[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:57
Online spelen kan weer. Alleen MyClub kan ik wel vergeten. Ik heb 7 wedstrijden gespeeld, allemaal verloren 4-0 en erger. Dat is verre van normeel.
Wat ik ook doe, mijn mannetjes reageren niet of veel te laat, hoe snel ik ook mijn stick heen en weer doe. Of dat nu een online lag is of niet, ik weet het niet. Ik heb een trainer met lage vaardigheden waardoor mijn team mentaliteit gekelderd is, ik weet het niet. Alles lijken wel slakken. Zelfs Robben kan helemaal niets, die verliest elke bal, gewoon omdat alles traaaaag gaat.

Enfin kan weer online spelen maar als ik zo moet spelen dan laat maar zitten. Elke wedstrijd dik verliezen is niets aan.

edit: ik ben erachter, je moet echt niet over je vaardigheden van je trainer heengaan, dan kan je winnen vergeten dus.

waarom neemt trouwens elke speler steeds een bal aan??? En dan nog rondhuppelen....zucht...

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 03-12-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:33

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Kun je ook een keer naar jezelf kijken en accepteren dat je wellicht nog veel moet oefenen voordat je het spel de schuld geeft. Ik verloor mijn eerste 4 myclub wedstrijden ook kansloos maar nu doe ik aardig mee.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou nee. Ik weet van te voren wat ik wil en doe op het veld maar als mijn spelers zo traag zijn, heeft dat geen nut.

Ik heb daarna nog een quick match gedaan. Met Arsenal. Die won ik. Ik was ook veel beter. Ander was Real. En dat terwijl ik daarvoor wedstrijden lang echt niets kon met mijn spelers bij MyClub. Maar dan ook niets. Heb myclub spelers van 60 tm 80.

Ik snap het toch niet.
Ik kreeg gisteren ook de ene transfer na de andere maar die 8 nieuwe spelers waren allemaal bijna wit, dat schiet niet op.
Niet om mijzelf op de borst maar ik kan wel redelijk pes spelen maar met myclub spelers is dat niet mogelijk nu.
Ik ben er nog niet uit waar het aan ligt, ze reageren te traag.

Ik snap dat ik mijn reputatie nu als ouwe zemelaar weer in stand hou.
Maar Pes 2015 is, als er niet iets van een lag is, het beste voetbalspel van de afgelopen jaren.
Ik vind daarom ook dat Konami zijn eigen ideeen moet nastreven en niet de fout moet maken om een 2e fifa te worden want mi wordt dat spel steeds trager en minder leuk om te spelen

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 04-12-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

MyClub is eigenlijk een ander soort spel, net als FUT in Fifa. Het speelt in mijn optiek compleet anders dan normale potjes.

Daarom blijf ik er ook van weg, vind het concept sowieso niet echt leuk, doe mij maar gewoon Master League offline en Divisions/Quick Matches online.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:24
Wat ik overigens wel echt een slechte ontwikkeling vind in PES 2015:

- Geen puntentelling meer bij losse online wedstrijden, vond dat juist altijd wel leuk

- Met het spelen van online wedstrijden moet je voor het verbinden met een tegenstander al je team kiezen. Daardoor heb ik al meerdere wedstrijden Real - Real of Bayern - Bayern etc. gespeeld en dat vind ik altijd zo lomp. Je kan wel van te voren aangeven tegen welke teams je alleen wilt spelen maar dat werkt dus niet want dan moet je dat elke keer gaan veranderen als je met een ander team wilt spelen.

Overigens vind ik dat live update gebeuren wel handig, wel tof dat het systeem je spelers de fitheid toekent op basis van prestaties in real life.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1nsane schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:25:
- Met het spelen van online wedstrijden moet je voor het verbinden met een tegenstander al je team kiezen. Daardoor heb ik al meerdere wedstrijden Real - Real of Bayern - Bayern etc. gespeeld en dat vind ik altijd zo lomp. Je kan wel van te voren aangeven tegen welke teams je alleen wilt spelen maar dat werkt dus niet want dan moet je dat elke keer gaan veranderen als je met een ander team wilt spelen.
Dat is wel vervelend ja, al speel ik nooit met topclubs dus wordt het bij mij vaak een ‘’slecht’’ team tegen Real of Barca… In Fifa Seasons werd er altijd een gelijkwaardige tegenstander gezocht, dat mis ik nu wel. (weet wel dat je aan kan geven dat er naar een gelijkwaardige club moet worden gezocht, maar blijkbaar spelen er maar weinig mensen online NIET met een topclub :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Gisteren toch weer 15 potjes online gespeeld zonder lag en waren top wedstrijden stond 3-0 achter tegen real en won uiteindelijk met 3-4 met Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Eindelijk een zwarte bal vanochtend *O* Een keeper ..... -O-

Wel buffon, wellicht zo slecht nog niet.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10 19:32
Maverick schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:36:
Eindelijk een zwarte bal vanochtend *O* Een keeper ..... -O-

Wel buffon, wellicht zo slecht nog niet.
Die echte toppers krijg je die alleen als je van die munten koopt? Want heb ook 2x een zwarte bal gehad bij die topmanagers, maar die spelers zeiden me alsnog niets.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Monda schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:48:
[...]

Die echte toppers krijg je die alleen als je van die munten koopt? Want heb ook 2x een zwarte bal gehad bij die topmanagers, maar die spelers zeiden me alsnog niets.
Nee, die krijg je ook zonder munten. Dit is nu wel de eerste speler die ik heb die ik überhaupt ken :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 11:24
Wat een drama game. spijt dat ik hem gekocht heb. Online krijg je per 20 x connecten pas een tegenstander en als je er een hebt, dan gebeuren alle acties pas 1 a 2 seconden nadat je deze hebt uitgevoerd met de controller. Daarnaast ook menu`s waar je tergend langzaam doorheen gaat. |:( |:(

[ Voor 13% gewijzigd door reinier.sr op 06-12-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
reinier.sr schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:46:
Wat een drama game. spijt dat ik hem gekocht heb. Online krijg je per 20 x connecten pas een tegenstander en als je er een hebt, dan gebeuren alle acties pas 1 a 2 seconden nadat je deze hebt uitgevoerd met de controller. Daarnaast ook menu`s waar je tergend langzaam doorheen gaat. |:( |:(
Waar speel je op? ik op ps4 en vind erg snel een tegenstander van dezelfde niveua,als je nog sneller wilt zet dan dat je tegen iemand uit een hogere divisie kan spelen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Op de pc connect ie nu ook vrij goed. Je moet wel wachten maar dan heb je vaak ook een tegenstander.
Blijft nog wat laggy reageren op de controls, maar Konami zou het doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Ai, heb net een OF (Wonderland) geïnstalleerd en ben nu m'n data kwijt. Gelukkig pas een half seizoen bezig met ML, maar toch een beetje zuur.

Bleek dat ze de system data file er bij hadden zitten. Heb nog gekeken of ie tussen de bestanden zat, maar er helaas overheen gekeken en alles gekopieerd.

Voor iedereen met een PS3: opletten dus. System data nooit meenemen bij het kopiëren van OF bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Wat een topgame ik heb een filmpje waar je de 2e helft ziet alleen de goals stond 3-0 achter uiteindelijk nog gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Falastine schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:32:
Wat een topgame ik heb een filmpje waar je de 2e helft ziet alleen de goals stond 3-0 achter uiteindelijk nog gewonnen...

[video]
Jij houdt het straat of niet? Madderfakkers.. |:(

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe ik mijn graphics instel in PES 2015.. ?

Ik had nooit verwacht, dat ik deze vraag zou gaan stellen hier op Tweakers :/

Mr. Google helpt zoals gewoonlijk ook niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
okaydanny schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:35:
[...]

:') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES2015 is nu te downloaden voor ps4 voor 35 euro ivm kerstdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mosin schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:43:
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe ik mijn graphics instel in PES 2015.. ?

Ik had nooit verwacht, dat ik deze vraag zou gaan stellen hier op Tweakers :/

Mr. Google helpt zoals gewoonlijk ook niet verder.
pc? settings.exe in de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:41:
Yup, en voor de PS3 maar voor €19.99. (bron)

Ik ben aan het twijfelen of ik 'm toch maar ga halen. Weet iemand te zeggen of de '10-dagen-overslaan-bij-onderhandelen'-bug in de offline ML er nog steeds inzit?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:14
http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=111
op deze link word je wat wijzer voor je settings
en het is zeker nodig wat te veranderen voor de input lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:44:
[...]

pc? settings.exe in de map
Ik heb hem op Steam, maar ik heb 2 mappen waar niks nuttigs in zit. Ze heten save en mount.

Het spel speelt trouwens wel 10x beter, dan fifa! :D

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 07-12-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
okaydanny schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:35:
[...]

Ik ben als ik game een totaaaaaaal ander persoon als normaal mijn straatskills komen dan bovendrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb de hele tijd in de foute map gekeken.. |:(

Het is toch wel net even beter dan FIFA, dit spelletje!

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 07-12-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
robhoeben schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:51:
[...]

Yup, en voor de PS3 maar voor €19.99. (bron)

Ik ben aan het twijfelen of ik 'm toch maar ga halen. Weet iemand te zeggen of de '10-dagen-overslaan-bij-onderhandelen'-bug in de offline ML er nog steeds inzit?
Ja, dat werkt nog steeds zo. Je kan alleen onderhandelen bij events (wedstrijden, spelers bij nationaal elftal, prijzen, etc). Het is jammer, maar geen bug.

Daarnaast is onderhandelen wel makkelijker/duidelijker geworden. Je ziet of jouw aanbod interessant is voor de speler en club, waardoor je niet op de gok loopt te bieden.

En klote dat er nu een aanbieding is, heb 'm net een week in huis...40 euro voor betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Framoes op 07-12-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:41:
Mooie prijs,bij mycom was die een week geleden ook 35 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Framoes schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:48:
[...]
Ja, dat werkt nog steeds zo. Je kan alleen onderhandelen bij events (wedstrijden, spelers bij nationaal elftal, prijzen, etc). Het is jammer, maar geen bug.
Hmm, ik vind dat toch wel een hele vreemde keuze dan. Heeft volgensmij in alle voorgaande delen zo gewerkt. Je kon de tijd altijd stop zetten als je 10 dagen geen wedstrijd had. Soms heb je die tijd nodig voor meerdere onderhandelingen. Op die manier heb je maar een handjevol momenten waarop je kan onderhandelen. Ik zou dit toch een bug willen noemen. Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom deze functionaliteit eruit is gehaald.

Hoe zit dat dan in de transfermaand voorafgaand aan een seizoen? Als je alleen 2 of 3 trainingswedstrijden speelt. Kun je dan ook niet onderhandelen buiten die wedstrijden om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
robhoeben schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:06:
[...]

Hmm, ik vind dat toch wel een hele vreemde keuze dan. Heeft volgensmij in alle voorgaande delen zo gewerkt. Je kon de tijd altijd stop zetten als je 10 dagen geen wedstrijd had. Soms heb je die tijd nodig voor meerdere onderhandelingen. Op die manier heb je maar een handjevol momenten waarop je kan onderhandelen. Ik zou dit toch een bug willen noemen. Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom deze functionaliteit eruit is gehaald.

Hoe zit dat dan in de transfermaand voorafgaand aan een seizoen? Als je alleen 2 of 3 trainingswedstrijden speelt. Kun je dan ook niet onderhandelen buiten die wedstrijden om?
Volgens mij was het vorig jaar zo dat je kon onderhandelen als de andere partij reageerde. Dan schoof ie soms ook een paar dagen door.

Ik ben even vergeten hoe het nu voor het seizoen ging, maar toen heb ik toch 3 of 4 spelers kunnen kopen. Het is zo niet realistisch, maar ik denk dat ze het zo doen om het simpeler te maken door mensen minder mogelijkheden te geven. De tactische instellingen zijn ook simpeler geworden. Niet meer 10 categorieën (defensive line, pressure enzo) die je tussen 0 en 15 kan instellen.

Waarschijnlijk proberen ze zo mensen te lokken die 'gewoon' een potje willen voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Framoes schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:24:
[...]
...
Waarschijnlijk proberen ze zo mensen te lokken die 'gewoon' een potje willen voetballen.
Ja maar.... dan koop ik toch gewoon Fifa?
;(

Ik vind dit soort dingen echt heel jammer. Net wanneer de gameplay weer op een goed niveau is, gaan ze de hele ML-ervaring verklooien. Ik denk dat ik dit jaar maar wéér geen footie game haal, en mijn hoop weer zet op volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
robhoeben schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:06:
[...]

Ja maar.... dan koop ik toch gewoon Fifa?
;(

Ik vind dit soort dingen echt heel jammer. Net wanneer de gameplay weer op een goed niveau is, gaan ze de hele ML-ervaring verklooien. Ik denk dat ik dit jaar maar wéér geen footie game haal, en mijn hoop weer zet op volgend jaar.
Ze willen denk ik ook FIFA mensen lokken. FIFA alles voorgekauwd in de menu's, PES op het veld.

En geloof me er zitten daadwerkelijk bugs in en die zijn een stuk vervelender. Ik kijk nu bijvoorbeeld naar mijn team (Stoke) met 6 vermoeide basisspelers door interlands. Als ik vervolgens mark settings wil instellen, zie ik dat mijn tegenstander, Chelsea, blijkbaar geen internationals heeft, want alle spelers zijn 100%

Dat is pas waardeloos en heb er vanuit Konami ook nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik vind trouwens dat als je (PS3) tegen de computer speelt op superster, er nog steeds rare onverklaarbare dingen gebeuren op het veld.

Vooral als je in Champions League verband speelt, vriendschappelijk lijkt op een of andere manier een stuk beter in balans maar het zou leuk zijn als ze "om het moeilijk te maken" gewoon zouden zorgen dat de computer gewoon snelle combinaties maakt en "slim" is waardoor het moeilijk is.

In plaats daarvan lijken al m'n spelers last te hebben van malaria. Robben bijvoorbeeld kan zonder bal op snelheid niet eens in de buurt komen van een willekeurige tragere speler met bal, allemaal traag als dikke poep, ondanks dat ze bijv. rood pijltje omhoog zijn.

Wat ook vaak gebeurt is dat als je voor staat (in gedachte houdend dat je spelers erbij lopen als zandzakken) en bijvoorbeeld in de 85e minuut nog met 2-0 voor staat, dat de computer de bal dan veroverd, naar voren rost en dat hun spits dan, terwijl hij door drie van mijn verdedigers op 28 meter van de goal word gehinderd/verdedigd, die spits dan op miraculeuze wijze vol kan uithalen en de bal in de kruising schiet, nog binnen het bereik van de keeper maar die duikt dan pas als de bal al in het netje ligt. En vervolgens 2 minuten later krijgen ze een corner of ingooi omdat de faalhaas keeper de bal maar blind wegrost terwijl dat niet hoeft en dan komt er een afvallende bal op 30 meter van de goal die wederom op miraculeuze wijze langs alles en iedereen in de goal vliegt.

Dat zijn maar een paar voorbeelden maar zoals in de review op tweakers.net ook al werd aangehaald, je hebt dan nog steeds te vaak een "WTF, dat kan ECHT NIET" moment.

Feitelijk komt het omdat ze in plaats van (want dat is moeilijker) de AI slimmer/beter te maken, gewoon de fitheid van je eigen team minder lijken te hebben gemaakt en de "odds" van de computer super gunstig (als in ballen die in de goal gaan waarvan de kans dat hij er in gaat zeer klein is, ballen die je zelf 100x op de goal kan schieten maar 50x daarvan naast/over gaan en de andere 50 door de keeper worden gestopt). Ik speelde bijvoorbeeld een CL in de groepsfase, ik won met Ajax van Barca

Begrijp me goed, het is wel beter dan in 2014 maar nog steeds niet zoals het hoort mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
1nsane schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:27:
Ik vind trouwens dat als je (PS3) tegen de computer speelt op superster, er nog steeds rare onverklaarbare dingen gebeuren op het veld.

Vooral als je in Champions League verband speelt, vriendschappelijk lijkt op een of andere manier een stuk beter in balans maar het zou leuk zijn als ze "om het moeilijk te maken" gewoon zouden zorgen dat de computer gewoon snelle combinaties maakt en "slim" is waardoor het moeilijk is.

