Dus als ik al 4 kaarten heb kan ik de kaarten die ik al had nog een keer krijgen?Emphast schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:31:
[...]
Je kan altijd maar ongeveer de helft van de cards bemachtigen door het spel te spelen. Je kan die de dubbeltjes inderdaad wisselen met anderen (trading groups en daarnet zei iemand zelfs trading bots), of die op de marketplace verkopen en met dat geld een andere aankopen. Vergeet niet dat Steam altijd een deel van de verkoopprijs voor zichzelf houdt, dus trade is wss slimmer.
Nee je kan maar max 4 kaarten dan uit dat spel halen, ongeacht hoelang je het blijft spelen.Smitovic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:33:
[...]
Dus als ik al 4 kaarten heb kan ik de kaarten die ik al had nog een keer krijgen?
Bij Badges zie je ook x card drops remaining. Staat er 0, gaan er geen meer vallen
Aom is al langs gekomen met 40 % ( ik geloof in de community sale) dus kan je 75 % wel vergeten. Gewoon AOE spelen tot de wintersale, want dan is AOM weer wat ouder. Ik hoop nog heel hard op Rise of nations Extendedpkopf schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Hier nog een! Al wel afgelopen zondag Age of Empires 2 HD gekocht (4-pack, dus 3,75 p.p.). Al één potje gespeeld, fantastisch spel maar nog steeds erg verouderde graphics.
Mede daarom hoop ik op een mooie sale voor AoM!
En AOE heeft dan wel verouderde graphics, maar eerlijk gezegd stoor ik me er niet aan. Alweer 4 uur plezier gehad voor die paar euro's
Edit : Ik zie net dat Rise of nations Extended helemaal niet in de aanbieding en dan komt het ook niet in de dayly sale terecht toch ?
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2014 11:43 ]
Verwijderd
Nee je kan niet kaart nog een keer gratis krijgen (wel in een later stadium maar dat zijn de booster packs)
Voor bepaalde spellen krijg je een aantal card drops, dit is meestal de helft van de setaantal, dit kan variëren (bij sommige spellen als planetside via steam moet je in-game aankopen doen om kaarten te krijgen). Wanneer je card drops eenmaal op zijn kun je geen nieuwe kaarten krijgen van dat spel.
Een manier om je set volledig te maken is door het kopen of ruilen van kaarten.
Vaak is het beter om met vrienden te ruilen omdat je dan vaker 1 op 1 ruilt terwijl in de trading topic van het spel vaker 1 op 2 (of 3) in jouw nadeel aangeboden.
Voor bepaalde spellen krijg je een aantal card drops, dit is meestal de helft van de setaantal, dit kan variëren (bij sommige spellen als planetside via steam moet je in-game aankopen doen om kaarten te krijgen). Wanneer je card drops eenmaal op zijn kun je geen nieuwe kaarten krijgen van dat spel.
Vaak is het beter om met vrienden te ruilen omdat je dan vaker 1 op 1 ruilt terwijl in de trading topic van het spel vaker 1 op 2 (of 3) in jouw nadeel aangeboden.
Wat maakt je trouwens eligible voor booster packs? Heb vorige sale eentje gehad, maar sindsdien geen ,eerVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:42:
Nee je kan niet kaart nog een keer gratis krijgen (wel in een later stadium maar dat zijn de booster packs)

Was idd afgelopen zondag in de community-sale voor 40%. Maar ik heb me maar gehouden aan de Steam-sale-flowcharts, dus don't by below 50%. Ik vraag me idd af of dat wel gaat gebeuren, gezien het feit dat het nog maar 'net' is uitgekomen. dan pak ik hem wel mee in de reprise-sale aan het einde (hoop ik).Beakzz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:39:
[...]
Aom is al langs gekomen met 40 % ( ik geloof in de community sale) dus kan je 75 % wel vergeten. Gewoon AOE spelen tot de wintersale, want dan is AOM weer wat ouder. Ik hoop nog heel hard op Rise of nations Extended
En AOE heeft dan wel verouderde graphics, maar eerlijk gezegd stoor ik me er niet aan. Alweer 4 uur plezier gehad voor die paar euro's
Edit : Ik zie net dat Rise of nations Extended helemaal niet in de aanbieding en dan komt het ook niet in de dayly sale terecht toch ?
En de graphics van AoE zijn idd goed mee om te gaan. Na een paar minuten ben je dat al vergeten en ga je op in het spel.
wild mutant space hamsters
En voor de Steam Summer Adventure moet je games kopen om cards te krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:42:

Of stemmen, of badges maken.
Ik heb geen cent uitgegeven en met een beetje traden en speculeren heb ik inmiddels 5 euro aan kaarten en booster packs.
En voor degenen die dit hun tijd niet waard vinden : ik wel.
Ik heb geen cent uitgegeven en met een beetje traden en speculeren heb ik inmiddels 5 euro aan kaarten en booster packs.
En voor degenen die dit hun tijd niet waard vinden : ik wel.
Eerst moest ik altijd mijn Paypal wachtwoord invoeren bij een aankoop, weet iemand of het in te stellen is dat dit nog steeds moet? Aangezien het maken van aankopen nu wel erg makkelijk is.
Volgens mij heb je een optie in Paypal om deze automatisch/goedgekeurde betaling te annuleren. Ik heb hier ook een keer naar gezocht, volgens mij staat die ergens onder je profiel. Het is erg lastig te vinden in Paypal.bronce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:52:
Eerst moest ik altijd mijn Paypal wachtwoord invoeren bij een aankoop, weet iemand of het in te stellen is dat dit nog steeds moet? Aangezien het maken van aankopen nu wel erg makkelijk is.
I'm an Ironman!
Ik heb gezegd: betaalinfo onthouden. Nu moet ik wel Paypal nog selecteren, maar daarna gewoon next klikken. Geen paswoord meer, directe aankoop.bronce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:52:
@Smitovic: je kan bij badges kijken welke games in aanmerking komen voor cards. Open eentje en laat hem gewoon idle staan als je wil. Steam registreert het dat je het aan het spelen bent en je begint de kaarten te krijgen. Je kan tegelijkertijd iets anders spelen, maar de game waar je cards voor wil krijgen moet je eerst launchen.
Verwijderd
Dat is een manier.Smitovic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:49:
[...]
En voor de Steam Summer Adventure moet je games kopen om cards te krijgen?
Je krijgt ook adventure cards door badges te craften en voor elke 3 stemmen op de community choice krijg je ook een adventure card.
Tevens bij het winnen van je team krijg je adventure cards.
En voor de drops aangaande boosterpacks, dit haalde ik even uit de steam veelgestelde vragen afdeling
"Booster packs worden willekeurig aan deelnemende gebruikers uitgedeeld wanneer er meer badges worden ontworpen door de community. Zorg ervoor dat je elke week inlogt op Steam om je deelname te behouden."
Hieruit kun je opmaken dat telkens wanneer een badge wordt gemaakt er een boosterpack wordt uitgegeven, je steamlevel bepaald wat je kans is op een boosterpack te krijgen.
Steam:
"•Level 10: +20% extra kans
•Level 20: +40% extra kans
•Level 30: +60% extra kans
•Level 40: +80% extra kans
•Level 50: +100% extra kans (d.w.z. de kans is verdubbeld)
•enz. "
Ik heb ook Far Cry Franchise Pack gekocht. Dacht gisteren nog dat ik graag nog eens deel 1 wilde spelen, idem voor deel 3 die ik eigenlijk nooit goed heb gespeeld. Weet iemand of deel 1 ook nog goed op Windows 8 draait?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
AoM is toch al gepasseerd?pkopf schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Hier nog een! Al wel afgelopen zondag Age of Empires 2 HD gekocht (4-pack, dus 3,75 p.p.). Al één potje gespeeld, fantastisch spel maar nog steeds erg verouderde graphics.
Ik heb het gekocht, en koop enkel flash, cc of daily deals...
ja werkt goed, alleen lightning effects moest ik op laagste stand zetten anders een zwart scherm bij het opstarten.DennusB schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:55:
Ik heb ook Far Cry Franchise Pack gekocht. Dacht gisteren nog dat ik graag nog eens deel 1 wilde spelen, idem voor deel 3 die ik eigenlijk nooit goed heb gespeeld. Weet iemand of deel 1 ook nog goed op Windows 8 draait?
[ Voor 59% gewijzigd door antoonxxx op 24-06-2014 11:58 ]
Goed idee, ga ik dat is aanzetten. Heb nog genoeg spellen waar ik geen kaarten bij heb gekregen:)Emphast schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Ik heb gezegd: betaalinfo onthouden. Nu moet ik wel Paypal nog selecteren, maar daarna gewoon next klikken. Geen paswoord meer, directe aankoop.
@Smitovic: je kan bij badges kijken welke games in aanmerking komen voor cards. Open eentje en laat hem gewoon idle staan als je wil. Steam registreert het dat je het aan het spelen bent en je begint de kaarten te krijgen. Je kan tegelijkertijd iets anders spelen, maar de game waar je cards voor wil krijgen moet je eerst launchen.
Guacamelee! Gold Edition - Nu in de flash sale voor 2.59 - is echt een enorme aanrader. Super grappig, mooi, origineel, speelt lekker. Moet je gewoon hebben 
http://store.steampowered.com/app/214770/
http://store.steampowered.com/app/214770/
Verwijderd
Is het dan ook niet een keer tijd om ze gewoon te spelen omdat je ze toch al hebt.Smitovic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:58:
[...]
Goed idee, ga ik dat is aanzetten. Heb nog genoeg spellen waar ik geen kaarten bij heb gekregen:)
Is ook zo, echter heb ik een flink aantal spellen die ik niet echt bewust heb gekocht. Onderdeel van pakketten of Humble Bundles ofzo.
Ain't nobody got time for that!Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Is het dan ook niet een keer tijd om ze gewoon te spelen omdat je ze toch al hebt.
I'm an Ironman!
Ik koop een pak games op de sales die ik in het verleden illegaal wel gedownload had en nu principieel aankoop als wederdienst. Betekent niet dat ik het spel terug opnieuw wil spelen momenteelVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Is het dan ook niet een keer tijd om ze gewoon te spelen omdat je ze toch al hebt.
Tnx, volgens mij is het vooraf goedgekeurde betalingen onder opties ergens. Heb daar alles op niet-actief gezet als het goed is zijn betalingen dan niet standaard goedgekeurd en moet ik ze zelf goedkeurenMadstorm schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Volgens mij heb je een optie in Paypal om deze automatisch/goedgekeurde betaling te annuleren. Ik heb hier ook een keer naar gezocht, volgens mij staat die ergens onder je profiel. Het is erg lastig te vinden in Paypal.
Toevallig deze week hetzelfde gehad, via Google kwam ik op deze oplossing:bronce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:52:
Open Steam, then go to Store, select settings from the Steam menu and click on the Account tab. I tend to use Paypal for my transactions so I can't say how much can be changed after this point.
Daar kon ik PayPal weer verwijderen bij mijn billing.
Edit:
Zo te zien moet je ze bij PayPal ook nog verwijderen.
[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 24-06-2014 12:54 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Huuh? Dat is toch juist makkelijk mensen?
Of hebben jullie echt van die onveilige Steam wachtwoorden?
Viel mij ook op dat ik geen Paypal wachtwoord meer in hoef te voeren. Aan de ene kant is dit wel een nadeel als iemand je steam account gehacked heeft. Maar dan heeft diegene nog wel je mailadres en wachtwoord nodig om in te kunnen loggen op steam, i.v.m. inloggen op een andere locatie.
AoE 2 heb ik al, maar dat viel toch een beetje tegen. AoM heb ik altijd leuker gevonden dan de AoE series, al heb ik me prima vermaakt met AoE 1 en AoE 2 hoor. AoM vind ik net even wat dynamischer en de gameplay spreekt me meer aan.pkopf schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Heb met de 40% (zoiets?) aanbieding ook nog getwijfeld over de AoM 4-pack. Dan 12 euro per stuk in plaats van 16.
Hebben ze een grote mond over COD, maar met CS'GO moet je er ook allerlei shit erbij kopen.
Je koopt een game van 49 Euro en uit-eindelijk ben je 120 Euro kwijt.
Over welke "shit" heb je het? CS: GO kost toch 9,37 EUR momenteel? Toen het uitkwam was het 15 euro als ik me niet vergis? Zie ook geen DLC's op de steam store staan?RoaDHouse schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:14:
Hebben ze een grote mond over COD, maar met CS'GO moet je er ook allerlei shit erbij kopen.
CS:GO is nooit duurder als 19.99 geweest. En was al meteen in de aanbieding als pre-order...
Je kan volgens mij wel wel a-la-TeamFortress2 dingen kopen, maar is puur voor de looks. Niet pay2win..
Je kan volgens mij wel wel a-la-TeamFortress2 dingen kopen, maar is puur voor de looks. Niet pay2win..
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Inderdaad, zijn pure skins voor je wapens die niks toevoegen. Ook krijg je deze random als drop en kun je die verkopen, zo heb ik de aanschafprijs van CS:GO vorig jaar al terug verdiend.Knud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:32:
CS:GO is nooit duurder als 19.99 geweest. En was al meteen in de aanbieding als pre-order...
In PaypalMadstorm schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Volgens mij heb je een optie in Paypal om deze automatisch/goedgekeurde betaling te annuleren. Ik heb hier ook een keer naar gezocht, volgens mij staat die ergens onder je profiel. Het is erg lastig te vinden in Paypal.
Eerst op "Profiel" klikken en daarna op "Meer Opties", dan zie je als je Rekeninggegevens aanklikt het veld met "Vooraf Goedgekeurde Betalingen" daarna klikken op bijwerken.

Dan zie je dit scherm en kan je bij Status de link deactiveren.

(however kan ik nu ik dat gedaan heb niet meer van paypal gebruik maken in Steam, maar ik vind dat niet erg omdat ik eigenlijk toch liever iDeal gebruik)
How do you save a random generator ?
Vervelend, Mount & Blade was in de sale geweest, maar dan wel om 3U
. Ik hoop dat die nog eens langskomt!
Dit is de eerste steam summer sale die ik volg, ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig wat deals heb gekocht tegen een flinke korting.
Het grote nadeel is uiteraard wel dat het maar weer de vraag is of ik de games überhaupt ga spelen
Het grote nadeel is uiteraard wel dat het maar weer de vraag is of ik de games überhaupt ga spelen
Dan is dit wel toepasselijk:MvdPM schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:22:
Dit is de eerste steam summer sale die ik volg, ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig wat deals heb gekocht tegen een flinke korting.
http://kotaku.com/a-bold-...m-backlog-woes-1495839367
Iemand nog tips voor games waarbij je niet 100% je aandacht bij hoeft te houden? (Handig voor tijdens het WK
Speel af en toe nog wel eens potje Tower Wars tussendoor bijvoorbeeld.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
World of Goo?Knud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Dan is dit wel toepasselijk:
Iemand nog tips voor games waarbij je niet 100% je aandacht bij hoeft te houden? (Handig voor tijdens het WK)
FTLKnud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Iemand nog tips voor games waarbij je niet 100% je aandacht bij hoeft te houden? (Handig voor tijdens het WK)
Civ 5? (eigenlijk alles wat turn based is kan wel)Knud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Haha ja inderdaadKnud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:33:
[...]
+1
Of een willekeurige racegame.
Lijkt mij dat je bij een racegame de aandacht er zeker wel bij moet houden!
Ik zou ook voor een turn-based spel gaan, zoals Civilization...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Thanks voor de input 
Zat al te kijken naar FTL. Voor 4 euro kan ik er geen bult aan vallen natuurlijk.
CiV heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar dat trok me niet zo. (deeltje 4 ofzo).
Misschien als tie nog eens extreem goedkoop is dat ik em mee pak.
World of Goo vond ik op mn telefoon/tablet niet zo boeiend.. maar misschien op groot scherm wel.. daar wacht ik iig nog even mee.
Zat al te kijken naar FTL. Voor 4 euro kan ik er geen bult aan vallen natuurlijk.
CiV heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar dat trok me niet zo. (deeltje 4 ofzo).
Misschien als tie nog eens extreem goedkoop is dat ik em mee pak.
World of Goo vond ik op mn telefoon/tablet niet zo boeiend.. maar misschien op groot scherm wel.. daar wacht ik iig nog even mee.
Ik heb World of Woo op mijn telefoon en Wii gespeeld en ik vond ze op allebei echt heel goed. Ik raad hem echt. Het ziet er leuk uit, de puzzels zijn leuk en de muziek is geweldig.Knud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:40:
Toch maar voor een redelijk korte periode? Of je moet die Le Mans races doen in GRID. Racen kan tussendoor prima als je het bij de SP houdt.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:38:
[...]
Lijkt mij dat je bij een racegame de aandacht er zeker wel bij moet houden!
zoals velen zou ik eigenlijks niets kopen tijdens de sale, echter kon ik het niet weerstaan om voor 2 euro battlestations pacific te kopen.
Leuke game, alleen jammer dat het games for windows live gebruikt. Staat overigens niet op de store-pagina. Kwam ik zelf ook achter na aanschafdutchassasin schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:59:
zoals velen zou ik eigenlijks niets kopen tijdens de sale, echter kon ik het niet weerstaan om voor 2 euro battlestations pacific te kopen.
Het is jammer dat de games al vaker in de sale zijn geweest.
Ik hoop dat er wat nieuwe games toegevoegd worden. de interessante heb ik vorig jaar al gehaald
Ik hoop dat er wat nieuwe games toegevoegd worden. de interessante heb ik vorig jaar al gehaald
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die komt vast nog wel.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:30:
Hoop dat Counterstrike nog voorbij komt, heb het gemist vorige keer.
Voor het eerst in jaren iets tijdens de Steam Sale gekocht..
De schade is niet groot; Garry's Mod voor slechts 2,49
hopelijk blijft het daarbij
De schade is niet groot; Garry's Mod voor slechts 2,49
hopelijk blijft het daarbij

denk ik dan...
Yep en anders de Valve pack in de gaten houden, als je de meeste games nog niet hebt kun je je daar geen zeer aan kopen voor 22 nogwat euro!
Voor de mensen die niet precies weten wat ze willen kopen kwam ik deze thread nog tegen. Best leuk leesvoer als je toch al alles denkt te hebben. Korte beoordeling/high light van 50 steam games ingedeeld in diverse genres (zoals indy, rpg, fps).
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Thanks, ga ik zeker eens bekijken!rockhopper schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:53:
Voor de mensen die niet precies weten wat ze willen kopen kwam ik deze thread nog tegen. Best leuk leesvoer als je toch al alles denkt te hebben. Korte beoordeling/high light van 50 steam games ingedeeld in diverse genres (zoals indy, rpg, fps).
Normaal check ik TB zijn Sale box, maar nu hij met zijn behandeling bezig is (come on TB!), zal ik van dit lijstje ook gebruik maken
Ik weet dat de vraag hier niet echt hoort, maar aangezien het toch over Steam gaat doe ik het toch. Here goes: kan iemand mij met zekerheid vertellen of Unreal Tournament (de GotY-versie, die uit '99) via LAN speelbaar is? Ik overweeg een paar licenties te halen om hem via LAN opnieuw te kunnen spelen zonder moeilijk te hoeven doen met CD's, maar dan moet dat natuurlijk wel kunnen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Niemand weet dat zeker, maar kijk in de flowchart en je weet wat je te doen staat.PBP schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:
Iemand enig idee of Civilization V: Complete Edition nog lager gaat dan hij nu staat (50%)?
Thnx, ik zie de OPThe Inquisitor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:
[...]
Niemand weet dat zeker, maar kijk in de flowchart en je weet wat je te doen staat.
Is er een kans dat payday 2 nog hoger gaat dan 67%? Of is dat al geweest.
[ Voor 18% gewijzigd door Chris Smoove op 24-06-2014 18:59 ]
Volgens deze website niet:
http://steamdb.info/sales...Only=all&category=0&cc=de
Never mind. Ik dacht dat de vorige dagen daar ook wel in verwerkt zouden zijn
http://steamdb.info/sales...Only=all&category=0&cc=de
Never mind. Ik dacht dat de vorige dagen daar ook wel in verwerkt zouden zijn

[ Voor 34% gewijzigd door R0y. op 24-06-2014 19:02 ]
Cool, SplinterCell voor een redelijke prijs.
Age of wonders III komt ook steeds langs op gog.com als flashdeal en dan voor hetzelfde bedrag in dollars. Dus voor wie hem liever DRM free heeft
zo ook maar eens shadow Warrior gekocht , even oude tijden her leven in een nieuw jasje
voor de 9 euo gelijk de spec edit gekocht
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
He, ze hebben de wedstrijd met de teams aangepast.
30 personen van het eerste team die punten hebben gescoord winnen 3 games
20 personen van het tweede team die punten hebben gescoord winnen 2 games
10 personen van het derde team die punten hebben gescoord winnen 1 game
Waarschijnlijk om te zorgen dat de andere teams nog om de tweede en derde plek gaan vechten als er al duidelijk een winnaar is (zoals de afgelopen paar dagen)
Waarschijnlijk om te zorgen dat de andere teams nog om de tweede en derde plek gaan vechten als er al duidelijk een winnaar is (zoals de afgelopen paar dagen)
Naar het idee van James Cameron ... http://steamcommunity.com...etail/1281587073510020026 ...Lanfear89 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:09:
Als die James Cameron nou eens Avatar terugbrengt op steam ben ik blijer dan dat ik een game van m'n wishlist win...
damn, zat al even te wachten op Brothers, is hij nu in de sale, maar zie ik dat je perse een controller nodig hebt....
Weet niet of CS-GO al in de sale is geweest, volgens mij nietZombymario schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:02:
Is dit een goede deal?
Garry's Mod voor €4,99 en Counter Strike Complete (krijg je Source en Global Offensive en nog 2 andere CS's) voor €13,99.
Ik denk niet dat Counter Strike Global Offensive en Source ooit samen goedkoper gaan worden.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Haha precies mijn gedachte... Heb inderdaad ook vernomen dat het spel met muis en keyboard niet echt te doen is. Schijnt wel een gave game te zijn.Yos1 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:13:
damn, zat al even te wachten op Brothers, is hij nu in de sale, maar zie ik dat je perse een controller nodig hebt....
Twijfel toch, het is maar 3 euro en controllers zijn ook niet heel prijzig (en komen vaker van pas)...
Weer niet echt iets bij voor mij... Met wat geluk kan ik de zomer met minder backlog sluiten 
Murdered: Sould Suspect dacht ik voor console te kopen wanneer het in de budgetbak geraakt.
Hopelijk wordt Broken Age morgen gekozen, voor €8 lijkt het zeker de moeite ^^
Murdered: Sould Suspect dacht ik voor console te kopen wanneer het in de budgetbak geraakt.
Hopelijk wordt Broken Age morgen gekozen, voor €8 lijkt het zeker de moeite ^^
[ Voor 3% gewijzigd door DenHond op 24-06-2014 19:26 ]
Ik heb gelezen (Steam review?) dat je Brothers op de pc heel goed met 2 personen kan spelen op één keyboard. Klopt dat niet?Morrar schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:15:
Haha precies mijn gedachte... Heb inderdaad ook vernomen dat het spel met muis en keyboard niet echt te doen is. Schijnt wel een gave game te zijn.
Twijfel toch, het is maar 3 euro en controllers zijn ook niet heel prijzig (en komen vaker van pas)...
En welke controllers bedoel je?
Ok, met twee man achter het keyboard is het misschien wel goed te doen. Daar heb ik niets over gehoord, maar het zou kunnen natuurlijk.-Moondust- schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Ik heb gelezen (Steam review?) dat je Brothers op de pc heel goed met 2 personen kan spelen op één keyboard. Klopt dat niet?
En welke controllers bedoel je?
Met controllers bedoelde ik bijvoorbeeld XBox controllers of varianten daarop (o.a. van Logitech).
Zo nu al reactie van steam op de vraag over titan quest met instructies. Petje af voor de snelle reply daar. Moet ergens bij instellingen van de taal van het spel iets veranderen (in de steam client, niet het spel zelf) en het dan opnieuw installeren.
Ik ben blij dat Age of wonders eindelijk er bij zit! Dat maakt mijn lijstje voor deze sale wel af. Ik denk nog even over brothers na.
Ik ben blij dat Age of wonders eindelijk er bij zit! Dat maakt mijn lijstje voor deze sale wel af. Ik denk nog even over brothers na.
Ooh, Age of Wonders 3, 50% off, voor 20 euro... Nu eens bedenken of dat het waard is...
Ter referentie: Age of Wonders 1 had ik heel lang geleden wel eens gespeeld en dat was best geinig. Master of Magic heb ik helemaal grijs gespeeld en was gewoon verslavend.
Ter referentie: Age of Wonders 1 had ik heel lang geleden wel eens gespeeld en dat was best geinig. Master of Magic heb ik helemaal grijs gespeeld en was gewoon verslavend.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
lol call of duty ghost ging van 25% korting na 50% korting in 5 minuten.
ik zeg, nog eens 25% korting erboven op
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Nog steeds te duur. Zelfs met 80% korting.Pykow schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:47:
lol call of duty ghost ging van 25% korting na 50% korting in 5 minuten.
Het is echt een geweldig spel (meer een ervaring eigenlijk) - met een controller. Heeft unieke controls en daar heb je echt twee thumb sticks voor nodig.Morrar schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Ok, met twee man achter het keyboard is het misschien wel goed te doen. Daar heb ik niets over gehoord, maar het zou kunnen natuurlijk.
Met controllers bedoelde ik bijvoorbeeld XBox controllers of varianten daarop (o.a. van Logitech).
Ik ga Metro Complete kopen. Voor zover ik zie zit alles daarbij, dus de Season Pass erbij lijkt me niet nuttig?
Als die hardened editie nou -90% wasVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:51:
[...]
Nog steeds te duur. Zelfs met 80% korting.
Dat is gewoon in de hoop dat de kaarten Steam meer omzet genereren. Slim aangepakt uiteraard, is maar de vraag of de "afspraak" voor de eerste plaats overeind blijft staan.Lanfear89 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:09:
Hoppa, eindelijk lvl 8 en bij voten op de community choice zei die dat ik 5 summer adventure cards had gekregen, maar in m'n inventory staat dat ik 7 nieuwe items heb ontvangen.... Not bad
Tevens zo'n summer foil card erbij gekregen.
Complete is complete inderdaad. Season pass is nog voor de 'gewone' Metro LL, die niet meer te koop is.Xtuv schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:55:
[...]
Het is echt een geweldig spel (meer een ervaring eigenlijk) - met een controller. Heeft unieke controls en daar heb je echt twee thumb sticks voor nodig.
Ik ga Metro Complete kopen. Voor zover ik zie zit alles daarbij, dus de Season Pass erbij lijkt me niet nuttig?
Toch de 4-pack voor Torchlight II maar meegenomen! Voor € 13,74 is dat geen verkeerde deal, denk ik in ieder geval xd
Ik wacht tot de 30e... Als hij niet in de laatste flash sales komt, koop ik ze wel voor de 50%PBP schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:58:
[...]
Thnx, ik zie de OP. Hij is nog niet langsgekomen in flash,daily,community. Ik wacht nog even af
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Het gaat wel erg gelijk op.
Zou een 2 op 10.000/1 op 10.000 kans op spellen/een spel dan alles over boord gooien ?
Tsk tsk tsk.
Zou een 2 op 10.000/1 op 10.000 kans op spellen/een spel dan alles over boord gooien ?
Tsk tsk tsk.
Zo mooi Age of Wonders 3 voor een 10'tje kunnen halen. Mooie LAN game met vrienden in de zomer
Ik wacht nog even want de meeste betrouwbare traders die ik ken raken die game niet aan blijkbaar.Xepos schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:
Zo mooi Age of Wonders 3 voor een 10'tje kunnen halen. Mooie LAN game met vrienden in de zomer
Splinter Cell Blacklist Deluxe
The Blackwell Bundle
Syberia Bundle
Samen €13,37 dat is een voorteken dat het goed is.
The Blackwell Bundle
Syberia Bundle
Samen €13,37 dat is een voorteken dat het goed is.
Zo te zien is niet alleen Lego The Movie 75% korting, maar ook vrijwel alle andere lego-games op steam zijn 75% korting. Mocht je kinderen hebben, dan is 5 euro niet duur voor elk zo'n lego-game. Kun je ze ook aardig lang zoet mee houden. Zeker in de vakantie kan dat handig zijn
In de zomervakantie moeten ze met echt LEGO spelen, het liefst buiten. Dan ga je ze toch niet binnen houden om hun ogen zoveel mogelijk te verpesten?Martinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:42:
Zo te zien is niet alleen Lego The Movie 75% korting, maar ook vrijwel alle andere lego-games op steam zijn 75% korting. Mocht je kinderen hebben, dan is 5 euro niet duur voor elk zo'n lego-game. Kun je ze ook aardig lang zoet mee houden. Zeker in de vakantie kan dat handig zijn
Verwijderd
Wat een onzin zeg. Die lego games zijn ook leuk voor volwassenen btw.Fid3lity schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:43:
[...]
In de zomervakantie moeten ze met echt LEGO spelen, het liefst buiten. Dan ga je ze toch niet binnen houden om hun ogen zoveel mogelijk te verpesten?
Blacklist is echt een must-buy voor €7,5, erg goede game.
Daar zeg ik toch ook niets over?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:45:
[...]
Wat een onzin zeg. Die lego games zijn ook leuk voor volwassenen btw.
Klopt ik heb ook geen idee hoe die aan heeft kunnen komen voor zo'n lage prijs. Maar okePheace schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Ik wacht nog even want de meeste betrouwbare traders die ik ken raken die game niet aan blijkbaar.
Ik wil hem jullie niet onthouden, maar embedden in een post gaat een beetje ver, dus alsjeblieft. 
http://img.pr0gramm.com/2014/06/24/deeb66afefc86a5e.png
That about sums it up, really.chaoscontrol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:59:
Ik wil hem jullie niet onthouden, maar embedden in een post gaat een beetje ver, dus alsjeblieft.
Net even 10 minuten Brothers gespeeld, en ik vind het nu al geweldig. Ik geloof dat ik dat voor de rest van de avond ga spelen. Lekker relaxed.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dit.
Ook maar even The Blackwell Legacy aangeschaft. Geen id of ik het ooit ga spelen, maar voor 44 cent...
[ Voor 24% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-06-2014 21:09 ]
Ach, voor mij zijn die Summer/Winter/whatever sales ook een manier om gamemakers te ondersteunen. Vroeger zwengelde ik bij elke triple A titel de torrent aan, tegenwoordig koop ik twee à drie grote titels per jaar en koop ik de rest een paar jaar later in de sale.
Grrrr naja dan ga ik toch maar zwichten en Brothers kopenTrinsec schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:05:
[...]
That about sums it up, really.
Net even 10 minuten Brothers gespeeld, en ik vind het nu al geweldig. Ik geloof dat ik dat voor de rest van de avond ga spelen. Lekker relaxed.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Frozen Synapse. Dat speel je turn based tegen iemand anders of tegen ai. Is wel een briljant spel trouwens, en geweldige muziekKnud schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:33:
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]