Waar kan je de goedkoopste key kopen. CD kan mij niets schelen.
Google lekker zelf even..FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
Kijk even op V & A hier op tweakers staan er genoeg voor een aardig prijsje?FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
Iphone 5 -- eerste Iphone
ik ben nu al 1.5 proberen de code werkend te krijgen. Via GOG geredeemd, vervolgens in de code mail de melding ''you already own this game''. Niet in de library nergens. Nu heeft nvidia mijn code gereset weer zonder resultaat. Op de laatste pagina kom ik dan de melding tegen dat ik al gebruik heb gemaakt van deze actie. Nu weer wachten op een mail terug.. Tragisch,..
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat denk je voor realistisch resultaten "cheapest witcher 3 key" gaat opleveren?
Kijk eens aan: http://www.allkeyshop.comFitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
Let wel even op region/VPN ect.
Verwijderd
https://gocdkeys.com/ werkt voor mij altijd wel.FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:47:
[...]
Wat denk je voor realistisch resultaten "cheapest witcher 3 key" gaat opleveren?
Meer ontopic: Nog weinig gezien van het spel eigenlijk, wel een beetje expres. Ik ga het gewoon spelen en ik laat het allemaal op me af komen, toch altijd wat leuker dan alles al weten voor je gaat spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 16:51 ]
Waar kan ik de pre-purchase GOG voucher key invoeren?
Die kun je hier redeemen (invoeren)FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:04:
Waar kan ik de pre-purchase GOG voucher key invoeren?
http://www.gog.com/redeem
Met "witcher 3 key" was je een eind gekomenFitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:47:
[...]
Misschien niet al te belangrijk maar ik heb mijn antwoord trouwens gevonden via dit:
http://forums.cdprojektre...unt-Retail-PC-Version-FAQ
Je krijgt dus gewoon een product code bij je game die je kan activeren bij GOG.
Ik had ff een ticket aangemaakt maar blijkt dat je deze via redeem.geforce.com activeert.Oniryo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:30:
Misschien niet al te belangrijk maar ik heb mijn antwoord trouwens gevonden via dit:
Ik mag pas over 4 dagen downloaden of mis ik iets?Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:38:
Download via GOG ging rap, kan niet wachten!
Verwijderd
Je kunt 'm preloaden.FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:39:
[...]
Ik mag pas over 4 dagen downloaden of mis ik iets?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 17:44 ]
Patch voor PS4 is uit groot ongeveer 500MB
(deze patch kan je nu ook binnen al binnenhalen als je game nu in preload staat)
Version 1.01
Following features are added:
Major changes:
- Support for DLCs
- Multiple stability issues fixed
- Overall performance improvements
Quests and game:
- Variety of cosmetic quest improvements
- Journal objective fixes
- Quest mapping fixes
- Dialogue flag fixes
- Quest balancing issues
- Scene triggering improvements
Gameplay systems:
- Boat behavior
- AI improvements
- NPC spawn strategy improvements
- Combat balancing
- UI optimizations
(deze patch kan je nu ook binnen al binnenhalen als je game nu in preload staat)
Version 1.01
Major changes:
- Support for DLCs
Quests and game:
- Quest mapping fixes
- Dialogue flag fixes
- Quest balancing issues
Gameplay systems:
- Boat behavior
- AI improvements
- Combat balancing
- UI optimizations
[ Voor 92% gewijzigd door Mouse_NL op 14-05-2015 18:14 ]
Ik weet niet of dit eerder gepost is: Voor mensen die Witcher 3 op GOG halen, als je Witcher 1 & 2 niet hebt plak die ook bij je bestelling op GOG.com je betaald dan een euro minder en je hebt de vorige delen erbij(rare marketing, maar ja
)
[ Voor 23% gewijzigd door MrFax op 14-05-2015 19:04 ]
That's it, I'm done.
Ik heb hem wel in de preorder staan, maar preloaden wil niet op PS4?Mouse_NL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:12:
Patch voor PS4 is uit groot ongeveer 500MB
Version 1.01
Major changes:
- Support for DLCs
Quests and game:
- Quest mapping fixes
- Dialogue flag fixes
- Quest balancing issues
Gameplay systems:
- Boat behavior
- AI improvements
- Combat balancing
- UI optimizations
Volgens mij is het pre-loaden op de PS 4 gestart vandaag.WishmasterNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:39:
[...]
Ik heb hem wel in de preorder staan, maar preloaden wil niet op PS4?
Go to your game Library on your PS4.
Select The Witcher 3: Wild Hunt.
Click on the download button.
Wat een gaaf filmpje zeg! Als leek in de Witcher-series, wat heb ik net bekeken? Of is dat voor iedereen onbekend?
|- Rotterdam -|
YouTube: WITCHER 3 WILD HUNT Gameplay & Combat on PC with Ultra Settings | Docm77
PC footage op ultra.
PC footage op ultra.
Na diverse beelden gezien te hebben valt 1 ding me op, waait het nu gewoon altijd zo hard of is het puur toeval dat die bomen continu tegen de 110 aan het wapperen zijn?
Dat viel mij ook op, het is altijd tornado seizoen zo te zien.
De vetste trailer van het afgelopen decennium zou ik zeggen. OMG! Was het maar volgende week alvastpolm85 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:06:
wat heb ik net bekeken?
Huh waar dan haha, want gister was de teaser
Oh my bad, ik zag de titel en het beeld van die video en was iets te snel. 
Ziet er inderdaad wel vet uit.
Ziet er inderdaad wel vet uit.
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 14-05-2015 19:29 ]
Had dat niet met regio's te maken ?SparksNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:11:
Na diverse beelden gezien te hebben valt 1 ding me op, waait het nu gewoon altijd zo hard of is het puur toeval dat die bomen continu tegen de 110 aan het wapperen zijn?
Had zoiets gelezen dacht ik.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wordt dit een missie ? Scary as F@ck !
Ik zie al dat ik heel veel tijd kwijt ga zijn aan potion, lotions en olies.
UPDATE: de beelden van het spel op ultra settings, PC zijn niet zo verschillend als ik had verwacht. Ik dacht dat ze de PS4 zouden wegblazen. Maar het valt reuze mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Mouse_NL op 14-05-2015 20:28 ]
Hij staat nu helemaal klaar voor maandag, ik heb er zin in.
Eeh je bedoelt dinsdag !FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:16:
Hij staat nu helemaal klaar voor maandag, ik heb er zin in.
YouTube: How Witcher 3 Lets You Make Witcher 2 Decisions (And What They Mean)
Nog een stukje footage die wat over het spel uitlegt.
De gevolgen van je keuzes .
Nog een stukje footage die wat over het spel uitlegt.
De gevolgen van je keuzes .
Een manier om je laatste W2 save file in te lezen - en te zien wat je toen allemaal gekozen had - zou handig zijn.
Voor de PC kan het voor de PS4 niet want de game is daarop nooit uitgebracht.evangael schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:54:
Een manier om je laatste W2 save file in te lezen - en te zien wat je toen allemaal gekozen had - zou handig zijn.
Vertellen ze je in de W3 wat je tijde W2 allemaal gekozen hebt?Mouse_NL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:56:
[...]
Voor de PC kan het voor de PS4 niet want de game is daarop nooit uitgebracht.
Je moet vragen beantwoorden die te maken hebben gehad met keuzes die je in de W2 gemaakt kon hebben. Daarom heb ik eerder een link gepost met de uitleg welke keuze wat kan hebben. Ik denk dat ik de vragen conform dit schema wel ga beantwoorden, aangezien ik blanco in de game stap.evangael schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:58:
[...]
Vertellen ze je in de W3 wat je tijde W2 allemaal gekozen hebt?
Koop je hem in Utrecht toch? In Hoog Catherijne zit bijna elke winkel.Basekid schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:15:
Shiiiitt, hoor net dat ik dinsdag naar Utrecht moet voor werk (ik zit in Maastricht).
Balen als je vrij zou zijn. Maar dan ben je dat toch de dag erna of niet?
Als ik de countdown op GOG moet geloven, om 01:00 pas
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Oh de game staat al klaar op SteamMouse_NL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:21:
[...]
Koop je hem in Utrecht toch? In Hoog Catherijne zit bijna elke winkel.
Balen als je vrij zou zijn. Maar dan ben je dat toch de dag erna of niet?
Dat is inderdaad balen, Ik moet zelf die dag kijken hoe laat ik de game kan spelen.Want ik wil de eerste dag wel al een flink stuk van het begin spelen zodat ik me kan focussen op de story en de side missies.Basekid schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:37:
[...]
Oh de game staat al klaar op SteamMaar had gehoopt dat ik gewoon om 5 uur zou kunnen spelen. Denk echter dat ik pas ergens in de avond terug zal zijn. Ik moet verder gewoon de hele week werken dus dat wordt in het weekend spelen
Er zijn wel een paar dingen die ik mis in de game:
- stealth
- lockpicking
- pijl en boog
Toch wel van die tijd, misschien in een DLC?
Gamespot streamt nu zelf the Witcher 3 XBOX ONE:
http://www.twitch.tv/gamespot
Zegt wel veel over de vrijheid van streamen.
Waarom is Nederland weer zo heilig met het uitgeven van de ganme ....... geeft het vrij. morgen even kijken of het ergens te halen is.
UPDATE: lekker wief zit nu te streamen op de X1
http://www.twitch.tv/itsjustamirage
[ Voor 30% gewijzigd door Mouse_NL op 15-05-2015 00:59 ]
Gewoon bij Intertoys oosterhout langs gaan die hem al verkoopt;Mouse_NL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:59:
[...]
Dat is inderdaad balen, Ik moet zelf die dag kijken hoe laat ik de game kan spelen.Want ik wil de eerste dag wel al een flink stuk van het begin spelen zodat ik me kan focussen op de story en de side missies.
- stealth
- lockpicking
- pijl en boog
Gamespot streamt nu zelf the Witcher 3 XBOX ONE:
http://www.twitch.tv/gamespot
Zegt wel veel over de vrijheid van streamen.
Waarom is Nederland weer zo heilig met het uitgeven van de ganme ....... geeft het vrij. morgen even kijken of het ergens te halen is.
Via; budgetgaming, zelf nog niet gekocht, kijk morgen wel ff.

[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 15-05-2015 00:59 ]
Oosterhout ligt niet vlak naast Zaandam lol. Ik ga gewoon hier rond Zaandam / Amsterdam kijken.nFo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:58:
[...]
Gewoon bij Intertoys oosterhout langs gaan die hem al verkoopt;![]()
[afbeelding]
Als je hem op bol.com besteld krijg je er een guide en steelbook bij.Heb hem zelf ookaar besteld dankzij al dat gehype in dit draadje haha
Klinkt goed ik denk dat ik dat ook maar doe.StefanKelevra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 05:47:
Als je hem op bol.com besteld krijg je er een guide en steelbook bij.Heb hem zelf ookaar besteld dankzij al dat gehype in dit draadje haha
Nickname KasPlantje.
Marsha is volgens mij de pineut als dit bekend wordt. Mogelijk snijdt intertoys in zijn eigen vingers door vervroegd te verkopen.nFo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:58:
[...]
Gewoon bij Intertoys oosterhout langs gaan die hem al verkoopt;![]()
[afbeelding]
Leven en laten leven!
Hoezo van deze tijd? Het past absoluut niet bij de witcher character, dus waarom zou het dan in de game moeten. Hij heeft nu wel een klein kruisboogje trouwens.Mouse_NL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:59:
[...]
- stealth
- lockpicking
- pijl en boog
Er is inderdaad een goede reden dat winkels zich tegenwoordig netjes aan het embargo houden. Distributeurs straffen dergelijke winkels namelijk door toekomstige "toppers" later (of helemaal niet) te leveren, zodat deze winkels uiteindelijk flinke omzet kunnen mislopen.Stranglem schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 07:14:
[...]
Marsha is volgens mij de pineut als dit bekend wordt. Mogelijk snijdt intertoys in zijn eigen vingers door vervroegd te verkopen.
Hee gaat niet om jou smaak, maar om de mijne.voxxel schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 07:18:
[...]
Hoezo van deze tijd? Het past absoluut niet bij de witcher character, dus waarom zou het dan in de game moeten. Hij heeft nu wel een klein kruisboogje trouwens.
Hee het heeft niks met smaak te maken, maar met de stijl van de game. Ik speel zelf ook liever een game met stealth, lockpicking en pijl en boogMouse_NL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:38:
[...]
Hee gaat niet om jou smaak, maar om de mijne.
Op G2Play is hij 30€. Misschien mooi prijsje?FitzChevalric. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
DRM free? .......... volgens mij is die Russisch?
Dunno, Staat dat hij world wide is met Engelse language.Mouse_NL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:12:
[...]
DRM free? .......... volgens mij is die Russisch?
Laat je goed informeren, want goedkoop kan duurkoop worden. Anders kjk hier in de V&A staan genoeg Nvidia Keys en die werken dacht ik zonder problemen,\.EHA1337 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:16:
[...]
Dunno, Staat dat hij world wide is met Engelse language.
Tijd voor een PS4 ? Wat voor craptop heb je?Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:38:
ik wou dat ik em kon spelen maar dat trekt me craptop niet...
Verwijderd
een gare acer 8942G - mja wel lekker groot scherm..
i3 - hd5650 - 4gb int. - en volgens mij zit der kortsluiting in dat ding.. soms loopt die vast als een malle, en van de week zit k rustig te tikken, k zweer je, dat ding geeft stroom af
i3 - hd5650 - 4gb int. - en volgens mij zit der kortsluiting in dat ding.. soms loopt die vast als een malle, en van de week zit k rustig te tikken, k zweer je, dat ding geeft stroom af

Neen dat trek ie niet. Klinkt als een serieus probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:43:
een gare acer 8942G - mja wel lekker groot scherm..
i3 - hd5650 - 4gb int. - en volgens mij zit der kortsluiting in dat ding.. soms loopt die vast als een malle, en van de week zit k rustig te tikken, k zweer je, dat ding geeft stroom af![]()
![]()
Neem een console. Hoef je niet steeds up te graden.
Verwijderd
uhuh, heb ook altijd consoles gehad... dit ding ziet deruit als een battleship ondertussen... mja emotionele waarde he
Neem een PC, kun je zo af en toe upgraden; heb je weer wat te knutselen en daarna kun je je gfx settings weer omhoog schroeven!Mouse_NL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:51:
[...]
Neen dat trek ie niet. Klinkt als een serieus probleem.
Neem een console. Hoef je niet steeds up te graden.

Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik zie alleen steelbook? Waar zie je guide dan staan?StefanKelevra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 05:47:
Weet iemand of de intertoys in oostburg de game al verkoopt? Ze nemen de telefoon niet op daar
Je krijgt er een mini guide bij, zit in het doosjeBigF25 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Ik zie alleen steelbook? Waar zie je guide dan staan?

Frappant, net een collega van de MM gevraagd of TW3 al binnen is, blijkbaar niet
[ Voor 30% gewijzigd door Msi92 op 15-05-2015 11:06 ]
Er zit een witcher universe strategie guide bij... die bedoelde ik.BigF25 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Ik zie alleen steelbook? Waar zie je guide dan staan?
De launch cinematic van Geralt die op een Alp jaagtpolm85 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:06:
Wat een gaaf filmpje zeg! Als leek in de Witcher-series, wat heb ik net bekeken? Of is dat voor iedereen onbekend?
Nothing to see here!
Na een aantal Intertoys / Bartsmit winkels afgebeld te hebben in Eindhoven en omstreken, eindelijk een gelukstreffer! De Intertoys in Veldhoven (Citycentrum) verkoopt de game al. Ik heb hem zojuist als de wiedeweer opgepikt 
Voor diegene die in de buurt wonen, wees er snel bij! Ze hebben momenteel een computerstoring waardoor de kassasystemen e.d. niet meer functioneren. Ik heb dus ook een ouderweds uitgeschreven bonnetje meegekregen en betaald via een losse pin terminal. Ik vermoed dat ze dus simpelweg het mailtje "verkopen pas vanaf 19 mei" nog niet gelezen hebben
Voor diegene die in de buurt wonen, wees er snel bij! Ze hebben momenteel een computerstoring waardoor de kassasystemen e.d. niet meer functioneren. Ik heb dus ook een ouderweds uitgeschreven bonnetje meegekregen en betaald via een losse pin terminal. Ik vermoed dat ze dus simpelweg het mailtje "verkopen pas vanaf 19 mei" nog niet gelezen hebben
Weet je toevallig hoe het met Oostburg zit?SparksNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:09:
Na een aantal Intertoys / Bartsmit winkels afgebeld te hebben in Eindhoven en omstreken, eindelijk een gelukstreffer! De Intertoys in Veldhoven (Citycentrum) verkoopt de game al. Ik heb hem zojuist als de wiedeweer opgepikt
Nee sorry, heb enkel de winkels in Eindhoven / Veldhoven benaderd.GuerrillaDawg schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:10:
[...]
Weet je toevallig hoe het met Oostburg zit?
Daarnet gebeld, maar de telefoon blijft maar rinkelen daar 0.oSparksNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:11:
[...]
Nee sorry, heb enkel de winkels in Eindhoven / Veldhoven benaderd.
Hij lag dus daar al gewoon in de schappen? Misschien loop ik hier in Maastricht even de Bart Smit/Intertoys in...
edit: hij zal op PC toch nog niet te spelen zijn omdat de .exe er nog niet is?
edit: hij zal op PC toch nog niet te spelen zijn omdat de .exe er nog niet is?
[ Voor 26% gewijzigd door Basekid op 15-05-2015 11:15 ]
Nee hij ligt nog nergens in de schappen. Ik ben gisteren alle Intertoys / Bartsmits in Eindhoven afgegaan, overal krijg je hetzelfde verhaal te horen. De winkels houden zich tegenwoordig echt streng aan de release date i.v.m. boetes e.d.Basekid schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:14:
Hij lag dus daar al gewoon in de schappen? Misschien loop ik hier in Maastricht even de Bart Smit/Intertoys in...
Ik heb gisteren MM Utrecht geprobeerd, maar helaas. Geef het al op en wacht wel tot dinsdag. Wel kut hoor, had eigenlijk vanaf woensdagavond tot zondagavond flink de tijd!
Bij onze MM zijn ze nog niet eens geleverd dus ik heb zo'n vermoede dat heel MM 'm nog niet heeftSpud82 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:20:
Ik heb gisteren MM Utrecht geprobeerd, maar helaas. Geef het al op en wacht wel tot dinsdag. Wel kut hoor, had eigenlijk vanaf woensdagavond tot zondagavond flink de tijd!
Weetje wat frustrerender is Keizer Westergaswestergas schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:22:
Frustrerend dit![]()
En toch steeds tegen beter weten in kijken of "play now" niet misschien klikbaar is![]()
[afbeelding]
Geen geluk in Leiden helaas. Dan maar wachten tot dinsdag..
Waarom zou je de PC versie nu al willen hebben en spelen in plaats van wachten op de day 1 patch?
Als de patch gelijk is aan die van de PS4, dan lijkt het mij wel de moeite waard om even te wachten.
Ik snap trouwens ook niet waarom iedereen naar die streams zit te kijken; je wilt het toch zelf voor het eerst mee maken? Het voelt voor mij aan als een grote spoiler.
Maar goed; ieder z'n ding.
Als de patch gelijk is aan die van de PS4, dan lijkt het mij wel de moeite waard om even te wachten.
Ik snap trouwens ook niet waarom iedereen naar die streams zit te kijken; je wilt het toch zelf voor het eerst mee maken? Het voelt voor mij aan als een grote spoiler.
[ Voor 23% gewijzigd door Nnoitra op 15-05-2015 11:44 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Vice keizer Msi, daar snap ik werkelijk geen reet vanMsi92 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:28:
[...]
Weetje wat frustrerender is Keizer Westergas, dat je 'm al hebt op de PC maar wacht op de PS4 versie haha

Je bedoelt dat je een fysieke, speelbare copy op de PC hebt maar liever wacht op op de PS4?
+1 die streams...Nnoitra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:40:
Waarom zou je de PC versie nu al willen hebben en spelen in plaats van wachten op de day 1 patch?

En idd...zelfs al zou ik een hard copy hebben op de PC zou ik liever wachten op die patch.
[ Voor 40% gewijzigd door westergas op 15-05-2015 11:45 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hahha, ja soort van alleen dan geen fysiek doosje maar een gog key dus preload is ready to play.westergas schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:43:
[...]
Vice keizer Msi, daar snap ik werkelijk geen reet van![]()
Je bedoelt dat je een fysieke, speelbare copy op de PC hebt maar liever wacht op op de PS4?
En uhmm jaa het is niet dat mijn PC TW3 niet aan kan maar ik speel liever RPG'S op een console (graphics boeien mij niet zo veel)
Aha je "hebt" dus hetzelfde als ik. Een grayed-out knopje in GOG client. Eigenlijk nog niets dusMsi92 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Hahha, ja soort van alleen dan geen fysiek doosje maar een gog key dus preload is ready to play.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Ben in Hoogeveen bij alle winkels langs geweest (Bart Smit, Intertoys etc). Ligt niet in de schappen en ze willen het ook nog niet verkopen.
Maandag nacht om 01.00u voor 2-3 uurtjes spelen, of lekker rond 22u slapen en dinsdag ochtend fris opstaan en de hele dag kunnen spelen....
Denkt nog even na....
Denkt nog even na....
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik vind de release datum ongelukkig gekozen. Het is niet zo'n probleem om even te wachten maar nu net dat er een weekend voor de deur staat is het best wel irritant.
Ja dit gaat een lang weekend worden, en dit keer vind ik dat niet zo relaxed
^ I know tje feeling, gek genoeg komen triple A games altijd 9/10 op een dinsdag uit daar is een verklaring voor als het goed is 
http://brokensecrets.com/...that-new-stuff-comes-out/
Basically, the reason new DVDs, CDs and Video Games are released on Tuesdays is that rental figures and music charts are released on Mondays. It only makes sense that the studios/game companies/record companies would make their releases the next day, allowing a full week to maximize the numbers that are posted the following monday.
http://brokensecrets.com/...that-new-stuff-comes-out/
Basically, the reason new DVDs, CDs and Video Games are released on Tuesdays is that rental figures and music charts are released on Mondays. It only makes sense that the studios/game companies/record companies would make their releases the next day, allowing a full week to maximize the numbers that are posted the following monday.
[ Voor 91% gewijzigd door Msi92 op 15-05-2015 11:57 ]
Voor mij niet hoor, ik ben zojuist begonnen met het avontuurvoxxel schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:54:
Ja dit gaat een lang weekend worden, en dit keer vind ik dat niet zo relaxed
Perfecte Timing. Moet t/m dinsdag werken. Erna 2 dagen vrij!!Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:52:
Ik vind de release datum ongelukkig gekozen. Het is niet zo'n probleem om even te wachten maar nu net dat er een weekend voor de deur staat is het best wel irritant.
Ben heel benieuwd naar deze game. Witcher 1 + 2 nooit gespeeld. Heb hem vooral gekocht vanwege de mooie filmpjes. Singleplayer games trekken me ook steeds meer. Zin in een nieuw avontuur
Haha ik ben echt jaloers, maar veel plezierSparksNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:05:
[...]
Voor mij niet hoor, ik ben zojuist begonnen met het avontuur
Zou het zin hebben om er nu nog naar toe te rijden denk je?SparksNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:05:
[...]
Voor mij niet hoor, ik ben zojuist begonnen met het avontuur
Als je van ver komt, bel vooraf even en vraag of ze er 1 voor je achter kunnen leggen.destroye schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:08:
[...]
Zou het zin hebben om er nu nog naar toe te rijden denk je?
Bedankt SparksNL! Ik kan dit weekend ook losgaan! Kassa's deden het nu trouwens wel weerSparksNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:34:
[...]
Als je van ver komt, bel vooraf even en vraag of ze er 1 voor je achter kunnen leggen.
Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic