[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik heb echt extreem vaak dat ik iemand de bal ontfutsel en m'n speler vervolgens over de tegenstander struikelt of achter 'm blijft haken. Dan kan je de zojuist bij z'n voeten weggetikte bal dus niet pakken en ben je eigenlijk slechter af omdat een speler van je klem zit en zij de bal weer hebben. Sowieso vind ik dat je spelers erg snel achter andere spelers blijven haken en op de grond vallen.

Er zit trouwens ook een bug in ML bij de transfer-onderhandelingen. Als je een speler als ruilmiddel toevoegt en altijd een tweede ronde doorgaat met onderhandelen, kan je de speler heel goedkoop krijgen. Je ziet in de eerste instantie bijvoorbeeld dat de andere club middelmatig tevreden is over de deal, maar als je dan verder gaat naar bod aanpassen, zie je zo'n fel groen gezichtje. Dan kan je de prijs van de speler bijna altijd omlaag doen naar 10.000 euro (minimumbedrag). En het vreemdste is dat de andere club er vervolgens nog 9000 van maakt ook.

Dit lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 42% gewijzigd door Framoes op 12-12-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-10 19:32
Harribo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:55:
[...]

Nou ik ben daar dus ook achter, dat er lag in myclub zit.
En inderdaad, zondee die lag kan het soms echt genieten zijn.

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die lag ervaren in myclub en niet in andere modi?
Pc versie neem ik aan?
Haha nee niet eens! Ik heb geen bank voor mn pc staan 😉. Ps4 versie.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
WTF , ik stond net online 3 - 1 voor en opeens komt de melding ''Match has been abandoned as you have disconnected you lose !'' 0 - 3 verloren. Kon ik een keer fatsoenlijk zonder lag spelen, krijg je dit. Ben er wel beetje klaar mee online.

[ Voor 26% gewijzigd door Kw4kje op 12-12-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:14
zet bij inst. spelergegevens het soort schot eens op basic en de input lag is weg.
iniedergeval heel goed speelbaar
ik speel op de comp.

[ Voor 8% gewijzigd door eljantie op 12-12-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Dat manual/advanced schot enz. heb ik sowieso uit staan, te waardeloos voor woorden, altijd op basic zetten.

Je moet wel een of andere ninja zijn op de Playstation in ieder geval om daar fatsoenlijk mee te kunnen spelen, ik heb het aantal keer geprobeerd en ongeveer 20% van de tijd lukt het wel met spelen op manual maar ik speel voor m'n plezier en ik beleef geen plezier aan dat extreem moeilijke gedoe.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
eljantie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:46:
zet bij inst. spelergegevens het soort schot eens op basic en de input lag is weg.
Verrek, dat verklaart waarom m'n verdediger in de 16 ineens drie huppels deed en heel laat reageerde ipv de bal wegrossen. Ik heb de instelling voor schoten gisteren veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
eljantie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:46:
ik speel op de comp.
Heb ik hem al staan. Blijft het verschil met passing online met MyClub en andere online wedstrijden.
Ik zie de tegenstander bij MyClub lekker rondtikken en bij mij nemen ze alle ballen aan, maken 3 hupjes en weg bal. Normale online wedstrijden nergens last van, onafhankelijk van hoe goed de spelers zijn. Ik zal ze eens mailen mss..dit klopt niet.

Trouwens raar, ik had wegens verbroken verbindingen (niet mijn schuld) een status C.
Log vandaag in en opeens had ik weer status A. Ik accepteer dat wel :)

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 13-12-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 09:22

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Zou je een wedstrijd willen opnemen ben zo benieuwd naar al die problemen die je hebt.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
http://www.konami.jp/we/online/manual/2015/pc/nl/top.html
mooie handleiding als je die nog niet had
verander pc voor ander spelconsole :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Die lag online in myclub is echt niet te harden bij momenten. Met name het passen en het bewegen van de speler gaat gewoon te traag. Net een paar potjes offline gespeeld en alles gaat vloeiend, maar online moet je gewoon alles halve seconde van te voren anticiperen oid....
Met name het verdeidgen is drama aangezien iedereen blijkbaar spelers als Gotze, Reus, Ibra en ronaldo heeft...

[ Voor 17% gewijzigd door Deruxian op 14-12-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Falastine schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:15:
Zou je een wedstrijd willen opnemen ben zo benieuwd naar al die problemen die je hebt.
Dat zou ik ook wel eens willen zien, dat heb ik al meerdere keren tegen hem gezegd, misschien dat we dan kunnen zeggen, Ja Harribo, je hebt gelijk of Nee Harribo, je kan er gewoon niks van ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Nou het probleem is dat de laatste dagen het probleem weg is. :-) Dus wordt moeilijk video maken.

Ik hoop ook dat het zo blijft. Nu kan ik tenminste plezier beleven aan het spel en mooie aanvallen opzetten.
Hoop niet dat dit het gevolg is van een soort cheat. In mlo pes 2013 was het zo dat de ene dag je spelers wel fit genoeg waren om fatsoenlijk mee te spelen en de andere dag niet. Dus ik ben nog voorzichtig met juichen.

Wat mij opvalt is dat de online communicatie nu ook sneller gaat. Niet meer langdurig wachten bij elk stukje. Konami heeft geluisterd naar de problemen en er wat mee gedaan. Hulde!

Er zitten nog wel een paar onhandige dingetjes in zoals bij het onderscheppen van een bal dat de speler automatisch eerst terugloopt maar veel beter spelen zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 15-12-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow @ nieuwe data pack:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B45v5p_CcAMd_T6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B45v5qBCYAIyw8q.jpg

Ben benieuwd naar Ramsey!

Details:
https://uk.games.konami-e...ES-2015-Data-Pack-2-dated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Harribo schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:29:
Nou het probleem is dat de laatste dagen het probleem weg is. :-) Dus wordt moeilijk video maken.

Ik hoop ook dat het zo blijft. Nu kan ik tenminste plezier beleven aan het spel en mooie aanvallen opzetten.
Hoop niet dat dit het gevolg is van een soort cheat. In mlo pes 2013 was het zo dat de ene dag je spelers wel fit genoeg waren om fatsoenlijk mee te spelen en de andere dag niet. Dus ik ben nog voorzichtig met juichen.

Wat mij opvalt is dat de online communicatie nu ook sneller gaat. Niet meer langdurig wachten bij elk stukje. Konami heeft geluisterd naar de problemen en er wat mee gedaan. Hulde!

Er zitten nog wel een paar onhandige dingetjes in zoals bij het onderscheppen van een bal dat de speler automatisch eerst terugloopt maar veel beter spelen zo.
Dat is toch geen probleem :P echter verwachten we nu wel per direct filmpjes als je weer tegen zoiets aanloopt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ik lees:
The second update file also sees KONAMI faithfully recreate four new stadia for PlayStation®4 and Xbox One™, with Estádio do Morumbi, Saitama Stadium, El Monumental and Estádio Mineirão perfectly reproduced, with the latter exclusive to PlayStation®4 and Xbox One™ systems

Dus geen stadia voor de pc versie als ik het goed begrijp? Lekker weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:40
Alleen de laatste niet geloof ik. De andere 3 wel.

Ik vroeg me af of 1 van jullie die op de PS4 spelen mij zou willen toevoegen om eens een potje te spelen. Kreeg vorige week een berichtje van iemand die over mijn verbinding klaagde, en vandaag kreeg ik een melding dat ik teveel disconnects had en naar B gezet ben, terwijl alles vandaag soepeltjes verliep. Game sinds vandaag ook bedraad, dus latency zou laag moeten zijn. Zou dit graag eens testen, maarja, hoe doe je dat :P Dus als iemand me eens toe zou willen voegen graag. Moet dan wel even kijken wanneer ik kan spelen, wellicht vanavond nog, anders later in de week eens. Mijn ID is: DutchTrickle

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Weet iemand of er een instelling vergelijkbaar is met 'defensive line' uit de vorige delen PES? Bij ML worden er weer de godganse tijd lange ballen over mijn verdediging gegooid en dan ben je 9 van de 10 keer zuur, omdat je verdedigers te langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Je moet nu D-pad naar links of rechts even inhouden, een tel of twee, dan verschuift op de minimap je defensieve linie en kun je deze naar wens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Maverick schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:51:
Alleen de laatste niet geloof ik. De andere 3 wel.

Ik vroeg me af of 1 van jullie die op de PS4 spelen mij zou willen toevoegen om eens een potje te spelen. Kreeg vorige week een berichtje van iemand die over mijn verbinding klaagde, en vandaag kreeg ik een melding dat ik teveel disconnects had en naar B gezet ben, terwijl alles vandaag soepeltjes verliep. Game sinds vandaag ook bedraad, dus latency zou laag moeten zijn. Zou dit graag eens testen, maarja, hoe doe je dat :P Dus als iemand me eens toe zou willen voegen graag. Moet dan wel even kijken wanneer ik kan spelen, wellicht vanavond nog, anders later in de week eens. Mijn ID is: DutchTrickle
Nu ineens weer een A rating 8)7 het zal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:12:
Weet iemand of er een instelling vergelijkbaar is met 'defensive line' uit de vorige delen PES? Bij ML worden er weer de godganse tijd lange ballen over mijn verdediging gegooid en dan ben je 9 van de 10 keer zuur, omdat je verdedigers te langzaam zijn.
Ik weet niet of je dit negatief bedoeld. Geeft wel aan dat de "catch-up bug" van afgelopen versies opgelost is, waarbij je met Messi nog bijna ingehaald werd door Mertesacker. Nu is het realistischer. :Y
Deruxian schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:43:
Je moet nu D-pad naar links of rechts even inhouden, een tel of twee, dan verschuift op de minimap je defensieve linie en kun je deze naar wens instellen.
Dit is echter wel eenmalig volgens mij. Als je het blijvend wilt, moet je voor zover ik weet gewoon in game plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:18:
[...]

Ik weet niet of je dit negatief bedoeld. Geeft wel aan dat de "catch-up bug" van afgelopen versies opgelost is, waarbij je met Messi nog bijna ingehaald werd door Mertesacker. Nu is het realistischer. :Y

[...]

Dit is echter wel eenmalig volgens mij. Als je het blijvend wilt, moet je voor zover ik weet gewoon in game plan zijn.
De catch up bug werkte in ML alleen tegen me. De spits van de tegenstander haalde ik met m'n verdedigers nooit meer in. Maar dat catch up is er volgens mij wel uit. Je komt makkelijker los van de verdediging.

Het is helaas wel zo dat m'n verdedigers vaak erg hoog staan en dan is een lange bal funest. In het game plan kan ik niks vinden, hoewel 'possession game' iets beter is ten opzichte van 'counter attack'. Helaas verandert dat meer dan alleen hoe hoog je cv's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:27:
[...]

De catch up bug werkte in ML alleen tegen me. De spits van de tegenstander haalde ik met m'n verdedigers nooit meer in. Maar dat catch up is er volgens mij wel uit. Je komt makkelijker los van de verdediging.

Het is helaas wel zo dat m'n verdedigers vaak erg hoog staan en dan is een lange bal funest. In het game plan kan ik niks vinden, hoewel 'possession game' iets beter is ten opzichte van 'counter attack'. Helaas verandert dat meer dan alleen hoe hoog je cv's staan.
Je kan toch gewoon in de opstelling je CV's verder naar achteren zetten? En dat dan gewoon opslaan in de opstelling voor Possession of counter of wat je wilt. Had ik bij mij ook last van, vooral online dat m'n verdedigers erg ver naar voren stonden en met een hoge steekbal daardoor vaak de spits van de tegenstander richting goal kon sjokken, nog ff kopje thee drinken en z'n aambeien aanstippen voordat die de bal in de kruising roste.

Vervolgens gewoon m'n verdediging verder naar achteren gezet en het was al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Heb dat vooral opgelost door de spits in de dubbele mandekking te zetten. Kans dat ie dan zomaar alleen voor de goal komt te staan is een stuk kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:22:
[...]

Je kan toch gewoon in de opstelling je CV's verder naar achteren zetten? En dat dan gewoon opslaan in de opstelling voor Possession of counter of wat je wilt. Had ik bij mij ook last van, vooral online dat m'n verdedigers erg ver naar voren stonden en met een hoge steekbal daardoor vaak de spits van de tegenstander richting goal kon sjokken, nog ff kopje thee drinken en z'n aambeien aanstippen voordat die de bal in de kruising roste.

Vervolgens gewoon m'n verdediging verder naar achteren gezet en het was al een stuk beter.
Volgens mij staan die van mij al in de 16 bij de opstelling. Ze komen gewoon ver naar voren, waardoor counteren (met de perfecte lange ballen van de AI) wel erg makkelijk wordt.
Maverick schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:36:
Heb dat vooral opgelost door de spits in de dubbele mandekking te zetten. Kans dat ie dan zomaar alleen voor de goal komt te staan is een stuk kleiner
Ik ga dat maar eens proberen. Geen problemen met een tweede spits of aanvallende middenvelder die dan ineens alle vrijheid heeft?

• dannbla
  • Laatst online: 29-09 13:15

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb het idee dat het spel beter speelt sinds de laatste patch. Net iets meer gevoel van controle tijdens wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Online word ik soms gek van de tegenstanders die 90 minuten lang druk zetten en overal tussen zitten.
Vooral als je een bal aan wil nemen zitten ze er al direct kort op. Aan de andere kant als de tegenstander in de aanval is, staan mijn spelers vaak op een paar meter afstand.

Hoe kan dit? En hoe gaan jullie daar mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
HwKok schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:23:
Online word ik soms gek van de tegenstanders die 90 minuten lang druk zetten en overal tussen zitten.
Vooral als je een bal aan wil nemen zitten ze er al direct kort op. Aan de andere kant als de tegenstander in de aanval is, staan mijn spelers vaak op een paar meter afstand.

Er blijft wel uiteraard iets van cheat ai inzitten. Probeer het een andere dag/avond, kan zijn dat het beter gaat.
Vergeet ook niet dat bij MyClub alles in orde moet zijn of de spelers reageren niet goed. Dus fitheid en voldoende manager capaciteiten voor het team.
Zodra je spelers niet meteen door kunnen passen door wat voor reden dan ook, kan je het tegen goede teams wel vergeten.

Ik doe er niets aan maar ik moet zeggen dat dit mij niet meer zoveel overkomt, wel dat mannetjes niet gedekt worden terwijl ik dat wel aangegeven heb of een Robben wat loopt te springen met een bal.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 19-12-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoe komt iedereen trouwens aan al die topspelers. Begrijp dat je dan een zwart balletje moet trekken? Was begonnen met myclub en kreeg toen een UEFA top speler (Neuer). Nu al een keer of 6 10.000 betaald en alleen maar +/-75 spelers gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
HwKok schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:23:

Mark settings! Ik probeer alle aanvallend ingestelde spelers van de tegenstander iig te dekken met minimaal 1 mannetje. Dan staat er bijna altijd wel één dicht in de buurt als hij de bal aangespeeld krijgt. Vervolgens met vierkantje (of wat het rondje, ben even in de war) druk zetten met teamgenoten en met de speler die je controleert de weg naar het doel versperren.

Verhaal hierboven over cheat AI is een beetje kul. Online heb je hier helemaal niets mee te maken. Leuk dat buzz-woord, wellicht de oorzaak eens gewoon in je spel zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Maverick schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:19:
[...]

Verhaal hierboven over cheat AI is een beetje kul. Online heb je hier helemaal niets mee te maken. Leuk dat buzz-woord, wellicht de oorzaak eens gewoon in je spel zoeken.
Zeggen dat cheat ai kul is, is kul.
Maar zoek het eerst idd in je eigen spel en onderhoud van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Harribo schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:13:
[...]

Zeggen dat cheat ai kul is, is kul.
Maar zoek het eerst idd in je eigen spel en onderhoud van je team.
Man, je speelt helemaal niet tegen de AI als je online speelt. Degene waartegen je speelt heeft dezelfde factoren waar hij rekening mee moet houden als jij. Om dan van een cheat AI te spreken als je verliest slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Maverick schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:29:
[...]
Man, je speelt helemaal niet tegen de AI als je online speelt
Denk je dat werkelijk? Maakt niet uit, ook online wordt er gecheat door het spel.
Alleen in PES 2015 valt het mee gelukkig. Je moet gewoon zorgen dat je goed speelt en vooral ook je team fit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een grafspel is het toch ook online. Geen reet veranderd, zo crap speelde het op de ps2 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Harribo schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:17:
[...]

Denk je dat werkelijk? Maakt niet uit, ook online wordt er gecheat door het spel.
Alleen in PES 2015 valt het mee gelukkig. Je moet gewoon zorgen dat je goed speelt en vooral ook je team fit hebt.
Er zit inderdaad wel degelijk een groot AI aspect in online spelen, of je nou 1 tegen 1 of 2 tegen 2 speelt, je kan nooit alle mannetjes tegelijk besturen en hoe je AI bediende spelers spelen, positioneren etc. hangt ook vooral van het verloop van de wedstrijd af, uit of thuis, fitheid enz. Als je 2-0 achter komt merk je dat spelers, zowel zelf bestuurd als AI beduidend minder gaan spelen. Scoor je vervolgens 2-1 dan gaan ze ineens weer beter spelen. Dat is ook logisch.

Wat me overigens van de AI opvalt als je tegen de computer speelt is me wel duidelijk geworden dat hoe hoger het niveau wat je instelt, hoe sterker en feller de tegenstander is maar dat is niet erg, wat soms wel ergernis oplevert is dat bij je eigen team dan: Alle hoge ballen/kopduels verloren gaan (ook met grote speler tegen kleine speler), dat alle afvallende ballen voor de tegenstander zijn, dat je AI mannetjes standaard een meter of 2 verder van hun man af staan waardoor de computer een seconde of 2 meer heeft om de bal aan te nemen en er wat mee te doen.

Ook merk je dat, vooral als je echt tegen top teams speelt zoals PSG, Barca, Real, Bayern is dat je regelmatig situaties hebt dat je met 3 man tegelijk de bal afhandig probeert te maken van de spits maar dat hij op het oog redelijk eenvoudig door kan lopen en van buiten het strafschop gebied de bal vervolgens de kruising in rost, soms niet eens maar het is ook overduidelijk dat de keeper een stuk trager duikt en soms lijkt ie pas te duiken op het moment dat de bal er al langs gaat.

Dat gezegd hebbende, als je dan op Superster met een B team van een topteam weet te winnen, dan geeft dat wel voldoening :)

Meestal kost me dat wel een stuk of 3 gele kaarten of soms ook rode kaarten (die je overigens op Superster ook veel sneller krijgt dan op topspeler of daar onder).

Cheaten vind ik het echter niet, van de week verloor Ajax ook kansloos in de beker van Vitesse, kan gebeuren een keer en op Superster heb je nu eenmaal snel allerlei variabelen tegen je. Bovendien is de AI op superster gewoon enorm accuraat, alles komt aan en ze schieten bijna standaard op de goal en buiten bereik van je keeper. Als je daar niet tegen kan moet je een niveautje lager zetten (hoewel dat bij mij vaak betekend dat ik 4 a 5-0 win, ook saai).

Als ik online ga spelen, speel ik eerst een paar potjes tegen de computer op superster, dan lijkt online ineens een stuk makkelijker kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik vraag me wel eens af of de developers van PES fans zijn van Liverpool, want om een of andere reden heb ik het altijd extreem moeilijk tegen Liverpool in ML.

Ik kan gelijk spelen tegen Barca, winnen van United, City en Chelsea, maar de aanvallers van Liverpool lopen altijd door m'n verdediging heen alsof die er niet staat, winnen elk duel, pakken constant ballen af, etc.

Dit viel me in de vorige edities overigens ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen erg veel lag en soms wordt de verbinding verbroken met tegenstander. Weet iemand waar het aan kan liggen.heb geen poorten ofzo open staan alles is gewoon standaard en via kabel.heeft het altijd gedaan tot paar dagen geleden.is op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 09:22

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Framoes schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:41:
Ik vraag me wel eens af of de developers van PES fans zijn van Liverpool, want om een of andere reden heb ik het altijd extreem moeilijk tegen Liverpool in ML.

Ik kan gelijk spelen tegen Barca, winnen van United, City en Chelsea, maar de aanvallers van Liverpool lopen altijd door m'n verdediging heen alsof die er niet staat, winnen elk duel, pakken constant ballen af, etc.

Seabass de vroegere pes producer gaf wel altijd aan dat Liverpool zijn team was. Hier zie je hem zelf spelen..

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:39
Vergeef me, het is waarschijnlijk al tig keer langsgekomen maar ik ben na vele jaren van plan om PES weer op te pakken en wel op de PS3. De laatste PES op een console was voor mij PES3, dus dat is al even geleden. Op de PC had je altijd fantastische option files, maar ik heb geen idee wat de situatie voor PS3 is. Ik wil graag in elk geval met eredivisie teams en EPL en eventueel als het kan met Championship teams kunnen spelen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Speelt wel lekker online, stikt helaas weer van de quitters.

1 minpunt heb ik nog : als je wilt verdedigen en met de cursor een man wilt pakken, pakt hij bijna altijd meteen de verkeerde man waardoor je te laat bent om goed te verdedigen...

Verder is het leuk spelen. Afgezien van bovenstaande is het vaak mijn eigen dommigheid als ik verlies.
Hoop dat het zo blijft, dat spelers gewoon normaal blijven reageren op knoppen. Want bij dit spel moet je stappen vooruit denken en als je bijna nooit in 1x kan overspelen door een lag dan wordt het onmogelijk om wedstrijden te winnen.

Dit spel is zoveel beter dan FIFA, er zit tenminste actie in.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 21-12-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dr. Strangelove schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:37:
Vergeef me, het is waarschijnlijk al tig keer langsgekomen maar ik ben na vele jaren van plan om PES weer op te pakken en wel op de PS3. De laatste PES op een console was voor mij PES3, dus dat is al even geleden. Op de PC had je altijd fantastische option files, maar ik heb geen idee wat de situatie voor PS3 is. Ik wil graag in elk geval met eredivisie teams en EPL en eventueel als het kan met Championship teams kunnen spelen.
Voor de PS3 zijn er genoeg option files. Ik gebruik zelf de Wonderland OF en die heeft EPL, Championship, Ligue 1 & 2, Serie A & B, La Liga & Liga Adelante, Bundesliga en nog wat Aziatische competities.

http://www.pes-patch.com/...nd-option-file-v1-00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Nog een vraag: hoe kan ik zien bij MyClub welke spelers van mijn team het meeste heeft gescoord etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Deruxian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:03:
Hoe komt iedereen trouwens aan al die topspelers. Begrijp dat je dan een zwart balletje moet trekken? Was begonnen met myclub en kreeg toen een UEFA top speler (Neuer). Nu al een keer of 6 10.000 betaald en alleen maar +/-75 spelers gekregen....
Kwestie van een beetje geluk maar je kan geloof ik t/m 25 dec ofzo een topzaakwaarnemer gebruiken oid? anyway dat had ik gedaan en dan kan ie alleen zwarte balletjes trekken idd. Ik had ook geluk dat ik daarna nog een zwarte bal trok waar Robben uit kwam 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:41:

Ik vind het in 2015 wel meevallen maar dat zal ook wel komen omdat Suarez nu bij Barca speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:20:
[...]

Kwestie van een beetje geluk maar je kan geloof ik t/m 25 dec ofzo een topzaakwaarnemer gebruiken oid? anyway dat had ik gedaan en dan kan ie alleen zwarte balletjes trekken idd. Ik had ook geluk dat ik daarna nog een zwarte bal trok waar Robben uit kwam 8)
Ik heb Ronaldo gekregen via die code en daarna was het beste waar die 10.000GP zaakwaarnemer mee kwam Tiote (Newcastle, 79 OVR). Die topzaakwaarnemer kan geloof ik spelers regelen die bij de laatste update een "nieuw" gezicht hebben gekregen.
1nsane schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:22:
[...]

Ik vind het in 2015 wel meevallen maar dat zal ook wel komen omdat Suarez nu bij Barca speelt.
Het valt me gewoon al een paar jaar op. Dit jaar loopt Balotelli overal doorheen alsof het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:48:
[...]

Ik heb Ronaldo gekregen via die code en daarna was het beste waar die 10.000GP zaakwaarnemer mee kwam Tiote (Newcastle, 79 OVR). Die topzaakwaarnemer kan geloof ik spelers regelen die bij de laatste update een "nieuw" gezicht hebben gekregen.
[...]

Het valt me gewoon al een paar jaar op. Dit jaar loopt Balotelli overal doorheen alsof het niks is.
Ik heb nog niet zo veel tegen Liverpool gespeeld dit jaar, maar verloren heb ik nog niet van ze. Je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben hoor. Zo was in 2013 dacht ik (of begin 2014) PSG bijvoorbeeld ook bijna onverslaanbaar.

Wat ik van 2014 wel leuk vond was dat je met B teams (Benfica, Galatasaray etc. beetje dat niveau) ook prima uit de voeten kon tegen de topteams. Ook online, ik speel vaak tegen een maat van me online 1 tegen 1 en hij heeft al menig controller door de kamer gesmeten omdat ie weer 3-0 verloor met Real van Galatasaray.

Ik heb nog te weinig gespeeld om echt te kunnen concluderen of het wel of niet zo is in 2015 maar dat vond ik altijd wel leuk, dat motiveert je om niet altijd de gebruikelijke 4 a 5 topteams te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe vind ik MyTeam best frustrerend. Ik heb een aardig team, maar tegen teams met Robben, Ibra, Messi, Ribéry, etc. kan ik vaak niet op. Ik krijg via de agents geen enkele topper. M'n beste speler kreeg ik via een top agent voor 10.000 GP met een zwarte bal: Tadic!

Als je zulke spelers krijgt bij top agent met zwarte bal, hoe moet je dan aan de échte toppers komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:19:
Tot nu toe vind ik MyTeam best frustrerend. Ik heb een aardig team, maar tegen teams met Robben, Ibra, Messi, Ribéry, etc. kan ik vaak niet op. Ik krijg via de agents geen enkele topper. M'n beste speler kreeg ik via een top agent voor 10.000 GP met een zwarte bal: Tadic!

Als je zulke spelers krijgt bij top agent met zwarte bal, hoe moet je dan aan de échte toppers komen?
Kwestie van een beetje geluk/pech. Ik had via de topzaakwaarnemer Ramos en Robben getrokken. Omdat ik al aardig wat munten en GP had verzameld had ik nog een paar keer toptransfers gedaan maar toen kreeg ik ook een paar speler van rond de 75 uit een zwarte bal.

Gewoon kwestie dan van veel spelen en GP / munten verzamelen, dan kan je weer zo'n transfer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:19:
[...]

Ik heb nog niet zo veel tegen Liverpool gespeeld dit jaar, maar verloren heb ik nog niet van ze. Je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben hoor. Zo was in 2013 dacht ik (of begin 2014) PSG bijvoorbeeld ook bijna onverslaanbaar.

Wat ik van 2014 wel leuk vond was dat je met B teams (Benfica, Galatasaray etc. beetje dat niveau) ook prima uit de voeten kon tegen de topteams. Ook online, ik speel vaak tegen een maat van me online 1 tegen 1 en hij heeft al menig controller door de kamer gesmeten omdat ie weer 3-0 verloor met Real van Galatasaray.

Ik heb nog te weinig gespeeld om echt te kunnen concluderen of het wel of niet zo is in 2015 maar dat vond ik altijd wel leuk, dat motiveert je om niet altijd de gebruikelijke 4 a 5 topteams te kiezen.
Ik speel PL, dus ik kom ze elk seizoen 2 of 3 keer tegen. Je kan overigens wel winnen van topteams met B-teams. Dat maakt het spel ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:26:
[...]

Ik speel PL, dus ik kom ze elk seizoen 2 of 3 keer tegen. Je kan overigens wel winnen van topteams met B-teams. Dat maakt het spel ook leuk.
Oke, mooi om te weten, ik heb nog te weinig gespeeld om die conclusie te kunnen trekken maar de voortekenen van de potjes die ik heb gespeeld met B teams waren goed. :-)

2015 begint me steeds meer te bekoren, zoals gebruikelijk was het weer even wennen ten opzichte van het vorige deel (gameplay en vooral ook de menu structuren) maar tot nu toe zeer tevreden!

Wat me vooral aan de gameplay opvalt is dat je nog meer dan ooit moet opletten dat je niet te veel gaat sprinten met de bal maar ook het afjagen van de tegenstander, zeker op superster. Dat kost je gewoon zo veel stamina dat je na een helft al beter je hele elftal kan wisselen als je continu afjaagt en bovendien zitten tegenstanders je dan veel sneller in je nek.

Wat ik wel echt verreweg de grootste verbetering vind is de AI van je medespelers als je in de aanval bent (zoals ik eerder al postte, vooral op Superster doen je medespelers wel regelmatig onlogische dingen zoals op 2 meter afstand dekken bij balbezit tegenstander, maar dat is ook mijn inziens een poging om het moeilijker te maken). Als je op de vleugels de bal hebt dan zie je zo 1 of 2 spelers de ruimte zoeken, heerlijk!

Wat nóg fantastischer is, als je bijvoorbeeld met z'n tweeën speelt en je probeert met je speler ruimte te creëren voor de man met de bal, dan zie je ook een speler die de computer voor je bestuurt de ruimte zoeken waardoor de eindpass veel vaker goed aan komt.

[ Voor 45% gewijzigd door 1nsane op 22-12-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
De digital download is bezig, nu nog met de demo aan de slag. Ik speel op regular en ik moet zeggen dat het spel wel enorm verbeterd is sinds 2010, de laatste versie die ik gespeeld heb in enige mate. Wel een beetje jammer is dat verdedigers, in elk op regular, makkelijk fouten maken, ik heb al heel wat goals gemaakt door met mijn spits de laatste man aan te laten vallen, die zich vervolgens totaal de kaas van het brood laat eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:04:
De digital download is bezig, nu nog met de demo aan de slag. Ik speel op regular en ik moet zeggen dat het spel wel enorm verbeterd is sinds 2010, de laatste versie die ik gespeeld heb in enige mate. Wel een beetje jammer is dat verdedigers, in elk op regular, makkelijk fouten maken, ik heb al heel wat goals gemaakt door met mijn spits de laatste man aan te laten vallen, die zich vervolgens totaal de kaas van het brood laat eten.
Ga dan maar een keer op superster spelen, dan zijn de rollen omgedraaid ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:17:
[...]

Ga dan maar een keer op superster spelen, dan zijn de rollen omgedraaid ;-)
Inderdaad, op superster lukt het je echt niet om zomaar even de bal van een verdediger af te pakken. Dan wordt het meer een rondo, waarbij jij de man in het midden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:25:
[...]

Inderdaad, op superster lukt het je echt niet om zomaar even de bal van een verdediger af te pakken. Dan wordt het meer een rondo, waarbij jij de man in het midden bent.
Net als dat je soms er met 3 man nog niet in slaagt om hun spits de bal afhandig te maken die dan vervolgens de bal door het net heen de kruising in rost terwijl de keeper pas lijkt te duiken als de bal alweer op de middenstip ligt >:)

Zonder dollen, bovenstaande komt slechts sporadisch voor maar het geeft maar aan hoe perfectionistisch je moet spelen om op superster te winnen, houdt t wel spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat ook nog wel even genoemd mag worden is de verbetering van de keepers tov de vorige delen. Editie 2015 heeft veruit de beste keepers die ik ooit gezien heb in een voetbalspel. Schitterende saves worden afgewisseld met soms wat klungelige reddingen van mindere goden die een duikend (2*schietknop) schot met een scheenbeen pareren. Ook schatten ze vaak goed in wanneer ze een bal kunnen laten gaan. Het uit laten komen van een keeper op een doorgebroken speler is ook (terecht!) niet meer zonder risico want grote kans dat hij de aanvaller schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Framoes schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:00:
[...]

Voor de PS3 zijn er genoeg option files. Ik gebruik zelf de Wonderland OF en die heeft EPL, Championship, Ligue 1 & 2, Serie A & B, La Liga & Liga Adelante, Bundesliga en nog wat Aziatische competities.

http://www.pes-patch.com/...nd-option-file-v1-00.html
Thanks, maar de download links zijn behoorlijk brak, de een doet het niet en de andere loopt steeds vast, ik kan er ook geen torrent van vinden helaas en je mag slechts 1 keer per uur proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:09:
[...]

