Haha lekker zeg! Ik heb minder geluk. Soms wel rating 83 / 84 maar dan is t een speler voorin die bijv sterker is of technische maar ook langzamer dan huidige speler op die positie (bijv Fabregas gisteren). Dus kan daar eigenlijk niet veel mee. Ik hoop nog op een goede CV en buitenspeler. Dan ben ik redelijk tevreden.1nsane schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:34:
Gisteren weer m'n vingers blauw gespeeld voor GP en waarnemers en eindelijk weer een beetje mazzel gehad, zowaar 2 spelers die ik zo m'n basis in kon gooien!
- Oscar 85 AM
- Dante 84 CV
- (voor de bank) KJ Huntelaar 84
Alle spelers die je loot vanaf 85 dan op het moment dat de zwarte bal getrokken is, zie je de speler eerst met de voet aan de bal, dan bal op de borst en daarna zie je hem door het beeld rennen en met de bal onder zn arm staan, op dat moment zat ik al te juichen want wist ik dat het een toppertje was.
Ben nog een beetje aan het spelen met de invulling. m'n TG was 96, als ik Oscar op AM zet ipv Cazorla wordt dat 94 en als ik dan Cazorla op de plek van Salah neer zet gaat het weer naar 95.
Cazorla is LH 82 en Salah is eigenlijk RH 80 maar op LH is ie 82 (is ook een linkspoot).
Salah is wel een stuk sneller dan Cazorla en ook minder snel uitgeput dus twijfel een beetje wat ik moet doen, Cazorla? Of toch Salah?
Salah staat al een tijdje erin en de TG is wel gestaag gestegen maar na tig potjes is zijn match met de trainer nog steeds niet optimaal (wel omhoog gegaan maar duurt nu wel lang voordat het nog beter wordt).
Met Oscar is ook nog wel iets winst te behalen zag ik aan de match met de trainer.
Overigens wel gisteren de magische grens van 1500 bereikt met Team sterkte
Hoe kom jij aan je GP? Vooral dat toernooi spelen waar je 7500 GP krijgt?
PSN: Mondaatje