Maar Origi is nog erg jong. Ze kunnen beter wat rustiger aan doen met hem.Goron schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:51:
[...]
Lukaku speelde net zo slecht als Fred. Origi heeft nu al meer kansen gecreerd.
Maar Lukaku heeft schotkracht, en kan ook goed koppen. Met alleen Deze 'kansen' kom je er niet.Goron schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:51:
[...]
Lukaku speelde net zo slecht als Fred. Origi heeft nu al meer kansen gecreerd.
Je kunt als Wilmots wel roepen dat hij uit vorm is, maar met het niet opstellen vind hij die ook niet terug,..
Absoluut, in vorm en fit echt een klasse speler!Martinspire schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:49:
Vind het wel jammer dat Donovan niet meer meedoet in Team USA. Vond ik altijd wel een leuke sympatieke speler
Wissels wil je achter de hand houden voor wanneer je een plan B nodig hebt. Gaat prima zo alleen we zullen zien hoe fysiek de Belgen zijn. Want die Amerikanen houden dit makkelijk vol.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Moet zeggen een van de leukere wedstrijden die ik heb gezien tot dusver. Ik ben nu alleen wel bang dat België zich doodrent en dat de VS er zo een keer voorbij komt.
In ieder geval, als NL-België komt dan staat Oranje in de finale puur omdat wij gewoon wachten tot de tegenstander uitgerend is en dan slaan we toe.

In ieder geval, als NL-België komt dan staat Oranje in de finale puur omdat wij gewoon wachten tot de tegenstander uitgerend is en dan slaan we toe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is een WK, geen competitie. Je moet degene er in zetten wat je denkt dat nu het beste is.tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:52:
[...]
Maar Origi is nog erg jong. Ze kunnen beter wat rustiger aan doen met hem.
Lukaku kan je ook als 'breker' nog brengen. Vind Origi meer overtuigen dan Lukaku dit WK.
De wedstrijd begon aardig maar zakte na 20 minuten behoorlijk in, wordt een lastig 2e bedrijf voor België.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eerste helft gemist, wie is beter tot nu toe? Usa of belgie?
Mja ook spreuken als "ze moeten er nog inkomen" na de 1e wedstrijd zijn bullshit. Het is het WK, er zijn maar 6 wedstrijden tot de finale...Vos schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:54:
[...]
Het is een WK, geen competitie. Je moet degene er in zetten wat je denkt dat nu het beste is.
Lukaku kan je ook als 'breker' nog brengen. Vind Origi meer overtuigen dan Lukaku dit WK.
Vind het leuk om te zien zo. Zie wel snel een doelpunt vallen, al had ik er nu toch wel 1 verwacht eigenlijk.
België heeft het betere spel maar de Amerikanen lijken nog vol in hun energie te zitten.
België is beter maar USA doet het niet slecht
Save favela's children staat er op het shirt van de streaker.
⏩ PVOutput☀️
Die stront irritante autoreclame hebben ze van de buis gehaald/
★ What does that mean? ★
Heb vanaf 24e minuut gekeken, vond er weinig aan, en de acties nu net terug gezien, mja aardig, maar mag geinspireerder.
* Sjah vlucht weg voor een Belg met een hamer
* Sjah vlucht weg voor een Belg met een hamer
Het is eigenlijk net als alle andere achtste finales: de favoriet heeft meeste balbezit en de meeste kansen, maar de underdog laat leuk voetbal zien en krijgt kleine kansjes. Uiteindelijk denk ik dan ook dat België wint, omdat ze meer kansen krijgen en ze hebben de spelers om die kansen af te maken.Goron schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:56:
België is beter maar USA doet het niet slecht
Tot nu toe zijn wel alle groepswinnaars door.
★ What does that mean? ★
Hoe kan je noy 4 reddingen hebben als er 1 schot op doel was?
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 23:03 ]
★ What does that mean? ★
Pas op hoor de taktiek van heel veel teams word zo meteen nog tegen Belgie gebruikt. Belgie maakt het spel maar krijgen ze ook het resultaat? Kan iedereen die niks van voetbal snapt wel mopperen op Nederland en Belgie hun resultaat voetbal. Maar dit is momenteel een hardloop wedstrijd en dat mag de volgende helft niet zo blijven want dan kan het dus echt fout gaan.
Lukaku inbrengen is inderdaad een goed plan. Die heeft nu eindelijk ruimte om goede passen te krijgen. Een keer lukaku die de hardloopwedstrijd wint en het zou een goal moeten zijn. Die jongen kan dat.
Lukaku inbrengen is inderdaad een goed plan. Die heeft nu eindelijk ruimte om goede passen te krijgen. Een keer lukaku die de hardloopwedstrijd wint en het zou een goal moeten zijn. Die jongen kan dat.
Belgie maakt helemaal het spel niet vind ik. Het gaat als een gek op en neer.
Die belgen laten zich meeslepen in dit ritme, dat gaat helemaal fout straks.
Die belgen laten zich meeslepen in dit ritme, dat gaat helemaal fout straks.
★ What does that mean? ★
Corners.MrMonkE schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:01:
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Neem aan dat je die moet afzetten tegen de 8 schoten op doel van de BelgenMrMonkE schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:01:
Alderweireld speelt een fantastische partij. Origi heeft blijkbaar - ook al was ik voorstander om hem op te stellen - te weinig body tegen deze ploeg. Ik verwacht een geprikkelde Lukaku de laatste dertig minuten.
Hazard en Mertens krijgen dubbele dekking, dus wordt het De Bruyne die het spel moet verdelen en de laatste pass moet verzorgen.
Benieuwd!
Hazard en Mertens krijgen dubbele dekking, dus wordt het De Bruyne die het spel moet verdelen en de laatste pass moet verzorgen.
Benieuwd!

Temporiseren is een kunst. Nederland kan dat, België ook?
^^Ha daar is em de schattige belg. En nog lolly's over of zijt ge aan het nagelbijten op de stokskes?
Spelen de Belgen beter dan verwacht voor u? Hoop dat ze winnen met dit voetbal want anders ...
^^Ha daar is em de schattige belg. En nog lolly's over of zijt ge aan het nagelbijten op de stokskes?
Spelen de Belgen beter dan verwacht voor u? Hoop dat ze winnen met dit voetbal want anders ...
[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 23:04 ]
Ik heb niks gezegd Jip
★ What does that mean? ★
België moet de komende 20min wel scoren anders is het denk ik voorbij.
Kom op Duiveltjes.
Kom op Duiveltjes.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
40 minuten rondpassen en dan scoren. Komop!
BBC zegt net dat de Belgische verdediging de beste van het toernooi is.
Okibiki kreeg even een verlamming>
Kain:
De engelsen zijn dan ook in de eerste ronde uitgeschakeld
Kain:
De engelsen zijn dan ook in de eerste ronde uitgeschakeld
[ Voor 51% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 23:07 ]
★ What does that mean? ★
Mertens, klein teringzuigertje van me, ik hoop echt dat hij er 1 inschiet. En Courtois ook want dat is de held van het afgelopen seizoen in Europa wmb. Het maakt me niet uit hoe hij het doet, maar hij verdient faam door te scoren.
Mooie aanval!
Belgie eindelijk wakker
★ What does that mean? ★
Knijp me, ik droom
★ What does that mean? ★
Amai die had er wel in gemogen!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Haha ok misschien moet lukaku er toch maar in dan. Wat een misser
Die Origi vergeet daadwerkelijk te schoppen. Zonde zeg.
Nou nou, België had het zichzelf al gemakkelijker kunnen maken.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

⏩ PVOutput☀️
Denk dat Wilmots gewoon gezegd heeft:
Technisch zijn jullie veel beter met de bal. Gewoon de bal vasthouden en als je hem kwijt bent drie stappen maken en terug af pakken. Belgen laten zich nu niet meer intimideren. Gewoon lekker spelen.
Technisch zijn jullie veel beter met de bal. Gewoon de bal vasthouden en als je hem kwijt bent drie stappen maken en terug af pakken. Belgen laten zich nu niet meer intimideren. Gewoon lekker spelen.
Manneke pis had 'm d'r nog wel in kunnen pissen..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
na kansen komen meer kansen!
Ik heb er maar een Belgisch biertje bij gepakt, misschien dat het helpt

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ze zetten eindelijk druk, en doen niet meer aan het rennen van de yanks mee. eindelijk.
★ What does that mean? ★
Goal kan toch niet lang uitblijven.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Vertongen loopt weer te snel.
Mooie kopbal, beetje zoals die van Fer
spoiler:
maar die scoorde wel 
Ik ben bang voor de USA counter die er dan wel in gaat...
Nou dat scheelt niet eens zoveelvoor zo een bal te nemen
★ What does that mean? ★
Wat komt BE heerlijk de kleedkamer uit. Ik zag zowaar Fellaini iets doen wat strikt genomen niet verkeerd was.
PFoe, 4 dikke mogelijkheden in 2 minuten ofzo..
⏩ PVOutput☀️
Had je nog wat over Vertonghen?
★ What does that mean? ★
Die bruine zijn botterhamen waren niet goed gesneden. Dat schieten moet beter.
Ja Godvertonghen! Shit mijn chrome crashed, He is dead jim. Niet nu!!!!!
[ Voor 61% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 23:17 ]
Jonge jonge.. USA krijgt echt straks 1 kans 1 goal, en dan sta je dan.. uitgeschakeld.
⏩ PVOutput☀️
Vertongen heeft geluisterd naar me, speelt goed nu
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar die Belgen snappen het nu, gewoon continu aflopen op die Amerikaanse keeper, kan niet lang duren voor ie gaat grabbelen en Vertonghen of Origi wel zuiver op het doel richten
Zo, is die even lekkere op dreef zeg. Aanvallend én verdedigend!
Ik mis nooit goals dus ik mag nu NIET naar de wc gaan.
edt: Zusi telkens als ik U zie
edt: Zusi telkens als ik U zie
[ Voor 23% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 23:18 ]
Wordt belgie de schlemiel van de 8e finale?
★ What does that mean? ★
Ik zal je even helpen.Goron schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:18:
Scoor nou eens jongens pfff
Voorlopig wordt er echt niet gescoord.
Meestal helpt dit
★ What does that mean? ★
....Vertonguh!vhal schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:18:
Tjongejonge...
Komop hij moet er ECHT in nu. ECHT ECHT ECHT ECHT. Ik wil die nieuwe reacties naar 20 zodat ik weet dat ik over 3 minuten een doelpunt zie.
Dus nog 20 minuten billen knijpen dan.
Iemand moet mij kunnen vertellen waarom Mertens gewisseld wordt maar Fellaini mag blijven staan.
Wat een sukkel.
★ What does that mean? ★
die Yedlin speelt echt een leuke wedstrijd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dus nog een kwartiertje geduld. En oh Origi is moe en moet naar bedje toe
Zo nonchalant die bal in de voeten van een Amerikaan deponeren
[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 01-07-2014 23:21 ]
Hahahaha Origi! Stom kalf
Zet Lukaku erin, die is zich aan het opwinden nu ze. Die heeft 4 seconden nodig om te scoren.
Zet Lukaku erin, die is zich aan het opwinden nu ze. Die heeft 4 seconden nodig om te scoren.
[ Voor 65% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 23:21 ]
Wat een bal..
★ What does that mean? ★
Dat is ook mijn gedachte en volgens mij ook die van de mensen bij Studio Brasil!mark schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:20:
Als het maar geen verlenging wordt
Wil een keer op tijd pitten
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De bryne moet eens stoppen mijn zijn nichterige aftsandschoten
★ What does that mean? ★
Nee kansen blijven creeren en achter dichthouden, hij moet een keer vallen.
Waar is Giovani waneer je hem nodig hebt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen voor de nabespreking van de wedstrijd. Discussie over de komende kwartfinale tegen Argentinie gebeurt in een apart topic.
Dit topic is alleen voor de nabespreking van de wedstrijd. Discussie over de komende kwartfinale tegen Argentinie gebeurt in een apart topic.