Thanks, maar de download links zijn behoorlijk brak, de een doet het niet en de andere loopt steeds vast, ik kan er ook geen torrent van vinden helaas en je mag slechts 1 keer per uur proberen :(
Kan zo thuis even een wetransfer proberen. Stuur ik de link via dm. Moet ik wel even kijken of ik de bestanden nog op m'n laptop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dat zou super zijn, inmiddels weer twee mislukte pogingen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
via die pespatch website moet er toch wel een goeie te downloaden zijn? Voor mij was het geen probleem in ieder geval..

Gisteren weer even met een maat de hele avond PES gespeeld, slechts 1x gelijk gespeeld en de rest alles gewonnen, offline CL en aantal online potjes.

Wat ik wel nog steeds mis is het score systeem voor losse online potjes. Dan kon je ook ten minste filteren op punten zodat je niet tegen heel lage of heel hoge tegenstanders komt. Misschien heeft Konami dat gedaan om het aantal lag-cheaters en quitters te verminderen, op zich werkt dat natuurlijk wel want als je een keer een potje verliest kost het je geen punten.

Ik heb echter (en ik wil niet opscheppen) vaak dat ik tegen een tegenstander speel die duidelijk minder is en die speel ik dan compleet van de mat met 6-0 ofzo, wel leuk hoor maar ik wil ook wel eens uitgedaagd worden online.

Meestal speel ik eerst een paar offline potjes op superster wat moeilijk is maar dan is online 1 vs. 1 of 2 vs. 2 ineens wel heel makkelijk.

Met Myclub het zelfde verhaal, ik ben daar net mee begonnen en zit in divisie 12 maar wat ik tot nu toe gespeeld heb won ik met 2 vingers in m'n neus. Misschien als ik het vaker speel en in hogere divisies kom dat het moeilijker wordt maar afgezien van tegen de computer op superster heb ik het nog totaal niet moeilijk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Hmpf... Wonderland patch geinstalleerd maar ik krijg de melding 'unable to load another users data' oid. Iemand hier ervaring mee? Ik ben alles aan het deleten en opnieuw aan het installeren.

Files zitten op een schone memory stick in Wonderland / PS3 / SAVEDATA / folders.

Installatie via de Save data utility.

Ik heb gepatched naar 1.02 nadata ik de Wonderland patch geinstalleerd heb, kan dat het issue zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Ik weet niet of je de datafile hebt mee gekopieerd? dat moet je namelijk niet doen, je kan beste ook even een tutorial opzoeken want je moet ook een of andere file van de stick wel kopieren maar dan terug kopiëren naar de stick en dan weer terug naar de PS3 anders kan je geen cups saven ofzo en krijg je ook foutmeldingen.

Ik heb wel een andere option file dan jij maar zou best kunnen dat het voor de wonderland patch ook geldt dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Opnieuw geprobeerd, geen soelaas.

De installatie-instructie maakt geen melding van files die je wel of niet moet copieren. Begrijp er geen moer van. Welke option file gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:56:
Opnieuw geprobeerd, geen soelaas.

De installatie-instructie maakt geen melding van files die je wel of niet moet copieren. Begrijp er geen moer van. Welke option file gebruik jij?
http://www.scribd.com/doc...stallation-Manual-for-PS3

Je moet deze even doornemen. Aan het eind staat een truc om het spel te laten denken dat de edit file van jou is en dan zou die error weg moeten zijn. Nooit de system data overschrijven trouwens.

In het begin van de tutorial staat iets over een bestand uit de OF verwijderen, maar dat bestand zit er tegenwoordig niet meer in. Het is een update van de tutorial van vorig jaar, toen dat te verwijderen bestand blijkbaar wel bij de OF zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Framoes schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:53:
[...]

http://www.scribd.com/doc...stallation-Manual-for-PS3

Je moet deze even doornemen. Aan het eind staat een truc om het spel te laten denken dat de edit file van jou is en dan zou die error weg moeten zijn. Nooit de system data overschrijven trouwens.

In het begin van de tutorial staat iets over een bestand uit de OF verwijderen, maar dat bestand zit er tegenwoordig niet meer in. Het is een update van de tutorial van vorig jaar, toen dat te verwijderen bestand blijkbaar wel bij de OF zat.
Dus dat inderdaad, die system data zat er bij mij inderdaad ook niet in bij de option file dus ook niet overschreven, die truc die jij bedoelt is inderdaad dat je de edit file eerst van de stick naar de PS moet kopieren, dan van de stick verwijderen en van de PS3 naar de stick kopieren en dan weer van de stick naar de PS3 (weer overschrijven dus).

Ik denk dat dat het probleem veroorzaakt bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik begrijp er echt niks van...

- Alles files verwijderd van de PS3.
- Alles opnieuw gecopieerd. Er zit geen edit file in de pack dus dat lijkt niet van toepassing.
- Bij het opstarten krijg ik de melding dat de option file niet geladen kan worden omdat hij van een ander is. Vervolgens zegt hij ook dat de system data niet gelezen kan worden en dat die overschreven moet worden. Vervolgens mekkert hij ook dat een data pack opnieuw gedownload moet worden, dat heb ik ook al twee keer gedaan. Daarna heb ik gewoon weer alle standaardnamen, blijkbaar wordt de OF data gewoon niet herkend of genegeerd.

Erg frustrerend allemaal. Ik durf ook niet echt te gaan spelen omdat het hele proces zo onbetrouwbaar lijkt te zijn dat ik bang ben al mijn progress te verliezen...

Ben nu maar een andere OF aan het downloaden.

Edit: Hij zegt nu dus elke keer met opstarten 'Edited data unable to load because data is from different version. download new contents to updata data.' Ik zie nu dat ik de data pack nog niet had gedownload, die is nu dus bezig.

Edit2: Succes! Nadat beide Konami updates zijn geinstalleerd werkt het wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-12-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Top! Ik zat nog te denken, hier in nl hebben we de BLES versie maar in andere landen BLUS ofzoiets, daar kan het ook nog door zijn gekomen dat je de verkeerde had naar goed dat het werkt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ja te maf gewoon dat het zo lastig was... voel me niet tweak-waardig :( Het hielp niet dat mijn brakke internetverbinding er weer een paar keer uitknalde waardoor ook deze updates een drama waren. Maar goed, ik kan eindelijk met Norwich City spelen ipv Norfolk City :)

Verder een overdaad aan features voor iemand die in PES6 is blijven hangen... het is me nog niet helemaal duidelijk wat myClub doet wat de ML niet doet en vice versa, of Become a Legend. Eerst maar eens het WK herspelen met Oranje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:09:
Ja te maf gewoon dat het zo lastig was... voel me niet tweak-waardig :( Het hielp niet dat mijn brakke internetverbinding er weer een paar keer uitknalde waardoor ook deze updates een drama waren. Maar goed, ik kan eindelijk met Norwich City spelen ipv Norfolk City :)

Verder een overdaad aan features voor iemand die in PES6 is blijven hangen... het is me nog niet helemaal duidelijk wat myClub doet wat de ML niet doet en vice versa, of Become a Legend. Eerst maar eens het WK herspelen met Oranje :D
Myclub is meer dat je een team selecteert en dit zo sterk mogelijk maakt en verschillende soorten wedstrijden kan spelen (online, offline, toernooi etc) en je kan dan met GP en myclub munten bijvoorbeeld spelers of trainers aantrekken terwijl master league volgens mij nu alleen offline is, myclub is dus de online variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:18
Heb pes net gekocht op ps4 maar als ik openingswedstrijd gespeeld heb gaat hij niet naar het menu. Kan alleen overnieuw beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:47:
Heb pes net gekocht op ps4 maar als ik openingswedstrijd gespeeld heb gaat hij niet naar het menu. Kan alleen overnieuw beginnen??
Nog bezig met downloaden. Als je options drukt in home menu dan kan je het zien hoe ver hij is.

• Harribo
  • Nu online
Stikt weer van de quitters online. En het is nu zo dat als je gequit wordt, je gewoon de wedstrijd kan verliezen terwijl je flink voorstond...

Verder speelt het wel lekker

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Online gaat het matige qua verbinding inderdaad. Elke keer als hij lang bezig is om een tegenstander te zoeken is er gigantisch veel lag...

• dannbla
  • Laatst online: 29-09 13:15
nickdew schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:47:
Ja, nee, dit is het hele spel |:(

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Monda
  • Laatst online: 09-10 19:32
Zijn er meer mensen die niet kunnen connecten met de pes2015 server? Kan niet in myClub komen..
Edit: Zie dat psn down is. ...

