https://www.youtube.com/watch?v=4Had37XAPJI (gemaakt met share function dus 720p) graphics zijn op tv wel mooier nog.
Het maakt niet uit welke resolutie ik kies, de framerate blijft hetzelfde. Instellingen veranderen maakt ook niet veel uit, blijft schommelen tussen de 20/30 fps. Het rare is dat mijn cpu (AMD X6 1090T) zo ongeveer uit zijn neus staat te vreten terwijl mijn gpu (R9 280x 3GB) continue op 99% blijft staan ongeacht de instellingen/reso. Over slechte optimalisatie gesproken. Gewoon schandalig dat een game zo op de markt is gebracht, Watch_Dogs all over again

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Kan toch bij de buren afgegeven worden?Paulus07 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:01:
Crap. Wehkamp stuurt ps4 games als pakketpost ipv simpel brievenbus. Mis ik de game dus nog 2 dagen ofzo -.-
Iphone 5 -- eerste Iphone
Zijn hier zo goed als allemaal werken overdag. Dus morgen gaat een verrassing worden of ik savonds wel of niet de ps4 aan hoef te zettenMouse_NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:02:
[...]
Kan toch bij de buren afgegeven worden?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Hier gaat het wel redelijk op een lage reso, 720p, met een i7-4700HQ en een GT750M (Laptop). Alleen dan ziet het er echt niet uit, wel constant 60 fps. Op 1080p is het niet te spelen.bAdmuTs schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:02:
Hmm heb zelf op dit moment de minder legale versie op de pc (XBO + game binnenkort bestellen en kon niet wachten) maar het is niet echt speelbaar bij mij, ben blij dat ik de pc versie niet in pre order heb staan.
Het maakt niet uit welke resolutie ik kies, de framerate blijft hetzelfde. Instellingen veranderen maakt ook niet veel uit, blijft schommelen tussen de 20/30 fps. Het rare is dat mijn cpu (AMD X6 1090T) zo ongeveer uit zijn neus staat te vreten terwijl mijn gpu (R9 280x 3GB) continue op 99% blijft staan ongeacht de instellingen/reso. Over slechte optimalisatie gesproken. Gewoon schandalig dat een game zo op de markt is gebracht, Watch_Dogs all over again.
Binnenkort toch maar een ps4 aanschaffen denk ik
Dat is sarcastisch mag ik hopen?Niekjuh schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:19:
[...]
Binnenkort toch maar een ps4 aanschaffen denk ik
Heb ik zeker net die AMD CPU en GPU configuratie haha
En Wehkamp verstuurt gewoon per post hoor. Gaat door de brievenbus.
Prestaties vallen me alleszins mee.
1920x1080 settings op high, behalve AA heb ik terug gezet van 2x MSAA naar FXAA en environment details naaar medium.
En dat met een AMD X6 1100T, 8GB ram en een HD7870 met 2GB VRam
Loopt uiteraard niet super vloeiend, maar is goed speelbaar, met af en toe wel een framedrop.
Het blijft natuurlijk wel even de vraag wat gebeurd in de stad met veel npc's.
edit:
Nu probeer ik de intro nog eens te spelen, met fraps erbij om de framerate te zien, kan dit niet.
Geen enkele mogelijkheid om een nieuw spel te starten

[ Voor 15% gewijzigd door -db- op 12-11-2014 22:43 ]
Ben wel een beetje sceptisch over het spel geworden na alle commotie maar ik kan pas echt oordelen als ik het spel zelf heb gespeeld.
Je moet dus wel in het bezit zijn van een pre-order code en deze ook direct invullen om deel te kunnen nemen.
Komt omdat je sp en online profiel gelinkt zijn voor de coop missies. Zelfde verhaal als bij watch dogs dus-db- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:27:
edit:
Nu probeer ik de intro nog eens te spelen, met fraps erbij om de framerate te zien, kan dit niet.
Geen enkele mogelijkheid om een nieuw spel te starten
ACinitiates is terug online lijkt het
[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 12-11-2014 23:35 ]
Indruk:
Framedrops, ja die zijn er af en toe. Storend? Soms.
Irritaties tijdens het klimmen? Ja ook soms.
Net als de camerapositie tijdens het vechten.
De steden zien er erg mooi uit. De personen, ook in cutscenes, zien eruit zoals we van AC gewend zijn: dat kan mooier.
Laadtijden? Tergend traag.
De gameplay? Typisch AC. En dat bedoel ik positief.
Zo verschrikkelijk veel te doen weer dat je tijd tekort komt. Kistjes, collectibles, viewpoints... Alles zit er weer in.
Het freerunnen loopt als vanouds soepel, met nu ook de mogelijkheid om gecontroleerd te dalen.
Het vechten gaat lekker maar was voor mij even wennen.
Het verdient aanbeveling om eerst de eerste 2 sequenties door te spelen. Dan heb je de tutorials gehad en wordt een en ander duidelijker. Althans, voor mij
Het co-op gedeelte, net als de gekleurde kisten, moet ik nog even induiken. Wat dat precies inhoud weet ik nog niet...
Wat ik wel weet is dat ik hier weer vele uren aan ga spenderen. De vertrouwde gameplay maakt een hoop goed.
Laat je vooral niet teveel afleiden door de foutjes, dat is zonde.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zag al dat je met AC bezig was toen ik online was op de PS4.WeAreLegion schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:56:
Voor de mensen die het willen zien een wandeling in het spel in een gebied waar redelijk wat ncp's rond lopen
https://www.youtube.com/watch?v=4Had37XAPJI (gemaakt met share function dus 720p) graphics zijn op tv wel mooier nog.
Zover ik kan zien loopt het toch best goed! Wat is jouw eerste indruk?
Misschien morgen toch maar even langs MM Amersfoort.
Thx for sharing!
Verwijderd
https://www.youtube.com/watch?v=-PkzIGSyjLQ#t=159
Mijn god..
Dat is niet 1 speler en niet 1 playthrough hè? Gewoon een verzameling.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:57:
Is het echt zo erg gesteld met de game?
https://www.youtube.com/watch?v=-PkzIGSyjLQ#t=159
Mijn god..
En sure, er zitten wel debiele bugs bij, maar niets wat niet opgelost kan worden. Pathfinding zal heus gepatched worden, net als wat onzichtbare klimacties.
Zelf nog niets van dat alles tegengekomen (ok publiek soms wat funky maar niet storend)
Het mag dan wel niet 1 speler en 1 playthrough zijn maar de game is pas 1 dag uit en dan al "zoveel" debiele bugsMartinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:06:
[...]
Dat is niet 1 speler en niet 1 playthrough hè? Gewoon een verzameling.
En sure, er zitten wel debiele bugs bij, maar niets wat niet opgelost kan worden. Pathfinding zal heus gepatched worden, net als wat onzichtbare klimacties.
Zelf nog niets van dat alles tegengekomen (ok publiek soms wat funky maar niet storend)

Hoop wel dat ze de boel snel op orde hebben want dit is gewoon te lachwekkend voor woorden voor een grote company als Ubisoft (hoewel het wel een trend lijkt te zijn de laatste tijd).
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 13-11-2014 00:21 ]
Een aantal heb ik ook al voorbij zien komen uit streams van voor de launch en reviewers. Dus het is niet alleen van normale spelers, maar ook die-hards die de game snel moesten voltooien.bAdmuTs schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:19:
[...]
Het mag dan wel niet 1 speler en 1 playthrough zijn maar de game is pas 1 dag uit en dan al "zoveel" debiele bugs, zelfs in ingame cutscenes
. Een ding is duidelijk, deze game is gewoon nog niet af en had zo nooit uitgebracht mogen worden.
Hoop wel dat ze de boel snel op orde hebben want dit is gewoon te lachwekkend voor woorden voor een grote company als Ubisoft.
Okay dan geeft het niet.Martinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:21:
[...]
Een aantal heb ik ook al voorbij zien komen uit streams van voor de launch en reviewers. Dus het is niet alleen van normale spelers, maar ook die-hards die de game snel moesten voltooien.
Het meest frappante is dat mensen, ondanks dat ze weten dat het product niet af is, nog steeds aangeven de game "morgen" te halen. Lekker signaal geef je daarmee af. Ik begrijp dat niet. Haal je ook een nieuwe auto als je weet dat de band lek is en de radio het niet doet? Ook pre-orderen terwijl er nog zoveel onduidelijkheden over de performance zijn. Ongelooflijk.
Ik denk dat de meeste mensen het er wel over eens zijn dat de game nog niet af is en in de huidige staat nooit in de winkels had mogen belanden (incl. mezelf). Het feit is alleen wel dat de game nu te verkrijgen is en dat de meeste mensen hier (opnieuw incl. mezelf) de AC serie dusdanig leuk vinden dat de hoeveelheid bugs e.d. voor lief worden genomen.bram1984 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 06:25:
[...]
Okay dan geeft het niet.
Het meest frappante is dat mensen, ondanks dat ze weten dat het product niet af is, nog steeds aangeven de game "morgen" te halen. Lekker signaal geef je daarmee af. Ik begrijp dat niet. Haal je ook een nieuwe auto als je weet dat de band lek is en de radio het niet doet? Ook pre-orderen terwijl er nog zoveel onduidelijkheden over de performance zijn. Ongelooflijk.
Is dit een goed signaal richting Ubisoft? Gaat Ubisoft er ook maar iets van merken als een paar mensen in het kleine Nederland de game links laten leggen? Nee natuurlijk niet.
ook de plotse fps drops zijn een beetje jamer vooral omdat ze toch op raare momenten gebeuren dat er niks biezonders gebeurt.
e dat terwijl ik speel met een gtx 980 en de setings niet gemaxt. Maar ik ga er vanuit dat dit wel snel word gepatcht
Dat bied inderdaad nog een beetje hoop dat jij zelfs framedrops heb. Ik denk dat ik eind van het jaar een 970 ga kopen. Misschien van een Tweaker overnemen rond die tijdSomath schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:01:
Ik heb het spel gisteravond een paar uurtjes gespeeld. En ik moet zegen dat ik hem wel weer erg goed vind. De pop ins zijn wel een beetje jammer.
ook de plotse fps drops zijn een beetje jamer vooral omdat ze toch op raare momenten gebeuren dat er niks biezonders gebeurt.
e dat terwijl ik speel met een gtx 980 en de setings niet gemaxt. Maar ik ga er vanuit dat dit wel snel word gepatcht
Ik ben ook een groot Far Cry fan, maar ik wacht mooi even tot maandag. Ik wil wel een technisch verzorgd product ontvangen, en geen rommel. Ik ben ook een CoD fan, maar Ghosts heb ik overgeslagen en AW heb ik vorige week maandag pas gedownload, toen de reviews online verschenen.
En laat het toevallig vandaag de dag van de Franse taal zijn...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
http://forums.ubi.com/sho...ompanion-App-Issues/page7
Heb ik ook alTwammo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:48:
Zijn er meer mensen die problemen met de ac unity companion app hebben? Ik kan bijvoorbeeld niet met de eerste missie beginnen nadat je die eerste glyph puzzle hebt opgelost. Ik krijg dan geen assassins om de eerste missie mee te spelen. Hier een 8 pagina's lang forum met andere "slachtoffers":
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Aaahh,Jaguar645 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:02:
![]()
![]()
Ik zag hier iedereen al posten dat hun Unity onderweg was van Ubi en had nog niets binnen. Krijg ik net het mailtje binnen!
Ik ben zo benieuwd naar die Guillotine Collector's case. pakketje is 4.6KG dat ding is best huge denk ik
Ik heb nog steeds geen bericht binnen, ben dus bang dat het op zijn vroegst morgen gaat worden.
Ik kon gisteren gewoon spelen... Ik heb al 4 assassins (2 standaard, 1 gerecruit en 1 heeft me gewoon gejoined).Twammo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:48:
Zijn er meer mensen die problemen met de ac unity companion app hebben? Ik kan bijvoorbeeld niet met de eerste missie beginnen nadat je die eerste glyph puzzle hebt opgelost. Ik krijg dan geen assassins om de eerste missie mee te spelen. Hier een 8 pagina's lang forum met andere "slachtoffers":
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Dit heb ik ook. Schijnt te gebeuren als je eerst in de companion app al dingen hebt gedaan en daarna pas Unity hebt gespeeld. Die reset de companion app lijkt het wel, waardoor je niks meer kuntTwammo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:48:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ow, dat is zuurijskonijn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:24:
[...]
Dit heb ik ook. Schijnt te gebeuren als je eerst in de companion app al dingen hebt gedaan en daarna pas Unity hebt gespeeld. Die reset de companion app lijkt het wel, waardoor je niks meer kunt
Wellicht is dat nog een idee hoewel ik nu geen devices meer heb waar ik het op kan installen

Heb gister de digitale versie van assassins creed Unity gekocht in de PSN store
En moet zeggen tot nu toe werkt het behoorlijk goed weinig last van de Framedrops op de PS4.
heb zelf even snel 1 sequence gespeeld omdat ik er vanochtend vroeg uit moest maar vond de graphics toch wel goed mooie heldere beelden zoals ik zelf gewend ben van AC.
van het weekend maar eens even een paar uurtjes erin steken en dan een echt oordeel geven
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Hier gaan, op weg naar de platinum, weer vele uurtjes in zitten
Fantastische setting en lekker vertrouwde gameplay.
Het enige nadeel van de game:
"ik moet gaan slapen. O, daar nog even een kistje zoeken... hee, die missie nog even doen...
wow, die toren moet ik op!" Puntje bij paaltje ga ik een uur te laat slapen
Wil je 'm zo graag digitaal?sten123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:34:
Heb gister de digitale versie van assassins creed Unity gekocht in de PSN store69.99
Ik had de Special Edition voor 54 euro besteld. Gisteren viel ie op de mat.
[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 13-11-2014 08:46 ]
Same storydvdkiwi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:44:
Gisteren begonnen aan AC Unity
Hier gaan, op weg naar de platinum, weer vele uurtjes in zitten
Fantastische setting en lekker vertrouwde gameplay.
Het enige nadeel van de game:
"ik moet gaan slapen. O, daar nog even een kistje zoeken... hee, die missie nog even doen...
wow, die toren moet ik op!" Puntje bij paaltje ga ik een uur te laat slapen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Hier blog van Ubi over de problemen!
http://assassinscreed.ubi...53-16&ct=tcm:148-76770-32
Is het spel dan zo slecht geport !? of is het grafisch zo veel beter dan black flag ?
Op standje "LOW" ziet het er stukke minder mooi uit dan Black Flag op medium, met het verschil, dat black flag op 35000 frames draait, en Unity op .. -30.
misschien dat ik terzijner tijd (na een aantal updates van ubisoft) aan ga beginnen.Zen!th schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:07:
Laptops voldoen 9 van de 10x niet aan de eisen, puur omdat die chipsets niet ondersteund worden, ook al is het hardware matig snel genoeg.
Op standje "LOW" ziet het er stukke minder mooi uit dan Black Flag op medium, met het verschil, dat black flag op 35000 frames draait, en Unity op .. -30.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Same here vanuit Bol. Helaas zal ik het pas aan de eind van de middag krijgen (het is een cadeau van mijn schoonvader aan mijWillybubba schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:24:
Notre Dame editie (Xbox One) is onderweg... Ben benieuwd! Ja, framerate kan crappy zijn. Ja, bugs. Maar het is AssCreed en die moet ik gewoon spelen. Ik ben fan. En ik pre-order ze ook altijd. Dus
Hear, hear!Willybubba schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:24:
Notre Dame editie (Xbox One) is onderweg... Ben benieuwd! Ja, framerate kan crappy zijn. Ja, bugs. Maar het is AssCreed en die moet ik gewoon spelen. Ik ben fan. En ik pre-order ze ook altijd. Dus
Ik wil naar huis, de download is klaar, de code ligt klaar en ik zit op m'n werk... Life sucks...
Net geprobeerd maar nog geen verandering helaas... Wel jammer want het was wel leuk om te spelen.ijskonijn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:09:
Ik heb net in de companion app uitgelogd (in options, uplay logout) en opnieuw ingelogd en hij doet het weer. Alle voortgang die ik al had gemaakt in de app is zelfs behouden
En dan al die eikels die het een 0 geven op meta critic, piss ventjes.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vreemd, bij mij heeft het zich "rechtgetrokken".Twammo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:34:
[...]
Net geprobeerd maar nog geen verandering helaas... Wel jammer want het was wel leuk om te spelen.
edit: Ik zie wel wat er fout is: hij zegt nu wel "Not connected to: PC" en mijn stats kloppen ook niet. De Companion wil dus blijkbaar synchroniseren met de PC versie, die ik niet heb (Ik speel op de PS4).
Als ik straks weer op de PS4 het spel opstart zal de app ook weer over de zeik zijn vrees ik.
[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 13-11-2014 09:37 ]
Wat betreft de framerate en bugs. Dat zullen ze wel fixen in een update/patch.
Dit is een standaard recept met Assassin's Creed en Ubisoft.
De laatste assassins creed die ik namelijk had gespeeld was brotherhood.
Zover ik gehoord heb kan je hem spelen zonder dat je blackflag of 3 gespeeld heb.Ferio schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:52:
Is deze versie een vervolg op andere versies?
De laatste assassins creed die ik namelijk had gespeeld was brotherhood.
Persoonlijk vind ik het denk wel leuker als je eerst die ook gespeeld heb.
Verwijderd
Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...men-assassins-creed-unity
Putting your ps4 offline fixes the framerate issue.
Aan de reacties te zien op die post werkt het ook daadwerkelijk
Reacties zijn inderdaad positief, ik ga het zometeen proberen, kom net van de Mediamarkt afijskonijn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:08:
Dit ziet er veelbelovend uit, ik ga dit straks eens proberen:
Putting your ps4 offline fixes the framerate issue.
Aan de reacties te zien op die post werkt het ook daadwerkelijk
En voor de PC schijnt het ook te werken! Zal wel iets met die idiote DRM te maken hebben..0xrubennft schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:12:
[...]
Reacties zijn inderdaad positief, ik ga het zometeen proberen, kom net van de Mediamarkt af
Hoe gooi je die offline terwijl je nog wel via Uplay/Steam kan spelen?Razorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:13:
[...]
En voor de PC schijnt het ook te werken! Zal wel iets met die idiote DRM te maken hebben..
Jammer genoeg is ze pas om 13:00-13:30 weer thuis
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vermoed opstarten en je wifi uitzetten of je kabel eruit halen. Stupide oplossing, maar voor zolang nodig..Dubrillion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:31:
[...]
Hoe gooi je die offline terwijl je nog wel via Uplay/Steam kan spelen?
Hear, Hear!Wailing_Banshee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:34:
[...]
Hear, hear!
Ik wil naar huis, de download is klaar, de code ligt klaar en ik zit op m'n werk... Life sucks...
Bol.com levering is onderweg; motor staat klaar om tussen de file door te rijden

Edit:
In tussen tijd rustig dit topic in de gaten houden
Edit2:
Net gezien (bevestiging gekregen via SMS van Ma) dat Bol.Com levering heeft gedaan
[ Voor 23% gewijzigd door bntjah op 13-11-2014 11:16 ]
K49 '17
Thanks. Ga ik vanmiddag eens proberen. Morgen vrij en hopelijk vanmiddag rond 1u thuisRazorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:41:
[...]
Ik vermoed opstarten en je wifi uitzetten of je kabel eruit halen. Stupide oplossing, maar voor zolang nodig..
Snel getest: de irritante stutters zijn weg!Razorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:13:
[...]
En voor de PC schijnt het ook te werken! Zal wel iets met die idiote DRM te maken hebben..
PSN: DeNachtBaron
HUURRRAAAYY!! Ik vermoed dat er snel een patch voor komt dan.Ronnio G schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:48:
[...]
Snel getest: de irritante stutters zijn weg!
Wel erg slordig, dit zou je kunnen testen toch?
Vanmiddag eens proberen mocht ik last hebben van framerate.
Krijg je dan nog wel je trophies?
Who cares?corporalnl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:52:
Nice ik lees inderdaad dat de offline modus werkt.
Vanmiddag eens proberen mocht ik last hebben van framerate.
Krijg je dan nog wel je trophies?

Dit is met alles high, behalve environment, deze staat op ultra met FXAA aan.
HD7970, ik zie net dat de screenshots verkleind zijn, ingame resolutie is gewoon 1080p.Razorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:55:
Welke kaart draai je?
Dit is icm een i5 3570k op 4.5ghz en 16gb ram.
[ Voor 34% gewijzigd door Deagle op 13-11-2014 10:57 ]
Nee hoor, gewoon Uplay op offline zetten. Is gewoon een optie in de uplay client.Razorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:41:
[...]
Ik vermoed opstarten en je wifi uitzetten of je kabel eruit halen. Stupide oplossing, maar voor zolang nodig..
Dat krijg je ervan als je zo erg aan Nvidia gaat hangen..Razorbite schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:07:
Het schijnt ook dat AMD's iets minder presteren met deze game. