An a day keeps the doctor away.
GOTY is wel 75%iApp schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:46:
Ik zou sowieso even wachten totdat 'ie -75% is, ik heb hem in de vorige sale gekocht voor €7,50 i.c.m. een groupbuy. Aardige game, jammer genoeg te weinig tijd om 'm te kunnen spelen.
het heeft weinig echte gameplay, maar het is gewoon leuk om ff een paar minuten de boel te terroriserenmrsar schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:34:
[...]
Ik heb echt al zoveel lol gehad met goat simulator
langer gaat vervelen bij mij
ora et labora
Verwijderd
JerX schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Neh prima lan gameSingle player is overigens ook leuk
luigi87 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:40:
[...]
Is een mush have voor een geslaagde lan party.
BlackthunderAwf schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
[...]
Veel uren plezier gehad inderdaad op een LAN-party. Die Batmobile was gek man ;D.
Bedankt voor alle comments ten aanzien van Flatout 2. Die ga ik later vandaag dus nog even aanschaffen.heuveltje schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:37:
+100 voor flatout 2, Dat is gewoon verplichte lan kost. Met zijn 8 in de derby bowl
of 1 truck en 7 fiatjes 500 en dan king of te hill
Persoonlijk heb ik me ook prima vermaakt met de singleplayer, maar das persoonlijk idd.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Voor zulke nieuwe games moet je ook niet shoppen op Steam zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:06:
WatchDogs in Flash sale helaas maar 20% naar 47,99
Ik heb Skyrim (basis spel) al. Maar ik wil graag de DLC's hier ook bij hebben, maar die zijn (vergeleken met de legendary edition) nogal prijzig. Kan ik gewoon de legendary edition kopen, en dat ik die gewoon ga spelen?
Ik neem aan dat Steam hiervoor wel wat 'leuks' bedacht heeft maar het is het vragen waard.
I'm an Ironman!
Kun je gewoon kopen. De DLC krijg je dan en de basegame wordt weggegooid.Madstorm schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:
Ik vroeg me af.
Ik heb Skyrim (basis spel) al. Maar ik wil graag de DLC's hier ook bij hebben, maar die zijn (vergeleken met de legendary edition) nogal prijzig. Kan ik gewoon de legendary edition kopen, en dat ik die gewoon ga spelen?
Ik neem aan dat Steam hiervoor wel wat 'leuks' bedacht heeft maar het is het vragen waard.

Kan ik hem alsnog voor een leuke prijs meenemen.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
En het geld voor de basisgame gaat naar je wallet?Fid3lity schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Kun je gewoon kopen. De DLC krijg je dan en de basegame wordt weggegooid.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Hehe, dat zou helemaal mooi zijn. Maar dat zal niet het geval zijn.EektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:20:
[...]
En het geld voor de basisgame gaat naar je wallet?
I'm an Ironman!
Nee, maar uiteindelijk ben je nog steeds minder kwijt als je nu de Legendary koopt dan wanneer je alleen de DLC's koopt, dus hier zal je genoegen mee moeten nemen (of elders shoppen)EektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Nee.EektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Enne....bij mij zie ik de volgende titel staan:
Buy Elder Scrolls V: Skyrim Legendary (RU)
Dat RU. Waar staat dat voor?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
ora et labora
RussiaEektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:25:
3 x Dank!![]()
Enne....bij mij zie ik de volgende titel staan:
Buy Elder Scrolls V: Skyrim Legendary (RU)
Dat RU. Waar staat dat voor?
Thanks, de legendary edition gekocht, en Steam geeft nu aan dat ik de DLC's inderdaad ook hebFid3lity schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Vanavond maar even een nieuwe game beginnen, heerlijk om bij Skyrim opnieuw te beginnen (no sarcasm)
I'm an Ironman!
De F! Wat moet ik daar nu mee. Dat Putler Oekraine binnenvalt is één ding, maar mijn Steam account gaat er wel een stapje over
Wordt dus een gesprek met Steam. Tegen de tijd dat het opgelost is, is de Sale al weer verleden tijd

[ Voor 5% gewijzigd door EektheMan op 27-06-2014 11:30 ]
Waarschijnlijk heb je de key ergens op een site (goedkoop) gekocht? Dit is dan de Russische versie geweest. Ben bang dat Steam hier niks voor gaat doen..EektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:
Eh...weer 3 x Dank!![]()
![]()
![]()
De F! Wat moet ik daar nu mee. Dat Putler Oekraine binnenvalt is één ding, maar mijn Steam account gaat er wel een stapje over![]()
Wordt dus een gesprek met Steam. Tegen de tijd dat het opgelost is, is de Sale al weer verleden tijd
I'm an Ironman!

Community

Wanneer ik Long live the Queen zie moet ik direct denken aan een tweaker die, dacht ik, tijdens de wintersale hier op zat te wachten en deze uiteindelijk ook heeft gekocht. Scheen toch wel leuk te zijn.
Fid3lity was jij dat?
Dat zal ik wel geweest zijnThe Inquisitor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:39:
Flash
Wanneer ik Long live the Queen zie moet ik direct denken aan een tweaker die, dacht ik, tijdens de wintersale hier op zat te wachten en deze uiteindelijk ook heeft gekocht. Scheen toch wel leuk te zijn.
Nee, op steam gekocht in Belgie. Maar ik woonde een tijdje in Nederland, daarna Litouwen en vervolgens Rusland, maar nu in Oekraine. Steam houdt mijn verhuizingsdrang niet bijMadstorm schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:32:
[...]
Waarschijnlijk heb je de key ergens op een site (goedkoop) gekocht? Dit is dan de Russische versie geweest. Ben bang dat Steam hier niks voor gaat doen..
Maar Oekraine ligt NIET in Rusland of de CIS(GOS). Heb er wel vaker problemen mee, maar normaal gesproken komt er dan een waarschuwing in beeld en geen (RU) toevoeging. Bijvoorbeeld deze:
Ze lossen het meestal handmatig na een maandje op. Moet dan weleens bij betalen.Notice: Purchases made in Russia and CIS countries will only be playable in Russia and CIS countries.
De prijs voor Skyrim staat nu op $3.14 en Legendary op $6.79. Komt dat overeen met de Euro prijzen? Ik denk dat ik het gewoon aankoop en het Steam weer laat oplossen. Maar wil niet plots 10 Euro bijbetalen bv.
Haha, dat zou ook nog eens kunnen, jij bent er ook altijd in de sale topics
Beviel de game? Of heb je het ondertussen al wel gezien ermee
Ik heb het ondertussen wel gezien maar het was best leuk toen ik het speelde. Replay value is niet bijzonder groot. (wel waard om het een paar keer anders te doen). En om een replay te kunnen doen moet je het einde eerst halen, dat is wat lastiger... ik ging steeds doodThe Inquisitor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:41:
[...]
Haha, dat zou ook nog eens kunnen, jij bent er ook altijd in de sale topics
Beviel de game? Of heb je het ondertussen al wel gezien ermee
[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 27-06-2014 11:45 ]
das altijd onzin van STEAM.Fid3lity schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Als je base game hebt en je koopt hem voor je zelf, dan moeten ze je dubbele games gewoon als Gift maken, maar dat doen ze dan weer niet
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mwah, het is niet prettig, dat klopt. Maar ik denk dat het echte probleem gezocht moet worden in het feit dat de DLC belachelijk duur is in verhouding. Bij veel andere spellen is basegame + DLC(bundel) ongeveer dezelfde prijs als een complete edition. Dat hoort ook imo.Pykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:10:
[...]
das altijd onzin van STEAM.
Als je base game hebt en je koopt hem voor je zelf, dan moeten ze je dubbele games gewoon als Gift maken, maar dat doen ze dan weer niet
Verwijderd
Steam flikt het weer;
Al +15 mins PENDING voor Assassin's Creed™: Director's Cut Edition (2,49)
De ironie is dat het bedrijf achter Steam dat juist wel doet met z'n spellenPykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:10:
[...]
das altijd onzin van STEAM.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ook maar sommige.anandus schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:19:
[...]
De ironie is dat het bedrijf achter Steam dat juist wel doet met z'n spellen
Welke games die daadwerkelijk door valve zijn gemaakt dan niet? Mijn ervaring is dat games van valve die je koopt en al hebt wel in de vorm van gift in je account terecht komen. (Een vriend gaf mij eens hl2 cadeau omdat die die dubbel had na aanschaf van the orange box. En toen ik eenmaal zelf the orange box kocht kon ik mijn extra exemplaar weer gewoon doorgeven)
Niet elke game die op steam te kopen is, is van valve. Daarom verschillen kortingen per brand veel. Valve beslist niet alles over de games die op hun platform verkocht worden.
Wikipedia: Commonwealth of Independent StatesEektheMan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:41:
[...]
Nee, op steam gekocht in Belgie. Maar ik woonde een tijdje in Nederland, daarna Litouwen en vervolgens Rusland, maar nu in Oekraine. Steam houdt mijn verhuizingsdrang niet bij![]()
Maar Oekraine ligt NIET in Rusland of de CIS(GOS). Heb er wel vaker problemen mee, maar normaal gesproken komt er dan een waarschuwing in beeld en geen (RU) toevoeging. Bijvoorbeeld deze:
Oekraine staat er wel bij ook dat ze een request hebben gedaan jongstleden om eruit te stappen...
maargoed hopelijk willen ze het oplossen voor je, indien ze dat doen krijg je gewoon aankoopbedrag in steam wallet terug. Steam houd alles bij qua ip verplaatsing... zelfs als je maar een vpn gebruikt om bijv een key of game te activeren weet steam gewoon... in de regels staat dat het niet mag en je een account lock kan krijgen, echter in de praktijk nooit gebeurd (naar ervaringen van mijn vrienden).
[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-06-2014 12:27 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Ja, dus N=1. Bij HL2 werkt het, maar niet bij elke Valve game.Ardjee schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Welke games die daadwerkelijk door valve zijn gemaakt dan niet? Mijn ervaring is dat games van valve die je koopt en al hebt wel in de vorm van gift in je account terecht komen. (Een vriend gaf mij eens hl2 cadeau omdat die die dubbel had na aanschaf van the orange box. En toen ik eenmaal zelf the orange box kocht kon ik mijn extra exemplaar weer gewoon doorgeven)
Volgens mij is dat deze page; https://support.steampowe...le.php?ref=4502-TPJL-2656
Niet elke game die op steam te kopen is, is van valve. Daarom verschillen kortingen per brand veel. Valve beslist niet alles over de games die op hun platform verkocht worden.
Verwijderd
Lijkt me een leuke game.
Misschien komen er nog meer aantrekkelijke aanbiedingen deze laatste dagen van de sale.
Steam houdt het niet echt bij. Je krijgt een link van ze opgestuurd om je aankopen mee te doen. Maar zo te zien blijkt die ook niet altijd goed te werken.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Wikipedia: Commonwealth of Independent States
Oekraine staat er wel bij ook dat ze een request hebben gedaan jongstleden om eruit te stappen...
maargoed hopelijk willen ze het oplossen voor je, indien ze dat doen krijg je gewoon aankoopbedrag in steam wallet terug. Steam houd alles bij qua ip verplaatsing... zelfs als je maar een vpn gebruikt om bijv een key of game te activeren weet steam gewoon... in de regels staat dat het niet mag en je een account lock kan krijgen, echter in de praktijk nooit gebeurd (naar ervaringen van mijn vrienden).
Ik lees daarop Wikipedia dat Oekraine nooit lid is geweest, maar dat het wel de facto als lid gezien wordt (door wie?). Dat maakt het inderdaad lastig voor Steam. Nu ja, ik heb in het verleden gevraagd om die CIS lock te verwijderen omdat Oekraine geen lid is en dat hebben ze gewoon gedaan. Helaas moest ik dan wel extra bijbetalen. Ook krijg ik dan niet de aanbiedingsprijs meer. Balen met zo'n Summersale dus. Gelukkig geld dit niet voor alle games.
[ Voor 4% gewijzigd door EektheMan op 27-06-2014 12:42 ]
Ik kreeg bij het kopen van the Orange box de waarschuwing dat ik voor Portal geen extra key zou krijgen, maar kreeg vervolgens wel meteen na aanschaf keurig Portal als steamgift. Blijkbaar werken ze er ondertussen aan om dit met meer spellen te doen en is dat nog niet helemaal af.
Is al wel voorbijgekomen in een flash deal of CC..thechib12 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:51:
Waarom is de Mount & Blade collectie nog niet langskomen? Voorgaande jaren werd je ermee doodgegooid en nu dat ik hem wil hebben komt die niet
I'm an Ironman!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat was trouwens de 20ste al.
[ Voor 23% gewijzigd door 1shot1kill op 27-06-2014 12:59 ]
Was ooit wel zo, maar inderdaad tegenwoordig niet meer. Zijn maar 4 games waarbij je extra copies krijgt en 1 daarvan is niet van Valve. Uiteraard uitgezonderd de 4-packs die je kan kopen..The Inquisitor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:32:
[...]
Ja, dus N=1. Bij HL2 werkt het, maar niet bij elke Valve game. [...]
Ik heb begrepen dat 1 potje daar meer dan 1½ uur kan duren?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:41:
De schade tot nu toe in deze sale is deze :
[video]
Lijkt me een leuke game.
Misschien komen er nog meer aantrekkelijke aanbiedingen deze laatste dagen van de sale.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Verwijderd
Dat zou best kunnen , ik heb em gekocht omdat ie nog op mijn verlanglijst stond.Zombymario schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:26:
[...]
Ik heb begrepen dat 1 potje daar meer dan 1½ uur kan duren?
Na 1½ uur ben je net pas begonnenZombymario schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:26:
[...]
Vast wel, die komt altijd langs.thechib12 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:51:
Waarom is de Mount & Blade collectie nog niet langskomen? Voorgaande jaren werd je ermee doodgegooid en nu dat ik hem wil hebben komt die niet
En gisteren is-ie voor Linux uitgekomen, dus dat willen ze misschien ook nog wel uitmelken.
[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 27-06-2014 13:30 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
na een uur of 2 heb ik misschien net een keuze gemaakt over m'n map en civilization
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Anderhalve week bedoel je?Zombymario schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:26:
[...]
Oh, de grootste kaart op de langste ingame setting, en dan dat je alleen kan winnen door alle andere civs te vernietigen en dan "complete kills" aanzetten. Dat duurt echt laaaang. Het is me nog nooit gelukt zo'n potje af te maken, mede omdat je op een gegeven moment gewoon 5min tussen beurten aan het wachten bent.
Hmm, moet ik toch eens proberen... Ik heb nu ook alle DLC's dus het wordt tijd om het weer op te starten!Caelorum schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:54:
[...]
Oh, de grootste kaart op de langste ingame setting, en dan dat je alleen kan winnen door alle andere civs te vernietigen en dan "complete kills" aanzetten. Dat duurt echt laaaang. Het is me nog nooit gelukt zo'n potje af te maken, mede omdat je op een gegeven moment gewoon 5min tussen beurten aan het wachten bent.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Dat is bij mij ook de reden dat ik ooit 1 potje heb gespeeld en het erna nooit meer. het duurde zo lang, na twee weken spelen had ik verloren
[ Voor 14% gewijzigd door luigi87 op 27-06-2014 14:19 ]
- leeg -
Verwijderd
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
De teller staat hier inmiddels over bijna €150,-. Kan dus niet zeggen dat het een slechte sale is, tenzij het over mijn portemonnee gaat.
Ik heb voor de Sandbox categorie gestemd voor diegene die hem misschien ook zouden willen kopen
Als je van Tycoon games houdt is het zeker een aanrader.. het is een beetje Theme Hospital meets Sim City. Je managed heel veel aspecten van een gevangenis op heel veel verschillende niveau's. Je moet echt cellen zelf inrichten (al is een clone optie researchbaar) en aansluiten tot en met water en elektriciteit! Bijzonder uitgebreid en ik verbaas me nog elke keer over de diepgang van de AI.
Het is inderdaad precies theme hospital. Maar dan met rellen als je het niet goed doetDaFrenk schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:35:
Nogmaals dank voor diegene die me Prison Architect hadden aangeraden. Ondanks de Alpha status is het inderdaad een bijzonder speelbare en vermakelijke game!
Ik heb voor de Sandbox categorie gestemd voor diegene die hem misschien ook zouden willen kopen![]()
Als je van Tycoon games houdt is het zeker een aanrader.. het is een beetje Theme Hospital meets Sim City. Je managed heel veel aspecten van een gevangenis op heel veel verschillende niveau's. Je moet echt cellen zelf inrichten (al is een clone optie researchbaar) en aansluiten tot en met water en elektriciteit! Bijzonder uitgebreid en ik verbaas me nog elke keer over de diepgang van de AI.
[ Voor 12% gewijzigd door Nfear op 27-06-2014 17:17 ]
Je zult dan moeten wachten totdat de game ouder is of ergens anders een aanbieding moeten pakken. Deze sale zal de game niet goedkoper meer worden.mprkooij schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:55:
Denken jullie dat AC IV Black Flag nog goedkoper gaat worden? 25,- vind ik alsnog veel
- Deus EX
- Space Engineers
- Age of Mythology
- Tropico 4
- Wargame
- Payday 2
- Assetto Corsa
- Transistor

[ Voor 38% gewijzigd door eltweako op 27-06-2014 19:03 ]
Iemand toevallig aangekocht?
wel gelijk mijn duurste aanschaf van deze Sale
tot nu toe heb ik
Shadow Warrior spec 8,95 EUR
Contagion 4,74 EUR
Velvet Assassin 0.49 EUR
Payday 2 5.59 EUR
Trucks & Trailers 2.49 EUR
Scania Truck Driving Simulator 4.59 EUR
Assetto Corsa 17.49 EUR
State of Decay 4.74 EUR
DLC - Breakdown Steam Store and Retail Key 1.49 EUR
DLC - State of Decay - Lifeline 4.68 EUR
[ Voor 85% gewijzigd door ravw op 27-06-2014 19:14 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Klopt niet helemaal, maar ik ga niet klagen.

Klopt wel. Is heel vaak bij steam sales dat bundels (met DLC of andere games) goedkoper zijn dan de game los! Kijk altijd even verder als je een game wilt want het gebeurt vaker dan je denkt!!!seez schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:09:
Ik stond op het punt om Darkstar One te kopen (Freelancer kloon, met betere graphics) voor €2.50 maar het spel is in een bundle met twee andere games maar €1.59
Klopt niet helemaal, maar ik ga niet klagen.
[afbeelding]
(ook al klopt het eigenlijk ergens niet, het klopt toch
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
koop dan ook gelijk Tropico Trilogy voor nog geen 3 euro dan heb je ze gelijk allemaalDaFrenk schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:24:
Tropico 4, interessant! Is de DLC de extra 3 euro waard?
ben je 10 euro kwijd voor 1 tot 4
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zelf System Shock 2 gekocht. Die 1,50E heb ik al bij elkaar verdient met voten, en kan bijna geen miskoop zijn dacht ik zo...
[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 27-06-2014 19:30 ]
Hmm. Ik twijfel tussen Assetto Corsa en F1 2013. Zie dat AC vroegtijdige toegang is, zijn er nog veel bugs etc?AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:39:
Assetto Corsa mooie dealHeerlijke simulator!
Haha, ik heb hetzelfde idee. Koop Transistor wel bij de winter saleIkBenBeter schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:39:
Transistor in de sale, toch maar eerst aan bastion beginnen...
[ Voor 31% gewijzigd door Lex92 op 27-06-2014 19:40 ]
Sowieso voor Assetto Corsa gaanLex92 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:40:
[...]
Hmm. Ik twijfel tussen Assetto Corsa en F1 2013. Zie dat AC vroegtijdige toegang is, zijn er nog veel bugs etc?
[...]

De magie van Ubisoft. Als ik me niet vergis kost Black Flag op Uplay standaard al 25€ dus men wordt keihard genept met die 50% kortingeltweako schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:58:
[...]
Je zult dan moeten wachten totdat de game ouder is of ergens anders een aanbieding moeten pakken. Deze sale zal de game niet goedkoper meer worden.
Verwijderd
In de pricewatch kost 'ie maar €18,- euro: pricewatch: Assassin's Creed IV: Black Flag, PC.MusicAddict schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:48:
[...]
De magie van Ubisoft. Als ik me niet vergis kost Black Flag op Uplay standaard al 25€ dus men wordt keihard genept met die 50% korting
An a day keeps the doctor away.
Zat er al sinds het begin van de sale op te wachten. Kwam al eens bijna voorbij, de community votes gingen echter de andere kant op helaas.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
LET OP!iApp schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:49:
[...]
In de pricewatch kost 'ie maar €18,- euro: pricewatch: Assassin's Creed IV: Black Flag, PC.
Hier gaat het om de Uplay key bij Naxu, dat wordt echter niet aangegeven op de website.
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 27-06-2014 20:00 ]
20:16 --> Complete pack gekocht.
Nog een tip: Unreal deal pack is ook leuk voor 14 euro, ik had nog de tevergeefse hoop dat hij in een extra sale zou komen maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
edit: Heeft iemand nog meer tips voor steam games die ook met een xbox 360 controller goed zijn te spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door warcow op 27-06-2014 20:16 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-06-2014 20:14 ]
Heem het complete pack mee, voor zover ik ooit eens uitgeprobeerd heb werkt Vice City en GTA3 ook meteen op de controller. San Andreas snapt het standaard niet in ieder geval. Maar ach, voor die 4 euro extra heb je ze wel allemaalwarcow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:03:
Ik twijfel, de GTA complete pack voor 10 euro of alleen deel 4 compleet voor 6 euro. Ik speel het met steam streaming op een htpc op een groot scherm. Gebruik daarbij een xbox 360 controller dus misschien is het slimmer alleen het laatste deel te nemen? (Die heeft geloof ik goede ondersteuning voor de controller)
Nog een tip: Unreal deal pack is ook leuk voor 14 euro, ik had nog de tevergeefse hoop dat hij in een extra sale zou komen maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
Poeh, games die met controller werken. Welke niet, eigenlijk alles wel wat niet pc only was en niet ouder dan 2005 (of iets als strategy game bijvoorbeeld (civ)). Vooral games die ook op console zijn uitgebracht 99% van de tijd die allemaal werken.
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 27-06-2014 20:07 ]
Net zoals Bioshok Infinite nu voor 14,99, maar je kunt ook Bioshok triple pack kopen (incl. Infinite) voor.... 14,99! Altijd even goed kijken als je wat koopt dus.Dreanor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Klopt wel. Is heel vaak bij steam sales dat bundels (met DLC of andere games) goedkoper zijn dan de game los! Kijk altijd even verder als je een game wilt want het gebeurt vaker dan je denkt!!!
(ook al klopt het eigenlijk ergens niet, het klopt toch)
[ Voor 4% gewijzigd door W1LL3M op 27-06-2014 20:18 ]
"Not the robots"
ora et labora
GTA SA is sowieso het beste (GTA) spel begin deze eeuw, vooral de multiplayer mod (SA-MP) is heel leukgwystyl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:09:
San Andreas kan je met een configuratiebestandje ook laten werken met de XBOX360 controller volgens mij. Ik zou voor die paar euro extra sowieso voor de hele collectie gaan, tenzij je bijna zeker weet dat je de oudere niet meer gaat spelen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Nog 1 dag als ik het goed heb?The Inquisitor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:18:
Mjah, dit zijn waarschijnlijk toch de laatste (nieuwe) sales.
Dit zijn de sales van 27-06. Op 28-06 komt nog 1 dag nieuwe sales en dan komen 29-06 waarschijnlijk de best verkopende games nog 1 maal voorbij?
Werkt SA:MP op de Steam versie dan? Ik heb destijds voor MTA:SA en SA:MP de stand-alone versie geïnstalleerd...Zombymario schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:57:
[...]
GTA SA is sowieso het beste (GTA) spel begin deze eeuw, vooral de multiplayer mod (SA-MP) is heel leuk
Dat klinkt misschien wel logischer... ik had 2 encore dagen in mijn hoofd op de een of andere manier (waarschijnlijk omdat het 2 dagen weekend is etc. etc) achja het is ook alweer vrijdagavond natuurlijkeltweako schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:02:
[...]
Nog 1 dag als ik het goed heb?
Dit zijn de sales van 27-06. Op 28-06 komt nog 1 dag nieuwe sales en dan komen 29-06 waarschijnlijk de best verkopende games nog 1 maal voorbij?
Ben er net ook schuldig aan, zag het op YT en zag er wel relaxed uit.mrc4nl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:06:
ik het weer eens de topicwaarschuwing compleet genegeerd en weer een game gekocht, dit keer :
"Not the robots"
Bedankt voor de ''tip'' trouwens heb nu weer 1 spel extra om mijn tijd te verdoen
Het staat notabene direct boven het postvakje...
[ Voor 85% gewijzigd door BM op 28-06-2014 11:50 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]