Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Links centraal bedoel je dan neem ik aandutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:46:
Depay aan t warmlopen, 433 it is dus met Vlaar op links
Inderdaad, wat een onbeschoft geval is die Cahill...DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:45:
Maak er maar rood van voor Cahill...
We moeten toch wel naar inzet 100% want dat is nu niet het geval, Australië is gewoon beter op dit moment.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Neuh nog ff eigenwijs met 10 man verder, want het gaat zo fantastisch
Tsja, wat moet je met zo'n rondvliegende bouwvakker. BMI heeft al meer schoppen gehad vandaag.SmokingCrop schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:46:
Ze moeten echt eens leren vallen die voetballers.. eens wat judo ofzo gaan doen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De jongens komen zo te zien maar moeilijk los van dat middenveld en verdediging... die Australiërs houden de lijnen kort aan.
Uiteraard.
Maar omdat zowel de vrij als vlaar rechtsbenig zijn.
Wissel was wel echt nodig. depay erin > affluiten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kan zo maar een gefrusteerde rode kaart worden straks... alleen te hopen dat het dan niet zware schade aan NL toebrengtgambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:48:
Wel jammer dat Spanje er voordeel van heeft dat Cahill afwezig is. Alhoewel, nog zo'n grapje en hij is er af.
Ze zetten allemaal direct al hun handen op de grond, een vd grootste fouten dat je al kan doenSeñor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:47:
[...]
Tsja, wat moet je met zo'n rondvliegende bouwvakker. BMI heeft al meer schoppen gehad vandaag.
Je gebruikt veel beter je voorarmen. Een rolletje is ook geen slecht idee als het mogelijk is.
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 18-06-2014 18:50 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Smiling as the shit comes down...
Zeg, die gasten daar moeten al een hele opstelling uit hun hoofd leren! Je moet niet te veel van ze verwachten, natuurlijk!SmokingCrop schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:49:
[...]
Ze zetten allemaal direct al hun handen op de grond, een vd grootste fouten dat je al kan doen
Je gebruikt veel beter je voorarmen. Een rolletje is ook geen slecht idee als het mogelijk is.
Je hebt Iran - Nigeria niet gekeken?ScrooLoose schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:50:
Dit was de slechtste helft van alle teams op dit WK tot nu toe... wat een gepruts
Nu ben ik pas benieuwd wat 2e helft gebeurt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee gewoon nietjessy100 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:52:
iets wat ik al 4 jaar roep: Huntelaar erin, RVP op 10.

En nu krijgen we 4-4-3 denk ik zo. Lens erbij en druk gaan zetten op Australië...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe maar niet. We mogen nog maar twee keer wisselenDanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:53:
Ik hoop dat van Gaal ze nu doodscheld.![]()
En nu krijgen we 4-4-3 denk ik zo. Lens erbij en druk gaan zetten op Australië...

Depay...DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:53:
En Nederland gaat gewoon nog met 3-1 winnen of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee niet alle lof richting Australie.Miki schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:54:
Nederland wordt ook wel het spelen onmogelijk gemaakt door door het harde spel. Ik zie alleen Australië dit niet vol houden. Tweede helft zal de wedstrijd gaan kantelen.
Het probleem is ook gewoon dat teveel spelers van Oranje in balbezit slecht bezig zijn. Laag tempo, niet vrijlopen.
Dan mag je niet raar kijken wanneer Australie terug zakt en alle aanspeelpunten dekt.
Publiek als 12e man op het middenveld?DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:53:
Dit was niks lomper dan de gemiddelde overtreding van De Jong. Nou valt t deze wedstrijd nog mee, maar die had vandaag eigenlijk niet eens mogen spelen aangezien die "bodycheck" van afgelopen vrijdag rood had moeten zijnkuusj98 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:47:
[...]
Inderdaad, wat een onbeschoft geval is die Cahill...
Donderpreek bij heldere hemel.DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:53:
Smiling as the shit comes down...
Dit. Iedere keer als Nederland in bal bezit kwam gebeurde er dit: Bal richting de verdediging, even rond tikken en dan een lange bal naar voren. Dat werkt gewoon niet.Deadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:55:
Nee niet alle lof richting Australie.
Het probleem is ook gewoon dat teveel spelers van Oranje in balbezit slecht bezig zijn. Laag tempo, niet vrijlopen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Inderdaad, de tactiek die men tegen Spanje speelde kan tegen Australie ook gewoon maar dan moeten de spelers wel volgens de tactiek spelen.Phydomir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:56:
[...]
Dit. Iedere keer als Nederland in bal bezit kwam gebeurde er dit: Bal richting de verdediging, even rond tikken en dan een lange bal naar voren. Dat werkt gewoon niet.
Zodra je de bal hebt het tempo omhoog, de bal naar voren passen en dan pas de lange bal geven zodra je op de helft van Australie bent. Als je zolang rondspeelt dan kan Australie zijn posities innemen.
en de keeper dan? Of gaan we met 12 staan?DanielWW2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:53:
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat australië mooie kans geeft de bal te kapen en te scoren..:SSeñor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:00:
De bal wordt vanouds elke keer teruggetikt en zo het probleem verplaatst naar achter.
Gewoon een ouderwetse 'vliegende keep'...martijn_tje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:00:
[...]
en de keeper dan? Of gaan we met 12 staan?
In ieder geval als Nederland hier wint hebben ze aan gelijkspel tegen Chili genoeg.
Dit is een lastige tegenstander dat wist iedereen ... ze hebben onze grote neger zijn toernooi al beëindigt dus Nederland moet snel een einde maken aan dit Australie. Als ze nu nog een goal achter komen te staan ....
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En dat vind ik gewoon zo gruwelijk irritant voetbal. Ik wil al zowat tegen de tv schreeuwen: NAAR VORENSeñor Sjon schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:00:
De bal wordt vanouds elke keer teruggetikt en zo het probleem verplaatst naar achter.
Met die volleys van Cahill gaat dan alles erin
Van Persie er niet bij tegen Chili
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 19:04 ]
Verwijderd
Komop persie en robben we hebben een individuele actie nodig.
Lijkt er op dat het nu nog harder gaat .....
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Denk dat het daar ook deels te maken heeft met de financiele middelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:04:
Die De Vrij heeft echt een draaisnelheid van een tractor. Ik heb nooit begrepen wat een Lazio in zo'n man ziet.
Hebben ze bij Lazio niet een salaris plafond?
Verwijderd
Waarom bieden ze dan 6 miljoen?Deadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:05:
[...]
Denk dat het daar ook deels te maken heeft met de financiele middelen.
Hebben ze bij Lazio niet een salaris plafond?

Krijgt Huntelaar ook nog een kans...DutchCrownNL schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:04:
Lekker handig van Van Persie...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is het enige positieve aan die actie inderdaad.
[ Voor 39% gewijzigd door alienfruit op 18-06-2014 19:07 ]
Waarom zendt de BBC dit niet uit...?gambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:06:
De ITV-verslaggevers doen alsof Cahill pech had met geel en dat Van Persie rood had moeten hebben
6 mln is in de huidige voetbal wereld niet veel.
KOMAAN NEDERLAND! IK GELOOF ERIN. KOMAAN!!!!!!!!
Fluit letterlijk voor elke scheet

BBC en ITV doen het samen, dwz wedstrijden verdeeld over BBC en ITV. De BBC had de eerste wedstrijd van Oranje en van Engeland, ITV heeft de tweede potjes.Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:07:
Waarom zendt de BBC dit niet uit...?
Depay probeert tenminste wat, kijken of dat wat leven in de brouwerij brengt.
Zware straf voor een ongeluk maar wat moet je anders.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, daarom ook je handjes op de rug houden. Zag je bij Brazilië ook.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:10:
Dat noemt men toch 'aangeschoten'?
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 18-06-2014 19:12 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.