Float like a butterfly, sting like a bee.
Yess, nu ophouden met scoren aub.enchion schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:57:
Ik verwacht 2-0 voor NLD maar ik hoop op 3-2 voor NLD met een comeback vanaf een tegenstand.
How do you save a random generator ?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
We staan weer voor

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Like I said.Niku schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:50:
Poh dat was slecht. Hopen dat het goed gaat met BMI, en Depay gaat ons redden!
Je loopt ongeveer vijf minuten achter...Kain_niaK schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:25:
HEILIGE KOE DE PAAI HEERLIJKE JONGEN. GODENZOON
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Voor de neutrale toeschouwer lijkt me dit wel een leuk duel. Zijn die er hier?
Speel ook Balls Connect en Repeat
De helft maar? Ik geloof dat er tot nu toe één of twee wedstrijden goed zijn gefloten, de rest overstijgt zelfs het label "slecht" en gaat hard richting "omgekocht". Tenzij ze echt zo incapabel zijn, maar wat doen ze dan hier?Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Bij de helft van alle wedstrijden heb ik toch meerdere malen mijn twijfels over de scheids- en/of grensrechter.
De italiaanse scheidsrechter van Spanje-Nederland is in eigen land verdacht van corruptie, maar staat wel hier
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Valt wel mee. In de 1e helft was Spanje beter en in de 2e helft was Spanje echt slecht. Nul inzet en een bejaarden tempo.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:28:
En toch raar dat het tegen het tikkie tak van Spanje wel goed de ballen kon tegenhouden
⏩ PVOutput☀️
NSB praktijken...Onbekend schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:27:
Ik had 1-1 voorspeld..... Dus met ieder doelpunt ben ik nog blij met een tegentreffer.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou Aus lijkt wel alleen maar tanks in het veld te hebben pff NL moet ook om zijn gezondheid denkenVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:28:
En toch raar dat het tegen het tikkie tak van Spanje wel goed de ballen kon tegenhouden
Is de lijst van mensen die daar (Italie) verdacht word van corruptie niet absurd lang?Jiriki schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:28:
[...]
De helft maar? Ik geloof dat er tot nu toe één of twee wedstrijden goed zijn gefloten, de rest overstijgt zelfs het label "slecht" en gaat hard richting "omgekocht". Tenzij ze echt zo incapabel zijn, maar wat doen ze dan hier?
De italiaanse scheidsrechter van Spanje-Nederland is in eigen land verdacht van corruptie, maar staat wel hier
En ik geloof dat de FIFA wel vaker zulke scheidsrechters op het WK laat fluiten.
Niet echt raar als je kijkt naar waar de FIFA bekend om is.
Ik lees jouw post en zie dan de nr17 van Australie in de muur staan.Vorkie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Nou Aus lijkt wel alleen maar tanks in het veld te hebben pff NL moet ook om zijn gezondheid denken
Die heeft duidelijk nooit krachtvoer gehad.
Als ze nu maar opletten voor de counter en het achterin dicht houden bij Oranje.
⏩ PVOutput☀️
Komt een goal aaan!!! KOMOOP/.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
prachtig
Valt wel mee. Ik houd nog steeds mijn hart vast...Quad schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:32:
De wedstrijd is echt gekanteld!
[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 18-06-2014 19:39 ]
Nou in zijn verdediging, hij is commentator bij de NOS.vhal schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:34:
Die knurft vd NOS vindt nog steeds de dat pingel onterecht was....
Ik kan me nog de wedstrijd van Mexico herinneren hoe de commentator na een mooie actie van Ochoa zijn naam verkeerd zit te spellen.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Wijnaldum. Eindelijk.
Hij is zo geweldig subtiel over de scheidsrechter.Kain_niaK schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:34:
allemaal jack van gelder zijn fout ...

⏩ PVOutput☀️
Ik wilde mij er van onthouden... maar deze scheids is om te huilen, ik noem hem partijdig. Het kan toch niet dat hij zoveel dingen van Australië niet ziet of onbestraft laat gaan en al bij het minste van Nederland loopt te fluiten... het wordt echt irritant.
[ Voor 52% gewijzigd door MicGlou op 18-06-2014 19:39 ]
Schwalbe is toch ook normaal geel.
Het is een toernooi voor de hele wereld dus halen ze scheidsrechters van over de hele wereld. Dus ook scheidsrechters die tijdens het seizoen in een lachwekkende competitie zitten te fluiten.Señor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:36:
Waarom hebben we trouwens een scheids uit Algerije? Meestal als je in die streken een fluitje hoort, gaat er een bom af.
Schwalbe is toch ook normaal geel.
Gaan we het hier nou ook al over de wereld politiek hebben...?Señor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:36:
Waarom hebben we trouwens een scheids uit Algerije? Meestal als je in die streken een fluitje hoort, gaat er een bom af.

Verwijderd
Hhaha, die Belgen zijn mooi met hun commentaar.
Of wat andersDeadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:38:
Zou lachen zijn als iemand die spuitbusjes met kokosmelk vervangt met witte verf. Heb je een veld vol met lijnen.
nog een geluk dat Robben altijd recht blijft in de rechthoek dan ?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:38:
Ik dacht dat de Duitsers experts waren in Schwalbes maar de Aussies doen het ook niet slecht
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
'Hem mag je altijd bellen als het oorlog is.'schwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:38:
Het hoofd van Nigel de Jong, de harde knikker.
Hhaha, die Belgen zijn mooi met hun commentaar.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik weet waar je moeder woont...CynicRelief schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:41:
en dat is algerijns voor?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
+1Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:42:
Deze pot past wel beter bij mijn pre WK verwachtingen...
Helemaal, ik heb hier 2-2 in de GoT poule.Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:42:
Niet bij die van mij. Ik had getipt dat we zouden verliezen van Spanje en Australie.Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:42:
Dus bij mij zitten we er al volledig naast.
edit:
Lens zal ook wel de vervanger van v. Persie worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 18-06-2014 19:43 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft last van zijn enkel ofzoGrvy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:44:
waarom Persie gewisseld? (heb alleen achtergrond aan staan kijk niet)
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Kramp...Grvy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:44:
waarom Persie gewisseld? (heb alleen achtergrond aan staan kijk niet)
Dit topic is gesloten.