I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
FIFA en realisme? Wat heeft deze meneer gesnoven?Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:22:
[...]
Ja ja, ik weet het... iedereen heeft het recht op z'n eigen mening, maar wow....hoe kan je dit me droge ogen bewerenStond dit er echt in ?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
9/10At this point, there's only one question left to answer: is PES 2015 a better game than FIFA 15? In terms of replicating the balance of real football, the answer is an emphatic yes.
The latter's constant need for the spectacular is overpowered by a formula which rewards the subtle tweaks and tactical variation which fuels the real-life sport. PES 2015 actually benefits from arriving two months later than its adversary, which has displayed its weaknesses over extended play since release.
It's perhaps ironic that, in the year PES introduces micro-transaction monetisation, the developer has reminded everyone that football - virtual or not - is meant to honour those who conglomerate the basics into a winning formula. Whether or not the desire to farm gamers' cash stumps the series' growth remains to be seen in the long-term, but PES Productions is currently sitting on a durable and resilient blueprint of how football should be played.
FIFA and PES seem to have swapped shirts, with neither catering to the original audience they once set out to attract. Based on this year's offerings, though, it's PES that has the clearer direction of where it's headed. Perhaps most tellingly of all, PES 2015 is more satisfying in defeat than FIFA 15 is in victory.
The king eindelijk back.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Matige en korte review waarin onwaarheden over zowel PES (negatief) als FIFA (positief) worden verkondigd.
Het is gewoon duidelijk dat deze reviewer een FIFA-adept is en daarom PES sowieso al minpunten geeft.
Viel me ook al op, een 9/10. De reviews zullen sterk uiteen lopen denk ik, je moet er maar van houden.On_E schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:07:
http://www.eurogamer.net/...lution-soccer-2015-review
[...]
9/10
The king eindelijk back.
Het cijfer zegt niet veel aangezien EG de vorige twee delen ook een 9/10 gaf, maar de commentaren in de review zijn wel 'spot on' op basis van de demo iig dus ik heb er dit keer echt vertrouwen in.iPodKiller schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:14:
[...]
Viel me ook al op, een 9/10. De reviews zullen sterk uiteen lopen denk ik, je moet er maar van houden.
PSN: Sluuz
[ Voor 26% gewijzigd door Kw4kje op 10-11-2014 16:14 ]
Verwijderd
Die kan ik even niet volgen. Wat heeft Eurogamer met PU te maken ?Sluuz schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:28:
Pff, als je de PU niet serieus neemt, moet je Eurogamer ook met een korreltje zout nemen. Anders ben je gewoon je eigen mening selectief aan het onderbouwen.
Bij de xboxlaunch in nederland was PU er ook bij en speelde ze tegen willekeurige mensen FIFA15 . Toen brandde ze het spel al volledig af en dit is 3 maanden geleden. Hij zei letterlijk pes kan nooit aan fifa tippen. Niemand speelt die game meer het tijdperk is voorbij. Ik denk dat ze wel extreem vooringenomen zijn. Was ook geen discussie mee te voeren werkelijk.epamel schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:47:
Haa, ja ik las ook net de PU review van PES 2015. PU neem ik voor deze review niet echt serieus.
Ze branden het spel helemaal af, terwijl mijn mening is dat het veel lekkerder speelt dan Fifa 15.
Na de demo gespeeld te hebben ben ik enthousiast. Want ten opzichte van Fifa 15 waar je vanaf de middellijn kunt scoren en om de zoveelste minuut een penalty tegen krijgt als je hem aantikt vind ik behoorlijk nep.
Normaal ben ik een echte Fifa speler vanaf deeltje '98 speel ik het. Maar dit jaar geef ik PES 2015 ook een kans. Ik ben benieuwd naar de reviews vanmiddag. Volgens mij loopt het embargo om 15:00 uur af.
Wat vinden jullie?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Verwijderd

Als de review van de PU mensen niet aanstaat wordt het afgedaan als "onzin". Als dan Eurogamer in haar review de game ophemelt, is dat de "waarheid".Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:14:
[...]
Die kan ik even niet volgen. Wat heeft Eurogamer met PU te maken ?
Terwijl zowel PU als Eurogamer nogal een bedenkelijke reputatie hebben qua reviews.
Daarbij, zoals ook hierboven wordt vermeld, zeggen reviews niks. Konami heeft al meerdere jaren laten zien dat ze geen volwaardige online experience kunnen bieden, langzaam zijn met roster updates en regelmatig met hun patches de edit community dwarszitten.
In elke review staat trouwens ook dat ze myClub niet hebben kunnen testen. Laat dat nou net de mode zijn waar Konami al z'n geld op heeft ingezet en welke zich online afspeelt...
Ik wacht dus nog wel even af en volg dit topic aandachtig
Verwijderd
Dat review-probleem zien we ook bijna jaarlijks terug op Tweakers.Framoes schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:10:
[...]
Matige en korte review waarin onwaarheden over zowel PES (negatief) als FIFA (positief) worden verkondigd.
Het is gewoon duidelijk dat deze reviewer een FIFA-adept is en daarom PES sowieso al minpunten geeft.
Wanneer men zo anti PES is, ga dan alleen Fifa reviewen.
Verwijderd
Het gaat mij er om dat PU zegt dat je voor een realistische pot voetbal bij Fifa moet zijn. Sorry hoor maar dat is gewoon onzin. Ik snap gewoon niet hoe je tot die conclusie kan komen. Het enige wat realistischer aan FIFA is, dat is de presentatie en zaken als licenties e.d. Maar wat er verder op het veld gebeurd is verre van realistisch. Als ik dat in een review lees dan hecht ik verder 0,0 waarde aan die review.Sluuz schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:13:
[...]
Als de review van de PU mensen niet aanstaat wordt het afgedaan als "onzin". Als dan Eurogamer in haar review de game ophemelt, is dat de "waarheid".
Terwijl zowel PU als Eurogamer nogal een bedenkelijke reputatie hebben qua reviews.
Daarbij, zoals ook hierboven wordt vermeld, zeggen reviews niks. Konami heeft al meerdere jaren laten zien dat ze geen volwaardige online experience kunnen bieden, langzaam zijn met roster updates en regelmatig met hun patches de edit community dwarszitten.
In elke review staat trouwens ook dat ze myClub niet hebben kunnen testen. Laat dat nou net de mode zijn waar Konami al z'n geld op heeft ingezet en welke zich online afspeelt...
Ik wacht dus nog wel even af en volg dit topic aandachtig
En dat reviews helemaal niets zeggen is ook niet waar. Ja ze geven uiteraard geen absolute waarheid over een game, het is de mening van 1 persoon. Maar ik zie voor mij zelf iig snel genoeg of ik wat aan een bepaalde review heb of niet. Het is gewoon een extra hulpmiddel om je keuze te maken. Als een reviewer moeilijk doet om zaken die mij totaal niet boeien, of onzin loopt te verkondigen (zoals PU met PES) zal die review dus voor mij minder zwaar wegen. Als ik weet dat een bepaalde reviewer/site vaak dezelfde mening heeft over games als ik dan wegen die reviews zwaarder.
Hoe het online gaat uitpakken zal komende periode blijken. Als ik deze twitch stream bekijk ziet het er iig prima uit. www.twitch.tv/jjokbarishine Geen slowdown. We zullen zien...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 09:32 ]
Precies dat dus, er staat gewoon pure onzin in die review, natuurlijk neem ik die dan niet meer serieus.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:23:
[...]
Het gaat mij er om dat PU zegt dat je voor een realistische pot voetbal bij Fifa moet zijn. Sorry hoor maar dat is gewoon onzin. Ik snap gewoon niet hoe je tot die conclusie kan komen. Het enige wat realistischer aan FIFA is, dat is de presentatie en zaken als licenties e.d. Maar wat er verder op het veld gebeurd is verre van realistisch. Als ik dat in een review lees dan hecht ik verder 0,0 waarde aan die review.
