Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
En die knakker die z'n showtje aan het opvoeren was voor een penalty(weet naam even niet), geef daar nou eens rood voor
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
Nee, aangeschoten hands waarbij de tegenstander wel voordeel heeft is indirecte vrije trap. Regel 12 in de spelregels geloof is, wanneer die niet is gewijzigd de laatste twee jaar.Vos schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:55:
[...]
Nee hoor. Gewoon handjes op rug doen, niks aan de hand dan.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Dat zou een hoop schelen inderdaad. Die penalty ging ook nergens over trouwens.RonaldDesigns schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:05:
En die knakker die z'n showtje aan het opvoeren was voor een penalty(weet naam even niet), geef daar nou eens rood voor
Maar het was in elk geval spannender als tegen Spanje
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Maar tegen Chili gewoon 4-4-3 a.u.b. met Depay
Dat sowieso. En die penalty ==>Marzman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:07:
[...]
Maar het was in elk geval spannender als tegen Spanje
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit soort wedstrijden zijn het allerbeste voor de moraal van ons elftal, hier gaan ze de volgende wedstrijden beter van voetballen.Arm1n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:05:
[...]
Wil je dit soort uitspraken nooit meer doen
Erg slecht voor m'n hart dit soort potjes...
Dat is dan ook de hoofdreden waarom ik er op hoopte.
How do you save a random generator ?
Kan je lang wachten, na de 2e ronde gaan ze naar huis.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:06:
wil een keer die beker!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Daar geloof ik niks vanPierre61 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:08:
[...]
Kan je lang wachten, na de 2e ronde gaan ze naar huis.
Zie hoofdstuk 41, punt 5 van deze pdf. Eerst punten, dan doelsaldo, dan goals voor, dan punten betrokken ploegen, dan doelsaldo betrokken ploegen, dan goals voor betrokken ploegen.Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:03:
Onderling resultaat volgens mij...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik zou 4-3-3 of 4-4-2 doen. Anders wordt de FIFA boosFleximex schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:08:
Toch apart waarom Van Gaal met 5-3-2 begint. Alleen doen tegen Spanje, Brazilië en misschien tegen een Colombia ofzo.
Maar tegen Chili gewoon 4-4-3 a.u.b. met Depay
Maar inderdaad een wedstrijd met ups en downs. Vond de invallers eigenlijk wel goed spelen. Iig fijn om te zien dat er ook zonder Van Persie nog wel wat actie was, gezien we die straks moeten missen.
Kratje bier
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
-Scheids naar huis
-Australië naar huis
-Achteraf extra straffen van Cahill
-BMI kan naar huis
-Tegen Duitsland is het einde verhaal voor Oranje
-4-3-3 tegen teams zoals Australië en 5-3-2 bewaren tegen monsterteams zoals Duitsland waar je gewoon verdedigers nodig hebt.
-Depay een medaille geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wikipedia geeft:
- Doelsaldo
- Totaal doelpunten gescoord
- Onderling resultaat
- Doelsaldo onderling
- Doelpunten gescoord onderling
- Loten
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad als dat het enige is pfffdutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:10:
BMI hersenschudding gehad door die val...
Geeft niet, ik was al lekker eerderFiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:10:
Mijn copy/paste is kapot.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
En ik completer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zo zie je maar weer wanneer blind en janmaat een speler voor zich hebben gewoon matige spelers zijn.
Ik denk ook niet dat we veel beter zijn dan dit.
Het is gewoon wachten tot een ploeg ons keihard straft voor dit belabberd spel.
[ Voor 5% gewijzigd door sevinc op 18-06-2014 20:13 ]
Verwijderd
Ach in 2010 speelde we ook ontzettend slecht tegen Japan en Denemarken en zowaar de finale. Ik heb werkelijk nog geen enkel land zien uitblinken. Duitsland was redelijk, maar Portugal ontzettend zwak + rode kaart.sevinc schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:12:
Pfff 90 min moeite hebben tegen spelers die in sommige landen in de b-competite spelen.
Zo zie je maar weer wanneer blind en janmaat een speler voor zich hebben gewoon matige spelers zijn.
Onderschat die Duitsers niet. Dat is eigenlijk het enige land waar ik echt bang voor ben. Ze hebben een totaal team, zijn redelijk fit, goed en het zijn Duitsers...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:14:
[...]
Ach in 2010 speelde we ook ontzettend slecht tegen Japan en Denemarken en zowaar de finale. Ik heb werkelijk nog geen enkel land zien uitblinken. Duitsland was redelijk, maar Portugal ontzettend zwak + rode kaart.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet dat Indi zo goed speelde, maar klote om er zo af te gaan...

En die pingel, cadeautje uit Algerije...
Die pegel van Cahill was wel
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 18-06-2014 20:17 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Schumacher had ook een hersenschudding... ik hoop dat het meevalt.
Verwijderd
Duitsland is achterin ook niet je van het (Mertesacker en Boateng mwa).DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Onderschat die Duitsers niet. Dat is eigenlijk het enige land waar ik echt bang voor ben. Ze hebben een totaal team, zijn redelijk fit, goed en het zijn Duitsers...
- Spanje wint van Chili
- Chili wint van NL
- Spanje wint van AUS
- Spanje 9 goals inloopt op NL
Kortom: WE ZIJN DOOR!"
Eerste 3 lijken me nog wel mogelijk, maar 9 goals Spanje terugkomen lijkt me van niet, of ze moeten kunnen prijsschieten tegen Australië.
Maxima mag in bad met de spelers...
Het verschil is dat de Duitsers kunnen vechten zoals Australië deed. Daar ben ik bang voor.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:17:
[...]
Duitsland is achterin ook niet je van het (Mertesacker en Boateng mwa).

Verwijderd
Kunnen wij ook zie tweede helft tegen Spanje.DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:18:
[...]
Het verschil is dat de Duitsers kunnen vechten zoals Australië deed. Daar ben ik bang voor.
Oranje doet het niet consequent, dat zagen we net. De Duitsers vechten zich dood in z'n wedstrijd.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:18:
[...]
Kunnen wij ook zie tweede helft tegen Spanje.
Als we Brazilie treffen? Nee, dan pas krijgen we hopeloos te zienSeñor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:18:
Ik hoop dat we ons portie hopeloze arbiters nu gehad hebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De trofee "bal achter de man spelen" gaat naar Sneijder, die de eerste wedstrijd ook al niet echt top was. Hebben we echt niets beters voor die man?
In positieve zin had Nigel de Jong in ieder geval de spirit en Depay ook. Geen enkele ploeg is iedere wedstrijd top (Brazilië gisteren ook niet) dus dat biedt weer perspectief.
Verwijderd
Valt wel mee. Dat was misschien 30 jaar geleden zo. Heb het in 2010 niet gezien, jij?DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Oranje doet het niet consequent, dat zagen we net. De Duitsers vechten zich dood in z'n wedstrijd.
Amen to that...Señor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:18:
Ik hoop dat we ons portie hopeloze arbiters nu gehad hebben.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
He? Ik snap het niet meer hoor? De afgelopen dagen heb ik alleen maar gelezen dat de hele verdediging van het NL volgend jaar bij Man Utd, Lazio, Dortmund etc speelt. Wat is het nou?sevinc schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:12:
Pfff 90 min moeite hebben tegen spelers die in sommige landen in de b-competite spelen.
Ik verwacht trouwens morgen wel een bericht op het AD dat Man Utd werk gaat maken van Depay....
Verder appeltje eitje trouwens zoals de meeste hier wel voorspeld hadden.... Ik bedoel als je 5-1 wint van Spanje ben je praktisch al wereldkampioen. toch?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Het verschil is wel dat we toen een goed verdediging hadden.Spanje en Autralie hebben gewoon nagelaten om ons te straffen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:14:
[...]
Ach in 2010 speelde we ook ontzettend slecht tegen Japan en Denemarken en zowaar de finale. Ik heb werkelijk nog geen enkel land zien uitblinken. Duitsland was redelijk, maar Portugal ontzettend zwak + rode kaart.
italie vond ik wel heel sterk tegen Engeland.
Het is dat ie nog even ging staan, anders was het wel heel rare TV.Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:21:
Robben in z'n onderbroek bij jack...
Verwijderd
Mathijsen en co een goede verdediging? Volgens mij was iedereen maar bang voordat dat WK begon, want we waren achterin zo slechtsevinc schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:22:
[...]
Het verschil is wel dat we toen een goed verdediging hadden.Spanje en Autralie hebben gewoon nagelaten om ons te straffen.
italie vond ik wel heel sterk tegen Engeland.
Wij zijn achterin niet best dat klopt, maar andere landen zijn niet veel beter hoor
Cillessen was toch ook matig. Toen er nog in 5-3-2 gespeeld werd stonden Janmaat en Blind super vrij met steeds een tegenstander op minimaal 15-20 meter. Hij had moeite om die 2 aan te spelen.
Strafschop kan je wel geven i.m.o. Janmaat moet die arm toch meer achter zijn lichaam houden. Dan kan het wel per ongeluk zijn, maar je moet gewoon je arm achter je houden.
Verwijderd
Ik zou een ander land supporteren manPierre61 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:26:
Gezellige man hoor die van Gaal mylord
PSN: Finally_Chris
Is dat zo, zit geen greintje blijheid in, er zijn 3 punten binnen kom op zeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 18-06-2014 20:28 ]
Inderdaad. Vieze glanseikel dat ie is. Een onverdiend goal was dat.CR1691 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:27:
Schei uit zeg, waar moet Janmaat met zijn arm heen? Die ging niet eens naar de bal maar kwam daar ongelukkig op terecht. Dat de scheids een pingel gaf was te gek voor woorden.
Verwijderd
V Gaal weet als geen ander dat we nog nergens zijn, dat zei die vorige week al. Je kunt nu wel blij zijn, maar je koopt er nog helemaal niets voor.Pierre61 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:27:
[...]
Sneijder moet even scoren en een beetje geluk hebben zodat hij weer zelfvertrouwen krijgt. Alle balletjes van hem waren bagger. Beetje onbevlogen overal in kunnen gaan.
Meer langs zijn lichaam?CR1691 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:27:
Schei uit zeg, waar moet Janmaat met zijn arm heen? Die ging niet eens naar de bal maar kwam daar ongelukkig op terecht. Dat de scheids een pingel gaf was te gek voor woorden.
Het maakt niet uit of hij expres of per ongeluk de bal raakt, fatsoenlijke verdedigers letten daar gewoon op wanneer er een bal geschoten/voorgezet wordt, doe je dat niet loop je een risico dat je de bal raakt en een verdiende penalty tegen krijgt.

Wat een billenknijp wedstrijd. Nederland heeft meer controle op het middenveld nodig
Verwijderd
Verwijderd
Wie wil je opstellen dan? Clasie?CR1691 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:30:
Denk dat De Guzman de volgende pot zijn plek kwijt is. Is veruit de zwakste schakel binnen het team op dit moment.
Er is slecht gespeeld en we zijn in principe nog nergens. Zoveel reden voor euforie is er nog niet...Pierre61 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:27:
[...]
BMI minimaal een week er uit...
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 18-06-2014 20:31 ]
Jiriki schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:06:
[...]
Nee, aangeschoten hands waarbij de tegenstander wel voordeel heeft is indirecte vrije trap. Regel 12 in de spelregels geloof is, wanneer die niet is gewijzigd de laatste twee jaar.
Ja, terechte pingel. In dit soort situaties moet je rekening houden met waar je je handen laat, anders neem je zo'n risico.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:30:
Kan iemand mij zeggen zonder een oranje bril of dat wel of niet een pingel zou moesten zijn?
Weten jullie nog ... die pas door het midden van Brazilie en 1 - 0 achter. En dan die mazzelgoal van Snejder die de keeper niet zag en dan nog een kopballetje binnen. Dat was helemaal bloedspannend.
Ik ben hartpatient ... ik hoop dat ik het einde haal.
Die zomer in 2010 ... in brussel. Voor de finale was het 50% - 50% in terme van kleurtjes die je in de staat zag. Na de finale was elke turk, marokkan, italian en belg opeens een Spanjaard.
Heb toen gigantisch afgezien in de metro op weg naar huis. Holy Shit.
Ben erg benieuwd wat Nederland tegen Chili kan doen ... als ze daar goed kunnen spelen ... dat zou erg erg mooi zijn.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Je kan dat niet in een fractie van een seconde doen en je balans houden. Maar goed dat jij geen scheidsrechter bent, anders zou je iedere wedstrijd een pingel tegen krijgen.andries.t.net schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:29:
[...]
Meer langs zijn lichaam?
Het maakt niet uit of hij expres of per ongeluk de bal raakt, fatsoenlijke verdedigers letten daar gewoon op wanneer er een bal geschoten/voorgezet wordt, doe je dat niet loop je een risico dat je de bal raakt en een verdiende penalty tegen krijgt.
Het was hands, dus terechte pingel.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:30:
Kan iemand mij zeggen zonder een oranje bril of dat wel of niet een pingel zou moesten zijn?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wijnaldum...
andries.t.net schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:31:
[...]
Ja, terechte pingel. In dit soort situaties moet je rekening houden met waar je je handen laat, anders neem je zo'n risico.

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Nee dat zal aan de afgelopen wedstrijden te zien Wijnaldum worden. Clasie zal alleen spelen als de Jong geschorst is of hij echt met 2 controleurs wil gaan spelen.
Verwijderd
Op dit niveau weet je als verdediger wat de gevolgen zijn als iemand de bal tegen je arm schiet als je hem niet langs je lichaam hebt. Je kunt veel van de regel vinden, maar elke speler weet dat hij bestaat en dat de scheidsrechter hem handhaaft. Dan moet je, zeker binnen het 16-metergebied, je arm gewoon langs je lichaam houden als iemand schiet/passt.walletje-w schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:29:
Inderdaad, ga voortaan ook maar rennen met je handen op je rug, stel je voor dat hij er dan tegenaan geschoten wordt.
En zo is het! Jeetje wat een euforie hiero. Schot van Depay was meer te danken aan de keeper dat het een doelpunt werd.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Op dit niveau weet je als verdediger wat de gevolgen zijn als iemand de bal tegen je arm schiet als je hem niet langs je lichaam hebt. Je kunt veel van de regel vinden, maar elke speler weet dat hij bestaat en dat de scheidsrechter hem handhaaft. Dan moet je, zeker binnen het 16-metergebied, je arm gewoon langs je lichaam houden als iemand schiet/passt.
Verwijderd
Lens denk ikBrilsmurfffje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:33:
Zou van Gaal nu Huntelaar inzetten op de plek van van Persie ?
Je zag Luiz gisteravond voortdurend met de handen angstvallig op de rug binnen de 16m, dus jaVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Op dit niveau weet je als verdediger wat de gevolgen zijn als iemand de bal tegen je arm schiet als je hem niet langs je lichaam hebt. Je kunt veel van de regel vinden, maar elke speler weet dat hij bestaat en dat de scheidsrechter hem handhaaft. Dan moet je, zeker binnen het 16-metergebied, je arm gewoon langs je lichaam houden als iemand schiet/passt.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Je kan 'm geven. Ik vind een pingel zwaar, maar het zijn wel de regels. Je moet de scheids niet de kans geven om daarvoor te kunnen fluiten.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:30:
Het is wel heel Nederlands om de scheids de schuld te geven. Je weet van te voren dat een scheidsrechter een mens is die fouten maakt en situaties op een andere manier kan inschatten dan ze zijn of hoe jij denkt dat ze zijn.
Laat ik het zo zeggen. Een Italiaanse verdediger zou nooit die arm daar zo laten hangen.
Verwijderd
Ik vind de regel an sich ook niet goed, maar het moment om daarover te discussiëren is in elk geval niet tijdens een WK-wedstrijd. De regel bestaat nou eenmaal, de spelers weten ervan en de scheidsrechter moet de regels naleven. Dan is de penalty in mijn ogen gewoon terecht.CynicRelief schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:34:
[...]
Je zag Luiz gisteravond voortdurend met de handen angstvallig op de rug binnen de 16m, dus ja
Misschien een domme vraag, maar wat is een "pingel"? Bedoelt iedereen "penal", een penalty?

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nederlandse hypetruck herstelt zich ...

[ Voor 48% gewijzigd door Kain_niaK op 18-06-2014 20:44 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Jij vindt het ook geen penalty als iemand constant met twee armen in de lucht loopt en dan de bal tegen zich aan krijgt. Is het dan ook aangeschoten?blobber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:38:
Belachelijke strafschop.De bal gaat naar de hand er is van opzet geen sprake, dus is het absoluut geen penalty.Die "scheidsrechter" was echt te slecht voor woorden.
1. Nederland heeft er voordeel van
2. Die hand/arm is op een, volgens de spelregels die bij iedereen bekend horen te zijn, onreglementaire positie
3. Dit gebeurt in het strafschopgebied bij de verdedigende partij
Dus ja, de scheidsrechter kan hiervoor een penalty geven.
Dan is er van opzet sprake en is het wel een penalty.In het geval van Janmaat was er van geen enkele opzet sprake, een belachelijke beslissing van de "scheids"Fleximex schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:40:
[...]
Jij vindt het ook geen penalty als iemand constant met twee armen in de lucht loopt en dan de bal tegen zich aan krijgt. Is het dan ook aangeschoten?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik snap hem wel net als LegBeforeWicket (LBW) bij cricket, dan maakt het ook niet uit of je het perongeluk of expres doet.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Maar in cricket kies je als batter bewust de positie waarin je je benen zet omdat je stil staat, met lopen kan je niet echt verwachten dat je je armen bewust beweegt, dat is nl een autonome functie van het brein.
How do you save a random generator ?
Maar goed een Goede scheids weet dat ook
Verwijderd
Hands is hands, aangeschoten bestaat niet.blobber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:42:
[...]
Dan is er van opzet sprake en is het wel een penalty.In het geval van Janmaat was er van geen enkele opzet sprake, een belachelijke beslissing van de "scheids"
Verwijderd
vroeger wel dacht ik, en nogmaals, ik maakte de opmerking net al, het viel me echt op hoe m.n. Luiz van Brazilie de handjes direct ver achter de rug legde in de 16m, dus de, of sommige, spelers weten het ook, dat aangeschoten niet meer bestaatVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Hands is hands, aangeschoten bestaat niet.
[ Voor 4% gewijzigd door CynicRelief op 18-06-2014 20:47 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
1 is toch niet relevant? De vraag is toch of het aangeschoten is of niet? Ik weet niet precies wat de regels zeggen, maar volgens mij is dat het belangrijkste punt. Naar mijn idee was dit een schoolvoorbeeld van een aangeschoten handsbal. Janmaat heeft z'n arm zo ver als het kan langs zijn zij, en iemand schiet daar vervolgens tegenaan, tsja.rik86 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:40:
Opzet maakt niet uit;
1. Nederland heeft er voordeel van
2. Die hand/arm is op een, volgens de spelregels die bij iedereen bekend horen te zijn, onreglementaire positie
3. Dit gebeurt in het strafschopgebied bij de verdedigende partij
Dus ja, de scheidsrechter kan hiervoor een penalty geven.
Maar misschien kan iemand een helder beeld verschaffen op basis van de spelregels.
Overigens een pot die Nederland weer met beide benen op de grond zet. 3 punten ,dat is fijn, geen schade opgelopen, maar zeer slecht gevoetbald. Volgens mij heeft Sneijder geen bal goed geraakt en ook de verdediging was gatenkaas. Je zag ook duidelijk dat Nederland totaal niet opgewassen was tegen de duelkracht van Australië, met als positieve uitzondering De Jong.
Hiermee gaat Nederland niet ver komen. De eerste helft tegen Spanje en de pot tegen Australië laten duidelijk zien dat Nederland niet genoeg kwaliteit heeft. En dan kom je in deze poule nog goed weg dat het spelbeeld steeds net de goeie kant op kantelt. Het doelpunt van Van Persie tegen Spanje. En de snelle 2-2 en gelukkige 2-3 (terwijl het even daarvoor 3-2 had moeten zijn).
Maargoed, 6 uit 2, dat staat
Die tekkel is nog wel grappig...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:45:
Wat een zoetsappig gedoe op NL1 zeg. Een liedje op de gitaar, overtredingen op de achtergrond in beeld, en een tekkel die het tapijt van de studio onder schijt.
Chileense fans hebben het perscentrum bestormd of zo...?
Volgens mij wel en is het aan de scheidsrrechter om het juist te interpreteren.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Hands is hands, aangeschoten bestaat niet.
Verwijderd
Aangeschoten bestaat nietblobber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:48:
[...]
Volgens mij wel en is het aan de scheidsrrechter om het juist te interpreteren.
Wellus
Dit topic is gesloten.