[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Geengrenzuh schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Thnx voor je antwoord!
Dat is jammer zeg.. Denk dat het sowieso wel een kans is voor Konami om het gebrek aan licenses te counteren. Introductie van de classic mode: zou toch gaaf zijn om bv. met het Arsenal van eind '90/ begin '00, het Milan van begin '90, de klassieke nationale elftallen (bv van elk wk halve finalisten), etc spelen?
Je kunt in Master League iig nog wel classic spelers als jonkies krijgen als je die optie aan zet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Geengrenzuh schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Thnx voor je antwoord!
Dat is jammer zeg.. Denk dat het sowieso wel een kans is voor Konami om het gebrek aan licenses te counteren. Introductie van de classic mode: zou toch gaaf zijn om bv. met het Arsenal van eind '90/ begin '00, het Milan van begin '90, de klassieke nationale elftallen (bv van elk wk halve finalisten), etc spelen?
Dat zou zeker gaaf zijn. Het heeft waarschijnlijk te maken met licenties. Je moet waarschijnlijk een deal sluiten met Arsenal en/of de spelers die toentertijd daar speelden. Ik weet niet of dat haalbaar is voor Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
TiezZ_BE schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:13:
Is die Sweet FX patch gewoon te gebruiken icm een custom/volledige patch?
Ja. SweetFX is eigenlijk een los mapje wat je in de hoofdmap van PES of welk ander spel dan ook zet. In dat mapje van SweetFX zitten wat bestanden die het werken van SweetFX mogelijk maken, en een settings.txt bestand waarin je de gewenste settings aangeeft.

Al de presets die nu dus online staan, zijn niet meer dan een settings.txt bestand waarin staat welk effect SweetFX precies moet toepassen en hoe sterk die dat moet doen. Iedereen heeft andere voorkeuren en dus kan je op internet heel veel van die presets vinden. Voor elke game weer anders. Je kan er zodoende ook zelf mee spelen. Voor PES heb je hier een verzameling van wat presets: http://sfx.thelazy.net/games/game/771/ Ik gebruik zelf die van Quentin.
Welke patch is een aanrader? Ik overweeg om 'Patch Tuga Vicio' te proberen.
Ik speel nog patchloos, maar inderdaad was die Tuga Vicio mij ook al opgevallen.
Ik wacht nog heel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:39
thx, ik ga die sweetFX eens verder bekijken want de kleuren zijn redelijk flets.

De game is in ieder geval terug waar die (ongeveer) moet zijn. PES 2014 lijkt wel een alpha tov PES 2015

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de klachten na het onderhoud vanochtend verholpen mbt matchmaking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

On_E schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:54:
[...]

Je kunt in Master League iig nog wel classic spelers als jonkies krijgen als je die optie aan zet.
Ok, dat is mooi.
Zijn dat dan de spelers van die twee classic elftallen? Of zitten daar nog andere spelers bij?

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik vind het wel jammer dat de Eredivisie het ondergeschoven kindje is. Als je naar die ratings van spelers en kijkt zie je gewoon spelers die al 3 of 4 jaar dezelfde overall rating hebben, terwijl ze beter/slechter zijn geworden. De overall rating van teams is ook dramatisch. ADO het zesde team van Nederland, Groningen boven PSV en Utrecht, Vitesse, PEC en Heerenveen onder teams als Willem II en NAC.

Ze hebben duidelijk niet heel erg hun best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Ik vind het niet meer als logisch. Dat konami zich echt wel op andere dingen wilde richten dit jaar. De gameplay als eerste dan de stats van de grote competities en de juiste rosters enzo dan kan het idd zo zijn dat de ratings misschien niet helemaal goed kloppen.

Maar goed de gamecore werkt nu perfect dus als ze ervan afblijven en volgend jaar aan de visuele aspecten van de game werken ben ik alweer heel blij.

[ Voor 22% gewijzigd door Falastine op 18-11-2014 14:16 ]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Falastine schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:16:
Ik vind het niet meer als logisch. Dat konami zich echt wel op andere dingen wilde richten dit jaar. De gameplay als eerste dan de stats van de grote competities en de juiste rosters enzo dan kan het idd zo zijn dat de ratings misschien niet helemaal goed kloppen.

Maar goed de gamecore werkt nu perfect dus als ze ervan afblijven en volgend jaar aan de visuele aspecten van de game werken ben ik alweer heel blij.
Begrijpelijk, misschien. Meer dan logisch, nee. Tuurlijk hebben ze prioriteiten en is de Eredivisie daar niet een van, maar het is wel zeer karig en lijkt elk jaar slechter te worden. Kijk naar die volgorde van teams, daar klopt echt niks van. Ik heb vrij weinig met de club, maar weet wel dat Heerenveen niet het op een na slechtste team van de competitie is.

Voorbeeld: Tim Cornelisse was 4 jaar terug een goeie back, maar een rating van (ik geloof) 77 is hij tegenwoordig echt niet meer waard. In 4 jaar hadden ze hier best iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Daar ben ik het volledig mee eens, vorig jaar hebben ze de nieuwe engine gelanceerd en leek het spel op een alpha/beta, dit jaar hebben ze eindelijk een afgewerkte game en hadden ze de database vd spelers (incl eredvisie) ook moeten aanpakken.

Waar ik me het meest aan erger zijn bepaalde jeugd of jonge spelers die totaal onderschat zijn

[ Voor 16% gewijzigd door TiezZ_BE op 18-11-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Gelezen op een ander forum:
A Spanish modder called "-inMortal-" unlocked lighting, the public and the 3d grass.

http://i.imgur.com/7KR9niv.jpg
http://i.imgur.com/ToTF2RP.jpg
http://i.imgur.com/liwMQyL.jpg

He wants to unlock the entrance to the camp scenes.

It's awesome.
Poeh, als deze patch komt dan is ook het grafische gedeelte van de PC perfect :*) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
HwKok schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:03:

[...]

Poeh, als deze patch komt dan is ook het grafische gedeelte van de PC perfect :*) O+
_/-\o_

Waar heb je dat gelezen?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Over die bugs met dat online...ik mag hopen dat ik niet steeds als Nederlander wordt gelinkt aan Grieken, Turken etc met hun brakke verbindingkjes....dat schiet natuurlijk dan ook nooit op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Op Evo-Web: http://forums.evo-web.co....?p=2986005&postcount=2237
Hier het hele topic: http://forums.evo-web.co....hread.php?t=73788&page=75

Inmiddels nieuwe screens:
http://i.imgur.com/zvpPzQS.jpg
http://i.imgur.com/zg3E37s.jpg
http://i.imgur.com/0MgP7ZT.jpg

En hier het topic waar inMortal al zijn screens dumpt: http://www.elotrolado.net...soccer-2015_2016248_s1890

Dat is een Spaanstalig forum, maar met pagina vertalen in Chrome kom je een heel eind :)

[ Voor 47% gewijzigd door HwKok op 18-11-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mooie patches maar kan je daarmee ook online spelen? Daar had ik vaak vroeger problemen mee (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloppen de namen ook niet als je met landen speeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:19:
Kloppen de namen ook niet als je met landen speeld?
Ja kloppen allemaal heel veel landen zijn ook gelicenseerd zoals Nederland.

[ Voor 12% gewijzigd door Falastine op 18-11-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:10
HwKok schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:03:

[...]

_/-\o_

De patch zou de PC versie echt next gen laten aanvoelen. Vooral 3d gras vindt ik interessant, aangezien PES2015 nu voor een beperkt aantal meters gras laat de rest is gewoon platte modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ere wie ere toe komt. Ik heb vanavond prima online kunnen spelen. Geen geweldige resultaten, promoveer bijna naar divisie 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:05:
Ere wie ere toe komt. Ik heb vanavond prima online kunnen spelen. Geen geweldige resultaten, promoveer bijna naar divisie 7.
Welke speelmodus speel je dan? MyClub zoekt zich een ongeluk naar tegenstanders maar vind niets (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
HwKok schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:02:
[...]

Ja. SweetFX is eigenlijk een los mapje wat je in de hoofdmap van PES of welk ander spel dan ook zet. In dat mapje van SweetFX zitten wat bestanden die het werken van SweetFX mogelijk maken, en een settings.txt bestand waarin je de gewenste settings aangeeft.

Al de presets die nu dus online staan, zijn niet meer dan een settings.txt bestand waarin staat welk effect SweetFX precies moet toepassen en hoe sterk die dat moet doen. Iedereen heeft andere voorkeuren en dus kan je op internet heel veel van die presets vinden. Voor elke game weer anders. Je kan er zodoende ook zelf mee spelen. Voor PES heb je hier een verzameling van wat presets: http://sfx.thelazy.net/games/game/771/ Ik gebruik zelf die van Quentin.

[...]

Ik speel nog patchloos, maar inderdaad was die Tuga Vicio mij ook al opgevallen.
Ik wacht nog heel even..
Ik krijg die SweetFX van Quentin's maar niet werkend op Windows 8.1. Wanneer ik PES 2015 opstart krijg ik de volgende melding: Kan toegangspunt van procedure CreateDXGIFactory2 niet vinden in DLL-bestand C:\Windows\SYSTEM32\d3d11.dll.

Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Karakartal schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:09:
[...]

Ik krijg die SweetFX van Quentin's maar niet werkend op Windows 8.1. Wanneer ik PES 2015 opstart krijg ik de volgende melding: Kan toegangspunt van procedure CreateDXGIFactory2 niet vinden in DLL-bestand C:\Windows\SYSTEM32\d3d11.dll.

Iemand een oplossing ?
Ja, Radeonpro

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
Ik heb het dus ook met Radeonpro gedaan, alleen wil het me niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Karakartal schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:45:
[...]

Ik heb het dus ook met Radeonpro gedaan, alleen wil het me niet lukken.
Probeer deze eens:

http://www.mediafire.com/...0m9yqsm/SweetFX+1.5.1.rar

Tutje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZHGd1wwyILI]

[ Voor 10% gewijzigd door dannbla op 19-11-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bij SweetFx zitten dll bestanden die allemaal in dezelfde map horen. Ik heb alleen dx9 bestanden. Die moet SweetFx gebruiken, niet directx 11 dll bestanden in windows system map. Die zijn nl van een hogere directx en bevatten niet dezelfde aanroepen vandaar de foutmelding.
Misschien mis je een dll bestand? Of er zit ergens een instelling verkeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 19-11-2014 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:39:
[...]

Welke speelmodus speel je dan? MyClub zoekt zich een ongeluk naar tegenstanders maar vind niets (pc).
Ik speel online divisions op de PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Het spel is top, maar af en toe lijkt het wel of ik lag heb (in de singleplayer) het gebeurt misschien wel 10 x in een wedstrijd van 10 minuten. Het beeld hangt ff een halve tot hele seconde en dan gaat het weer verder. Super irritant iig.

Dit is op de PS4 btw. Meer mensen last van of is er iets mis met mijn PS4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:44:
Het spel is top, maar af en toe lijkt het wel of ik lag heb (in de singleplayer) het gebeurt misschien wel 10 x in een wedstrijd van 10 minuten. Het beeld hangt ff een halve tot hele seconde en dan gaat het weer verder. Super irritant iig.

Dit is op de PS4 btw. Meer mensen last van of is er iets mis met mijn PS4 ?
Dat hangen van een seconde heb ik ook op de PS4.

Hopen dat Konami snel met een update komt om het hangen probleem te verhelpen.

Verder een top spel inderdaad , persoonlijk vindt ik het 10 maal beter dan FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
Ik heb hem zelf voor de PS3 gehaald omdat ik niet verwacht van de PS4 dat het binnenkort al mogelijk wordt om option files te importeren etc. en ik vind het zelf juist leuk als je e.e.a. kan aanpassen met logo's en shirts etc. Plus dat ik de PS4 nog aan de dure kant vindt, die haal ik wel volgend jaar, in feite speel ik vrijwel alleen PES op de Playstation dus om nou voor 1 spel dik geld neer te leggen voor een nieuwe console die nog niet op volle sterkte werkt, neh..

Ik moet zeggen, het is echt een verbetering ten opzichte van PES 14 kwa gameplay, de bewegingen van de spelers moet ik nog wat aan wennen maar ze hebben voor de verandering bij Konami weer eens de spijker op de spreekwoordelijke kop geslagen :D

Bij de laatste patch van 2014 was het zowat onmogelijk om een bal af te pakken van een tegenstander zonder dat je een overtreding maakte (waar je dan ook nog regelmatig totaal onterecht een kaart voor kreeg) en ook gebeurde het vaak dat er buiten beeld iemand van de tegenstander een schop kreeg waardoor je ook weer tegen rare kaarten aanliep.

Bij PES15 mag je tenminste weer mannelijke duels aan gaan, het is nu veel makkelijker om een faire tackle in te zetten en dat de scheids niet voor een zucht en een ruft kaarten trekt terwijl je bij PES14 soms een keiharde tackle kreeg en er niet eens werd gefloten of voor een duwtje geel of rood.

Wat me vooral op valt is dat de spelers om je heen veel intelligenter lopen, hoe vaak ik bij PES14 wel niet had dat ik met een middenvelder of vleugel aanvaller in moest houden omdat die verdomde spits of andere aanvaller maar niet de ruimte in wilde lopen.

Over het algemeen hebben ze vooral veel kleinere ergernis puntjes t.o.v. pes14 aangepakt waardoor het geheel veel beter speelbaar is.

Overigens wat ik nog moet ontdekken, is het mogelijk om (voor de PS3 versie dus) weer fanchants en muziek aan de game toe te voegen zoals bij PES14?

Het zou geen absolute ramp zijn als het niet kan maar vind het wel leuk.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Sturen jullie wel eens een speler handmatig diep?
Bij PES2014 was dat eenvoudig met LB + rechterstick wijzen naar de speler, die ging dan vanzelf rennen op leven en dood.

Als ik dat nu doe pakt hij vaak de speler die het verst weg staat, ergens tegen de zijlijn. Daarnaast gaat hij niet vanzelf rennen maar moet je hem besturen met de rechterstick, waardoor hij eerst een rare stap opzij of naar achteren maakt voordat hij de richting in loopt die jij wil.

Benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Mijn ervaring zijn dat het gewoon precies het zelfde werkt als in pes 2014, dus ik weet niet helemaal wat je dan fout doet, Ik wijs met me rechter stick wel de speler aan (in denkbeeldige lijn). Volgens mij houd jij dan LB nog te lang in waardoor je ipv assisted de manual control gebruikt.

[ Voor 43% gewijzigd door Kw4kje op 19-11-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
HwKok schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:07:
Sturen jullie wel eens een speler handmatig diep?
Bij PES2014 was dat eenvoudig met LB + rechterstick wijzen naar de speler, die ging dan vanzelf rennen op leven en dood.

Als ik dat nu doe pakt hij vaak de speler die het verst weg staat, ergens tegen de zijlijn. Daarnaast gaat hij niet vanzelf rennen maar moet je hem besturen met de rechterstick, waardoor hij eerst een rare stap opzij of naar achteren maakt voordat hij de richting in loopt die jij wil.

Benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
Dan moet je ff bij de controller settings ervoor kiezen dat dit niet manual gebeurt, maar assisted. Dan kan je alleen met LB (of L1 op PS) + rechter stick een mannetje laten rennen. Geloof dat het teammate controls heet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Ik moet zeggen dat ik de spitsen (en vleugels) automatisch al veelste snel diep vind rennen. Wat voor tactiek ik ook gebruik, er zit weinig opbouw in mijn aanvallen omdat ze altijd weg rennen zodra ik de bal krijg op het middenveld.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

okaydanny schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:19:
Ik moet zeggen dat ik de spitsen (en vleugels) automatisch al veelste snel diep vind rennen. Wat voor tactiek ik ook gebruik, er zit weinig opbouw in mijn aanvallen omdat ze altijd weg rennen zodra ik de bal krijg in het middenveld.

Heb je die optie op manual staan? (weet even niet meer exact hoe de optie heet, maar er is er eentje voor teamspelers automatisch diep laten gaan of manueel)

Edit: het staat boven je, teammate controls. :+

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 19-11-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
On_E schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:09:
[...]

Heb je die optie op manual staan? (weet even niet meer exact hoe de optie heet, maar er is er eentje voor teamspelers automatisch diep laten gaan of manueel)

Edit: het staat boven je, teammate controls. :+
Dat heeft te maken met de manier waarop je spelers diep stuurt, niet zo zeer met mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

okaydanny schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:19:
Ik moet zeggen dat ik de spitsen (en vleugels) automatisch al veelste snel diep vind rennen. Wat voor tactiek ik ook gebruik, er zit weinig opbouw in mijn aanvallen omdat ze altijd weg rennen zodra ik de bal krijg op het middenveld.

De diepe bal geven zodra ze al wegrennen is de beste oplossing voor jouw probleem en zo creeer je wellicht meteen een gevaarlijke aanval ;). Anders in balbezit blijven met je middenvelders totdat ze zich komen aanbieden...

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 19-11-2014 18:15 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
Het is me gelukt, bedankt !

Ik zit nu wel met het volgende... Ik heb dus een GTX 780 en een 144hz beeldscherm, maar ik heb enorm veel lag zowel online als offline. Het lijkt alsof ik op 15 fps en een goedkope 60hz beeldscherm speel. Ik heb van alles geprobeerd in de 3d instellingen van Nvidia, maar niks lijkt te werken ? Met PES 2014 had ik nog een heerlijk soepele gameplay. Licht dus eerder aan PES dan mij neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Zijn er nu mensen die online kunnen matchmaken in MyClub? Vandaag al weer de 5e avond op rij dat het niet werkt hier....

