Gouden Wissels 2-0 [WK2014 Groep B] Nederland - Chili

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 15.024 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuyt als linksachter vind ik toch wel opmerkelijk. Lijkt mij dat het spel daarmee een beetje asymmetrisch zal gaan worden. Wat niet verkeerd uit hoeft te pakken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
garriej schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:44:
Het is ook zeker niet ondenkbaar, ik heb er verder ook niks op aan te merken. Maar de televaag zet het neer als: Dit is de opstelling, zonder onderbouwing van een bron of enige vorm van ondersteuning hoe ze tot deze conclusie zijn gekomen.
Welkom bij de telegraaf. Het zou me overigens niets verbazen, maar Blind in het centrum vind ik wel gewaagd :o
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:51:
Kuyt als linksachter vind ik toch wel opmerkelijk. Lijkt mij dat het spel daarmee een beetje asymmetrisch zal gaan worden. Wat niet verkeerd uit hoeft te pakken natuurlijk.
Geheel een verrassing is dat toch niet? Is iets wat wel vaker ter sprake is gekomen.

[ Voor 28% gewijzigd door lateef op 23-06-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
lateef schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:52:
[...]
maar Blind in het centrum vind ik wel gewaagd :o
Inderdaad. Dat zei ik net ook al en ik vond het bijzonder dat niemand daar verder over begon. De linker centrale verdediger zal toch vooral veel moeten verdedigen (Sanchez) en dat lijkt me niet de beste kwaliteit van Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

lateef schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:52:
[...]

Welkom bij de telegraaf. Het zou me overigens niets verbazen, maar Blind in het centrum vind ik wel gewaagd :o

[...]

Geheel een verrassing is dat toch niet? Is iets wat wel vaker ter sprake is gekomen.
Ik noem het dan ook niet voor niks de 'televaag' Maar ik vind het raar dat ze dat zo neer zetten, dat is toch geen journalistiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04:41
ettie1990 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:42:
Die opstelling is niet ondenkbaar, lens kwam er al eens in t tegen Spanje en Australië voor rvp dacht ik, en de guzman valt heel erg tegen op het moment,
Als ik de wedstrijden zo terughaal was de Guzman vooral in verdedigend opzicht (omschakeling eruit halen) erg nuttig voor het Nederlands Elftal, tegen de Aussies kwam hij vooral fysiek wel te kort, maar hij is wel erg nuttig geweest.
Het zijn geen echte acties die je bijblijven, maar dat is ook een kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Mocht dat de opstelling zijn, dan had ik toch echt Kongolo erin gezet. Die man heb je ervoor geselecteerd. Niet Kuyt. Dus Blind gewoon op LB en Kongolo in het centrum als linksbenige verdediger. Maar goed. Ik ben Van Gaal niet :+
En ik had De Vrij gewisseld vanwege de gele kaart.. Nouja.. gewoon dit dus :+
St@m schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:12:
Maken we kans? Ja. Systeem? Gewoon hetzelfde. Dat is het gekozen systeem en het lijkt me raar om nu ineens heel anders te gaan voetballen. Goed moment om het systeem door te testen.
Vervanger van Van Persie: Lens/Depay
Vervanger BMI: Kongolo
Eventueel De Guzman vervangen voor Wijnaldum (ivm gele kaart en matig spel)
Eventueel De Vrij vervangen voor Veltman (ivm gele kaart)

Ik gok op een 2-2

Geen rare fratsen..
Het kan wel, maar nu heb je met Kuyt een speler die in balbezit constant naar binnen zal draaien om vervolgens met zijn rechterbeen de pass te geven. Maar aan de andere kant is Kuyt wel een draver en hopelijk speelt hij Isla kapot (conditioneel)

[ Voor 69% gewijzigd door St@m op 23-06-2014 16:00 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kijk niet eens vreemd op als van Gaal dat nog gewoon zo doet ook. Die weet ook dat men zijn trainingsopstelling probeert te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Het probleem met 532 is wel weer dat we het middenveld volledig kwijt zijn, zoals we dat ook tegen australie waren... Ben benieuwd.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

dfrenner schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:02:
Het probleem met 532 is wel weer dat we het middenveld volledig kwijt zijn, zoals we dat ook tegen australie waren... Ben benieuwd.
Chili speelt precies hetzelfde :? Dus dat zal wel meevallen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:26
Met deze opstelling ben je wel verschrikkelijk zwak bij je linker verdedigers. Kuyt is leuk en aardig voor de aanval maar verdedigen is toch andere koek. Dan komt Blind in zicht en die heb ik qua verdedigen ook niet hoog zitten. Als van Gaal met die 11 gaat spelen, laat het dan alsjeblieft 4-3-3 worden. Daar heb je meer aan dan geforceerd 5-3-2 blijven spelen want daar heb je de mensen simpelweg niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Robkazoe schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:05:
Met deze opstelling ben je wel verschrikkelijk zwak bij je linker verdedigers. Kuyt is leuk en aardig voor de aanval maar verdedigen is toch andere koek. Dan komt Blind in zicht en die heb ik qua verdedigen ook niet hoog zitten. Als van Gaal met die 11 gaat spelen, laat het dan alsjeblieft 4-3-3 worden. Daar heb je meer aan dan geforceerd 5-3-2 blijven spelen want daar heb je de mensen simpelweg niet voor.
Chili speelt met 2 aanvallers, die worden opgevangen door de 3 centrumverdedigers. Ik denk echt dat Blind of Kuyt om het even is, behalve in balbezit. Zie mijn analyse hierboven :P Maar ik heb de wijsheid niet in pacht helemaal niet.

En 5-3-2 (verdedigend) of 3-5-2 (in balbezit) is mij om het even.

Voordeel is natuurlijk wel met Kuyt dat je je hele speelwijze eenvoudig kunt aanpassen naar 4-3-3 zonder wissels toe te passen.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 23-06-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
St@m schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:55:
Mocht dat de opstelling zijn, dan had ik toch echt Kongolo erin gezet. Die man heb je ervoor geselecteerd. Niet Kuyt.
Ik denk dat Kuyt juist wel voor deze positie is geselecteerd, misschien meer voor de rechter- dan de linkerflank, maar wel voor deze rol. Een rol die hij bij Liverpool trouwens ook vaak heeft gespeeld. Met name op rechts heb je buiten Janmaat geen andere optie dan Kuyt wanneer je 5-3-2 wilt spelen. Verhaegd is echt een verdedigende back, die matig is met opkomen.

Kongolo heeft waarschijnlijk niet voldoende overtuigd en kiest Van Gaal voor Blind in het centrum en Kuyt in de backpositie, heel vreemd vind ik het niet. Maar we zullen het zo zien of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

lateef schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat Kuyt juist wel voor deze positie is geselecteerd, misschien meer voor de rechter- dan de linkerflank, maar wel voor deze rol. Een rol die hij bij Liverpool trouwens ook vaak heeft gespeeld. Met name op rechts heb je buiten Janmaat geen andere optie dan Kuyt wanneer je 5-3-2 wilt spelen. Verhaegd is echt een verdedigende back, die matig is met opkomen.

Kongolo heeft waarschijnlijk niet voldoende overtuigd en kiest Van Gaal voor Blind in het centrum en Kuyt in de backpositie, heel vreemd vind ik het niet. Maar we zullen het zo zien of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.
Als dat zo is, dan is dit de enige logische keuze ja als je vasthoud aan het systeem. En daarom zeg ik ook: Het kan wel, alleen in balbezit maak je het veld op het middenveld kleiner doordat Kuyt altijd naar binnen zal draaien voor het geven van de pass. (Zul je zien dat ie net zo'n geweldige crossbal gaat geven als Blind met z'n linker)

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 23-06-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

De FIFA neemt volgens Jol een groot risico met Gassama, die in zijn 14 internationale duels tot dusver 53 keer geel en 3 keer rood trok.
Bron

ligt het aan mij, of zijn 53 gele kaarten in 14 duels wel heel veel? hmm het zijn er nog geen 4 per wedstrijd, wat opzich nog steeds niet heel weinig is(maar minder als dat het lijkt op t eerste oog). Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh bah, alweer zo een. Kan Oranje nou gewoon eens een fatsoenlijke scheids krijgen dit toernooi?
Het zal alweer wel een onterechte penalty tegen worden en een lading onterechte kaarten. :X

Dan nog dit. Zou het niet kunnen dat die opstelling een dwaalspoor is om de Telegraaf een lesje te leren? Dat zie ik van Gaal wel doen. Niemand geloofd de Telegraaf meer als het echt een dwaalspoor was. Die krant moet je toch al niet vertrouwen maar dat is een tweede. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Opstelling is bekend https://twitter.com/intent/user?screen_name=FIFAWorldCup maar of ze 532 of 433 spelen, niemand die het weet.

[ Voor 25% gewijzigd door garriej op 23-06-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Opstelling met Kuyt op links, van televaag klopt dus wel gewoon ;)
Ik verwacht dat Kuyt doorschuift, en het dan alsnog gewoon 4-3-3 is met Blind op links.

[ Voor 40% gewijzigd door dutchgio op 23-06-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:26
garriej schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:21:
[...]

Bron

ligt het aan mij, of zijn 53 gele kaarten in 14 duels wel heel veel? hmm het zijn er nog geen 4 per wedstrijd, wat opzich nog steeds niet heel weinig is(maar minder als dat het lijkt op t eerste oog). Maar we gaan het zien.
Ik neem aan dat iedereen (zowel wij als de tegenstander) bekend is met het feit dat we beide al door zijn, we nog niet weten welke tegenstander wij krijgen en daar eigenlijk ook geen invloed op hebben. Als je nu nog kaarten scoort, dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh bah, nu moeten we de Telegraaf nog serieus gaan nemen ook. :r

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Telegraaf is qua sport gewoon de beste krant van Nederland.
Hebben zeker de beste journalisten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Telegraaf serieus nemen? Laat van Gaal er maar niet achter komen dat de Telegraaf het reeds eerder wist. Heeft van Gaal weer iets om zich druk over te maken naar de verslaggevers van de Telegraaf toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Hmm vidal krijgt rust

[ Voor 8% gewijzigd door Kw4kje op 23-06-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

https://www.google.nl/search?q=wk14&rlz=1C1CHMO_nlNL575NL575&oq=wk14&aqs=chrome.0.69i59j0l5.1272j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=nederland+vs+chili Volgens google spelen we 433. Wat een link inderdaad.. Krijg hem niet kleiner dan ontploft tweakers.

op vi nu ook
Op het eerste oog stapt Louis van Gaal voor het WK-duel met Chili over op een 4-3-3 tactiek, maar waarschijnlijker is dat het systeem hetzelfde blijft met een andere personele invulling.

[ Voor 85% gewijzigd door garriej op 23-06-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat is me het linkje wel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die personele invulling is echter wel heel belangrijk. Blind en Indi lijken in de verste verte niet op elkaar. Volgens mij speel je dan echt compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Klopt, ik had niet verder gelezen, 532 dus gewoon, maakt allemaal niet uit; we gaan winnen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scolari boos op van Gaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
Die hele opstelling / systeem focus is maar vreemd, ten aanzien van een partij als Chili. De flexibiliteit van die groep & spelers staat haaks op een rigide systeem - ongeacht welk systeem dat is.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gelijkspel is al voldoende hoor. Het enige doel vandaag is de poule winnen om zo Duitsland, Frankrijk, Italie en Brazilië te vermijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:04:
Lens en Robben spelen tig keer beter samen dan Huntelaar en Robben. Wil je op snelheid Chili verrassen hoef je echt niet met Huntelaar aan te komen.
Lens is snel, maar snelheid is ook niet alles. Kuyt is ook niet snel. Maar KJ scoort tenminste wel in oranje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

tweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:45:
[...]

Lens is snel, maar snelheid is ook niet alles. Kuyt is ook niet snel. Maar KJ scoort tenminste wel in oranje. ;)
Klaasjan is denk ik niet best in dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
[...]

En RVP niet?

Leg de cijfers van beide eens naast elkaar.

RVP

87 caps
46 goals

1.89 gemiddeld per wedstrijd

KJH

62 caps
34 goals
1.82 gemiddeld per wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Ghengis schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:50:
[...]

En RVP niet?

RVP

87 caps
46 goals

KJH

62 caps
34 goals
Denk dat de scheidsrechter het niet zo tof vindt als RvP vanavond het veld op komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Laatst online: 11-09 20:59
Oeioei, iemand heeft hier een punt gemist :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als het er op aan komt scoort Sneijder, zelfs met zijn hoofd, op aangeven van Kuyt, de twee ukkies in het toenmalige Oranje. De Brazilianen hebben het daar nu nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ghengis schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:50:
[...]

En RVP niet?

RVP

87 caps
46 goals

KJH

62 caps
34 goals
Wel even de goede conclusie trekken, RVP maakt 46/87 goals per wedstrijd, KJH 34/62, precies andersom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

Kuyt linksback? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 23-06-2014 17:10 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Kuit als linksback, Lens voorin, geen Huntelaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Luxe linksback... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Jup. Nu op 1 interview met Louis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Speel dan gewoon 433 ofzo.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

reactie voetbal is een mooi woord voor counter voetbal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:13:
En winnen is een mooi woord voor winnen ...

Ik vertrouw op Van Gaal, laat maar komen!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Klinkt idd wat positiever terwijl het hetzelfde is

[ Voor 62% gewijzigd door Sepp14 op 23-06-2014 17:25 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voetbal is een spel van fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

kenneth schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:24:
[...]

En winnen is een mooi woord voor winnen ...

Ik vertrouw op Van Gaal, laat maar komen!
Ik ook hoor. En een goeie counter is bijna het mooiste wat er is in het voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Chili con carnage :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Kom op Ned laat zien dat je van een sterke ploeg kan winnen!! Trouwens ik twijfel toch wel een beetje als ik hoor dat Chilli zomaar 6-3 kon staan tegen Duitsland in een eerder gespeelde wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nederland speelt helemaal in het Oranje. Dat brengt ons meestal geen geluk...

Hopelijk gaat het vandaag wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Geluk is bullshit, de vorm van de dag bepaalt :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Spelers van Chili kijken best wel erg gespannen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

aerofreak

Steve Jobs

toch altijd weer een kippenvel momentje met het Wilhelmus :)F

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

aerofreak schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:57:
toch altijd weer een kippenvel momentje met het Wilhelmus :)F
Zeker nu de meesten ook weer meezingen...! :) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Wat is dit voor opstelling?!?

Maar goed, in Louis we trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Kuijt oproepen is kanloos, hem laten invallen nog kanslozer... Maar in de basis laten starten? Ik heb er geen woorden voor :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd of die scheidsrechter nog wat geks in petto heeft. Het wachten is op een penalty... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

andries.t.net schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:58:
Wat is dit voor opstelling?!?

Maar goed, in Louis we trust.
Gewoon weer 5-3-2. Maar nu met Dirk Kuyt als linksback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kuyt is rechts, de opbouw op links van achteren zal niet best zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Jaaa, uitfluiten :z

Dom volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:00:
[...]

Gewoon weer 5-3-2. Maar nu met Dirk Kuyt als linksback...
Dat ja, wat is dit voor opstelling!?!

Ook Huntelaar had ik de basis verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Jeetje wat irritant dat fluiten. Alleen al daarom moet Ned 5-0 winnen van dat *** volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kuyt kun je zelfs als keeper nog wel opstellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chili komt meestal binnen 30 min op voorsprong volgens de rekenmeester op Radio 1. Het is zaak de boel achterin dicht te houden zal van Gaal gedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lens knietje in z'n kruis...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59

Pinobigbird

doesn't share food!

Hironshy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:02:
Jeetje wat irritant dat fluiten. Alleen al daarom moet Ned 5-0 winnen van dat *** volk.
Dat ^^

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Leuk dat 10 min lange volkslied en ook nog eens fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:36
Beetje een contactLens vandaag :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ook wij kijken weer :) Ben reuze benieuwd naar deze wedstrijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zit al het hele toernooi te kijken naar die zwarte streep achter op het shirt van de scheidsrechters. Loopt daar het draadje van de headset door of zo...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Kunnen de supporters hun fluitjes aub dicht houden :/ begint toch wel wat irritant te worden over de surround :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Lijkt het zo of is bijna de hele stadion rood met wat geel ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Kom op KJH, warmlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van Gaal lachen door de woede van Danny Blind. :')

Die Chilenen vallen bij elke windvlaag... :(

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 23-06-2014 18:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Had jij geen tentamen kenneth? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeddicius op 23-06-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Is dat veld nu in slechte staat?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zeddicius schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:20:
Had jij geen tentamen kenneth? :P
Goed opgelet jij :P Over 8 minuten stap ik op de fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Succes met je tentamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

kenneth schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:22:
[...]

Goed opgelet jij :P Over 8 minuten stap ik op de fiets :)
Aha, nou succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gelukkig heeft de HRO de tentamens van vanavond een dag uitgesteld :p . Had er niet aan moeten denken om nu een tentamen te moeten maken.

Succes zometeen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CR1691 op 23-06-2014 18:24 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Waarom? Voorlopig gaat het toch prima...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

als er toch geen bal voorgegooid wordt heb je aan KJH ook niks aan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:20:
Is dat veld nu in slechte staat?
Ja. Baggerveld. Of beter: zandveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:24:
[...]
Met 0-0 houden bedoel je? :P Wat een afzwaaier van Wijnaldum trouwens ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:25:
[...]

Heb je die nu pas? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Beetje groene verf doet wonderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:25:
[...]

Aan het eind van de wedstrijd prikt Robben er nog wel een paar in... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:27:
[...]

Aan het eind van de wedstrijd prikt Robben er nog wel een paar in... :z
Gewoon omdat het kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Of zouden ze 0-0 afgesproken hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lens wordt gewoon zelf vast gehouden?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ze spelen tot nu toe voor 0-0, niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede scheids. Niet lopen zeuren spelers... optieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Fiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:24:
[...]

Was toen Lens even pijn had :)
Dank!

Veel plezier iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Blind houdt Alexis Sanchez lekker uit de wedstrijd tot nu toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
goede acties van Janmaat en De Jong daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Die de Jong :D Gewoon keihard de warpdrive aangezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schwarzenegger schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:33:
goede acties van Janmaat en De Jong daar!
Maar wtf dacht robben met die zij-pass? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
SinergyX schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:34:
[...]

Maar wtf dacht robben met die zij-pass? :P
"ik doe sociaal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer, de vrij kwam net niet lekker uit. Uit standaardsituaties moet wel iets mogelijk zijn vandaag.

[ Voor 42% gewijzigd door CR1691 op 23-06-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Vrij probeert een #VanPersie?

PVOutput☀️