Is het nog de moeite waard om FlatOut 2 te kopen voor 2,49 / 75% off (gezien de LAN-optie) of is de game echt te oud geworden? Ik heb de game reeds op PS2 in huis.
Neh prima lan gameVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:15:
Is het nog de moeite waard om FlatOut 2 te kopen voor 2,49 / 75% off (gezien de LAN-optie) of is de game echt te oud geworden? Ik heb de game reeds op PS2 in huis.
Gisteren Batman Arkham City gekocht en vandaag Bioshock Infinity (zonder de DLC's) nog even meegepikt.
Moet nu alleen wel eerst Batman Arkham Asylum uitspelen, anders kan ik nog niet aan Arkham city beginnen
Moet nu alleen wel eerst Batman Arkham Asylum uitspelen, anders kan ik nog niet aan Arkham city beginnen
Is een mush have voor een geslaagde lan party.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:15:
- leeg -
Veel uren plezier gehad inderdaad op een LAN-party. Die Batmobile was gek man ;D.luigi87 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:40:
[...]
Is een mush have voor een geslaagde lan party.
ja en dan op de speedway left/right en op dan vlak op de muur rijden en om de snelste ronde tijd te spelen. geniaal spel ooit ook de single player gestart maar dat was toen zo anti climaxBlackthunderAwf schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
[...]
Veel uren plezier gehad inderdaad op een LAN-party. Die Batmobile was gek man ;D.
- leeg -
Is er iemand die iets kan zeggen over Maia? Afgaand op de filmpjes lijk het mij wel leuk.
Computer says no
Ik ben een enorme fan van de Ages of Empire series, Command en Conquer en natuurlijk de eerste versies van de The Settlers. Kleine gemeenschappen opbouwen en voorzien van voedsel, mineralen, minen, een leger opbouwen etcetera. Wie kan me iets dergelijks aanbevelen? Ik zie soms door de Steam het bos niet meer, thx!
Banished maar is al langs gekomen in de sale, Tropico series is ook wel leukdaddycewl schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:12:
Ik ben een enorme fan van de Ages of Empire series, Command en Conquer en natuurlijk de eerste versies van de The Settlers. Kleine gemeenschappen opbouwen en voorzien van voedsel, mineralen, minen, een leger opbouwen etcetera. Wie kan me iets dergelijks aanbevelen? Ik zie soms door de Steam het bos niet meer, thx!
Stronghold (Crusader, HD etc.) al geprobeerd? Er zijn verschillende versies voor een hele lage prijs. Moet je zelf maar kijken welke je leuk vindt of niet. Ik vind zelf Crusader het leukste.daddycewl schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:12:
Bedankt voor de suggesties! Ik ga ze allemaal even checken ;-)
+1 voor RoN. Geweldige game, heb em op nog op disk. Het is zeg maar AoE op een iets grotere schaal met wat elementen van Civ. Je speelt vanaf stone age (zoiets iig) tot aan de huidge tijd dus inclusief bommenwerpers, ICBM's en meer van dat leuke spul.Saybia schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:13:
Rise of Nations
Croissant in hand, I was alone.
Hier dus ook... helaas nog weinig actieTheNephilim schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:11:
Zit nog te wachten op een Age of Mythology 75% of meer korting!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
+100 voor flatout 2, Dat is gewoon verplichte lan kost. Met zijn 8 in de derby bowl 
of 1 truck en 7 fiatjes 500 en dan king of te hill
Persoonlijk heb ik me ook prima vermaakt met de singleplayer, maar das persoonlijk idd.
Geen leger / gevechten, maar banished focust zich helemaal op het (uit)bouwen van 1 hutje naar een complete stad, met alle problemen van stompzinnige mannetjes, mislukte oogsten en logistieke gedokter dat er bij komt.
of 1 truck en 7 fiatjes 500 en dan king of te hill
Persoonlijk heb ik me ook prima vermaakt met de singleplayer, maar das persoonlijk idd.
tropico is een aanrader ! deel 5 is net uit, maar vier met DLC's is zeker ook aan te raden, en verwacht ik wel in de sale voorbij te zien komendaddycewl schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:12:
Geen leger / gevechten, maar banished focust zich helemaal op het (uit)bouwen van 1 hutje naar een complete stad, met alle problemen van stompzinnige mannetjes, mislukte oogsten en logistieke gedokter dat er bij komt.
[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 26-06-2014 17:40 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Toppertje inderdaad. Ik hoop dat de extended versie nog even langs komt op Steam, maar dat zal wel niet aangezien het spel helemaal niet on sale isguReMcO schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:22:
[...]
+1 voor RoN. Geweldige game, heb em op nog op disk. Het is zeg maar AoE op een iets grotere schaal met wat elementen van Civ. Je speelt vanaf stone age (zoiets iig) tot aan de huidge tijd dus inclusief bommenwerpers, ICBM's en meer van dat leuke spul.
OP Gog is al een paar keer het commandos pack langs gekomen voor 6 dollar of zoiets inclusief de 2 desperados die zeker niet onder doen voor de commando's reeks.dimako_ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:41:
Ik kon Commandos 3 destination berlin niet laten liggengoeie ouwe tijd!
beetje offtopic maarrrr Stronghold Crusader HD kan je nu aanschaffen op humble bundle. Dus eurootje maar wees snel, volgens mij loopt de weekly bundle nog 2 uur.thechib12 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:42:
[...]
Stronghold (Crusader, HD etc.) al geprobeerd? Er zijn verschillende versies voor een hele lage prijs. Moet je zelf maar kijken welke je leuk vindt of niet. Ik vind zelf Crusader het leukste.
https://www.humblebundle.com/weekly
Rise of Nations is een geweldige game, en anno 2070 heb ik ook vele uurtjes inzitten. Anno gaat echter wel meer om goederen vervoeren dan om "veroveren en vechten" al zit het er wel in. (Ik zou even wachten met de tropico serie. Die komt wel vaak in een bundle voorbij of kijk op vraag en aanbod voor de steameditie (is inclusief dlc). ) de steam edition is maar 4,99. Dat is een hele mooie prijs voor de game inclusief dlc.Vele uren speelplezier gegarandeerd.
Wellicht is een game van Paradox ook interessant zoals Europe Universalis IV met 50% korting tot en met 30 juni op steam. Ik heb zelf de game niet gespeeld maar wel Victoria 2 welke ik erg leuk vond en van dezelfde uitgever is en er op het zicht ook op lijkt. Maar dat kan iemand anders wellicht beter vertellen die beide games heeft gespeeld.
Victoria 2 kost trouwens maar 9,99
[ Voor 23% gewijzigd door hmartino op 26-06-2014 18:12 ]
Iemand enig idee of payday 2 nog goedkoper gaat worden? Staat nu op summersale tot 30e.
Weet niet hoe het systeem gaat.
[ Voor 14% gewijzigd door Chris Smoove op 26-06-2014 18:17 ]
Verwijderd
Beide top games!hmartino schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:57:
[...]
beetje offtopic maarrrr Stronghold Crusader HD kan je nu aanschaffen op humble bundle. Dus eurootje maar wees snel, volgens mij loopt de weekly bundle nog 2 uur.
Wellicht is een game van Paradox ook interessant zoals Europe Universalis IV met 50% korting tot en met 30 juni op steam. Ik heb zelf de game niet gespeeld maar wel Victoria 2 welke ik erg leuk vond en van dezelfde uitgever is en er op het zicht ook op lijkt. Maar dat kan iemand anders wellicht beter vertellen die beide games heeft gespeeld.
Victoria 2 kost trouwens maar 9,99
Lees die mooie rode melding boven het veld wat je zojuist hebt ingevuld toen je je reactie plaatste of lees de topicstart van het topic waarin je zojuist heb gepost.Chris Smoove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:17:
Iemand enig idee of payday 2 nog goedkoper gaat worden? Staat nu op summersale tot 30e.
Ah, lezen is mijn slechtste kant. Ik kan concluderen dat er een kans bestaat.Polbeer91 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:19:
[...]
Lees die mooie rode melding boven het veld wat je zojuist hebt ingevuld toen je je reactie plaatste of lees de topicstart van het topic waarin je zojuist heb gepost.
Thanks!hmartino schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:57:
[...]
beetje offtopic maarrrr Stronghold Crusader HD kan je nu aanschaffen op humble bundle. Dus eurootje maar wees snel, volgens mij loopt de weekly bundle nog 2 uur.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Ik wacht eigenlijk nog op Dishonored. Heb hem totaal niet voorbij zien komen, dit terwijl hij normaal altijd wel een keer als flash sale voorbij kwam.
Ach over 1.5 minuut weten we de nieuwe aanbiedingen. Wellicht zit hij daar bij.
Vaag: Europe Universalis voor 19,99. Dat was die al.
Ja duseltweako schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:58:
Ik wacht eigenlijk nog op Dishonored. Heb hem totaal niet voorbij zien komen, dit terwijl hij normaal altijd wel een keer als flash sale voorbij kwam.
If it aint broke, fix it till it is!
U vraagt, Steam verkoopteltweako schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:58:

.... juist ja.. dishonored... Oke zeg het maar, wie speel hier informatie door naar valve??
[ Voor 23% gewijzigd door eltweako op 26-06-2014 19:03 ]
Prijzen zijn geupdate. Civ 5 is nu bijv 75%, net na 19:00 hadden ze de oude prijs.
Wel handig die plaatjes hierboven omdat:
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
XID: 1955239265
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
XID: 1955239265
Ik zie het. Europe Universalis is nu ook -75%->9,99mike14.14 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:03:
Prijzen zijn geupdate. Civ 5 is nu bijv 75%, net na 19:00 hadden ze de oude prijs.
Echter als je CIV 5 wilt: Koop dan de complete edition voor 13,19 (-67%)
[ Voor 13% gewijzigd door hmartino op 26-06-2014 19:06 ]
Nice, zat nog te twijfelen om Banished te kopen. Alleen vond hem met 25% korting niet goedkoop genoeg.
Paar minuten later 50% korting in de daily deal
Computer says no
Banished nu 2 euro goedkoper dan in de Community Choice. Maar ik heb er ondertussen al 5 uren inzitten en begin het eindelijk een beetje door te hebben ;D. Best wel verslavend, maar duurt wel lang.
Het plaatje van de community choice laat anders ook 50% zien en hetzelfde bedrag als nu 9,49€ (za 21juni 19:00)BlackthunderAwf schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:06:
Banished nu 2 euro goedkoper dan in de Community Choice. Maar ik heb er ondertussen al 5 uren inzitten en begin het eindelijk een beetje door te hebben ;D. Best wel verslavend, maar duurt wel lang.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
De complete bundel is ook voor 9 euro te krijgeneltweako schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:58:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Die had ik vorige sale nog voor €3,85Rubman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:13:
[...]
De complete bundel is ook voor 9 euro te krijgen
Maargoed momenteel zijn de andere resident evil games ook in de aanbieding...
Is de DLC het geld waard? Met andere woorden, voegt het wat toe?Rubman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:13:
[...]
De complete bundel is ook voor 9 euro te krijgen
Ja extra missies en content.eltweako schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:17:
[...]
Is de DLC het geld waard? Met andere woorden, voegt het wat toe?
Is er nog een kans dat Banished goedkoper wordt gedurende deze summer sale?
[quote]Propuls1on schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:29:
[/quote
Op GOG is hij net wat goedkoper: http://www.gog.com/game/banishedMeekoh schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:06:
Nice, zat nog te twijfelen om Banished te kopen. Alleen vond hem met 25% korting niet goedkoop genoeg.
Er gaan echter geruchten dat hij daar binnenkort nog verder afgeprijsd wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door DaFrenk op 26-06-2014 19:30 ]
Nee.Propuls1on schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:29:
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 26-06-2014 19:40 ]
Excuus, niet helemaal goed gekeken. Ik had bij Banished nog een Expansion voor Age of Empires gekocht, vandaar dat het totaal bedrag hoger was dan 9,49rockhopper schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:11:
[...]
Het plaatje van de community choice laat anders ook 50% zien en hetzelfde bedrag als nu 9,49€ (za 21juni 19:00)
Sterker nog, volgens vele op het GOG forum zou tijdens de summer sale van GOG ergens gratis te claimen moeten zijn. http://www.gog.com/forum/...mfree_summer_sale/post680DaFrenk schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:29:
[...]
[quote]
[...]
Op GOG is hij net wat goedkoper: http://www.gog.com/game/banished
Er gaan echter geruchten dat hij daar binnenkort nog verder afgeprijsd wordt.
Omerta + Alan Wake's American Nightmare + Still Life 2 + Torchlight zijn al gratis voorbij gekomen.
Haha klopt. Dat heb ik ook gelezen. Wel tof van GOG, heb ze allemaal kunnen claimen.Chris_L schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Sterker nog, volgens vele op het GOG forum zou tijdens de summer sale van GOG ergens gratis te claimen moeten zijn. http://www.gog.com/forum/...mfree_summer_sale/post680
Omerta + Alan Wake's American Nightmare + Still Life 2 + Torchlight zijn al gratis voorbij gekomen.
Kappen nouPropuls1on schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:29:

offtopic:
Dishonored erbij!
Dishonored erbij!
Oooh het is zo frustrerend.. Ze doen het erom! Ik zweer het je, het is eigenlijk maar 1 gemene Tweakert met 20 accounts. Echt wel.
Overigens, dat YNAB krijgt ook vrijwel alleen maar positieve reviews.. Dat brengt me aan het twijfelen, heb er de vorige sale namelijk ook al naar gekeken. Maar toen dacht ik wat ik nu nog steeds denk "dat is echt voor figuren die Excel niet snappen.."
Heb ik een punt of loopt er hier nog een Tweaker rond met ervaring met YNAB die mij wel eens zou kunnen overtuigen?
Aan de ene kant: gefeliciteerd!
Aan de andere kant:

Welke games heb je gewonnen?
[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 26-06-2014 20:20 ]
Uhhh
Spintires, Lifeless Planet en MXGP - The Official Motocross. Ik wou spintires van het weekend kopen dat scheelt weer
Spintires, Lifeless Planet en MXGP - The Official Motocross. Ik wou spintires van het weekend kopen dat scheelt weer
Dat is tenminste mooi 65 euro aan (huidige) waarde, netjes hoor. Had je je wishlist erop aangepast?WeAreLegion schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:21:
Uhhh
Civilization V binnengehaald. Ik vind het erg leuk dat er leuke games voor linux te vinden zijn
.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
NopesFid3lity schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:24:
[...]
Dat is tenminste mooi 65 euro aan (huidige) waarde, netjes hoor. Had je je wishlist erop aangepast?
weet iemand of blockland wat is?
het lijkt me iets van lego bouwen maar wat voor soort game is het ?
het lijkt me iets van lego bouwen maar wat voor soort game is het ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wauw, had niet verwacht dat iemand in dit topic zou winnen.... achja, zo zie je maar weer, alles is mogelijk
Dan zouden ze bij mij gelijk 150€ lichter zijn xD...Avioto schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:22:
Uit mn vriendenlijst had iemand Wolfenstein The New Order, AC4 Black Flag en Divinity Original Sin gewonnen. Het lijkt wel alsof ze het duurste uit je wishlist kiezen
Edit: Gefeliciteerd trouwens!
@ravw
Anyway ... Blockland is gewoon een soort van lego game jah ... je kan zelf dingen bouwen. Doet me denken aan roblox ... http://www.roblox.com XD.
Je wint toch gewoon de #1-3 in je wishlist ? Dus gewoon even op de volgorde zetten die jij wil winnen...
Klopt helemaalmercapto schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:29:
Je wint toch gewoon de #1-3 in je wishlist ? Dus gewoon even op de volgorde zetten die jij wil winnen...
Ooh, dat wist ik niet. Thanks voor de tip, ik zal ze even op volgorde zetten.
Niet dat ik iets ga winnen
Niet dat ik iets ga winnen
Steam/XBL: Avioto
Ik had me daar ook niet in verdiept
blijkbaar stonde deze boven aan
maar goed gegeven paard niet in ze bek kijken of zo iets
Spintires maakt het het al wel waard tof spel
.
edit:
voor die 2 euro ook blockland maar gekocht en daar was ik na 5 minuten al klaar mee niks voor mij
edit:
voor die 2 euro ook blockland maar gekocht en daar was ik na 5 minuten al klaar mee niks voor mij
[ Voor 24% gewijzigd door WeAreLegion op 26-06-2014 21:44 ]
Ik zit in team blauw.
Die gaat het deze ronde niet winnen. Jammer. 
Mijn eerste game zojuist gekocht trouwens. Dishonored voor €3,74 dus die heb ik maar meegenomen.
Mijn eerste game zojuist gekocht trouwens. Dishonored voor €3,74 dus die heb ik maar meegenomen.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Vandaar dat mijn #1 Galactic Civilizations III is, €92.99mercapto schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:29:
Whut, er bleek gisteren in de russiche store een price error te zijn. Vaillant Hearts voor 0,20$
''it was priced in the Russian store at 6.99 rubles ($0.2) instead of 699 rubles ($20).''
Classic mistake.
Lees ik net pas, had zon gast 215 copies van die game gekocht.
Ter vermaak:
''it was priced in the Russian store at 6.99 rubles ($0.2) instead of 699 rubles ($20).''
Classic mistake.
Lees ik net pas, had zon gast 215 copies van die game gekocht.
Ter vermaak:

[ Voor 21% gewijzigd door MusicAddict op 26-06-2014 22:34 ]
Lol, heeft hij ze echt of wordt het teruggedraaid? Laat me ook denken aan een fout bij een actie van de HEMA, een taart was in de aanbieding maar er stond per ongeluk dat hij gratis was. En iemand had toe een paar miljoen taarten besteld!MusicAddict schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:31:
Whut, er bleek gisteren in de russiche store een price error te zijn. Vaillant Hearts voor 0,20$![]()
Classic mistake.![]()
Lees ik net pas, had zon gast 215 copies van die game gekocht.![]()
Ter vermaak:
[afbeelding]
Steam draait nooit terug bij een price error. Al kan het altijd de eerste keer zijn. Ubisoft kan daarentegen wel simpel de keys in uplay blocken als ze daar zin in hebben, want jippie het is weer een uplay game on steam.markdm schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:54:
[...]
Lol, heeft hij ze echt of wordt het teruggedraaid? Laat me ook denken aan een fout bij een actie van de HEMA, een taart was in de aanbieding maar er stond per ongeluk dat hij gratis was. En iemand had toe een paar miljoen taarten besteld!
Ik mis de goeie ouwe dagen, die errors. Sleeping Dogs voor 91% korting vorige sale dacht ik, dat is altijd leuk meepakken.
Ik vind het wel goed werken (zolang je de discipline kunt opbrengen om je uitgaven ook echt in te vullenFid3lity schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Overigens, dat YNAB krijgt ook vrijwel alleen maar positieve reviews.. Dat brengt me aan het twijfelen, heb er de vorige sale namelijk ook al naar gekeken. Maar toen dacht ik wat ik nu nog steeds denk "dat is echt voor figuren die Excel niet snappen.."
Heb ik een punt of loopt er hier nog een Tweaker rond met ervaring met YNAB die mij wel eens zou kunnen overtuigen?
(Op hun website kun je overigens ook een demo-versie downloaden.)
-91% korting lijkt mij anders niet zo tof MusicAddict 
Maar ik heb ook het idee dat de aanbiedingen toen beter waren...
Maar ik heb ook het idee dat de aanbiedingen toen beter waren...
[ Voor 44% gewijzigd door darkkingll op 26-06-2014 23:17 ]
De Dragon Age Origins collection stond gisteren op ongeveer -5 euro, een korting van 125 procent.... helaas was het knopje weg om te kopen
[ Voor 6% gewijzigd door Saybia op 26-06-2014 23:29 ]
Verwijderd
Vóór iemand die sinds 24/06/2014 het rechte pad heeft gekozen (kopen op Steam ipv downloaden op Torrents) vind ik deze lijst niet slecht (72 uur):
TIP: Met 449 demo's heb je genoeg GRATIS speelplezier

Conclusie:
Summer Sale is erg verslavend!
P.S. Steam heeft me een keer € 15 euro gescamt door een "failed transaction". Ik begreep dat je geld terug gestort krijgt binnen 10 dagen ?

Conclusie:
Summer Sale is erg verslavend!
P.S. Steam heeft me een keer € 15 euro gescamt door een "failed transaction". Ik begreep dat je geld terug gestort krijgt binnen 10 dagen ?
Helaas dat er een regiolock op zit en heeft dus geen zin om het te kopen van een RusMusicAddict schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:31:
Whut, er bleek gisteren in de russiche store een price error te zijn. Vaillant Hearts voor 0,20$![]()
Classic mistake.![]()
Lees ik net pas, had zon gast 215 copies van die game gekocht.![]()
Ter vermaak:
[afbeelding]
Jammer dat ze er prijswijs zo`n puinhoop van hebben gemaakt.eltweako schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:03:
[afbeelding]
.... juist ja.. Dishonored... Oke zeg het maar, wie speel hier informatie door naar valve??
(Ik wil overduidelijk nl alleen de DLC hebben, basis spel heb ik al.)

How do you save a random generator ?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:49:
Jup, zelfde hier. Beetje lame; DLC is met -50% €5 per stuk en de game zelf is maar €3,75 met -75%.enchion schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:58:
[...]
Jammer dat ze er prijswijs zo`n puinhoop van hebben gemaakt.
[afbeelding]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zit je dan met je 215 gamesXepos schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:56:
[...]
Helaas dat er een regiolock op zit en heeft dus geen zin om het te kopen van een Rus
(Al kan-ie ze altijd nog aan Russen doorverkopen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Er zit geen regiolock op... ik kan spel gewoon spelen.anandus schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 01:23:
[...]
Zit je dan met je 215 games
(Al kan-ie ze altijd nog aan Russen doorverkopen)
Edit: effe gechecked en nu blijkt er idd een lock op te zitten. Naja toen ik hen kreeg nie dus vind wel best xD. Geweldig spel tho.
[ Voor 20% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-06-2014 07:16 ]
Had ik met Civ 5 ook... Ik heb de bundel gekocht omdat die goedkoper was dan alle DLC's samen. Dat is in dit geval ook. De DLC's voor 14 euro, de bundel voor 8 (plus wat centen...)enchion schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:58:
[...]
Jammer dat ze er prijswijs zo`n puinhoop van hebben gemaakt.
[afbeelding]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Idem hier met Skyrim
You win some (Summer Sale!!!) you lose some (meh, heb eigenlijk enkel de DLC's nodig...)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Voor WP8 is er ook een onofficiële app die het goed doet: http://www.youneedabudget...ndows-phone-app-for-ynab/ Het is wel een Read Only app, maar nog steeds best handig voor als je even snel wilt kijken of je nog wel genoeg ruimte in je budget hebt voor "die leuke broek" of "dat etentje met je vrienden", etc.Falskdansker schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Ik vind het wel goed werken (zolang je de discipline kunt opbrengen om je uitgaven ook echt in te vullen). Sure, je kunt een excel-sheet maken dat alles voor je uitrekent; maar het programma zit best goed in elkaar. Er zijn ook apps voor iPhones en Android waar je de uitgaven op kunt invullen en kunt zien hoeveel je nog te besteden hebt. [...]
YNAB is echt een geweldige tool ben ik achter gekomen. Een keer gekocht in de winter sale, en dat ding doet wat het moet doen.
Zit zelf nog te hopen dat Medieval Total War 2 nog in de flashsale gaat, nu nog iets te prijzig.
Zit zelf nog te hopen dat Medieval Total War 2 nog in de flashsale gaat, nu nog iets te prijzig.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Echtlanerios schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:29:
YNAB is echt een geweldige tool ben ik achter gekomen. Een keer gekocht in de winter sale, en dat ding doet wat het moet doen.
Dat is waar. Ik raad aan gewoon de demo downloaden, en pak hem dan op bij de volgende sale als het bevalt
het is niet echt iets wat je direct moet hebben.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee precies, dus ik bewaar die demo gewoon voor als ik er een keer zin in heb.lanerios schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:34:
Dat is waar. Ik raad aan gewoon de demo downloaden, en pak hem dan op bij de volgende sale als het bevalthet is niet echt iets wat je direct moet hebben.
Go team rood! In het begin twijfelde ik nog wat, maar ik ben blij! Hehe
.
De eerste dag was rood zwaar ingemaakt, maar sindsdien......
Flash

Community

(ik ben vrij zeker dat toen ik net keek Borderlands nog -75% had.... zou ook overeenkomen met de eerdere aanbieding. Hoe dan ook GOTY is wel 75%)

Community

(ik ben vrij zeker dat toen ik net keek Borderlands nog -75% had.... zou ook overeenkomen met de eerdere aanbieding. Hoe dan ook GOTY is wel 75%)
[ Voor 7% gewijzigd door The Inquisitor op 27-06-2014 09:50 ]
Hmmm ja bij de stemknoppenb stond inderdaad dat Borderlands 2 -75% zou zijn. Ik moet me toch gaan inhouden, dus dat komt dan weer goed uit
Goat Simluator, instant buy! GOTY! 
(slecht spel, niet kopen a.u.b. downloaden niet waard
)
(slecht spel, niet kopen a.u.b. downloaden niet waard

An a day keeps the doctor away.
Strike Vector kan ik daarentegen wel warm aanraden. Waanzinnig moeilijk, maar veel voldoening wanneer je het onder de knie krijgt en niet iedere tien seconden tegen een gebouw plakt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dacht eerst; heu ziet er leuk uit. Maar toen zag ik dat het MP only was...
Alice is wel een aardige game, zeker voor 2,50.
Alice is wel een aardige game, zeker voor 2,50.
Ik heb echt al zoveel lol gehad met goat simulatoriApp schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:25:
Goat Simluator, instant buy! GOTY!
(slecht spel, niet kopen a.u.b. downloaden niet waard)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Twijfel nog altijd of ik Borderlands 2 GOTY zal binnen hengelen. Ik moet nog 2 DLC's van deel 1, de rest heb ik aardig uitgespeeld. De vraag is dus eigenlijk... heb ik BL1 uitgespeeld en met BL2 begonnen vóórdat de wintersale van start gaat en BL2 wellicht goedkoper is dan nu? Zoveel vragen
Het leven is een groot dilemma
[ Voor 5% gewijzigd door The Inquisitor op 27-06-2014 10:39 ]
Nou goedkoper dan 75% zal het komende maanden zeker niet worden in ieder geval. Of er moet een price bug op duiken ergens ... maar doubt so.The Inquisitor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:39:
Twijfel nog altijd of ik Borderlands 2 GOTY zal binnen hengelen. Ik moet nog 2 DLC's van deel 1, de rest heb ik aardig uitgespeeld. De vraag is dus eigenlijk... heb ik BL1 uitgespeeld en met BL2 begonnen vóórdat de wintersale van start gaat en BL2 wellicht goedkoper is dan nu? Zoveel vragen
Maar juist dat de reguliere prijs daalt, waardoor de game straks veel goedkoper wordt. Zoals Skyrim en Dishonored (beide GOTY's heb ik gekocht voor 13~15 euro).TheAnthonyNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:40:
[...]
Nou goedkoper dan 75% zal het komende maanden zeker niet worden in ieder geval. Of er moet een price bug op duiken ergens ... maar doubt so.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]