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

Maverick schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:29:
Zijn er nu mensen die online kunnen matchmaken in MyClub? Vandaag al weer de 5e avond op rij dat het niet werkt hier....
ja, in hun berichten staat dat er inderdaad een probleem is, voornamelijk met spelers die 'gelijkwaarde teams of divisies' hebben. Als je deze opties uitzet zou je wel moeten kunnen spelen (ook tegen gelijkwaardige teams)... athans, mij lukte het na die aanpassingen wel (op PS4).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook weer matchmaking problemen. Te vroeg gejuicht gisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Karakartal schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:26:
[...]

Het is me gelukt, bedankt !

Ik zit nu wel met het volgende... Ik heb dus een GTX 780 en een 144hz beeldscherm, maar ik heb enorm veel lag zowel online als offline. Het lijkt alsof ik op 15 fps en een goedkope 60hz beeldscherm speel. Ik heb van alles geprobeerd in de 3d instellingen van Nvidia, maar niks lijkt te werken ? Met PES 2014 had ik nog een heerlijk soepele gameplay. Licht dus eerder aan PES dan mij neem ik aan.
Ligt aan PES, ik heb hetzelfde probleem. Heb alleen nog niet naar een oplossing gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Da's wel balen, want je hebt echt geen high end videokaart nodig voor PES. Met m'n goedkope ATI kaartje draait het net als vorig jaar zonder problemen geen enkele lag. Er komt vast wel een driverupdate binnenkort (hopelijk)

trouwens, in voorgaande delen kon je altijd cursor change (wisselen van mannetje) aanpassen naar manual/auto/assisted, is dat er helemaal uitgesloopt ofzo, kan het niet zo gauw vinden?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• TiezZ_BE
Karakartal schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:26:
[...]...

Ik speel ook met een 780 op een 144Hz scherm maar heb totaal geen lag offline, online heb ik nog niet getest. v-sync uit en fps cap op 200 (driver 344.11 nog steeds).

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Zowaar een review van PES op de FP waar ik me helemaal in kan vinden!

PSN: Sluuz

• HwKok
Sluuz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:53:
[...]

Dan moet je ff bij de controller settings ervoor kiezen dat dit niet manual gebeurt, maar assisted. Dan kan je alleen met LB (of L1 op PS) + rechter stick een mannetje laten rennen. Geloof dat het teammate controls heet.
Dat was het! Bedankt, nu speelt het weer als 'vanouds' :)

Wat betreft de review op de FP: absoluut mee eens.
Prima review die volgens mij de sterke en zwakke punten van PES eerlijk belicht. Complimenten! (mag ook wel eens gezegd worden)

[ Voor 18% gewijzigd door HwKok op 20-11-2014 09:39 ]

Verwijderd

Eindelijk mijn pre order bonus gekregen.Gotze, T Silva en Ibra.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:55:
Had gisteren Ribery :) als 'uefa team of the year' speler.
Die punten moet ik nog inzetten, maar krijg je zo makkelijk topspelers bij myclub of had je gewoon geluk? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 20-11-2014 11:04 ]

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
Waar ik benieuwd naar ben, ik heb zelf een PS3 en nog geen PS4, ik heb dus de PS3 versie gekocht.

Zo op het oog lijkt het optisch niet eens zo veel van elkaar te verschillen maar kan iemand me vertellen wat de grootste verschillen zijn?

Ik speel eigenlijk alleen op de playstation vanwege PES en om daar nou een PS4 aan te schaffen nu vond ik wat overdreven.

Een van de voordelen die ik al wel heb kunnen ontdekken is het feit dat er voor de PS3 versie wel patchfiles/optionfiles te krijgen zijn en zodoende heb ik nu ook alle logo's en shirts m.b.t. licenties.
Bovendien heb ik ook fanchants en andere muziek toe kunnen voegen dus dat is voor mij wel echt een pré.

Iemand die me meer kan vertellen over de andere verschillen en of het het echt waard zou zijn om voor de PS4 versie te gaan vs. de PS3 versie?

Adjust non olet, plerumque...

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Sluuz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 06:42:
Zowaar een review van PES op de FP waar ik me helemaal in kan vinden!
Die review is zowaar een keer lovend over PES. Ok, PES heeft ook zijn flaws natuurlijk maar de gameplay is wel vele malen beter als voorgaande jaren. Ik heb alleen nog maar de demo gespeeld maar die vind ik ook gewoon goed aanvoelen qua gameplay. Ik heb nog een PS3 maar ben wel van plan om op korte termijn een PS4 te kopen, niet alleen voor PES natuurlijk maar denk dat het er allemaal wel een stukje beter uitziet.

Verwijderd

Matedeor schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:03:
[...]

Had gisteren Ribery :) als 'uefa team of the year' speler.
Die punten moet ik nog inzetten, maar krijg je zo makkelijk topspelers bij myclub of had je gewoon geluk? :P
Nee Gotze krijg je zowieso en had 2 uefa team players.dat waren toevallig ibra en silva.

• SybeSipel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Gisteren heb ik voor het eerst PES voor de pc aangeschaft.
Wat voor grafische instellingen en patches gebruiken jullie precies?

Ik heb een AMD 7950 en krijg bijv. geen publiek?!

Alvast bedankt voor jullie reacties.

p.s. waar kan ik Götze vinden?

• Frederik82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-03 12:26
1nsane schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:33:
Iemand die me meer kan vertellen over de andere verschillen en of het het echt waard zou zijn om voor de PS4 versie te gaan vs. de PS3 versie?
Ik speelde de PES demo op de PS3 en heb me daarna een PS4 gekocht met PES 2015.
Het spel ziet er mooier uit op de PS4 (geen wereld van verschil maar wel duidelijk merkbaar), maar wat me vooral opviel was de snellere reactietijd tijdens het spelen. Ook de laadtijden zijn iets korter op de PS4.
Feit is dat PES 2015 op de PS4 een betere game is dan op de PS3, maar of je enkel daarvoor een PS4 moet kopen moet je zelf uitmaken.
Ik ben in ieder geval dik tevreden van de overstap naar PS4! :)

Verwijderd

SybeSipel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:52:

gotze was pre order bonus.

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Is er al iemand die een option file voor de PS3 heeft gebruikt? Ik zie bijvoorbeeld PESianity (http://www.pes-patch.com/...tion-file-v1-for-ps3.html) en BLUS (http://www.pes-patch.com/...e-v0-2-for-blus31480.html) maar ben benieuwd of iemand deze al werkend getest heeft.

• Framoes
1nsane schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:33:
Waar ik benieuwd naar ben, ik heb zelf een PS3 en nog geen PS4, ik heb dus de PS3 versie gekocht.

Zo op het oog lijkt het optisch niet eens zo veel van elkaar te verschillen maar kan iemand me vertellen wat de grootste verschillen zijn?

Ik speel eigenlijk alleen op de playstation vanwege PES en om daar nou een PS4 aan te schaffen nu vond ik wat overdreven.

Een van de voordelen die ik al wel heb kunnen ontdekken is het feit dat er voor de PS3 versie wel patchfiles/optionfiles te krijgen zijn en zodoende heb ik nu ook alle logo's en shirts m.b.t. licenties.
Bovendien heb ik ook fanchants en andere muziek toe kunnen voegen dus dat is voor mij wel echt een pré.

Dit vraag ik me ook af. Draait het even goed of heeft één van de versies meer hapering/lag?

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10
TiezZ_BE schreef op donderdag 20 november 2014 @ 02:52:
[...]

Ik speel ook met een 780 op een 144Hz scherm maar heb totaal geen lag offline, online heb ik nog niet getest. v-sync uit en fps cap op 200 (driver 344.11 nog steeds).
Waarmee heb je V-sync en de fps cap ingesteld? PES forceert namelijk V-sync. Bij mij is het in ieder geval niet te spelen op een GTX 980 en een 144hz monitor (344.75).

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• TiezZ_BE
Tom. C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:39:
[...]

Waarmee heb je V-sync en de fps cap ingesteld? PES forceert namelijk V-sync. Bij mij is het in ieder geval niet te spelen op een GTX 980 en een 144hz monitor (344.75).
Vreemd, bij mij ging die gewoon naar 500-800fps zonder die fps cap (default settings), ik merk dus niets van een geforceerde v-sync.
V-sync staat standaard uit bij mij in nvidia control panel. Fps cap heb ik in rivatuner (geinstalleerd met afterburner) ingesteld, max fps mbv de 'frame rate limit' is 200 (hoger gaat niet in rivatuner).

Heb je voor de zekerheid de realtek onboard audio driver al geupdate/nagekeken ivm versie (indien je die gebruikt of geinstalleerd hebt)?

Ik heb geen nog geen patches of sweetFX geinstalleerd btw

[ Voor 8% gewijzigd door TiezZ_BE op 20-11-2014 16:06 ]

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Ik heb een vraagje,

IK kon voorheen met PES 2014 competitie mode kiezen en met 2 spelers spelen (Ik en een vriend) nu kan dat niet meer. Ik koos meestal een team en een vriend van me koos zijn team en speelde meestal Premier League, wanneer ik tegen een de computer moest spelen dan was hij de tegenstander en kon hij makkelijk zijn controller bij de tegenstander krijgen maar nu kan dat niet meer. Hij kan alleen neutraal blijven of samen met mij tegen de computer maar dat willen we helemaal niet. Is het jullie wel gelukt? Of kan het via een andere weg?

Groetjes,

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10
TiezZ_BE schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:03:
[...]

Vreemd, bij mij ging die gewoon naar 500-800fps zonder die fps cap (default settings), ik merk dus niets van een geforceerde v-sync.
V-sync staat standaard uit bij mij in nvidia control panel. Fps cap heb ik in rivatuner (geinstalleerd met afterburner) ingesteld, max fps mbv de 'frame rate limit' is 200 (hoger gaat niet in rivatuner).

Heb je voor de zekerheid de realtek onboard audio driver al geupdate/nagekeken ivm versie (indien je die gebruikt of geinstalleerd hebt)?

Ik heb geen nog geen patches of sweetFX geinstalleerd btw
Zeer vreemd ja, als je V-sync geforceerd uitschakelt in nVidia control panel krijg je namelijk last van screentearing, alle drivers zijn up to date en gebruik inderdaad ook geen mods.

In dit topic wordt ook over dit probleem gesproken, los van het feit dat de PC versie echt ondermaats is.

http://forums.evo-web.co....hread.php?t=73788&page=71

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• TiezZ_BE
Tom. C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:35:
[...]

Zeer vreemd ja, als je V-sync geforceerd uitschakelt in nVidia control panel krijg je namelijk last van screentearing, alle drivers zijn up to date en gebruik inderdaad ook geen mods.

In dit topic wordt ook over dit probleem gesproken, los van het feit dat de PC versie echt ondermaats is.

http://forums.evo-web.co....hread.php?t=73788&page=71
Ik heb alleen last van vrij zware tearing op mijn TV (= 60Hz), op mijn 144Hz monitor is er waarschijnlijk wel lichte tearing, maar ik heb die nog niet kunnen opmerken (dus niet zichtbaar) tijdens PES 2015.

Ik ben zelf ook lid op evo web, heb een deel van die thread al gelezen en de lag topic maar persoonlijk heb ik geen problemen op 144Hz.

• Karakartal
Ik heb dus ook last van tearing als ik v-sync uit heb en als ik v-sync aan zet loopt alles wel soepel, maar dan heb ik weer last van input lag. Alle driver zijn ook gewoon up to date.

• Framoes
Anonymous_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:08:
Ik heb een vraagje,

IK kon voorheen met PES 2014 competitie mode kiezen en met 2 spelers spelen (Ik en een vriend) nu kan dat niet meer. Ik koos meestal een team en een vriend van me koos zijn team en speelde meestal Premier League, wanneer ik tegen een de computer moest spelen dan was hij de tegenstander en kon hij makkelijk zijn controller bij de tegenstander krijgen maar nu kan dat niet meer. Hij kan alleen neutraal blijven of samen met mij tegen de computer maar dat willen we helemaal niet. Is het jullie wel gelukt? Of kan het via een andere weg?

Groetjes,
Ik denk dat dat is omdat je anders tijdens een wedstrijd in de competitie kan switchen van team en zo je tegenstander expres kan laten verliezen. Bij ML kan je ook nooit omschakelen naar de tegenstander tijdens een wedstrijd.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Is er nu in pes 2015 een soortgelijke functie als pro clubs in fifa? Wij willen graag met een vriendengroep (3-4 man) samen in een team spelen. Volgens mij is myclub in pes2015 niet een functie waar je met je vrienden in 1 team kan spelen..

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
SybeSipel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:52:

Heb je AA of anisotropic filtering ergens geforceerd aan staan in je drivers? Bij mij verdween het publiek namelijk ook toen ik dat probeerde.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nou, na veel gezeur werkte MyClub gisteren dan eindelijk feilloos. Is nog best lastig. :P Iemand tips om goede spelers in je team te krijgen? Want ik krijg telkens afdankertjes terwijl ik wel tegen mensen speel die gewoon 2 a 3 toppers in het elftal hebben (zit nog in divisie 12 op het moment trouwens.) moet nog een beetje wennen aan het hele teammanagement van MyClub, maar het voetballen zelf is iig erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybeSipel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Serial-X schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:40:
[...]

Heb je AA of anisotropic filtering ergens geforceerd aan staan in je drivers? Bij mij verdween het publiek namelijk ook toen ik dat probeerde.
Je hebt helemaal gelijk! Na lopen prutsen gister was dat ook mijn conclusie.

Maar heb nog steeds moeite om de goeie instelling te vinden voor een lekker lopend spel, hoop dat ze daar nog verbetering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:55:
Hoe kan dat? Ik heb met mijn pre-order code maar 1 speler gekregen namelijk. Alleen Lahm. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik Gotze ook zou krijgen. Moet je daar nog iets anders voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:48:
[...]

Hoe kan dat? Ik heb met mijn pre-order code maar 1 speler gekregen namelijk. Alleen Lahm. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik Gotze ook zou krijgen. Moet je daar nog iets anders voor doen?
ik heb hem wel gepre ordered uit de ps store.daar kreeg ik een pre order dlc en daar zaten ze in.met 20.000gp en 20 recovery items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Gisteren met een vriend 6 potjes gespeeld. Loopt echt retesoepel en speelt echt zo heerlijk.
MYClub eindelijk een websteijd gewonnen 4-0 4x ronaldo hij is deze week ook 96 en rood dus alles vloog erin.

Ik geniet echt zo erg van deze game. Dit gevoel ken ik enkel nog van pes6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Ik snap t ook nog niet helemaal met die pre-order bonussen. Ik heb ee pre-order "day one edition". Nu heb ik meerdere keren van die GP punten gekregen (1x 10.000 bij starten en nog een paar keer los). Ik heb echter nog steeds geen Gotze. Heb al gekeken of deze in mn team zat bij overige spelers, daar waar je je gehele spelersbestand ziet (management>op reserve speler staan>wijzigingen aan ploeg/team>naar beneden scrollen).
Iemand die meer weet? Of wordt t uiteindelijk Konami mailen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Falastine schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:50:
Gisteren met een vriend 6 potjes gespeeld. Loopt echt retesoepel en speelt echt zo heerlijk.
MYClub eindelijk een websteijd gewonnen 4-0 4x ronaldo hij is deze week ook 96 en rood dus alles vloog erin.

Ik geniet echt zo erg van deze game. Dit gevoel ken ik enkel nog van pes6
Ik zag t! Wat een geluk dat je Ronaldo uit de balletjes gevist hebt! Ik heb al 2x een zwarte bal gepakt bij die beste scout, maar " gewoon" speler rond de 80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind het echt ook een verbetering dat je afhankelijk bent van je scout van wie je krijgt als nieuwe speler.
En dat je zelf een soort gokspel moet spelen met die gekleurde ballen.
Zo kom je tenminste niet zo snel alleen maar teams tegen met alleen maar 90+ spelers. Beetje eerlijker zodat het ook aankomt hoe goed je voetbalt.

Heb nu Bale en Robben als toppers. Robben scoort veel, Bale merk ik weinig van tot nu toe.

Moet wel zeggen dat zodra ik met mijn middenvelders van +-70 tegen iets betere middenvelders speel, ik ruim van te voren moet weten wat ik doe als ik een bal ontvang want tijd heb ik niet, ze zitten er snel op, alles moet veel sneller dan...groot verschil met toen ik begon vorige week begon met MyClub

pc versie

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 21-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Dat is waar. Naast "eerlijker" vind ik het "spanningselement" van de balletjes ook wel leuk. Heb helaas nog niet online kunnen spelen op de ps4. Moet nog even ps+ abonnementje afsluiten.

Beetje offtopic, maar wel eerder hier vermeld, dus ook zo eerlijk om nog even hier te delen (positieve/negatieve reclame):

Nog even terugkomen op eerdere vermelding van problemen bij de bestelling van de "Day one edition" bij www.onemorelevel.nl. Uiteindelijk een dagje later alsnog de day one edition en 5,- teruggestort gekregen. Dus al met al netjes afgehandeld en voor 41,75 een mooi prijsje voor de ps4. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Monda op 21-11-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:32:
Moet wel zeggen dat zodra ik met mijn middenvelders van +-70 tegen iets betere middenvelders speel, ik ruim van te voren moet weten wat ik doe als ik een bal ontvang want tijd heb ik niet, ze zitten er snel op, alles moet veel sneller dan...groot verschil met toen ik begon vorige week begon met MyClub
Dit. merk heel erg dat ik met mijn karige teampje echt een stuk minder snelle balbehandeling heb op het middenveld. Geeft niets. Alleen maar meer uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Speelde net een online spel...heb mijn verdedigers helemaal achterin staan, zelfs nog dekkinginstellingen ingesteld op die ene spits maar serieus, géén één keer dat die spits gedekt wordt. Echt geen één.
Mijn verdedigende linie staat 4 achterin en ze blijven echt ALLEMAAL continu op hun positie staan, de spits loopt weg, ruím van te voren, echt geen 1 verdediger die met hem meeloopt. Ja dan weet ik het ook niet meer hoor, frustrerend dat het spel wel instellingen hiervoor heeft maar dat je nog niet eens ziet dat er uberhaupt dan een poging wordt gedaan om mee te lopen oid.

10x voor de keeper, tja weet je het wel. Dan heeft spelen echt geen zin. Jammer dat deze optie niet werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 21-11-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:50:
Ik snap t ook nog niet helemaal met die pre-order bonussen. Ik heb ee pre-order "day one edition". Nu heb ik meerdere keren van die GP punten gekregen (1x 10.000 bij starten en nog een paar keer los). Ik heb echter nog steeds geen Gotze. Heb al gekeken of deze in mn team zat bij overige spelers, daar waar je je gehele spelersbestand ziet (management>op reserve speler staan>wijzigingen aan ploeg/team>naar beneden scrollen).
Iemand die meer weet? Of wordt t uiteindelijk Konami mailen?
staat er bij day one edition ook dat je gotze krijgt dan? Vriend van mij heeft ook day one maar staat nergens dat je gotze krijgt.alleen in de store stond dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb Gotze trouwens ook niet? Day one pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:55:
[...]

staat er bij day one edition ook dat je gotze krijgt dan? Vriend van mij heeft ook day one maar staat nergens dat je gotze krijgt.alleen in de store stond dat.
Oops... Zo lomp dit... Ik las steeds dat Gotze bij pre-order content zat, maar is dus enkel gekoppeld aan de digitale versie. Excuses en bedankt voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:50:
Speelde net een online spel...heb mijn verdedigers helemaal achterin staan, zelfs nog dekkinginstellingen ingesteld op die ene spits maar serieus, géén één keer dat die spits gedekt wordt. Echt geen één.
Mijn verdedigende linie staat 4 achterin en ze blijven echt ALLEMAAL continu op hun positie staan, de spits loopt weg, ruím van te voren, echt geen 1 verdediger die met hem meeloopt. Ja dan weet ik het ook niet meer hoor, frustrerend dat het spel wel instellingen hiervoor heeft maar dat je nog niet eens ziet dat er uberhaupt dan een poging wordt gedaan om mee te lopen oid.

10x voor de keeper, tja weet je het wel. Dan heeft spelen echt geen zin. Jammer dat deze optie niet werkt.
Zorg ervoor dat je via de tactiek menu je verdedigers op de aanvallers van je tegenstander koppelt (mandekking ipv zonedekking) en zorg ervoor dat je niet per ongeluk tijdens het verdedigen de COM verdediging knop (dus druk zetten op de tegenstander) indrukt dan lopen je verdedigers idd weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anonymous_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:03:
[...]

Zorg ervoor dat je via de tactiek menu je verdedigers op de aanvallers van je tegenstander koppelt (mandekking ipv zonedekking) en zorg ervoor dat je niet per ongeluk tijdens het verdedigen de COM verdediging knop (dus druk zetten op de tegenstander) indrukt dan lopen je verdedigers idd weg.
Dat weet ik allemaal maar bedankt.
Ze deden gewoon echt niets, helemaal niets....tja..
Enige wat ik kon bedenken dat ze +-68 hebben en moe en in slechte vorm , maar ja om dan maar echt niets te gaan doen...

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-11-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Misschien handig als we in het andere topic myclub ons team posten ben wel benieuwd naar jullie team ik heb nu wel een leuk team staan. Ronaldo contract met 10 seizoenen verlengt verder enkele spelers met rating 75+ en de rest 70+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verdedigend mankeert er flink wat aan dit spel ben ik achter gekomen. Verdedigers lopen gewoon niet mee, aanvallers lopen dwars door defensies heen.
En op het moment dat ik zelf mijn verdediger wil pakken, is het al veel te laat. Ook pakt de cursor dan vaak de speler die aanvallend van de tegenstander staat zodat je sowieso al te laat bent.

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 21-11-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:25
Gisteren voor het eerst sinds jaren weer is een avondje PES gedaan. Pfoe, dat was me we even wennen zeg. Maar gelukkig ging dat snel. Na 3 potjes ging het al steeds beter. Moet zeggen dat het veldspel mij erg goed bevallen is. Het lijkt minder gescript dan dat FIFA is. Vond het spel wel overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:01:
Verdedigend mankeert er flink wat aan dit spel ben ik achter gekomen. Verdedigers lopen gewoon niet mee, aanvallers lopen dwars door defensies heen.
En op het moment dat ik zelf mijn verdediger wil pakken, is het al veel te laat. Ook pakt de cursor dan vaak de speler die aanvallend van de tegenstander staat zodat je sowieso al te laat bent.
Ik heb geen last van de dingen die jij beschrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:01:
Ondanks dat ik het ook wel eens meemaak dat de dekking matig is, denk ik dat je ook zelf beter op moet letten. Het verdedigen is gewoon een stuk moeilijker geworden en ik dacht eerst ook dat aanvallers soms langs me liepen alsof mijn verdedigers er niet stonden. Ik merk op de hoogste moeilijkheidsgraad dat elke fout wordt afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 22:12
Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:59:
Ik heb Gotze trouwens ook niet? Day one pc
Same here, maar bijna elke tegenstander heeft em wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg steeds "live gegevens ophalen" ..... "instalatie mislukt" als ik in wil loggen in MyClub iemand ook dit probleem (pc).
Kom dus niet in MC op dit moment

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Framoes schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:12:
[...]
Ondanks dat ik het ook wel eens meemaak dat de dekking matig is, denk ik dat je ook zelf beter op moet letten. Het verdedigen is gewoon een stuk moeilijker geworden en ik dacht eerst ook dat aanvallers soms langs me liepen alsof mijn verdedigers er niet stonden. Ik merk op de hoogste moeilijkheidsgraad dat elke fout wordt afgestraft.
Ik let echt goed op maar zodra er een steekpass gegeven wordt, loopt geen een van mijn verdedigers terwijl ik ze wel ingesteld heb etc..
Wat ik denk, het zal wel aan de status en niveau liggen van mijn verdedigers? +- 70 en in slechte conditie.....
Dan nog zie ik ze geen stap verzetten, dat wordt dan toch wel te gortig niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:59
Speel sinds vandaag ook PES. Wat me opvalt. Offline games kan ik heel snel rond passen. Online gaat dat echter heel traag en duurt het zeker 2 seconden voordat de bal daadwerkelijk gespeeld wordt. Heeft dat te maken met lag? Het balkje (voor de pass) loopt wel direct vol als ik de knop indruk. Er zit echter een enorme vertraging voordat de bal echt gegeven wordt. Iemand enig idee wat dit verschil veroorzaakt tussen offline en online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik weet wel zeker dat er iets mis is met de controls online. Als ik het ploegenscherm bijvoorbeeld heb, dan doe ik een tik op de muis en hups bovenin staat ie, dat klopt niet.
In de wedstrijd gaat de tegenstander al met Gotze lopen vanaf de aftrap, wat ik gvd ook probeer, ik kan niet mijn laatste man pakken, op het moment dat ik hem wil pakken, staat Gotze al voor de keeper.

Tjemig echt niet normaal dit...ik verlies nu al de 8e wedstrijd op rij kansloos...klik het spel maar weg dan maar een quitter, ik ga dit niet aanzien hoe ik echt niet een man kan pakken op tijd steeds

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 21-11-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:51:
Ik weet wel zeker dat er iets mis is met de controls online. Als ik het ploegenscherm bijvoorbeeld heb, dan doe ik een tik op de muis en hups bovenin staat ie, dat klopt niet.
In de wedstrijd gaat de tegenstander al met Gotze lopen vanaf de aftrap, wat ik gvd ook probeer, ik kan niet mijn laatste man pakken, op het moment dat ik hem wil pakken, staat Gotze al voor de keeper.

Tjemig echt niet normaal dit...ik verlies nu al de 8e wedstrijd op rij kansloos...klik het spel maar weg dan maar een quitter, ik ga dit niet aanzien hoe ik echt niet een man kan pakken op tijd steeds
Je speelt niet met een controller begrijp ik? Je kunt dan ook met de rechter stick spelers selecteren. Dit werkt gerichter naar mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:13:
[...]
Je speelt niet met een controller begrijp ik? Je kunt dan ook met de rechter stick spelers selecteren. Dit werkt gerichter naar mijn idee...
Ook dat weet ik en probeer ik...maar het gaat gewoon te traag, ik kan lang niet op tijd een speler pakken
Het verschilt per spel, het is gewoon een online lag als je mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuker schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:10:
Speel sinds vandaag ook PES. Wat me opvalt. Offline games kan ik heel snel rond passen. Online gaat dat echter heel traag en duurt het zeker 2 seconden voordat de bal daadwerkelijk gespeeld wordt. Heeft dat te maken met lag? Het balkje (voor de pass) loopt wel direct vol als ik de knop indruk. Er zit echter een enorme vertraging voordat de bal echt gegeven wordt. Iemand enig idee wat dit verschil veroorzaakt tussen offline en online?
op ps4? Ik ben nu aan het spelen maar loopt gewoon lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het valt me ook op dat weer elke bal zó stuitert dat hij bij de tegenstander uitkomt oid....helaas dus toch wat cheat ai erin bij PES 2015
Dus de ene avond speel je weer de sterren van de hemel en de andere avond kan je beter je pc uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Het lijkt harribo alsof jij bij elke pes versie tegen zaken aanloopt waar niemand anders last van heeft. Is het wellicht niet gewoon het niveau. Ik verloor ook mijn 1e 4 potjes de 6 daarna heb ik allemaal dik gewonnen omdat ik het spel opeens heel goed aanvoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ok dat is logisch maar bij mij is het andersom en dat vind ik raar. En dat komt door verdedigers die stokstijf blijven staan en niet meerennen.

Ander voorbeeld: bij de 2e paal staat een spits vrij van de tegenstander, er wordt een pass over de grond vanaf de zijlijn gegeven door een andere spits van hem. Tussen hun 2 spitsen staat mijn verdediger. Die bal rolt als het ware tegen zijn schoen en nog rolt de bal langzaam door! Vervolgens komt de bal bij de eerstgenoemde spits bij de eerste paal. Die doet er lang over om de bal onder controle te houden. Maar in die tijd doet mijn verdediger niets en wat ik ook probeer, ik kan hem ook niet op tijd selecteren. Dat is dan een online lag? Ik zie dan ook dat een tegenstander er naar hartelust op los tikt, dat gaat mij niet lukken dan online, er zit steeds dan een leg waardoor ik overal te traag ben in door passen

Enfin dit soort dingen dus
Zeer frustrerend. Terwijl ik eerder online zo enthousiast was

Dat ik die dingen zie en anderen niet... dat weet ik ook niet. Anders moet ik mss maar weer een video plaatsen, ik verzin dit niet

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-11-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:32:
[...]

op ps4? Ik ben nu aan het spelen maar loopt gewoon lekker...
Ik speel op de PC. Blijft vreemd dat offline passing wel direct kan en online duurt het zeker 2 sec voordat de pass echt gegeven wordt. Heel erg vreemd en ook niet speelbaar zo....

Net ook in myclub online. Tegenstander kan tikkie takkie en bij mij duurt het 2 sec voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. Had maar liefst 0 kansen in een hele wedstrijd daardoor. Heeft dit te maken met instelling of is PES online gewoon brak?

[ Voor 25% gewijzigd door nuker op 22-11-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 22:12
wtf ik kan weer niet online spelen, wat een pokke zooi zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Ik blijf me verbazen dat je anno 2014 niet in staat bent een goede online game te maken. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Wanneer ik een wedstrijd begin is er geen opkomst van de spelers.
Je ziet ook geen line up verschijnen met de opstellingen. Hij begint gelijk met de wedstrijd.
Ik speel op de pc. Is dit normaal? Bij eerdere pes spellen zag je wel altijd de spelers het veld
op komen ed.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste