Harribo schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Nee dat zijn we zeker niet want nu zaten we afgelopen jaar opgescheept met 2 trage voetbalspellen.
Risico nemen om een goed spel uit te brengen durven beiden niet meer dus gaan ze elkaar kopieren.
Erg jammer.
ps. lijkt wel Idols, allemaal 13 in een dozijn nummers, stel je voor dat je wat uitbrengt wat misschien niet gaat verkopen, risico risico
Tja, dan sta jij weer vooraan in de rij om gehakt er van te maken haha.
Maar even daar van afgezien, wat zie jij als een risicovolle toevoeging aan het spel waarvan jij denkt dat het risico er is dat het niet verkoop of juist als een trein? Wil je de spelers misschien in roze tutu's laten rondrennen?
Te veel risico nemen kan in deze tijd de kop van een studio kosten.. Jij hebt makkelijk praten want jij gaat niet over de portemonnee.
Dat traag valt trouwens wel mee bij PES, voor jouw informatie, je kan dat instellen.
PES is wat minder arcade achtig geworden als dat het vroeger was maar er komt ook meer kijken bij de besturing en tegenwoordig heeft het ook echt zin om knoppen combi's te maken om je tegenstander te kijk te zetten. Als je dat eenmaal onder de knie hebt is het echt een toegevoegde waarde.
Kijk, in essentie gaat het om het voetbal en er zijn simpelweg weinig "risico's" die je kan nemen die daadwerkelijk wat toe zouden kunnen voegen.
Overigens hoop ik wel dat ze bij Konami beter op exploits gaan letten. Bij 2014 bijvoorbeeld ,als je eenmaal door hebt hoe je vrije trappen op de goal tussen de 20 en 30 meter moet nemen (ik ga niet vertellen hoe, moet wel leuk blijven) dan schiet je er echt 9 van de 10 in. Eigenlijk zijn vrije trappen van die afstand dan net zo effectief zo niet effectiever dan penalty's.
Gisteren nog bijvoorbeeld ging ik online spelen met Galatasaray tegen iemand die met Real speelde. ik won met 7-0 mede doordat Wesley Sneijder (die zelfs pijltje paars naar beneden was) er 3 vrije trappen weergaloos en onhoudbaar in schoot. Wel lekker voor m'n punten natuurlijk

maar eigenlijk een klein beetje oneerlijk.
[
Voor 58% gewijzigd door
1nsane op 18-10-2014 13:46
]
Adjust non olet, plerumque...