[ Voor 14% gewijzigd door Monda op 25-12-2014 22:46 ]

PSN: Mondaatje

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06
http://www.ign.com/articl...rk-and-xbox-live-are-down

en bij EA is ook vanalles down (pc).

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Waarom moet ik steeds tegen de Balkan spelen? Het stikt van de Turken online lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06
Heb eens een online match geprobeert (quickmatch), de inputlag was enorm (0.5 sec bijna). Is dat normaal of is de tegenstander dan op grote afstand?

[ Voor 4% gewijzigd door TiezZ_BE op 26-12-2014 15:37 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kansloos grafspel is dit ook als je speelt met lag. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat dit nog kan in de huidige tijd. Laat die prutsers met een isdn-verbinding lekker tegen elkaar spelen. Als ik in slomotion wil spelen doe ik mijn tv wel in een trage stand. Grafspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
ik speel het spel nu al 13 jaar op de pc vrijwel alleen online gemiddeld 5000 potjes per jaar .
vorig jaar op de ps3 geprobeerd maar geen succes.
dit jaar weer op de pc maar wat valt het vies tegen online.
het lijk wel of ik 8 van de 10 tegen potjes tegen een cheater speel.
vroeger was dat 4 van de 10 uit mijn ervaring .
en de verbinding is ook meestal niet alles, ik heb een glasvezel met een ping van 3ms,moet toch goed zijn.
tegen mijn zoon spelen gaat dan wel weer zeer goed (ben al weer 54). maar daar koop ik het spel niet voor.
zo dat moest ik ook even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
eljantie schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:16:
ik speel het spel nu al 13 jaar op de pc vrijwel alleen online gemiddeld 5000 potjes per jaar .
vorig jaar op de ps3 geprobeerd maar geen succes.
dit jaar weer op de pc maar wat valt het vies tegen online.
het lijk wel of ik 8 van de 10 tegen potjes tegen een cheater speel.
vroeger was dat 4 van de 10 uit mijn ervaring .
en de verbinding is ook meestal niet alles, ik heb een glasvezel met een ping van 3ms,moet toch goed zijn.
tegen mijn zoon spelen gaat dan wel weer zeer goed (ben al weer 54). maar daar koop ik het spel niet voor.
zo dat moest ik ook even kwijt
Ps3 was vorig jaar zeker in het begin drama maar nu hebben ze dat prima op orde! En cheaten, dat valt wel mee hoor, je moet denk ik meer wennen aan het spel zelf want het speelt wel wezenlijk anders dan vorige delen!

Vroeger was ik (bij dit deel in het begin ook) snel geneigd om op de bal te gaan afjagen maar dan is na 1 helft je team helemaal gaar en verlies je zo.

Ik heb echt moeten leren meer de bal aan je tegenstander te laten op hun helft en alleen op de juiste momenten proberen te jagen en af te pakken, ook op snelheid willen aanvallen is lang niet meer zo effectief, soms even wat meer lopen ipv rennen geeft je medespelers (waarvan de AI duizend keer beter is dan vroeger) de kans om mee op te komen en positie te kiezen of diep te gaan zodat je een steekbal of pass kan geven die ook aan komt.

Omdat tegenstanders dat vaak wél doen lijkt het alsof ze cheaten omdat ze op lager tempo toch heel je verdediging en middenveld aan gort spelen terwijl jij je het schompes rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 02:32:
Wat een kansloos grafspel is dit ook als je speelt met lag. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat dit nog kan in de huidige tijd. Laat die prutsers met een isdn-verbinding lekker tegen elkaar spelen. Als ik in slomotion wil spelen doe ik mijn tv wel in een trage stand. Grafspel
Als je dit spel online met lag speelt, dan kan je net zo goed niet spelen. Je kunt dan eigenlijk nooit winnen.

Ik heb er hier op de pc geen last meer van.
Vergeet niet dat bij myclub al je spelers fit moeten zijn, anders wordt het ook onspeelbaar.
Ik win de meeste potjes en verlies er ook wel wat. Ik zie ook cheat ai erin zitten
maar mondjesmaat. Spelers die over ballen heenlopen en zo.
Leer met geduld opbouwen, dat betaalt zich uit

Ik kom trouwens tegenwoordig topteams tegen met Ronald, Ibra etc etc
Ik pik zelden topspelers, vnl bronzen of witte ballen, heb ik dan zoveel pech of zij zoveel geluk?

Irritant blijft steeds de tegenstanders: Balkan of Russen vnl....
Ben er niet blij mee, de verbindingen zijn over het algemeen slechter en volgens mij zijn het meer quitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat een ongelooflijk bagger lagspel is dit toch online (PS4). Als die prutsers uit Japan nou eens tegenstanders op een eerlijke manier leren koppelen, want er is totaal geen lol meer aan als 8 op de 10 wedstrijden al je input 3 seconden later gebeurt puur doordat de tegenstander een middeleeuwse verbinding heeft. Ik wil met mijn 50 Mbit verbinding met lage ping gewoon tegen anderen met dezelfde soort connectie spelen. Zodat mijn spelers niet eerst iedere bal op de borst of op de voet aannemen, nadenken "oh wacht, ik moest iets doen he, oh ja, passen", en bal kwijt. Of nadat je op schieten hebt gedrukt eerst nog 5 stapjes door blijven huppelen als ouwe wijfjes. Ik ga niet eens ieder symptoom opnoemen hier, je snapt het punt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Stuur konami in elk geval een ticket.
Ze zijn niet snel maar proberen wel alles op te lossen
Als eerste antwoord krijg je vaak een soort checklist, die dingen check je. Mocht het daarna nog niet werken, dan antwoord je weer en krijg je persoonlijk hulp
Gewoon doen, des te meer klachten zoals die van jou, des te serieuzer ze het nemen
om op te lossen

Met lag online spelen is zeer frustrerend, ik weet er alles van
Ik heb dat nu gelukkig niet meer, pc versie
Heb veel lol aan het spel nu. Enige waar ik mij aan stoor, is als je moet verdedigen dat de cursor naar een speler gaat, waarmee
je op dat moment niet kunt ingrijpen waardoor het moment weg is en de aanvaller van de tegenpartij dus door kan lopen. De cursor switching is wat dom helaas

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 01-01-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Aghilas schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:34:
Wat een ongelooflijk bagger lagspel is dit toch online (PS4). Als die prutsers uit Japan nou eens tegenstanders op een eerlijke manier leren koppelen, want er is totaal geen lol meer aan als 8 op de 10 wedstrijden al je input 3 seconden later gebeurt puur doordat de tegenstander een middeleeuwse verbinding heeft. Ik wil met mijn 50 Mbit verbinding met lage ping gewoon tegen anderen met dezelfde soort connectie spelen. Zodat mijn spelers niet eerst iedere bal op de borst of op de voet aannemen, nadenken "oh wacht, ik moest iets doen he, oh ja, passen", en bal kwijt. Of nadat je op schieten hebt gedrukt eerst nog 5 stapjes door blijven huppelen als ouwe wijfjes. Ik ga niet eens ieder symptoom opnoemen hier, je snapt het punt wel.
Ik begrijp je frustratie maar je moet het spel echt anders spelen dan voorgaande delen ook, net wat minder snel willen doen, als jij een bal naar een medespeler speelt en gelijk wilt rennen met de bal dan gaat dat alleen als de bal echt precies op maat is en je twee keer tappen op de renknop doet. Het zou best kunnen dat er lag op de ps4 is, ik speel zelf op de ps3 en dat is bij mij volledig lag vrij (30mbit Vdsl) maar zoals ik al zeg, je moet echt anders willen spelen dan 2014 en dan met name minder rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
1nsane schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:04:
[...]
Ik begrijp je frustratie maar je moet het spel echt anders spelen dan voorgaande delen ook, ...
Uh... Insane.....dit advies riep je eerder maar het ligt niet aan hem. Ik heb het probleem ook gehad, je kunt door een online lag niet normaal overspelen. Kan je nog zo''n goede speler zijn, het is dan onmogelijk om weerstand te bieden.
Blijkbaar hebben sommigen nog steeds last van online lags, heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik begrijp denk ik wel ongeveer wat 1nsane bedoelt, dat inzicht heb ik zo nu en dan zelf namelijk ook al gehad wanneer het weer eens een kansloze wedstrijd was. Je merkt dan echt dat als je een paar versnellingen langzamer gaat "denken", je er ietsje minder last van lijkt te hebben. Ja, ik geef toe, ik ben een vrij vlotte speler, ik probeer vaak terwijl ik een pass geef al een vervolgactie of -pass te plannen. Bij een lag van 1 a 2 seconden wordt dat echter al lastig, want zodra je speler die vervolgactie daadwerkelijik uit gaat voeren, is de situatie en de positie van die spelers die je bij je plan betrokken dacht te hebben alweer veranderd, en gaat de pass die jij gaf 2 meter naast, voor of achter die speler. Dit specifieke is echter weer aan het spel te wijten, want bij lag verandert er zoveel op het veld tussen het moment dat jij een input geeft en het moment dat dat uitgevoerd wordt, dat je passing echt misdadig slecht wordt, en het echt lijkt alsof je niets van het spel begrepen hebt, alsof je een amateuristische beginner bent haast. Balaannames gaan dan verkeer, ballen tegen hun hak terwijl ze vooruit rennen (meermaals gezien), met de bal over de zij-/achterlijn lopen als een klungel terwijl je al 5 stappen daarvoor op voorzet drukte.

Als je dan direct daarna een lagvrij potje speelt tegen een ander, geniet je opeens weer, wervel je over het veld, alles lukt, aannames, schoten, passes, kapbewegingen. Dus aan jezelf ligt het echt niet.

Een soort workaround is om i.p.v. je laten koppelen door het systeem, naar de lobby's te gaan, en daar iemands kamer uit te kiezen die uit een 'betrouwbaar' land komt, bijv. DE, NL, EN, of de Scandinavische landen. Vermijden moet je Zuid- en Oost-Europa. Dan speel je vrij vaak lagvrij en gebeurt er daadwerkelijk wat je wil.

Om dit verhaal af te ronden wil ik nog even een experimentje met jullie delen. Ik vroeg me namelijk telkens af hoe het komt dat degene met goede verbinding lijdt onder de slechte verbinding van de tegenstander, en die tegenstander er dan zelf geen last van heeft. Ik nam de proef op de som, wachtte tot een pot met vreselijke lag, pakte tijdens een pauze mijn router webinterface erbij, zette een limiet op de upload vanaf mijn PS4 naar internet van slechts 46 kbits/s (daaronder verbreekt de verbinding naar Konami-servers heb ik gemerkt), en opeens was de tegenstander nergens meer. Zijn passing was belabberd, hij liet zich opeens makkelijk de bal afpakken door mij, zijn geplaatste schotjes gingen naast, etc. etc.

Oftewel: hoe goed je eigen verbinding ook is, de verbinding van de tegenstander bepaalt hoeveel lag JIJ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Aghilas schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:27:
Ik begrijp denk ik wel ongeveer wat 1nsane bedoelt, dat inzicht heb ik zo nu en dan zelf namelijk ook al gehad wanneer het weer eens een kansloze wedstrijd was. Je merkt dan echt dat als je een paar versnellingen langzamer gaat "denken", je er ietsje minder last van lijkt te hebben. Ja, ik geef toe, ik ben een vrij vlotte speler, ik probeer vaak terwijl ik een pass geef al een vervolgactie of -pass te plannen. Bij een lag van 1 a 2 seconden wordt dat echter al lastig, want zodra je speler die vervolgactie daadwerkelijik uit gaat voeren, is de situatie en de positie van die spelers die je bij je plan betrokken dacht te hebben alweer veranderd, en gaat de pass die jij gaf 2 meter naast, voor of achter die speler. Dit specifieke is echter weer aan het spel te wijten, want bij lag verandert er zoveel op het veld tussen het moment dat jij een input geeft en het moment dat dat uitgevoerd wordt, dat je passing echt misdadig slecht wordt, en het echt lijkt alsof je niets van het spel begrepen hebt, alsof je een amateuristische beginner bent haast. Balaannames gaan dan verkeer, ballen tegen hun hak terwijl ze vooruit rennen (meermaals gezien), met de bal over de zij-/achterlijn lopen als een klungel terwijl je al 5 stappen daarvoor op voorzet drukte.

Als je dan direct daarna een lagvrij potje speelt tegen een ander, geniet je opeens weer, wervel je over het veld, alles lukt, aannames, schoten, passes, kapbewegingen. Dus aan jezelf ligt het echt niet.

Een soort workaround is om i.p.v. je laten koppelen door het systeem, naar de lobby's te gaan, en daar iemands kamer uit te kiezen die uit een 'betrouwbaar' land komt, bijv. DE, NL, EN, of de Scandinavische landen. Vermijden moet je Zuid- en Oost-Europa. Dan speel je vrij vaak lagvrij en gebeurt er daadwerkelijk wat je wil.

Om dit verhaal af te ronden wil ik nog even een experimentje met jullie delen. Ik vroeg me namelijk telkens af hoe het komt dat degene met goede verbinding lijdt onder de slechte verbinding van de tegenstander, en die tegenstander er dan zelf geen last van heeft. Ik nam de proef op de som, wachtte tot een pot met vreselijke lag, pakte tijdens een pauze mijn router webinterface erbij, zette een limiet op de upload vanaf mijn PS4 naar internet van slechts 46 kbits/s (daaronder verbreekt de verbinding naar Konami-servers heb ik gemerkt), en opeens was de tegenstander nergens meer. Zijn passing was belabberd, hij liet zich opeens makkelijk de bal afpakken door mij, zijn geplaatste schotjes gingen naast, etc. etc.

Oftewel: hoe goed je eigen verbinding ook is, de verbinding van de tegenstander bepaalt hoeveel lag JIJ hebt.
Ik zeg ook absoluut niet dat het aan jou ligt! Jij speelt op PS4 toch? Wilde gok misschien hoor maar wellicht moet er op de PS4 meer data heen en weer over het internet dan de PS3 want zoals ik al zei, ik heb eigenlijk nooit lag op de PS3. Mijn spel ervaring is dan ook daar op gebaseerd en het zou goed kunnen dat het op de PS4 en PC (Harribo speelt dacht ik op PC) weer anders speelt.

Sterker nog, ik heb verhalen gehoord in reviews dat de PS3 versie het lekkerst speelt dus wellicht dat het daar wat mee te maken heeft. Voor wat betreft de PS4, is natuurlijk toch een nieuw platform dus wellicht dat ze daarom nog moeite hebben om het lag vrij te krijgen, slecht eigenlijk maarja, hebben ze destijds op de PS3 ook zat moeite mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Aghilas schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:27:

Kijk! Dat vermoedde ik al! Ook met eerdere versies.
Daarom baal ik dus ook van al die Balkan tegenstanders met hun brakke verbindinkjes...kan geen Galatasaray meer zien....:P
Ik zal ze mss er nog over mailen, niet geschoten altijd mis. Speel idd de pc versie.

Maar ik heb geen klagen over de verbinding, win ook veel, hoewel niet alles. Dat laatste is ook sterk afhankelijk van wie er in het veld staan en vooral ook hoe fit ze zijn.

Verder heb ik in MyClub Bale en Robben, verder zijn het middelmatige spelers. Ik kan maar geen zwarte bal trekken (voor topspelers) bij het aantrekken van een nieuwe speler. Ik trek nog wel gouden ballen maar dan krijg je vaak ook een speler met een gemiddeld rating van 76/77, dat schiet niet op.
Ik verbaas me ook nog steeds over teams die ik soms tegenkom met Ibra, Ronaldo etc en achterin Ramos etc. Blijkbaar heb ik pech en zij geluk? Ik speel toch wel aardig wat wedstrijden dacht ik zo.

En Insane, afgezien van de lag heb je zeker gelijk: dit is geen spel om gewoon maar snel te willen aanvallen, je moet echt geduld op kunnen brengen en de tegenstander vaak uit de tent lokken of nadenken over een strategie voor een aanval. Dat vergt geduld en oefening en vooral: van te voren weten wat je wilt gaan doen. Daarbij wel in ogenschouw nemen dat een speler ook eens te lang bezig kan zijn met het aannemen van een bal zodat je dus op het laatste moment moet anticiperen en van koers moet wijzigen.
Dat is eigenlijk wel tof en ook vrij realistisch.

In PES 2013 hadden veel mensen een Hulk voorin, alle ballen lang en het was minimaal altijd wel een keer een tegendoelpunt. Dat kan je in PES 2015 prima voorkomen over het algemeen: zet twee verdedigers in mandekking op hun spits en druk niet te snel tijdens het verdedigen op de COM-assist knop (de knop die een andere speler van jou oproept om mee in te grijpen bij een aanval van de tegenstander).

Wat verdedigend ook vrij effectief is: een speler gewoon mee laten sprinten met de spits van de tegenstander aan de bal en hem eraf lopen. Want vaak selecteer je tijdens het verdedigen een speler die ACHTER hun spits staat. Dan niet happen of zo met de andere spelers maar gewoon op de spits aflopen en hem eruit lopen.
Er zijn bijna geen spitsen die anderen eruit lopen dus je hebt alle tijd om met 1 speler die bal te pakken.

Verder, ik herhaal mijzelf even, als mensen nog steeds problemen hebben: niet alleen hier roepen maar geef het ook door aan Konami middels een ticket.
Dat kan hier:
https://uk.secure.konami-...wwizard.asp?style=classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige menses hebben een sterrenteam terwijl ze nog niet eens zo super veel wedstrijden gespeeld hebben. Volgens mij hebben die gewoon Coins gekocht en daarmee spelers gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Die teams met al die supersterren zijn voor mij ook een raadsel. Het is altijd ibra/gotze/ribery waar je tegen speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er eigenlijk al op afgeknapt, op het online gebeuren. Sneue bedoeling. Vanavond 3 potjes gedaan en onbespeelbaar, waarvan er 1 werd gestaakt wegens te slechte verbinding. Is er niet iets wat ik zelf kan instellen om de verbinding te bevorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Deruxian schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:46:
Die teams met al die supersterren zijn voor mij ook een raadsel. Het is altijd ibra/gotze/ribery waar je tegen speelt..
Ja maar dat wil gelukkig niet altijd zeggen dat ze ff winnen. Moet wel zeggen dat ik Ibra moeilijk af te stoppen vind, de rest is te doen

edit: Neuer is niet te passeren, die redt echt alles. En mijn keeper is slechts 75, dus ik kan wedstrijden domineren maar die achterlijke keeper van mij laat meer dan de helft van de schoten door. Tja...kansloos wel
Wou dat ik eens wat meer zwarte ballen pakte...

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 04-01-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 23:33
Speel sinds 4 jaartjes ook weer eens PES, en het bevalt me erg goed. Sommige animaties zijn wel tergend traag. Het schieten is echt heerlijk!

Met myclub heb ik gotze en CR7, voor de rest geen zwarte bal gehit..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ik verlies nu gewoon MyClub online continu door mijn keeper. Heel zuur. Hij laat elk schot los en deponeert hem netjes bij de spits van de tegenstander in de voeten. En hij houdt echt geen enkel schot nu tegen.
En dat terwijl ik zeker 3x per wedstrijd scoor en domineer. Gewoon onterecht en niet 1x maar keer op keer.
Keeper van 76.....zucht...heel frustrerend dit...cheat ai er grotendeels uitgehaald, nu dus bij de keepers nog niet.

Kom trouwens nu vnl topteams tegen....en ik blijf maar witte ballen pakken....tja..

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 05-01-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Hoe doe jij het dan met je zaakwaarnemers?
Ik combineer van de 'gratis' zaakwaarnemers er sowieso altijd 3, het liefst natuurlijk degene met 3* en 2*.
Dan maak je serieus kans op een gouden bal, en soms zelfs een zwarte.

Ik heb de afgelopen week best veel geluk gehad met de balletjes, zowel met betaalde (10.000 GP) als gratis zaakwaarnemers.

- Hugo Lloris (keeper, 86, zwarte bal, gekocht)
- Chedjou (verdediger, 80, zwarte bal, gratis door gecombineerde zaakw.)
- Niang (spits, 84, zwarte bal, gratis door gecombineerde zaakw.)
- Sergio Ramos (verdediger, 90, zwarte bal, gekocht)

Voor de rest nog wat onbekendere spelers uit de gouden ballen, die zitten vaak halverwege de 70, zoals Bueno / Richarlyson / de Kamps / Cole.

Al met al begint het nu een heel aardig team te worden en ik pak ook eigenlijk zelden tot nooit witte ballen.
Lijkt me enerzijds een kwestie van geluk hebben, anderzijds gewoon veel spelen en GP's pakken en topzaakwaarnemers betalen.

Qua lag heb ik de afgelopen weken misschien 1 of 2 potjes gespeeld die niet te doen waren (PC), voor de rest loopt het heerlijk soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ach ja , ik kom erachter sinds vanmiddag dat ik die zaakwaarnemers kan combineren :)
Kan je dat ook doen met de betaalde?

Enfin, aangezien ik mijn keeper steeds wat irritant vind, speel ik weer met mijn Logitech Gamepad f310, maar die heeft inmiddels zoveel klappen gehad met PES 2013 dat hij dus niet meer goed werkt. In de menu''s schiet hij heel makkelijk ergens heen waar ik niet wil en in de wedstrijd reageren de spelers er te traag op. Kortom: check je gamepad ook als er iets niet goed gaat.

Nu had ik nog een Chinees exemplaar liggen en die deed het prima. Tot vandaag dus, eerste keer dat ik ergens mee tegen aan mep ... :S....kunnen dus weinig hebben...
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/wuaqyso9d/IMG_20150105_211546.jpg

Toch maar ff gelijk 2 nieuwe besteld zijn maar 8e

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 05-01-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Harribo schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:25:
Ach ja , ik kom erachter sinds vanmiddag dat ik die zaakwaarnemers kan combineren :)
Kan je dat ook doen met de betaalde?
Nee.
Harribo schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:25:
Enfin, aangezien ik mijn keeper steeds wat irritant vind, speel ik weer met mijn Logitech Gamepad f310, maar die heeft inmiddels zoveel klappen gehad met PES 2013 dat hij dus niet meer goed werkt. In de menu''s schiet hij heel makkelijk ergens heen waar ik niet wil en in de wedstrijd reageren de spelers er te traag op. Kortom: check je gamepad ook als er iets niet goed gaat.

Nu had ik nog een Chinees exemplaar liggen en die deed het prima. Tot vandaag dus, eerste keer dat ik ergens mee tegen aan mep ... :S....kunnen dus weinig hebben...
[afbeelding]

Toch maar ff gelijk 2 nieuwe besteld zijn maar 8e
Begin nu toch echt te twijfelen aan je cheat AI verhalen.
Volgens mij zit het gewoon in je controllers haha! Als die hun eigen leven gaan leiden na ik weet niet hoeveel tikken, dan kun je het spel toch niet meer de schuld geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Nee maar daar kom ik nu dus achter. Die logitech van mij reageert niet accuraat meer. Dat lag dus niet alleen aan het spel!
Blijft er nog wel iets van cheat ai in zitten en je spelers moeten fit zijn. Die 3 factoren had ik dus mee te maken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik blijf me storen aan struikelende spelers. De engine brengt veel voordelen, maar er zitten ook wat bugs in. Bij botsingen tussen spelers is het bijna altijd mijn speler die omvalt en als ik een bal wegtik bij een tegenstander, blijft mijn speler vaak haken achter de tegenstander, waardoor de bal over de zijlijn rolt of een andere speler van de tegenstander er met de bal vandoor gaat.

Verder snap ik het spel soms echt niet. Eerst kost het me met mijn A-opstelling de grootste moeite om van Charlton Athletic (Championship, 2,5 ster overall) te winnen. Met geluk win ik 2-1 in de beker, mede door drie schoten op de paal door mij en eentje door hen (in de 89e minuut). Vervolgens speel ik tegen Manchester City en win ik 1-6 en krijgt hun keeper een rode kaart door heel dom uit te komen naar een bal die de verdediging al opruimt. Alsof ik de ene wedstrijd werd benadeeld en de andere wedstrijd de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een topspeler weten te bemachtigen in MyClub: Rooney. Nu bezig met CPU Challenges. Zijn niet zo moeilijk, bij sommige kan je 20k winnen. Dat zijn weer 2 spelers via top agents. :Y
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste