Steam Summer Sale 2014

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:
  • 82.777 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Magic schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:
[...]

Zolang je maar met steam kan downloaden dan is uplay wel te doen, een game downloaden via uplay gaat nog steeds op jaren 90 snelheden. De laatste keer 2 dagen beziggeweest om AC3 te downloaden :(
:D

Moet ook zeggen dat ik niets rechtstreeks bij ubi koop en het ook niet van plan ben. Idem voor Origin: met uitzondering van Battlefield, ga ik er niets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:02:
[...]

:D

Moet ook zeggen dat ik niets rechtstreeks bij ubi koop en het ook niet van plan ben. Idem voor Origin: met uitzondering van Battlefield, ga ik er niets kopen.
Het grappige is, dat zou ik ook niet doen. Ik vind al die platformen wel handig voor meerdere systemen en cloud saves enzo, maar echt kopen doe ik alleen in Steam. Daarbij moet ik wel zeggen dat er 5 jaar tussen het aanmaken van mijn account bij Steam en mijn eerste aankoop zat.

Hebben Uplay en Origin ook van dit soort kortings rondes?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
XanderDrake schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:04:
[...]

Het grappige is, dat zou ik ook niet doen. Ik vind al die platformen wel handig voor meerdere systemen en cloud saves enzo, maar echt kopen doe ik alleen in Steam. Daarbij moet ik wel zeggen dat er 5 jaar tussen het aanmaken van mijn account bij Steam en mijn eerste aankoop zat.

Hebben Uplay en Origin ook van dit soort kortings rondes?
ja is er wel, soms tegelijk, soms gewoon een week korting daar. Maar Origin is retarded overpriced met alles, dus vaak zijn de kortingen niet zo heel OK. (maar sommige EA titels zijn dan juist weer goedkoper daar in de sale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:13

Martinspire

Awesomeness

Jeroenneman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:
[...]

En voor mij ook.

Games die ik echt gewaardeerd heb, wil ik best nogmaals kopen.

Alleen valt me bij Ubisoft titels wel pas op hoe ongelooflijk hard de eerlijke consument wordt genaaid.
Torrent je die handel: Geen uPlay launcher, geen account nodig, geen vervelende uplay popups tussendoor.
Koop je het legaal: Mag je eerst een uPlay account aanmaken...
Oeh noes je hebt een account nodig?

Sorry hoor, maar dat is ook maar 1 stap in het hele proces wat je hebt doorlopen voor je kunt spelen:
-PC aanzetten
-Windows Installeren*
-Gebruikersaccount aanmaken*
-(optioneel) MS account aanmaken*
-Drivers installeren*
-Reboot*
-Antivirus, browser en andere apps installeren*
-Steam installeren*
-Steamaccount aanmaken*
-Opstarten
-Spel kopen*
-Bestelgevens invoeren*
-Downloaden en installeren*
-Drivers bijwerken**
-Opstarten
-UPlay account aanmaken*
-Inloggen en spelen

*eenmalig nodig.
**sporadisch nodig

Ga dus nou niet zeuren dat je eenmalig een account nodig hebt, is nou niet bepaald de enige handeling die je nodig hebt bij het opstarten van een game. Uplay heb je verder ook geen last van, net als Battlelog en whatever. Als je wilt kun je het 1 en ander wel blokken in je firewall als je niet alles wilt delen of geen reclame wilt zien, maar het is nou niet bepaald de enige branche die probeert aan vendor lock-in te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Magic schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:33:
Age of Wonders 3 stond al een poos op mijn verlanglijst, ik zit al heel lang te wachten op een game als Heroes of Might and Magic. HOMM6 kon mij daarin niet bekoren. Vorige week Eador al in de humblebundle gekocht, wat ook in basis een geweldige game is. Helaas zijn daar nog al wat issues mee.

En daarnaast is AoW3 een game van Nederlandse bodem :)
Als je 'm nog niet hebt, de King's Bounty serie is precies wat je zoekt.

[ Voor 4% gewijzigd door rockhopper op 25-06-2014 14:38 . Reden: url toegevoegd voor het gemak ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Martinspire schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Sorry hoor, maar dat is ook maar 1 stap in het hele proces wat je hebt doorlopen voor je kunt spelen:
-PC aanzetten
-Windows Installeren*
-Drivers installeren*
-Reboot*
-Steam installeren*
-Steamaccount aanmaken*
-Opstarten
-Spel kopen*
-Bestelgevens invoeren*
-Opstarten
-UPlay account aanmaken*
-Inloggen en spelen

*eenmalig nodig.

Ga dus nou niet zeuren dat je eenmalig een account nodig hebt, is nou niet bepaald de enige handeling die je nodig hebt bij het opstarten van een game. Uplay heb je verder ook geen last van, net als Battlelog en whatever. Als je wilt kun je het 1 en ander wel blokken in je firewall als je niet alles wilt delen of geen reclame wilt zien, maar het is nou niet bepaald de enige branche die probeert aan vendor lock-in te doen.
Je installeert Windows etc elke keer opnieuw voor je een game gaat spelen? Het gebruiken van een extra account is gewoon onnodig / onhandig etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

Martinspire schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:23:
[...]

-PC aanzetten
-Windows Installeren*
-Drivers installeren*
-Reboot*
-Steam installeren*
-Steamaccount aanmaken*
-Opstarten
-Spel kopen*
-Bestelgevens invoeren*
-Opstarten
-UPlay account aanmaken*
-Inloggen en spelen

*eenmalig nodig.

Dus jij doet voor elk spel dat je installeert een frisse install van je totale systeem :+

Mijn probleem is niet MEER dat je een account nodig hebt maar dat uplay er nogal eens uit ligt en je dan ook je single player games niet kan spelen. Of als je om de een of andere manier geen internet hebt.

Stram heeft gewoon offline modus en kan je gewoon verder gamen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Magic schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:
[...]
Zolang je maar met steam kan downloaden dan is uplay wel te doen, een game downloaden via uplay gaat nog steeds op jaren 90 snelheden. De laatste keer 2 dagen beziggeweest om AC3 te downloaden :(
UPlay knalt bij mij altijd naar de max, ook als dat GBLan of een andere extreme verbinding is, (300MB/s jup!)
Nahjah, altijd, ik heb ook wel kleine rommeltjes moeten binnenhalen die dan 700KB/s gingen, maar dat is maar even zo dan. Vervelender vind ik de extra online DRM zoals in Anno 2050, daar mogen ze wel even meer stoppen.

Origin is een draak om mee te downloaden. Bij een nieuwe release sta je eerst tot 33% van die 20GB in de rij lijkt het, met schamele snelheden. (100-500KB/s) Veelal kan ik maar de helft van de download richting de max binnen halen, maar met oudere games zoals BF3, mag ik gewoon op 1.2MB/s die 48GB binnen halen. Nou lekker dan.

Wat betreft SQUARE ENIX:

http://steamcommunity.com...ldlife/recommended/39140/

Ze roven je data en verkopen het aan 3rd parties. Het is letterlijk Malware wat de nieuwe downloader plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dreanor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:38:
[...]

Dus jij doet voor elk spel dat je installeert een frisse install van je totale systeem :+

Mijn probleem is niet MEER dat je een account nodig hebt maar dat uplay er nogal eens uit ligt en je dan ook je single player games niet kan spelen. Of als je om de een of andere manier geen internet hebt.

Niet om het een of ander, maar uplay heeft ook een offline modus. Verder ben ik het wel met iedereen eens dat uplay een :r systeem is ten opzichte van steam.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rockhopper schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:35:
[...]

Als je 'm nog niet hebt, de King's Bounty serie is precies wat je zoekt.
Ook behoorlijk wat gespeeld, maar daar miste ik het strategische uit HOMM een beetje in. Het tactische is wel heel mooi gedaan inderdaad :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

[...]

Ik heb nog nooit een probleem gehad dat UPlay eruit lag en ik niet kon spelen. We hebben zelfs gelijktijdig UPlay spellen gespeeld zonder problemen... (Ik AC4, mijn man ACII)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

rockhopper schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:41:
[...]

Niet om het een of ander, maar uplay heeft ook een offline modus. Verder ben ik het wel met iedereen eens dat uplay een :r systeem is ten opzichte van steam.
Ow ok. Ik heb Ubisoft een beetje afgezworen na AC2 toen ik legaal voor de volle pond niet kon spelen omdat hun servers offline waren en Piet piraat op de hoek mij uitlacht terwijl hij verder speelt ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Dreanor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:45:
[...]

Ow ok. Ik heb Ubisoft een beetje afgezworen na AC2 toen ik legaal voor de volle pond niet kon spelen omdat hun servers offline waren en Piet piraat op de hoek mij uitlacht terwijl hij verder speelt ...
Uplay wás ook ontiegelijk slecht, maar er is wel veel veranderd in positieve richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:46:
[...]

Uplay wás ook ontiegelijk slecht, maar er is wel veel veranderd in positieve richting.
Vooral de cloud functie was om te huilen, maar doordat je nu keuzes kunt maken werkt het nu net zo goed als Steam cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:09
  • Sniper Elite V2
  • Hitman Absolution: Elite Edition
  • Far Cry Franchise Pack
  • Max Payne 3 Complete
  • Metro 2033
  • Commandos Collection
  • Payday 2
  • Kane & Lynch 2: Dog Days
  • Mafia II DLC: Jimmy's Vendetta
Dit is mijn lijst tot nu toe. Ik denk dat er nog wel wat af gaan.
Far Cry heb ik meen ik thuis liggen en bijna niet gespeeld. Dat ga ik even controleren. Geldt ook voor Max Payne 3.
Mafia II met zoveel plezier gespeeld, dat de DLC een instant buy is.
Commandos heb ik al thuis liggen, maar voor €2 wil ik die graag als download beschikbaar hebben.
Al tijdje niet gespeeld.
PayDay 2 wilde ik op releasedate al kopen. Voor tientje gaat ie mee in de tas :)

Sniper en Metro ga ik gameplay filmpjes van kijken of dat mijn cup of thea is.

Leuk zo'n sale :) Bijna nog COD: Ghosts aangeschaft. Heb alle delen, maar de recensies op Steam zijn niet voor de poes dat ik het met mijn trage laptop niet aan durf.

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 25-06-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Nu alleen nog de TS lezen en je had geweten dat de aankooplijstjes na de sale komen ivm leesbaarheid topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:
[...]

En voor mij ook.

Games die ik echt gewaardeerd heb, wil ik best nogmaals kopen.

Alleen valt me bij Ubisoft titels wel pas op hoe ongelooflijk hard de eerlijke consument wordt genaaid.
Torrent je die handel: Geen uPlay launcher, geen account nodig, geen vervelende uplay popups tussendoor.
Koop je het legaal: Mag je eerst een uPlay account aanmaken...
Op Steam heb je geen account natuurlijk, en op Tweakers al helemaal niet. :+

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Rayman Legends gemist in de community sale vannacht :/

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Puur op vlak van games kunnen spelen & downloaden & code ingeven & offline spelen etc vind ik uplay even goed als Steam. en meer heb ik ook niet nodig. Heel die community shizzle rond Steam gebruik ik toch nooit :p
(vroeger was dat wel anders.. maar ze zijn echt goed verbeterd)

Qua offline spelen gaat uplay zelf sneller en gemakkelijker dan steam..

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 25-06-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
enchion schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:26:
[...]
Op Steam heb je geen account natuurlijk, en op Tweakers al helemaal niet. :+
Voor sommige games heb je alleen een steam account nodig op te het te installeren en te updaten. Nog best veel games werken prima door rechtstreeks de game executable te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

ligt het aan mij of zijn de aangeboden games voor de community choice niet echt het van het ?

Ik heb nog niet echt veel mooie (lees geen indie of early access) titels zien voorbij komen daar...
Kan ook aan mij liggen :)

*mijn excuses ivm de TS en lijstjes :F

[ Voor 81% gewijzigd door KipCurreh op 25-06-2014 16:07 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
4 posts boven je gewoon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Pheace schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:18:
Castle Crashers DLC -91% blijkbaar voor mensen die die nog willen. (9 cent per stuk)

http://store.steampowered.com/app/204360/
1 maal de 4-pack en 4x de DLC's please...

Ok, dat kost u één muisarm en 4 transacties op uw CC (waarvan 3x 18ct)...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:46:
djunicron schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:41:
Origin is een draak om mee te downloaden. Bij een nieuwe release sta je eerst tot 33% van die 20GB in de rij lijkt het, met schamele snelheden. (100-500KB/s)
Ben ik de enige die nog weet hoe slecht Steam was in het begin? Mijn god was dat bagger. Downloaden met 10kbps, disconnects, corruption, eeuwig durende installaties, roll-backs, lagggg.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
SmokingCrop schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:32:

Qua offline spelen gaat uplay zelf sneller en gemakkelijker dan steam..
En daarnaast krijg je na het afsluiten van een game direct een popup met een knop erop waarmee je UPlay met één klik helemaal kunt afsluiten. Ik heb zelf iig. nog nooit problemen gehad met Uplay. Het is en blijft vervelend dat pc zodoende verschillende platformen kent en je niet één account en één friends list hebt, maar of je het de andere uitgevers kwalijk kunt nemen dat ze liever niet bijdragen aan het monopolie van Valve (begrijp me niet verkeerd, ikzelf vind Steam fantastisch)?

Al met al vind ik de voordelen van software als Steam opwegen tegen de nadelen. De meeste van mijn gamende vrienden zitten allemaal op Steam en het is grappig dat je precies kunt zien waar iedereen zich mee bezighoudt en wat iedereen gaat spelen, makkelijk elkaars games joinen, enz. Af en toe zijn er prima deals, en daar buiten is er Kinguin. Veel waar voor mijn geld. Tenslotte is het opvallend dat zelfs de voorheen meest fervente downloaders om mij heen inmiddels de meeste games kopen en op Steam spelen, werken aan het levelen van hun Steam accounts, en ga zo maar door. Chapeau Valve I guess!

[ Voor 9% gewijzigd door Arrahant op 25-06-2014 16:25 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Gamers, ik aas al een tijdje op CoD: MW3 en zie dat ie nu 50% off (€19,99) is.
Denken jullie dat deze game in een daily of flash nog goedkoper wordt of is dit het moment om toe te slaan?

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
breminem schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:47:
Gamers, ik aas al een tijdje op CoD: MW3 en zie dat ie nu 50% off (€19,99) is.
Denken jullie dat deze game in een daily of flash nog goedkoper wordt of is dit het moment om toe te slaan?
Het is CoD, hij wordt niet meer goedkoper.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Logica bij die castle crashers is ook ver te zoeken :P

http://store.steampowered.com/sub/43401/

Prijs van individuele games: 8,68€
Pakketprijs: 11,49€

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Die bundel is al veeeel goedkoper langsgeweest though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
En waar zal ik op stemmen bij de keuze van de community? Het maakt mij niets uit.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Platformer; Tomb Raider en Mirror's Edge zitten erin. Die moeten meer mensen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ondanks totaal geen behoefte aan games toch weer wat gekocht.

Borderlands 2 GOTY
Fallout New Vegas ultimate edition

Voor een paar euro 2 spellen voor uren lang plezier.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yos1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-08 13:50
Christiano007 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:00:
Ondanks totaal geen behoefte aan games toch weer wat gekocht.

