[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-07 09:34

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Vandaag krijgen we een trailer te zien. Veel informatie en de eerste reviews van de E3.

Trailer E3:

1e trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4YnW6HBEVKk]

De eerste review: http://www.psx-sense.nl/1...ro-evolution-soccer-2015/

2e review: http://www.xboxachievemen...One-in-the-Onion-Bag.html

3e review: http://features.en.softon...-on-with-konamis-pes-2015

4e positieve review: http://www.gamer.nl/previ...15-het-jaar-van-de-switch

De eerste screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/ps4/pes_2015/screens/pes_2015_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/ps4/pes_2015/screens/pes_2015_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/ps4/pes_2015/screens/pes_2015_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/ps4/pes_2015/screens/pes_2015_4.jpg

Nieuwe PES opties:

Konami have released the first official details for PES 2015.

PES 2015 aims to recreate that heart-in-mouth feeling associated with being part of a crucial top-flight match and is centered around the slogan ‘the pitch is ours’.

It has been developed through the combined efforts of both the Tokyo and Windsor based PES Productions Teams. PES 2015 returns to the series core values, giving out super responsive controls and renowned gameplay, where the user has unrestricted control over how they play. Various key elements have also been reworked in order to make sure that every pass, shot or off-the-ball run is finely balanced to give maximum player satisfaction within PES 2015’s on-field action. You will also be pleased to hear that Shooting and Goalkeeping have also been completely reworked.

Excitement Of Goals

A new shooting system allows a variety of unrestricted shooting styles with precise control over the direction and power of all strikes. Countering enhanced attacking options, goal keepers intuitively close angles and are capable of an incredible number of ways to react to any situation, including altering centre of gravity.

Final Pass

Likewise, passing options available to players when delivering a final pass have been expanded, allowing for little knock-ons or searing low passes that use new physics routines to ensure the ball behaves realistically across every situation, providing unique and differing outcomes decided by user actions.

1 on 1

The final key element that has been totally reworked centres around the degree of close control on offer. Positioning is vital, but the ability to dribble into space and beat your marker is now hugely improved and opens up PES 2015 as the definitive on-field experience.

These three central features, along with the following additional elements aims to make sure PES 2015 is the most entertaining and breath-taking match-day experience imaginable.

Incredible Response Times: Lightning fast controls allow users to instinctively react to every movement when the ball is in play.
Full Pitch AI: The game engine now features AI that is constantly adjusted covering everything that develops on the pitch, resulting in players making runs, finding space and marking opponents even when off the screen.
Closest Control: Take on defenders using each player’s bespoke dribbling skills, as opposed to relying on ‘trick’ moves. New skills include jinking runs, responsive sprints and incorporating a much wider range of pace – from walking to sprinting.
Case for Defence: Users have complete control over when to close down, tackle, or hold up play. Successful defending is based entirely on the decisions the user makes.
The Fox Engine returns, making its full awaited PES debut on next-gen consoles. The new consoles allow a level of visual acuity and in-game advances that were previously impossible. All graphical features in-game from players, to crowd and stadium now benefit from a single source of real-time lighting naturally bringing the game to vivid next gen life. Key features of the Fox Engine in PES 2015 include:

Behavioural Patterns: PES 2015 now boasts a huge array of players that both look and play like their real-life counterparts. KONAMI has faithfully recreated over 1000 players this year, with bespoke animations and playing styles across its extensive player roster. They run like they should, play the way they do in real life, and react emotionally as they would to fouls, goals or referee decisions – with their frame of mind actually affecting how they play!
Poetry in Motion: The individuality of the players is further enhanced with seamless animations. No sacrifice to animation has been made in the pursuit of fast response, yet the movements flow effortlessly calculated in real-time and dependent on the player’s position in relation to the ball and its speed.
Bring the Noise: PES 2015 mirrors the atmosphere of a top-flight match. The crowd animations have been hugely enhanced, and the ebb and flow of a match is met with context-sensitive crowd effects and movements.
Let There Be Light: Real-time lighting is used across the entire stadium, with the enhanced visuals bathed in the changing light of a changeable day or the stark glare of the floodlights at a night match
PESID also returns in PES 2015, giving out player realism like never before. PES 2015 aims to bring the best players and teams to vibrant life – recreating the playing styles of the world’s best sides and stars.

PES ID: Teams will be set up to play as they do in real-life, while their star players will work within this framework, but will be instantly recognisable via their runs and playing styles. The world’s greatest teams will not only move and find space like they would in real life, they will also defend or attack like them automatically.
Balance of Play: Teams will automatically adopt their real-life counterparts’ game plan, whether it is counter-attacking, out wide, or defensively minded.
Realistic Abilities: While the world’s greatest players are indeed capable of moments of incredible skill, PES 2015 focuses on their abilities as a player and not their flicks and tricks. Beating a man using pace and close control is key to attacking play, and only those that can will get away with rainbow flicks. And, even then, not every time
If that isn’t enough, Konami have also made a number of other Key Additions in PES 2015, which include:

myClub: Extensive Master League Online overhaul allows players and managers to be added using accumulated GP or via micro-transactions within club dealings. Agents now used to meet player requirement criteria, while unhappy players can upset the balance of a side to detrimental effect. Extends to offline play.
Live Updates: Weekly data updates constantly adjust transfers and team line-ups in English, French, Italian, Spanish and Brazilian leagues. Player data is also updated based on current performances every week, so if a player is on a goal-scoring streak, his stats will be boosted accordingly in the update. Applied to all online modes and optional within single-player mode.
Accurate Player Stats: The player parameter system for PES has been completely rebuilt, working with key community sites across the globe to create the most realistic player stats database.
Adaptable Match Environments: Does your opponent prefer to play a passing game? Then tell the groundsman not to cut the grass so short. Or have it watered to speed up your team’s passing play. You can tailor any part of your stadia to suit your bespoke needs.
PES 2015 is set to be released for the PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 and PC later this year. Be sure to let us know your thoughts on the details released today via the comment section below.

[ Voor 198% gewijzigd door Falastine op 15-09-2014 13:44 ]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:00

BM

Moderator Spielerij
Als je de TS wat uitbreid als de informatie bekend is kan dit topic mooi als algemeen PES 2015 topic gaan dienen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Bij deze de trailer:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4YnW6HBEVKk]

Niet veel te zien, matige trailer. Moet je voor een dergelijke trailer nou echt een teaser uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Slaat natuurlijk nergens op zag de trailer net ook. 2 weken gewacht voor 48 sec waarin niets zichtbaar is. Wat een grap is dit en een deceptie.

Elk jaar hetzelfde loze beloften. Ik had dit jaar echt hoop maar als ze dit spelletje spelen denk ik dat het niks word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 22:25

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Wel teleurgesteld met die trailer. Al ga ik pes dit jaar sowieso halen vanwege dat ik gek word van dat tikkie takka voetbal van FIFA.

Speelde tot pes 2013 altijd pes maar die was er helaas nog niet voor de ps4.

