Die was te verwachten...
Hij raakt hem niet eens. Was wel een corner trouwens.
PSN: Finally_Chris
Idd.
Blind geel, dat zat er ook wel aan te komen.
Blind geel, dat zat er ook wel aan te komen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou handig zijn als je nu een lange speler hebt met een neus voor de goal welke het vooral goed doet bij hoekschoppen of strafschoppen.
Hadden we nu maar zo een speler.
Scheids is de beste man!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Jammer dat we die niet hebben in de selectie iddDeadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:22:
Zou handig zijn als je nu een lange speler hebt met een neus voor de goal welke het vooral goed doet bij hoekschoppen of strafschoppen.
Huntelaar?Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:22:
Volgende wedstrijd weer: Robin 'Superman' van Persie...Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:22:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij is met name vrij rustig, geen gehoor aan dat 'kaart kaart' bla bla, gewoon spelenKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:22:
Scheids is de beste man!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Huntelaar is toch geen kopper. Je mist een type Van Hooijdonk/Vennegoor die dat wel konden.
[Mart Smeets]
Mag ik het zeggen, ja ik ga het zeggen; goede, faire scheids.
[/Mart Smeets]

Beheerste man zeg. Niet zeuren maar spelen, mag best stevig en de eerste keer kom je met een overtreding weg. De 2e keer geen discussie, ook niet met de tegenpartij, en gewoon een kaart.
Mag ik het zeggen, ja ik ga het zeggen; goede, faire scheids.
[/Mart Smeets]
Beheerste man zeg. Niet zeuren maar spelen, mag best stevig en de eerste keer kom je met een overtreding weg. De 2e keer geen discussie, ook niet met de tegenpartij, en gewoon een kaart.
[ Voor 3% gewijzigd door max op 23-06-2014 19:24 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Huntelaar heb je niet veel aan zo ver van het doel.
Volgens mij willen ze eerste worden omdat er in de linker Kant van de knock out fase veel zwaardere teams 'kunnen' zitten en speel me elke ronde tegen een ex wereldkampioen. Maar die kunnen natuurlijk ook allemaal 2e worden
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Is die ook mee? Waarom speelt hij dan niet?
Waarom spelen we dan dit counter voetbal met Robben en Lens waarmee we niets bereiken als die er ook is.
nu even ernst.
Hoe zeer heeft v. Gaal de pik op Huntelaar dat hij hem totaal niet gebruikt?
Ik begin te denken dat v. Persie niet wil dat Huntelaar speelt (want hij zou het wel eens beter kunnen doen dan hem) en dat v. Persie en v. Gaal dusdanig 2 handen op 1 buik zijn dat v. Gaal hem daarom niet laat spelen.
@CR1691
Nee het is geen top kopper maar hij heeft ze wel vaker zo gemaakt.
En bij hoekschoppen heeft hij ze ook al vaker met zijn voet erin gewerkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 23-06-2014 19:26 ]
De Huidige Wereldkampioen is ook erg moeilijke tegenstander.Melkaz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:25:
Volgens mij willen ze eerste worden omdat er in de linker Kant van de knock out fase veel zwaardere teams 'kunnen' zitten en speel me elke ronde tegen een ex wereldkampioen. Maar die kunnen natuurlijk ook allemaal 2e worden
Volgens mij is Huntelaar wel degelijk een goede kopper. Los daarvan heb je daar nu niet veel aan maar ik reageerde op Deadsy.
Wat mij betreft nu Depay voor Lens en Huntelaar voor Sneijder.
Eerste punt voor jouw, nu sneijder nogAghanim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:26:
Volgens mij is Huntelaar wel degelijk een goede kopper. Los daarvan heb je daar nu niet veel aan maar ik reageerde op Deadsy.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Half goed, prima wisselAghanim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:26:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou moet ie die van Robben etc nog doorkrijgenLeon Zwiers schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:24:
inderdaad goede scheids, doorziet het geduik van vele Chilenen, met Alexis Sanchez voorop
We krijgen erg veel valpartijen mee, waar helemaal niks aan de hand is.
Niet zo raar denken. Huntelaar past gewoon niet in het huidige 5-3-2 systeem...Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:25:
[...] Is die ook mee? Waarom speelt hij dan niet...?
spelen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Spanje 2-0 voor
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En dan blind doorschuiven naar het middenveld? Lijkt mij geen goed plan. Die moet achterin blijven.
Ze kunnen dus wél scorenPinobigbird schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:27:
Spanje 2-0 voor
Chili versnelling hoger, benieuwd.
Klopt maar dit 5-3-2 systeem werkt ook niet echt lekker.Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:27:
[...]
Niet zo raar denken. Huntelaar past gewoon niet in het huidige 5-3-2 systeem...
In principe ben je volledig afhankelijk van een moment van Robben. En deze ziet wanner hij in de buurt van het doel komt die andere aanvaller totaal niet staan.
In standaard situaties bereik je totaal niets alhoewel bijna je hele elftal langer is dan dat van Chili.
Wel overrijpeAghanim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:28:
Zo dat waren nog eens meloenen!
Je mist Van Persie nu heel erg. Samen met Robben dodelijk voorin.
Huntelaar is leuk als we hoekschoppen krijgen... we hebben er nog 0....
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Jezus wat een kaketoe zeg.
Leuk als pinchhitter uit voorzetten, hoekschoppen etc., maar in 5-3-2 met een voetballende speler heb je aan (St)Huntelaar gewoon niets.Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:27:
[...]
Niet zo raar denken. Huntelaar past gewoon niet in het huidige 5-3-2 systeem...
Als Nederland nou even 1 keer scoort, is die hoop van Chili ook meteen weg
Tot nu toe alles gewonnen op het WK...Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Klopt maar dit 5-3-2 systeem werkt ook niet echt lekker...
Niet Fer
please
Scheidsrechter is absoluut foutloos tot dusver. Had ik niet verwacht!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die Robben moet nu echt een keer gaan uitkijken, wordt nu 'duiker in spé'.
Maar dus geen huntelaar..
Maar dus geen huntelaar..
WIE IS HET KAMIKAZE KONIJN!
Corner! KJH GO!!
[ Voor 5% gewijzigd door Pinobigbird op 23-06-2014 19:32 ]
Sierd zei toch al dat er heel erg grote kokosnoten te vinden waren daar.
En dat die goed gerijpt waren
Dat was Robben al bij Bayern, die vorm zet hij nu door bij Oranje.
Van Gaal had tot nu toe wel een goede hand van wisselen...
Haha, hij slaat ze eraf!schwarzenegger schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Sierd zei toch al dat er heel erg grote kokosnoten te vinden waren daar.
En dat die goed gerijpt waren
Standbeen word toch simpelweg gepakt?dutchgio schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:32:
Dat was Robben al bij Bayern, die vorm zet hij nu door bij Oranje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mooi, Sneijder er af. Hopelijk wat meer voetballend vermogen vanaf het middenveld want dat hebben we thuis gelaten blijkbaar.
OOOEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH!!!!!!
Wow.. mooi schoot van Depay... onze nieuwe afstandknaller?
Ja gewonnen maar had ook makkelijk anders kunnen lopen.
Met 5-3-2 ben je te afhankelijk van de bevlieging van 1 speler en dat gaat je vroeg of laat opbreken.
ja v. Persie is er niet maar die vind ik lang niet zo belangrijk als Robben. Hij is dit toernooi 1x belangrijk geweest maar ik betwijfel dat hij in de rest van dit toernooi nog belangrijk gaat zijn.
ps. Ik vind het wissel beleid van v. Gaal wel een beetje triest.
Hopen dat Depay het weer eens 15min leuk gaat doen en Fer die tot dusver alleen maar tegengevallen is.
Depay daar heb ik nog begrijp voor maar probeer dan op zijn minst eens een keer iets creatiefs met die 2e wissel.

FERRRRRRR
Pang!
Gooooooooooopopooppl
⏩ PVOutput☀️
Jaaaaaaaaaaaaa
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
FER FER FER 
Die van gaal gaat lopen fappen, beste wissel
Die van gaal gaat lopen fappen, beste wissel
[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2014 19:34 ]
Sodemieter wat een mooi doelpunt
En wie zei dat Fer er niet in moest
En wie zei dat Fer er niet in moest
En Fer dus!!
⏩ PVOutput☀️
1-0 voor Nederland
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Die is van Fer gekomen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En WHOOMP tussen de benen van sneijder
VAN GAAL VAN GAAL VAN GAAL!
ZIJN EGO WORD ZO GROOT ALS DE ZON!
Terwijl ik type dat fer na zijn wissel alleen maar in de weg liep ...Aghanim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:33:
Mooi, Sneijder er af. Hopelijk wat meer voetballend vermogen vanaf het middenveld want dat hebben we thuis gelaten blijkbaar.
Eerst een mooie actie van Memphis en nu een goal door Fer. Top wissels
Deadsy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:34:
[...]
ps. Ik vind het wissel beleid van v. Gaal wel een beetje triest...

Zon? Gooi dat factor 10x minimaalKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:35:
VAN GAAL VAN GAAL VAN GAAL!
Ze zeiden al dat Fer de beste kopper was van het team. Whuuut.
Beste wissel ever!
Je kan zeggen wat je wil, maar Louis weet wel hoe die moet wisselen!
Was toch al vorige keer met Depay? Komt erin, pop erin. Fer komt erin, pop erin.
Air Fer 
Die was gewoon over Sneijder heen gegaan.
Die was gewoon over Sneijder heen gegaan.
Fer is het KAMIKAZE KONIJN! Hij kan zo op het spit.
Zo oppassen nu. Achterhoede dicht houden en alert blijven.
Rechter speelschema is binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee man, die staat er net pas in gek!
Thomasx4 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:35:
Ik zei nog (voor de grap) die gaat het Fer koppen.
Dit topic is gesloten.