Oke,dacht al dat het aan mij lag.Anoniem: 156876 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:59:
[...]
Schijnt wat mis mee te gaan, krijg download error (PS4). Hopelijk wordt dit later vandaag opgelost. En hopelijk wordt het gewoon toegevoegd aan m'n huidige MyTeam.
Pre-order bonus kreeg ik gewoon digitaal in de game zelf. (Xbox One)Anoniem: 156876 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:59:
[...]
Schijnt wat mis mee te gaan, krijg download error (PS4). Hopelijk wordt dit later vandaag opgelost. En hopelijk wordt het gewoon toegevoegd aan m'n huidige MyTeam.
Neuer, Gotze en 10000 GP points, MyClub is echt een leuke modus.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Anoniem: 156876
Het probleem doet zich voor bij de PS4. Zojuist berichtje van Konami:
De PSN pre-order heeft trouwens 20.000 GP points, 3 spelers waaronder Götze en 10 herstel-items.Don't worry, once the issue is solved, everyone will receive the DLC bonus as long as you have finished the myClub tutorial.

Ow ja die herstel items had ik ook inderdaad.Anoniem: 156876 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:12:
Het probleem doet zich voor bij de PS4. Zojuist berichtje van Konami:
[...]
De PSN pre-order heeft trouwens 20.000 GP points, 3 spelers waaronder Götze en 10 herstel-items.
Heb je toegevoegd!okaydanny schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:31:
Add mij op de PC om wat friendlys online te doen: http://steamcommunity.com/id/vonderduke
De mijne is http://steamcommunity.com/profiles/76561198015756006/
Ik zou zeggen tegen de PC-users, voeg me toe en wie weet kunnen we een keer een potje online.
[ Voor 25% gewijzigd door HwKok op 13-11-2014 12:41 ]
Op de pc is het een beetje laggy lijkt wel soms. Speelt verder wel lekker. Schieten mogen ze nog wel aanpassen, te overpowerd naar mijn idee. Ik speel op professioneel, maar daar waar ik in 2014 nog moeite had, gaat het nu een stuk makkelijker. Menu structuur is een lachertje en de graphics om te huilen.
Nu weer verder
Nu weer verder
[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 13-11-2014 12:39 ]
Qua graphics is het even wachten op SweetFX settings, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uit denk ik.
Als ik de verhalen zo lees dan zijn er wel meer features uit de PC versie gehaald dan ze gezegd hebben.
Als ik de verhalen zo lees dan zijn er wel meer features uit de PC versie gehaald dan ze gezegd hebben.
Komt een van jullie misschien het volgende bekend voor? Ik heb gister het spel digitaal (via PSN op de PS4) gepreordered. Vandaag dus via de bibliotheek gedownload en geinstalleerd. Als ik hem start ga ik meteen naar de wedstrijd Real - Sevilla. Echter als de wedstrijd is afgelopen kan ik opnieuw spelen of naar het hoofdmenu. Als ik naar het hoofdmenu ga kan ik ook alleen dezelfde wedstrijd overnieuw spelen. Geen andere spelmode selecteren oid. Doe ik zelf iets verkeerd? Iemand enig idee? Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw gestart en de wedstrijd ook meerdere keren doorlopen. Er worden ook geen nieuwe updates meer gevonden.
Iemand die het op de PS3 speelt? Zo ja, draait het goed?
Ik zie net dat het hele opkomen, spelerstunnel, CL Anthem er gewoon niet in zittenNikkiNailz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:47:
Qua graphics is het even wachten op SweetFX settings, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uit denk ik.
Onbegrijpelijk, dit zat er in 2014 op de PC wel gewoon in.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Relaxt dat is de nieuwe modus dat je al kan spelen terwijl het spel nog gedownload wordt. Het spel is 20 GB zodra je 500 MB gedownload hebt kun je al spelen wel heel beperkt natuurlijk en dat is wat jij nu ervaart. Zodra de hele game gedownload is heb je toegang tot alles.Rfender schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:58:
Komt een van jullie misschien het volgende bekend voor? Ik heb gister het spel digitaal (via PSN op de PS4) gepreordered. Vandaag dus via de bibliotheek gedownload en geinstalleerd. Als ik hem start ga ik meteen naar de wedstrijd Real - Sevilla. Echter als de wedstrijd is afgelopen kan ik opnieuw spelen of naar het hoofdmenu. Als ik naar het hoofdmenu ga kan ik ook alleen dezelfde wedstrijd overnieuw spelen. Geen andere spelmode selecteren oid. Doe ik zelf iets verkeerd? Iemand enig idee? Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw gestart en de wedstrijd ook meerdere keren doorlopen. Er worden ook geen nieuwe updates meer gevonden.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Leuk voor 2x daarna skip ik dit. Ik wenste juist dat ik het kon uitzetten op ps4.okaydanny schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:03:
[...]
Ik zie net dat het hele opkomen, spelerstunnel, CL Anthem er gewoon niet in zitten!
Onbegrijpelijk, dit zat er in 2014 op de PC wel gewoon in.
Thx voor je reactie maar het hele spel was al binnen.Falastine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:21:
[...]
Relaxt dat is de nieuwe modus dat je al kan spelen terwijl het spel nog gedownload wordt. Het spel is 20 GB zodra je 500 MB gedownload hebt kun je al spelen wel heel beperkt natuurlijk en dat is wat jij nu ervaart. Zodra de hele game gedownload is heb je toegang tot alles.
Voor de zekerheid heb ik alles maar verwijderd en opnieuw aan het downloaden gezet. Hopelijk gaat dat helpen
Wantvertoning van Konami als je het mij vraagt. Zit ik dan met mijn game PC naar een magere PS3 versie te kijken.
Anoniem: 633738
Gaat niet helpen.dat had ik ook.kijk maar eens bij je icoontje van pes in je menu (options en dan informatie) dan is die nog 22gb aan het downloaden.Rfender schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:27:
[...]
Thx voor je reactie maar het hele spel was al binnen.
Voor de zekerheid heb ik alles maar verwijderd en opnieuw aan het downloaden gezet. Hopelijk gaat dat helpen
Ik heb het PES icoon 2x in mijn PS4 menu staan. Beiden aan het downloaden. De een is nu 2,72 van 4,73 gb en de ander 2,52 van 2,91gb.... En nee het ia niet de demo 
Ik begrijp er niks meer van, balen! Ik hoopte eindelijk van dat verschrikkelijke FUT af te zijn!
Ik begrijp er niks meer van, balen! Ik hoopte eindelijk van dat verschrikkelijke FUT af te zijn!
Ja en als die klaar zijn heb je nog een tussen je spellen staan.en als je daar op options en dan informatie doet.zie je dat hij nog 22gb moet downloaden.duurt ff maar dan heb je ook wat.Rfender schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Ik heb het PES icoon 2x in mijn PS4 menu staan. Beiden aan het downloaden. De een is nu 2,72 van 4,73 gb en de ander 2,52 van 2,91gb.... En nee het ia niet de demo
Is het mogelijk om offline custom cups en leagues op te zetten? (dus zelf de ploegen kiezen en de cup/league settings)
Zou ik ook willen weten. Voor de laatste versies zat deze optie er wel in. Gebruikte altijd voor toernooitjesFrederik82 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:54:
Is het mogelijk om offline custom cups en leagues op te zetten? (dus zelf de ploegen kiezen en de cup/league settings)
thuis met vrienden
PSN: Mondaatje
100% zit dit er in.Frederik82 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:54:
Eerste patches voor PC rollen binnen:
Taal patch (incl NL): http://www.pes-patch.com/...15-all-language-pack.html
Premier League correcte namen: http://www.pes-patch.com/...atch-tuga-vicio-v0-1.html
SweetFX: http://sfx.thelazy.net/games/preset/2503/
Premier League correcte namen: http://www.pes-patch.com/...atch-tuga-vicio-v0-1.html
Dat doet die bij mij ook. Vaag. Als ik in de store kijk dan lijkt het ook alsof ik hem nog niet gekocht heb,Rfender schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Kan hem namelijk alleen via mijn bibliotheek downloaden.
Before me there were many, after me there will be none
Anoniem: 411893
Ik had er ook 2 in m'n PS4 menu staan, 1 was een Arabische versie en 1 versie had de standaardtalen waaronder Nederlands. Verder moest ie nog flink wat downloaden, nadat aangegeven was dat PES klaar voor gebruik was. Dit ging erg traag overigens.Jay-K schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:40:
[...]
Dat doet die bij mij ook. Vaag. Als ik in de store kijk dan lijkt het ook alsof ik hem nog niet gekocht heb,
Kan hem namelijk alleen via mijn bibliotheek downloaden.
Idd was 1 van de 2 bij mij ook een of andere arabische taal. Heel vreemd allemaal, ik ben allang blij dat het blijkbaar wel goed gaat, ik wacht geduldig af
Schitterend dit. Het wordt je gewoon helemaal uitgelegd en dan alsnog verwijderen en opnieuw installeren en dan balen dat er 2 versies in staanRfender schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Als ze nou gewoon deel 1 en 2 in de dowloadlijst zet of pre-play en full game ofzo.
Pff die met arabische taal zoek ik juist. Denken jullie als ik hem koop in de mediamarkt dat ik dan arabisch commentaar erbij kan downloaden.
Is dat omdat je het spreekt of omdat je het juist niet verstaat en het dan minder opvalt dat de commentatorer in herhaling vallen?Falastine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:48:
Pff die met arabische taal zoek ik juist. Denken jullie als ik hem koop in de mediamarkt dat ik dan arabisch commentaar erbij kan downloaden.
Gelukkig zitten ten Napel en van Gelder er niet in.
Lekker is dat dan weer. Duidelijk, Konami heeft schijt aan de PC gebruikers gekregen, dat wordt afgeraffeld.NikkiNailz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:47:
Ik versta het zelf goed en het is grappig alle spelers hebben in arabisch commentaar bijnamen als men het over robben heeft hoor je bij arabisch commentaar dat ' de Nederlandse raket' aan de bal is.Framoes schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:05:
[...]
Is dat omdat je het spreekt of omdat je het juist niet verstaat en het dan minder opvalt dat de commentatorer in herhaling vallen?
Gelukkig zitten ten Napel en van Gelder er niet in.
Thanks, dat helpt zeker.okaydanny schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:30:
Eerste patches voor PC rollen binnen:
Ik heb zelf een andere SweetFX preset gebruikt, namelijk deze voor PES 2014:
http://www.pes-patch.com/...huuuu-ultra-graphics.html
Bij vlagen ziet het er dan fantastisch uit.(plaatje)
Gebruik ook die van Stahuuuu, dan doet het niet zo pijn meer aan de ogen. Ziet de game er oke uit.
Paar potjes online gedaan. Tot nu toe vrij positief , vrij van lag kunnen spelen. Matchmaking werkt ook snel. Blij dat we af zijn van dat konami ID.
Paar potjes online gedaan. Tot nu toe vrij positief , vrij van lag kunnen spelen. Matchmaking werkt ook snel. Blij dat we af zijn van dat konami ID.
Ik mis toch echt wel die pre-match tunnel intro's en National/CL anthems
Serieus? Grappig, dat is creatiever dan Jon Champion en Jim Beglin met hun dooddoeners.Falastine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:47:
[...]
Ik versta het zelf goed en het is grappig alle spelers hebben in arabisch commentaar bijnamen als men het over robben heeft hoor je bij arabisch commentaar dat ' de Nederlandse raket' aan de bal is.
Hoewel ik dat stiekem ook wel kan waarderen.
Heb hem gister gekregen. Paar potjes online gespeeld met iemand in Dubai. Smooth as silk.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het speelt heerlijk. Alleen, heeft het maar echt serieus 10 stadions? Komt er nog een update met extra stadions of iets?
Anoniem: 170423
Ook aan de slag gegaan met PES 2015 op de PS4 :
Speelt heerlijk , wel even wennen vergeleken met FIFA.
Mijn vorige PES was nog op de PS3 , namelijk PES 2008.
Mijn winter zit goed en gevuld met PES 2015 voetbal.
Dit vind ik persoonlijk 1 van mijn mooiste doelpunten, komt nog uit de demo, maar dat mag de pret niet drukken.
Tegen Real op Superstar. Xbox one:
[ Voor 44% gewijzigd door henkyyyyyyy op 14-11-2014 09:34 ]
Als ik dit zie pffff dan snap ik mensen echt niet die blij doen over fifa. Mooi uitgespeeld klasse!henkyyyyyyy schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:29:
Dit vind ik persoonlijk 1 van mijn mooiste doelpunten, komt nog uit de demo, maar dat mag de pret niet drukken.
