[MULTI] Pro Evolution Soccer 2015 ''The Pitch is Ours''

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kun je het pracht en praal van de opkomst op de PS4 zien :

Een stuk mooier dan FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Smoonshine schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:31:
Ik ben hartstikke blij met PES. Maar welke debiel bij Konami heeft bedacht dat je eerst ik weet niet hoeveel meldingen weg moet klikken bij het opstarten van het spel. Voor je uberhaupt in het menu bent ben je al 5 minuten verder. Zeer ergerlijk en ik kan me niet voorstellen dat er niemand bij Konami heeft bedacht dat dit wel eens vervelend zou kunnen zijn. Denk dat ik me voortaan maar eerst de netwerkkabel uit mijn PS4 trek voor ik PES opstart.
het zijn twee kliks, die ene moet je blijven wegklikken totdat je alles hebt 'gelezen', daarna komt die alleen terug als ze wat te melden hebben. Die andere wegklikken dat er geen updates zijn is irritant ja...maar ja, zodra je speelt is dat ook weer snel vergeten :p..

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas onderhoud bij PES voor de PS4 althans.. Myclub stopte er uitgerekend mee toen ik net mijn 1e online wedstrijd wist te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Ik kreeg maar liefst 75 cent voor mijn fifa14 ps4 bij gamemania haha toch maar niet gedaan.

Heh 47 euro betaald bij de mediamarkt echt supergoedkoop al zeg ik het zelf dat one edition. Was bij andere zaken 59 euro.

[ Voor 40% gewijzigd door Falastine op 15-11-2014 18:09 ]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Falastine schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:08:
Ik kreeg maar liefst 75 cent voor mijn fifa14 ps4 bij gamemania haha toch maar niet gedaan.

Heh 47 euro betaald bij de mediamarkt echt supergoedkoop al zeg ik het zelf dat one edition. Was bij andere zaken 59 euro.
Als je bij game mania een spel koopt voor 59 euro en het direct weer wil terugverkopen, krijg je er nog 12 euro voor. Die hele tweedehands handel van dat soort ketens is dikke geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
75 cent? Dat is geen handel meer maar grove onfatsoenlijkheid

Ik probeer nu een spelletje te doen, ik wacht en wacht en wacht, continu bezig met communicatie zoeken en dan de server niet kunnen vinden etc..
Was gisteren ook zo, ik zal mss nog ff een filmpje plaatsen hierover, echt niet te geloven

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 15-11-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:32
De servers van konami liggen er atm uit voor onderhoud. Dus vanavond online spelen zal lastig worden geloof ik

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:22:
Ik probeer nu een spelletje te doen, ik wacht en wacht en wacht, continu bezig met communicatie zoeken en dan de server niet kunnen vinden etc..
Was gisteren ook zo, ik zal mss nog ff een filmpje plaatsen hierover, echt niet te geloven
Had ik net ook op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:14
Harribo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:22:
75 cent? Dat is geen handel meer maar grove onfatsoenlijkheid

Moet zeggen dat je FIFA 14 dan ook echt moeilijk verkocht krijgt. Normaal verkoop ik al mijn games redelijk snel, maar op FIFA 14 naar 3 weken nog geen reactie gehad voor 12.50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
tja, niet zo gek als deel 15 inmiddels al uit is. Marktplaats en V&A staan vol met fifa14. Daar is echt niemand in geïnteresseerd op dit moment. Je moet zulke spelen echt verkopen ruim voordat de volgende editie in de winkels ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik kan trouwens met MyClub mijn strategie niet wijzigen 4-4-2/3-4-3 etc ...is dat normaal?
Verder kreeg ik nergens bonussen kado en helaas ook geen spelers.
Heb ik spelers nog wel aangekocht maar die zie ik niet in mijn team terug?
En wil ik spelen tegen gelijkwaardige teams, word ik 2x gelinkt aan topteams...zucht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:15:
Ik kan trouwens met MyClub mijn strategie niet wijzigen 4-4-2/3-4-3 etc ...is dat normaal?
Verder kreeg ik nergens bonussen kado en helaas ook geen spelers.
Heb ik spelers nog wel aangekocht maar die zie ik niet in mijn team terug?
En wil ik spelen tegen gelijkwaardige teams, word ik 2x gelinkt aan topteams...zucht :S
Nee je kunt slechts 1 formatie aannemen. De formatie die je trainer je geeft, als je wilt wijzigen zul je dus een andere trainer moeten aannemen. De bonussen en kado's heb ik ook nog niet ontvangen, en velen met ons geloof ik ;) Konami zal daar vast wel op terugkomen.
Spelen tegen gelijkwaardige teams kun je aangeven geloof ik, voor het spelen van een online match kon ik kiezen of ik wou filteren op spelers uit gelijke divisies en met gelijke teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:47:
Hier kun je het pracht en praal van de opkomst op de PS4 zien :

[video]

Een stuk mooier dan FIFA.
Review(Duits) van PES2015 en een video vergelijking met FIFA 2015:

http://www.gamestar.de/sp...r_2015,50548,3079932.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik moest ook ff zoeken naar die bonussen maar heb ze gevonden.
Eerst in MyClub menu naar postvak IN gaan, daar die berichten allemaal openen.
Daarna weer in MyClub menu bij "Ploegmanagement" rechtermuisknop op een speler op de bank (zie plaatje hieronder) en "Wijzigingen aan de ploeg" kiezen.
Je krijgt dan een lijst te zien met ALLE spelers die je hebt. Daar staan dan ook de kadootje spelers bij. De spelers in het blauw zitten op je bank (wissel of reserve) , spelers in het zwart niet.
Die in het zwart kan je dus eigenlijk wegdoen want die gebruik je dan niet als ze alleen daar staan.
Ik kreeg Robben :)

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/a0erq4ul3/Naamloos.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 15-11-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
CreativeSkills schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:07:
Beste allemaal,

Na de goede recensies en berichten op verschillende fora, wil ik waarschijnlijk toch PES 15 kopen.

Nu wil ik vooral Myclub gaan spelen.
Helaas heb ik geen pre-order geplaatst.

NU vraag ik me dus af of het nog mogelijk is ergens deze 3? items te bemachtigen. (Ik las iets over Gotze en 2 high rated players.)???
Volstaat het om de day 1 edition te kopen? (Die zouden ze gewoon nog bij MM hebben.) Of heb ik een andere code/bestelling nodig?

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. zodat ik ook vanmiddag nog aan de slag kan gaan. :)
Ik kocht hem gisteren bij de Bart Smit niet wetende dat het de Day1 was (PS4). Anders even vragen of ze die hebben liggen.

Ik heb geen problemen gehad met het claimen van me bonus. Heb Reus en Neuer gekregen uit de zwarte balletjes. Een goede keeper is wel ideaal zeg, lekker strak de bal pasen en ver kunnen ingooien plus dat hij al een paar keer punten heeft gepakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:24
Ondanks de geluiden hier blijft het online toch maar bagger. Spelen zelf valt mee maar steeds de melding dat mijn verbinding traag is en heb tot nu toe 6 wedstrijden gewonnen omdat de ander zijn verbinding er uit vliegt en 1 maal verloren omdat mijn verbinding er uit vliegt. En nochtans volgens de test in pes is mijn verbinding optimaal ?? Grappige is dat de ene wedstrijd die ik wel uitspeel en win direct een bericht met de nodige scheldtirades oplevert :)

Zit wel nog met wat vragen, vroeger kon je toch instellen hoe je speelde tijdens de wedstrijd (alles verdedigend, verdedigend, neutraal, aanvallend, volledig aanvallend). Kan dat nog? En hoe verander je taktieken handmatig?

Iemand een idee hoe je de moeilijkheidsgraad instelt in myClub? Of wijzigt die naarmate je promoveert?

Hoe koppel je jouw account met de account op pesleague.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Net 2 potjes myclub beide verloren helaas online maar geen enkele lagg of wat dan ook wat een topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Harribo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:11:
Ik moest ook ff zoeken naar die bonussen maar heb ze gevonden.
Eerst in MyClub menu naar postvak IN gaan, daar die berichten allemaal openen.
Daarna weer in MyClub menu bij "Ploegmanagement" rechtermuisknop op een speler op de bank (zie plaatje hieronder) en "Wijzigingen aan de ploeg" kiezen.
Je krijgt dan een lijst te zien met ALLE spelers die je hebt. Daar staan dan ook de kadootje spelers bij. De spelers in het blauw zitten op je bank (wissel of reserve) , spelers in het zwart niet.
Die in het zwart kan je dus eigenlijk wegdoen want die gebruik je dan niet als ze alleen daar staan.
Ik kreeg Robben :)

[afbeelding]
Thnx voor de uitleg. Ik kreeg alleen een veeeeeel mindere speler:"børven 76". Dus snap dat niet helemaal. Die 2e speler was dan weer Bale. Die kleuren balletjes... Zwart is beter dan goud? Want zag paar X meerdere gouden en enkele zwarte ballen

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Laatst online: 06-09 08:25
Ekfad schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:29:
Ondanks de geluiden hier blijft het bij mij online toch maar bagger.
Speel je over WiFi? Heb je poorten in je router opengezet / DMZ aangemaakt? Enz..
Jouw problemen zijn niet algemene problemen van PES, dus zul je op zoek moeten naar een oplossing aan jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Ik heb trouwens Ronaldo gekregen volgens mij niet veel mensen die hen hebben maar de rest is bagger van mijn team. Verder kan ik de 2 VS 2 lobby online niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een tijdje PES 2015 op de PS4 gespeeld en wat gaat het spelen lekker.
Heel anders dan FIFA , veel meer controle over de spelers op het veld.

Vorig jaar had ik FIFA 14 gehaald en dit jaar PES 2015.
Volgend jaar haal ik wel weer FIFA 16 en het jaar daarna PES 2017.

Het is heerlijk voetballen in de Champions League met Ajax.

Nog tips voor een beginner als mij van de PES Pro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:18:
Nu een tijdje PES 2015 op de PS4 gespeeld en wat gaat het spelen lekker.
Heel anders dan FIFA , veel meer controle over de spelers op het veld.

Vorig jaar had ik FIFA 14 gehaald en dit jaar PES 2015.
Volgend jaar haal ik wel weer FIFA 16 en het jaar daarna PES 2017.

Het is heerlijk voetballen in de Champions League met Ajax.

Nog tips voor een beginner als mij van de PES Pro's?
Doe de moeilijkheidsgraad omhoog. Je leert het best door te zien wat je beter kan doen en dat betekent ook verliezen. Met Schone tegen Barca gewoon door kunnen lopen vind ik persoonlijk niet echt voldoening geven. Juist als je moet knokken voor een goal, zit ik bij PES echt te juichen op de bank alsof ik zelf op het veld stond.

Daarnaast moet je veel passen, terugspelen en goed letten op loopacties van je medespelers. Die ga je nodig hebben als de tegenstander goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:03:
[...]

Doe de moeilijkheidsgraad omhoog. Je leert het best door te zien wat je beter kan doen en dat betekent ook verliezen. Met Schone tegen Barca gewoon door kunnen lopen vind ik persoonlijk niet echt voldoening geven. Juist als je moet knokken voor een goal, zit ik bij PES echt te juichen op de bank alsof ik zelf op het veld stond.

Daarnaast moet je veel passen, terugspelen en goed letten op loopacties van je medespelers. Die ga je nodig hebben als de tegenstander goed is.
Bedankt voor de tips , de moeilijkheidsgraad gaat over een tijd zeker omhoog.
Nu ben ik nog lekker aan het genieten van de winst en vele goals door mij.

Ik leer wel veel moves en tricks door op deze manier te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dus het is niet alleen maar kommer en kwel met de pc-versie? Is de gameplay daadwerkelijk anders dan op de PS4 met vertragingen of val het erg mee? De mindere graphics kan ik mee leven, heb zelf een wat ouder systeem ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:51:
Dus het is niet alleen maar kommer en kwel met de pc-versie? Is de gameplay daadwerkelijk anders dan op de PS4 met vertragingen of val het erg mee? De mindere graphics kan ik mee leven, heb zelf een wat ouder systeem ;) .
Het is meesterlijk spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Monda schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:10:
[...]

Thnx voor de uitleg. Ik kreeg alleen een veeeeeel mindere speler:"børven 76". Dus snap dat niet helemaal. Die 2e speler was dan weer Bale. Die kleuren balletjes... Zwart is beter dan goud? Want zag paar X meerdere gouden en enkele zwarte ballen
Volgens mij is het: wit - brons - zilver - goud - zwart

Zwart is echt de top of the bill, de top 23 beste spelers. Brons was bij mij enkele spelers van 66 algemene beoordeling, goud was 75+, maar tot 80.

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 16-11-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Heb ik al verteld hoe lekker het speelt en dat ik na 10 potjes nog geen lag heb meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deruxian schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:51:
Ik heb er wel wat op aan te merken hoor (pc versie). De balaannames duren mi nog soms wat te langzaam en de spelers bewegen soms onnatuurlijk. Verder is het spel prima. Ook het pruts-gehalte is beter geworden, enige wat ik kon vinden is dat ze nog over rolballetjes heen lopen.

Online is het nog steeds niet perfect maar wel beter. Dat komt ook omdat deze PES versie er langer over doet om te kijken of een tegenstander een stabiele verbinding tussen jou en hem heeft.
Zorg dat je het zelf prima in orde hebt in elk geval. Konami heeft nog steeds wel het een en ander te verbeteren voor wat betreft zijn servers maar enfin.

Grootste ergernis van dit spel is eigenlijk het continue wachten op allerlei communicatie die hij steeds zoekt. Daarom duurt het alsnog lang en moet ik veel knopjes drukken voordat ik überhaupt een spel (online) kan spelen.

Verder denk ik wel (even niet gepraat over de snelheid zoals in FIFA 11 of PES 2013) dat dit wel het beste voetbalspel van de afgelopen jaren is. De cheat ai is drastisch verbeterd en mensen winnen niet meer alleen wedstrijden door Hulk voorin te zetten en continu de lange bal te hanteren. Komt echt meer aan op voetbal en kijken wat je doet. Als ik vaak nu verlies, erger ik mij ook niet zo, vaak ligt dat dan aan mijzelf, niet meer aan het spel.
Vooral bij dit spel moet je van te voren weten wat je doet voordat je een bal aanneemt, dat is eigenlijk best realistisch.
Al met al ben ik redelijk tevreden terwijl ik toch een hele kritische speler ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-11-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Mauz1978 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:23:
[...]

Zwart is echt de top of the bill, de top 23 beste spelers. Brons was bij mij enkele spelers van 66 algemene beoordeling, goud was 75+, maar tot 80.
Horen Adebayor en Vidic dan bij de top 23 spelers? ;)

Edit: ligt het er nou verdomme weer uit op de pc. Das al 2 dagen op rij

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 16-11-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Mauz1978 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:23:
[...]

Oké helder thnx. Dan had ik net "pech" denk. Had een zwarte bal maar een middenvelder van 80.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen Gotze, nergens te vinden in postvak in oid.
Ook als ik de add on vanuit de bibliotheek wil openen blijft er een foutmelding komen (zonder code oid)
Erg vervelend, ticket bij konami leverd alleen als reactie op dat ze erg druk zijn met heel veel problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:12:
Nog steeds geen Gotze, nergens te vinden in postvak in oid.
Ook als ik de add on vanuit de bibliotheek wil openen blijft er een foutmelding komen (zonder code oid)
Erg vervelend, ticket bij konami leverd alleen als reactie op dat ze erg druk zijn met heel veel problemen...
Je slaapt niet eerder voordat je Gotze hebt gevonden?

Dat laatst verbaast me niets dat ze het druk hebben, ze leveren elke keer een product af waar nog bugs in zitten.

Ik zit nu mee te doen online aan een nationale competitie, hardstikke leuk :)
Alleen....er zitten nu een 300 (!) spelers in die competitie maar ik schijn heel moeilijk een tegenstander te kunnen vinden, continu "zoeken naar spelers" en blijft hij hangen op "verbindingsstatus controleren"
Heb nog maar 1 tegenstander kunnen treffen...jammer..ik kan dus niet meedoen.
Heel erg jammer, ik had er net zo'n lol in...Konami moet dat online gedeelte maar eens goed onder loep nemen.
(oh ja ligt niet aan mijn systeem, dat is al jaren op orde hoor, nooit problemen)

edit: schijn nu deze uren helemaal niet te kunnen verbinden met een tegenstander terwijl ik al 2 dagen leuk online speelde. Zeker spits uur op de Konami servers...best wel belachelijk dit..ik was er al bang als het drukker zou worden online

Ik probeer nu een ticket te sturen maar ook de urls voor een ticket zijn niet bereikbaar. Tja... :S

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 16-11-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hier precies hetzelfde probleem.

Als iemand los een potje wil spelen mijn psn is "DutchTrickle" (en speel op de PS4, wellicht handig om te vermelden) wellicht werkt dat wel? Schandalig dat het zo slecht gaat allemaal, maar blijkbaar is dat normaal tegenwoordig :(

[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 16-11-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb pc versie helaas, maar best wel schandalig dat Konami het nu online helemaal niet voor elkaar schijnt te hebben? En als ik dan nog een ticket ergens kon voeren..enfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Harribo schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:38:
Heb pc versie helaas, maar best wel schandalig dat Konami het nu online helemaal niet voor elkaar schijnt te hebben? En als ik dan nog een ticket ergens kon voeren..enfin
Wees blij, ik vind de hele tijd al geen competitions op de pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
kan nu zelfs niet offline spelen. Hij blijft bij het starten van het spel gewoon hangen bij "establishing communications" :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opkomst spelers Champions League Finale :

Winst Ajax Champions League Finale :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:39:
[...]

Horen Adebayor en Vidic dan bij de top 23 spelers? ;)

Edit: ligt het er nou verdomme weer uit op de pc. Das al 2 dagen op rij
Ik had Danko Lazovic uit een zwarte bal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:04:
Opkomst spelers Champions League Finale :

[video]

Winst Ajax Champions League Finale :

[video]
Haha als je met 9-0 van Barca wint moet je echt de moeilijkheidsgraad omhoog doen want zo ga je pes niet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dennis en moeilijkheidsgraad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:17:
[...]

Haha als je met 9-0 van Barca wint moet je echt de moeilijkheidsgraad omhoog doen want zo ga je pes niet leren.
Hij is door andere fifa spelers gewaarschuwd voor de steile leercurve van pes ;)

Voor mij geven de overwinningen waarvoor ik moet knokken pas echt voldoening en vervelen de lage niveaus me na 5 minuten.

[ Voor 16% gewijzigd door Framoes op 16-11-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Maverick schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:42:
kan nu zelfs niet offline spelen. Hij blijft bij het starten van het spel gewoon hangen bij "establishing communications" :{
Ik zit echt te wachten op een eerste patch (pc) die wat probleempjes gaat verhelpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Hebben nog meer mensen last van connectie problemen op de PS4?
Krijg elke keer bij het verbinden de melding: Kan niet verbinden met tegenstander..

Voor het weekend was alles nog perfect..
Lees op internet dat er nog wel meer meldingen zijn maar allen in Engeland etc.
Hopelijk brengen ze snel een eerste update, want kan nu helaas niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ja, ik kan niet online tegen een ander spelen, wel tegen de COM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
Framoes schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:41:
[...]

Hij is door andere fifa spelers gewaarschuwd voor de steile leercurve van pes ;)

Voor mij geven de overwinningen waarvoor ik moet knokken pas echt voldoening en vervelen de lage niveaus me na 5 minuten.
Denk met heimwee terug aan de PES 6 dagen waar ik matches van 30 minuten speelde op de hoogste moeilijkheidsgraad. Heerlijk om dan met 1-0 te winnen. Geeft zoals je zegt veel meer voldoening.

Hopelijk ligt de mijne ook snel in de bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een mooie kopbal goal vanuit een corner :

PES 2015 is het beste voetbalspel wat ik tot nu toe heb gespeeld.
Audiovisueel een pareltje van echte wereld klasse op de PS4.

Ik speel nu de Eredivisie op amateur niveau met Ajax Amsterdam.
Iets moeilijker is het nu , maar het genot van winnen is nu groter.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:23:
Hier een mooie kopbal goal vanuit een corner :

[video]

PES 2015 is het beste voetbalspel wat ik tot nu toe heb gespeeld.
Audiovisueel een pareltje van echte wereld klasse op de PS4.

Ik speel nu de Eredivisie op amateur niveau met Ajax Amsterdam.
Iets moeilijker is het nu , maar het genot van winnen is nu groter.

_/-\o_
Nu win je met 5-0 ipv 9-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik speel op Top Player een Master League met Utrecht, erg leuk, spelen tegen de CPU is in deze game bijna net zo leuk als tegen mensen online. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

lol laat m lekker ;)... ik kan mn controller soms tegen de muur gooien hoor (doe ik natuurlijk niet, vroeger wel :P) op topspeler, maar het maakt voor mij een heerlijk spel, het gevoel van echt winnen. Ik speel nu topspeler, zodra ik uit divisie 2 ben ga ik superster, maar met een algemene team van 66 beoordeling is het echt effe aanpoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Ik moet zeggen dat Konami wel hun beloftes waargemaakt hebben dat ze eerst aan de gameplay gaan werken. Enige waar ik nu bang voor ben is dat konami het volgend jaar gaat verpesten. Deze gameplay moeten ze de komende 10 jaar van afblijven en enkel aan de presentatie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat soms wel vervelend is trouwens is dat sommige CPU teams wel heel erg op balbezit spelen, die gaan dan achterin de bal rondspelen zonder eens een keer diep te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op Dennis, want als ik het leuk zou vinden om makkelijk te winnen dan had dat me heel wat frustratie gescheeld de afgelopen jaren :) Na zijn COD filmpjes weet ik al dat hij een heel ander type gamer is en de makkelijke stand zit er nu eenmaal niet voor niks in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
On_E schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:10:
Wat soms wel vervelend is trouwens is dat sommige CPU teams wel heel erg op balbezit spelen, die gaan dan achterin de bal rondspelen zonder eens een keer diep te gaan.
Dat viel me in de demo ook al op. Als je een beetje druk zet rond het middenveld en voorin, gaan ze rondspelen en kan je tegen de betere teams soms bijna onmogelijk de bal veroveren. Het enige dat helpt is iets inzakken en wachten tot ze vooruit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Superstar! Alles daar onder is geen reet aan!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES 2015 is echt genieten. Enige wat me soms best wel irriteert is de schaduw op het veld. Enig idee of dit uit te zetten is (PS4)? Er is trouwens 1 specifiek stadion waar de schaduw me echt irriteert, welke weet ik op dit moment even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Framoes schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:18:
[...]

Dat viel me in de demo ook al op. Als je een beetje druk zet rond het middenveld en voorin, gaan ze rondspelen en kan je tegen de betere teams soms bijna onmogelijk de bal veroveren. Het enige dat helpt is iets inzakken en wachten tot ze vooruit spelen.
Moet je met meerdere druk zetten. Ik pak bijna altijd een bal af met de COM assist knop. Ik laat dus een andere speler dat doen terwijl ik met de geselecteerde speler andere afspeelmogelijkheden voor de tegenstander probeer te voorkomen.

Je kunt ook 2x op de COM assist knop drukken en daarna vasthouden, dan stormen er nog meer spelers op de tegenstander af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Falastine schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat Konami wel hun beloftes waargemaakt hebben dat ze eerst aan de gameplay gaan werken. Enige waar ik nu bang voor ben is dat konami het volgend jaar gaat verpesten. Deze gameplay moeten ze de komende 10 jaar van afblijven en enkel aan de presentatie werken.
Inderdaad. De presentatie mag wel heel wat beter. Ook kwa stadions. Ik speel nu in de Eredivisie en volgens mij speel ik tegen welke tegenstander dan ook in het Konami stadion. Dat is dan toch wel jammer. Dat je als Konami zijnde niet zoveel licenties hebt als Fifa, dat is nu eenmaal zo en zal ook niet veranderen. Maar zorg dan wel dat je de licenties die je wel hebt tot in de puntjes uitwerkt.

Wat ik trouwens mis in de recentere PES spellen zijn de looplijnen die je in kon stellen. Die zijn vervangen door die verschillende metertjes over hoe je wilt spelen. Ik vond het vroeger juist altijd de kracht van PES dat je relatief eenvoudig opdrachten kon geven aan willekeurige spelers om ze beter tot hun recht te laten komen. Met die metertjes blijf ik me toch altijd afvragen wat ze toch eigenlijk doen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand of de pre order bonus al actief is in Pes? Of zie ik hem over het hoofd?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:52:
PES 2015 is echt genieten. Enige wat me soms best wel irriteert is de schaduw op het veld. Enig idee of dit uit te zetten is (PS4)? Er is trouwens 1 specifiek stadion waar de schaduw me echt irriteert, welke weet ik op dit moment even niet.
Ja die schaduw irriteert mij ook wel een beetje.maar voor de rest is die echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Jay-K schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:08:
Weet iemand of de pre order bonus al actief is in Pes? Of zie ik hem over het hoofd?

Ik ben ook nog aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb m vanaf het begin en heb vandaag tevens 4000 points gekregen van konami als verontschuldiging (iedereen krijgt die)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zo ben ook begonnen met PES2015, gameplay is er zeker op vooruit gegaan tov vorig jaar.
Die splijtende steekpasses zijn wel erg makkelijk nu, maar het werkt beide kanten op. Dat verdedigen is wel lastiger geworden vind ik. Op "Top Player" niveau kwam ik met Real Madrid de CL groepsfase niet eens door, ik had maar 1 puntje nodig maar verloor uiteindelijk met 4-3 van Liverpool. Scoren is geen probleem maar ik krijg de goals net zo makkelijk tegen :P

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Scoren is bij mij juist het grootste probleem, ik mis open kansen door naast te schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Moet je met meerdere druk zetten. Ik pak bijna altijd een bal af met de COM assist knop. Ik laat dus een andere speler dat doen terwijl ik met de geselecteerde speler andere afspeelmogelijkheden voor de tegenstander probeer te voorkomen.

Je kunt ook 2x op de COM assist knop drukken en daarna vasthouden, dan stormen er nog meer spelers op de tegenstander af.
Wat is daar de knoppencombi voor speel op pc met playstation controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:37
Schietknop

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Ik heb een nieuwe topic aangemaakt voor MYCLUB leek me wel handig om onze ervaringen daar te delen en elkaar te helpen een topteam te creeren.

[MULTI] MYCLUB PRO EVOLUTION SOCCER 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
On_E schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:17:
Scoren is bij mij juist het grootste probleem, ik mis open kansen door naast te schieten. :P
daar had ik vorig jaar erg veel last van, schoot toen echt vaak op de paal - iets harder en de bal ging al gauw voorlangs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Las ergens dat de lange steekpas 'overpowered' is, kan iemand dit beamen? Zolang het gewoon redelijk te vededigen is heb ik er geen problemen mee maar hoop niet dat het net zo als in FIFA 14 is want dan is naar een tijdje iedereen alleen nog maar van die ballen aan het geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Matedeor schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:56:
Las ergens dat de lange steekpas 'overpowered' is, kan iemand dit beamen? Zolang het gewoon redelijk te vededigen is heb ik er geen problemen mee maar hoop niet dat het net zo als in FIFA 14 is want dan is naar een tijdje iedereen alleen nog maar van die ballen aan het geven.
Ik heb daar nog geen last van, is de hoge steekbal is iig zeker niet zo overpowered als dat ie in FIFA was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
De steekpass is op hoogste niveau echt niet overpowered. Ik heb trouwens wel wat geleerd als je lang geen pes gespeeld heb zoals ik dan moet je online en zwak team nemen en opnemen tegen moeilijke tegenstanders. Dan ga je echt leren om anders te voetballen. En dat je aan snelheid welke je zoiezo niet hebt ook niks meer hebt. Dan word het tikwerk steekpaasje of voorzetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik ben al blij dat m'n hoge steekpass nu eindelijk aankomt, wat een heerlijk gevoel is dat om een bal achter de verdediging te leggen - in voorgaande delen bijna niet mogelijk (althans bij mij kwamen ze nooit aan) ook het strakke passen voelt goed aan d:)b

kan eigenlijk weinig minpunten opnoemen, ja die grijze badstof broekjes van de scheids :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Falastine schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:02:
De steekpass is op hoogste niveau echt niet overpowered. Ik heb trouwens wel wat geleerd als je lang geen pes gespeeld heb zoals ik dan moet je online en zwak team nemen en opnemen tegen moeilijke tegenstanders. Dan ga je echt leren om anders te voetballen. En dat je aan snelheid welke je zoiezo niet hebt ook niks meer hebt. Dan word het tikwerk steekpaasje of voorzetje.
Oke mooi zo, ontvangen hem morgen. Dit jaar kon FIFA mij voor het eerst in jaren echt totaal niet meer boeien, dus ga Pes een kans geven naar de goede verhalen en de demo :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 17-11-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ervaar momenteel problemen met online wedstrijden. Ging vanochtend goed en gisteren ook, alleen krijg nu telkens melding kon niet verbinden met tegenstander. Ik heb mijn ps4 in dmz host staan en ook de poorten geopend waarvan ik dacht dat het goed was. Iemand een lijstje of tips? O ja het is zo'n ellendige experiabox van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Dat ligt niet aan jou had ik gisteren ook. Ga maar eens naar friendly lobbies daar werkt alles perfect ligt denk ik aan de matchmaking instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke verder moet ik nog kwijt dat ik weer helemaal verliefd ben op een oude liefde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:37:
Ik ervaar momenteel problemen met online wedstrijden. Ging vanochtend goed en gisteren ook, alleen krijg nu telkens melding kon niet verbinden met tegenstander.
Dat fluctureert enorm. De ene uur/dagdeel kan het prima werken, andere uur werkt het dus zo, niet dus. Heel jammer. Ook in vriendschappelijke wedstrijden, ik kan nergens meer online spelen dan.
Ligt aan ook niet aan matchmaking instellingen, ik heb dan nergens voorkeur voor.
Ook blijft hij te lang hangen dan op "verbindingstatus controleren", dat duurt soms zeker minu(u)t(en), dat is eigenlijk ook wel een bug.

Konami (Con-amie) heeft nog hier wat te verbeteren, zeker op het gebied van online spelen.
Al iemand die in dit kader weet van een patch?

ps Denk dat ze bij Konami nu wat gestresst zijn :) En ze waren al gestresst omdat het spel af moest en ze het af moesten raffelen... :) Arme werknemers :P

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 17-11-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:37
Er zit nog wel een vervelend bugje in. Als er onderhoud aan PSN is en je gaat myClub in en wil dan een wedstrijd spelen (was het even vergeten), dan krijg je een foutmelding en bounce je terug naar je PS hoofdmenu. Als je dan weer PES in wil, krijg je gelijk weer de foutmelding en bounce je weer terug. Enige oplossing: PES afsluiten.

Maar goed, zou niet al te vaak voor moeten komen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al blij dat ik niet de enige met die problemen ben Haribo. Hij blijft hangen op status controleren, moet de game weer opnieuw starten en dan werkt het weer niet. Hele ochtend super genoten en dan zo'n drama avond. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ben het gedoe met die online storingen nu wel beu. Sinds release welgeteld 4 potjes online kunnen spelen. Echt een schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Maverick schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:06:
Ben het gedoe met die online storingen nu wel beu. Sinds release welgeteld 4 potjes online kunnen spelen. Echt een schande
Dat is wel heel raar dan ligt het denk ik aan jouw. Heb echt al 13 potjes gespeeld online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nu zit ik weer naar een zwart scherm met "establishing communications" te staren. :( Nadat ik al 5 minuten geprobeerd heb in Myclub een potje te spelen.

Zit er aan te denken om het spel maar gewoon in te ruilen voor fifa, dat speelt niet zo fijn, maar dan kun je tenminste spelen. Tussen iedere menu swap zit minuten voordat de boel geladen is. Ligt verder echt niet aan mijn verbinding, want als ik dan eindelijk een potje speel is het zo vloeiend als maar kan en ook andere games hebben nog nooit kuren vertoont op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Rustig ademhalen want nu begin je heel gevaarlijke taal uit te slaan. Wellicht is konami druk bezig met de servers omdat het spel toch wel heel goed scoort en veel mensen de game kopen. Centrum rdam toen ik hem ging halen had ik de laatste. En ik las ook dat Konami nog druk bezig is met online instellingen omdat vanaf de 20e de wekelijkse updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met playstation support over de pre order bonus (na aanleiding van bericht konami op facebook).ze kunnen je helpen maar niet nu, omdat er onderhoud is aan het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien een link van dat Konami bericht? Of zou je het willen pasten?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.playstation.com/support/

Maar ze kunnen je pas helpen als onderhoud voorbij is.dus zal morgen zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx! Ik heb ze een mail gestuurd, sowieso even afwachten dus. Ik zal het laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 10:54
Niet echt fijn om een PC-gamer te zijn wat betreft voetbalgames dit jaar, Fifa 15 is zo frustrerend als wat en dus had ik mijn hoop gevestigd op PES 2015.

De game is gewoon echt slecht op de PC, graphics zijn zeer lelijk en daar komt nog eens bij dat de game op 144fps draait (v-sync) maar door een soort microstuttering aanvoelt als 20fps. Dit moet ik dan vervolgens oplossen met third party tools waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Eindelijk komt Konami weer met een goede voetbalgame en dan maken ze een slechte port met textures gemaakt in MS Paint voor de PC.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW: Misschien een stomme vraag, maar wat houd de SIM divisie mode precies in binnen Myclub? Wat is dat precies anders als de 'normale' divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:02:
BTW: Misschien een stomme vraag, maar wat houd de SIM divisie mode precies in binnen Myclub? Wat is dat precies anders als de 'normale' divisie?
Dan simuleert hij de wedstrijden.dus eigenlijk een soort coach mode.waar je niet zelf kan besturen alleen wisselen en tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Zitten de classic teams (nederland, Argentinië, brazil, etc.) er weer in? Heb een beetje gezocht maar kom niet verder dan die classic XI en world XI. Vond dat echt cool bij de oude pes games. Bovendien kon je al die legends in je ML als jeugdspelers laten terugkomen.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Geengrenzuh schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:36:
Zitten de classic teams (nederland, Argentinië, brazil, etc.) er weer in? Heb een beetje gezocht maar kom niet verder dan die classic XI en world XI. Vond dat echt cool bij de oude pes games. Bovendien kon je al die legends in je ML als jeugdspelers laten terugkomen.
Dat is sinds 2014 niet meer zo, geloof ik. Die zijn vervangen door die European en World classics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Thnx voor je antwoord!
Dat is jammer zeg.. Denk dat het sowieso wel een kans is voor Konami om het gebrek aan licenses te counteren. Introductie van de classic mode: zou toch gaaf zijn om bv. met het Arsenal van eind '90/ begin '00, het Milan van begin '90, de klassieke nationale elftallen (bv van elk wk halve finalisten), etc spelen?

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Voor de PC-users nog iets om je graphics iets op te pimpen:

Op Evo-Web zag ik een post van rafaelkaiz.
I using radeonpro. RadeonPro CFG:
SMAA Ultra, HBAO Ultra, Multisampling, Anitroscopico 16x, Tesselación 32x.

SweetFX: http://www.pes-serbia.com/threads/33...FX-PES-2015-HD
Ik gebruik deze settings nu ook, weliswaar met een andere SweetFX preset. Maar dan krijg je dus dit: http://es.tinypic.com/use...Da6cowVPv0LaNi5fbhw%3D%3D

Verder zag ik dat er al diverse topics geopend waren door stadiumcreators, dus die zijn ook allemaal druk bezig. Ziet er goed uit voor de komende tijd!

PS: hoe zit het met die review van Tweakers dit keer? :P Of zouden ze dit keer écht goed de tijd nemen om gewend te raken aan de gameplay en zo een goede review te geven. Op veel andere (game)sites is het in ieder geval wel duidelijk dat PES de voorkeur krijgt boven FIFA.

[ Voor 18% gewijzigd door HwKok op 18-11-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Iemand interesse in de PS4 versie? Ik heb liever de Xbox One versie omdat ik daar het meest mee speel.
PM bij interesse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Voor wat de pc versie kan je de graphics goed verbeteren met de patch Sweet FX.
Over de slechte online verbindingen: ik vermoed dat Konami er al van weet en achter de schermen druk bezig is om het probleem op te lossen. Ook denk ik wat al eerder is gezegd:zoveel spelers hadden ze misschien niet op gerekend.
Wat ik hier hoor verschilt het aantal online te kunnen spelen wedstrijden ook per gebruiker. Denk dat dat ligt waar je je bevindt in een netwerk en je eigen instellingen? Maar het klopt niet. Zou het volledig aan je eigen instellingen liggen dan zou je geen 1 wedstrijd online kunnen spelen en dat hoor ik hier nergens. Ook hier heeft konami wat doen.

De pc versie draait hier prima. Dat zou het mi overal moeten doen met een fatsoenlijke pc. Kijk als het niet loopt echt even naar de video settings.

Ik vind het een heel leuk spel maar als konami tzt niet met een verbetering komt van die online verbindingen dan ben ik helaas weer genoodzaakt om pes 2013 te spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 18-11-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Mwah als je bij myClub op de pc maar eens in de 3 uur een tegenstander kan vinden is het wel een beetje slecht. Zeker als je op Skype zit met iemand van hetzelfde level als jij die ook niemand kan vinden en je dus zou denken dat je elkaar wel zou moeten vinden dan.

Hopelijk lossen ze het snel op, want zo blijft Fifa nog beter te spelen ook :(

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 18-11-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Nu online

Falastine

Topicstarter
Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de PES Holland league ZIN IN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 19:32
Heeft er iemand al getest of het iets uithaalt om met een nvidia kaart de DSR instelling te gebruiken op een hogere waarde?

Is die Sweet FX patch gewoon te gebruiken icm een custom/volledige patch?

Welke patch is een aanrader? Ik overweeg om 'Patch Tuga Vicio' te proberen.
Tom. C schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:49:
Niet echt fijn om een PC-gamer te zijn wat betreft voetbalgames dit jaar, Fifa 15 is zo frustrerend als wat en dus had ik mijn hoop gevestigd op PES 2015.

De game is gewoon echt slecht op de PC, graphics zijn zeer lelijk en daar komt nog eens bij dat de game op 144fps draait (v-sync) maar door een soort microstuttering aanvoelt als 20fps. Dit moet ik dan vervolgens oplossen met third party tools waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Eindelijk komt Konami weer met een goede voetbalgame en dan maken ze een slechte port met textures gemaakt in MS Paint voor de PC.
Heb nog niet veel gespeeld, maar het loopt vloeiend en ik heb bijna geen merkbare tearing op mijn 144Hz monitor zonder v-sync. Ook heb ik mijn fps eens gelocked op 200 (om te testen) via Rivatuner: geen merkbaar verschil tijdens het spelen, wel zit mijn videokaart dan uit zijn neus te eten op 888mhz waardoor de pc/kaart wat koeler en stiller blijft.
Op de TV (60Hz) heb ik wel "last" van opvallende tearing.

ps (ivm stuttering): ik had wel ergens gelezen dat het aan te raden is om je realtek HD audio driver te updaten als je onboard realtek audio gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door TiezZ_BE op 18-11-2014 12:10 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste