Nee is geen apart topic voor.
Momenteel speel ik zo:
Trainer: Guardiola 3-1-3-3 (heb trouwens gehoord dat hij nu weer in de lijst staat maar nu als 4-3-2-1

)
---Griezmann84---Dzeko/Giroud84---Alexis Sanchez/Farfan83
--------------------------Isco82/Cazorla84---------------------------------
-----Salah82--------------------------------------Walcott82-----------
--------------------Matic / Busquets83-----------------------------
-----M.Indi81-----------------Ramos90------------Howedes81
--------------------------Reina/Scezny82-----------------------
In plaats van Martins Indi heb ik nog een CV van 82 maar als ik die neer zet gaat m'n TG met 3 omlaag, m'n huidige TG is nu 95 en TS is 1497 . Walcott en Salah hebben allebei snelheid van 100 en opzich is Salah maar 80 RH maar hij is linkspoot en als ik hem LH zet is ie ineens 82.. Zelfde voor Cazorla, is eigenlijk ook een LH maar op AM is hij ipv 82 ineens 84.
Eigenlijk is de kans denk ik heel klein dat ik nog spelers uit zwarte ballen ga krijgen die beter zijn dan wat ik nu op het veld heb. Meeste wat je uit zwarte ballen trekt is 80 a 81 met soms een uitschieter naar 84.
Anderzijds zeggen die scores ook niet zo heel veel. Zoals ik al zei, mijn LH en RH hebben respectievelijk snelheidsratings van 97 en 100 en ook zeer hoge ongrijpbaarheidswaarden, dat merk ik ook echt want met dit team win ik echt veel wedstrijden, als ik een master challenge doe worden de eerste 4 wedstrijden tussen de 6-0 en 15-0 voor mij en de finale win ik vaak betrekkelijk eenvoudig met 3 a 4-0 .
Die gemiddelde waarde zegt natuurlijk ook alleen wat over het gemiddelde van alle relevante getallen voor een bepaald linie gebied maar als je bijv. Walcott neemt, die staat RH, dan wil je snelheid all the way, handeling, sprint, dribbel, ongrijpbaarheid en pass accuracy. Zaken als koppen enz zijn dan veel minder relevant maar het heeft wel invloed op die total rating net als fysieke kracht en die is bij Walcott ook lager maarja, zijn ongrijpbaarheid is bijna 100 dus heb je die fysieke kracht voor duels ook niet zo nodig, die duels gaat hij gewoon uit de weg.
Op de bank heb ik bijv als ik Dzeko in de basis heb staan niet Giroud op de bank zitten maar Lacazette. Ook al is die kwa rating maar 81 tov 84 van Giroud, Lacazette heeft een zeer hoge handelingssnelheid en snelheid in het algemeen voor een spits. Mijn theorie daar achter is dat als je bijv. achter staat een kwartier voor tijd, dan wil je een snelle spits die een uitgeputte CV dan ook makkelijk voorbij snelt als ik ballen naar voren ga pompen.
[
Voor 3% gewijzigd door
1nsane op 06-03-2015 10:57
]
Adjust non olet, plerumque...