[video]
Wat vinden de PC users van PES2015 ?
Zit er veel lag in, vond de vorige versies van PES ook erg traag?
Graphics maken me niet veel uit, ik vind de gameplay belangrijker!
Twijfel om toch dit jaar FIFA aan te schaffen
Al meer mensen die hem hebben? Bevalt de nieuwe mode 'my club' en speelt die online net zo lekker, en is die stabiel (heb ps4)?
Zulke vragen kan je ook echt in bijna geen één review terugvinden omdat 80% daarvan als is geschreven voordat het online gedeelte werkte
, notabene het belangrijkste deel van een voetbalgame voor mij.
Zulke vragen kan je ook echt in bijna geen één review terugvinden omdat 80% daarvan als is geschreven voordat het online gedeelte werkte
Zelf helaas nog niet kunnen testen (ook PS4), hopelijk dit weekend meer tijd. Even snel in een lobby gekeken maar had helaas te weinig tijd voor een potje. Over het algemeen lees ik best postieve reacties over het online gedeelte.
Ben zelf ook benieuwd!
Ben zelf ook benieuwd!
PSN | Antiekepoepdoos
Ik heb heel wat streams bekeken en het loopt.online echt als een tierelier.
De PC versie is een schande. Vertraging in de besturing, vertraging in de animaties, vertraging in de menu's en de graphics zijn echt om te janken zo slecht met of zonder SweetFX. PES 2014 had nooit gereleased mogen worden en dit jaar dus gewoon weer niet.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:14:
Terug naar PES 2013 met de SMoKE patch: http://pes-smoke-patch.blogspot.nl/
Thanks!Falastine schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:00:
[...]
Als ik dit zie pffff dan snap ik mensen echt niet die blij doen over fifa. Mooi uitgespeeld klasse!
Ik zat te denken om pes 2015 te kopen voor de pc.Dracul schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:08:
[...]
De PC versie is een schande. Vertraging in de besturing, vertraging in de animaties, vertraging in de menu's en de graphics zijn echt om te janken zo slecht met of zonder SweetFX. PES 2014 had nooit gereleased mogen worden en dit jaar dus gewoon weer niet.
Terug naar PES 2013 met de SMoKE patch: http://pes-smoke-patch.blogspot.nl/
Maar als ik dit lees....
Wat voor pc specs heb jij? Misschien moet je een hele rappe pc hebben? Ik lees vnl het woord vertraging, vandaar
Slim dan van Konami om geen pc demo uit te brengen. ;-) Ze moeten zich schamen
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 14-11-2014 11:20 ]
Mijn ervaring zegt dat PES nooit zo'n hoge specs nodig heeft (in ieder geval niet van de grafische kaart) !Harribo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:18:
[...]
Ik zat te denken om pes 2015 te kopen voor de pc.
Maar als ik dit lees....
Wat voor pc specs heb jij? Misschien moet je een hele rappe pc hebben? Ik lees vnl het woord vertraging, vandaar
Ik sla hem in ieder geval over, na het horen van al deze reacties, wellicht PES2016 !
Ervaring heb je niets aan, weten dat soort dingen.
Ze hebben veel veranderd he
Wordt dus wrs weer PES 2013
Edit:ik lees op steam forum dat mensen de
gameplay goed vinden, ze vallen alleen over de slechte graphics
Ze hebben veel veranderd he
Wordt dus wrs weer PES 2013
Edit:ik lees op steam forum dat mensen de
gameplay goed vinden, ze vallen alleen over de slechte graphics
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 14-11-2014 11:34 ]
Ik heb een i4770K, 8gb geheugen en een GTX 780 SC. Het probleem is het spel, overal zit vertraging in. Als dat niet het geval zou zijn dan was de gameplay inderdaad in orde. Dan had je nog steeds de te trage speleranimaties maar ok.
Ik vraag me af of het te fixen valt(zie PES 2014). In mijn ogen is de Fox Engine niet geschikt voor een sportgame.
Ik vraag me af of het te fixen valt(zie PES 2014). In mijn ogen is de Fox Engine niet geschikt voor een sportgame.
Ik ervaar zelf geen slowdown op de PC vergeleken met de PS4 versie. Grafisch en feature wise wel, maar met SweetFX en toekomstige mods is veel weg te poetsen.
Persoonlijk kan ik hier wel mee leven aangezien ik de mogelijkheid tot modden belangrijker vind dat een entrance filmpje of iets betere graphics. Moet er niet aan denken om een heel jaar op de PS4 met die nepshirts te zitten. Dat haalt bij mij de hele beleving weg.
Persoonlijk kan ik hier wel mee leven aangezien ik de mogelijkheid tot modden belangrijker vind dat een entrance filmpje of iets betere graphics. Moet er niet aan denken om een heel jaar op de PS4 met die nepshirts te zitten. Dat haalt bij mij de hele beleving weg.
[ Voor 4% gewijzigd door NikkiNailz op 14-11-2014 11:48 ]
Ik speel ook PC en heb geen enkele last van vertraging.
Op andere fora lees ik ook problemen met vertragingen en worden diverse oplossingen aangedragen, waarmee de meeste spelers het opgelost krijgen (zie http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=111 en http://kitanamedia.com/fo...1cf40617fc67636ede9326f5b)
Grafisch is het inderdaad niet geweldig, maar met SweetFX en (ik vermoed) toekomstige patches is dat te verhelpen.
Het gaat erom hoe het speelt en dat is naar mijn mening vele malen beter dan PES2014. Hoe het is in vergelijk met 2013 durf ik niet te zeggen, maar ik lees bijna nergens mensen klagen dat ze 2013 beter vonden dan 2015. Qua gameplay lees ik bijna alleen maar positief nieuws.
Op andere fora lees ik ook problemen met vertragingen en worden diverse oplossingen aangedragen, waarmee de meeste spelers het opgelost krijgen (zie http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=111 en http://kitanamedia.com/fo...1cf40617fc67636ede9326f5b)
Grafisch is het inderdaad niet geweldig, maar met SweetFX en (ik vermoed) toekomstige patches is dat te verhelpen.
Het gaat erom hoe het speelt en dat is naar mijn mening vele malen beter dan PES2014. Hoe het is in vergelijk met 2013 durf ik niet te zeggen, maar ik lees bijna nergens mensen klagen dat ze 2013 beter vonden dan 2015. Qua gameplay lees ik bijna alleen maar positief nieuws.
Dracul, heb het idee dat je ff wat moet sleutelen?
Graphics vind ik niet zo belangrijk. Ik ga hem wel halen denk ik
Misschien moet je de moeilijkheidsgraad iets hoger zetten, want als je met Veltman zo het veld over kan steken...zelfs tegen ADO.Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:32:
Ook aan de slag gegaan met PES 2015 op de PS4 :
[video]
Anoniem: 411893
Inderdaad, ook al vind je jezelf een beginner, op deze manier zul je niet gaan leren beter voetbal te spelenFramoes schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:31:
[...]
Misschien moet je de moeilijkheidsgraad iets hoger zetten, want als je met Veltman zo het veld over kan steken...zelfs tegen ADO.
In ben echt een beginner met voetbal op de PS4.
Dus ik doe het lekker rustig aan zo lang dat kan.
Dus ik doe het lekker rustig aan zo lang dat kan.
Op welke resolution speel jij? Ik kan maar tot 720PHwKok schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:48:

Vandaag en gisteren de PC versie gespeeld. Wat me is opgevallen.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:14:
Animaties: Spelers zijn nu nog beter te herkennen aan hun loop en acties dan vorig jaar. De animaties zijn wat vloeiender dan vorig jaar.
Snelheid: De snelheid van PES 2015 is op default stand sneller als PES 2014( die was namelijk veel te lag en je moest een stand omhoog zetten). Je moet nu nog sneller reageren, wat het spel ook moeilijker maakt.
Grafisch: Ziet er iets beter uit als vorig jaar, maar komt helaas niet in de buurt van PS4 versie. Spelers zijn beter aan hun gezicht te herkennen. Vorig jaar leken bijvoorbeeld Depay, Maher totaal niet op hun echte even beeld, dit jaar is dat beter geregeld. Sommige gezichten zijn zo goed gedaan bijvoorbeeld Jasper Cilessen, moest even mijn ogen wrijven of te kijken of hij het niet echt was.
AI: Je eigen speler lopen nu iets beter vrij. Verder is het moeilijker om spelers te passeren.
Screen van Cilessenpolli_ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:17:
[...]
Vandaag en gisteren de PC versie gespeeld. Wat me is opgevallen.
Animaties: Spelers zijn nu nog beter te herkennen aan hun loop en acties dan vorig jaar. De animaties zijn wat vloeiender dan vorig jaar.
Snelheid: De snelheid van PES 2015 is op default stand sneller als PES 2014( die was namelijk veel te lag en je moest een stand omhoog zetten). Je moet nu nog sneller reageren, wat het spel ook moeilijker maakt.
Grafisch: Ziet er iets beter uit als vorig jaar, maar komt helaas niet in de buurt van PS4 versie. Spelers zijn beter aan hun gezicht te herkennen. Vorig jaar leken bijvoorbeeld Depay, Maher totaal niet op hun echte even beeld, dit jaar is dat beter geregeld. Sommige gezichten zijn zo goed gedaan bijvoorbeeld Jasper Cilessen, moest even mijn ogen wrijven of te kijken of hij het niet echt was.
AI: Je eigen speler lopen nu iets beter vrij. Verder is het moeilijker om spelers te passeren.
Ze lijken inderdaad wat meer hun best te hebben gedaan op de Eredivisie. Zag bij Feyenoord Boëtius, Vilhena, Clasie en Mathijsen met hun "echte" gezicht in het spel. Dat maakt het toch altijd wel leuker om te spelen. Vind de gezichten in PES ook 10x mooier dan bij Fifa. Bij PES sta je idd af en toe met je ogen te knipperen of het niet echt is.
uhm...
Ik zou zeggen speel PES 2013 of iedere willekeurige PES daarvoor, speel FIFA, speel NHL of NBAHarribo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:52:
Dracul, heb het idee dat je ff wat moet sleutelen?
en speel dan daarna PES 2015 en je voelt precies wat ik voel...
Ik gebruik nu op de PC GeDoSaTo voor downscaling van 1440p naar 1080p + SweetFX
Ben nu de pc versie aan het installeren (day one versie oid).
De bestanden staan gewoon op de schijf hoor, 5,7 Gb. Via Steam (die zelf gedownload en geupdate moet worden) worden die bestanden ontgrendeld en geïnstalleerd (dat vermoed ik).
Ben benieuwd of het bagger is of niet. Laat het straks weten.
De bestanden staan gewoon op de schijf hoor, 5,7 Gb. Via Steam (die zelf gedownload en geupdate moet worden) worden die bestanden ontgrendeld en geïnstalleerd (dat vermoed ik).
Hmmm, ik ben net gestart op Ps4 en geraak niet voorbij het beginscherm. Blijft hangen op communicatie tot stand brengen. Nog meer die hier last van hebben en een oplossing kennen?
Ik heb vanochtend nog probleemloos kunnen spelen.Ekfad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:12:
Hmmm, ik ben net gestart op Ps4 en geraak niet voorbij het beginscherm. Blijft hangen op communicatie tot stand brengen. Nog meer die hier last van hebben en een oplossing kennen?
Misschien serverside problemen met het spel PES 2015.
Anoniem: 84457
Dus wij gaan straks enkel positieve geluiden van jou horen mbt PES 2015?Harribo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:12:
Ben nu de pc versie aan het installeren (day one versie oid).
Het zal een soort van cultuuromslag zijn voor de meeste hier..
Mag ik vragen hoe je GeDoSaTo voor PES aan het werk hebt gekregen? Ben er naar aanleiding van jouw post op gaan googlen maar het lukt me nog niet om in PES de juiste reso te kiezen.okaydanny schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:09:
Ik gebruik nu op de PC GeDoSaTo voor downscaling van 1440p naar 1080p + SweetFX
[afbeelding]
Edit: Het lijkt erop dat 2560x1440 de max resolutie is voor PES en gezien dat m'n native resolutie is kan ik dus niet downsamplen.
[ Voor 11% gewijzigd door Serial-X op 14-11-2014 17:17 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ok mijn eerste PC ervaring : tis net alsof ik een iets versnelde versie van PES 2014 speel.
Traagheid troef maar dan wel soepeler dan PES 2014.Ik vrees dat er nooit meer een snelle actievolle footy ala PES 2013 op de markt zal gaan komen....snif...... Dit is het, deze traagheid moeten we het mee doen. Dat hebben de footy producenten jaren geleden al bedacht helaas.
Sorry Dracul, sneller gaat het niet meer worden vrees ik. En aangezien iedereen het pikt, gaat het ook niet veranderen. Er is helaas ook te weinig keus tegenwoordig in het (actie) footy genre.
De spelers reageren trouwens ook iets traag op de besturing maar wat nog veel erger is: ze bewegen gewoon RAAR. Kan het niet uitleggen...zo onnatuurlijk die bewegingen... (was in PES 2014 mi ook al)
Edit3: ik las ergens : " After playing for 20 mins this is a quick review: The animations are wooden and completely unrealistic, players have to actually micro-stop before turning, it is awful to look at."
Dit dus. Beschamend Konami!
Toch ben ik niet alleen maar negatief over PES 2015, het is een stuk beter dan PES 2014. Overspelen gaat een stuk sneller bijvoorbeeld. Dat maakt een footy juist leuk natuurlijk.
Toch had het voor allemaal nog veeeeeeeeel sneller gemogen.
Graphics zijn tot nu toe niet je van het maar dat interesseert mij niet, zal desondanks wel ff die Sweet patch installeren.
En toch ga ik de komende weken PES 2015 spelen. Hopen dat ik het langer ga uithouden dan toen met PES 2014, daar was ik na een dikke week klaar mee en stapte toen weer over op PES 2013.
Heb trouwens het niveau nog niet aangepast maar elke through pass die ik ga , leken de verdedigers van de tegenpartij gewoon stokstijf vast op 1 lijn te staan terwijl mijn spits naar de bal rent en de bal afmaakt.Dank u
Al met al ben ik verdeeld, aan ene kant een stuk beter dan PES 2014 andere kant toch wel heel teleurgesteld dat het niet zo actie-vol en snel is als PES 2013.
btw... het duurde wel lang voordat ik eindelijk eens kon spelen, update update update, account bevestiging etc....tja...gelukkig allemaal eenmalig
edit: voor de mensen die de installatie map zoeken..hij staat standaard in :\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common
Traagheid troef maar dan wel soepeler dan PES 2014.Ik vrees dat er nooit meer een snelle actievolle footy ala PES 2013 op de markt zal gaan komen....snif...... Dit is het, deze traagheid moeten we het mee doen. Dat hebben de footy producenten jaren geleden al bedacht helaas.
Sorry Dracul, sneller gaat het niet meer worden vrees ik. En aangezien iedereen het pikt, gaat het ook niet veranderen. Er is helaas ook te weinig keus tegenwoordig in het (actie) footy genre.
De spelers reageren trouwens ook iets traag op de besturing maar wat nog veel erger is: ze bewegen gewoon RAAR. Kan het niet uitleggen...zo onnatuurlijk die bewegingen... (was in PES 2014 mi ook al)
Edit3: ik las ergens : " After playing for 20 mins this is a quick review: The animations are wooden and completely unrealistic, players have to actually micro-stop before turning, it is awful to look at."
Dit dus. Beschamend Konami!
Toch ben ik niet alleen maar negatief over PES 2015, het is een stuk beter dan PES 2014. Overspelen gaat een stuk sneller bijvoorbeeld. Dat maakt een footy juist leuk natuurlijk.
Toch had het voor allemaal nog veeeeeeeeel sneller gemogen.
Graphics zijn tot nu toe niet je van het maar dat interesseert mij niet, zal desondanks wel ff die Sweet patch installeren.
En toch ga ik de komende weken PES 2015 spelen. Hopen dat ik het langer ga uithouden dan toen met PES 2014, daar was ik na een dikke week klaar mee en stapte toen weer over op PES 2013.
Heb trouwens het niveau nog niet aangepast maar elke through pass die ik ga , leken de verdedigers van de tegenpartij gewoon stokstijf vast op 1 lijn te staan terwijl mijn spits naar de bal rent en de bal afmaakt.Dank u
Al met al ben ik verdeeld, aan ene kant een stuk beter dan PES 2014 andere kant toch wel heel teleurgesteld dat het niet zo actie-vol en snel is als PES 2013.
btw... het duurde wel lang voordat ik eindelijk eens kon spelen, update update update, account bevestiging etc....tja...gelukkig allemaal eenmalig
edit: voor de mensen die de installatie map zoeken..hij staat standaard in :\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 14-11-2014 18:32 ]
Probeer deze eens: http://www.mediafire.com/...r389af629r63/GeDoSaTo.rarSerial-X schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:43:
[...]
Mag ik vragen hoe je GeDoSaTo voor PES aan het werk hebt gekregen? Ben er naar aanleiding van jouw post op gaan googlen maar het lukt me nog niet om in PES de juiste reso te kiezen.
MLO is nu MyClub?
Ik speel een wedstrijd maar dan tegen de computer??
Die heb ik halverwege gequit, daarna gekozen voor competitie en dan zoekt hij een tegenstander op en dan loopt het spel vast....zucht...
Word ook wappie van steeds "Communicatie zoeken..." en "Er zijn geen updates via liveupdates" en tijdens het spel is hij ook bezig met communicatie zoeken...pffff....en steeds meerdere keren netwerk checken..
Tjemig wat irritant, ik wil gewoon MLO online spelen tegen een ander!
Edit: hij kan blijkbaar geen tegenstander vinden. Kan gebeuren. Je moet dan wel snel een paar knoppen drukken om weer terug te keren.
Edit2: het blijft irritant dat elke bal heeeel langzaam wordt aangenomen
Ik speel een wedstrijd maar dan tegen de computer??
Die heb ik halverwege gequit, daarna gekozen voor competitie en dan zoekt hij een tegenstander op en dan loopt het spel vast....zucht...
Word ook wappie van steeds "Communicatie zoeken..." en "Er zijn geen updates via liveupdates" en tijdens het spel is hij ook bezig met communicatie zoeken...pffff....en steeds meerdere keren netwerk checken..
Tjemig wat irritant, ik wil gewoon MLO online spelen tegen een ander!
Edit: hij kan blijkbaar geen tegenstander vinden. Kan gebeuren. Je moet dan wel snel een paar knoppen drukken om weer terug te keren.
Edit2: het blijft irritant dat elke bal heeeel langzaam wordt aangenomen
[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 14-11-2014 18:20 ]
Dit heeft bij mij geholpen. Eindelijk geen microstutter meerHere's what I did to fix my stuttering issue. I'm using an Nvidia card with latest driver update also.
. Go to Nvidia control panel. Add pes2015.exe to the programs list.
. Turn on vsync.
. Multi-display/mixed gpu acceleration = Single display performance mode.
. Power Management mode = Prefer maximum performance.
. Triple buffering = On
. Maximum pre-rendered frames = 4
The game runs smooth now. Actually kinda fast. I also restarted my pc
Haha hij is 12 november verzonden maar vooralsnog wordt mijn geduld op de proef gesteldFalastine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:35:
[...]
Ik denk dat je hem wel voor de januari patch hebt zavvi kennende
Iemand die al meer weet van de pre order bonus? Ook na het herstarten myclub geen Gotze of GP. Iemand ze al wel ontvangen?
Hier ook nog niets.Rfender schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:58:
Iemand die al meer weet van de pre order bonus? Ook na het herstarten myclub geen Gotze of GP. Iemand ze al wel ontvangen?
Ik heb hem ondertussen aan de praat gekregen op Ps4 (het is toch niet meer normaal dat ik bijna 40min moet wachten om mijn eerste wedstrijd te spelen, waar zijn de goede oude tijden).
In ieder geval krijg ik nu de melding dat mijn internetverbinding traag en onderbroken is. Heb weliswaar met geen enkel ander spel problemen gehad tot nu toe en ook online merk ik er weinig van eenmaal ik aan het spelen ben. Wel duurt het enorm lang alvorens ik een tegenstander vind. Iemand een idee welke poorten open moeten op Ps4?
In ieder geval krijg ik nu de melding dat mijn internetverbinding traag en onderbroken is. Heb weliswaar met geen enkel ander spel problemen gehad tot nu toe en ook online merk ik er weinig van eenmaal ik aan het spelen ben. Wel duurt het enorm lang alvorens ik een tegenstander vind. Iemand een idee welke poorten open moeten op Ps4?
En de hele tijd "Communicatie tot stand brengen" ....pff na elke druk op de knop is het raak, zoeken,updaten etc
En elke keer netwerk testen en elke keer "er zijn momenteel geen updates via Liveupdate"
En dat meerdere keren per keer dat ik er achter zit....word je toch niet goed van
En dan nog dat Steam erbij, hoop dat de boel snel gekraakt wordt nu
Online werkt het wel tot nu toe, ALS je een tegenstander vind (bij MyClub nog geen tegenstander gevonden)
Edit: de server ligt er ook om de haverklap uit
Ik krijg langzamerhand steeds meer spijt dat ik deze game heb gekocht...
Die Sweet FX patch maakt het grafisch wel mooier, meer contrast etc
En elke keer netwerk testen en elke keer "er zijn momenteel geen updates via Liveupdate"
En dat meerdere keren per keer dat ik er achter zit....word je toch niet goed van
En dan nog dat Steam erbij, hoop dat de boel snel gekraakt wordt nu
Online werkt het wel tot nu toe, ALS je een tegenstander vind (bij MyClub nog geen tegenstander gevonden)
Nou het duurt ook wel 5 minuten voordat ik uberhaupt online kan beginnen, belachelijkEkfad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:45:
Ik heb hem ondertussen aan de praat gekregen op Ps4 (het is toch niet meer normaal dat ik bijna 40min moet wachten om mijn eerste wedstrijd te spelen, waar zijn de goede oude tijden).
Edit: de server ligt er ook om de haverklap uit
Ik krijg langzamerhand steeds meer spijt dat ik deze game heb gekocht...
Die Sweet FX patch maakt het grafisch wel mooier, meer contrast etc
[ Voor 115% gewijzigd door Harribo op 14-11-2014 21:12 ]
Ook de beslissing gemaakt om de overstap naar Pes te maken aan de hand van de recensies en de reacties overal
. Licenties neem ik maar op de koop toe en gelukkig zit de eredivisie er gewoon in. Kan niet zeggen dat ik Fifa nou een slechte game vond de afgelopen jaren maar dit jaar is die gewoon totaal uit balans vind ik. Morgen komt die binnen, hoop dat die online gewoon goed werkt, want dat speel ik eigenlijk voornamelijk. Vind het trouwens wel jammer dat de kuip er niet meer in zit.
[ Voor 40% gewijzigd door Matedeor op 14-11-2014 21:07 ]
Welk platform(PS4, XONE, PC?) heb je gekocht? Als je 'm op de PC aangeschaft hebt kun je gewoon patches downloaden waardoor je ook niet-gelicenseerde divisies krijgt.Matedeor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:04:
Ook de beslissing gemaakt om de overstap naar Pes te maken aan de hand van de recensies en de reacties overal. Licenties neem ik maar op de koop toe en gelukkig zit de eredivisie er gewoon in. Kan niet zeggen dat ik Fifa nou een slechte game vond de afgelopen jaren maar dit jaar is die gewoon totaal uit balans vind ik. Morgen komt die binnen, hoop dat die online gewoon goed werkt, want dat speel ik eigenlijk voornamelijk. Vind het trouwens wel jammer dat de kuip er niet meer in zit.
Heb dit jaar ook weer eens fifa gekocht, maar ik kan maar niet wennen aan de manier waarop het spel loopt. Voelt steeds alsof ik niet helemaal de controle heb. Wellicht had ik gewoon door moeten zetten, want grafisch zijn ze op de PC iig echt een stuk verder dan PES. Moet zeggen dat vooral de toeschouwers / stewards erg tegenvallen, bijna schandalig slecht. Achja, de core game speelt lekkerder in ieder geval.
Volgens mij zit er dit jaar geen enkel nederlands stadion in? In de laatste PES die ik gekocht heb (2012) zat in ieder geval de Arena er in, heeft de Kuip er ook ooit in gezeten?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Heb hem voor de ps4 besteld. Ja kan mij herinneren dat 'de kuip' erin zat, volgens mij in pes 6Serial-X schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:20:
[...]
Welk platform(PS4, XONE, PC?) heb je gekocht? Als je 'm op de PC aangeschaft hebt kun je gewoon patches downloaden waardoor je ook niet-gelicenseerde divisies krijgt.
Heb dit jaar ook weer eens fifa gekocht, maar ik kan maar niet wennen aan de manier waarop het spel loopt. Voelt steeds alsof ik niet helemaal de controle heb. Wellicht had ik gewoon door moeten zetten, want grafisch zijn ze op de PC iig echt een stuk verder dan PES. Moet zeggen dat vooral de toeschouwers / stewards erg tegenvallen, bijna schandalig slecht. Achja, de core game speelt lekkerder in ieder geval.
Volgens mij zit er dit jaar geen enkel nederlands stadion in? In de laatste PES die ik gekocht heb (2012) zat in ieder geval de Arena er in, heeft de Kuip er ook ooit in gezeten?
[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 14-11-2014 21:31 ]
Jezus, ik krijg weer neuer. Maatje kreeg ronaldo
Ik kreeg alleen Paletta, geen echte hit helaas!
Dit is de eerste PES die ik speel sinds 2011 dus het is zeker wennen, maar tot op heden ben ik er zeker tevreden over
Het tempo is volgens veel mensen wat laag maar ik vind het een stuk beter en echter als in Fifa waar het (zoals hierboven genoemd) ren en vlieg voetbal betreft (vooral FUT). Vraagje: Als je een goede speler vrijgeeft (Omdat hij bvb dubbel is) levert dat ook veel meer GP op als dat je een mindere laat gaan? Vanwege het ontbreken van een transfermarkt kan dat enigzins compenseren
Dit is de eerste PES die ik speel sinds 2011 dus het is zeker wennen, maar tot op heden ben ik er zeker tevreden over
Anoniem: 156876
Goede spelers leven inderdaad meer op dan slechtere. Maar erg hoog zijn de bedragen niet.
Leuk concept dat MyClub, maar voor m'n gevoel mist er wel wat diepgang. Denk niet dat ik me er héél lang mee kan vermaken.
Leuk concept dat MyClub, maar voor m'n gevoel mist er wel wat diepgang. Denk niet dat ik me er héél lang mee kan vermaken.
Het aantal stadions is er inderdaad niet beter op geworden:1nsane schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Tja, ieder zijn meug, ik vind het storend
Maar het punt is, bij PES wordt het steeds erger, eerst had je nog een breed scala bekende stadions, tegenwoordig krijg je 2x San Siro (San Siro en Giuseppe Meazza), een paar zandbak stadions, het welbekende Konami stadion (Jeeeeeee) en de Allianz Arena....
Daarnaast natuurlijk de shirts en logo's wat al langer een rommeltje is.
Nog even en je speelt met je Italiaanse clubs ook met Milan Red tegen Milan Blue etc.. of FC Madrid tegen South East Madrid.
En die Adam Bhatti maar onzin verkopen op Twitter over hoe fantastisch het allemaal is en elke keer dat de volgende PES veel beter is omdat ze veel beter naar de community hebben geluisterd... Wat een onzin....

PS4 versie is echt top, online 4 potjes gespeeld en geen lag te bekennen.
Alleen is advanced shooting volgens mij kapot, enorme delay in...
Alleen is advanced shooting volgens mij kapot, enorme delay in...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gisteren toch maar gekocht voor pc. Geinstalleerd en nu even gespeeld. GEWELDIG.
Een paar potten gespeeld. Voor mij is PES terug. Al een paar geweldige situaties gehad waarvan ik blij werd.
Zo joeg ik Man City op, waardoor een verdediger de bal te ver voor zich uit speelde. We botsten waarna Ribery de bal kon pakken. Hij gaf gelijk laag voor. Joe Hart kwam uit, blokte Robben, maar hij schoot niet, maar hield zijn lichaam iets naar achteren waardoor hij de bal van zijn linkervoet kon laten glijden, als in een rondo. Bal op de paal.
Niet alles is perfect, maar het voetbal klopt.
- start je zo de game, staan staan de graphics idd op PS2 niveau. Gelijk op 1920 gezet. Dan is het prima.
- menu's zijn best traag
- al die achievements voor pes coins zijn wat overdone. Eerste bal contact *ding*, eerste schot, eerste voorzet etc. Niet voor eerste geel
Een paar potten gespeeld. Voor mij is PES terug. Al een paar geweldige situaties gehad waarvan ik blij werd.
Zo joeg ik Man City op, waardoor een verdediger de bal te ver voor zich uit speelde. We botsten waarna Ribery de bal kon pakken. Hij gaf gelijk laag voor. Joe Hart kwam uit, blokte Robben, maar hij schoot niet, maar hield zijn lichaam iets naar achteren waardoor hij de bal van zijn linkervoet kon laten glijden, als in een rondo. Bal op de paal.
Niet alles is perfect, maar het voetbal klopt.
- start je zo de game, staan staan de graphics idd op PS2 niveau. Gelijk op 1920 gezet. Dan is het prima.
- menu's zijn best traag
- al die achievements voor pes coins zijn wat overdone. Eerste bal contact *ding*, eerste schot, eerste voorzet etc. Niet voor eerste geel
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Er is een ding wat echt beter moet:de duur van de balaanname. Dat duurt vaak te lang. Ook dansen de spelers te veel.
Verder is de pc versie prima te spelen. Ik ervaar ook
geen lags. Wel zit ik te lang en te vaak te wachten voordat ik kan spelen. De ene melding na de andere.
Ben benieuwd hoe de ps4 versie speelt.
Heb weinig cheat ai nog kunnen bespeuren, dat geeft het een hele grote streep voor op pes 2013.
Ook gebeuren er weinig domme dingen. Alleen zie ik verdedigers over rolballetjes heenlopen
Zou mooi zijn als er een patch kwam die die rare onnatuurlijke bewegingen verhielp
geen lags. Wel zit ik te lang en te vaak te wachten voordat ik kan spelen. De ene melding na de andere.
Heb weinig cheat ai nog kunnen bespeuren, dat geeft het een hele grote streep voor op pes 2013.
Ook gebeuren er weinig domme dingen. Alleen zie ik verdedigers over rolballetjes heenlopen
Zou mooi zijn als er een patch kwam die die rare onnatuurlijke bewegingen verhielp
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 15-11-2014 10:28 ]
Ik ben benieuwd hoe de PS3 versie speelt. PS4 draait waarschijnlijk als een zonnetje.Harribo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:23:
Er is een ding wat echt beter moet:de duur van de balaanname. Dat duurt vaak te lang. Ook dansen de spelers te veel.
Is PC vergelijkbaar met PS3, PS4 of er tussenin?
Weet niet Framoes, ik heb helaas alleen een pc.
Online ervaar ik ook nog geen lag maar dat is in het begin altijd zo. Elk jaar. En naarmate de tijd vordert, komen er meer mensen bij en dan pas word duidelijk of de Konami servers er tegen bestand zijn. Tenminste, dat idee heb ik heb.
Online ervaar ik ook nog geen lag maar dat is in het begin altijd zo. Elk jaar. En naarmate de tijd vordert, komen er meer mensen bij en dan pas word duidelijk of de Konami servers er tegen bestand zijn. Tenminste, dat idee heb ik heb.
PS4 speelt als een zonnetje.Geen problemen met tegenstanders zoeken en geen lag. Heb ook gewoon de day 1 bonus gekregen (zit in je inbox he mensen) en daar kreeg ik Ribery
. Die speelt wel heerlijk moet ik zeggen.
Ben wel aan het vogelen hoe dat myclub nu precies werkt. Ik kan mn strategie of formatie niet aanpassen, dan zou ik een andere trainer moeten zoeken neem ik aan? heb nu 4-2-3-1 waarbij Ribery LH is, en wil m eigenlijk op de LVA positie, maar dat is dus niet mogelijk... hetzelfde geldt dat ik de AM wil doorschuiven naar SS, wederom niet mogelijk.
Ben wel aan het vogelen hoe dat myclub nu precies werkt. Ik kan mn strategie of formatie niet aanpassen, dan zou ik een andere trainer moeten zoeken neem ik aan? heb nu 4-2-3-1 waarbij Ribery LH is, en wil m eigenlijk op de LVA positie, maar dat is dus niet mogelijk... hetzelfde geldt dat ik de AM wil doorschuiven naar SS, wederom niet mogelijk.
[ Voor 47% gewijzigd door Mauz1978 op 15-11-2014 12:02 ]
Something under the bed is drooling
Beste allemaal,
Na de goede recensies en berichten op verschillende fora, wil ik waarschijnlijk toch PES 15 kopen.
Nu wil ik vooral Myclub gaan spelen.
Helaas heb ik geen pre-order geplaatst.
NU vraag ik me dus af of het nog mogelijk is ergens deze 3? items te bemachtigen. (Ik las iets over Gotze en 2 high rated players.)???
Volstaat het om de day 1 edition te kopen? (Die zouden ze gewoon nog bij MM hebben.) Of heb ik een andere code/bestelling nodig?
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. zodat ik ook vanmiddag nog aan de slag kan gaan.
Na de goede recensies en berichten op verschillende fora, wil ik waarschijnlijk toch PES 15 kopen.
NU vraag ik me dus af of het nog mogelijk is ergens deze 3? items te bemachtigen. (Ik las iets over Gotze en 2 high rated players.)???
Volstaat het om de day 1 edition te kopen? (Die zouden ze gewoon nog bij MM hebben.) Of heb ik een andere code/bestelling nodig?
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. zodat ik ook vanmiddag nog aan de slag kan gaan.
FFXIV: Brawny Brawler
Je kunt een versie kopen waarop echt staat 'speciale day 1 editie', is een grijze balk voorop het hoesje. heb wel het idee dat elke versie die in de winkel ligt, die versie is...CreativeSkills schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:07:
Beste allemaal,
[ Voor 15% gewijzigd door Mauz1978 op 15-11-2014 13:29 ]
Onderweg naar game mania nu ga de game ophalen en me FIFA en cod inruilen
Anoniem: 84457
Waar binnen masterleauge (offline) laad je je savegame?
Voor zover ik het nu zie krijg ik alleen de mogelijkheid tot een save.
PS4 overigens.
Edit:
Gevonden
Voor zover ik het nu zie krijg ik alleen de mogelijkheid tot een save.
PS4 overigens.
Edit:
Gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 15-11-2014 14:04 ]
Zo , even landskampioen geworden met de concurrent FIFA 14 :
Nu ga ik Champions League doen in PES 2015.
Nu ga ik Champions League doen in PES 2015.
Wie heb je nog meer gekregen dan? Want iedereen die ik ken lukt het nog niet om die bonus te krijgen.Mauz1978 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:56:
PS4 speelt als een zonnetje.Geen problemen met tegenstanders zoeken en geen lag. Heb ook gewoon de day 1 bonus gekregen (zit in je inbox he mensen) en daar kreeg ik Ribery. Die speelt wel heerlijk moet ik zeggen.
Neuer, Vidic en Adebayor nu
Vidic en Adebayor uit zo'n glimmend zwart balletje 
Jammer dat ik nergens tegenstanders vind
Jammer dat ik nergens tegenstanders vind
[ Voor 22% gewijzigd door Terranova op 15-11-2014 15:35 ]
De bonus is: 1 speler uit de Uefa Best players list (of zoiets), wat ingame geld (10.000) en 10 items voor stamina... en dit heb ik allemaal gisteren mogen ontvangen.Anoniem: 633738 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:35:
[...]
Wie heb je nog meer gekregen dan? Want iedereen die ik ken lukt het nog niet om die bonus te krijgen.
Hoe het zit met de digital download Gotze DLC weet ik niet. Waar ik het over heb is de day 1 hard copy editie voor PS4.
[ Voor 20% gewijzigd door Mauz1978 op 15-11-2014 16:16 ]
Ik ben hartstikke blij met PES. Maar welke debiel bij Konami heeft bedacht dat je eerst ik weet niet hoeveel meldingen weg moet klikken bij het opstarten van het spel. Voor je uberhaupt in het menu bent ben je al 5 minuten verder. Zeer ergerlijk en ik kan me niet voorstellen dat er niemand bij Konami heeft bedacht dat dit wel eens vervelend zou kunnen zijn. Denk dat ik me voortaan maar eerst de netwerkkabel uit mijn PS4 trek voor ik PES opstart.
uhm...
Oh dacht dat iedereen gotze en nog 2 spelers kreeg.Mauz1978 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:09:
[...]
De bonus is: 1 speler uit de Uefa Best players list (of zoiets), wat ingame geld (10.000) en 10 items voor stamina... en dit heb ik allemaal gisteren mogen ontvangen.
Hoe het zit met de digital download Gotze DLC weet ik niet. Waar ik het over heb is de day 1 hard copy editie voor PS4.
Maar vrienden van mij hebben ook de hard copy maar daat werkt het ook niet.
Oh dacht dat iedereen 3 spelers kreeg.Mauz1978 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:09:
[...]
De bonus is: 1 speler uit de Uefa Best players list (of zoiets), wat ingame geld (10.000) en 10 items voor stamina... en dit heb ik allemaal gisteren mogen ontvangen.
Vrienden van mij hebben ook een hard copy maar daar werkt het ook niet.