Dit jaar gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23
Ik hecht ook totaal geen waarde aan de screenshots en trailers. Puntje bij paaltje is het allemaal opgepoetst en geperfectioneerd, dat is niet alleen bij PES maar ook bij FIFA zo. Natuurlijk zullen de reviews wél een kern van waarheid hebben maar ook bij zo'n demo zullen ze er alles aan gedaan hebben om het zo mooi en goed mogelijk voor de dag te laten komen. Meestal als het spel gecompleteerd wordt met alle functies die erin horen dan worden er hier en daar weer concessies gedaan.

Ik ben er wel van overtuigd dat 2015 een grote stap voorwaarts zal zijn op 2014 want eerlijk is eerlijk, het heeft bij 2014 heel lang geduurd en veel patches/updates gekost voordat het leuk speelbaar was en ik snap best dat het komt door de nieuwe engine ook maar het heeft de reeks bijna de nek omgedraaid.

Ik kijk er in ieder geval reikhalzend naar uit om 2015 te spelen, alleen nog even een PS4 kopen :(

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 16:40
1nsane schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:48:
Ik ben er wel van overtuigd dat 2015 een grote stap voorwaarts zal zijn op 2014
Bij de omschakeling naar een nieuwe console zijn de eerste realeases vaak ook de minste uit de reeks - zie ook de omschakeling van PES6 naar PES2008 (ps2 naar ps3). De graphics krijgen wel altijd een flinke boost maar qua gameplay duurt het vaak even voordat ze een nieuwe engine goed hebben staan.

Maar wie weet wordt dit de comeback van PES O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Royrs schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:02:
[...]

Bij de omschakeling naar een nieuwe console zijn de eerste realeases vaak ook de minste uit de reeks - zie ook de omschakeling van PES6 naar PES2008 (ps2 naar ps3). De graphics krijgen wel altijd een flinke boost maar qua gameplay duurt het vaak even voordat ze een nieuwe engine goed hebben staan.

Maar wie weet wordt dit de comeback van PES O-)
De nieuwe engine was juist gekozen omdat dit beter zou zijn op next-gen dacht ik, dat kon je aan 2014 ook wel een beetje merken want af en toe haperde het spel ook wel wat.

Komt 2015 eigenlijk ook uit op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Ja 2015 komt ook naar de ps3 zeker de markt in azie en zuid amerika draait grotendeels nog ps2 zelfs en daar kwam ook nog pes2014 voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1nsane schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:48:
Ik hecht ook totaal geen waarde aan de screenshots en trailers. Puntje bij paaltje is het allemaal opgepoetst en geperfectioneerd, dat is niet alleen bij PES maar ook bij FIFA zo.
Meestal is dit inderdaad zo. Als dit echter ook het geval was bij de eerste trailer dan gaat het spel er niet beter uitzien dan de ps3-versie van afgelopen jaar. Vond de eerste trailer, buiten het feit dat ze geen gameplay lieten zien, erg tegenvallen qua graphics en animaties. Maar natuurlijk zijn graphics niet het belangrijkst.

Als het goed is komt vandaag(?) een nieuwe video. Hoop dat KONAMI geleerd heeft van de behoorlijke kritiek op de eerste trailer en nu dus echt gameplay laat zien. De eerste trailer is zelfs niet meer te vinden op hun YouTube-kanaal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Anoniem: 411893 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:27:
[...]

Meestal is dit inderdaad zo. Als dit echter ook het geval was bij de eerste trailer dan gaat het spel er niet beter uitzien dan de ps3-versie van afgelopen jaar. Vond de eerste trailer, buiten het feit dat ze geen gameplay lieten zien, erg tegenvallen qua graphics en animaties. Maar natuurlijk zijn graphics niet het belangrijkst.

Als het goed is komt vandaag(?) een nieuwe video. Hoop dat KONAMI geleerd heeft van de behoorlijke kritiek op de eerste trailer en nu dus echt gameplay laat zien. De eerste trailer is zelfs niet meer te vinden op hun YouTube-kanaal :')
Tja maar dat lijkt me ook wel enigszins logisch, grafisch gezien zit je toch min of meer vast aan de HD standaard. Van wat ik me herinner was PES 2014 slechts 720p dus full HD gameplay zou op zich wel een stapje voorwaards zijn maar aan de andere kant zal het niet spectaculair zijn.

De grootste winst van de PS4 t.o.v. de PS3 zit hem denk ik niet eens zo zeer in de grafische capaciteiten(wat je daadwerkelijk op je beeldscherm ziet) zeker de komende jaren waarin HD de standaard is. Meer op gameplay en rekenkracht (waardoor wel mooiere dingen in de gameplay te zien zijn omdat de PS4 het kwa rekenkracht beter aan kan). Bij spellen als PES merk je daar in game denk ik vrij weinig van, je bent simpelweg gelimiteerd door de 1080p en de spelers / bal / de rest zijn nu eenmaal maar vrij klein op het scherm.

Maarja als Sony niet een nieuwe console uit zou brengen zouden ze verlies gaan draaien want zo'n beetje iedereen die er interesse voor heeft, heeft inmiddels al een PS3.

Ik denk trouwens dat het nog wel even gaat duren voordat de PS4 een echte hit gaat worden, immers kan je met de PS3 nog veel lol hebben. Er zijn momenteel ongeveer 82 miljoen PS3 in omloop tegen 8 miljoen PS4.

Vooral voor het online aspect van PES lijkt het me daarom leuker om de PS3 versie te kopen. Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf de PS3 destijds vooral gekocht vanwege voetbal games en voor een spotprijs, ik denk dat er niet heel veel mensen een PS4 gaan kopen speciaal voor PES of FIFA.

Wat ook invloed zal hebben is dat je voor online gamen op de PS4 PS+ móét aanschaffen. kost natuurlijk maar 50 € per jaar maar het is wel weer 50 euro. Persoonlijk zou ik het er wel voor over hebben, ik snap het standpunt van Sony wel dat ze er geld voor vragen zodat de dienst beter werkt, iets wat bij de PS3 met PES online lang een probleem is geweest.

Wat denken jullie, voor de PS4 versie gaan of toch de PS3?

[ Voor 17% gewijzigd door 1nsane op 03-07-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het enige wat ik wil weten......Is de disconnect cheat gefixt die er al 10+ jaar inzit?

Zo niet ga ik hem niet kopen.

Toch te bizar voor woorden dat je in 2014 nog een spel op de markt brengt van ettelijken millijoenen waarin nog steeds de MP totaal niet werkt(voor de 6de keer achter elkaar). Wat een ruk bedrijf.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 03-07-2014 13:55 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Postius schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:55:
Het enige wat ik wil weten......Is de disconnect cheat gefixt die er al 10+ jaar inzit?

Zo niet ga ik hem niet kopen.

Toch te bizar voor woorden dat je in 2014 nog een spel op de markt brengt van ettelijken millijoenen waarin nog steeds de MP totaal niet werkt(voor de 6de keer achter elkaar). Wat een ruk bedrijf.
Ben ik niet geheel mee eens. Het punt is dat de disconnect cheaters gewoon een manier gebruiken om de bandbreedte in hun router terug te schroeven tot het door de ondergrens heen gaat die het spel toelaat voor het doorspelen van de game.

Het is het een of het ander, het punt is als je de "wedstrijd is gestaakt omdat de verbinding slechter is geworden" eruit haalt, dan krijg je dus dat mensen onterecht punten kwijt kunnen raken (wat nog steeds wel gebeurd). Voor allebei is wat te zeggen.

MP mode die niet werkt? hoe bedoel je dat?

Over online gesproken dat is wel een punt waar ze in 2014 een steek hebben laten vallen, 2013 werkte prima maar 2014 is pas sinds een aantal maanden goed online te spelen.

Het is natuurlijk een beetje lood om oud ijzer tussen PES en FIFA. PES heeft de betere gameplay in mijn ogen en FIFA meer licenties enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
1nsane schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:17:
[...]

Ben ik niet geheel mee eens. Het punt is dat de disconnect cheaters gewoon een manier gebruiken om de bandbreedte in hun router terug te schroeven tot het door de ondergrens heen gaat die het spel toelaat voor het doorspelen van de game.

Het is het een of het ander, het punt is als je de "wedstrijd is gestaakt omdat de verbinding slechter is geworden" eruit haalt, dan krijg je dus dat mensen onterecht punten kwijt kunnen raken (wat nog steeds wel gebeurd). Voor allebei is wat te zeggen.

MP mode die niet werkt? hoe bedoel je dat?

Over online gesproken dat is wel een punt waar ze in 2014 een steek hebben laten vallen, 2013 werkte prima maar 2014 is pas sinds een aantal maanden goed online te spelen.

Het is natuurlijk een beetje lood om oud ijzer tussen PES en FIFA. PES heeft de betere gameplay in mijn ogen en FIFA meer licenties enz.
2013 heeft nooit gewerkt, hoe kom je erbij dat die het wel deed?????.....
Zodra je in Div 2 of 1 terecht kwam alleen nog maar DC cheaters. Online is gewoon totaal niet functioneel bij PES en is het nog nooit geweest geen enkele editie. Misschien als je niet goed bent in PES en lekker in Div 5 hangt dat je er geen last van hebt omdat iedereen daar toch zuigt en geen behoefte heeft aan een DC cheat. Als je enigzins tegen de betere spelers kwam werd het onmogelijk om te winnen omdat je in 90% van de gevallen ge'DCed werd door de tegenstander en jij de game verloor.

Maar 2013 heeft het al helemaal nooit gedaan op een normale manier echt nooit. Dus hoe je daar bij komt is me lichtelijk een raadsel. Maar ze hebben nog nooit een normale competitieve omgeving kunnen maken. Wat ik voor een spel dat je 1v1 speelt toch extreem zwak is en ik vind het vrij debiel dat Anno 2014 konami het niet voor elkaar krijgt een werkende MP modus te maken die grotendeels vrij is van LAg en DC cheaters. Al die andere 1000den games kunnen het wel. Maar goed we hebben het ook over konami. Die pas in 2012 een MP-modus wisten te maken voor een 1 v 1 spel waarbij niet iedereen een ping van meer dan 400 had. Ik weet niet wat ze voor software engineers daar hebben maar eentje met een cursus van de Aldi of iets.

(als je bedoeld dat technisch gezien de MP het deed, ja dat klopt je kon met internet verbinden met PES. Maar een functionerende normale speelbare MP modus heeft PES nooit gehad. Ja alleen voor de mensen die er echt slecht in zijn want die komen nooit hoog genoeg in MP om last te hebben van de DC cheaters, de enige manier hoe je lol kunt hebben met PES online is door er vooral niet goed in te zijn en nooit hoger dan Div 3 te komen, zolang je ondergemiddeld bent in PES kun je prima MP plezier hebben).

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 03-07-2014 15:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Postius schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:17:
[...]

2013 heeft nooit gewerkt, hoe kom je erbij dat die het wel deed?????.....
Zodra je in Div 2 of 1 terecht kwam alleen nog maar DC cheaters. Online is gewoon totaal niet functioneel bij PES en is het nog nooit geweest geen enkele editie. Misschien als je niet goed bent in PES en lekker in Div 5 hangt dat je er geen last van hebt omdat iedereen daar toch zuigt en geen behoefte heeft aan een DC cheat. Als je enigzins tegen de betere spelers kwam werd het onmogelijk om te winnen omdat je in 90% van de gevallen ge'DCed werd door de tegenstander en jij de game verloor.

Maar 2013 heeft het al helemaal nooit gedaan op een normale manier echt nooit. Dus hoe je daar bij komt is me lichtelijk een raadsel. Maar ze hebben nog nooit een normale competitieve omgeving kunnen maken. Wat ik voor een spel dat je 1v1 speelt toch extreem zwak is en ik vind het vrij debiel dat Anno 2014 konami het niet voor elkaar krijgt een werkende MP modus te maken die grotendeels vrij is van LAg en DC cheaters. Al die andere 1000den games kunnen het wel. Maar goed we hebben het ook over konami. Die pas in 2012 een MP-modus wisten te maken voor een 1 v 1 spel waarbij niet iedereen een ping van meer dan 400 had. Ik weet niet wat ze voor software engineers daar hebben maar eentje met een cursus van de Aldi of iets.

(als je bedoeld dat technisch gezien de MP het deed, ja dat klopt je kon met internet verbinden met PES. Maar een functionerende normale speelbare MP modus heeft PES nooit gehad. Ja alleen voor de mensen die er echt slecht in zijn want die komen nooit hoog genoeg in MP om last te hebben van de DC cheaters, de enige manier hoe je lol kunt hebben met PES online is door er vooral niet goed in te zijn en nooit hoger dan Div 3 te komen, zolang je ondergemiddeld bent in PES kun je prima MP plezier hebben).
Als je goed had gelezen zag je dat ik het over online spelen in het algemeen had, daarmee doelde ik op online lag.

Voor de online MP vroeg ik het me alleen af omdat ik dat zelf nooit speel, het was een vraag, geen retorische vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Nieuwe screens!

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/06/PES2015_Stadium1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/07/PES2015_OldTrafford_02_1404378159.jpg

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/07/PES2015_OldTrafford_01_1404378158.jpg

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/07/PES2015_MUNU_Player_05_1404378157.jpg

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/07/PES2015_MUNU_Player_01_1404378155.jpg

Afbeeldingslocatie: http://winningelevenblog.com/files/2014/07/PES2015_KONAMIStadium_shot_1_1404378154.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Leuk die nieuwe opties eindelijk die wekelijkse opties net als Fifa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Nette screenshots maar wat me toch echt op valt is dat ze er niet beter of minder uit zien dan screens van PES 2014 of zelfs 2013. Dan ook nog wetende dat dit natuurlijk is opgepoetst verwacht ik in-game weinig echt grote optische verschillen tussen PES2014 voor de PS3 en PES 2015 voor de PS4.

Nu dat trouwens de PS4 een x86 architectuur heeft, betekent dat dan dat de PC en PS4 game van het een naar het andere platform geport gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=atCIGuzWTyE#t=146]

Eerste video ziet er goed uit vooral die redding bij de 1e corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
2e divisies zijn er dit jaar bij. En PES2015 heeft coaches die gelicenceerd zijn dus nu zien we mourinho langs de zijlijn rennen na een goal. En de stadion editor is terug.

http://winningelevenblog....onfirmed-return-pes-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Hoe meer ik Fifa 14 (PS4) speel hoe meer ik verlang naar PES2015.

Hopelijk volgende maand al een demo, alhoewel ze de laatste releases tot september wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Ik speel ook dagelijks fifa 14 op de ps4 en moet zeggen dat ik het niet meer leuk vind. Iedereen speelt online hetzelfde namelijk hoge voorzet en hopen op een spits die de bal uit de lucht haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Falastine schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:34:
Ik speel ook dagelijks fifa 14 op de ps4 en moet zeggen dat ik het niet meer leuk vind. Iedereen speelt online hetzelfde namelijk hoge voorzet en hopen op een spits die de bal uit de lucht haalt.
Het gameplay aspect hebben ze bij PES al een tijdje veel beter op orde. Een tijd terug had je nog dat je bijna met elke bal van de zijkant met lage voorzet wel een goal kon maken maar tegenwoordig spelen ook vooral de spelers die je niet bestuurt veel intelligenter en de variëteit van manieren van scoren is veel groter omdat er niet simpelweg 1 manier is die het beste werkt. Ik heb het dan vooral over online, het spelplezier daarbij is gewoon veel groter en je hebt wel echt hoge handelingssnelheid en inzicht nodig om te kunnen scoren.

Ik vind dat ze penalty's en vrije trappen ook veel beter hebben gebalanceerd (in 2014) want er zijn delen geweest dat bijna alle penalty's erin gingen of helemaal niet en met vrije trappen dat het schier onmogelijk was om ze er in te schieten. Nu is het zo dat je ongeveer 1 op de 5 vrije trappen erin kan schieten en met veel spektakel ook, heb al regelmatig de lat geraakt ook en het vergt nog steeds wel precisie maar het is niet meer zo dat je een bal echt de ene keer huizenhoog over schiet en de andere keer helemaal naast terwijl de plek en manier van nemen ongeveer gelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
https://vine.co/u/1109905864221196288

De eerste animaties in game zien er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Ziet er goed uit.

Welke dag van Gamescom is de PES presentatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik moet zeggen dat PES 2015 er heel netjes uitziet, maar op een of andere manier mist PES 2015 iets... (los van het licentie gebeuren). Ook de animaties zien er standalone heel goed uit, maar ze sluiten nog steeds niet perfect op elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:34
Het veld is weer een schaatsbaan. De bewegingen ansich zien er leuk uit, maar de manier waarop de poppetjes vastzitten aan het veld (of het gebrek daaraan) zorgt voor een matige uitwerking. Ook de reacties van de tegenstanders zijn nogal vreemd.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 22:57
Mij interesseert vnl maar 1 ding :de gameplay.
Ben benieuwd of alles nu wat sneller en soepeler loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Demo op 17 september. Release op 13 november voor PS4, Xbone, PS3, 360 en PC.
En ik ga natuurlijk 16 november op vakantie... :+

Wat betreft de animaties: Vind niet dat je al kan oordelen, het gaat toch meer om het gevoel als je speelt. Ik heb liever dat m'n speler een paar cm "schaatst" over het gras dan dat hij niet schiet omdat het net niet uitkomt met de animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:34
Vind het er ook niet best uitzien. Je ziet dat de mannetjes sneller kunnen kappen en draaien, maar het passen en schieten duurt nog steeds even lang als in 2014. Komt door dat "krachtbalkje".

Vroegah op de PS3 hadden ze bedacht dat elke knop op je controller drukgevoelig moest zijn. Superidee! Snap ook niet waarom ze dat nooit hebben gebruikt in voetbalgames. Hard drukken = knallen, zacht drukken = geplaatst (en alles wat daar tussen zit).

Helaas zijn de knoppen op de PS4 en XBONE controllers niet meer analoog...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Van ik gezien heb ben ik zeer verheugd en de vel reacties op andere sites stemmen me ook tevreden

Ziet er niet verkeerd uit, maar het lijkt inderdaad veel op PES 2014, terwijl dit next-gen is. Het commentaar van die gasten is wel positief. De zachte korte passes vind ik echter tenenkrommend..

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 411893 op 14-08-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 21:38
Anoniem: 411893 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:25:
[video]
Ziet er niet verkeerd uit, maar het lijkt inderdaad veel op PES 2014, terwijl dit next-gen is. Het commentaar van die gasten is wel positief. De zachte korte passes vind ik echter tenenkrommend..
Ziet er prima uit. Ben blij met de duidelijkere interface en dan met name de vermoeidheidsbalkjes die nu niet groen of rood zijn, maar gewoon duidelijk leeglopen.

Het ziet er verder allemaal strakker uit en meer gedetailleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Tot nu toe was ik ook aardig onder de indruk van de verschenen gameplay, maar toen ik in deze video hoorde dat de PC-versie min of meer een downgrade zal worden van de next-gen had ik genoeg gehoord..

[ Voor 30% gewijzigd door Maxiootje op 15-08-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Niet helemaal waar,
Adam Bhatti
‏@Adam_Bhatti
PC users : same modes and gameplay as PS4 / Xbox One. Better visuals than PS3 / X360. A hybrid really. Focus was accessibility and quality.
Adam Bhatti ‏@Adam_Bhatti 14 aug.
@nerazzurro12 I'll get full details, but for example lighting and texturing will be different. Both look great though. PC still awesome.
https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/499922775218606080

Het valt mee, maar nog slaat het nergens op, waarom kan de pc niet gelijk aan ps4 zijn !?

Helemaal dom als je weet dat je concurrent dit jaar juist wel alles gelijk trekt.

[ Voor 18% gewijzigd door Kw4kje op 16-08-2014 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 411893 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:25:
[video]
Gameplay ziet er verrassend goed uit, eindelijk ook eens wat mensen die ook goed kunnen spelen. Ben benieuwd naar de final build! Het ziet eruit alsof je meer controle over de speler hebt, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
Geen idee of dit de final box art word, maar als het zo is, dan geef ik gewoon m,n geld daaraan (ja, hoe stom en raar dat ook klinkt)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mcFPK2c.jpg
Wat ben ik hier toch rete blij mee :D _/-\o_

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:36:
Geen idee of dit de final box art word, maar als het zo is, dan geef ik gewoon m,n geld daaraan (ja, hoe stom en raar dat ook klinkt)
[afbeelding]
Wat ben ik hier toch rete blij mee :D _/-\o_
Dit is de final cover ;)

(had al stiekem verwacht dat jij blij zou zijn als je die cover zou zien ;) iig is Gotze goed nagemaakt in die laatste gameplay video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die gameplay ziet er beter uit. Sneller en soepeler, leuker en ook realistischer mi
Nu hebben ze in de video ook topspelers in topconditie, weet niet of dat uit gaat maken.

Waar ik vaak van sta te kijken, en dat gebeurt in fifa ook, dat ze het ene jaar een nieuwe feature hebben, het volgende jaar die feature wordt weggelaten om vervolgens in een latere versie weer te verschijnen.
Neem hier het selecteren van een mannetje met je rechterstick,zonder L1 in te houden, dat zat ik meen in 2013 ook al.
Krijg de indruk dat we om de zoveel tijd warm worden gehouden met dingen die ze eerder ook al hadden.

Btw next gen of niet, ik vind het mooi als de graphics mooi zijn maar dat vind ik absoluut geen reden om een voetbalspel te kopen. Een voetbalspel moet soepel lopen en je de actie doen voelen.
Tijdens het spelen zit je toch niet te kijken naar hoe mooi een speler gemaakt is? Man daar kan je je toch niet mee bezig houden?
Maar blijkbaar zijn er grote groepen kopers die opgewonden raken van graphics anders zouden de fabrikanten dat er niet zo uitlichten denk ik dan.
Tis net de aanschaf van een mooie vrouw, zeer tijdelijk genot als de rest niet aanwezig is.

Enfin draaf een beetje door :-) food for thought in elk geval

Kan niet wachten te spelen

[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 16-08-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
iPodKiller schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:41:
[...]

Dit is de final cover ;)

(had al stiekem verwacht dat jij blij zou zijn als je die cover zou zien ;) iig is Gotze goed nagemaakt in die laatste gameplay video.
Ja, ik vind het gewoon een helden daad van die gasten daar. Eindelijk eens weer wat anders, dan Messi en Ronaldo. Nu gewoon iemand die het verdiend. Misschien in Nederland Robben of komt hij hier ook met Götze erop ?
Daar zouden ze bij PES een paar extra punten mee kunnen halen!

Heb PES nooit echt goed kunnen spelen, maar daar ga ik nu wel de tijd voor nemen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PES 2015 faces zijn dit jaar erg realistisch!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvMRDRrIMAAMKQl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvMTgRFIcAABXmr.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvMMG86IYAEgu_Y.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvMKjNGIUAAQGsd.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:51:
[...]

Ja, ik vind het gewoon een helden daad van die gasten daar. Eindelijk eens weer wat anders, dan Messi en Ronaldo. Nu gewoon iemand die het verdiend. Misschien in Nederland Robben of komt hij hier ook met Götze erop ?
Daar zouden ze bij PES een paar extra punten mee kunnen halen!

Heb PES nooit echt goed kunnen spelen, maar daar ga ik nu wel de tijd voor nemen.
Wie weet, PES heeft volgens mij nog een licentie lopen met Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Ik moet de eerste goede gameplay nog zien. Ik zie alleen maar belachelijk veel lopen met de bal en continu gekap en dat ziet er helaas ook nog steeds zeer stijfjes uit.

Daarnaast zie ik weer keepers die zich niet strekken en waar de bal weer simpel langs heen gaat of continue de bal wegwerken in de voeten van de tegenstander zodat die kan scoren. Rebounds heb je in het basketbal en ijshockey veel maar Konami wil doen laten geloven dat voetbal ook een reboundsport is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow, die Fox Engine begint steeds mooier te worden: (PC versie van PES 2015)
_/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/a240747d7fd6284b6d0565b9ec886fb9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik wacht rustig af, ik kijk tegen de tijd dat PES 15 uit komt wel hoeveel PS4 er verkocht zijn maar ik denk dat ik dit deel nog voor de PS3 ga halen, ik vind het leuk om online klassementswedstrijden te spelen maar ik ben bang dat als ik de PS4 versie koop dat ik weinig mensen online ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvmUucpIcAE3zir.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Wordt het niet eens tijd voor een preview op Tweakers? Of hebben ze besloten om maar gewoon geen (p)reviews te doen dit jaar omdat ze zoveel FIFA spelen en daarom PES niet begrijpen? (dat is een grapje, voor als dat niet duidelijk over komt).

Ik heb afgelopen weken meerdere previews voorbij zien komen en vrijwel allemaal positief. De previews die niet positief waren, hielden vooral een slag om de arm, omdat ze bang waren dat het tegen zou vallen als ze te positief waren.

[ Voor 6% gewijzigd door Framoes op 25-08-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
De meesten zijn erg positief ja, maar goed PES moet je toch enkel weken/maanden spelen om hem goed te beoordelen. 17 september zullen we zien wat de demo brengt. Ze hebben dit keer in ieder geval nog lang genoeg de tijd om een goed product uit te brengen. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Framoes schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:53:
Wordt het niet eens tijd voor een preview op Tweakers? Of hebben ze besloten om maar gewoon geen (p)reviews te doen dit jaar omdat ze zoveel FIFA spelen en daarom PES niet begrijpen? (dat is een grapje, voor als dat niet duidelijk over komt).

Ik heb afgelopen weken meerdere previews voorbij zien komen en vrijwel allemaal positief. De previews die niet positief waren, hielden vooral een slag om de arm, omdat ze bang waren dat het tegen zou vallen als ze te positief waren.
Sterker nog, PES 2015 is uitgeroepen tot beste footie van Gamescom 2014, en de gameplay zag er imo meer uit als een 'voetbalgame' ipv dan dat slome PES 2014. Ben benieuwd! Maar je hebt niet altijd Tweakers nodig om te weten of een game goed is, binnenkort kun je zelf aan de slag met de demo als FIFA 15 uit is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
iPodKiller schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:51:
[...]

Sterker nog, PES 2015 is uitgeroepen tot beste footie van Gamescom 2014, en de gameplay zag er imo meer uit als een 'voetbalgame' ipv dan dat slome PES 2014. Ben benieuwd! Maar je hebt niet altijd Tweakers nodig om te weten of een game goed is, binnenkort kun je zelf aan de slag met de demo als FIFA 15 uit is d:)b
Ik vond ook dat de gameplay footage erg realistisch oogde, met name de dreiging in de opbouw bij wat snelle korte passes en de bewegende mensen eromheen. Ik hoop echt dat het niet stroperig aanvoelt en gewoon een lekkere respons heeft. Nu nog een AI die geen cheats gebruikt en even de demo afwachten, misschien speel ik dit jaar dan weer PES. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]
Sterker nog, PES 2015 is uitgeroepen tot beste footie van Gamescom 2014,
Hahaha daar heb je 50% kans op, de ander is FIFA 15, meer is er helaas niet.
Maar het lijkt er idd op dat PES 2015 eindelijk weer eens een topper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
[...]

Het zou gewoon fijn zijn als Tweakers eindelijk eens een goeie en positieve review over PES zou schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Harribo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:34:
[...]

Hahaha daar heb je 50% kans op, de ander is FIFA 15, meer is er helaas niet.
Maar het lijkt er idd op dat PES 2015 eindelijk weer eens een topper gaat worden.
Het is niet verkozen tot beste footie maar 'beste sportsgame'.
Best Sports Game
PES 2015 (Konami Digital Entertainment B.V.)

Other Nominees
FIFA 15 (Electronic Arts)
Forza Horizon 2 (Microsoft Corporation)

bron: http://www.fifagamenews.c...est-sports-game-pes-2015/
Dus 33,3% kans ;)
Zegt wel wat deze 'prijs' vind ik, voor het eerst sinds jaren dat ik zo'n bericht hoor/lees over PES voordat het uitgekomen is.

[ Voor 5% gewijzigd door HwKok op 26-08-2014 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
xeple schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:29:
[...] Ik hoop echt dat het niet stroperig aanvoelt en gewoon een lekkere respons heeft. Nu nog een AI die geen cheats gebruikt en even de demo afwachten, misschien speel ik dit jaar dan weer PES. :D
Je vat meteen alles wat PES irritant soms maakt goed samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 11:33
Harribo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:51:
[...]

Je vat meteen alles wat PES irritant soms maakt goed samen
vergeet je nog wel 1 ding: online lag !!!! (als dat in orde komt, dan ben ik ook vd partij na vele jaren weer, zou wat zijn, good old PES)

Hier mooie filmpjes in full hd maar dan met 60 fps

http://youtu.be/YdmrMNlO_VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

HwKok schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:41:
[...]

Het is niet verkozen tot beste footie maar 'beste sportsgame'.

[...]

Dus 33,3% kans ;)
Zegt wel wat deze 'prijs' vind ik, voor het eerst sinds jaren dat ik zo'n bericht hoor/lees over PES voordat het uitgekomen is.
Hoe kan Forza Horizon 2 een sportsgame zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok

Ziet er goed uit! :*)

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Prachtige trailer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Mooie trailer inderdaad. Als je het over het visuele gedeelte en de slow motion shots hebt tenminste. De gameplay echter doet pijn aan mijn ogen en de idioot die steeds slidingen maakt moet eens naar een voetbaldokter.

Heb van de week PES 5 weer geinstalleerd met Superpacth 3.0 en wat tweaks op grafisch en gameplay gebied en vind het gewoon uber triest hoeveel beter sommige gameplay aspecten van die game zijn ten opzichte van voetbalgames die 9 jaar nieuwer zijn pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
PC DEMO 13 NOVEMBER!

Demo is op 17 sept voor alle andere consoles en deze teams zijn in de demo beschikbaar:

-Real Madrid
-Barcelona
-Atlético de Madrid
-Athletic Bilbao
-Bayern München
-Juventus
-Napoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Dus geen demo, release is op 13 november...

Konami faalt weer eens hard. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Lekker slimme actie weer van Konami. Als je geen flikker om pcgamers geeft geef dan gewoon het spel niet meer op pc uit. Maar goed als ze willen dat mensen FIFA 15 kopen dan zijn ze goed bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dracul schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:48:
[...]
Lekker slimme actie weer van Konami. Als je geen flikker om pcgamers geeft geef dan gewoon het spel niet meer op pc uit. Maar goed als ze willen dat mensen FIFA 15 kopen dan zijn ze goed bezig....
Zoals flikten ze eerder ook al niet?
Rare actie vind ik het....dan ga je toch geen demo meer uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 11:33
Ook het feit al dat ze de PC versie niet hetzelfde is als de console versies, maar gewoon minder is, is echt een vreemde actie. Waarom zou je dat doen. Waarom kan je de PC versie niet excact zo maken als de console versie. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Echt heel vreemd!

Wat ik wel een goed puntje vind zijn de dynamische schaduwen. Dus dat het donker wordt tijdens de wedstrijd. Dat zou er van mij in Fifa ook echt wel in mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Dracul schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:44:
Ik moet de eerste goede gameplay nog zien. Ik zie alleen maar belachelijk veel lopen met de bal en continu gekap en dat ziet er helaas ook nog steeds zeer stijfjes uit.
Dat is nou juist PES, dat houtigere, stijve, arcadehal speelstijl... i love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Prima dat jij dat vindt, voor mij is voetbal positiespel en ik word dan ook niet echt gelukkig als ik spelers alleen maar naar voren zie rennen en de bal zie kappen om vervolgens weer te gaan rennen. In mijn ogen geeft goed positiespel een veel betere weergave van een nieuw te releasen game. Maar ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik vind fifa juist houterig spelen, maar dat wordt verbloemd door de vloeiende animaties.

Had bij de demo van Fifa15 weer het idee dat ik de helft van de wedstrijd vrij weinig controle had over mijn spelers.

Ik ben natuurlijk wel pes gewend.
Dracul schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:24:
Prima dat jij dat vindt, voor mij is voetbal positiespel en ik word dan ook niet echt gelukkig als ik spelers alleen maar naar voren zie rennen en de bal zie kappen om vervolgens weer te gaan rennen. In mijn ogen geeft goed positiespel een veel betere weergave van een nieuw te releasen game. Maar ieder zijn mening.
Het is deels positiespel en deels acties en dribbels maken. Robben, Messi, Neymar, Di Maria, Ronaldo en meer spelers zijn heel van de acties. Dan heb je ook genoeg spelers die, als ze ruimte zien, proberen afstanden af te leggen. Niet alles is tici taca.

In die filmpjes zie ik medespelers positie kiezen en meedoen met de aanval en spelers acties en dribbels maken. Dat is voetbal zoals het in het echt ook is.

[ Voor 63% gewijzigd door Framoes op 16-09-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Dracul schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:24:
pes is veel meer positiespel, heeft niets met houterige stijve animaties te maken. Overigens altijd tegen mensen gespeeld, nooit tegen cpu want dat vind ik niet boeiend.

[ Voor 7% gewijzigd door hully op 16-09-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Door de manier waarop er gespeeld wordt in de trailers ligt de nadruk juist op de animaties die niet goed zijn. Spelers lopen alleen maar te rennen met de bal, bewegingen te maken die niet nodig zijn en krijgen ongeloofwaardig veel ruimte van de tegenstander. Dit in combinatie met verdedigers die steeds onnodig slidings maken geeft mij het idee dat de wedstrijden in de trailers gespeeld worden door Shingo Takatsuka's zoontje van 10. Op deze manier hebben houterige animaties en de manier van spelen dus wel invloed op elkaar qua presentatie.

Voetbal is inderdaad een combi van positiespel met 1 of 2 spelers die af en toe acties maken. Gelukkig, want tiki taka is dodelijk saai en eentonig en zorgde ervoor dat ik geen eens meer naar wedstrijden van Barcelona wou kijken. Maar als Messi en Neymar net als in de trailers alleen maar vanaf de eigen helft zouden gaan rennen met de bal zonder in teamverband te denken dan liepen ze nu de straat te vegen in Rosario en Sao Paulo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-06 13:34
http://winningelevenblog.com/blog/category/featured/

Gameplaybeelden van de demo. Vind vooral het tempo van de game positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Prachtige nieuwe video's en heel heel veel goede verhalen

Winning Eleven 2015 demo staat op de Indonesische PSN. :Y

* Anoniem: 156876 is aan het downloaden...

• Falastine

Falastine

Topicstarter
En en en iemand al met ervaringen?

• Framoes
De demo komt waarschijnlijk morgen pas, omdat Sony de store dacht ik altijd op donderdag update. Was vorig jaar ook zo, best irritant als je ergens naar uitkijkt.

Ja zeker. Heb al een aantal potjes er op zitten, en moet zeggen dat het toch wel heel goed bevalt.

Dribbelen met linker pookje gaat soepel, spelers reageren heel snel. Passing prima, dieptepasses zijn verbeterd. Echter reageren verdedigers ook veel beter op diepteballen, dus je red het niet om hem continu er maar overheen de diepte in te passen.

Ook keepers reageren op diepteballen en waar nodig komen ze de 16 uit om de bal weg te schieten/koppen. Keepers zijn verder ook echt goed verbeterd, pakken de schoten veel beter. Willen alleen nog wel eens terug het veld in komen, dat kan misschien nog iets getweakt worden. Maar heel storend is dit laatste niet, meestal komen de verdedigers er wel bij.

Geen gekke dingen tegen gekomen tot dusver. Geen vage bugs, niks te klagen.

De demo komt trouwens nog niet vandaag in EU store, om deze te downloaden zal je een Asia account aan moeten maken, maar dan geen Japan.

Framoes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:30:
De demo komt waarschijnlijk morgen pas, omdat Sony de store dacht ik altijd op donderdag update. Was vorig jaar ook zo, best irritant als je ergens naar uitkijkt.
Accountje aanmaken in Hong Kong of Indonesia PSN en je hebt hem. Heet hij natuurlijk wel Winning Eleven.

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Vorige week woensdag is de FIFA demo ook uitgekomen dus waarom zou de PES demo vandaag niet uit kunnen komen...
Maar Konami heeft nog geen nieuwe release date voor Europa.

https://uk.games.konami-e...nounced-for-PES-2015-Demo

Before me there were many, after me there will be none

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heeft Japan geen Engelse taal dan? Dan download ik hem wel morgen.

https://twitter.com/johan_dubiel/status/512234016205209600

Versie uit Azie staat gewoon duidelijk English bij.

iPodKiller schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:41:
Heeft Japan geen Engelse taal dan? Dan download ik hem wel morgen.

https://twitter.com/johan_dubiel/status/512234016205209600

Versie uit Azie staat gewoon duidelijk English bij.
In de Japanse store staat hij nog niet. Ik heb hem uit de Indonesische, gewoon met Engelse taal.

Anoniem: 289649

Blijkbaar zijn er een paar problemen met Pro Evolution Soccer 2015 . De demo zal niet zoals gepland vandaag gepubliceerd met ons. In Azië, de demo is eigenlijk om te hebben voor de Playstation 3, Playstation 4 en Xbox Een van vandaag - behalve in Japan. Op 23 september, de publicatie volgt voor alle consoles in de Verenigde Staten. Voor ons is er nog steeds geen nieuwe afspraak.
Bron: Gamereactor.de (vertaald)

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Een grote faal. Vind het al erg raar dat de release van de volledige game zo laat gepland staat en nu kunnen ze dus kennelijk ook de demo niet een beetje bijtijds gaan leveren. Zo kan je toch nooit een concurrentiestrijd aangaan?

Viavia28 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:56:
Een grote faal. Vind het al erg raar dat de release van de volledige game zo laat gepland staat en nu kunnen ze dus kennelijk ook de demo niet een beetje bijtijds gaan leveren. Zo kan je toch nooit een concurrentiestrijd aangaan?
Rare is wel dat de Aziatische versie wél af is. En die is (op de naam na) hetzelfde als de Europese (correct me if I'm wrong).

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Tot nu toe lees ik overal niets meer als lovende verhalen zal het dan dit jaar echt zo zijn dat de koning terug is?

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:26

Mauz1978

Console War Veteran

Nu ook aan t downloaden via de asia playstore :D

Something under the bed is drooling

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07 12:22
Falastine schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:41:
Tot nu toe lees ik overal niets meer als lovende verhalen zal het dan dit jaar echt zo zijn dat de koning terug is?
Dit lijkt The Lion King wel! ;)

Heeft iemand een tip voor als je geen e-mail adres meer vrij hebt voor een nieuwe Aziatische account? Ik heb geen zin om ergens een nieuwe e-mailaccount op te zetten hiervoor.

Net een potje WE gespeeld, maar tering wat is het spel snel zeg. Misschien wel iets té snel. Maar goed, tot kwart voor 9 zit ik achter mijn PS4 om nog wat potjes te spelen. Zo jammer dat er (weer) geen commentaar bij zit in de demo. En die tactieken moet ik ook nog onder de knie krijgen.

PS. Welke dodo heeft verzonnen dat O de nieuwe X is bij Konami?

• Framoes
Anoniem: 289649 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:00:
Net een potje WE gespeeld, maar tering wat is het spel snel zeg. Misschien wel iets té snel. Maar goed, tot kwart voor 9 zit ik achter mijn PS4 om nog wat potjes te spelen. Zo jammer dat er (weer) geen commentaar bij zit in de demo. En die tactieken moet ik ook nog onder de knie krijgen.

Is dat misschien de fifa instelling? Er zijn geloof ik een aantal knoppen precies andersom bij fifa. Als ze maar niet hopen zo mensen voor zich te winnen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Speel je de Aziatische versie? Dat was namelijk bij FIFA 15 (azie) ook precies zo, bij de Japanse versie waren O en X verwisseld, bij de EU versie opeens niet. It's an Asian thing.

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Volgens mij is bij geen enkel Japans spel het kruisje ok. Heeft iets met de tekens aan het maken, dat snappen ze daar niet ofzo.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:26

Mauz1978

Console War Veteran

lol het kruisje/rondje was idd verwarrend. Ik hoor hierboven dat het zo snel gaat, ik vind het juist langzaam ogen! Verrassend hoe de ervaringen verschillen. Ik ben sinds pes4 al elk jaar een koper en heb pes2013 echt helemaal grijs gespeeld (23e seizoen master league, met alleen de oefenwedstrijden geskipped)... 2014 zuigde aan alle kanten en wachtte geduldig op de next gen titel. insta buy voor mij...

maar het spel zelf mag wat moeilijker je hebt alleen regular en superstar opties, (dat laatste probeer ik nu), maar overall een positief gevoel...

*edit* ok, superstar is inderdaad wat moeilijker. Met het zwakste team zowaar verloren, en had wat opvallende momenten:
  • de AI geeft amper een vrije trap voor mij -> dit moet echt anders, want ik zag overtredingen waar ik zo geel voor krijg.
  • Soms domme AI: vrije worp in mijn voeten etc... dit mag anders...
  • Wat wel gaaf was dat ik echt een vieze overtreding maakte, maar vanwege voordeel werd er doorgespeeld, en na de actie zo'n 3 minuten speeltijd later, alsnog de gele kaart kreeg voor de overtreding. Dat heb ik in pes niet eerder meegemaakt...

[ Voor 42% gewijzigd door Mauz1978 op 17-09-2014 19:44 ]

Something under the bed is drooling

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

PES 2013 was een goede game. SMoKE is bezig met een 2014-2015 update zelfs met 2e divisies die geupdate zijn waaronder de Jupiler League dus ik weet dat ik nog lekker vooruit kan met een voetbalgame.

PES 2014 had echter nooit gereleased mogen worden, wat een drama. Na een aantal patches was het een beetje speelbaar maar meer ook niet.

Over de PES 2015 demo hoor ik verschillende verhalen maar gezien de bij release al achterhaalde engine en het drama van vorig jaar ben ik eerder geneigd de mensen te geloven die roepen dat de gameplay en AI totaal niet natuurlijk aanvoelt.

Maar goed, eerst zelf maar eens even uitproberen. Gezien de verschillende meningen en het drama van vorig jaar is het des te vervelender dat wij pcgamers tot 13 november kunnen gaan wachten. Ik download wel de PS3 en Xbox 360 versie maar die vind ik sowieso altijd vrij ruk ten opzichte van de pc versie. Als je dan weet dat de pcversie een hybride is wordt het alleen maar nog vervelender.

Deze Dodo natuurlijk: http://pes.neoseeker.com/wiki/Dodo :Y

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-06 13:34
Net toch maar een Hong Kong account aangemaakt en drie potjes gedaan.
Eerste indruk en vergelijking met FIFA demo:

+ Tempo voelt precies goed.
+ Opbouwen van een aanval en rondtikken voelt lekker aan.
+ Kenmerken van spelers zijn goed herkenbaar. Messi voelt als Messi en Pirlo als Pirlo.
+ AI van de computer is goed, en daardoor leuker om tegen te spelen als bij FIFA (al hoewel ik vrijwel altijd online speel)

- Graphics moeten toch echt nog wat beter vooral rond en op de tribune. Ook menu's mogen wat gelikter gemaakt worden.
- Als je van Fifa afkomt mis je toch wel de sfeer en voelt het wat 'kil' aan.
- Keepers ben ik nog niet van onder de indruk en lijken maar een beperkt aantal bewegingen te kennen.
- Bewegingsanimaties van spelers zijn zeker verbeterd maar lopen nog wel een stuk achter op Fifa. Scheidsrechters reageren bijvoorbeeld helemaal nergens op, pas in de tussenfilmpjes en er zijn weinig fysieke duels.
- Het schieten voelde niet altijd lekker aan. Had het idee dat het te makkelijk was en ik van alle afstanden en hoeken op goal kon schieten. Dribbelen was ook nog wat onwennig maar dat kan ook oefenen zijn.

Al met al is er denk ik een zeer goede basis neergelegd, die de komende jaren verder uitgebouwd moet worden :) , maar dat ze dit jaar Fifa al hebben ingehaald gaat mij te ver.

Mauz1978 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:25:
  • Wat wel gaaf was dat ik echt een vieze overtreding maakte, maar vanwege voordeel werd er doorgespeeld, en na de actie zo'n 3 minuten speeltijd later, alsnog de gele kaart kreeg voor de overtreding. Dat heb ik in pes niet eerder meegemaakt...
Echt? Ik begon op een gegeven moment echt alles en iedereen onderuit te maaien, of de bal nou in de buurt was of niet en ook met spelers die al geel hadden, maar ik kreeg haast nergens een gele of rode kaart voor, zolang de AI maar in balbezit bleef. En dan heb ik het echt over aanslagen. Volgens mij speelde ik langer met 11 man dan de computer, die na elke overtreding weer een speler langs de lijn had staan voor een blessurebehandeling. 8)7

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Staat nu ook op de Japanse store, lekker alvast downloaden!!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Matedeor schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:

Scheidsrechters reageren bijvoorbeeld helemaal nergens op, pas in de tussenfilmpjes
Klopt, sinds vorig jaar komt de reactie direct op het veld van een scheidsrechter en in de tussenfilmpjes totaal niet overeen. Op het veld lijkt het dat die helemaal niet reageert en alleen een vrije schop geeft maar in het tussenfilmpje komt meneer opeens boos op je af en gaat met zijn kaartjes wapperen. Dat moet beter.

En inderdaad was het zo dat je iemand gewoon kapot kon schoppen zolang jezelf daarna niet direct aan de bal kwam. Als dat er uit is en er alsnog na een voordeelregel een kaart wordt gegeven dan is dat zeer positief.

Zit er nu ook een langere periode tussen een moment op het veld en de tussenfilmpjes? Vorig jaar kreeg je al een tussenfilmpje als bij een doelpunt de bal net 1 cm over de doellijn was en werd het spel direct stopgezet als de bal over de zijlijn ging. Dat was veels te snel. Even een aantal seconden verder laten gaan lijkt me meer de bedoeling.

[ Voor 18% gewijzigd door Dracul op 18-09-2014 12:57 ]

Anoniem: 84457

Zojuist ook even gespeeld.

Tempo vond ik vrij hoog maar ik verwacht dat je met het volledige spel, dat kunt aanpassen naar behoefte.
De game voelt waarschijnlijk 'kil' aan (wat Matedeor al aanhaalde) doordat je geen commentatoren hoort...itt de Fifa demo. (wat een slok op een borrel scheelt)

De scripted tegengoals lijken nog aanwezig...domineer je de hele wedstrijd, neemt de tegenstander aan het eind van de wedsrijd/blessuretijd je bij de strot. ( Ajax-PSG deja vu) ;)
Werkelijk elke bal verlies je, je weet dat je em om de oren krijgt....ach ja, met een 3-0 voorsprong wil ik best eentje incasseren hoor.

Uiteraard ook de Fifa demo gespeeld, maar dat is voor mij, wat gameplay betreft, elk jaar hetzelfde; 'stroperige houten-klaas-voetbal'....waarbij je denkt; 'schiet nou toch eens op!'

Nu gauw weer een paar potjes PES spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 18-09-2014 13:18 ]

• HwKok
Even een geheel algemene vraag m.b.t. PES, wat ik mezelf altijd al afvraag:

Stel je hebt een CS met een rating van 75 in topvorm (rode pijl) en een CS met een rating van 80, in normale vorm (groene pijl). Welke stellen jullie op?

Zelfde verhaal voor een speler met een rating van pakweg 80 (groene pijl) en een speler van 85 in mindere vorm (schuine pijl naar onder). Welke stellen jullie op?

Sowieso degene die totaal uit vorm zijn (pijl recht naar onder) laat ik er altijd uit.
Voor de rest twijfel ik nogal wel eens :) Ben benieuwd naar wat jullie doen.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste