OMG wordt een leuke wedstrijd dit.
[ Voor 136% gewijzigd door enchion op 18-06-2014 19:05 ]
How do you save a random generator ?
[ Voor 136% gewijzigd door enchion op 18-06-2014 19:05 ]
How do you save a random generator ?
Verwijderd
...ik zeg wel niks meer.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:21:
[...]
Op deze manier word ik gráág de mond gesnoerd.
Formerly known as Ragdoll
XXXVI
Zo warm was het in de stad waar ze nu spelen toch niet? Of was dat een andere plek?mrjraider schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:22:
Nederland lijkt wat slaperig daar in dat warme landje... Iemand een koude emmer voor de heren?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
5-1 voor Australië?max schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:23:
Zou toch wat zijn als het weer 5-1 werd....terwijl Nederland "uit" speelt....
Psiesvhal schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:23:
Nee, maar ik waardeer zulke goals wel
Dat ja...
[ Voor 95% gewijzigd door max op 18-06-2014 18:25 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In de stad waar ze vrijdag speelden was het warmer, waar ze spelen nu nog vroeger in de middag.Deadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:23:
[...]
Zo warm was het in de stad waar ze nu spelen toch niet? Of was dat een andere plek?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik doe het andersom, soms spiek ik even naar mijn boek
Slechte planning. Dat had al lang af moeten zijn...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Moet ik eigenlijk ook doen maar ja als de benden ingeleverd moet worden deze weekdutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:25:
[...]
Ik doe het andersom, soms spiek ik even naar mijn boek
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tentamen morgen...mrjraider schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:26:
[...]
Moet ik eigenlijk ook doen maar ja als de benden ingeleverd moet worden deze week
Verwijderd
Misschien onderschatten ze het team onbewust? Ik kan me voorstellen dat je na een 5-1 overwinning op de wereldkampioen onbedoeld toch denkt: "ach, Australië winnen we toch wel".MicGlou schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:26:
Je zou verwachten dat ze hier toch alert op zijn... Australië scoort heel veel uit de counter.
Te laat begonnen dus...
Die zou zelfs een pingel van 5m afstand pakkenFeihcretsam schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:27:
Keeper van Mexico had 'm gehad...
Het middenveld verloor de bal weer eens. Typerend is de mislukte pass van Sneijder op Robben op 5 meter.gambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:24:
Nondeverdomme. Knap gescoord, maar wat was de verdediging aan het doen? De haren wassen?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat gebeurde ook pas in de tweede helft: Geen paniek...dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:31:
Gezocht: team dat vrijdag Spanje afgetroefd heeft..
XXXVI
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze tonen veel meer inzet. Nederland zit maar wat mee te lopen en in balbezit staan ze stil inplaats van zich vrij te lopen.Bastien schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:32:
De huidige verdediging en Sneijder mogen van mij wel samen met de koning terug naar NL. Wat een stelletje amateurs.
Als het zo door gaat krijgt NL nog klop van de Aussies, volkomen terecht.
Verwijderd
Lees eens wat topics van wedstrijden in 2010 terug. Topics over wedstrijden die Oranje won staan bol van het commentaar.Cartman! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:32:
Meteen die Hollandse negativiteit als ze niet dik voorstaan
Het zou humor zijn als zij ons nu met 5-1 pakken
Onzin. Voetbal is geen wetenschap. Dit Oranje kan van iedereen winnen maar ook van iedereen verliezen. Zeker met dit systeem kun je tegenstanders moeilijk vast zettenDeadsy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:33:
[...]
Misschien was de uitslag tegen Spanje toch meer te danken aan Spanje dan aan Oranje?
We zijn het niet vaak eens, maar je hebt helemaal gelijk.ph4ge schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:33:
Schijnt nou eens uit met zeiken op de verdediging. Het middenveld verliezen we.
Oh ja die zijn van Feyenoord daar mogen we geen kritiek op hebben. Als ze met z'n 3-en 1 man niet kunnen stoppen dan mag daar alle kritiek op volgen. Iedereen speelt ruk maar daar komt dat tegendoelpunt niet doorph4ge schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:33:
Schei nou eens uit met zeiken op de verdediging. Het middenveld verliezen we.
Idddutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:36:
4-3-3 in 3...2...1...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat niet kunnen vast zetten is het probleem niet. Teveel spelers lopen er gewoon bij alsof ze een wandeling in het park maken. Het tempo in bal bezit ligt te laag, in balbezit word er niet gelopen maar staan teveel spelers gewoon stil waardoor ze niet aan te spelen zijn.D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:34:
[...]
Onzin. Voetbal is geen wetenschap. Dit Oranje kan van iedereen winnen maar ook van iedereen verliezen. Zeker met dit systeem kun je tegenstanders moeilijk vast zetten
Dus moet er een verdediger uit en een middenvelder (Clasie...?) bij...ph4ge schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:33:
Schei nou eens uit met zeiken op de verdediging. Het middenveld verliezen we.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Je hebt je bril op, of er totaal geen verstand van. We verliezen elk duel op het middenveld en komen daar een man tekort. Dan kom je vanzelf onder druk. Ja, de verdediging heeft het ook moeilijk, maar dat komt omdat ze constant onder druk staan en de bal niet kwijt kunnen.toolkist schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:36:
[...]
Oh ja die zijn van Feyenoord daar mogen we geen kritiek op hebben. Als ze met z'n 3-en 1 man niet kunnen stoppen dan mag daar alle kritiek op volgen. Iedereen speelt ruk maar daar komt dat tegendoelpunt niet door
Inderdaad, terwijl een klein kind ziet dat die zwaar te kort komen. Net als de Guzman. Je hebt vier goede spelers maar die krijgen de bal niettoolkist schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:36:
[...]
Oh ja die zijn van Feyenoord daar mogen we geen kritiek op hebben. Als ze met z'n 3-en 1 man niet kunnen stoppen dan mag daar alle kritiek op volgen. Iedereen speelt ruk maar daar komt dat tegendoelpunt niet door
XXXVI
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 18-06-2014 18:40 ]
Word pas erg als we 1-2 achterstaan, maar is weer geweldig als het 2-1 staat.. zo is NLD-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:39:
Je ziet het bij die ouderwetse Italiaanse ploegen ook wel: die weten ook niet hoe om te gaan met een ploeg die rent en vliegt
Gadverdamme, gaan we nu weer zeiken over spelers "die tekort komen" ? Treurig volk zijn we toch.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mod beuk...
[ Voor 14% gewijzigd door Fiber op 18-06-2014 18:43 ]
Doet me niet erg aan België vs algerije denken hoor.. Dan zou er niemand op de kant van Nederland behalve de keeper staan & bijna 70% balbezit..Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:41:
Doet inderdaad aan eerste gedeelte van België denken, alleen creëert Australië meer. NL wordt haast "weggetikt".
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 18-06-2014 18:44 ]
Dit 532 is niet gemaakt om dmv positiespel tot aanvallen te komen, daarvoor moeten Janmaat en Blind meer dreiging naar voren hebben. Allicht dat je dan verliest op t middenveld als je speelt met breker De Jong waarvan je in balbezit niks hoeft te verwachten, Sneijder die te diep staat en Guzman die vrijdag ook al ruk speelde. Tis ook niet dat de verdediging steeds tegen een overmacht staatph4ge schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:39:
[...]
Je hebt je bril op, of er totaal geen verstand van. We verliezen elk duel op het middenveld en komen daar een man tekort. Dan kom je vanzelf onder druk. Ja, de verdediging heeft het ook moeilijk, maar dat komt omdat ze constant onder druk staan en de bal niet kwijt kunnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
442 is ook een optie, maar dat werkte in de voorbereiding niet.D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:42:
Je kunt twee dingen doen: binnen het systeem aanvallend wisselen of 433 met Lens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq