PSN: Finally_Chris
XXXVI
Nee joh, ze spelen gewoon voor 0-0. Dat gaat ze kosten ook.Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:28:
Of zouden ze 0-0 afgesproken hebben...?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dat knollenveld bij AUS-SPA (op Ned. 2) is nog wat erger. Überhaupt is de staat van het gras bij de meeste wedstrijden diep diep droevig. Maar dat krijg je als je gras niet laat groeien maar er lekker lui plaggen in gaat leggen.
Wedstrijd is trouwens ook aardig droevig... lijkt erop dat ze z.s.m. terug willen naar de luie stoel of zo.
Edit: en 1-0 voor Spanje.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Het beste gewenst van een zuiderbuur.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jeetje wat zijn die Chilenen dramaqueens. Vallen met de bosjes neer.
[ Voor 10% gewijzigd door Hironshy op 23-06-2014 18:43 ]
Eens, helaas deed Robben het ook ten Lens gepakt werdCR1691 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:38:
Een kaart vragen zou standaard geel voor de vrager moeten zijn. Hoe zielig wil je zijn zeg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja die heeft hem ff voor 5 cent meegegeven... lol
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
[ Voor 5% gewijzigd door BlackShadow op 23-06-2014 18:47 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
edit: Eerste helft was boerenkool voetbal. aldus iemand op radio1
[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 18:48 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Deze wedstrijd gaat ergens om... winnen.
No shit Sherlock?!

Verwijderd
Alleen verdedigen we met 10 man, dat lukt dan wel aardig goed.Hironshy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:47:
Kuyt verdedigt goed. Wat zeg ik de hele verdediging doet het goed. Mis echt Van Persie voor het scoren.
Resultaat ... daar gaat het toch om? Winnen met de minste mogelijke moeite. Ik vind het prima.
Verwijderd
Jan Mulder wordt er niet blij van op de Belg...nFo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:49:
[...]
Alleen verdedigen we met 10 man, dat lukt dan wel aardig goed.

Halve finale al dacht ik, mits belgie van Argentinië wintVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:49:
GL Nederland. Als we beide groepswinnaar worden (België), komen we elkaar mss in de finale tegen
En nu na 1 helft? Hij speelt gewoon uitstekend.ephymerous schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:59:
Kuijt oproepen is kanloos, hem laten invallen nog kanslozer... Maar in de basis laten starten? Ik heb er geen woorden voor
Verwijderd
Hoeveel kansen heeft Chili gehad? En hoeveel Nederland?tweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:50:
Ben benieuwd of van Gaal deze opstelling laat staan of toch nog wil winnen en 4-3-3 gaat spelen 2e helft.
[ Voor 19% gewijzigd door Investig8or op 23-06-2014 18:51 ]
Idiocracy: it is real!
Dan komen we elkaar in de halve finale tegenVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:49:
GL Nederland. Als we beide groepswinnaar worden (België), komen we elkaar mss in de finale tegen
Altijd even handig als je dan even het woongebied en de provider doorgeeft... hier omgeving Zeist met Ziggo zuiver beeld.Denizz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:47:
Ik heb de hele tijd een soort van dubbel beeld af en toe, soms zie ik de witte lijnen en vooral spelers van Chili met een soort 'spookbeeld'. Hebben meer mensen dit of snapt mijn TV het niet meer?
Overigens... ontsla alsjeblieft die commentator, hoe heet die man ook alweer? Wat een verschrikkelijk lambal is dat zeg...
Dat dus... ik erger mij iedere wedstrijd aan die man, tegen Spanje was het helemaal te gek want toen leek hij in de 1e helft zelfs voor Spanje te zijn.Die commentator bij de NLer:
Deze wedstrijd gaat ergens om... winnen.
No shit Sherlock?!
Ik snap dat je als commentator de gaten vol moet lullen... maar niet met deze onzin!
Verwijderd
Jan is populair bij de Belgen omdat hij nog 75 doelpunten voor Anderlecht gemaakt heeft en lekker kritisch is op Nederland als België.Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:51:
Jan is populair bij de Belgen door zijn lekker kritische blik op Nederland. Hoe verrassend...
Verwijderd
En door zijn opmerking over Mathilde gisteren, die overigens vandaag een vergissing beging met Lukaku.Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:51:
Jan is populair bij de Belgen door zijn lekker kritische blik op Nederland. Hoe verrassend...
Rotterdam, UPC Digitale TV op Nederland 1 HD, via ingebouwde decoder van mijn Toshiba TV vane en maand oud.MicGlou schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:51:
[...]
Altijd even handig als je dan even het woongebied en de provider doorgeeft... hier omgeving Zeist met Ziggo zuiver beeld.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Dat gefluit is erg irritant en ik vind de Chilenen best matig spelen. Wie heeft iedereen zo op zitten naaien dat "we" er bang van moesten zijn?
[ Voor 74% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 18:53 ]
De vraag is of hij gelijk heeft. Als we aanvallend gaan spelen verliezen we waarschijnlijk.Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:51:
Jan is populair bij de Belgen door zijn lekker kritische blik op Nederland. Hoe verrassend... heb em nooit positief gehoord over Nederland.
Het is dus de keus tussen lelijk winnen of mooi verlezen...

Idd... beste man op het veld tot nu toe wat mij betreft.
Ik hoop dat de tweede helft wel beter wordt, tis een beetje een herhaling net als tegen Spanje in de eerste helft... Chili lijkt op die strafschop te jagen ipv te voetballen. Dat is ook wel vaak het spelletje tegen Nederland van dergelijke teams, op de frustratie... maar dit is niet het Nederland van 4 jaar geleden en ze houden stukken beter het hoofd koel tegen een listige tegenstander die weigert echt te voetballen.
[ Voor 25% gewijzigd door MicGlou op 23-06-2014 18:57 ]
Bang? neuh, het is best een goed team hoor ( op de achterhoede na, net zoals wij! ), maar NL speelt ze atm gewoon goed uit de wedstrijd, ze komen niet echt aan hun geprefereerde spel toeMartinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:52:
Positieve noot: nog geen geel(voor NL, wel voor die ballerina's).
Dat gefluit is erg irritant en ik vind de Chilenen best matig spelen. Wie heeft iedereen zo op zitten naaien dat "we" er bang van moesten zijn?
En wat voor spel moet dat zijn?Leon Zwiers schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:55:
[...]
Bang? neuh, het is best een goed team hoor ( op de achterhoede na, net zoals wij! ), maar NL speelt ze atm gewoon goed uit de wedstrijd, ze komen niet echt aan hun geprefereerde spel toe
Verwijderd

Natuurlijk heeft hij gelijk, het ziet er niet uitFiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:54:
[...]
De vraag is of hij gelijk heeft. Als we aanvallend gaan spelen verliezen we waarschijnlijk.
Buiten de positieve noot van geen kaart: amper wat weggegeven. En de tweede helft is de afgelopen wedstrijden beter dan de eerste, dus wie weet...
Idiocracy: it is real!
[ Voor 36% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 18:59 ]
Yup. Rest van de wedstrijd houden zoals het tot nu toe gegaan is.Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:54:
[...]
De vraag is of hij gelijk heeft. Als we aanvallend gaan spelen verliezen we waarschijnlijk.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Waarom laten ze hem niet gewoon ook TV doenKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:47:
Hahaha dat gepraat tussen Jack van Gelder en die andere gozer. Heerlijk. Maakt van een saaie eerste helft toch nog iets vermakkelijks.
edit: Eerste helft was boerenkool voetbal. aldus iemand op radio1
Vorige wedstrijd wel ff radio aangedaan maar de vertraging tussen beide was te groot.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daarnaast Robben, Lens, Kuijt zijn aanvallers. Wijnaldum, Sneijder offensieve middenvelders. Best aanvallend.
Omdat Guzman niet speelt en Kuyt goed verdedigd? En een goede verdediger is nu goud waard voor Ned.Sjah schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:54:
Moet zeggen, dat het systeem van brother Louie nu wèl werkt.
Zolang het voetbal is en geen matpartij, paringsdans of kindercreche vind ik het prima.Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:58:
Yep ... niet vergeten dat van Gaal de coach is ... die heeft al iets in deze aard gezegd: Mooi voetbal en dan verliezen? Liever resultaat met wat voor voetbal dan ook. Volgens mij ziet van Gaal deze wedtrijd als een goede training voor de verdediging. Ik zie Kuyt trouwens graag spelen want die toont altijd heel veel inzet. Daley deze wedstrijd trouwens ook.
Echt...? kan hoor, is een keuze. Maar winnen is op zich ook wel leuk...Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:56:
[...] Dan speel ik nog liever gewoon ons normale spelletje en dan verliezen we maar met 3-0 of zo.

Gebruik dan de radiostream --> http://www.radio1.nl/popup/luisterliveBospa01 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:59:
[...]
Waarom laten ze hem niet gewoon ook TV doen![]()
Vorige wedstrijd wel ff radio aangedaan maar de vertraging tussen beide was te groot.
Die kun je gewoon op pauze zetten tot het wel gelijk loopt. Echt niet moeilijk want Jack en zijn collega vertellen voordurend exact wat er aan het gebeuren is.
5V1NA70G schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:00:
Weer 'Happy'...
ik vind het maar een pokkenummer en ik word er niet happy van.
Maar smaken verschillen!
Zou hij blijven staan volgende wedstrijd als BMI eventueel weer fit is...?
Ja die Genee gaat dadelijk weer een potje zitten zuigen en stoken daar word je akelig van. Derksen heeft bij hoog en bij laag beweerd dat Kuyt er niet thuis hoort en dat KJH moet spelen. Bla bla bla.
Dus dat wordt lachen.
Waarschijnlijk omdat hij weet dat Chilenen dramaqueens zijn. Blijf vooral overdrijven en ze verliezen nog meer geloofwaardigheid.Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:08:
Scheids is wel in ons voordeel aan het fluiten. Ik zeg niet dat dat niet rechtvaardig is .. het is zekers eens lekker. Hoop dat het te Chilenen niet te veel frustreert tot ze iemand der uit schoppen.
Mag hopen van niet.
FTFYInvestig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:51:
Jan is populair bij de Belgen door zijn lekker kritische blik op Nederland. Hoe verrassend... heb em nooit positief gehoord over Nederland.
Wat een lelijke pot. De camera's kunnen ook niet zo best tegen de scherpe schaduwlijnen, soms is de bal slecht te zien.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk voor LensFiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:14:
Depay mag er van mij best in hoor. vraag is alleen voor wie? Voor Lens of offeren we een verdediger of middenvelder?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wanneer wel?Señor Sjon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:14:
Lens... maakt geen indruk vandaag.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 23-06-2014 19:15 ]
Hahaha
Aldus Jack
[ Voor 12% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 19:16 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 23-06-2014 19:16 ]
Naar mijn mening mogen ze elkaar best wat vaker een bal in de voeten spelen.Miki schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:15:
Nederland speelt een uitstekende pot.
Of je nu 1e of 2e word in de groep je hebt geen idee tegen wie je de volgende ronde moet. En dan zitten ze te praten dat het beter is om Brazilie te ontwijken. Waarom? Zo goed is Brazilie niet, dus zolang de scheids ze niet helpt zou ik me over hun niet al te veel zorgen maken.
Maar aan de andere kant is dit Oranje ook niet echt goed.
Die Chilenen hebben instructies van Neymar gehad oid, bij elke windvlaag liggen ze op de grond.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Brazilië 'moet' door. Daar zal de scheids ook alles aan doen...Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:17:
[...] Waarom? Zo goed is Brazilie niet, dus zolang de scheids ze niet helpt zou ik me over hun niet al te veel zorgen maken...

Aanvallend iets minder maar dat komt omdat Van Persie er niet is.

Het thuis land word uiteraard vaker geholpen maar meestal is dat beperkt tot de groepsfase. Wanneer ze daar door zijn stopt men ermee.Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:19:
[...]
Brazilië 'moet' door. Daar zal de scheids ook alles aan doen...
Dit topic is gesloten.