[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
Fijn.
Ik krijg maar geen zwarte bal. Ik combineer ook zaakwaarnemers maar dan zie ik nog maar 1 of 2 zwarte ballen waar ik net op moet komen. Ik combineer ze ook niet meer, toch meer kans.
Soms huur ik nog een speler (rond de 80) maar ik heb liever een topper die ik mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
ik laatste tijd ook niet, weinig zwarte balletjes, mijn topspelers zijn nu Forlan, Ramos en voor de rest hoog in de 70, wel hoge teamspirit (dat rood oplichtende grid op je opstelling is dat toch?)

Valt me wel op dat er gasten op youtube dan laten zien dat ze balletjes gaan trekken maar die hebben dan in de honderdduizenden GP...

Ja zo kan ik ook een topteam maken, hoe ze er aan komen vraag ik me wel af. Munten kan je kopen maar GP niet.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik geloof niet in die youtube filmpjes eerlijk gezegd.
En al zou het zo zijn, die hebben idd veel gp

Speelde net weer een online k wedstrijd, eerste helft geen lag, ik zeer de bovenliggende partij.
2e helft een lag, niet normaal, en dan verlies je
En daar kan ik slecht tegen, verliezen tegen een betere tegenstander of met wat pech ok, maar niet op deze manier

Die hele slechte spelers van rond de 60 zijn ook nuttig om te bewaren, dan kan je mooi je team opvullen op de bank zonder dat je boven de limiet van de manager uitkomt.

Er zit trouwens nog echt 1 enorm irritant ding in PES 2015: de cursor switcht telkens naar spelers die je nou net NIET wilt hebben als je verdedigt.
Ook heb ik aanvallend zelfs gezien dat ik een voorzet geef aan mijn spits, die al geselecteerd stond en dan opeens gaat ie een andere speler selecteren :S
Nee die cursor switch is hopeloos.

[ Voor 69% gewijzigd door Harribo op 10-01-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:05

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Harribo schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:28:
Ik geloof niet in die youtube filmpjes eerlijk gezegd.
En al zou het zo zijn, die hebben idd veel gp

Speelde net weer een online k wedstrijd, eerste helft geen lag, ik zeer de bovenliggende partij.
2e helft een lag, niet normaal, en dan verlies je
En daar kan ik slecht tegen, verliezen tegen een betere tegenstander of met wat pech ok, maar niet op deze manier

Die hele slechte spelers van rond de 60 zijn ook nuttig om te bewaren, dan kan je mooi je team opvullen op de bank zonder dat je boven de limiet van de manager uitkomt.

edit: ik speel weer met een ongelofelijk lag, heb nu een andere controller geprobeerd, maar die is ook gehavend. Krijg vanmiddag een nieuwe.
Hoop echt dat het mijn controller is anders ben ik mooi zuur. Dat betekent dat er weer een online lag in zit en dan kan je winnen wel vergeten.

Er zit trouwens nog echt 1 enorm irritant ding in PES 2015: de cursor switcht telkens naar spelers die je nou net NIET wilt hebben als je verdedigt.
Ook heb ik aanvallend zelfs gezien dat ik een voorzet geef aan mijn spits, die al geselecteerd stond en dan opeens gaat ie een andere speler selecteren :S
Nee die cursor switch is hopeloos.
Serieus ik heb zelden iemand gezien die zoveel klaagt. Ik overweeg serieus een nieuwe ps4 voor je te kopen zodat het geklaag ophoudt.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Oh dat zou ik fijn vinden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Laat je niet uit 't veld slaan, Harribo. Dankzij gefrustreerde klaaggrage types als wij worden spellen beter. Ze zouden ons juist moeten bedanken. Wij drijven dit soort spellen tot het uiterste en denken sneller dan het spel aankan, waardoor we de limieten en lag veel sneller opmerken. Vergelijk het met Barca. Die merken een niet-egaal gemaaid en kurkdroog grasveld ook veel eerder op dan pak 'm beet een FC Helsinki. En gelukkig zijn we niet de enigen, de Engelstalige fora zitten er vol mee met lag-klagers. Maar ik weet niet of het per se aan Konami ligt, zij kunnen er tenslotte ook niet veel aan doen dat de halve wereld crappy verbindinkjes heeft. En met hen word je vaak gekoppeld bij een online match.

Ik moet zeggen dat de laatste dagen ik een paar heerlijke potjes heb kunnen spelen gelukkig.

[ Voor 6% gewijzigd door Aghilas op 10-01-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
Myteam gaat wel prima hier. Win mijn meeste wedstrijden en heb al wat zwarte ballen gehad. Gotze, Kevin de Bruyne, Reus, Bonucci, Evra en wat minder bekende zwarte bal spelers.

Een vriend vertelde mij overigens, dat het elke keer de 6e bal wordt als je de loterij begint. Moet je maar opletten welke kleur je ziet vanaf het begin, bijv brons is bal nr 6 dan krijg je uiteindelijk ook brons, ongeacht het moment van drukken, daar valt niets meer aan te veranderen. Zo weet je bij voorbaat al of het weer een witte bal gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou met MyClub niet, ik krijg geen zwarte ballen. Kan het vergeten. Hoeveel ik ook speel.

En dan online spelen tegen topteams...lekker..not
4 wedstrijden gespeeld, 4 verloren :(
En als ik een supermooi schot heb, word ie eruit gehaald door de keeper terwijl ik nog steeds die bagger keeper van 76 heb, echt die laat meer dan 50% van de schoten door....tja...hopeloos dit
Zeer frustrerend en ik weet echt niet wat ik kan doen, de bal schijnt ook zelden goed te vallen.

Speelde tegen iemand met Ibra in de spits. Heb er 2 CVs op staan, maar hij loopt er gewoon doorheen alsof ze er niet staan. En aangezien mijn geweldige keeper 1 op de 2 doorlaat ...
En als ik hem afgestopt heb, krijg ik een vrije trap tegen
Die gozer doet de hele wedstrijd niets anders dan lang spelen op Ibra. Op het einde zijn mijn CVs uitgeput en is het helemaal prijs schieten
Nee echt ik moet gewoon zwarte ballen hebben, dit is niet te doen
Freshnub schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 23:20:

Een vriend vertelde mij overigens, dat het elke keer de 6e bal wordt als je de loterij begint. Moet je maar opletten welke kleur je ziet vanaf het begin, bijv brons is bal nr 6 dan krijg je uiteindelijk ook brons, ongeacht het moment van drukken, daar valt niets meer aan te veranderen. Zo weet je bij voorbaat al of het weer een witte bal gaat worden..
Dat klopt dus! Scheelt afwachten :)

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 14-01-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Harribo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:38:
En als ik een supermooi schot heb, word ie eruit gehaald door de keeper terwijl ik nog steeds die bagger keeper van 76 heb, echt die laat meer dan 50% van de schoten door....tja...hopeloos dit
Zeer frustrerend en ik weet echt niet wat ik kan doen, de bal schijnt ook zelden goed te vallen.
Zou leuker zijn als ik wat betere spelers kreeg
Als je gewoon je GP's gebruikt voor het kopen van spelers via toptransfers? Heb je behoorlijk grote kans op een zwarte bal.

De afgelopen weken heb ik aardig wat GP's cadeau gehad in m'n inbox. De eerste 5 dagen van 2015 alle dagen 2015GP, afgelopen week nog eens 2x 10.000GP als compensatie voor overlast.

En nee, ik win bijna niks. M'n score zit onder de 300 en ik bevind me dus in het afvoerputje van de online PES-ranking. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30

Pas weer een lekker doelpunt gemaakt, wat een heerlijk spel is dit toch! :9

Wel jammer van de rebound. Ach ja, je kan niet alles hebben :)

[ Voor 217% gewijzigd door henkyyyyyyy op 14-01-2015 21:08 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:04:
[video]

Lekker zeg! Ik geniet ook met volle teugen van deze game! (ps4). Pas weer een ouderwets toernooi gehouden met vrienden op de bank. Zeer vermakelijk. Enige wat ik nog irritant vind, is dat je de richting niet meer kan aanpassen van een pass nadat je op de pass knop gedrukt hebt...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Monda schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:45:
[...]

Lekker zeg! Ik geniet ook met volle teugen van deze game! (ps4). Pas weer een ouderwets toernooi gehouden met vrienden op de bank. Zeer vermakelijk. Enige wat ik nog irritant vind, is dat je de richting niet meer kan aanpassen van een pass nadat je op de pass knop gedrukt hebt...
Thanks!

Je kan hem dan nog wel cancelen met super cancel, dat is r1 en r2 tegelijk indrukken.
Dan cancelt hij elke actie, schot pass enz.
Je ziet dan ook het balkje verdwijnen van je pass of schot, daarna kan je de pass nogmaals geven maar in een andere richting.
Misschien heb je hier iets aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HwKok schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:45:
[...]

Als je gewoon je GP's gebruikt voor het kopen van spelers via toptransfers? Heb je behoorlijk grote kans op een zwarte bal.
Als ik een zaakwaarnemer koop voor 10.000 gp dan zitten er vnl gouden ballen bij, bijna geen zwarte ballen.
Tja en gouden ballen heb ik niets aan, moet echt zwarte hebben nu

Vooral een goede keeper, die van mij laat nog steeds minimaal een 75% door: :( :( :( (ik ben links)
Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/jjblhblyd/Naamloos.jpg
Mijn keeper verknalt het meeste voor mij.
En nee, ik win bijna niks. M'n score zit onder de 300 en ik bevind me dus in het afvoerputje van de online PES-ranking. :9
Kan nog erger dus...nog wel lol eraan dan?
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:04:
[video]

Ja lekker getikt hoor :)

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 15-01-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:05:
[...]

Thanks!

Je kan hem dan nog wel cancelen met super cancel, dat is r1 en r2 tegelijk indrukken.
Dan cancelt hij elke actie, schot pass enz.
Je ziet dan ook het balkje verdwijnen van je pass of schot, daarna kan je de pass nogmaals geven maar in een andere richting.
Misschien heb je hier iets aan. :)
Thnx. Ik ben bewust van super cancel, maar gebruikte deze eigenlijk alleen om de bij een diepe bal de vaste looplijn (rails) te doorbreken. Ik zal het ook eens proberen bij cancelen van een pass. Maar eigenlijk zou je dit gewoon moeten corrigeren met de linker stick. Ik dacht me te herinneren dat ze dit bij 2014 later nog hebben toegevoegd dmv een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
And again:

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/kvjbnedev/Naamloos.jpg

Echt mijn keeper van 76 word ik gek van....zucht...
Dit gaat bijna elke wedstrijd zo. Tegenstander had hier wel Neuer in de goal staan maar dan nog...

edit: and again:

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/c31o6r84v/Naamloos.jpg

Tja wat moet ik hiermee? Ik blijf maar geen zwarte ballen trekken dus ik kom hier nooit uit!
Ondanks soms een topzaakwaarnemer.

Wat het meest frustreert is dat de tegenstander gewoon betere spelers heeft maar TOTAAAAAAL geen inzicht/techniek of fatsoenlijke opbouw. Is eigenlijk gewoon een prutser.
Hij roeit gewoon alle ballen naar een Ronaldo of Ibra.
En wat ik ook probeer, Ibra loopt heel soms gewoon door mijn verdedigers heen.

Al met al eigenlijk wel iets realistisch, dus ik kan er weinig van zeggen maar frustrerend is het wel.
Als enige onrecht zie ik mijn keeper, belachelijk dat een mindere keeper zoveel doorlaat.

Verder is het leuk om de tegenstander weg te tikken. Gewoon koppie erbij houden en proberen de vrije man te zoeken, dat gaat het beste.

[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 17-01-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:53
Monda schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:45:
[...]

Dat is idd redelijk vervelend.

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik heb een vraagje over de positie van spelers en hoe dit hun ability score (oid) beïnvloedt. Ik heb een speler die in principe een DMF met 78 punten is. Als ik zijn zone map bekijk zie ik dat hij felgroen voor die positie is en felblauw voor de RB positie.

Als ik hem als enige DMF gebruik is hij 78. Echter als ik twee DMFs naast elkaar zet (442 met vierkant op het midden), dan scoort hij slechts 74. Als ik hem op de RB positie zet is hij 72. Ik zou begrijpen dat als je een speler op een positie zet waarvoor hij in de zonemap niet fel gekleurd is, je aftrek krijgt, maar dit vat ik niet.

Verder lijkt het ook alsof mijn spelers in ML sneller moe worden dan in een gewone league, klopt dit?

En tot slot vroeg ik me af of het spel nog steed simuleert dat nieuwe spelers in het team een lage teamworkscore hebben en moeten 'integreren' in het team, ik kan uberhaupt de stats window in ML niet vinden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vraag me nog steeds af wat ik met EXGP en ExLv nu werkelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, de laatste PES die ik heb gespeeld was PES 12. Sindsdien paar jaar geen footie gespeeld en ben nu weer in bezit van PES 15. Waar is de mastercompetitie online gebleven? Ik zit nu met MyClub te spelen maar ik was benieuwd of mastercompetitie online er ook nog in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MLO=MyClub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar kan je ook gericht spelers.kopen heb nu alleen maar soort roulette gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nee je kan niet gericht spelers kopen helaas.
Dat hebben ze er uit gehaald en dat vind ik op zich een goed iets. Eerder had iedereen Ronaldo etc binnen no time. Nu kan dat niet meer zo snel. Hoewel ik mij nog wel verbaas over het aantal topteams wat mensen nog bij elkaar hebben weten te flansen

Je kan trouwens wel gericht lenen, in die zin dat je een lijst kan zien, die ook steeds wordt verwisseld om de zoveel uren. Zo leen ik nog wel eens spits erbij. Helaas geen Ronaldo maar vaak van +- 80, scheelt altijd.

Enige speler waar ik echt veel aan heb is Robben, zonder hem was ik kanslozer. En, heel raar, de volgende die dan goed uit de bus komt is Poepon.

Mijn probleem is, en dat heb ik al eerder gezegd weet ik, is het aantrekken van een goede keeper.
Die van mij laat gewoon meer dan 75% door. Ondanks dat ik dan domineer en kansen creëer, verlies ik het toch nog, puur door mijn keeper. En de keeper van de tegenstander, die vaak wel van topniveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
@ Harribo, heb wel een goede tip voor je (en de rest offcourse)

De gratis zaakwaarnemers die je krijgt, kan je zo combineren dat je 100% kans heb op bijvoorbeeld Muslera ( KP, 84).

Iemand heeft een lijst/database gemaakt, waar je precies kan zien welke 3 zaakwaarnemers je moet combineren om 100%, 50% of 33,3% kans te hebben op de betreffende speler.

Voor bijvoorbeeld Muslera moet je hebben:

Competitie:Overige (Europa)
Nationaliteit/regio: N/Z-Amerikaans
Sterke punten:Redding

Kans: 100%

Voor de volledige lijst zie:

http://pesdb.net/pes2015/?best_agent=1

Staat ook een handige zoekmachine in, waar je kan zoeken op bijvoorbeeld 100% kans spelers.
(Bale staat er ook bij!)

Heb dit van een ander forum en het blijkt echt te werken.

Heb zelf nog geen tijd gehad om de PS3 aan te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Harribo ik speelde echt veel PES maar kon spelers als Ronaldo nooit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jerusalem schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:57:
@ Harribo, heb wel een goede tip voor je (en de rest offcourse)

De gratis zaakwaarnemers die je krijgt, kan je zo combineren dat je 100% kans heb op bijvoorbeeld Muslera ( KP, 84).

Iemand heeft een lijst/database gemaakt, waar je precies kan zien welke 3 zaakwaarnemers je moet combineren om 100%, 50% of 33,3% kans te hebben op de betreffende speler.

Voor bijvoorbeeld Muslera moet je hebben:

Competitie:Overige (Europa)
Nationaliteit/regio: N/Z-Amerikaans
Sterke punten:Redding

Kans: 100%

Voor de volledige lijst zie:

http://pesdb.net/pes2015/?best_agent=1

Staat ook een handige zoekmachine in, waar je kan zoeken op bijvoorbeeld 100% kans spelers.
(Bale staat er ook bij!)

Heb dit van een ander forum en het blijkt echt te werken.

Heb zelf nog geen tijd gehad om de PS3 aan te doen..
Werkt voor geen meter. Of ik begrijp het niet.
Ik heb 3 zaakwaarnemers, zoek op in de lijst wie ik 100% kan hebben, krijg ik een hele lijst te zien met spelers met kans op 100%. En wat pakt ie? Witte bal...weer een slechte speler...60
Nee hoor het spel maakt uit wat voor kleur bal je pakt en als dat geen zwarte is, heb ik er niets aan, ook niet aan die site.

Ik heb voor de test deze 3 zaakwaarnemers gecombineerd: Positie:A, Eigenschap Snelheid, Onder 24.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 20-01-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVvG
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 12:21
Sinds de release ook weer de trotse eigenaar van PES voor de PS4.
Blijf het weer een geweldig spel vinden, vroeger PES fan geweest, noodgedwongen geswitched naar FIFA en nu eindelijk weer een speelbare PES!

Wat me opvalt:
Bezig met master league, southampton, superstar
Speelt al met al wel heel erg makkelijk, tegenstanders spelen vaak zwak, keeper speelt soms de bal recht in je voeten als je goed gaat staan. Sta met southampton 1e, op 3 punten van arsenal en city. Ook opvallend is dat ik juist van de top 5 geplaatste teams eenvoudig win, maar verbazingwekkend genoeg bijna onmogelijk kan winnen van een team als newcastle dat 8e staat. Maargoed, blijft toch te leuk om te laten liggen!