Borderlands 2 GOTY
Fallout New Vegas ultimate edition

Voor een paar euro 2 spellen voor uren lang plezier.
geen behoefte aan games, maar dan wel 2 spellen kopen waar je beide 100+ uren in kunt investeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Yos1 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:03:
[...]

geen behoefte aan games, maar dan wel 2 spellen kopen waar je beide 100+ uren in kunt investeren O-)
Precies :D

Voor deze prijzen wil ik zoiets best kopen, vroeger zou ik ze downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Dit heb ik de afgelopen dagen regelmatig gehad:
Joke

Ik heb ook gemerkt dat het idd toch wel slimmer is om het door mij gestelde budget in een keer in m'n Steam wallet te storten. Maakt het net even makkelijker om je aan je budget te houden. Ik had mijzelf voorgespiegeld dat ik gisteren nog redelijk binnen mijn budget van 50 euro was gebleven. Totdat ik alle aankopen even ging optellen: 66,87 euri 8)7 Maar ik kan in ieder geval weer een jaar vooruit met mijn aankopen (of, tot de Kerst sale).

Heeft die Gabe het 'm toch weer geflikt.. Nu ja, die man moet natuurlijk ook een beetje deftig op vakantie kunnen (ik gok de Seychellen ofzo..) ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
tallstoi schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:09:
Heeft die Gabe het 'm toch weer geflikt.. Nu ja, die man moet natuurlijk ook een beetje deftig op vakantie kunnen (ik gok de Seychellen ofzo..) ;)
Ik denk dat Gabe z`n vakantie liever op z`n boot spendeert.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
enchion schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:15:
[...]

Ik denk dat Gabe z`n vakantie liever op z`n boot spendeert.
Daar kan hij dan mooi met z'n boot naar toe varen :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Bestaat deze hele topic uit impulsieve mensen ofzo? Ik mag toch wel hopen dat volwassen mensen zich kunnen beheersen met geld en niet zomaar van alles kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:45:
Bestaat deze hele topic uit impulsieve mensen ofzo? Ik mag toch wel hopen dat volwassen mensen zich kunnen beheersen met geld en niet zomaar van alles kopen :)
*raises hand* ... heb zo mijn redenen :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik heb net impulsief een spel verwijderd, zie nu dat ik de ruilkaarten nog niet had verzameld...zo die 23gig maar weer binnenhalen dan...gelukkig geen dial-up meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Je weet dat daar andere manieren voor zijn hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:50:
Je weet dat daar andere manieren voor zijn hé
Welke :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
http://gib.me/sam/

Deze tool. Neem aan dat het hier gepost mag worden, want de tool is niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
mercapto schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:49:
Ik heb net impulsief een spel verwijderd, zie nu dat ik de ruilkaarten nog niet had verzameld...zo die 23gig maar weer binnenhalen dan...gelukkig geen dial-up meer :P
http://dagobah.net/flash/56k.swf

aaaaah vroegah.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:52:
[...]

http://gib.me/sam/

Deze tool. Neem aan dat het hier gepost mag worden, want de tool is niet illegaal.
Hier haal je toch alleen achievements mee binnen of zie ik dat verkeerd?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
kuusj98 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:00:
[...]

Zie je ongeveer verkeerd. Je moet een game picken, zodra je dit doet ´runt´ de game volgens Steam. Maw, je iddled op dat moment. Of je er vervolgens archievements mee locked/unlocked is je eigen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat zie je goed, om kaarten te krijgen moet de game draaien en dus heb je niets aan de achievement tool.

*edit* vooruit als door de tool steam denkt dat de game draait dan werkt het.*edit*

[ Voor 30% gewijzigd door rockhopper op 25-06-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
rockhopper schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:02:
Dat zie je goed, om kaarten te krijgen moet de game draaien en dus heb je niets aan de achievement tool
Te snel geoordeeld, lees bovenstaande bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dus je geeft steam een false positive ?
Klinkt gevaarlijk voor 3 ruilkaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:02:
[...]

Te snel geoordeeld, lees bovenstaande bericht.
Bedankt!

Ik hoop trouwens dat die kortingen nog niet kloppen :P Anders is het wel echt zooi vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:12
CS:GO in de aanbieding voor wie hem van de week nog zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

kuusj98 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:00:
[...]

als je via commandprompt: start SAM.Game.exe <appid> /min

dan kan je gewoon bepaalde game laten draaien.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
Prijzen onder voorbehoud, zal deze zometeen nog een keer bijwerken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vZNFC7O.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N8RZ3VV.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XuC0AJK.png

[ Voor 19% gewijzigd door eltweako op 25-06-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
mercapto schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:03:
Dus je geeft steam een false positive ?
Klinkt gevaarlijk voor 3 ruilkaarten :P
Mwah, heb er veel op gezocht, zelfs op steam forums, en niemand is er ooit voor gebanned of waarschuwing voor gekregen. Helemaal nada nopes. Denk dat Steam het wel best vindt als jij je game zo runt voor je tradecards (levert toch geld voor ze op) in plaats van 20GB over hun data te gooien enkel voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Matig vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Next car game is volgens mij wel leuk, even verder gaan zoeken voor reviews :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:24
Weet niet of het een goed of slecht teken is dat ik alle top titels die nu voorbij komen al in mijn bezit heb. Om al die goedkope meuk geef ik niet zo veel. Gisteren toch Splinter Cell: Blacklist & Saints Row IV gescoord. Hoop verder dat Assassins Creed: Blackflag nog wat in prijs daalt. Voor de rest geen bijzonderheden tegengekomen die ik nog graag aan mijn lijst wil toevoegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

R0y. schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:05:
[...]

Wel leuk ja, maar de prijs vind ik dan wel weer iets hoog voor wat je krijgt. (al moet ik mijn mond houden, 9 euro voor Prison architect en 16 voor Spintires...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
kuusj98 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:06:
[...]

Wel leuk ja, maar de prijs vind ik dan wel weer iets hoog voor wat je krijgt. (al moet ik mijn mond houden, 9 euro voor Prison architect en 16 voor Spintires...)
Ben vooral benieuwd naar hoe het verder gaat aangezien het nog in alpha is.. De physics zien er echt wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
eltweako schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:04:
Prijzen onder voorbehoud, zal deze zometeen nog een keer bijwerken.
Thanks, staat in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

ROOD moet echt stoppen... nu is het niet leuk meer ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

R0y. schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:03:
CS:GO in de aanbieding voor wie hem van de week nog zocht.
Merci

En dit was de laatste aankoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
TheAnthonyNL schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:11:
ROOD moet echt stoppen... nu is het niet leuk meer ...
Ik denk dat het rond deze tijd nog heel erg heen en weer zal gaan. Pas rond de 100K is het denk ik te voorspellen welk team gaat winnen.

Zo is er gisteren bij paars ook voor enkele duizenden euro aan punten gestolen (400K punten, wat omgerekend neerkomt op $8000 aan tokens)

[ Voor 18% gewijzigd door Lanfear89 op 25-06-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Valve heeft er behoorlijk lol in om mij summercard 10 te geven. Continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Gister ging ik naar bed en stond de planning nog vast, volgende ochtend was rood oppermachtig, dus we zullen zien wat het vannacht gaat doen.
Ik heb m'n badge bijna binnen, dus we zien wel, mij boeit het nog weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
CS:GO is de vorige sales toch al voor 3.74 langsgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Check de topics en je weet het :D

[ Voor 15% gewijzigd door The Inquisitor op 25-06-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:19
cs go was in de wintersale 3,49 maar komt ook vaak in de aanbieding voor 3 euro.

Ik krijg ook steeds kaart 10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29
Jammer, geen extra korting op de Bioshock Infinite Season Pass :(
Een tientje vind ik toch wat veel voor alleen de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Wat mis ik hier? Ik stem net voor de community choice en krijg in 1 klap 3 summer sale kaarten, zou er toch maar 1 moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:40

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je krijgt ook kaarten als je badges craft hè... Als jouw team wint en je hebt eraan bijgedragen krijg je volgens mij nog meer.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

1shot1kill schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:23:
Wat mis ik hier? Ik stem net voor de community choice en krijg in 1 klap 3 summer sale kaarten, zou er toch maar 1 moeten zijn?
Zeker net level 8 geworden?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Oh yeah COH 2 kan weer van de wishlist af :) Nu nog een pc die het kan draaien :+ . Als Rise of nations nou ook nog even langs komt dan ben ik klaar met de sale.

The next car game lijkt me ook weg leuk. Is volgens mij van de makers van Flatout, maar dat soort spellen speel ik toch liever op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Mirror's Edge voor 2.49 lijkt me wel aardig toch? Verder vrij veel dingen die ik al heb, maar Tomb Raider is best een leuke deal evenals Bioshock Infinite (aanraders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Compizfox schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:23:
Je krijgt ook kaarten als je badges craft hè... Als jouw team wint en je hebt eraan bijgedragen krijg je volgens mij nog meer.
Zit wel in team rood ja, zal dat het zijn.
Ik ben level 21, al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

1shot1kill schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:40:
[...]

Zit wel in team rood ja, zal dat het zijn.

[...]

Ik ben level 21, al een tijdje.
Dan kan 3 kaarten kloppen, 2 omdat je team heeft gewonnen en dan 1 van de vote zelf...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ja beetje raar dat je die pas krijgt na het stemmen dan maar goed. :)

CoH2 is nu te goed geprijsd om het niet te kopen, arme portemonnee. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:13:
Valve heeft er behoorlijk lol in om mij summercard 10 te geven. Continu.
Dat is de enige die ik nooit krijg :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

1shot1kill schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:
Ja beetje raar dat je die pas krijgt na het stemmen dan maar goed. :)
Dit viel mij ook al op. Niet dat het veel uitmaakt verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Lanfear89 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:12:
[...]

Ik denk dat het rond deze tijd nog heel erg heen en weer zal gaan. Pas rond de 100K is het denk ik te voorspellen welk team gaat winnen.

Zo is er gisteren bij paars ook voor enkele duizenden euro aan punten gestolen (400K punten, wat omgerekend neerkomt op $8000 aan tokens)
Als ik de grafiek zo bekijk dan zijn er al flink wat punten gestolen bij Team Red, meer dan bij de andere teams en nog hebben ze nu al een dubbele voorsprong op de nummer twee. Nu al bijna 45 duizend gestolen punt t.o. zo'n 25 duizend bij de nummer twee... tot nu toe heb ik dan ook alleen maar gezien dat het team wat aan het begin aan kop stond ook eindigde aan kop en dat was al duidelijk ver voor de 100.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

MicGlou schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:
[...]

Als ik de grafiek zo bekijk dan zijn er al flink wat punten gestolen bij Team Red, meer dan bij de andere teams en nog hebben ze nu al een dubbele voorsprong op de nummer twee. Nu al bijna 45 duizend gestolen punt t.o. zo'n 25 duizend bij de nummer twee... tot nu toe heb ik dan ook alleen maar gezien dat het team wat aan het begin aan kop stond ook eindigde aan kop en dat was al duidelijk ver voor de 100.000 punten.
Of ze zijn gewoon te hebberig/gierig xD ... mag hopen dat ze verliezen...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

R0y. schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:05:
[...]

Toch maar gekocht, ben benieuwd :D

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb zelf nog helemaal niets gekocht.
Ik heb al bijna alles wat ik wil, en dat wat ik nog wil vind ik niet goedkoop genoeg.

Backlog is nog groot zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vandaag weinig interessant. De flash sales van de komende dag nog even in de gaten houden en dan misschien samen met Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist kopen. Is het nog interessant om de Deluxe editie te kopen i.p.v. de standaard?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

MegaTronics schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:20:
Vandaag weinig interessant. De flash sales van de komende dag nog even in de gaten houden en dan misschien samen met Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist kopen. Is het nog interessant om de Deluxe editie te kopen i.p.v. de standaard?
Deluxe heeft alle dlc ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Of ik ben gek of de hele market wordt leeggekocht.
Heel veel kaarten voor 3 cent en ze verdwijnen voordat ze erop staan, lol.
Of rare lagggg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

LOL, als je de standaard neemt en de DLC los erbij ben je 2 cent goedkoper uit. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zo, de sale gaat zo lekker dat ik voor het eerst in ongeveer 4 jaar mijn Gmail postvak IN eens heb opgeruimd. 700 mails gefilterd en een hoop weggemikt. Nou kunnen we weer :Y

Oh, denk dat ik Blacklist wel mee wil nemen.. Hoop dat GRID 2 nog een keer voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-08 13:30
Als je niet weet wat je wilt stemmen met die kortingen ben ik van plan om drie games van Pixel Graphics - Hardcore te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Tjonge jonge, leek de uitverkoop bij de bijenkorf wel. Duizenden kaarten voor 3 cent en CSGO kaarten vlogen de deur uit en ik als een invalide omaatje werd platgetrapt door de menigte, lol.
Ik was overal te laat voor, hele paginas met "verkocht" keer op keer.
Is er een badge offensief bezig ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tja, aangezien Steam de regels heeft veranderd over die summer adventure game, lijkt het wel alsof het een free-for-all is geworden. Nu is de competitie blijkbaar echt losgebarsten.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:13

Martinspire

Awesomeness

[...]

Steam heeft gewoon offline modus en kan je gewoon verder gamen.
Nee ik doe geen verse install, maar geef aan dat een uplay account en uplay downloaden maar een klein deel is aan het totaal aan handelingen die je soms, regelmatig of altijd moet uitvoeren. Zeker met grafisch zware titels is er altijd wel een day-one patch + grafische drivers update nodig.
Of zag je de * niet staan?

Uplay heeft nu (sinds Watchdogs zag ik dat) ook gewoon een offline modus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Trinsec schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:55:
Tja, aangezien Steam de regels heeft veranderd over die summer adventure game, lijkt het wel alsof het een free-for-all is geworden. Nu is de competitie blijkbaar echt losgebarsten.
Ik heb niets meegekregen over nieuwe regels?

Oh wait
Starting today, more people will win free games!
1st place team: 30 team members who scored points will win 3 games
2nd place team: 20 team members who scored points will win 2 games
3rd place team: 10 team members who scored points will win 1 game

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 25-06-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

frickY schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Ik heb niets meegekregen over nieuwe regels?

Oh wait

[...]
Klik op de map op de front page en lees onder het kopje 'Starting today, more people will win free games!'

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Morrar schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:39:
Mirror's Edge voor 2.49 lijkt me wel aardig toch? Verder vrij veel dingen die ik al heb, maar Tomb Raider is best een leuke deal evenals Bioshock Infinite (aanraders).
Een triple A game voor een prijs van een biertje in de lokale kroeg kan geen miskoop zijn. Daarnaast is het ook nog eens een leuke game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
The Inquisitor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:10:
[...]

Een triple A game voor een prijs van een biertje in de lokale kroeg kan geen miskoop zijn. Daarnaast is het ook nog eens een leuke game ;)
Ik heb Mirror's Edge wel eens goedkoper gezien. Weet alleen niet meer of het nu op Steam of op Gog was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Xtuv schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:20:
Jammer, geen extra korting op de Bioshock Infinite Season Pass :(
Een tientje vind ik toch wat veel voor alleen de DLC.
Ik vond het z'n geld wel waard - vooral de laatste DLC is erg sterk.
(maar is natuurlijk persoonlijk.)
Tuurlijk, een tientje is nu in verhouding duur, maar echt wel z'n geld waard.
(of je wacht tot de komende winter sale.. dan zal tie wellicht nog wat goedkoper zijn :) )

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO

guReMcO

Praat mar frysk

Saybia schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:19:
[...]

Ik heb Mirror's Edge wel eens goedkoper gezien. Weet alleen niet meer of het nu op Steam of op Gog was...
Mirror's Edge staat niet op GoG. Misschien dat ie in een sale op Origin goedkoper is geweest?

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Goedkoopste wat ik me kan herinneren was 2.49 op steam. Is denk ik nog steeds een goede deal :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
1 dollar in de humblebundle bedoelt hij misschien.... :P

Hoe dan ook, 2,50 is zeker een goede deal, en is de game volledig waard.
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.

Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.

Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]