Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik had alles al dus heb op die andere gestemd...
Yep! Heb alles al behalve Rayman, en die wil ik ook wel.
«Nooit geschoten is altijd mis»
Leve de vakantie!Joostlek schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:51:
Hmpf! mag niet gamen vanwege cijfersHeb er ook geen geld voor
Geld is geen goed argument! Het zijn de summer sales, als je krap op kas zit moet je nu juist kopen, veel games kosten toch maar een paar euro. En over cijfers gesproken, ik zit nu in 4 VWO en over een paar dagen de proefwerkweek. Dan moet ik wel goede games hebben om de hele tijd te kunnen spelenJoostlek schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:51:
Hmpf! mag niet gamen vanwege cijfersHeb er ook geen geld voor
[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 24-06-2014 21:56 ]
Borderlands 2, Saints Row 3+4, Orcs Must Die.eSCe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:25:
Ik ben op zoek naar goeie coop-games om met vrienden te spelen, enige aanraders die ik best in de gaten hou? Genre mag zowat alles zijn
Left 4 dead was vroeger ook altijd top, deel 2 zelf nog niet gespeeld.eSCe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:25:
Ik ben op zoek naar goeie coop-games om met vrienden te spelen, enige aanraders die ik best in de gaten hou? Genre mag zowat alles zijn
Ter land, ter zee en in de kroeg
Zat te denken aan realmyst:me te kopen. Maar ik denk dat dat puur om nostalgische redenen zou zijn.
Het is volgens mij wel opmerkelijk dat activision dit keer mee doet, en dat ghosts met 50% afgeprijsd is. Ook 33% korting op murdered, een splinternieuwe game is bijna uniek te noemen. Er zit deze keer weer genoeg leuks/nieuws bij deze sale in ieder geval.
AanraderTackleberry schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:31:
Ook gezwicht, dankzij de uitsluitend lovende reviews, voor Brothers: A Tale of Two Sons....
http://store.steampowered.com/app/95400/ ?eSCe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:25:
ibb & obb, ik heb 'm gekocht (nog niet gespeeld), maar heeft alleen coöperatiemodus.
[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 24-06-2014 22:37 ]
🠕 This side up
Ik heb een idee dat het ook een beetje een statistische analyse is vanuit Valve, hoewel ik niet weet niet zou weten wat ze ermee analyseren. (vandaar het aparte gedrag van de laatste paar dagen)1shot1kill schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:24:
De teams gaan allemaal hard nu.
Daarbij is het natuurlijk een manier om mensen van de Sale-kaarten af te motiveren en ook te motiveren net iets extra te kopen.
How do you save a random generator ?

Dus bijna een maand mag ik niks doen (behalve games kopen

Wat natuurlijk leuk verzonnen is, maar ipv dingen gratis weggeven aan winnende steams, zouden ze beter van de $=€=0.8 pounds kunnen afstapppen.
Als ze netjes de belasting berekenen, ok prima, maar nee, $6.78 = €6,78.
Kerbal SP welke ik graag zou scoren, kost bij Steam in de gunstigste aanbieding €14,28 terwijl keystores em voor €11,30 wegzetten, wat een conversie is van de $15 die het was.
Ik begreep dat Planetary Anni in AUS$ ook opeens goedkoper was dan voor de rest van de wereld. Omgerekend €9 ipv de 15,40 die je hier moest betalen. (21 AUSD ofzo)
Dat is normaal, daar kan je niets aan doen. Je wallet / trading is dan bevroren inderdaad.Beakzz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:05:
Wat een vage zooi zeg dat Steam. Ik was toen de steamsale begon mijn paswoord even vergeten dus heb ik hem gereset en nu wil ik mijn AOE II badge compleet maken. Alleen steam weigert me nu op de market door die paswoord reset. Er staat bij 'a few days' en daar gelijk achter 15 juli !!!! om 19:28.
Dus bijna een maand mag ik niks doen (behalve games kopen) door zoiets simpels ? En dat is ook niet een paar dagen. Een foutje van Steam of is dit normaal ?
Nahjah wellicht dat je support lastig kan gaan vallen, maar Steam probeert hun betalende klanten redelijk heftig te beschermen.
Ja maar hoe beschermen ze me dan precies ?, want ik kan gewoon van alles kopen via Paypal zonder mijn wachtwoord in te typen. Als ik dit had geweten had ik even wat langer nagedacht over wat mijn paswoord wasdjunicron schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:08:
[...]
Dat is normaal, daar kan je niets aan doen. Je wallet / trading is dan bevroren inderdaad.
Nahjah wellicht dat je support lastig kan gaan vallen, maar Steam probeert hun betalende klanten redelijk heftig te beschermen.
Als ik iets afreken of ze me dan iig naar een wachtwoord vragen moeten ze toch kunnen controleren dat ik het ben ? Naja dan maar level 7 blijven

Als je dit probeert vanaf een computer waar je nog nooit eerder bent ingelogd dus nietBeakzz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:12:
Ja maar hoe beschermen ze me dan precies ?, want ik kan gewoon van alles kopen via Paypal zonder mijn wachtwoord in te typen.
Je inventory word locked omdat deze aan je account zelf gebonden zit en overal toegankelijk is.
Sneu dat je nu eventjes een maand zonder je pochbadge moet doen

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2014 23:20 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Reactie op edit : Nou mijn e-penis is niet zo groot hoor, Krijg gewoon steeds een melding als ik stem dat ik level 8 moet zijn om iets te krijgen en aangezien het me 36 cent koste om een badge te maken was ik benieuwd. Niets meer.
[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2014 23:25 ]
Lol? De DLC zit er nu lekker in, zonder gedoe, en kost je maar 6 euro, hoe goedkoop wil je die game hebben dan?Tackleberry schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:35:
Jammer dat Metro: Last Light niet los te koop is. (of ik kijk niet goed). DLC kan me normaal gesproken niet echt boeien.
En DLC is in Metro geen skins of iets, zijn extra missies die zeker de moeite waard zijn om te checken

Ik mis meer sales, sales sales sales. Mijn verlanglijst staat vol met kleine (goedkope) games die 50% off zijn en ik ook zo wel meeneem, maar wil het risico niet nemen dat ze nog in een flash, cc of daily voorbijkomen
Zelfs GOG houdt me meer bezig, al is dat ook omdat ze gratis games hebben tussendoor. Heb er al 2 van de 4 binnen
Edit: vanaf 00:00 tot 2:00 is het Torchlight gratis op GOG. Jammer dat ik hem al heb
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 25-06-2014 00:04 ]
Heb eerlijk gezegd ook ferm moeten zoeken om het te vindenMax|Burn schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:10:
Ben ik de enige die de steam team meta game mega onduidelijk vind / vond ? Ik weet nu hoe een team te joinen door de OP maar zag op de main page echt 0,0 uitleg ?

Goh Age of Wonders III voor 20€, wat een moeilijke keuze... Op zich zou ik 't moeten aanschaffen, voor alle tijd & fun die ik heb beleefd voor AOW II..
Maar is het die 20 waard

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Vind het wel mooi dat ze bij Valve elke dag wel een spel in de daily deals hebben staan voor linux. Dat hebben ze mooi verspreid
Ah, dat scheelt. Alleen jammer dat er geen demo is, mijn specs zitten net onder Recommended...The Inquisitor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:30:
[...]
Lol? De DLC zit er nu lekker in, zonder gedoe, en kost je maar 6 euro, hoe goedkoop wil je die game hebben dan?
En DLC is in Metro geen skins of iets, zijn extra missies die zeker de moeite waard zijn om te checken

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb er ook nog een aantal in m'n wishlist staan. Als ze niet in een flash voorbijkomen voor de laatste, koop ik ze wel in de laatste 8 uur van de sale...MusicAddict schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:34:
[afbeelding]
Ik mis meer sales, sales sales sales. Mijn verlanglijst staat vol met kleine (goedkope) games die 50% off zijn en ik ook zo wel meeneem, maar wil het risico niet nemen dat ze nog in een flash, cc of daily voorbijkomen
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb volgens mij nog geen een comunity choice gestemd en gewonnenlanerios schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:22:
En dan wint de OST community choice >_< darn, de andere wilde ik nou net
Ik moet wel toegeven dat in de winnaars vaak de beste games zitten, maar die heb ik allemaal al
Nog een vraagje, ik ben toe aan een shooter als unreal tournament of call of duty voor de multiplayer. Echter eentje die een beetje casual te spelen is, en waar ik gewoon op "join game" kan rammen zonder na te denken over mijn niveau en serverping/aantal spelers. Eentje met matchmaking dus. Zit er nog een verborgen juweeltje in de sale, of moet ik hopen op het onwaarschijnlijke geval dat black ops 2 naar 75% gaat in een daily
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
TotalBiscuit had er een filmpje over ,maar je kunt het ook gewoon proberen door hem gratis via Steam te downloaden.
+1 voor deze mod. Ook erg leuk om met vrienden op een LAN party te spelen.Grotman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:01:
....Fistful of frags is een gratis mod op Halflife 2....
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Dead Island Leuke co-op zombie hacker.Koenvh schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:35:
[...]
http://store.steampowered.com/app/95400/ ?
ibb & obb, ik heb 'm gekocht (nog niet gespeeld), maar heeft alleen coöperatiemodus.
orion dino al 2 keer voorbij gekomen als 4pack voor 5 euro. Verdedig je basis tegen waves van dino's. Reviews zijn wat unfair omdat het spel gigantisch is ge-bug fixed en verbeterd sinds het uitgekomen is, maar wij hebben er in ieder geval al redelijk wat uurtjes lol uitgehaald
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Is een controller echt verplicht voor deze game?Tackleberry schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:31:
Ook gezwicht, dankzij de uitsluitend lovende reviews, voor Brothers: A Tale of Two Sons....
chaoscontrol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:59:
Ik wil hem jullie niet onthouden, maar embedden in een post gaat een beetje ver, dus alsjeblieft.
http://img.pr0gramm.com/2014/06/24/deeb66afefc86a5e.png
Precies dat, ik heb gisteren toch maar besloten DiRT 3 mee te pakken met name omdat ik deze al gespeeld had. Ik koop tegenwoordig bijna alles wel in een sale.Edmin schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:16:
Ach, voor mij zijn die Summer/Winter/whatever sales ook een manier om gamemakers te ondersteunen. Vroeger zwengelde ik bij elke triple A titel de torrent aan, tegenwoordig koop ik twee à drie grote titels per jaar en koop ik de rest een paar jaar later in de sale.
Left 4 Dead 2 is ook wel iets om in de gaten te houden, die game komt nog wel eens gratis voorbij.eSCe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:25:
Verplicht niet, maar hij is veel lastiger te spelen, en je mist een stuk verdieping wanneer je hem met de tobo en muis speelt.Loev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:24:
[...]
Is een controller echt verplicht voor deze game?
CS:GO zal ik eens proberen als hij nog langs gaat komen (zou me verbazen als het niet zo is). Bij CS is casual toch echter niet wat het eerst in mij opkomt. Wat betreft Fistfull of Frags, die heb ik naar aanleiding van de TB aflevering al eens geprobeerd, maar ben er toch achter gekomen dat gameplay niet alles is, het oog wil ook wat
Dead Island is ook wel leuk, maar teveel quitters. Ideaal zou zijn op een lan met een paar vrienden. Orion Dino horde ziet er ook wel okee uit, eens kijken wat ik daarvan mag verwachten. Bedankt allemaal!
[ Voor 48% gewijzigd door Magic op 25-06-2014 09:30 ]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Heb al het een en ander gelezen erover. Het komt erop neer dat de game wèl keyboard support heeft, maar dat verscheidene stukken van de game echt gemaakt zijn met een controller met analoge sticks in het achterhoofd. Blijkbaar 'voelen' stukken in het verhaal beter met het gebruik van een controller.Loev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:24:
[...]
Ik kan me voorstellen dat, wanneer je in de game aan een wiel moet draaien ofzo, je dat met de sticks doet door rondjes te draaien, op een keyboard moet je dan wasdwasdwasdwasd de hele tijd toen. Punt is dus, het kan met een keyboard, maar aangeraden word een controller te gebruiken.
zelf ben ik er ook nog niet uit, of ik hem voor deze prijs niet gewoon mee pak....
Een enkeling gaat zelfs zover dat hij het spel helemaal niet leuk vond met een keyboard en het spel geniaal vond met een controller. Ik vraag me echter alleen af hoe serieus je deze reacties moet nemen.
De meeste mensen geven aan dat het wel gewoon speelbaar is, maar dat je soms wat in de verwarring kan zijn met de controls. Puur omdat het soms gewoon moeilijk is bepaalde controller acties goed met een toetsenbord te doen. Zoals in het begin ronddraaien aan een handle. JE zal da W-D-S-A-W-D-S-A moeten doen bijvoorbeeld.
Zelf heb ik gelukkig een xbox360 controller.
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 25-06-2014 09:47 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Controller is voor mij geen probleem Ik bezit de xbox controller (wat voor mij de perfecte controller is). Ik vind een controller trouwens wel een vereiste als je regelmatig games speelt. Het hangt er natuurlijk van af wat voor game je speelt, maar platformers en dergelijke speel ik vele malen beter met een controller dan met je keyboard.
Haal gewoon een 360 controller in huisLoev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:24:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb tot nu toe alles zonder controller kunnen spelen... Maar ik zit wel aan een logitech te denken...avec_style schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:41:
ik ben ook gezwicht voor 2 brothers. Ik was al een hele tijd geinteresseerd en vandaag heb ik hem toch maar genomen. 2,99 is ook bijna geen geld natuurlijk.
Controller is voor mij geen probleem Ik bezit de xbox controller (wat voor mij de perfecte controller is). Ik vind een controller trouwens wel een vereiste als je regelmatig games speelt. Het hangt er natuurlijk van af wat voor game je speelt, maar platformers en dergelijke speel ik vele malen beter met een controller dan met je keyboard.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Beste keus die ik heb gemaakt. 35 euro voor een zwarte 360 controller (bedraad) en je kunt zóveel games ermee spelen als je dat wilt.boe2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:46:
[...]
Haal gewoon een 360 controller in huis. Is letterlijk plug and play en je hoeft nooit meer te worstelen met slechte kb+m controls.
Eensavec_style schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:41:
ik ben ook gezwicht voor 2 brothers. Ik was al een hele tijd geinteresseerd en vandaag heb ik hem toch maar genomen. 2,99 is ook bijna geen geld natuurlijk.

Omelette du fromage!

Verwijderd
Ik gebruik 'm best vaak voor spellen waarin je met auto's rijdt of andere wat meer fijngevoelige controle wel kunt gebruikenYos1 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:55:
Dan is de volgende vraag: Is Brothers €38 waard? (game + controller), tot nu toe heb ik van mijn ±250 games er geen een gespeeld met een controller en zou ook niet weten welke game ik in de voorziene toekomst met een controller wil spelen.

Ik weet niet wat voor games je voornamelijk speelt? Als je enkel voor dit spel een controller moet aanschaffen dan is dat gekkenwerk natuurlijkYos1 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:55:
Dan is de volgende vraag: Is Brothers €38 waard? (game + controller), tot nu toe heb ik van mijn ±250 games er geen een gespeeld met een controller en zou ook niet weten welke game ik in de voorziene toekomst met een controller wil spelen.
Ik gebruik hem nu voornamelijk bij: Trials Evolution, Trials Fusion, Need for speed, Fifa, Hero Siege en bijna alle platformers.
Volgens mij was het de beurt aan paarsmercapto schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:58:
Was het vandaag de beurt aan Rood om te winnen of is de "strijd" losgebarsten ?
[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 25-06-2014 10:00 ]
Ook leuk voor racegames wanneer ik op een LAN zit
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als rood vandaag wint (Paars was aan de beurt) kun je wel stellen dat er een strijd is "losgebarsten".mercapto schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:58:
Was het vandaag de beurt aan Rood om te winnen of is de "strijd" losgebarsten ?
Het kan ook zijn dat Steam de "2e ronde" in een andere volgorde afwerkt om zo de schijn op te houden dat de uitslag niet vast staat...Fid3lity schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:05:
[...]
Als rood vandaag wint (Paars was aan de beurt) kun je wel stellen dat er een strijd is "losgebarsten".
hoe kun je zien hoeveel punten je bijgedragen hebt?The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:11:
Zo, even 12 punten bijgedragen aan team red
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 25-06-2014 10:18 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is niet steam dat de resultaten rigged maakt. Dat doet de community zelf (Reddit)chrisO schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Het kan ook zijn dat Steam de "2e ronde" in een andere volgorde afwerkt om zo de schijn op te houden dat de uitslag niet vast staat...
Dat kan je zien op de 'adventure' pagina... even op het plaatje klikken van summer adventure.avec_style schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:16:
[...]
hoe kun je zien hoeveel punten je bijgedragen hebt?
Ik heb ook maar even 10 punten gedoneerd door de Summer Sale Badge naar level 2 te brengen.\The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:11:
Zo, even 12 punten bijgedragen aan team red
Wie weet dat ik nog wat leuke games krijg ofzo van Steam
Ik heb hier ook een tijd tegen aan gehikt, maar uiteindelijk voornamelijk voor GTA IV heb ik een XBOX360 controller aangeschaft. Ik merk nu dat ik hem voor best veel spellen gebruik (Assassins Creed serie, Tomb Raider, Portal, The Witcher 1&2). Alleen bij Skyrim kan ik er op de één of andere manier niet aan wennen omdat ik die al best veel met toetsenbord en muis gespeeld heb en daar blindelings alle shortcuts ken. Als je dus een beetje redelijke verzameling (ongespeelde) spellen in je lijst hebt, is een controller best een goede aankoop.Yos1 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:55:
GTA IV is trouwens nog steeds zo brak te besturen dat ik niet veel verder dan de eerste paar opdrachten gekomen ben. De joystickjes helpen dus wel bij gecontroleerde besturing, maar uiteindelijk ligt het ook aan de game zelf of het fijn werkt.
Verwijderd
Wat mij betreft is dit hoe de latere delen van Fable eruit hadden moeten zien. Zo jammer wat ze daarmee gedaan hebben, dit is prachtig.JSchut schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:39:
Ik wilde Brothers al een tijdje hebben. Zojuist aangeschaft.
Je weet maar nooit tochBlackthunderAwf schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:23:
[...]
Ik heb ook maar even 10 punten gedoneerd door de Summer Sale Badge naar level 2 te brengen.\
Wie weet dat ik nog wat leuke games krijg ofzo van Steam.
(niet dat ik er vanuit ga dat ik ook maar iets gratis krijg, maar als ik toch genoeg kaarten heb voor een badge, dan liever op een dag dat rood gaat winnen)
Zoals gezegd. Dat was de community zelf. Het doet echt niks voor Steam om zo'n afschuwelijke voorstand met 1 team te hebben elke keer. Vandaar dat ze vanaf vandaag de regels verandert hadden. Nu winnen team 2 en 3 ook iets (20 en 10 mensen 2 en 1 game van hun wishlist). Dus die hele planning van de community is nu plots wegchrisO schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Het kan ook zijn dat Steam de "2e ronde" in een andere volgorde afwerkt om zo de schijn op te houden dat de uitslag niet vast staat...
Idem Dito. Ben benieuwd als Rood morgen weer bovenaan staat, want dan zouden we toch weer gaan winnen volgens Reddit?The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Je weet maar nooit tochNiet deelnemen is sowieso geen prijs.
(niet dat ik er vanuit ga dat ik ook maar iets gratis krijg, maar als ik toch genoeg kaarten heb voor een badge, dan liever op een dag dat rood gaat winnen)
Zelf vind ik meer tetris had dit moeten zijnVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:30:
[...]
Wat mij betreft is dit hoe de latere delen van Fable eruit hadden moeten zien. Zo jammer wat ze daarmee gedaan hebben, dit is prachtig.
on topic : weer dus niets nu, schiet lekker op
Scheelt weer geld... Ik heb tot nu toe nog niets gevonden wat ik graag wil hebben...MusicAddict schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:15:
stemmen op casual mensen, bejeweled 75 procent korting (al ben ik bang dat het de andere wordt)![]()
on topic : weer dus niets nu, schiet lekker op
http://store.steampowered.com/app/204360/
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 25-06-2014 11:18 ]
ik vond het al zo raar geen enkele korting, en een paar dagen terug kwam het ineens op deeltje 3 alleen.
[ Voor 21% gewijzigd door MusicAddict op 25-06-2014 11:30 ]
Hoe leuk is Castle Crashers puur voor single player?Pheace schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:18:
Castle Crashers DLC -91% blijkbaar voor mensen die die nog willen. (9 cent per stuk)
http://store.steampowered.com/app/204360/
Jammer trouwens dat die bundle niet weer zo goedkoop is
[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 25-06-2014 11:30 ]
Het is weer ieder voor zich, want Team Red heeft de andere teams vandaag verradenBlackthunderAwf schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:02:
[...]
Idem Dito. Ben benieuwd als Rood morgen weer bovenaan staat, want dan zouden we toch weer gaan winnen volgens Reddit?
Starting today, more people will win free games!
1st place team
30 team members who scored points will win 3 games
2nd place team
20 team members who scored points will win 2 games
3rd place team
10 team members who scored points will win 1 game
Vind het eerder grappig om te zien hoe hier een hele strategie uit voort gekomen is enkel en alleen door een zeer klein kansje dat je gratis games kan winnen. Genoeg kansrekening gehad dat ik me hier echt niet mee bezig houZeara schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:51:
Is toch eigenlijk wel van de zotte dat het ineens ieder voor zich is nu. Je kunt toch ook doen dat vandaag paars wint, rood twee, groen drie. Morgen, rood een, groen twee, rose drie etc. Zo wordt elk team weer gewoon alles. Ach, het is wel grappig om te zien hoe het allemaal weer uit elkaar valt.
Niet iedereen denkt zo, anders zouden loterijen ook geen bestaansrecht hebbenmercapto schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:51:
Erg magere duit, voor 0,001% kans om zo'n game te winnen is dat niet gebeurd neem ik aan.
Ik ben benieuwd wanneer blauw weer aan de bak gaat dan, ik heb nog zo'n 25 punten klaarstaan (en counting)
Daar gaat rood dus niet mee akkoordZeara schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:51:
Is toch eigenlijk wel van de zotte dat het ineens ieder voor zich is nu. Je kunt toch ook doen dat vandaag paars wint, rood twee, groen drie. Morgen, rood een, groen twee, rose drie etc. Zo wordt elk team weer gewoon alles. Ach, het is wel grappig om te zien hoe het allemaal weer uit elkaar valt.
Ook al maak je taalkundig een prachtige zin wil ik toch even kritiek leverenlanerios schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:09:
[...]
Zelf vind ik meer tetris had dit moeten zijn(om even aan te geven hoe absurd die vergelijking is)
Jammer dat die game zo kort is, want dit was verder echt een topper. Hoe ze het verhaal over wisten te brengen zonder spraak was echt top. Moeilijk was het niet, maar de ervaring was top
whoohoo mag nog wel wat extra korting krijgenMusicAddict schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:29:
YES, de eerste 2 roller coaster tycoons hebben eindelijk ook korting gekregen, al Is het 50%nu me dus even inhouden tot 30 juni dan weten we in ieder geval dat ze niet in een daily of Flash komen..
ik vond het al zo raar geen enkele korting, en een paar dagen terug kwam het ineens op deeltje 3 alleen.
Ja, wat een vreselijk spel is dat, loopt voor geen meter, erg buggy op Windows 7. Zul je daar ook last van krijgen met RCT 1 & 2 of loopt dat beter?RenaldoN schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:08:
[...]
whoohoo mag nog wel wat extra korting krijgendeeltje 3 Mogen ze houden die moet ik niet
het kan me eigenlijk geen drol scheelen, aangezien ik meer dan genoeg games heb om te spelen, een gratis game meer of minder zal het em ook niet meer doen.
Ik vind hem eigenlijk prima lopen, zeker na wat truucs om de resolutie te fixen . een van de nadelen van deel 3 vind ik dat de graphics erg verjaard zijn. (de pixel art style van 1 en 2 is wat mij betreft tijdloos). De dealbreaker echter is wat mij betreft de interface. Ik krijg al last van migraine als ik eraan denk om een achtbaan te bouwen.Nostordici schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:11:
[...]
Ja, wat een vreselijk spel is dat, loopt voor geen meter, erg buggy op Windows 7. Zul je daar ook last van krijgen met RCT 1 & 2 of loopt dat beter?
[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 25-06-2014 12:20 ]
Zie ook: Wikipedia: Tragedy of the commonsYos1 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:16:
haha, eerst een soort pollfuck gebruiken om te zorgen dat iedereen eerlijk wint, en als het ook maar lijkt dat je meer kunt winnen gaat het toch weer ieder voor zich. doet me een beetje denken aan een quote uit The Great Dictator: "Greed has poisoned men's souls".
het kan me eigenlijk geen drol scheelen, aangezien ik meer dan genoeg games heb om te spelen, een gratis game meer of minder zal het em ook niet meer doen.
Jammer dat er altijd weer mensen zijn die hun eigen belangen boven de gemeenschappelijke belangen stellen. Ook de reden dat het financiele systeem op z'n kant is gegaan, het milieu naar de haaien gaat, etc.
Maar goed, genoeg off-topic. Ik twijfel nog even verder over Brothers. Flash en CC sales vind ik deze ronde wat minder interessant of ik heb de games al.
Same here. :-)Edmin schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:16:
Ach, voor mij zijn die Summer/Winter/whatever sales ook een manier om gamemakers te ondersteunen. Vroeger zwengelde ik bij elke triple A titel de torrent aan, tegenwoordig koop ik twee à drie grote titels per jaar en koop ik de rest een paar jaar later in de sale.
²
Groot deel van mijn aankopen zijn ook pas gekomen wanneer ik beginnen werken ben. De games die ik vroeger via torrent had, koop ik nu aan als boetedoening.
En voor mij ook.
Games die ik echt gewaardeerd heb, wil ik best nogmaals kopen.
Alleen valt me bij Ubisoft titels wel pas op hoe ongelooflijk hard de eerlijke consument wordt genaaid.
Torrent je die handel: Geen uPlay launcher, geen account nodig, geen vervelende uplay popups tussendoor.
Koop je het legaal: Mag je eerst een uPlay account aanmaken...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Haha klinkt herkenbaar...Emphast schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:01:
[...]
²
Groot deel van mijn aankopen zijn ook pas gekomen wanneer ik beginnen werken ben. De games die ik vroeger via torrent had, koop ik nu aan als boetedoening.
Denk dat er hier zo nog redelijk veel zullen zijn
Daarom heb ik toch maar AoW III aangeschaft net
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
En daarnaast is AoW3 een game van Nederlandse bodem
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 25-06-2014 13:33 ]
Ik koop dan ook om die reden geen Ubisoft-titels meer. Had graag een aantal van hun spellen gespeeld, maar vanwege die extra DRM is het dikke vette pech voor Ubisoft.Jeroenneman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:
[...]
Alleen valt me bij Ubisoft titels wel pas op hoe ongelooflijk hard de eerlijke consument wordt genaaid.
Torrent je die handel: Geen uPlay launcher, geen account nodig, geen vervelende uplay popups tussendoor.
Koop je het legaal: Mag je eerst een uPlay account aanmaken...
Er zijn andere spellen zat om te spelen (en illegaal downloaden doe ik niet aan, dat is voor losers).
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 25-06-2014 13:38 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mja, die UPlay vind ik nog tot daar aan toe, maar wat Square Enix flikt met z'n account ga ik dus echt niet in mee. (Browser tracking cookies, srsly!?)anandus schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:38:
[...]
Ik koop dan ook om die reden geen Ubisoft-titels meer. Had graag een aantal van hun spellen gespeeld, maar vanwege die extra DRM is het dikke vette pech voor Ubisoft.
Er zijn andere spellen zat om te spelen (en illegaal downloaden doe ik niet aan, dat is voor losers).
Ook EA met Origin kan van mij betreft de pot op, wat een slecht / nutteloos systeem is dat nog steeds.
Hoog tijd om wat tegengas te geven en slechte handel te boycotten. En zeker in periodes zoals deze met tegenvallende verkoop cijfers tijdens sales en periodes daarna waarna je genoeg games hebt liggen op stapel om de Ubi A-titels te vermeiden, zullen ze het op den duur financieel wel gaan merken.
Ondertussen heb ik eigenlijk alles wel zo'n beetje binnen wat ik op het oog had deze sale, op Arma 3 en KSP na, welke gewoon niet echt goed in de aanbieding kwamen naar mijn mening. Tegen deze prijzen overwoog ik ze wat maanden terug ook al zeg maar. Van de winter maar dan he?
Steam+uplay vind ik wel irritant, zou het liever niet zien, maar om daarvoor goede titels over te slaan...? Daar heb ik mij al bij neergelegd. FC3 tijds wintersale gkocht, dus uplay heb ik nu al, nu daarbij Splinter cell conviction + blacklist + FC Blooddragon... nu maakt het me niet meer uit, uplay staat toch al op mijn laptop
Je kan nu ook gewoon een code ingeven die je ergens anders gekocht hebt & als je geen internet hebt dan gaat hij zonder problemen in offline mode zonder ooit online te moeten zijn etc..
Square Enix whut? Die gebruiken toch al sinds jaar en dag steam voor de digitale distributie?djunicron schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Mja, die UPlay vind ik nog tot daar aan toe, maar wat Square Enix flikt met z'n account ga ik dus echt niet in mee. (Browser tracking cookies, srsly!?)
Uplay heb ik mezelf ook bij neergelegd, al koop ik dus uplay titles alleen op uplay. Steam voegt met ubisoft titles niks toe behalve dat het je tijd bijhoud. Houd het allemaal netjes gescheiden. Moet ook zeggen dat de deals op AC, farcry & andere ubisoft titles beter zijn op uplay dan op steam. Kon niet voor niets de hele AC collectie voor 40 euro kopen laatst, schiet lekker op zo als je nog niks had
Zolang je maar met steam kan downloaden dan is uplay wel te doen, een game downloaden via uplay gaat nog steeds op jaren 90 snelheden. De laatste keer 2 dagen beziggeweest om AC3 te downloadenThe Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:58:
Mwah, ik ben geen fan van andere programma's, maar ZO erg is het ook weer niet. Origin gebruik ik altijd voor BF3/BF4, is een best OK systeem. Soort Steam eigenlijk, valt allemaal wel mee.
Steam+uplay vind ik wel irritant, zou het liever niet zien, maar om daarvoor goede titels over te slaan...? Daar heb ik mij al bij neergelegd. FC3 tijds wintersale gkocht, dus uplay heb ik nu al, nu daarbij Splinter cell conviction + blacklist + FC Blooddragon... nu maakt het me niet meer uit, uplay staat toch al op mijn laptop
Ik haal bij Uplay ook gewoon volle snelheidMagic schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:
[...]
Zolang je maar met steam kan downloaden dan is uplay wel te doen, een game downloaden via uplay gaat nog steeds op jaren 90 snelheden. De laatste keer 2 dagen beziggeweest om AC3 te downloaden
Ik moet zeggen dat ze eindelijk op dezelfde snelheid zitten als steam. Ik trek de volle 25MB/s binnen zowel op steam als uplay. Vorig jaar was dat inderdaad nog wel andersMagic schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:
[...]
Zolang je maar met steam kan downloaden dan is uplay wel te doen, een game downloaden via uplay gaat nog steeds op jaren 90 snelheden. De laatste keer 2 dagen beziggeweest om AC3 te downloaden
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]