Zodra ik PES een tijdje gespeeld hebt en het bevalt gaat bij mij Fifa de deur uit, daar ben ik dan echt klaar mee.
Online ziet het er ook goed uit, maar bij die twitch stream van hierboven zie ik constant een verbinding (logo) in het scherm staan zou dit in beeld blijven?
Verder voor de mensen die PES gaan halen, op welk platform gaan jullie hem kopen?
Thnx!
http://www.gamepro.de/pla...5/videos/50472,78781.html
Hier een PS4 - PC vergelijking video.
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 11-11-2014 10:52 ]
Verwijderd
Dit jaar wordt alles anders. PES speelt heerlijk! Heb de demo al helemaal grijs gespeeld. Probeer met elk team van elk ander team te winnen op moeilijkste niveau. Nu met Bilbao tegen Real. Kan het ze elke keer wel een beetje moeilijk maken, maar uiteindelijk nog niet eens een gelijkspel er uit kunnen halen... Ga het dus niet redden voor de release.
[ Voor 14% gewijzigd door ratsja op 11-11-2014 11:37 ]
uhm...
Heb de PS4 Day One edition bij zavvi besteld voor €38,60
(met de WELKOM 10% kortingscode voor nieuwe accounts)
[ Voor 8% gewijzigd door Necros op 11-11-2014 12:17 ]
Zolang de gameplay maar goed is, maar toch wel beetje jammer van konami om de pc mindere graphics te mee geven.On_E schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
Ik haal m op de PS4, schijnt ook de beste versie te zijn. (ja, ook de PC versie is minder.)
Ben benieuwd of je er een te pakken krijgt..
hou ons op de hoogte
Er schijnt dus inputlag in de PC versie te zitten.Kw4kje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:29:
[...]
Zolang de gameplay maar goed is, maar toch wel beetje jammer van konami om de pc mindere graphics te mee geven.
Verwijderd
Mooie site, PesMaster.com.

http://www.pesmaster.com/eredivisie/pes-2015/league/13/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 14:15 ]
Is al geupdate in de game.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:35:
Wat ik gehoord heb van Asim van WENB is dat de PS4-versie de beste versie is, daarna uiteraard de XB1. Dan heb je de oude generatie consoles, deze zijn in principe hetzelfde, maar dan grafisch minder en minder responsive. De PC versie noemde ze een "hybrid", zit dus ergens er tussenin.
Mooie site, PesMaster.com.Maar PES mag nog wel even naar Eredivisie kijken zo te zien... Al weet je niet wat er in day-one patch gefixt wordt.
http://www.pesmaster.com/eredivisie/pes-2015/league/13/
NEt uit US store gehaald (xbox one)
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Was het niet zo dat de PC versie en de next gen hetzelfde waren en de pc versOn_E schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
Ik haal m op de PS4, schijnt ook de beste versie te zijn. (ja, ook de PC versie is minder.)
.okaydanny schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:06:
[...]
De punten die daar worden aangegeven ontbreken juist aan de PC versie. PC gamers krijgen een soort last gen hybrid. Ik vind het belachelijk dat konami in deze tijd PC gamers zo te kort schiet. Ik stream tegenwoordig alles naar mijn zelf gebouwde steambox. Zo speel ik dezelfde games als op de xbone/ps4 maar dan @60fps met betere kleuren icm SweetFX. Maar helaas, geen pes voor mij dit jaar, ik ga geen geld uitgeven aan een simpele poort.
http://winningelevenblog....npc-differences-revealed/
Inderdaad, las iets te snel. Voor mij ook geen PES2015, we zien volgend jaar wel wat PES2016 gaat brengen.
[ Voor 38% gewijzigd door polli_ op 11-11-2014 15:07 ]
De punten die daar worden aangegeven ontbreken juist aan de PC versie. PC gamers krijgen een soort last gen hybrid. Ik vind het belachelijk dat konami in deze tijd PC gamers zo te kort schiet. Ik stream tegenwoordig alles naar mijn zelf gebouwde steambox. Zo speel ik dezelfde games als op de xbone/ps4 maar dan @60fps met betere kleuren icm SweetFX. Maar helaas voor Konami ga ik geen geld uitgeven aan een simpele poort.polli_ schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:01:
[...]
Was het niet zo dat de PC versie en de next gen hetzelfde waren en de pc versie juist betere graphics had.
http://winningelevenblog....npc-differences-revealed/
Wie weet met LODmixer + ENBseries kan het er nog beter uitzien dan de nextgen versie.
[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 11-11-2014 15:10 ]
Dit staat er boven de review;Kw4kje schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:12:
Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, maar die review van PU is wel tergend slecht geschreven zeg. Duidelijk iemand met een FIFA bril op. Reviews waar in bijna elke zin ook het woordje FIFA in staat moet je al helemaal niet serieus nemen.
N.B. In de komende Power Unlimited lees je een compleet andere review van PES 2015!
Weet iemand waarom?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Dus twee redacteurs en twee reviews.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verbaasd me niks, was vorig jaar ook het geval met PES 2014. Inferieure troep wat dus nog niet gefixt is. Dat wordt dus een instant download voor de meeste...On_E schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:00:
[...]
Er schijnt dus inputlag in de PC versie te zitten.
Ik wacht hem eerst even af, voordat ik tot de aankoop over ga !
Nice! Voor ps4? Hoe duur is ie daar?yassiro schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:22:
Ik heb hem net gekocht bij de Mediamarkt in Beurs Rotterdam. Was eerst bij Beijerlandselaan geweest, maar die hadden hem nog niet. Nu snel naar huis rijden.
PSN: Mondaatje
Verwijderd
Thnx!RobvG schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:47:
Ik heb hem vanavond rond 19u voor 47 euro gehaald bij MM Utrecht (PS4)
Stond op het punt em online te bestellen maar dat prijsverschil is verwaarloosbaar.
Verwijderd
Hoe bevalt je het spel, speelt het nog anders dan de demo?RobvG schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:37:
De online functies zijn alleen nog niet beschikbaar. Ervaren meer mensen dit?
Ik kon hem vandaag helaas nog niet vinden in de schappen. (omgeving Middelburg).
Morgen even opnieuw langsrijden..
Master League lijkt verder erg op de voorgaande versies, kan weinig vernieuwends ontdekken. We gaan het maar eens een tijdje spelen.
Ik merk persoonlijk wel dat de look van de menu's wel verandert. Het doet minder kaal en retro aan.
Maar tegenwoordig is er eigenlijk geen excuus om nog met dergelijke vormgeving aan te komen. Het zou PES, ondanks het gemis aan licenties, een product maken dat iig kwa uitstraling een concurrent van Fifa is. En aangezien je toch wel aanzienlijk wat tijd in de menu's besteed mag Konami hier wat mij betreft wel wat meer aandacht aan besteden. Het lijkt er nu een beetje op dat ze accepteren dat ze het toch niet winnen van Fifa en de strijd daarom maar helemaal niet aan gaan.
uhm...
Maargoed, eigenlijk moet ik niet zeuren. Het is juist positief dat mensen vallen over de look en feel van het menu, betekend dat Konami qua gameplay alles iig weer redelijk op orde heeft. Kan niet wachten om vanavond de eerste paar potjes in de master league te spelen!
PSN | Antiekepoepdoos
[ Voor 11% gewijzigd door Falastine op 12-11-2014 10:23 ]
Pimp My PES6 V2 Het leuke was dat doordat mijn filmpje zovaak bekeken werd dat bepaalde patchmakers hun patch zo gingen noemen. Dus dan kreeg je de Pimp My PES6 Patch die dan werd uitgebracht.
Weet lieve kinders ooit was ik een grootheid in de pes6 editing scene en nu onder jullie
Juce ja inderdaad haha als ik me spel voor de pc had was het wachten tot juce zijn lodmixer af had en daarna begon ik pas met spelen. Echt gouden tijden.Dracul schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:03:
Je bedoelt toch niet Juce? Die gast is een God voor PES. 2K Sports en EA Sports nemen nog wel eens mensen uit de community in dienst. Als Konami dat ook zou doen was hij degene die ze in dienst moeten nemen
Dat is niet helemaal hetzelfde he. Want je start die muziek gewoon voor tijdens het spelen, maar die houdt geen rekening met de game die je speelt. De muziek speelt gewoon door, dus ook tijdens wedstrijden. Ik vraag me af of games toegang hebben tot de mp3's op je stick. En aangezien deze feature pas is uitgerold, vraag ik me af of het in PES2015 geïmplementeerd zit.Falastine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:01:
De PS4 ondersteunt wel eigen mp3 tegenwoordig met de nieuwe update gewoon een stickie erin met je eigen muziek en gaan.
Mensen uiten vaker hun frustratie juist op fora als ze tevreden zijn dan spelen ze het spel en vergeten ze alles om zich heen. Wel lekker als het werkt dat je op de PS4 nu ook gewoon de optionfile kan toepassen.
Verwijderd
Standaard het eerste wat ik in PES doe is de training uitspelen. Wat ik er van gezien heb is dat weer wat mooier dan afgelopen jaar.

YouTube: PES 2015 Preview Code: Skills-Training Walkthrough / Trainings-Challenge [PC]
Verwijderd
Ik wil 'horen' dat ze compleet gek worden van enthousiasme!Falastine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:21:
Zolang je geen ervaringen ziet is het goed!
Mensen uiten vaker hun frustratie juist op fora als ze tevreden zijn dan spelen ze het spel en vergeten ze alles om zich heen. Wel lekker als het werkt dat je op de PS4 nu ook gewoon de optionfile kan toepassen.
Die negatieve punten komen sowieso wel...
Ik heb geen moeite met kritiek, alleen slaan sommige daar een beetje in door.
Mijn negatieve punt is:
We hebben te lang moeten wachten, het voetbal is nu al enige tijd aan de gang, alleen daar al om, moet het eens echt 'af' zijn en ter compensatie daarvan mocht de prijs wel lager zijn..
Maar goed, ik laat me verassen, ik ga em straks voor de PS4 ophalen.
Wil ik hem installeren, moet dat via Steam. Geen probleem dacht ik, dus de code ingevoerd.
Vervolgens krijg ik de melding "spel kan niet geïnstalleerd worden!". Aangezien ik niet bekend ben met Steam (speel alleen PES en de vorige versies hadden geen Steam nodig) ben ik gaan rondzoeken op internet, want "wat doe ik fout?" dacht ik.
Wat denk je: PES2015 is nog niet eens beschikbaar op Steam! Ook niet om alvast te downloaden! Zit ik hier met een DVD die me aanstaart, maar kan ik het gewoon nog niet spelen omdat Konami pas vannacht de download vrijgeeft...

Verwijderd
Dat is echt zuur!HwKok schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:47:
Zojuist PES2015 voor PC binnen gekregen.
Wil ik hem installeren, moet dat via Steam. Geen probleem dacht ik, dus de code ingevoerd.
Vervolgens krijg ik de melding "spel kan niet geïnstalleerd worden!". Aangezien ik niet bekend ben met Steam (speel alleen PES en de vorige versies hadden geen Steam nodig) ben ik gaan rondzoeken op internet, want "wat doe ik fout?" dacht ik.
Wat denk je: PES2015 is nog niet eens beschikbaar op Steam! Ook niet om alvast te downloaden! Zit ik hier met een DVD die me aanstaart, maar kan ik het gewoon nog niet spelen omdat Konami pas vannacht de download vrijgeeft...![]()
-------------
Mooie post over PES 2015 op het evo-web forum:
'By far the best PES I've ever played, for more reasons than I have time to list. Finally they have managed to successfully merge the great technical reproductions they failed to achieve in the past.
Truly brilliant'
Verwijderd
Zuur, maar had niet anders verwacht als je hem via Steam wilt spelen...HwKok schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:47:
Zojuist PES2015 voor PC binnen gekregen.
Wat denk je: PES2015 is nog niet eens beschikbaar op Steam! Ook niet om alvast te downloaden! Zit ik hier met een DVD die me aanstaart, maar kan ik het gewoon nog niet spelen omdat Konami pas vannacht de download vrijgeeft...![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 12-11-2014 14:29 ]
Weet iemand uit ervaring hoe lang zavvi er in de praktijk over doet nadat het bij hun verzonden is?
Ik denk dat je hem wel voor de januari patch hebt zavvi kennendeNecros schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:34:
Kreeg vanochtend de melding dat zavvi.nl mijn PS4 versie heeft verzonden. Kan niet wachten![]()
Weet iemand uit ervaring hoe lang zavvi er in de praktijk over doet nadat het bij hun verzonden is?
Verwijderd

Dit soort option files kan wel. De option files met correcte Premier League kits en logo's en extra competities is helaas (nog) niet mogelijk op PS4. Erg jammer, maar dan moet ik de Engelse competitie maar mijden in mijn Master League.Falastine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:28:
Ik weet niet hoe het kan maar hier staat de 1e optionfile voor de PS4
http://ultrasoccerblog.co.uk/
Ik heb trouwens zojuist mijn exemplaar van GameDumper uit de brievenbus gevist!
[ Voor 8% gewijzigd door Smoonshine op 12-11-2014 14:40 ]
uhm...
Volgens mij kunnen logo's en tenue's wel degelijk worden aangepast en gedeeld via option files. Het enige wat niet mogelijk is, is het gebruiken van afbeeldingen(jpg,png etc). Om die reden zulle alle logo's en tenue's zo goed mogelijk moeten worden nagemaakt met de ingame editor. Dat it ontzettend lastig werk, maar wel degelijk mogelijk. Al zal je daarmee uiteraard nooit perfecte tenue's en logo's krijgen.Smoonshine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:40:
[...]
Dit soort option files kan wel. De option files met correcte Premier League kits en logo's en extra competities is helaas (nog) niet mogelijk op PS4. Erg jammer, maar dan moet ik de Engelse competitie maar mijden in mijn Master League.
Ik heb trouwens zojuist mijn exemplaar van GameDumper uit de brievenbus gevist!
Verwijderd
Dan alsnog straks maar naar Utrecht.
Hij lag gelukkig al in de schappen, zo goed als wel geinstalleerd en geupdatet.
Zijn de online servers nog niet actief, pas om 00:00 uur vannacht volgens mij.
Mensen nog meer de melding dat de service dus nog niet beschikbaar is..?
Verder speelt het wel goed enkel nog even wennen, ik merk alleen niet heel veel verschil met de demo.
[ Voor 25% gewijzigd door Monda op 12-11-2014 18:39 ]
Verwijderd
Waar heb je em vandaan?epamel schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:29:
Ik heb hem vanmiddag bij de MM opgehaald voor de PS4 voor 47 euro.
Hij lag gelukkig al in de schappen, zo goed als wel geinstalleerd en geupdatet.
Zijn de online servers nog niet actief, pas om 00:00 uur vannacht volgens mij.
Mensen nog meer de melding dat de service dus nog niet beschikbaar is..?
Verder speelt het wel goed enkel nog even wennen, ik merk alleen niet heel veel verschil met de demo.
Day one versie :Monda schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:37:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de day one versie en normale? Heb m vandaag besteld bij Onemorelevel.nl...
1 Speler van het UEFA Team of the Year, 10 herstel items en 10.000 game points voor de MYCLUB gamemode.
Oké thnx! Hoop dat ik die versie krijg dan...Kw4kje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:06:
[...]
Day one versie :
1 Speler van het UEFA Team of the Year, 10 herstel items en 10.000 game points voor de MYCLUB gamemode.
[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 12-11-2014 19:36 ]
Something under the bed is drooling
Wij ronden zojuist onze dag af en na een check blijkt dat wij voor uw bestelling nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen. Door de ontzettende drukte van de drie grote releases van vandaag kan het zijn dat deze bevestiging ons simpelweg niet bereikt heeft en uw bestelling onderweg is. Het kan helaas ook betekenen dat het ons niet gelukt is uw bestelling vandaag te verzenden.
Helaas kunnen wij op dit moment niets bevestigen maar vonden wel dat wij u deze informatie verschuldigd waren. Wij kunnen u verzekeren dat wij hier boven op zitten en wij u morgen ochtend direct zullen voorzien van meer informatie wanneer het distributiecentrum weer geopend is.
Wij hopen u zo snel mogelijk meer duidelijkheid te kunnen geven.
Vriendelijke groet,
One More Level
😠😠😠😠
Bij mij doet ie 't nog niet..
edit: failed to contact key server... zucht,
Slapen.
[ Voor 39% gewijzigd door Kw4kje op 13-11-2014 01:51 ]
Hij werkt eindelijk!
Nog even gauw een wedstrijd opgestart voor de eerste paar minuten, maar niet lang gespeeld. Wel viel me op dat de graphics niet echt je-van-het zijn. Een achteruitgang ten opzichte van PES2014 had ik het idee.
Misschien komt er nog een patch, want ondanks dat ik op 1920x1080 high speel, lijkt het 1280x720 low

Damnit, hier baal ik dus wel van. PC versie komt vandaag binnen maar ik zit dus niet echt op een Steam versie te wachten ivm modding, wat ongeveer de enige reden is dat ik voor de PC versie gekozen heb.Kw4kje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:29:
Had ook al zoiets meegekregen over steam dit jaar, wel vreemd dat het nergens wordt aangegeven in de webshops. Opzich niet erg, alleen hoop ik wel dat het goed werkt met mods als Pesedit ivm automatisch updates van steam.
Ik hoop maar dat er alleen maar Steam versies bestaan waardoor de modders zich daar aan moeten aanpassen.
Ik vind het er verrassend scherp uitzien eigenlijk (PS4). Zeker van de closeups en de stadion overviews ben ik best wel onder de indruk. Het komt op mij in ieder geval mooier over dan concurrent Fifa. Helemaal kwa gezichten en de uitdrukking daarop.HwKok schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:43:
Vanmorgen binnengehaald en snel even opgestart.
Hij werkt eindelijk!
Nog even gauw een wedstrijd opgestart voor de eerste paar minuten, maar niet lang gespeeld. Wel viel me op dat de graphics niet echt je-van-het zijn. Een achteruitgang ten opzichte van PES2014 had ik het idee.
Misschien komt er nog een patch, want ondanks dat ik op 1920x1080 high speel, lijkt het 1280x720 low
Kwa gameplay heb ik nog een hoop te leren kwa domineren. Op normalee moeilijkheidsgraad win ik wel, maar weet ik toch niet veel kansen te creëren. En kwa balbezit blijft het vaak steken op 40% voor mij en 60% voor de tegenstander. Wel valt op hoe lekker vloeiend het allemaal speelt.Vooral de 1 op 1 situaties tussen aanvaller en verdediger vind ik echt genieten.
En ik moet nog even terugkomen op mijn woorden van gisteren wat betreft de menu's. De menu's van PES 2015 zijn een flinke vooruitgang ten opzichte van 2014. Er zitten nog steeds wel vage dingen in (muiscursor bij het opstellingen scherm?), maar al met al een flinke vooruitgang.
Ben gang dat dit spel me weer de nodige vrije uurtjes gaat kosten
uhm...
Op de PS4 ziet het er inderdaad prima uit, maar ik heb het over de PC-versie.Smoonshine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:57:
[...]
Ik vind het er verrassend scherp uitzien eigenlijk (PS4). Zeker van de closeups en de stadion overviews ben ik best wel onder de indruk. Het komt op mij in ieder geval mooier over dan concurrent Fifa. Helemaal kwa gezichten en de uitdrukking daarop.
Het lijkt erop of ze alles dit jaar op de PS4 hebben gegooid.
Edit: ik heb nu een potje helemaal gespeeld en ik moet een beetje terugkomen op wat ik eerder stuurde. Grafisch is het nog steeds niet heel goed, maar het valt mee. Tijdens het spelen merk je er niet superveel van. Want wat een heerlijke pot was dat eerste potje, Ajax-Feyenoord. Mooie duels, goede reddingen, schoten van afstand die een keeper gewoon klemvast pakt (normaal was het altijd in de voeten van de inlopende spits) en nog wel meer mooie momenten.
Wat leuke details:
Ik speelde in de regen en in het publiek zaten er heel veel met een poncho aan
Tijdens een duel op het middenveld gaf ik Lexie Immers een rotschop en je hoorde hem lekker schreeuwen, heerlijk haha!
[ Voor 39% gewijzigd door HwKok op 13-11-2014 09:49 ]
En wat zijn die herhalingen weer mooi, elke detail klopt gewoon, keepers die geschrokken kijken naar de bal die via een verdediger het doel in rolt, een verdediger die baalt van zichzelf. Die herhalingen geven zoveel voldoening, elke doelpunt is gewoon compleet anders.
Kan niet wachten om vnaaf weer wat heerlijke potjes te knallen!
PSN | Antiekepoepdoos
[ Voor 5% gewijzigd door dannbla op 13-11-2014 10:32 ]
Tot nu toe nog geen lag gehad op de PS4.
Ik speelde net met Ajax tegen Man City dat was beetje oneerlijk qua teams (tenminste dat dacht ik).
Hij zoekt gewoon op eigen niveau en nu ben ik een beginner en had ook makkelijk kunnen winnen.
Uiteindelijk had ik met 2-1 verloren maar het voelt zoveel beter als je scoort dan wanneer je scoort bij Fifa 15.
Nu moet je echt de ruimtes vinden en gewoon heel veel passen je kan gewoon niet meer met een Ronaldo (bijv.) het hele veld aflopen.
Tot nu toe ben ik erg onder de indruk, kijken hoelang ik het leuk blijf vinden.
Qua gameplay verkies ik tot nu toe PES boven Fifa.
Tegenstanders zijn ook snel gevonden online, had gedacht ondanks het aantal spelers online dat het erg lang zou duren maar dat valt mee. De gameplay zelf is online wel iets langzamer dus daar moet ik nog wat aan wennen.
Mocht iemand een potje willen doen voeg me maar toe:
eli__NL op PSN
Klinkt als een verademing vergeleken met FIFA 15 online. Ik hoop dat de PC community een beetje actief is..epamel schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:53:
Nu de servers het doen heb ik een aantal potjes achter de rug.
Tot nu toe nog geen lag gehad op de PS4.
Ik speelde net met Ajax tegen Man City dat was beetje oneerlijk qua teams (tenminste dat dacht ik).
Hij zoekt gewoon op eigen niveau en nu ben ik een beginner en had ook makkelijk kunnen winnen.
Uiteindelijk had ik met 2-1 verloren maar het voelt zoveel beter als je scoort dan wanneer je scoort bij Fifa 15.
Nu moet je echt de ruimtes vinden en gewoon heel veel passen je kan gewoon niet meer met een Ronaldo (bijv.) het hele veld aflopen.
Tot nu toe ben ik erg onder de indruk, kijken hoelang ik het leuk blijf vinden.
Qua gameplay verkies ik tot nu toe PES boven Fifa.
Tegenstanders zijn ook snel gevonden online, had gedacht ondanks het aantal spelers online dat het erg lang zou duren maar dat valt mee. De gameplay zelf is online wel iets langzamer dus daar moet ik nog wat aan wennen.
Mocht iemand een potje willen doen voeg me maar toe:
eli__NL op PSN
Verwijderd
Schijnt wat mis mee te gaan, krijg download error (PS4). Hopelijk wordt dit later vandaag opgelost. En hopelijk wordt het gewoon toegevoegd aan m'n huidige MyTeam.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:31:
Iemand de pre order bonus al gekregen?