Geel maakt niet uit. Hij is toch al geschorst voor de volgende wedstrijd en na de groepsfase begin je toch opnieuw met kaarten.Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:45:
Tikkie gehad en op geel.
Over kramp gesproken... Hoe gaan jullie kringspieren, jongens?
[ Voor 22% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2014 19:47 ]
Na de achtste finale toch pas?FreeShooter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Geel maakt niet uit. Hij is toch al geschorst voor de volgende wedstrijd en na de groepsfase begin je toch opnieuw met kaarten.
Als nederland wint (wat ik ook wel verwacht) dan heeft nederland stront mazzel gehad deze wedstrijd.
Inderdaad, hopelijk zien de spelers dat ook zo en beseffen ze dat ze er elke wedstrijd vol tegenaan moeten.mrjraider schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:47:
Als nederland wint (wat ik ook wel verwacht) dan heeft nederland stront mazzel gehad deze wedstrijd.
Eerder pech, met die penal en vrijetrappen tegen. Scheids was alles behalve neutraal..
Spel was daarnaast wel slecht, vooral op het middenveld.
Spel was daarnaast wel slecht, vooral op het middenveld.
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 19:48 ]
Stront wel, weinig mazzel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Naja in de regel was panel terecht..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Penalty was toch terecht?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hele achterlinie incl keeper slecht. Hele middenveld slecht. Aanval heeft paar leuke momenten maar verder ook zwakjes. Gelukkig kunnen we als t zo blijft t 532 verder oefenen tegen Chiligambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:44:
Ik hoop dat Blind en zijn fans ook weer met beide benen op de grond staan, want erg zwak vandaag. De Vrij slecht, Sneijder matig.
Partijdig wil ik het niet noemen, behoorlijk knullig en niet echt kundig wel.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:47:
Eerder pech, met die penal en vrijetrappen tegen. Scheids was alles behalve neutraal..
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
In principe zijn ze na de winst al door.Deadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:47:
[...]
Inderdaad, hopelijk zien de spelers dat ook zo en beseffen ze dat ze er elke wedstrijd vol tegenaan moeten.
Op de Belg zeiden ze net dat ze pas na de volgende ronde opnieuw beginnenFreeShooter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Geel maakt niet uit. Hij is toch al geschorst voor de volgende wedstrijd en na de groepsfase begin je toch opnieuw met kaarten.
Niet als Chili verliest.
Dan heeft NL als dit zo blijft 6 punten en Chili en Spanje 3.
Die Aussies zijn een stuk onsportiever dan ik me kan heugen. Die fluitist moet in een orkest gaan zitten. Wat een randfiguur, hij fluit ze naar het doel toe.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
JAAAAA en gewoon gewonnen ook.... Stelletje mazzelaars ook.. Nu nog een peper en veer in de bibs en harder en serieuzer gaan voetballen heren
Erg matig gespeeld, wel een redelijk spannende wedstrijd.
Winst is binnen! Dat is het belangrijkste nu
hopla, plus 3 punten.
Niet meer over hebben over deze vertoning maar de punten zijn binnen.
Niet meer over hebben over deze vertoning maar de punten zijn binnen.
*knip* laat dat!
[ Voor 78% gewijzigd door argro op 19-06-2014 09:19 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
niks aan 't handje, proest
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Yeahh!!! Winst is binnen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Drie punten in de knip. De rest gauw vergeten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niks mazzel. Alles onder de maat incl. de scheids.
Nou nou, toch chapeau hoor voor de Aussies.
[ Voor 10% gewijzigd door argro op 19-06-2014 09:19 ]
nFo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:51:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Vuurwerk in de straat...
Dag Aussies, ze mogen de koffers weer pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Depay, klasse. Australië, klasse. Scheidsrechter, bagger. Sneijder, bagger.
en nu tot maandag naanalizeuren
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zoals SpamChinchilla al zegt is er nog de kans dat je 3 ploegen krijgt met 6 punten.
Maar ik weet niet waar naar gekeken word in een dergelijke situatie.
@Quad
Was hij ook maar niet iedereen begrijpt dat.
Als de situatie andersom was dan zou men denk ik massaal zeggen dat hij terecht was.
Nou maar hopen dat de spanjolen verliezen en zij ook gelijk weg mogen
Goed gedaan van Australië. Resultaat voor NL binnen... Van Gaal heeft werk te doen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Commentator dikke bagger.Niku schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:52:
Depay, klasse. Australië, klasse. Scheidsrechter, bagger. Sneijder, bagger.
Allemaal even depay bedanken.....bedankt!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat een bloedspannende wedstrijd zeg .... in ieder geval staat Oranje weer op beide benen op de grond. Dat is eigenlijk wel goed in de voorbereiding tegen Chili. Ook Robin een wedstrijd rust vind ik helemaal niet zo erg. Alleen martens indi,
En de paai ... WAT EEN INVALBEURT!
En de paai ... WAT EEN INVALBEURT!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Op mijn werk (verzorgingstehuis) word ook naar de wedstrijd gekeken.
Zullen ze na deze pot wel afschaffen voor hartpatienten.
Verwijderd
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN
OLÉ OLÉ
Wanneer mogen we weer?
OLÉ OLÉ
Wanneer mogen we weer?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 19:55 ]
Alles 5-1 is ook maar saai. Toch?
Lol.
Goede acties van depay.
Lol.
Goede acties van depay.
Ben al bang hoeveel Nederlanders de Chilenen naar huis gaan schoppen ...
Liever alles 5-1 dan alles zoals dithorizon1978 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:53:
Alles 5-1 is ook maar saai. Toch?
Lol.
Goede acties van depay.
De lelijke wedstrijd hebben we nu hopelijk gehad.

Naja, aussie mag dus naar huis, best lullig. Dus laatste pot tegen Spanje wordt beetje matig dus. Dus Spanje weet dat ze tegen Chili zo moeten winnen, dan pakken ze nog 6 punten.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2014 19:54 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach, ruimt lekker op...Deadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:53:
Op mijn werk (verzorgingstehuis) word ook naar de wedstrijd gekeken.

Gered door een zondagsschot van Depay. Het kan verkeren. Wel een terechte overwinning.
PSN: Finally_Chris
Eerst doelsaldoDeadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:52:
[...]
Zoals SpamChinchilla al zegt is er nog de kans dat je 3 ploegen krijgt met 6 punten.
Maar ik weet niet waar naar gekeken word in een dergelijke situatie.
@Quad
Was hij ook maar niet iedereen begrijpt dat.
Als de situatie andersom was dan zou men denk ik massaal zeggen dat hij terecht was.
Hetzelfde als België gisteren. Tegen Duitsland is het einde verhaal...
Alleen was Australië wel beter dan Algerije...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een draak.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 18-06-2014 19:55 ]
De eerste helft speelden we ruk, de tweede was iets beter maar nog steeds een zwakke verdediging. Mooi dat we in ieder geval gewonnen hebben, zeker als de scheids de tegenstander bijna je doel in duwt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heh heh.
Wel weer een onterecht penalty tegen.
Punten in de zak, nooit meer over deze wedstrijd praten.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Idd, vol overgave gespeeld, top
Erg blij dat NL gewonnen had, maar een gelijkspel was toch wel verdiend geweest, tot de 2-2 was Australie echt de bovenliggende partij, daarna nam NL het wel wat over, maar toch.
Hopelijk verspeelt Spanje vanavond wederom punten, zou het geweldig vinden als die na 1 ronde naar huis mogen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Australië kan je niet vergelijken met Algerije..DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:54:
Hetzelfde als België gisteren. Tegen Duitsland is het einde verhaal...
Algerije was, domme penalty en camperen maar
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 18-06-2014 19:55 ]
Goed gevochten van de Socceroos en de fluitist en Oranje waren slecht.
Blind, De Vrij erg zwak, Sneijder slecht, De Guzman en Janmaat matig, Van Persie een keer wakker, Robben had weinig om mee te werken. Vlaar, Cilissen een voldoende, Depay de held.
Blind, De Vrij erg zwak, Sneijder slecht, De Guzman en Janmaat matig, Van Persie een keer wakker, Robben had weinig om mee te werken. Vlaar, Cilissen een voldoende, Depay de held.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gelijkspel is nu genoeg om door te gaan ... maar een goede degelijk wedstrijd tegen Chili zonder tegengoals is wat het nodige zelfvertrouwen kan geven voor de eerste uitschakelingswedstrijd.
Nee hoor. Gewoon handjes op rug doen, niks aan de hand dan.horizon1978 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:55:
Heh heh.
Geef Cahill nog 100 van die ballen en hij schiet ze allemaal het stadion uit.CR1691 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:54:
Gered door een zondagsschot van Depay. Het kan verkeren. Wel een terechte overwinning.
Kon nou niet zeggen dat het een wedstijd was waar je van genieten kon. Bagger spel, zeker in de eerste helft.. Hebben ze nu constant een goal nodig om iets beter te presteren? Dat is dan toch geen voetballen?
Daar heeft Spanje dus mazzel mee. tenzij ze er dan zelf al uit liggen...SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:54:
Naja, aussie mag dus naar huis, best lullig. Dus laatste pot tegen Spanje wordt beetje matig dus. Dus Spanje weet dat ze tegen Chili zo moeten winnen, dan pakken ze nog 6 punten.

Ook slechte wedstrijden win je. Nog steeds 100% score. Liggen nog op koers.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Geloof me als ik zeg dat je liever bepaalde mensen die er werken ziet verdwijnen.
Volgende week gesprek met baas over vrijwilliger die waarschijnlijk zit te jatten.
Dat weet ik nog zo net niet. Ik denk dat Spanje zich dood gaat vechten en Chili was na z'n 70 minuten op tegen Australië. Op zijn tegen Spanje is zelfmoord.Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:54:
En ik kan jullie nu al verklappen dat Chilli ook gaat winnen van Spanje.
Gaat van persie het nog goed proberen te praten?

Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
Slecht spelen en winnen is alleen grote voetballanden gegeven.![]()
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nee, hebben maar 1 keeper mee.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
Hebben we nog reserve keepers mee? Die Cillessen vindt ik niet goed keepen.
Dus de volgende wedstrijd wordt ook weer bagger?Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Jup, tegen Chili he.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Dus de volgende wedstrijd wordt ook weer bagger?
[ Voor 82% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2014 19:58 ]
Maar dan moeten ze vandaag winnen en dan heeft Australie in theorie ook nog kansFiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:56:
[...]
Daar heeft Spanje dus mazzel mee. tenzij ze er dan zelf al uit liggen...
Hij is wel open voor het verhaal, dat vind ik beter dan dat politiek gezwam van de meeste spelers.
Die gaat wellicht nergens meer om...
Wie zei hier nou dat depay t winnende doel zou maken? Kan die persoon zich even per pm bij mij melden om samen unibet in te vullen ? 
Wat een wedstrijd.. spierpijn van t billenknijpen maar het is goed gekomen.
Wat een wedstrijd.. spierpijn van t billenknijpen maar het is goed gekomen.
Als je pech hebt slacht Spanje Chili met 5-0 af en als NL de laatste wedstrijd ruim verliest lig je er alsnog uit.
Ze kunnen toch hooguit op 3 punten komen, volgende week tegen Spanje?rik86 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:58:
[...]
Maar dan moeten ze vandaag winnen en dan heeft Australie in theorie ook nog kans
En dan door op basis van doelsaldo? Ik denk het niet
Australie kan zeker mbt het doelsaldo van Spanje nog steeds door naar de volgende ronde, als ze Spanje verslaan in de laatste wedstrijd.Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:54:
En ik kan jullie nu al verklappen dat Chili ook gaat winnen van Spanje.
How do you save a random generator ?
Wat een #€%& wedstrijd zeg pfff, maar de 3 punten zijn binnen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mits spanje en NL winnen van Chili neem ik aan?enchion schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Australie kan zeker mbt het doelsaldo van Spanje nog steeds door naar de volgende ronde, als ze Spanje verslaan in de laatste wedstrijd.
Ja en Aussies zelf winnen van Spanje met grote cijfers.
Chili won gemakkelijker van Australië dan Nederland. Moest het nu zo simpel zijn (de vergelijking) en dat Chili dus met 7-0 wint van Spanje xD
Vanavond, na Spanje - Chili, weten we beter waar we staan en wie er naar huis mogen...
Precies, het is nog steeds een denkbaar/niet te ver gezocht scenario.SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Mits Spanje en NL winnen van Chili neem ik aan?
How do you save a random generator ?
Telt doelsaldo of onderling resultaat? Anders heeft Spanje een probleem.
Qua keepen heb ik niet zoveel op 'm aan te merken, maar ze moeten hem volgende wedstrijd wel verbieden lange uittrappen te doen. Dat was bij Ajax al dramatisch, en op het WK levert ie ze tot nu toe zo mogelijk nog vaker inVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:57:
Hebben we nog reserve keepers mee? Die Cillessen vindt ik niet goed keepen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
volgens mij altijd doelsaldo op een WKSeñor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:03:
Telt doelsaldo of onderling resultaat? Anders heeft Spanje een probleem.
even ondersteuning:
Om te bepalen welke teams de groepswinnaars en de tweede plaatsen binnen de groepen zijn wordt achtereenvolgens naar de volgende zaken gekeken:
- Allereerst geldt het hoogste aantal punten behaald na alle groepswedstrijden
- Als een of meer teams hetzelfde aantal punten hehben dan wordt gekeken naar het doelsaldo behaald na alle groepswedstrijden (doelsaldo=doelpunten voor - doelpunten tegen)
- Biedt dat geen uitkomst dan wordt gekeken naar het totaal aantal gemaakte doelpunten na alle groepswedstrijden
bron: http://www.wk.nl/wk_2014_regels
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 20:04 ]
Onderling resultaat volgens mij...
Hij maakte zijn achternaam helemaal waarPWM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:03:
Van Daley Blind was ook echt niets over vandaag. Wat een verschil.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.