In plaats daarvan lijken al m'n spelers last te hebben van malaria. Robben bijvoorbeeld kan zonder bal op snelheid niet eens in de buurt komen van een willekeurige tragere speler met bal, allemaal traag als dikke poep, ondanks dat ze bijv. rood pijltje omhoog zijn.

Wat ook vaak gebeurt is dat als je voor staat (in gedachte houdend dat je spelers erbij lopen als zandzakken) en bijvoorbeeld in de 85e minuut nog met 2-0 voor staat, dat de computer de bal dan veroverd, naar voren rost en dat hun spits dan, terwijl hij door drie van mijn verdedigers op 28 meter van de goal word gehinderd/verdedigd, die spits dan op miraculeuze wijze vol kan uithalen en de bal in de kruising schiet, nog binnen het bereik van de keeper maar die duikt dan pas als de bal al in het netje ligt. En vervolgens 2 minuten later krijgen ze een corner of ingooi omdat de faalhaas keeper de bal maar blind wegrost terwijl dat niet hoeft en dan komt er een afvallende bal op 30 meter van de goal die wederom op miraculeuze wijze langs alles en iedereen in de goal vliegt.

Dat zijn maar een paar voorbeelden maar zoals in de review op tweakers.net ook al werd aangehaald, je hebt dan nog steeds te vaak een "WTF, dat kan ECHT NIET" moment.

Feitelijk komt het omdat ze in plaats van (want dat is moeilijker) de AI slimmer/beter te maken, gewoon de fitheid van je eigen team minder lijken te hebben gemaakt en de "odds" van de computer super gunstig (als in ballen die in de goal gaan waarvan de kans dat hij er in gaat zeer klein is, ballen die je zelf 100x op de goal kan schieten maar 50x daarvan naast/over gaan en de andere 50 door de keeper worden gestopt). Ik speelde bijvoorbeeld een CL in de groepsfase, ik won met Ajax van Barca

Begrijp me goed, het is wel beter dan in 2014 maar nog steeds niet zoals het hoort mijn inziens.
Ik begon een beetje aan mezelf te twijfelen, nadat ik wedstrijden verloor door wat leek op de klassieke PES AI trucjes.

- Elke afvallende bal bij een tegenstander
- Spitsen die langs m'n verdedigers glijden (soms zo langs 3 man)
- Keepers die ballen recht voor zich uit stompen (en altijd een spits die daar staat)
- Mijn spelers die naar een bal sjokken of gewoon stil gaan staan zodat een tegenstander de bal kan pakken (liefst in de 16)
- Verdedigers die even afremmen nadat ze buitenspel hebben opgeheven, waardoor een spits vrije doortocht heeft

En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 13:27
Mss iets heel doms maar toch gooi ik het hier neer. Als je een bal direct wil schieten of koppen na een voorzet, moet je dan voor dat je de bal indrukt schieten en pas zodra de bal op je hoofd of voet komt dan nog eens duwen? Bij mij controleert de speler altijd eerst de bal, heel vervelend. Of heb ik constant lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Haha, kreeg ronaldo via de pre-order bonus. Je kan het slechter treffen.

Weet iemand trouwens of de managers die je in het begin alleen met die coins kan inhuren (slotje bij hoeveel GP) later ook met GP te huur zijn?

[ Voor 50% gewijzigd door Framoes op 08-12-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Framoes schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:47:
[...]

Ik begon een beetje aan mezelf te twijfelen, nadat ik wedstrijden verloor door wat leek op de klassieke PES AI trucjes.

- Elke afvallende bal bij een tegenstander
- Spitsen die langs m'n verdedigers glijden (soms zo langs 3 man)
- Keepers die ballen recht voor zich uit stompen (en altijd een spits die daar staat)
- Mijn spelers die naar een bal sjokken of gewoon stil gaan staan zodat een tegenstander de bal kan pakken (liefst in de 16)
- Verdedigers die even afremmen nadat ze buitenspel hebben opgeheven, waardoor een spits vrije doortocht heeft

En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Dat zit er helaas al jaren in. De bekende cheat ai van pes. En inderdaad, ze maken jouw team baggerslecht ipv het anders op te lossen.
Nu snap ik nog wel dat er gecheat wordt door het spel en daar kan ik prima mee leven. Alleen de extreme mate waarin leidt je tot depressie en wanhoop. Je bent namelijk nagenoeg kansloos om er ook maar iets tegen te ondernemen in veel gevallen en dat vind ik dan slecht.
Je wordt er daarom ook helemaal chagrijnig van en daar doet konami dan toch wat verkeerd. Het onrecht is te groot.

Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog wel redelijk emotioneel te hanteren vind in pes 2015. Hoewel ik elk potje echt wel roep van : tjemig dat is toch niet te geloven!!
Maar gelukkig kan ik er in deze versie nog mij redelijk inhouden. Toch heb ik wel zo iets door dat soort dingen van, laat ik het maar niet elke avond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:27:
[...]

Dat zit er helaas al jaren in. De bekende cheat ai van pes. En inderdaad, ze maken jouw team baggerslecht ipv het anders op te lossen.
Nu snap ik nog wel dat er gecheat wordt door het spel en daar kan ik prima mee leven. Alleen de extreme mate waarin leidt je tot depressie en wanhoop. Je bent namelijk nagenoeg kansloos om er ook maar iets tegen te ondernemen in veel gevallen en dat vind ik dan slecht.
Je wordt er daarom ook helemaal chagrijnig van en daar doet konami dan toch wat verkeerd. Het onrecht is te groot.

Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog wel redelijk emotioneel te hanteren vind in pes 2015. Hoewel ik elk potje echt wel roep van : tjemig dat is toch niet te geloven!!
Maar gelukkig kan ik er in deze versie nog mij redelijk inhouden. Toch heb ik wel zo iets door dat soort dingen van, laat ik het maar niet elke avond spelen.
Da's waar maar ze hebben er wel duidelijk aan gewerkt, het kan ook best wel eens dat ik met bijv. Southampton verlies van Real ofzo, alles winnen op superster is ook niet leuk.

Nogmaals, het is wel beter geworden maar soms heb je in een toernooi één wedstrijd die je gewoon niet mag winnen, lijkt van te voren vast te staan ofzo, daar heeft het in ieder geval alle schijn van want hoe vaak je zo'n pot opnieuw speelt, je verliest hem telkens weer (als je hem dan van een save-game van het toernooi pakt dan). Speel je de zelfde wedstrijd vervolgens niet in het toernooi speelt uit een save game, dan win je hem ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Nilos128 schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:48:
Mss iets heel doms maar toch gooi ik het hier neer. Als je een bal direct wil schieten of koppen na een voorzet, moet je dan voor dat je de bal indrukt schieten en pas zodra de bal op je hoofd of voet komt dan nog eens duwen? Bij mij controleert de speler altijd eerst de bal, heel vervelend. Of heb ik constant lag?
Volgens mij moet je 'klaar' zijn met het krachtbalkje voordat de bal aankomt, dus eigenlijk:
Voorzet -> als de voorzet onderweg is: schietknop -> net voor de bal aankomt: richting bepalen.
Helaas gaat het bij mij ook regelmatig niet goed, waardoor een speler de bal eerst aanneemt in plaats van hem direct te schieten of koppen! In de vrije trainingsmodus kan je er wel een beetje op oefenen, maar heb het idee dat het in de wedstrijd echt niet altijd goed werkt.
Framoes schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:38:
Haha, kreeg ronaldo via de pre-order bonus. Je kan het slechter treffen.

Weet iemand trouwens of de managers die je in het begin alleen met die coins kan inhuren (slotje bij hoeveel GP) later ook met GP te huur zijn?
Ben gisteren toevallig ook begonnen met myClub en ik had Lahm. Kon ik dus beter treffen, maar ach..via de good-old agent Minanda trok ik een zwart balletje met daarin Di Maria en via Castolo ook nog eens een zwart balletje met daarin Klose! 8)
De eerste keer moet je inderdaad betalen met coins, daarna kan je steeds kiezen of je kiest voor coins of GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
[...]

Iemand had het al voorspelt in het PES2014 topic en het is ook nog uitgekomen ook dat jij echt alle berichten die je post aan het zeuren bent over hoe slecht het allemaal is. Zo ging het met pes2014 pes2013 en nu weer pes2015 wellicht een idee om te concluderen dat dit spel niks voor jou is? Het begint echt irritant te worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Welke cheat AI? In normale (geen MyClub) games merk ik er helemaal niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:11:
[...]

Het begint echt irritant te worden :?
Lang niet zo irritant als een gameontwikkelaar die al jaren het toevoegen van voetbalschoenen belangrijker vindt dan het oplossen van problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:11:
[...]

Iemand had het al voorspelt in het PES2014 topic en het is ook nog uitgekomen ook dat jij echt alle berichten die je post aan het zeuren bent over hoe slecht het allemaal is. Zo ging het met pes2014 pes2013 en nu weer pes2015 wellicht een idee om te concluderen dat dit spel niks voor jou is? Het begint echt irritant te worden :?
Bij dezen voorspel ik ook alvast Harribo z'n commentaar in het PES 2016 topic. Het is allemaal kut en vol CPU cheats.

Als je niet kan winnen, moet je misschien een lager niveau proberen. Als dat nog niet goed is, is er ook nog een ander spel, iets met een F... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:57:
[...]

Lang niet zo irritant als een gameontwikkelaar die al jaren het toevoegen van voetbalschoenen belangrijker vindt dan het oplossen van problemen...
Dat EA sports is ook niet te vertrouwen joh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
On_E schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:22:
[...]

Dat EA sports is ook niet te vertrouwen joh. :+
Daarom dit is het beste alternatief. En als je echt 100% zelf wilt spelen dat is bij dit genre niet te doen. Je kunt niet 11 mannetjes bedienen onmogelijk dat is de enige manier om te spelen exact hoe jij zou willen. Je hebt nu eenmaal hulp nodig van de CPU. En die werkt vind ik zelf echt goed naar behoren ik heb online zeker al een spel of 60 online gespeeld op de ps4 zonder lag en zolang je leert op geplaatst te schieten dan ga je wedstrijden winnen.

En online moet je ervoor zorgen dat als je tegen real speelt dat je bij stadion regen aanzet en het gras lang laat. Zo komen die steekballen er zeeeeer moeilijk door en is je tegenstander gedwongen anders te spelen. En dat zijn de momenten dat ik me wedstrijden win. Die steekballen lukken dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nee ik mag alleen maar lovend zijn en met jullie eens zijn dat het een eerlijk spel is zonder overdreven cheat ai en zonder rare bewegingen en onnodig veel balaannames. Jullie kunnen het niet aan op jullie tere zieltjes dat er teveel rare dingen erin zitten terwijl een hoop mensen wel weten waar ik het over heb. Bijvoorbeeld Dracul.

Pes 2015 is een goed spel over het algemeen. Ik speel het niet voor niets.
En ik verlies niet meer heel vaak. Ik ben een footy gamer van het eerste uur, ik weet wel over het algemeen hoe ik moet spelen. Dus geen zorgen daar. Belangrijk is dat je team spirit in myclub goed is ben ik achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:57:
Nee ik mag alleen maar lovend zijn en met jullie eens zijn dat het een eerlijk spel is zonder overdreven cheat ai en zonder rare bewegingen en onnodig veel balaannames. Jullie kunnen het niet aan op jullie tere zieltjes dat er teveel rare dingen erin zitten terwijl een hoop mensen wel weten waar ik het over heb. Bijvoorbeeld Dracul.
Wat is dit nou weer voor een onzin. Jouw continue negativiteit, telkens over hetzelfde, is waar ik me aan stoor. Dat het geen perfecte game is lijkt me duidelijk, maar dat is geen enkele footy. Het spel is zoals het is, leer er mee om gaan of ga lekker een ander spel doen. Maar goed, nu val ook ik in herhaling. Want ditzelfde heb ik je al meerdere malen verteld.
Pes 2015 is een goed spel over het algemeen. Ik speel het niet voor niets.
En ik verlies niet meer heel vaak. Ik ben een footy gamer van het eerste uur, ik weet wel over het algemeen hoe ik moet spelen. Dus geen zorgen daar. Belangrijk is dat je team spirit in myclub goed is ben ik achter.
Hoe vind je trouwens dat ze het tegenwoordig doen qua multiplayer? Ik heb inmiddels enkele tientallen potjes gespeeld online en slechts 1 of 2 keer last gehad van een slechte verbinding. Wat mij betreft hebben ze goede stappen gemaakt hierop.

De diepgang in MyClub vind ik nog niet zo groot, maar het is een eerste versie en het is zeker al wel vermakelijk. Stel dat je nu een snelle flankspeler wilt hebben voor je team, kan je alleen maar hopen dat je deze toevallig krijgt. Al kan je er met agents soms wel iets invloed op hebben, maar veel is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Leren ergens mee om te gaan? Laat Konami eens iets gaan patchen zou ik zeggen. Beetje zielig dat fanboy gedrag hier waarbij alles goed gepraat wordt en bij enige kritiek direct met het vingertje naar FIFA wordt gewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Harribo, ga eens wat anders spelen dan MyClub en kom dan nog eens terug op ''cheatende AI''.
Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:21:
Leren ergens mee om te gaan? Laat Konami eens iets gaan patchen zou ik zeggen. Beetje zielig dat fanboy gedrag hier waarbij alles goed gepraat wordt en bij enige kritiek direct met het vingertje naar FIFA wordt gewezen...
Ja uiteraard, ik zie geen cheatende AI en ben dan een fanboy. :+

[ Voor 68% gewijzigd door On_E op 09-12-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Cheatende AI? Sorry hoor maar PES heeft twee veel serieuzere problemen dan dat. Iedereen die zijn huiswerk een beetje doet weet dan waar het over gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:32:
Cheatende AI? Sorry hoor maar PES heeft twee veel serieuzere problemen dan dat. Iedereen die zijn huiswerk een beetje doet weet dan waar het over gaat...
Nou, jij hebt je huiswerk blijkbaar heel goed gedaan, dus roep maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Onzin je weet niet een waarover je praat,of je wordt kei hard geownd online.Kan niks anders bedenken,koop gewoon fifa en speel die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Nee, want er zijn dit jaar -helaas voor jou- geen problemen meer zoals bij PES2014. Jij riep al voor het spel uit was dat het vast weer drama zou worden met de gameplay, framerate, etc., maar dat bleek niet zo te zijn.

Je had je oordeel al klaar en weigert te erkennen dat je toch ongelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Btw, voor de liefhebber. De PS3 versie is op de PSN store te koop voor €19,99. Alleen vandaag nog.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:06:
[...]

Wat is dit nou weer voor een onzin. Jouw continue negativiteit, telkens over hetzelfde, is waar ik me aan stoor. Dat het geen perfecte game is lijkt me duidelijk, maar dat is geen enkele footy. Het spel is zoals het is, leer er mee om gaan of ga lekker een ander spel doen. Maar goed, nu val ook ik in herhaling. Want ditzelfde heb ik je al meerdere malen verteld.
Ok. Toch mis ik gewoon de footy's zoals ze zeg maar een 10 jaar geleden werden gemaakt, namelijk zonder noemenswaardige cheat ai, actie, snelheid en vooral een goede responsiveness.
Ik kan het moeilijk verkroppen dat al die dingen zo goed als weg zijn. En dat dan ook nog de meeste mensen het allemaal prima lijken te vinden. En dan helemaal als mensen het ook nog gaan ontkennen.
Bij deze mijn uitleg.

Helaas heb je maar 2 footy's tegenwoordig dus je komt er niet onderuit.
Maar tjonge wat heb ik een lol gehad met fifa 2002 en 2004 en 11. En pes 2013. Ik moest wel overstappen naar pes want vanaf fifa 12 was het gebeurt mi in die reeks. En konami maakt nog iets wat lijkt op een voetbalspel met actie.
[...]

Hoe vind je trouwens dat ze het tegenwoordig doen qua multiplayer? Ik heb inmiddels enkele tientallen potjes gespeeld online en slechts 1 of 2 keer last gehad van een slechte verbinding. Wat mij betreft hebben ze goede stappen gemaakt hierop.

De diepgang in MyClub vind ik nog niet zo groot, maar het is een eerste versie en het is zeker al wel vermakelijk. Stel dat je nu een snelle flankspeler wilt hebben voor je team, kan je alleen maar hopen dat je deze toevallig krijgt. Al kan je er met agents soms wel iets invloed op hebben, maar veel is het niet.
Multiplayer werkt weer goed op de pc. Dat had ik al eerder vermeld. Ben er nog niet uit of het nog veel lag bevat of niet.
De opzet is super, daar hebben ze goed over nagedacht. De diepgang is niet heel groot maar dat vind ik wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
On_E schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:01:
[...]

Nou, jij hebt je huiswerk blijkbaar heel goed gedaan, dus roep maar..
Ik vind sowieso "cheatende AI" niet de juiste bewoording. Laat ik het zo zeggen, ze hebben vooral in voorgaande delen (in 2015 is het een stuk beter) een manier gekozen om het moeilijk te maken wat bij veel mensen tot frustratie resulteerde. Je kan het geen cheaten noemen van de AI maar je merkt wel duidelijk op superster dat je eigen team vaak erg plakkerig en traag speelt en dat als je bijvoorbeeld een keer een kans krijgt in de 16, dat je spits bijvoorbeeld een of ander pisballetje als schot lost terwijl je al met je neus naar de goal stond en hij hem eigenlijk door het net zou moeten rossen.

Daar tegenover staat dan dat bij de computer ook echt alles lukt met een dosis geluk (spits die van grote afstand tussen 3 verdedigers rustig kan doorlopen en van grote afstand de bal de kruising in ramt).

Simpel gezegd:

In plaats van alleen de computer veel beter te maken op superster dan op lagere niveau's, hebben ze duidelijk ook iets gedaan met dat je eigen team slechter wordt, als in passes die nooit aankomen, standaard afvallende ballen voor de tegenstander, alle kopduels die verloren gaan (computer weet met Messi de bal weg te koppen boven bijv. Luisao).

Laat ik wel duidelijk zijn dat dit bij PES 2015 veel beter in balans is dan voorgaande delen. Maar dat is ook logisch, met de vorige engine zat Konami waarschijnlijk aan het maximum wat mogelijk was kwa AI intelligentie en dan moet je toch iets verzinnen om het moeilijker te maken.

Nu dat ze op de 2e versie zitten met de Fox engine, waar meer rek in zit op dat gebied, zie je wel dat er een grote verbetering in zit.

In plaats van rare geluk goals van de computer, weet de AI nu ook heel goed combinatiespel te spelen waardoor je soms best lang niet eens bij de bal kan komen maar dát is juist de manier waarop het wel moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Framoes schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:07:
[...]

Nee, want er zijn dit jaar -helaas voor jou- geen problemen meer zoals bij PES2014. Jij riep al voor het spel uit was dat het vast weer drama zou worden met de gameplay, framerate, etc., maar dat bleek niet zo te zijn.

Je had je oordeel al klaar en weigert te erkennen dat je toch ongelijk had.
Dat jij geen problemen hebt en deze game blijkbaar perfect vindt prima, er zijn mensen die daar anders over denken. Quote me trouwens even wat betreft de framerate of hou verder je mond. Duizenden mensen hebben net als bij PES 2014 nog steeds last van inputlag als V-Sync aanstaat maar Konami vindt het toevoegen van voetbalschoenen belangrijker. Verder is het uitermate triest als je een snelle pc hebt en het snelste internet van nederland dat je zelfs als je alle poorten open zet nog steeds last hebt van lag. Als jij geen last hebt van deze problemen prima maar vele anderen dus wel. Dit gaat puur over de pc versie, de ps4 versie heeft 1000% meer liefde gekregen van Konami.
Amaze86 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:04:
[...]

Onzin je weet niet een waarover je praat,of je wordt kei hard geownd online.Kan niks anders bedenken,koop gewoon fifa en speel die.
Tuurlijk knul, wij verzinnen allemaal problemen omdat we geownd worden pfff....

[ Voor 13% gewijzigd door Dracul op 09-12-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:45:
[...]

Dat jij geen problemen hebt en deze game blijkbaar perfect vindt prima, er zijn mensen die daar anders over denken. Quote me trouwens even wat betreft de framerate of hou verder je mond. Duizenden mensen hebben net als bij PES 2014 nog steeds last van inputlag als V-Sync aanstaat maar Konami vindt het toevoegen van voetbalschoenen belangrijker. Verder is het uitermate triest als je een snelle pc hebt en het snelste internet van nederland dat je zelfs als je alle poorten open zet nog steeds last hebt van lag. Als jij geen last hebt van deze problemen prima maar vele anderen dus wel. Dit gaat puur over de pc versie, de ps4 versie heeft 1000% meer liefde gekregen van Konami.

[...]

Tuurlijk knul, wij verzinnen allemaal problemen omdat we geownd worden pfff....
Mijn fout, met framerate(-lag) doelde ik op input-lag.

Ik speel overigens zonder problemen op de PS3 (een console die richting end of life gaat) en lees hier, naast jou, niemand die klaagt over input-lag op de PC. Zelfs Harribo vindt dat het goed speelbaar is.

Daarnaast snap ik dat het geen prioriteit is voor Konami als het gaat om problemen als V-Sync aan staat. Zet het dan tijdelijk uit, tot er een oplossing is. Dat ze wel met nieuwe schoenen komen (die bij de DLC horen), heeft daar denk ik weinig mee te maken. Het lijkt me namelijk sterk dat hetzelfde team aan de implementatie van nieuwe schoenen en het functioneren van het spel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Klinkt misschien raar van mijn kant maar ben zelf in 2015 nog weinig cheat ai tegengekomen. Wel wat maar niet noemenswaardig. Misschien komt dat nog, weet ik nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Harribo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:16:
Klinkt misschien raar van mijn kant maar ben zelf in 2015 nog weinig cheat ai tegengekomen. Wel wat maar niet noemenswaardig. Misschien komt dat nog, weet ik nie.
Oké nu snap ik je echt helemaal niet meer. Zal wel aan mij liggen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 17:47
Heb toch maar weer PES aangeschaft, zoals ik uiteindelijk elk jaar wel doe. Kon deze voor € 20 niet laten liggen. Al moet ik bekennen dat ik zowel PES 2013 en 2014 (voor meerdere platformen) heb gekocht, maar weinig heb gespeeld in vergelijking met veel oudere versies.

Na wat potjes tegen een vriend (die redelijk gelijk opgingen) ben ik begonnen met MyClub. Ik kreeg sowieso Götze en 1 speler uit het UEFA team, dit werd Reus. Heb vervolgens in balletjes nog D. Lazovic gekregen en Kevin de Bruyne. 5 potjes gespeeld online 4 gewonnen, alleen bij geen van die wedstrijden had ik het gevoel echt controle te hebben over mijn spelers.

Alles gaat zo stroperig online, lijkt het. Late reacties en een soort onzichtbare buttonlag. Ik heb het idee dat online nog steeds niet goed loopt, maar dat Konami dit goed heeft weten te verbloemen. Ik hoop dat het aan mijn skills ligt, en dat ik meer gevoel krijg en ook echt kan domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Framoes schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:15:
[...]

Mijn fout, met framerate(-lag) doelde ik op input-lag.

Ik speel overigens zonder problemen op de PS3 (een console die richting end of life gaat) en lees hier, naast jou, niemand die klaagt over input-lag op de PC. Zelfs Harribo vindt dat het goed speelbaar is.

Daarnaast snap ik dat het geen prioriteit is voor Konami als het gaat om problemen als V-Sync aan staat. Zet het dan tijdelijk uit, tot er een oplossing is. Dat ze wel met nieuwe schoenen komen (die bij de DLC horen), heeft daar denk ik weinig mee te maken. Het lijkt me namelijk sterk dat hetzelfde team aan de implementatie van nieuwe schoenen en het functioneren van het spel werkt.
Dat bedoel ik dus met huiswerk doen. Als je internationale forums met betrekking tot PES bezoekt zou je zien dat er duizenden het probleem hebben. V-Sync uitzetten geeft andere grafische problemen en dan hebben we het niet alleen over tearing. Aangezien PES 2014 dit zelfde probleem ook al had lijkt het me duidelijk dat Konami totaal niet is geinteresseerd in de pc gamer. En voor alle duidelijkheid: de rest van mijn 500+ andere pcgames werken prima met v-sync zonder inputlag dus dit is echt Konami's probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:27:
[...]

Oké nu snap ik je echt helemaal niet meer. Zal wel aan mij liggen ....
Nee je bent niet de enige, moet dit even verwerken hier. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
PES2015 draait hier netals vorig jaar prima met m'n budget kaartje (HD 7790), ligt het toch echt aan Nvidia videokaarten?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:03:
[...]

Dat bedoel ik dus met huiswerk doen. Als je internationale forums met betrekking tot PES bezoekt zou je zien dat er duizenden het probleem hebben. V-Sync uitzetten geeft andere grafische problemen en dan hebben we het niet alleen over tearing. Aangezien PES 2014 dit zelfde probleem ook al had lijkt het me duidelijk dat Konami totaal niet is geinteresseerd in de pc gamer. En voor alle duidelijkheid: de rest van mijn 500+ andere pcgames werken prima met v-sync zonder inputlag dus dit is echt Konami's probleem...
Duizenden mensen die problemen ondervinden, 500+ games die wel met v-sync werken? Misschien dat ik bagatelliseer omdat het op de PS3 prima draait, maar jouw cijfers zijn wel erg enthousiast ingeschat.

En gelijk concluderen dat ze niet geïnteresseerd zijn in pc-gamers is ook wel kort door de bocht. Er zullen vast problemen zijn, maar blijkbaar zijn er te weinig mensen die er last van hebben, of zijn de problemen dermate moeilijk op te lossen dat Konami hier nog niks aan heeft gedaan. Er kunnen nog tien andere variabelen zijn die dit verklaren.

In de tijd dat ik nog veel gamede op de pc, had ik constant gezeik met o.a. processoren en videokaarten. Ik weet niet of dat nu beter is, maar toen was het constant gezeik met drivers voor videokaarten. Al helemaal als je niet het nieuwste van het nieuwste had. Daarnaast heeft iedereen een andere setup, wat problemen reproduceren moeilijk maakt. Als iets op de PS3 niet werkt, kunnen ze een update uitbrengen die op elke PS3 zou moeten werken.

Maar op zich begrijp ik je frustratie. Je wil het spel spelen en het werkt niet zoals jij dat wilt. Dat is natuurlijk klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Framoes schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:38:
[...]

Duizenden mensen die problemen ondervinden, 500+ games die wel met v-sync werken? Misschien dat ik bagatelliseer omdat het op de PS3 prima draait, maar jouw cijfers zijn wel erg enthousiast ingeschat.

En gelijk concluderen dat ze niet geïnteresseerd zijn in pc-gamers is ook wel kort door de bocht. Er zullen vast problemen zijn, maar blijkbaar zijn er te weinig mensen die er last van hebben, of zijn de problemen dermate moeilijk op te lossen dat Konami hier nog niks aan heeft gedaan. Er kunnen nog tien andere variabelen zijn die dit verklaren.

In de tijd dat ik nog veel gamede op de pc, had ik constant gezeik met o.a. processoren en videokaarten. Ik weet niet of dat nu beter is, maar toen was het constant gezeik met drivers voor videokaarten. Al helemaal als je niet het nieuwste van het nieuwste had. Daarnaast heeft iedereen een andere setup, wat problemen reproduceren moeilijk maakt. Als iets op de PS3 niet werkt, kunnen ze een update uitbrengen die op elke PS3 zou moeten werken.

Maar op zich begrijp ik je frustratie. Je wil het spel spelen en het werkt niet zoals jij dat wilt. Dat is natuurlijk klote.
Pardon? Ik zou zeggen check de internationale forums in de pc secties. Kom even hier langs en je kunt het probleem zelf aanschouwen en tegelijk mijn gamecollectie. Maar goed ik ga niet discussieren met een PS3 gamer. Waarom Tweakers nog steeds geen pc sectie heeft is mij een raadsel.

Ik werk al vanaf midden jaren tachtig met computers en was één van de eerste met een 3D kaart in nederland. Ik edit mijn eigen drivers als het moet. In tegenstelling tot jou heb ik nooit problemen met mijn games, hardware of drivers gehad. Dit is gewoon een probleem geintroduceerd met de nieuwe fox engine van Konami, is dus niet van gisteren en had al gefixed moeten zijn.
Terryb47 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:12:

PES2015 draait hier netals vorig jaar prima met m'n budget kaartje (HD 7790), ligt het toch echt aan Nvidia videokaarten?
AMD bezitters rapporteren hetzelfde probleem dus nee...

[ Voor 7% gewijzigd door Dracul op 10-12-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dracul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:57:
[...]

hahahaha

En je daar een datapack van tig MB voor moet downloaden waardoor je alsnog een half uur moet wachten voordat je daadwerkelijk kan voetballen.

Leuk trouwens die schoenen, vooral ook omdat je ze alleen in de herhalingen kan zien, die ik standaard meteen wegdruk tenzij ik een of andere wereldgoal maak, waarbij ik na het bekijken van de herhaling niet eens weet welke schoenen m'n speler droeg omdat ik vol concentratie naar de bal aan het kijken was...
Dracul schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:03:
[...]

Pardon? Ik zou zeggen check de internationale forums in de pc secties. Kom even hier langs en je kunt het probleem zelf aanschouwen en tegelijk mijn gamecollectie. Maar goed ik ga niet discussieren met een PS3 gamer. Waarom Tweakers nog steeds geen pc sectie heeft is mij een raadsel.

Ik werk al vanaf midden jaren tachtig met computers en was één van de eerste met een 3D kaart in nederland. Ik edit mijn eigen drivers als het moet. In tegenstelling tot jou heb ik nooit problemen met mijn games, hardware of drivers gehad. Dit is gewoon een probleem geintroduceerd met de nieuwe fox engine van Konami, is dus niet van gisteren en had al gefixed moeten zijn.

[...]
Toch blijft het een feit dat bugs op de PC lastiger te fixxen zijn, precies om de rede die de persoon noemt waarop je reageert..

Alle PS3 hebben grotendeels de zelfde hardware en dus minder variabelen die een bug kunnen veroorzaken. Gezeik met drivers hoeft niet te betekenen dat de drivers ten aller tijde brak zijn. Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat de game zelf met sommige drivers moeite heeft wat problemen op levert.

[ Voor 45% gewijzigd door 1nsane op 10-12-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Freshnub schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:46:
Heb toch maar weer PES aangeschaft, zoals ik uiteindelijk elk jaar wel doe. Kon deze voor € 20 niet laten liggen. Al moet ik bekennen dat ik zowel PES 2013 en 2014 (voor meerdere platformen) heb gekocht, maar weinig heb gespeeld in vergelijking met veel oudere versies.

Na wat potjes tegen een vriend (die redelijk gelijk opgingen) ben ik begonnen met MyClub. Ik kreeg sowieso Götze en 1 speler uit het UEFA team, dit werd Reus. Heb vervolgens in balletjes nog D. Lazovic gekregen en Kevin de Bruyne. 5 potjes gespeeld online 4 gewonnen, alleen bij geen van die wedstrijden had ik het gevoel echt controle te hebben over mijn spelers.

Alles gaat zo stroperig online, lijkt het. Late reacties en een soort onzichtbare buttonlag. Ik heb het idee dat online nog steeds niet goed loopt, maar dat Konami dit goed heeft weten te verbloemen. Ik hoop dat het aan mijn skills ligt, en dat ik meer gevoel krijg en ook echt kan domineren.
Het ligt aan MyClub, dat is een totaal ander voetbalspelletje dan gewone matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Dracul schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:03:
[...]

[...]

AMD bezitters rapporteren hetzelfde probleem dus nee...
Ik gamede vanaf de jaren '90 op PC (had ooit een 3dfx Voodoo kaart) en ben een jaar of 6 terug overgestapt naar console omdat mijn prioriteiten ergens ander kwamen te liggen dan het kopen en inbouwen van dure hardware. Dus ik ben misschien een console gamer, maar dat betekent niet dat ik niks weet over PC's en gamen daarop.

En jij bent een uitzondering als je drivers edit en nooit problemen hebt gehad met drivers of hardware bij je games. Bij die duizenden anderen die problemen hebben met PES, zal waarschijnlijk > 90% een gemiddelde PC gamer zijn. Die hebben dus minder mogelijkheden om het probleem op te lossen en zullen misschien wel een oplossing over het hoofd zien die werkt voor hun set-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Framoes schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:16:
[...]

Ik gamede vanaf de jaren '90 op PC (had ooit een 3dfx Voodoo kaart) en ben een jaar of 6 terug overgestapt naar console omdat mijn prioriteiten ergens ander kwamen te liggen dan het kopen en inbouwen van dure hardware. Dus ik ben misschien een console gamer, maar dat betekent niet dat ik niks weet over PC's en gamen daarop.
Dat hoor je me ook niet zeggen hoor. Ik vind alleen een discussie over een specifiek probleem van de pc versie zinloos om te voeren met iemand die een console versie heeft. Zo heb ik Harribo meerdere keren een probleem zien aangeven met zijn pc versie waar dan andere mensen op reageren dat bij hun wel alles prima werkt en het dus bij hem moet liggen. Die mensen hebben dan een PS4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Dracul schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:48:
[...]

Dat hoor je me ook niet zeggen hoor. Ik vind alleen een discussie over een specifiek probleem van de pc versie zinloos om te voeren met iemand die een console versie heeft. Zo heb ik Harribo meerdere keren een probleem zien aangeven met zijn pc versie waar dan andere mensen op reageren dat bij hun wel alles prima werkt en het dus bij hem moet liggen. Die mensen hebben dan een PS4 8)7
Dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik snap wel dat mensen die online geen lag hebben niet begrijpen dat hij dat wel heeft. Die gaan er van uit dat dezelfde servers dezelfde online ervaring betekent. Dit terwijl dat niet zo is.

De reden dat ik reageer is omdat veel mensen tegenwoordig direct beginnen te klagen als iets niet voor ze wordt opgelost, zonder dat ze eerst zelf kijken of het makkelijk op te lossen is dmv instellingen. Daarnaast had jij voor het spel uit was al kritiek en kreeg ik daardoor het idee dat je liep te klagen om het klagen.

Voor jou is het natuurlijk vervelend dat je van alles hebt geprobeerd en nog steeds problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Voordat het spel uit was waren deze problemen al bekend bij testers en reviewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Zo eindelijk wat leven in de brouwerij 😉
Ik speel overigens op de ps4 en moet mn ps+ nog activeren, maar zelfs offline Myclub tegen de computer lijkt wat minder vlot te lopen dan een los potje...
Misschien ook wel weer door beperkt team.

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 10-12-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monda schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:31:
Ik speel overigens op de ps4 en moet mn ps+ nog activeren, maar zelfs offline Myclub tegen de computer lijkt wat minder vlot te lopen dan een los potje...
Dat komt inderdaad door je beperkte team, de CPU staat ook op niveau ''nul'' de eerste offline MyClub wedstrijden, ik won mijn eerste met 9-0 zonder moeite. :P

En de game speelt gewoon echt anders in MyClub, voor mij hoeft het allemaal niet zo. Master League blijft het leukste offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kw4kje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:54:
[...]

Nee je bent niet de enige, moet dit even verwerken hier. ;(
Haha sorry
Ik reageerde op iemand die dat wel zo ervaarde. Normaal ervaarde ik dat ook zo dus snapte hem wel IN HET ALGEMEEN.
Enfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Monda schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:31:
Zodra je betere spelers hebt, loopt het als het goed is ook beter. Ik heb een aardig team met 1 topspeler en dat speelt een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:26
Ik heb trouwens mijn one-day bonus ontvangen. Had ooit een keer die code ingevuld en nu waren er ineens de geschenken in mijn inbox. Gaat om de ps3 versie, niet de digitale editie maar gewoon de disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
Als tijdens een wedstrijd Crouch geen enkel kopduel wint, weet je dat jouw team zwakker is gemaakt. Ze liepen er allemaal bij alsof ze spierverslappers hadden gekregen.

Met veel druk zetten, weet ik met veel moeite te scoren. De tegenstander ramt een lange bal over mijn verdediging en het is 1-1. Vervolgens wordt er niet meer gescoord, dus verlenging en uiteindelijk penalties. Ik schiet 3(!) penalties op de paal of lat, waarvan er eentje gelukkig het doel in stuitert. Ik weet 4 keer de goeie kant op te duiken, waarbij 1 bal heel vreemd door de arm van de keeper de goal in stuitert.

Maarja, wel gewonnen en een ronde verder in de FA cup, ondanks een team zandzakken en Crouch die ineens niet meer kan winnen in de lucht.

[ Voor 62% gewijzigd door Framoes op 10-12-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Framoes schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:46:
Als tijdens een wedstrijd Crouch geen enkel kopduel wint, weet je dat jouw team zwakker is gemaakt. Ze liepen er allemaal bij alsof ze spierverslappers hadden gekregen.

Met veel druk zetten, weet ik met veel moeite te scoren. De tegenstander ramt een lange bal over mijn verdediging en het is 1-1. Vervolgens wordt er niet meer gescoord, dus verlenging en uiteindelijk penalties. Ik schiet 3(!) penalties op de paal of lat, waarvan er eentje gelukkig het doel in stuitert. Ik weet 4 keer de goeie kant op te duiken, waarbij 1 bal heel vreemd door de arm van de keeper de goal in stuitert.

Maarja, wel gewonnen en een ronde verder in de FA cup, ondanks een team zandzakken en Crouch die ineens niet meer kan winnen in de lucht.
Was dat eerste voor of na het vele druk zetten? Want veel druk zetten betekent snel lagere stamina en dus mindere spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:18:
[...]

Was dat eerste voor of na het vele druk zetten? Want veel druk zetten betekent snel lagere stamina en dus mindere spelers..
Dat snap ik. In de 80e minuut kan ik zelf ook niet even een sprintje over het halve veld trekken. Het was vanaf het begin af aan, terwijl op een enkeling na al m'n spelers groen pijltje of fitter waren.

Crouch kwam er later in als wissel (oranje pijltje), was toen ook niet vooruit te branden en verloor alle kopduels van verdedigers die wel moe (en een kop kleiner) waren.

Dit gebeurt overigens vrijwel alleen maar in ML offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 17:47
Heb nu 1 seizoen erop zitten in MyClub. 10 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen. Weinig uitdaging op deze manier. Het hangt er heel sterk vanaf hoeveel geluk je hebt met die ballen volgens mij. Ik kom weinig mensen tegen met topspelers en gasten die ze wel hebben, kunnen vaak niet voetballen.

Ik vind het alleen jammer dat je geen invloed hebt op welke positie speler je uit een bal kan trekken. Heb nu gewoon 2 sterke CMF"s nodig, maar krijg alleen maar LMF/RMFs, die veel minder zijn dan Reus of de Bruyne. Wat doen jullie in zo een geval? Als je al een betere speler hebt op dezelfde positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
On_E schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:18:
[...]

Klopt en dat was me ook al behoorlijk opgevallen! Sowieso in 2015 moet je veel beter opletten dat je niet te veel met krachten smijt in de wedstrijd of op tijd wisselt.

In PES 2014 kon je eigenlijk wel een hele wedstrijd gas geven zonder te wisselen maar als je dat nu doet en je gaat rond de 60e minuut naar je opstelling, zijn de balkjes van bijna al je spelers al leeg..

Het is even wennen maar soms moet je de bal iets meer aan je tegenstander laten (vooral op superster tegen de computer is het soms onmogelijk om ze de bal afhandig te maken op hun helft omdat ze dusdanig goed staan opgesteld en rond tikken dat je niet eens bij de bal in de buurt kan komen).

Het viel me eigenlijk op omdat ik het vaak voor elkaar kreeg om op Superster een wedstrijd ongeveer 55 a 60 minuten te domineren en bijv. 2-0 voor te komen maar daarna zakte het als een plumpudding in elkaar en scoorde de tegenstander (weliswaar met geluk) 2 of 3 keer tegen, dan krijg je wel nijgingen om met je controller te gaan smijten maar het is wel een soort van logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:13
Sorry, weet niet zozeer of ik de vraag hier kan stellen.

Ik heb PES 2015 gekocht met de playstation 4 kerst deals.

Nu heb ik het spel gedownload:

4,73GB Spel
1,13GB Update

Lijkt mij dat dat veel meer moet zijn, maar wanneer ik het spel start kan ik vervolgens alleen met Real Madrid en nog een Spaanse team spelen, lijkt mij dus dat het spel niet compleet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:37
Klopt heb ik gister ook gehad.het is spel is dan nog niet helemaal gedownload.is iets van 22gb.je kan je progressie zien als je naar je pes applicatie gaat vervolgens op options drukken dan op informatie klikken dan kan je zien hoeveel gig je gedownload hebt.succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Foutje

[ Voor 84% gewijzigd door Amaze86 op 10-12-2014 21:11 ]

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ik heb het een tijdje volgehouden op de PC maar op een gegeven moment is het echt niet leuk meer; de input lag. Heb meerdere fora's onderzocht en veel mensen blijken hier last van te hebben. Werkelijk alles geprobeerd maar het heeft niet geholpen.

Ik heb hem inmiddels ook op de PS4 en hij draait als een zonnetje hierop. Kan eindelijk spelen zoals het hoort en heb eindelijk plezier in deze game. Ik ga hem in ieder geval nooit meer voor de PC kopen, KONAMI (PES) heeft blijkbaar een lichte voorkeur voor de consoles.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Op de console ziet hij er ook denk ik een stuk mooier uit. En idd speelt hij heerlijk op de PS4

• 1nsane
adm-n schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:13:
Ik heb het een tijdje volgehouden op de PC maar op een gegeven moment is het echt niet leuk meer; de input lag. Heb meerdere fora's onderzocht en veel mensen blijken hier last van te hebben. Werkelijk alles geprobeerd maar het heeft niet geholpen.

Ik heb hem inmiddels ook op de PS4 en hij draait als een zonnetje hierop. Kan eindelijk spelen zoals het hoort en heb eindelijk plezier in deze game. Ik ga hem in ieder geval nooit meer voor de PC kopen, KONAMI (PES) heeft blijkbaar een lichte voorkeur voor de consoles.
Eerlijk gezegd vind ik footie games ook beter geschikt voor consoles

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 08:45
Falastine schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:58:
Op de console ziet hij er ook denk ik een stuk mooier uit. En idd speelt hij heerlijk op de PS4
Het ziet er inderdaad een stuk mooier uit (beetje omgekeerde wereld 8)7)

• Amaze86
Iemand goeie opstelling voor juve,vooral online.Jammer dat er zoveel mensen real gebruiken,met juve speel ik 3-5-1-1 countervoetbal.

• Harribo
Pfff tis echt moeilijk spelen als echt ELKE bal wordt aangenomen, Zelfs Robben en Bale nemen de hele tijd maar aan....om chaggy van te worden. Dan kan ik net zo goed niet gaan spelen.
Daarna bewegen ze zich als ouden van dagen om vervolgens te passen terwijl ik de knop al seconden daarvoor had ingedrukt.
Of is een online lag, wie heeft dit ook? Of hoort dit bij het spel? Soort cheat oid?

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 11-12-2014 20:44 ]

Verwijderd

Dan ben je of gewoon niet goed genoeg of ligt aan pc versie .want ik tik online met Ajax nog de meeste dol.

• Harribo
Nou goed genoeg heb ik geen twijfels over. Zodra ik kan spelen win ik de meeste potjes.
Ook met Ajax :)
Zal wel de pc versie zijn. Maar wie heeft dit regelmatig ook? ELKE keer een balaanname etc...?

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb daar geen last van, heb je dat alleen tijdens online potjes dan?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Harribo
Ja heb het met de online Myclub potjes
Zal eens andere modi proberen misschien dat dat beter gaat?

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:07:
Ja heb het met de online Myclub potjes
Zal eens andere modi proberen misschien dat dat beter gaat?
je zegt dat je online met Ajax wint en nu zeg je je doet alleen myclub? Myclub Ajax is wat anders als Ajax in gewoon online.Zowieso Myclub is helemaal anders.lijkt indd veel trager.daarom speel ik dat niet meer.

• Harribo
Heb eens met Ajax gespeeld de eerste dagen toen alles nog online vlekkeloos verliep zonder lag. Won toen heel veel.

edit: speel nu met ajax online , gewone divisies, geen probleem
verlies dit potje wel maar dat maakt niet uit, ik heb tenminste weer controle

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 11-12-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Gisteren voor t eerst ouderwets tegen een vriend op de bank gespeeld. Speelde heerlijk en gaf echt weer het pes gevoel van vroeger. Iets wat ik tot nu toe met Myclub nog niet zo ervaren heb. Ben er ook nog steeds van overtuigd dat daar meer "traagheid" / inputtlagg in zit.
Meerdere momenten gehad waarop we van de bank afkwamen door, of een wonderschone goal, of scheldpartij na een knotsgekke frommel goal. Ik vond het ook goed om te zien dat er genoeg variatie zat in de soort doelpunten. Afgemeten voorzet en geplaatste kopbal, een perfecte stift, een afstandsschot (ala pes) en uitgespeelde goals. In de myclub mode komt het bij mij vaak neer op hoge steekballen. Al met al weer veel plezier beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:09:
Gisteren voor t eerst ouderwets tegen een vriend op de bank gespeeld. Speelde heerlijk en gaf echt weer het pes gevoel van vroeger. Iets wat ik tot nu toe met Myclub nog niet zo ervaren heb. Ben er ook nog steeds van overtuigd dat daar meer "traagheid" / inputtlagg in zit.
Meerdere momenten gehad waarop we van de bank afkwamen door, of een wonderschone goal, of scheldpartij na een knotsgekke frommel goal. Ik vond het ook goed om te zien dat er genoeg variatie zat in de soort doelpunten. Afgemeten voorzet en geplaatste kopbal, een perfecte stift, een afstandsschot (ala pes) en uitgespeelde goals. In de myclub mode komt het bij mij vaak neer op hoge steekballen. Al met al weer veel plezier beleefd.
Nou ik ben daar dus ook achter, dat er lag in myclub zit.
En inderdaad, zondee die lag kan het soms echt genieten zijn.

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die lag ervaren in myclub en niet in andere modi?
Pc versie neem ik aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-12-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Je begint al een beetje bij te draaien snoepjesman :-P

Maar doe jezelf nou eens een plezier en trek wat € uit voor een PS3 + PES

Gelet op het feit dat je geen PS3 hebt, zal het wel even wennen voor je zijn maar geloof me, ik heb PES ook op de PC gespeeld vroeger en op de Playstation is de spelbeleving veel beter maar goed, er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die het daar niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ik ben bijna zover dat ik defintief afhaak met de hele PES series. Omdat de gameplay altijd zo goed is, toch weer een poging gewaagd met de next gen PES. Wij zijn een clubje vrienden die al sinds 1991 voetbalspellen speelt, en dan altijd 2 tegen 2. Met Fifa spelen we zelfs de hele eredivisie.
Wat blijkt: als je 2 tegen 2 speelt moet je alle teams en dus alle wedstrijden spelen van een competitie! Je kunt niet 4 teams selecteren en dan met die teams alle wedstrijden spelen, 2 tegen 2. Je speelt dan of met zijn 4-en tegen de cpu, of je moet alles selecteren en alles spelen.... hoe is het toch mogelijk dat je bij de kant-selectie slechts 1 kant kunt kiezen.....dit euvel speelt al sinds PES op de PS2, op de SNES (jawel....good old days, International Superstar Soccer Deluxe) had je hetzelfde selectiesysteem als bij FIFA. Zo kon iedere speler zijn eigen team kiezen en 2 tegen2 een toernooi of competitie spelen.

Ik ben benieuwd of ik het duidelijk uitgelegd heb. Al verschillende keren Konami gemaild, maar die reageren niet eens.....

Jammer.....

PSN gamertag: H3nk13024

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste