Waarom hebben we altijd moeite met die achterlijke Australiërs, want voetballen kunnen ze natuurlijk niet. Jezus Christus.
W A van Buren brengt ongeluk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Is bijzaak aangezien Oranje er voordeel van heeft. De bal komt niet aan en word geblokeerd.SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:11:
Waar is de term 'aangeschoten hands'?
De commentator staat gewoon (zoals zovaak) onzin te praten. Is gewoon een penal, geen mooie maar wel terecht.
Waar zit 'scheids' in 'we' en 'onze'?hyptonize schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:12:
"we" gaan kopje onder door "onze" eigen arrogantie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je roept het over je af door met de kont in de goal te hangen met deze onthutsend zwakke verdedigers.
XXXVI
Wel terecht natuurlijk, maar zo balen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hup alle ballen naar voren en die bal tegen een arm aan schieten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ze tonen wel inzet/strijdlust iets wat bij teveel spelers van Oranje ontbreekt vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:12:
Waarom hebben we altijd moeite met die achterlijke Australiërs, want voetballen kunnen ze natuurlijk niet. Jezus Christus.
Diezelfde arrogantie die je hoort als die scheids een pingel aan ons zou geven voor hetzelfde
Verwijderd
http://www.goeievraag.nl/...rten/voetbal/hands.106173rik86 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:11:
Aangeschoten bestaat niet, dit is, helaas, een penalty
Welke arrogantie? Ik heb er weinig gehoord die Australië een walk over vonden.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
YES
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
U zei?Kaap schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:13:
[...]
Diezelfde arrogantie die je hoort als die scheids een pingel aan ons zou geven voor hetzelfde
Nu Aussie weer voor 3-2, of rode kaart of penalty.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2014 19:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HHHHHHOOOOOPPPPPPPPAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
yessssssssssssssssssssssss v persie held
Robin Superman Van Persie...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou lekker Van Persie eruit halen, heeft toch al een schorsing, en lekker Huntelaar erin.
Goh.. en dan ook nog mazzel hebben en scoren..
Goh.. en dan ook nog mazzel hebben en scoren..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zo mag er weer n bal in pff
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
en nou kantelen die pot!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Jaaaaaaa
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2-2
Natuurlijk bestaat aangeschoten maar je kunt een penal geven voor aangeschoten wanneer de ploeg die hands maakt er voordeel bij heeft.
Hands is toch alleen als het onsportief-spel met je handen is.andries.t.net schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:11:
Lullig, maar is een penalty.
btw Als dit al "normaal" is dan helpt een camera bij de wedstrijd waar iedereen om vraagt natuurlijk nooit, de foute beslissing die de scheidsrechter met de beelden maakt is dan natuurlijk fataal.
How do you save a random generator ?
Credits depay!!!
Yeah!!!!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
GODVERDORIE IK HEB ER GEEN ANDER WOORD VOOR!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Depay & Sneijder, en dan RvP. Zo moet het!
Kudos voor Depay.
Kudos voor Depay.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou leuk zijn als Cillesen ooit een keer in de goede hoek zit bij een penalty, dan heb je nog wat hoop dat ie em gaat houden. Bij Ajax lukt em dat ook al niet.
Eigenlijk is het 2 - 1 voor Nederland maarja
KOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Je kan net zo goed eruitvliegen tijdens de poule als Ned zo speelt. Je mag wel zeggen dat de penalty onterecht is maar als Aus voorstaat dan is het gewoon dikverdiend.Kain_niaK schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:03:
Leuk leermomentje voor het Nederlands elftal ... als ze slim zijn zetten ze alles op alles om deze wedstrijd te winnen met hopelijk een paar doelpunten verschil. Als Spanje dan wint tegen Australie en Chili, als Nederland dan verliest tegen Chili zijn er 3 ploegen met 6 punten en dan is het volgens mij eerst onderling resultaat en dan doelsaldo.
In ieder geval als Nederland hier wint hebben ze aan gelijkspel tegen Chili genoeg.
Dit is een lastige tegenstander dat wist iedereen ... ze hebben onze grote neger zijn toernooi al beëindigt dus Nederland moet snel een einde maken aan dit Australie. Als ze nu nog een goal achter komen te staan ....
Verwijderd
Verdediging blijft het lastig hebben, veel linke acties waarbij de bal gevaarlijk in de 16 komt
Cillissen is geen penalty killer, bij Spanje zat ie er wel bij.
Bij spanje zat hij in de goede hoektoolkist schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:16:
Zou leuk zijn als Cillesen ooit een keer in de goede hoek zit bij een penalty, dan heb je nog wat hoop dat ie em gaat houden. Bij Ajax lukt em dat ook al niet.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Beetje het matchverloop van de Belgen tegen Algerije, waar hier zo smalend over werd gedaan, alsof de beste ploeg op papier de dwerg moet afslachten.
Hopelijk voor jullie met hetzelfde resultaat. Voor de neutrale toeschouwer in ieder geval een spannende wedstrijd
Hopelijk voor jullie met hetzelfde resultaat. Voor de neutrale toeschouwer in ieder geval een spannende wedstrijd
Hij zat in de goede hoek bij Spanje.toolkist schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:16:
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Tegen Spanje zat hij anders erg dichtbij.Geitenkaas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:16:
Eigenlijk is het 2 - 1 voor Nederland maarja
Verwijderd
De Vrij need i say more?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:16:
Verdediging blijft het lastig hebben, veel linke acties waarbij de bal gevaarlijk in de 16 komt
Gokken blijft gokkentoolkist schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:16:
Inderdaad...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:14:
We staan maar 1 punt achter... genoeg tijd om te vlammen
Je moet in zo'n situatie je handen achter je rug houden of tegen je lichaam: nu 'gebruik' je je handen waardoor je 'breder' bent, wat dus onsportief is.enchion schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Hands is toch alleen als het onsportief-spel met je handen is.
btw Als dit al "normaal" is dan helpt een camera bij de wedstrijd waar iedereen om vraagt natuurlijk nooit, de foute beslissing die de scheidsrechter met de beelden maakt is dan natuurlijk fataal.
ROBIN VAN PERSIE, HE SCORES WHEN HE WANTS!
Die hand zit op een plek waar die niet hoort volgesn de regels, dat is namelijk strak langs t lichaam, dus je loopt t risico op een penalty
Wellicht een idee voor hem dat ie penalty info bij Huub Stevens af gaat nemen. Die heeft iets van 25k penalty's in een database.
Modjes zijn ook aan het kijken en zich aan het ergeren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
net van de tv overgestapt op volgen op de pc.. ineens veel spannender met zulk commentaar 
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radio
Verwijderd
Ze waren beiden in beweging dus je gebruikt je handen om in evenwicht te blijven. De handen achter je rug betekend dat je omvalt.
En een goed genomen pingel zit altijd.
Blind is trouwens ook zeer zwak vandaag, heeft hij al iets goed gedaan?
HELD!perpixel schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:19:
net van de tv overgestapt op volgen op de pc.. ineens veel spannender met zulk commentaar
Handspel in de 16-meter is strafschop, of het nu opzettelijk was of niet. Als de scheidsrechter nog rekening moeten houden met opzet bij die fases, dan wordt het helemaal arbitrair. Met andere woorden: lullige, maar terechte strafschop. Intussen staat het 2-2 met nog heel wat tijd te gaan, dus geen reden tot zorgen.
Al die voetballers lijken getraind door Ivan Pavlov. Zodra ze een fluitje horen gaan massaal de handen omhoog.
Verwijderd
Als keeper moet je wachten tot de speler een hoek kiest. Als hij hem dan ietsjes te zwak inschiet heb je hem altijd.
Geen excuus. Je raakt de bal met je hand in de 16 terwijl je hand niet langs je lichaam is.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:19:
Ze waren beiden in beweging dus je gebruikt je handen om in evenwicht te blijven. De handen achter je rug betekend dat je omvalt.
Zijn er trouwens meer mensen die zich behoorlijk ergeren aan de scheidsrechters in het algemeen? Aangeschoten hands waar een speler niets aan kan doen (behalve zijn arm amputeren), onterechte penalty's/kaarten, veel te snel al het drama gedoe van spelers geloven. Bij de helft van alle wedstrijden heb ik toch meerdere malen mijn twijfels over de scheids- en/of grensrechter.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ietsjes te zwak is dus niet goed...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:20:
[...]
Als keeper moet je wachten tot de speler een hoek kiest. Als hij hem dan ietsjes te zwak inschiet heb je hem altijd.
Maar je armen zijn functionele lichaamsdelen bij het lopen.andries.t.net schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:17:
[...]
Je moet in zo'n situatie je handen achter je rug houden of tegen je lichaam: nu 'gebruik' je je handen waardoor je 'breder' bent, wat dus onsportief is.
How do you save a random generator ?
Er inderdaad heel veel terecht commentaar op de arbitrage dit toernooi. Commentaar op de penalty daarnet is daarentegen niet terecht.Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Zijn er trouwens meer mensen die zich behoorlijk ergeren aan de scheidsrechters in het algemeen? Aangeschoten hands waar een speler niets aan kan doen (behalve zijn arm amputeren), onterechte penalty's/kaarten, veel te snel al het drama gedoe van spelers geloven. Bij de helft van alle wedstrijden heb ik toch meerdere malen mijn twijfels over de scheids- en/of grensrechter.
helemaal mee eens..Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Daar is vast wel een ander topic over en anders kun je er een openen...Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Die lui gaan deels uit naar observaties van elkaar (collega's) en deels van wat ze zelf zien.Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Tis veel gokken daarzo geloof ik
Behalve de eerste wedstrijd (BRA-CRO)) vind ik de kritiek ten onrechte.Moi_in_actie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:21:
Dat is het probleem, er is geen perfecte oplossing en hoe de scheids ook fluit een van de 2 kanten zal altijd ontevreden zijn.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:19:
Bij aangeschoten kijkt de scheids in de regel naar 2 dingen. Waar is het gebeurt en haalt een partij voordeel uit de situatie.
In dit geval was het in de 16 en had Australie een kans (geen grote maar wel een kans), de speler van Australie wil de bal voor het doel schieten en de bal komt tegen de arm van Janmaat waardoor de kans in 1 klap weg is.
Oranje haalt dus voordeel uit de situatie. Als je dan gewoon laat doorspelen zullen de supporters van Australie net zo reageren als sommige mensen hier nu deden.
Een biertje minder en dan komt het wel goed met je BMIperpixel schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:22:
weet iemand hoe het met bmi is?
Stream van de NOS is beheer, maar loopt werk wat achter
jij ook een biertje minder?dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:23:
[...]
Een biertje minder en dan komt het wel goed met je BMI![]()
Stream van de NOS is beheer, maar loopt werk wat achter
ik bedoelde martins indi natuurlijk
wat een geklungel achterin zeg.
Maai die bal toch naar voren zeg. tsjonge jonge jonge.
Maai die bal toch naar voren zeg. tsjonge jonge jonge.
Mooie redding van Cillesen
En 3-2 Depay...
En 3-2 Depay...
Ik vind het geen leuke wedstrijd... ow wacht 2-3!!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 18-06-2014 19:25 ]
Mooie goal.
Maar de verdediging moet zich toch echt eens afvragen waar ze mee bezig zijn als je ziet wat voor kansen Australie krijgt.
Maar de verdediging moet zich toch echt eens afvragen waar ze mee bezig zijn als je ziet wat voor kansen Australie krijgt.
Wat komen we daar goed weg, 2-3.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nu dan, KANTELEN DIE POT!!!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wat een goal!
Na dat geklungel achterin dan eindelijk wat goeds.
Na dat geklungel achterin dan eindelijk wat goeds.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.