Ook nog een storende bug, en ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben. Laatste een 2vs2 toernooi gedaan met wat vrienden, erg gelachen was zeker de moeite. Het stomme is dat bij elke uittrap, van welk team dan ook, de keeper vaak op het randje van de 16 blijft staan. Hield dus in dat wij altijd direct op goal schoten na een uittrap, bijna een gegarandeerd succes.. Hebben zelf afgesproken om dit niet meer te doen om dat dit het er niet leuker op maakt, maar hebben meer mensen dit ervaren??

PSN | Antiekepoepdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
Dat direct op goal schieten herken ik niet. Ook online niet zo'n goal tegen gehad. Wel een paar die het probeerden.

Sinds vandaag eindelijk een 4-1-2-3 trainer van 700. Eindelijk met vleugelspelers spelen.

Mijn sterspelers:
Cavani CS
Gervinho RVA
Santi Carzorla AM
Lahm VM
Alaba LB
Ochoa KP

Ik hoop via datgene wat ik hiervoor heb gepost nog op;
Bale
Raketic
De Gea
En nog een sterke CV

Online in competitie 8 won ik vrij vaak met 4-2-3-1, maar weinig kansen creëerend.
Nu me me nieuwe formatie ga ik pas echt knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Wat ik me trouwens afvraag m.b.t. MyClub. Ik heb inmiddels een aardig team bij elkaar gesprokkeld.

Zo heb ik voorin:

Diego Forlan80, Zarate77(zijn broertje ook) en Lacazette85, op de bank heb ik dan nog Borges76 en nog wat ander vergelijkbaar spul.

Middenveld heb ik voornamelijk spelers van rond de 77 rondlopen. Achterin dan nog Sergio Ramos, een African Star van 80 en ook nog 2 van rond de 75. Esteban77 is mijn keeper.

Op de bank heb ik spelers die iets minder of gelijkwaardig zijn maar ik heb nu de grootst mogelijke moeite om dat in stand te houden want ergens rechts als je bij ploegmanagement bent zie je een getal staan (bij mij 460) en daarnaast de kosten, als de kosten hoger zijn dan die 460 dan gaat mijn teamgeest ineens van 74 naar 6 ofzo :-S maar hoewel ik een aardig team heb, zijn er maar 2 spelers boven de 80. Daardoor moet ik altijd 2 droeftoeters op de bank zetten anders zijn de totale kosten te hoog en gaat de teamspirit naar niks.

Dan vraag ik me af, soms zie je wel eens teams met spelers waarvan je zeker weet dat er minimaal 5 of 6 van boven de 80 rondlopen.

Hoe houden die mensen dat in stand?? of is die 460 bijvoorbeeld afhankelijk van de divisie waar je in speelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Is afhankelijk van je coach. Je zullt dus op zoek moeten naar een betere ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Maverick schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:10:
Is afhankelijk van je coach. Je zullt dus op zoek moeten naar een betere ;)
Aha, dank! makes perfect sense, dat wordt dus even GP sparen voor een betere coach, ik ga dan voor een 4-1-2-3 coach, mijn inziens de lekkerste setup voor aanvallend spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
JVvG schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:57:
Blijf het weer een geweldig spel vinden, vroeger PES fan geweest, noodgedwongen geswitched naar FIFA en nu eindelijk weer een speelbare PES!

Wat me opvalt:
Speelt al met al wel heel erg makkelijk, tegenstanders spelen vaak zwak, keeper speelt soms de bal recht in je voeten als je goed gaat staan. Sta met southampton 1e, op 3 punten van arsenal en city. Ook opvallend is dat ik juist van de top 5 geplaatste teams eenvoudig win, maar verbazingwekkend genoeg bijna onmogelijk kan winnen van een team als newcastle dat 8e staat. Maargoed, blijft toch te leuk om te laten liggen!

Ook nog een storende bug, en ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben. Laatste een 2vs2 toernooi gedaan met wat vrienden, erg gelachen was zeker de moeite. Het stomme is dat bij elke uittrap, van welk team dan ook, de keeper vaak op het randje van de 16 blijft staan. Hield dus in dat wij altijd direct op goal schoten na een uittrap, bijna een gegarandeerd succes.. Hebben zelf afgesproken om dit niet meer te doen om dat dit het er niet leuker op maakt, maar hebben meer mensen dit ervaren??
Ja! Dat gebeurd inderdaad 2 vs. 2 vaker, bij mij in ieder geval wel, of hij trapt de bal ver uit en dan 1 minuut later staat hij nog steeds buiten de 16 en kan je hem er ook in rossen. kwestie van even wisselen van speler bij een uittrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVvG
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 12:21
1nsane schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:20:
[...]

Ja! Dat gebeurd inderdaad 2 vs. 2 vaker, bij mij in ieder geval wel, of hij trapt de bal ver uit en dan 1 minuut later staat hij nog steeds buiten de 16 en kan je hem er ook in rossen. kwestie van even wisselen van speler bij een uittrap.
Dacht al dat meer mensen er last van zouden hebben, heb er zelf online en/of offline in Master league nog nooit last van gehad. Maar wisselen van speler helpt dus? Toch maar eens aangeven bij Konami, kan de speelpret bederven!

PSN | Antiekepoepdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
JVvG schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:43:
[...]

Dacht al dat meer mensen er last van zouden hebben, heb er zelf online en/of offline in Master league nog nooit last van gehad. Maar wisselen van speler helpt dus? Toch maar eens aangeven bij Konami, kan de speelpret bederven!
Overigens is het vooral wanneer je keeper een vrije trap neemt in de buurt van de 16 meter vanwege buitenspel/overtreding van de tegenstander. Dan pak ik altijd een speler om de trap te nemen want inderdaad, anders pikt een middenvelder / aanvaller van de tegenstander de bal op en schiet hem van grote afstand over of langs de keeper die dan ineens 25 meter van z'n goal staat. Met uittrappen is het een kwestie van gewoon volgas uittrappen en dan liefst nog met R2 ingedrukt (gaat de bal veel hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
JVvG schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:57:

Wat me opvalt:

Dit herken ik absoluut van de demo. Hoopte dat deze bug eruit gehaald was, maar blijkbaar niet.. In volledige spel nog niet opgevallen, maar ook niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb nog steeds geen goede keeper. Verlies daarom, bijna pot na pot.
Ik heb van elke wedstrijd screenshots gemaakt en daaruit blijkt dat elke kans zon beetje een goal is voor de tegenstander, kan er net zo goed geen keeper in zetten. Drama dit
Nu maar Romero geleend, is 77 , hopen dat het nu beter gaat

Over die kansen van zaakwaarnemers, volgens mij moet je precies de juiste zaakwaarnemers hebben. En ik heb er nu 9 verzameld maar nog niet de juiste om bijvoorbeeld een Muslera te krijgen.

Edit: Ja ik win een keer, gaat die gozer mij proberen te quitten. Tjemig , winnen vinden mensen zeker niet leuk, wat moet ik dan wel niet? Ik verlies keer op keer.
Trouwens Romero had een paar goede reddingen, nu eindlijk verbetering?

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 25-01-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Dat met die zaakwaarnemers combineren voor een specifieke topspeler is er volgens mij uitgehaald...
http://www.peseditblog.co...lub-agents-cheat.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:23:
Dat met die zaakwaarnemers combineren voor een specifieke topspeler is er volgens mij uitgehaald...
http://www.peseditblog.co...lub-agents-cheat.html?m=1
Inderdaad ze hebben dat eruit gehaald.

Ik lees ook:
Konami were quick to react to this issue, because it practically made the more expensive special agents useless, therefore directly affecting Konami's earnings.

Nou die duurdere agents heb ik net zo weinig aan helaas omdat het aantal zwarte ballen gelijk is aan het aantal zwarte ballen bij de free agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Inderdaad ze hebben dat eruit gehaald.

Ik lees ook:
Konami were quick to react to this issue, because it practically made the more expensive special agents useless, therefore directly affecting Konami's earnings.

Nou die duurdere agents heb ik net zo weinig aan helaas omdat het aantal zwarte ballen gelijk is aan het aantal zwarte ballen bij de free agents.
Klopt inderdaad. Ik ben ook eens op dat "6th ball" principe gaan letten en dat klopt inderdaad volledig. Als je vanaf de eerste bal telt die je in het rondje ziet dan komt ie inderdaad altijd op de 6e bal vanaf die uit.

Toen zat ik nog te denken, wat nou als je dan je PS uit zet maar dan ben je die credits/zaakwaarnemer gewoon kwijt en geen speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[quote]1nsane schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:37:
[...
Toen zat ik nog te denken, wat nou als je dan je PS uit zet maar dan ben je die credits/zaakwaarnemer gewoon kwijt en geen speler..
Dus de computer uitzetten met wat voor nut dan? Alle gp is welkom bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:25:
[quote]1nsane schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:37:
[...

[...]

Dus de computer uitzetten met wat voor nut dan? Alle gp is welkom bij mij
Als in het systeem cheaten. Je weet dan door het 6th ball principe bijvoorbeeld al dat je geen zwarte bal gaat krijgen. Stel dat als je dan voordat je een bal pakt je de PS / PC / Xbox uit zet? Zat te denken dat je dan wellicht niet je myclub munten / GP kwijt zou zijn die het kosten om een topzaakwaarnemer te gebruiken zodat je het weer kan proberen net zolang tot de 6e bal wel een zwarte is.

Ik las echter dat je dan gewoon die munten / GP kwijt bent en geen speler erbij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Werkt dus ook niet helaas.
Ik heb al ik weet niet hoeveel zaakwaarnemers hun best laten doen maar nog maar 1 zwarte bal in al die maanden. Is wel een hele lage slagingskans.
En toen kreeg ik Palacio van 82, had ik vrij weinig aan.

Blijf me nog steeds afvragen hoe het kan dat ik topteams tegen kom. Of die mensen zitten elk uur van de dag te spelen of hebben meer geluk?
Met die "betaalde" zaakwaarnemers trek ik voorlopig nog gewoon gouden ballen, geen zwarte, dat zal toch bij hun niet veel anders zijn denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:34:
Werkt dus ook niet helaas.
Ik heb al ik weet niet hoeveel zaakwaarnemers hun best laten doen maar nog maar 1 zwarte bal in al die maanden. Is wel een hele lage slagingskans.
En toen kreeg ik Palacio van 82, had ik vrij weinig aan.

Blijf me nog steeds afvragen hoe het kan dat ik topteams tegen kom. Of die mensen zitten elk uur van de dag te spelen of hebben meer geluk?
Met die "betaalde" zaakwaarnemers trek ik voorlopig nog gewoon gouden ballen, geen zwarte, dat zal toch bij hun niet veel anders zijn denk ik dan?
Ik denk dat het een combinatie is van dat die gasten ontzettend veel spelen maar ook gewoon geluk hebben.

Ik zelf heb een paar zwarte ballen: Lacazette (81), Ramos (90), Forlán (80) en Diawara (80) maar voor de rest ook alleen hoge 70 enz.

Soms kom ik teams tegen die hebben dan Gotze, lahm, goeie keeper en bijv. Suarez, Ibra en nog een topper.

Als ik dan vervolgens hun wissels zie, dat zijn dan allemaal weer droeftoeters soms. Dat zijn de gasten die denk ik geluk hebben gehad maar soms heb je ook mensen die dan ook nog Falcao, Iniesta en weet ik veel meer op de bank. Dat zijn dan weer de gasten die volgens mij dag en nacht zitten te spelen.

Wat ik wel grappig vind van Myclub is dat je echt allerhande tegenstanders tegen komt.

Ook al een paar keer zowel 1vs1 als simulatie 1vs1 gehad dat iemand dan echt een topteam had staan maar te veel kosten voor de trainer die ze hadden. Laatst een sim match online met 28-0 (!!!!!!) gewonnen, die had gewoon gotze en ibra in de basis maar een teamgeest van 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:24:
Ik vraag me nog steeds af wat ik met EXGP en ExLv nu werkelijk kan?
Exgp zijn anti harribo combinatiespel punten en exlv de hoeveelheid toegekende harribo inputlag ;-) nee gekheid, je kan er niks mee anders dan dat het je vordering in het spel aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Ik zit al een tijd PES2015 te spelen, maar dat zit ik te doen op een oude patch van een aantal maanden terug.. Nu wil ik gister avond eventjes gaan updaten, maar via SweetFX krijg ik een aantal omwegen, die er nogal amateuristisch uitzien en het spel zelf doet niet updaten.
Iemand suggesties voor de nieuwste update van een niet zo lastige site?

Ik moet zeggen, dat de bewegingen van een aantal spelers in PES ongelofelijk goed zijn nagebootst. Zoiets heb ik bij FIFA, dus echt nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Online is het op het moment een zooitje, kan geen wedstrijd spelen. Daarvoor klapt ie er al uit, heb nu zogenaamd 3x verloren, dus al mijn spelers in MyClub zijn vermoeid en contracten verlopen. Lekker is dat.
En uiteraard weer tegen alleen maar Balkan spelers.

Wordt er soms een beetje moe van. Is het nu zo moeilijk om na jaren eens dat online gebeuren eens een keer GOED te doen? Elk jaar weer problemen. Kom op zeg Konami doe het eens een keer goed!
Best wel zonde van zo''n leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
1nsane schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Ik denk dat het een combinatie is van dat die gasten ontzettend veel spelen maar ook gewoon geluk hebben.

Ik zelf heb een paar zwarte ballen: Lacazette (81), Ramos (90), Forlán (80) en Diawara (80) maar voor de rest ook alleen hoge 70 enz.

Soms kom ik teams tegen die hebben dan Gotze, lahm, goeie keeper en bijv. Suarez, Ibra en nog een topper.

Als ik dan vervolgens hun wissels zie, dat zijn dan allemaal weer droeftoeters soms. Dat zijn de gasten die denk ik geluk hebben gehad maar soms heb je ook mensen die dan ook nog Falcao, Iniesta en weet ik veel meer op de bank. Dat zijn dan weer de gasten die volgens mij dag en nacht zitten te spelen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je snel tegen een "plafond" aan loopt met de spelers. Je gaat relatief snel van allemaal droeftoeters naar een team met allemaal spelers van rond de 75. Maar daarna wordt het lastig. Ik trek vooral veel spelers tussen 70-78 en daar heb je geen ene klote aan.

Het zou naar mijn mening leuker zijn als je als je een bal trekt je vervolgens uit 2 of 3 spelers met dezelfde rating kunt kiezen. Dan kun je je team wat persoonlijker maken. Ook zou het fijner zijn als je iets meer controle hebt over de rating van de spelers die je trekt. (80+ mag dan best moeilijker worden om te krijgen) hierdoor ga je wat gestager omhoog qua team ipv in het begin heel snel en daarna heel langzaam.

Verder blij met de MLonline. Veel leuke potjes, geen quiters en soms wordt ik van de mat gevaagd en soms tik ik ze helemaal gek. De afwisseling zorgt ervoor dat het echt lang leuk blijft, ten opzichte van offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Maverick schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:47:
[...]

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je snel tegen een "plafond" aan loopt met de spelers. Je gaat relatief snel van allemaal droeftoeters naar een team met allemaal spelers van rond de 75. Maar daarna wordt het lastig. Ik trek vooral veel spelers tussen 70-78 en daar heb je geen ene klote aan.
Hier hetzelfde probleem. Nu heb ik wel de indruk dat je met combinaties meer kans hebt op een zwarte bal. Niet dat er dan meer zwarte ballen zijn in de rij maar je trekt ze sneller. Heb er nu eindelijk een paar getrokken maar het zijn helaas geen toppers (81/82). Maar in elk geval verbetering. Gestaag dus :)
Verder blij met de MLonline. Veel leuke potjes, geen quiters en soms wordt ik van de mat gevaagd en soms tik ik ze helemaal gek. De afwisseling zorgt ervoor dat het echt lang leuk blijft, ten opzichte van offline.
Geen quitters? Speel je pc? Ik ervaar dat anders. Ik heb om de haverklap quitters maar gelukkig niet allemaal.
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er weer een soort cheat ai, zeg maar een derde kracht bezig in het spel. Er zijn potjes die ik speel waarbij echt elke bal "toevallig" bij de tegenstander terechtkomt en elke bal die ik opeens aan wil nemen, opeens heel traag gaat. Of Robben die gewoon een pass laat lopen etc etc
Maar het is beter geregeld dan in de vorige PESs. Nu kan je met veel moeite nog wel tegenstand bieden, hoewel het wel de uiterste concentratie vraagt dan. Heb ik die niet, dan ga ik de boot in.

Waar ik mij nog moet verbeteren is het scoren, ik mis veel. Gelukkig heb ik wel een betere keeper in eerder Romero en nu Vermeer, beiden gehuurd. Ben ik zeer blij mee.
Eerder had ik Kameni, iets van 76, maar echt die liet alles door om gek van te worden. Die moet je echt niet hebben, gelijk verkopen.

Waar ik toch niet echt aan kan wennen, is dat als ik bijvoorbeeld wil schieten en ik druk op de schietknop dat een speler, hoe goed dan ook, eerst allerlei sprints gaat trekken en rare bewegingen gaat doen en dan pas een paar seconden later gaat schieten. Ik mis echt de reactiesnelheid in het spel. Van de andere kant moet je dan vooruit denken, heeft ook wel weer wat maar toch...

Al met al veel plezier hier, nu alleen nog af en toe het online gedeelte beter en ik kan redelijk tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Harribo schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:21:
Online is het op het moment een zooitje, kan geen wedstrijd spelen. Daarvoor klapt ie er al uit, heb nu zogenaamd 3x verloren, dus al mijn spelers in MyClub zijn vermoeid en contracten verlopen. Lekker is dat.
En uiteraard weer tegen alleen maar Balkan spelers.

Wordt er soms een beetje moe van. Is het nu zo moeilijk om na jaren eens dat online gebeuren eens een keer GOED te doen? Elk jaar weer problemen. Kom op zeg Konami doe het eens een keer goed!
Best wel zonde van zo''n leuk spel.
Serieus jij hebt echt issues. Kun je please stoppen met zoveel zeuren het is echt zooo irritant en vermoeiend of ga ergens een andere topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Het is jammer dat Xbox Live er net uit lag.....

Nog voor dat de wedstrijd begon 3x eruit gegooid.
Dus 3 verliespartijen in online divisions. :(

Was eindelijk de 800 grens gepasseerd ben nu terug van 824 naar 790.
Best jammer want je gaat soms maar met 5 omhoog.

Ook naar divisie 4 gaan wordt nu heel erg lastig..
Ach ja, hopen dat Xbox live het dalijk weer doet en weer puntjes sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Je mag hier niet zeuren henkyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Er is een verschil tussen iemand die 1x komt in de maand of week en baalt dat xbox live eruit ligt. of iemand die werkelijk in elke post die hij maakt zet dat hij quitters heeft, balkan spelers of de mooiste nog ai cheat alsof magisch elk jaar alleen jij last hebt van die ai cheat. Je kunt je aandacht wellicht wat meer richten op het oefenen dan zeuren wellicht zul je merken dat het beter gaat en er minder te zeuren valt. Ik heb nu het idee dat jij na elk verloren potje gelijk je smartphone pakt of laptop en een bericht gaat typen hoe slecht het allemaal weer is .

edit: Ik was de inputlag nog vergeten wat uiteindelijk aan zijn eigen controller lag.

[ Voor 7% gewijzigd door Falastine op 02-02-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Gisteravond lag trouwens PSN er uit, wel balen want wilde net een avondje online GP punten gaan vergaren maar dat ging dus helaas even niet door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Myclub op de pc ligt er ook nog steeds uit
Ach ach Konami wat een bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:42:
Myclub op de pc ligt er ook nog steeds uit
Ach ach Konami wat een bagger...
Stop dan met spelen gast, koop dan FIFA in plaats van steeds tegen beter weten in PES kopen. Eerlijk gezegd, sinds de launch is het de eerste keer dat ik er last van heb gehad. Kan een keer gebeuren. Voor ps4 eigenaren kut natuurlijk want die betalen maar ik met mijn ps3 speel gratis online :-)

Overigens als je op storingen.nl ofzo kijkt had je kunnen zien dat de storing allang weer voorbij was, en het was uberhaupt maar tussen 22.30 en 2.00 ofzo...

Trouwens, jij speelt toch op de PC? Hoe kan je dan van PSN last hebben.... Bovendien is PSN niet per se gelieerd aan Konami noch PES dus denk dat je het (wederom) in je eigen infra moet zoeken....

[ Voor 13% gewijzigd door 1nsane op 02-02-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Falastine schreef op zondag 01 februari 2015 @ 09:50:

edit: Ik was de inputlag nog vergeten wat uiteindelijk aan zijn eigen controller lag.
Ja inderdaad, een of ander namaak ding die hij vervolgens tegen de muur in 1000 stukken gegooid had..

Mijn PS3 controllers hebben wel zwaardere dingen overleefd hoewel ik er nu zuiniger op ben want ze zijn nergens meer leverbaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zei ik dat PSN eruit lag op de pc? Uh niet?
Mijn infra is ok, ben zelf ook systeembeheerder, spel liep lange tijd prima online. Het zijn weer de servers van Konami die niet deugen. Heb er weken nauwelijks last van gehad maar kan nu geen enkel potje online doen.

Ik speel nu offline op Superster, win wel alles maar het valt mij op hoe goed dit speelt tov online.
De spelers reageren allemaal mooi snel. De tegenstander krijgt bij ook geen enkele kans.
Er is dan offline ook helemaal niets aan te merken op het spel. Heb in 1 potje een cheat ai gezien, waarbij een verdediger van mij ff door de hand van God naar links werd geduwd zodat een aanvaller er langs kon.
Slechts 1 in 7 wedstrijden!

Tis dus puur het online verhaal en zijn lags. Of Konami meent dus alleen het online gedeelte te voorzien van cheat ai? Ik weet het niet. En ja dat is zeer frustrerend, dus ik meld dat als ik daar zin in heb. Heb Konami er al tickets over gestuurd.

Iets anders: weet iemand hoe je weg kunt draaien als je de bal krijgt en iemand in je nek hebt? Is mooi nuttig, kan je meteen uithalen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Harribo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:28:
Zei ik dat PSN eruit lag op de pc? Uh niet?
Mijn infra is ok, ben zelf ook systeembeheerder, spel liep lange tijd prima online. Het zijn weer de servers van Konami die niet deugen. Heb er weken nauwelijks last van gehad maar kan nu geen enkel potje online doen.

Ik speel nu offline op Superster, win wel alles maar het valt mij op hoe goed dit speelt tov online.
De spelers reageren allemaal mooi snel. De tegenstander krijgt bij ook geen enkele kans.
Er is dan offline ook helemaal niets aan te merken op het spel. Heb in 1 potje een cheat ai gezien, waarbij een verdediger van mij ff door de hand van God naar links werd geduwd zodat een aanvaller er langs kon.
Slechts 1 in 7 wedstrijden!

Tis dus puur het online verhaal en zijn lags. Of Konami meent dus alleen het online gedeelte te voorzien van cheat ai? Ik weet het niet. En ja dat is zeer frustrerend, dus ik meld dat als ik daar zin in heb. Heb Konami er al tickets over gestuurd.

Iets anders: weet iemand hoe je weg kunt draaien als je de bal krijgt en iemand in je nek hebt? Is mooi nuttig, kan je meteen uithalen misschien.
Oké zou je dan op je tickets willen wachten en ons niet meer lastig willen vallen met jouw problemen want je bent echt de enige die met al deze problemen te maken heeft.

Verder zou het voor jou idd wellicht beter zijn als je effe FIFA gaat spelen wellicht dat je pes dan weet gaat waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Falastine schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:05:
[...]
Oké zou je dan op je tickets willen wachten en ons niet meer lastig willen vallen met jouw problemen want je bent echt de enige die met al deze problemen te maken heeft.
Op de pc zeeeeker niet hoor. Lees maar eens rond op kijk op het forum van steam. Het is echt een probleem dat online.
Verder zou het voor jou idd wellicht beter zijn als je effe FIFA gaat spelen wellicht dat je pes dan weet gaat waarderen.
Ik speel liever PES, FIFA is echt geen bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:05:
[...]

Zoals meerdere malen al aangegeven, ook in voorgaande topics, ben ik het hier 100% mee eens. Harribo verziekt het topic met z'n eeuwig gezeur. :N
Harribo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:58:
[...]

Op de pc zeeeeker niet hoor. Lees maar eens rond op kijk op het forum van steam. Het is echt een probleem dat online.
Is dat forum geen betere plek dan om dit te bespreken? Daar zijn ze het blijkbaar met je eens en hebben ze de zelfde problemen. Hier niet.
[...]

Ik speel liever PES, FIFA is echt geen bal aan.
Je haalt er echt veel plezier uit zo te zien. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 16:06
Iemand zin om vanavond eens een klassiek potje België-Nederland te spelen? Ik stel voor om om 21u in een EU server (Engels) plaats te nemen. De server zal nilos noemen en het paswoord zal tweakers zijn. Graag aanmelden via DM. Niveau speelt geen rol, zo lang we maar fun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Ik denk dat je het xboxforum van pes2015 eens moet proberen daar is veeel meer leven. En daar heeft 50% een ps4 de rest pc en xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kan nog steeds niet online spelen (pc), heb er een paar videos van gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=CSVmjfK0eWk

En vandaag via steam een transfer update gedaan, ik kan nu helemaal niet meer online connecten:
https://www.youtube.com/watch?v=1UX9MXlTnwc

Heb Konami gemaild, echt bagger. Ze moeten eens gaan koffie drinken bij hun vrienden van Ea Sports, die schijnen wel te weten hoe je een voetbalspel online goed moet laten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Zojuist een update + data pack gedownload, maar volgens mij zaten daar niet alle transfers bij. Zag Cuadrado nog niet bij Chelsea staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-01-2020

dfg

Framoes schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:53:
Zojuist een update + data pack gedownload, maar volgens mij zaten daar niet alle transfers bij. Zag Cuadrado nog niet bij Chelsea staan.
Verbaasde mij ook,zitten in het volgende datapack:

http://www.onlyproevoluti...ikely-released-march.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dit vind ik dus wel storend. Volgens mij werd er door Konami (Adam Bhatti) gezegd dat de transfers dit jaar direct na de transferwindow zouden worden toegepast.

Lees trouwens in dat artikel wel dat de transfers er via live updates in zitten. Dat leek een paar dagen terug nog niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Ben blij dat je nu niet in dezelfde divisie kan blijven maar door moet gaan online,soms kwam ik spelers tegen met kei veel wedstrijden en dan nog in lage divisie (online)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dat kan nog steeds hoor, ik heb zelf bijvoorbeeld heel veel wedstrijden tegen de computer gespeeld en heb een Lvl.3 team (bijna level 4) en een teamgeest van 95.

Ik speel alleen zelden online divisie dus zit nog in divisie 11.

Nu kom ik dus heel vaak tegenstanders tegen die een TG hebben van dik 20 minder en vaak ook kwa team minder en win ik relatief eenvoudig, zal wel lastiger worden als ik boven divisie 9 kom ofzo maar tegen die tijd is m'n team nog sterker en betere TG dus het is maar net hoeveel iemand online divisie speelt.

Natuurlijk moet je wel steeds promoveren maar dat betekent niet dat je bijvoorbeeld in divisie 11 ofzo alleen maar minder goeie tegenstanders treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
1nsane schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:26:
Natuurlijk moet je wel steeds promoveren maar dat betekent niet dat je bijvoorbeeld in divisie 11 ofzo alleen maar minder goeie tegenstanders treft.
Online en offline is wel echt een ander spelletje imho. Om hogerop te komen online moet je gewoon veel tegen mensen spelen. Daar kun je niet voor oefenen tegen de computer. Je team verbeteren kan idd wel.
Ik ben ook een beetje gedwongen om wat meer offline te spelen, verlies te veel online en dan wordt m'n team te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Offline is ook geen tegenstand vind i.
Online zit ik in divisie 6 maar ik kan al meer dan een week niet online spelen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Harribo schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:59:
Offline is ook geen tegenstand vind i.
Online zit ik in divisie 6 maar ik kan al meer dan een week niet online spelen helaas
Ahhh ik vind dit serieus echt erg voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis gewoon bagger online (pc). Misschien is er een probleem met een update, zie meer klachten.

Ik weet trouwens in Steam totaal niet wat voor updates hij download en toepast. Weet iemand hoe ik dat kan zien? En weet ook of ik kan zien of er officiele problemen gemeld zijn?
In steam zie je veel mensen roepen , helaas ook in Turks,Grieks etc, maar nergens een officiele melding.
Ik deinstalleer en installeer het spel maar weer, ligt het in elk geval niet aan mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Maverick schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:34:
[...]

Online en offline is wel echt een ander spelletje imho. Om hogerop te komen online moet je gewoon veel tegen mensen spelen. Daar kun je niet voor oefenen tegen de computer. Je team verbeteren kan idd wel.
Ik ben ook een beetje gedwongen om wat meer offline te spelen, verlies te veel online en dan wordt m'n team te duur ;)
Dat is het hem nou juist. Afgezien van dat je team inderdaad te duur wordt anders. Natuurlijk moet je online veel spelen om hogerop te komen maar als je met je team veel tegen de computer speelt, dan wordt je team steeds beter kwa TG en ook omdat je met GP dan meer spelers kan kopen.

Echter als je dan nooit online divisie speelt, dan heb je een team wat bij wijze van spreke mee kan in 4 divisies hoger.

Het gaat niet per se om het oefenen maar dat je je team veel sterker maakt dan wat in de lagere divisies gangbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:21:
Tis gewoon bagger online (pc). Misschien is er een probleem met een update, zie meer klachten.

Ik weet trouwens in Steam totaal niet wat voor updates hij download en toepast. Weet iemand hoe ik dat kan zien? En weet ook of ik kan zien of er officiele problemen gemeld zijn?
In steam zie je veel mensen roepen , helaas ook in Turks,Grieks etc, maar nergens een officiele melding.
Ik deinstalleer en installeer het spel maar weer, ligt het in elk geval niet aan mijn kant.
Ga dan of FIFA kopen of stop met zeuren.

We weten nu wel dat jij amper online kan spelen, daar zijn er ongetwijfeld op de PC meer van maar er zijn ook zat mensen bij wie het wél goed werkt.

Bij een PC heb je helaas tig meer variabelen die er voor kunnen zorgen dat het minder goed werkt dan op een console (die voor iedereen het zelfde is kwa hardware).

Ik koop ook geen Suzuki Alto om vervolgens te gaan janken dat hij niet zo snel is. Konami heeft nu eenmaal minder budget dan EA, dat merk je in de licenties en ook in de overall quality. Je kan PES inmiddels ook stukken goedkoper aanschaffen dan FIFA.

Met de middelen die ze hebben maken ze gewoon een prima spel maar ik begrijp van jou nog steeds niet dat je op de PC gaat spelen met een Playstation controller (die je dan kapot gooit) en niet een euro of 125,- uit geeft voor een PS3 + PES..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Haha op andere fora kun je mensen blokkeren dan zijn de berichten niet meer zichtbaar hebben we deze optie hier ook? Zou hier best 2000 karma voor willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:02:
[...]
We weten nu wel dat jij amper online kan spelen, daar zijn er ongetwijfeld op de PC meer van maar er zijn ook zat mensen bij wie het wél goed werkt.
Nou volgens mij zijn er meer met een pc waarbij het niet werkt.
Bij een PC heb je helaas tig meer variabelen die er voor kunnen zorgen dat het minder goed werkt dan op een console (die voor iedereen het zelfde is kwa hardware).
Heeft niet zoveel met de hardware te maken, veel software zoals directx etc is algemeen en het spel is Windows api. Problemen die mensen hebben komen tegenwoordig ook niet voort uit hun hardware maar vaak de software. Whatever...
Maar al met al nog geen reden om er zo''n zooi van te maken als Konami dat nu doet.
Ik koop ook geen Suzuki Alto om vervolgens te gaan janken dat hij niet zo snel is. Konami heeft nu eenmaal minder budget dan EA, dat merk je in de licenties en ook in de overall quality. Je kan PES inmiddels ook stukken goedkoper aanschaffen dan FIFA.
Wat is dit nu voor een vergelijking? Die gaat volledig mank. Een pc is trouwens een prima platform.
Ik koop gewoon een voetbalspel waarmee ik anno 2015 toch fatsoenlijk online mee moet kunnen spelen lijkt me? Over de oa licenties heb je mij nooit gehoord. Vind ik ook niet zo belangrijk.
Met de middelen die ze hebben maken ze gewoon een prima spel maar ik begrijp van jou nog steeds niet dat je op de PC gaat spelen met een Playstation controller (die je dan kapot gooit) en niet een euro of 125,- uit geeft voor een PS3 + PES..
Niet iedereen heeft even 125 euro over, trouwens heb net een upgrade laatst gedaan van mijn pc en ook het spel gekocht.
En wat heb je nou over een Playstation controller? Dat was gewoon een goedkoop Chinese pc controller.
Ik wil jullie wel eens horen als jullie PES weken lang niet online kunnen spelen. Hoe zou je dat vinden?
Nee Konami maakt er gewoon een zooitje van momenteel. Ik vind het spel overigens prima, leuk als ik het nog online kon spelen.

Komt trouwens bij dat ik ook gewoon een paar vragen stelde zostraks, geef me daar eens antwoord op, misschien kom ik dan nog verder hiermee ipv ongefundeerde dingen roepen.
En ja dat ik een zeurkous ben wist ik wel maar misschien heeft het ook te maken met de antwoorden en het feit dat Konami nu al weken er niets aan doet?

Whatever, ik wacht wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Zeuren werkt niet hier is dat je nog niet opgevallen? Niemand die je helpt wellicht en ander forum proberen ik heb trouwens een vriend gevraagd en die speelt al 3 werken zonder problemen op de PC ook na de update. Dus ligt echt aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:07
Nou volgens mij zijn er meer met een pc waarbij het niet werkt

waarom kan je niet online?
heb er geen probleem mee alleen af en toe in map mount het bestanje LIVE00000000 weg gooien
verder is het online echt kut met de ceaters
zit al onder de 200 punten dat heb ik in die 10 jaar nog nooit meegemaakt.
gelukkig is myclub nog aardig te pruimen lijk wel 10 keer een ander spel offline dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Nou volgens mij zijn er meer met een pc waarbij het niet werkt.

[...]

Heeft niet zoveel met de hardware te maken, veel software zoals directx etc is algemeen en het spel is Windows api. Problemen die mensen hebben komen tegenwoordig ook niet voort uit hun hardware maar vaak de software. Whatever...
Maar al met al nog geen reden om er zo''n zooi van te maken als Konami dat nu doet.

[...]

Wat is dit nu voor een vergelijking? Die gaat volledig mank. Een pc is trouwens een prima platform.
Ik koop gewoon een voetbalspel waarmee ik anno 2015 toch fatsoenlijk online mee moet kunnen spelen lijkt me? Over de oa licenties heb je mij nooit gehoord. Vind ik ook niet zo belangrijk.

[...]

Niet iedereen heeft even 125 euro over, trouwens heb net een upgrade laatst gedaan van mijn pc en ook het spel gekocht.
En wat heb je nou over een Playstation controller? Dat was gewoon een goedkoop Chinese pc controller.
Ik wil jullie wel eens horen als jullie PES weken lang niet online kunnen spelen. Hoe zou je dat vinden?
Nee Konami maakt er gewoon een zooitje van momenteel. Ik vind het spel overigens prima, leuk als ik het nog online kon spelen.

Komt trouwens bij dat ik ook gewoon een paar vragen stelde zostraks, geef me daar eens antwoord op, misschien kom ik dan nog verder hiermee ipv ongefundeerde dingen roepen.
En ja dat ik een zeurkous ben wist ik wel maar misschien heeft het ook te maken met de antwoorden en het feit dat Konami nu al weken er niets aan doet?

Whatever, ik wacht wel af
Gozer, ik wilde je ook niet trollen/flamen hoor :-) alleen weet iedereen inmiddels wel van je online problemen, helaas kunnen wij je daar niet bij helpen.

Je frustratie snap ik best hoor, in vorige delen vond ik het ook wel eens drama maar je snapt toch wel dat mensen hier er op een gegeven moment een beetje beu van worden als je altijd het zelfde post (zoals ik eerder zei, waar we je helaas niet mee kunnen helpen).

Je andere vragen zijn valide hoor! (m.b.t. steam enz).

Nogmaals, ik wil / begin geen hetze tegen je hoor, nogmaals, ik begrijp je volledig maar je zou er meer aan hebben om Konami te blijven spammen hierover en die arrogante Adam Bhatti twitteren. Zuur als het is maar op de PC is het helaas nog niet best of both worlds blijkbaar met PES..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Houden we het verder wel gezellig hier? :)
Ik snap de frustratie bij Harribo, een spel wat niet (goed) werkt is enorm frustrerend. Niemand hier heeft het recht om hem daar op aan te vallen, dus laat dat voortaan aub.

Wbt de storingen etc heeft het wellicht (zoals men hier ook schrijf) meer nut om daar bij Konami over te klagen. Wat overigens niet inhoudt dat dat hier niet mag, maar het zou leuk zijn als de balans hier wat meer door zou slaan naar de leuke dingen van het spel

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
eljantie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:47:
Nou volgens mij zijn er meer met een pc waarbij het niet werkt
Dacht ik ook
waarom kan je niet online?
Ik heb geen flauw idee. de connectie met de servers van PES lukt al niet.
Sinds de laatste update een "communicatiefout". Tja dat zegt mij niets
heb er geen probleem mee alleen af en toe in map mount het bestanje LIVE00000000 weg gooien
Die truc ken ik, map mount heb ik, leeg en dat bestandje heb ik uberhaupt niet. Daar zit hem het probleem niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:08:
[...]
Gozer, ik wilde je ook niet trollen/flamen hoor :-) alleen weet iedereen inmiddels wel van je online problemen, helaas kunnen wij je daar niet bij helpen.
Snap wel dat ik de irritatie oproep. Maar ik frustreer mij enorm met het spel. En eigenlijk niet eens om het spel zelf maar gewoon het online gedeelte, Is het niet laggy dan is het wel weken offline zoals nu.

Nee ok, jullie kunnen mij dus niet helpen begrijp ik, ik wacht verder wel Konami af. En ik zoek wel op andere fora.
Je frustratie snap ik best hoor, in vorige delen vond ik het ook wel eens drama maar je snapt toch wel dat mensen hier er op een gegeven moment een beetje beu van worden als je altijd het zelfde post (zoals ik eerder zei, waar we je helaas niet mee kunnen helpen).
Ok snap ik. Ik verwacht denk ik teveel op dit forum. Sorry
Je andere vragen zijn valide hoor! (m.b.t. steam enz).

Nogmaals, ik wil / begin geen hetze tegen je hoor, nogmaals, ik begrijp je volledig maar je zou er meer aan hebben om Konami te blijven spammen hierover en die arrogante Adam Bhatti twitteren. Zuur als het is maar op de PC is het helaas nog niet best of both worlds blijkbaar met PES..
Ok ik zal Konami blijven mailen. Hoewel het nu wel extreem stil is al weken. Of ze hebben het enorm druk opeens (met die fouten?) of ik sta op een blacklist? 3 tickets tot nu toe, valt wel mee toch?

Anders idd maar eens een PS3 aanschaffen in de toekomst. Hoewel ik dan natuurlijk wel een console koop die nu al technisch achterloopt. Wie zegt bijv dat PES 2016 etc er ook op komen? PS4 wordt me te echt te duur, heb ook andere dure hobby''s.

Enfin wat de mod zegt: maar weer concentreren op de leukere kanten van PES :)

Edit: sorry ik heb per ongeluk 2 posts aangemaakt

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 11-02-2015 18:52 ]

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 15:48
Ik heb ook problemen om online te spelen op PC (verloopt via steam).
Ik heb die hoop gewoon opgegeven voorlopig.

offline is het spel best ok.

• Harribo
Kreeg een bericht van iemand terug met hetzelfde soort probleem (pc):
Hello ********,

Thank you for contacting the KONAMI support team.

We're sorry to hear you're experiencing this connectivity issues.

After our last patch, some players have been experiencing similar issues, so this may well be the case with you. KONAMI is working intensively on a hotfix that will be released as soon as possible.
Dus Konami heeft het door dat er iets mis is nu. Afwachten nu dus.

Verwijderd

Hopelijk wordt het probleem spoedig opgelost. Wellicht krijgen we dan ooit een tevreden Harribo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Aboubakar (76 OVR) gekregen bij de 'Stars of the Champions League' agent. Dit is de reden dat ik weinig myclub speel. Na Ronaldo via de code die ik bij het spel kreeg, heb ik als beste speler Siquera (LB, 81 OVR) gekregen. Verder niks boven de 80.

Daarnaast kan ik de betere coaches nog steeds alleen met coins kopen, waardoor m'n team met 480 op z'n max zit.

Dan besluit ik dus om maar een vs com toernooi te spelen om een nieuwe gratis agent te krijgen. Helaas loopt alles traag, waardoor ik op Top Player (automatische moeilijkheidsgraad bij Myclub) al moeite heb. Konami moet echt iets doen aan dat soort zaken, of het nou bewust is of gewoon een engine die ineens klotetraag is. Het is namelijk echt niet leuk spelen op deze manier. Alsof ik naast de tegenstander ook tegen m'n eigen spelers moet spelen. MyClub kan me ondertussen gestolen worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Framoes op 13-02-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
Ik geniet nog steeds volop van MyClub. Niet echt veel tijd om te spelen. Maar elke keer als ik speel, echt geweldig. Heb er vanaf december ongeveer 50 euro tegenaan gegooid, kon het niet laten :X
Moet mezelf echt inhouden om nu geen coins meer te kopen met die nieuwe CL Zaakwaarnemer.

Online zit ik nu op categorie 620. Ik streef naar de 700.

De gevaarlijkste spelers tegen wie ik moest zijn Ibrahimovic en Lucas Moura.
Iemand had Ibrahimovic als aanvallende middenvelder. Echt, daar was niks tegen opgewassen, zo sterk.

Mijn basis team ondertussen;

--------------------------------Ochoa--------------------------------
Lahm-------------Djilobodji-----Ogbonna--------------Alaba
-------------------------------Fernando-----------------------------
------------------S. Cazorla------------D. Silva-----------------
Gervinho--------------------Cavani--------------------Neymar

Bank;

Oblak (Kp)
Mexes
Veltman
Shaw
C. Martinez
Iturraspe
Totti
Guarin
Deulofeu
Amrabat
Bacca

En net via de CL Zaakwaarnemer Douglas Costa.

@ Harribo, nu met de Champions League Zaakwaarnemer 58.7 % kans op een zwarte bal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Idd die CL zaak waarnemers zijn wel heel flex.

Had wat GP opgespaard dus 4x gedaan en 3x zwarte bal maar helaas niet echte toppers. (Fabiano80, Martins Indi81, Isco82 en nog een of andere pannenkoek van Shaktar..) Stiekem had ik gehoopt op een Zlatan, Ronaldo, Benzema, Cavani ofzo.

Nog altijd alleen Ramos90 als echte topper maar die had ik via de code van in het begin.

Ik vermoed dat van alle zwarte ballen die in de CL waarnemer zitten, er maar 1 tussen zit met een echte topper dus slechts minieme kans op een echte top speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Het is toch beter dan Aboubakar, de derde/vierde spits van Porto (heb ik op moeten zoeken, terwijl ik best wat voetballers ken) die precies 0 wedstrijden heeft gespeeld voor het eerste. In mijn team is ie nu ook derde spits, want ik heb al Ronaldo en Guiza.

[ Voor 7% gewijzigd door Framoes op 16-02-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Totti gewoon op de bank :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Tja, ik zou ook wel een type Ronaldo in m'n ploeg willen nog. Gisteravond eindelijk eens een beetje mazzel in de zin dat ik nog geen goeie LB had (een die wel LB was maar 71 en een RB die als LB kon spelen en dan 75 was). Nu een of andere hapsnurker van Porto maar die is wel een echte LB en 80.

Ik heb nu alleen nog een LVA van 77 en de rest in de 80 en 1 van 90. Dat plekje waar nu die van 77 staat heb ik gereserveerd voor CR7, nu maar hopen dat ik die ook een keer trek uit een zwarte bal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Niet online
Wie heeft online (PS4) ook vaak moeite om zijn spelers one-touch handelingen uit te laten voeren? Dus in één keer doorpassen, in één keer schieten, etc. Bij mij willen ze per se vaak eerst de bal aannemen, huppeltje doen, nadenken etc. (bij bal over de grond) of de bal eerst op de borst aannemen (bij hoge bal) voordat ze doen wat ik bij wijze van spreken 3 seconden daarvoor al opdroeg. Dat haalt vaak een verrassingselement uit het spel, waardoor de tegenstander de bal kan afnemen terwijl mijn speler op dat moment in zijn eigen animatie vastzit en niets anders wil doen dan zijn dansje (lees: handeling/animatie) of whatever af te maken, terwijl hij 'm eigenlijk gewoon had moeten doortikken of in de loop schieten, afhankelijk van de situatie.

Dit is een vorm van inputlag die sowieso in veel van de online potjes heerst. Heb voor de grap eens offline tegen de cpu gespeeld en man, wat een verschil, spelers draaien meteen i.p.v. als een vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Online heb ik daar sporadisch last van maar meestal werkt t gewoon prima. Nou lijkt het er in die gevallen ook wel een beetje op dat een speler of moe is, of de pass niet helemaal op maat is maar over het algemeen draait t gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghilas schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:46:
Wie heeft online (PS4) ook vaak moeite om zijn spelers one-touch handelingen uit te laten voeren? Dus in één keer doorpassen, in één keer schieten, etc. Bij mij willen ze per se vaak eerst de bal aannemen, huppeltje doen, nadenken etc. (bij bal over de grond) of de bal eerst op de borst aannemen (bij hoge bal) voordat ze doen wat ik bij wijze van spreken 3 seconden daarvoor al opdroeg. Dat haalt vaak een verrassingselement uit het spel, waardoor de tegenstander de bal kan afnemen terwijl mijn speler op dat moment in zijn eigen animatie vastzit en niets anders wil doen dan zijn dansje (lees: handeling/animatie) of whatever af te maken, terwijl hij 'm eigenlijk gewoon had moeten doortikken of in de loop schieten, afhankelijk van de situatie.

Dit is een vorm van inputlag die sowieso in veel van de online potjes heerst. Heb voor de grap eens offline tegen de cpu gespeeld en man, wat een verschil, spelers draaien meteen i.p.v. als een vrachtwagen.
Misschien een rare vraag. Maar welke schietmethode gebruik je? Ik heb het gevoel dat hij met de "Advanced" schietmethode een stuk slomer reageert bij "one touch"-handelingen. Al heb ik dit enkel ervaren in het begin, het zou kunnen dat dit inmiddels niet meer het geval is.

Vind de "Advanced" schietmethode wel wat hebben, kan je ook makkelijk onder in de hoeken schieten, ook hard. Maar door bovenstaande problemen ermee heb ik het helaas uit moeten zetten. Ga het wellicht nog eens proberen of het inmiddels fijner werkt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:01:
[...]

Misschien een rare vraag. Maar welke schietmethode gebruik je? Ik heb het gevoel dat hij met de "Advanced" schietmethode een stuk slomer reageert bij "one touch"-handelingen. Al heb ik dit enkel ervaren in het begin, het zou kunnen dat dit inmiddels niet meer het geval is.

Vind de "Advanced" schietmethode wel wat hebben, kan je ook makkelijk onder in de hoeken schieten, ook hard. Maar door bovenstaande problemen ermee heb ik het helaas uit moeten zetten. Ga het wellicht nog eens proberen of het inmiddels fijner werkt. :Y
Ik weet wat je bedoelt, ik heb die Advanced in het begin ook een keer uitgeprobeerd, maar snapte niet helemaal waarom schieten dan 5 seconden moest duren, dus heb het daarna vrij snel weer op standaard teruggezet. Dus nee, daar ligt het niet aan. Het moet echt iets verbindingsspecifiek zijn. Heb zelf een VDSL 50 Mbit met 16 ms ping en bij m'n ouders een 30 Mbit kabel met 6 ms ping, en op beide ervaar ik dezelfde dingen zo ongeveer. Maar misschien ben ik te veel FIFA gewend, waar je (helaas) soms wel erg flipperkastachtig kon doortikken en -schieten, haha.

Ik moet trouwens nog wel uit zien te vogelen hoe je bij PES de bal een andere kant op kan aannemen. Bij FIFA kon dat met de rechter analoge stick. Handig bij zijlijn, achterlijn, of gewoon om een tegenstander op het verkeerde been te zetten en de bal een andere kant op aan te nemen en weg te zijn. Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:24:
Tja, ik zou ook wel een type Ronaldo in m'n ploeg willen nog. Gisteravond eindelijk eens een beetje mazzel in de zin dat ik nog geen goeie LB had (een die wel LB was maar 71 en een RB die als LB kon spelen en dan 75 was). Nu een of andere hapsnurker van Porto maar die is wel een echte LB en 80.

Ik heb nu alleen nog een LVA van 77 en de rest in de 80 en 1 van 90. Dat plekje waar nu die van 77 staat heb ik gereserveerd voor CR7, nu maar hopen dat ik die ook een keer trek uit een zwarte bal..
Ik heb ronaldo van 95, en verder niemand die op de gespeelde positie boven de 79 uitkomt. Nu heb ik wel 2 linksbacks van 80 (Maxwell, via de vorige actie, 'great passers' ofzo) en 81 (Siquera via top agent), maar die kunnen niet allebei LB spelen en met mijn coach z'n 3-5-2 tactiek zelfs helemaal niet als LB. Siquera is 77 als LMF en Maxwell komt na LB als CMF het best tot z'n recht (73).

Verder komen m'n spelers ook op hun eigen positie niet boven de 79 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghilas schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:38:
[...]

Ik moet trouwens nog wel uit zien te vogelen hoe je bij PES de bal een andere kant op kan aannemen. Bij FIFA kon dat met de rechter analoge stick. Handig bij zijlijn, achterlijn, of gewoon om een tegenstander op het verkeerde been te zetten en de bal een andere kant op aan te nemen en weg te zijn. Weet iemand dit toevallig?
Volgens mij kan het niet precies zoals bij FIFA. Wat hier het dichts bij in de buurt komt is volgens mij 2x R1 voordat je de bal krijgt, terwijl je de richting waar je heen wilt inhoudt. Als dat niet genoeg is kan je met rechter pookje de trukendoos losgooien. Dan houd je bijv. de rechter naar beneden en linker omhoog, dan doet ie iets. :+ Probeer anders maar even uit in training. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Heerlijk, net nog even het mannetje uitkappen voor het schot :9

http://i.imgur.com/kR2By48.gifv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:06:
Heerlijk, net nog even het mannetje uitkappen voor het schot :9

http://i.imgur.com/kR2By48.gifv
Ik doe dat meestal "gewoon" met R2, ben zelf niet zo van de trucjes. Maar dit is ook wel leuk ja. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Ik doe dat meestal "gewoon" met R2, ben zelf niet zo van de trucjes. Maar dit is ook wel leuk ja. :Y
R2 is ook lekker, net even naar achteren halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Als je dit ziet wil je toch uberhaupt geen fifa meer spelen. Heb dit weekend weer meegedaan aan toernooi met vrienden fifa 15.

Met gemak gewonnen.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste