Nou volgens mij zijn er meer met een pc waarbij het niet werkt.
Bij een PC heb je helaas tig meer variabelen die er voor kunnen zorgen dat het minder goed werkt dan op een console (die voor iedereen het zelfde is kwa hardware).
Heeft niet zoveel met de hardware te maken, veel software zoals directx etc is algemeen en het spel is Windows api. Problemen die mensen hebben komen tegenwoordig ook niet voort uit hun hardware maar vaak de software. Whatever...
Maar al met al nog geen reden om er zo''n zooi van te maken als Konami dat nu doet.
Ik koop ook geen Suzuki Alto om vervolgens te gaan janken dat hij niet zo snel is. Konami heeft nu eenmaal minder budget dan EA, dat merk je in de licenties en ook in de overall quality. Je kan PES inmiddels ook stukken goedkoper aanschaffen dan FIFA.
Wat is dit nu voor een vergelijking? Die gaat volledig mank. Een pc is trouwens een prima platform.
Ik koop gewoon een voetbalspel waarmee ik anno 2015 toch fatsoenlijk online mee moet kunnen spelen lijkt me? Over de oa licenties heb je mij nooit gehoord. Vind ik ook niet zo belangrijk.
Met de middelen die ze hebben maken ze gewoon een prima spel maar ik begrijp van jou nog steeds niet dat je op de PC gaat spelen met een Playstation controller (die je dan kapot gooit) en niet een euro of 125,- uit geeft voor een PS3 + PES..
Niet iedereen heeft even 125 euro over, trouwens heb net een upgrade laatst gedaan van mijn pc en ook het spel gekocht.
En wat heb je nou over een Playstation controller? Dat was gewoon een goedkoop Chinese pc controller.
Ik wil jullie wel eens horen als jullie PES weken lang niet online kunnen spelen. Hoe zou je dat vinden?
Nee Konami maakt er gewoon een zooitje van momenteel. Ik vind het spel overigens prima, leuk als ik het nog online kon spelen.
Komt trouwens bij dat ik ook gewoon een paar vragen stelde zostraks, geef me daar eens antwoord op, misschien kom ik dan nog verder hiermee ipv ongefundeerde dingen roepen.
En ja dat ik een zeurkous ben wist ik wel maar misschien heeft het ook te maken met de antwoorden en het feit dat Konami nu al weken er niets aan doet?
Whatever, ik wacht wel af