teveel door een samba bril gekeken en veel te ver laten komen.
Schouder duw gegeven door Bra werden niet bestraft, deed COL het werd er steevast afgefloten.
Nu heeft hij teveel door een samba bril gekeken en veel te ver laten komen.
Schouder duw gegeven door Bra werden niet bestraft, deed COL het werd er steevast afgefloten.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nou ja, nog altijd beter dan keihard ontkennen, direct advocaten er naar toe sturen om vervolgend een week later alsnog half excuses te maken nadat je bijna een transfer in het water ziet vallen door je gedrag.Soldaatje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:36:
Telegraaf: "Ik had niet verwacht dat hij een rugwervel zou breken. Dat was echt niet mijn opzet. Neymar is een groot talent”, verontschuldigde Zúñiga zich. "Ik bid voor hem en hoop dat hij snel herstelt."
Ok, dan is het goed.
Gezien het totale wedstrijd beeld en de persoon die officieel voor scheids moest doorgaan kun je een dusdanige actie verwachten. En het zal inderdaad niet zijn bedoeling zijn geweest om hem daadwerkelijk een wervel te breken.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
ja was niks, maar wat dat met vrijdag te maken heeft..?CynicRelief schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:30:
jhc, was wel echt een vrijdagdag vandaag, 10x niks
Het zou maar erg zijn!!!L1nt schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:06:
[...]
En het zal inderdaad niet zijn bedoeling zijn geweest om hem daadwerkelijk een wervel te breken.
"Vandaag kwartfinale tegen Brazilië! Na 90 minuten breek ik Neymar zijn rug!!! Let's do it!"

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Had het inderdaad dan na 10 minuten gedaan, veel slimmer.DarthDavy schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:19:
[...]
Het zou maar erg zijn!!!
"Vandaag kwartfinale tegen Brazilië! Na 90 minuten breek ik Neymar zijn rug!!! Let's do it!"
![]()
![]()
Je kunt zeker 4 mensen in dit topic quoten die iets gelijkaardigs hebben gezegd VOOR de wedstrijd en nog zeker 4 na de eerste 30 minuten. (waaronder ik zelf)Edd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:09:
[...]
Er zit wel wat in.. Ik ben ook bang dat de arbitrage een bepaalde stempel op de wedstrijd zal hebben.
Stel je voor dat de FIFA zoiets heeft van als Brazilie niet het WK wint dan komen er grote rellen en dat kost mensenlevens en dus om mensenlevens te sparen moeten de scheidsrechters wel een stempel op dit soort wedstrijden duwen. En uiteraard levert winst Brazilie het meeste geld op.
Ik ben bang dat er een speler op het veld moet sterven voordat we eindelijk timeouts krijgen met een scheidsrechter die videobeelden kan bekijken.
Toch ongelooflijk dat de mensen thuis beter kunnen zien wat er gebeurd is dat de scheids?
Zoveel mensen leed rondom dit WK en dat van Qatar 2022
Dan krijg je dus ook mensenleed op het veld. Karma heet dat.
Voetbal kan de mooiste sport van de wereld zijn maar de FIFA moet ECHT gewoon helemaal DOOD (de organisatie).
Wat gaan we nog bij de andere wedstrijden mee maken? De sfeer is al weer goed verpest.

Ik hoop dat Duitsland moes gaat maken van die onrijpe bananen
De scheids was iig consequent, opnieuw een spanjaard die een wanprestatie neerzet en naar huis mag
De scheids was iig consequent, opnieuw een spanjaard die een wanprestatie neerzet en naar huis mag
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Denk dat je mijn post matig gelezen hebt. Ik geef duidelijk aan dat het een schandalige overtreding is.
Ik ben het ook eens met een flinke schorsing ervoor.
Maar wat ik in de 2e alinea bedoelde, was dat de hele wedstrijd vuil was. Het is een wonder te noemen dat Rodriguez niet op de brancard hoefde. Er had een veel sterkere scheidsrechter op moeten staan, ik denk zelfs dat de overtreding van Zuniga er dan niet geweest was i.v.m. een stapel kaarten voor beide ploegen.
Het is ruimschoots de meest onsportieve wedstrijd van het WK geweest.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 13:36 ]
Precies. Juist het de hele tijd mogen neermaaien van alle Colombianen, zonder consequenties (kaarten), lokt veel vervelende overtredingen uit, zoals die op Neymar en nog een paar andere schoppen.
Daarom moet je de bekende schoppers (Fernandinho, Mascherano etc) ook gelijk geel geven. Eerste trap = geel, dan staan ze op scherp en heb je de grens aangegeven. Net zoals scheidsrechters echt wel weten wie er bekend staan om makkelijk neer te gaan, mogen ze van mij best wel even naar de recidive van vieze spelers kijken en deze extreem kort houden.Tk55 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:39:
Precies. Juist het de hele tijd mogen neermaaien van alle Colombianen, zonder consequenties (kaarten), lokt veel vervelende overtredingen uit, zoals die op Neymar en nog een paar andere schoppen.
Nu zie je een scheidsrechter die de wedstrijd nooit in de hand heeft gehad en ook niet in staat was om met de druk om te gaan van het fluiten van een Brazilie wedstrijd. Iets wat Webb (verrassend!) wel lukte; deze Spanjaard had nooit gedurfd de Hulk-handsbalgoal (tegen Chili) af te keuren.
Dat Fernandinho niet eens geel heeft gekregen is echt te gek voor woorden. Maar goed, de scheidsrechter heeft zich solidair verklaard met het Spaanse team en ook een wanprestatie afgeleverd.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 13:45 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:07:
[...]
Stel je voor dat de FIFA zoiets heeft van als Brazilie niet het WK wint dan komen er grote rellen en dat kost mensenlevens en dus om mensenlevens te sparen moeten de scheidsrechters wel een stempel op dit soort wedstrijden duwen.
Als de FIFA ook maar enigszins om mensenlevens had gegeven, dan hadden ze nooit Qatar gekozen en hadden ze nooit bier laten schenken in de stadions. Je weet wel, de wet om Budweiser erdoor te drukken zodat er bier kan worden gedronken ondanks dat die wet voorkwam dat er jaarlijks duizenden mensen stierven in de stadions. Heb zelf overigens nog geen enkel Budweiser biertje gezien.En uiteraard levert winst Brazilie het meeste geld op.
[...]
Winst voor Brazilië lijkt me niet de meeste geld opbrengen trouwens. Dat is tegenwoordig nog gewoon Duitsland, Frankrijk of Engeland volgens mij. Veel Brazilianen zijn te arm om echt iets te gaan kopen. De stadions zijn de komende wedstrijden toch wel gevuld, ongeacht welk team speelt.
En de FIFA gaat de overtreding op Neymar onderzoeken. Ben benieuwd wat de conclusie gaat zijn... Laat voorop staan dat ik een schorsing terecht vindt als er sprake van opzet is. Maar volgens mij is de beenbreuk en zijn enkele ellebogen niet onderzocht, waardoor je weer het gevoel krijgt dat iets dat tegen Brazilië gebeurt weer extra wordt onderzocht...
Ooooo gut, de Fifa gaat het onderzoeken....
....wat een farce. Kan natuurlijk niet dat Neymar iets breekt.
Nee, laat ze dan ook ff Matuidi aanpakken met zijn rotschop op Onazi. Maar wacht, dat doen ze niet. Maar Seppie vond het wel weer
van Suarez dat hij zijn excuses heeft aangeboden.
Nee, laat ze dan ook ff Matuidi aanpakken met zijn rotschop op Onazi. Maar wacht, dat doen ze niet. Maar Seppie vond het wel weer

Lekker consequent weer dat ze het gaan onderzoeken
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Nogmaals, Neymar had in de 1e wedstrijd in de poulefase al rood moeten hebben in de 1e helft. Brazilië had dat nooit gered tegen Kroatië.vhal schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:59:
Ooooo gut, de Fifa gaat het onderzoeken........wat een farce. Kan natuurlijk niet dat Neymar iets breekt.
Nee, laat ze dan ook ff Matuidi aanpakken met zijn rotschop op Onazi. Maar wacht, dat doen ze niet. Maar Seppie vond het wel weervan Suarez dat hij zijn excuses heeft aangeboden.
Karma is a bitch!
Onderzoek? Onderzoek eerst dat schandalige excuus voor een scheidsrechter in deze wedstrijd en de 1e.
Onderzoek schmonderzoek.
Je weet wel, de wet om Budweiser erdoor te drukken
Das om die Yankees van enige schone vorm van water te voorzien , hadden ze ook in Irak Afganistan
Ik gebruikte het om mijn voeten mee te wassen , na paar dagen in de woestijn
Das om die Yankees van enige schone vorm van water te voorzien , hadden ze ook in Irak Afganistan
Ik gebruikte het om mijn voeten mee te wassen , na paar dagen in de woestijn
Huh? Hij mag toch gewoon niets zeggen? Of neem je daar geen genoegen mee?Ramzzz schreef op zondag 06 juli 2014 @ 08:05:
The umpire (ja,ja, ref) strikes back ...
http://www.theguardian.co...olombia-world-cup-referee
Zuniga wordt niet geschorst voor de Neymar ruggetje.
http://www.telegraaf.nl/t...rvolgt_Zuniga_niet__.html
http://www.telegraaf.nl/t...rvolgt_Zuniga_niet__.html
[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 07-07-2014 18:51 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
offtopic:
Is alleen bij tennis, bij voetbal is het gewoon "referee"
Is alleen bij tennis, bij voetbal is het gewoon "referee"
Er moeten gewoon elektronische hulpmiddelen komen, klaar. We hoeven er ook verder niet over te discussiëren. Volgens mij is 90% van de wereld het ermee eens.
Dit topic is gesloten.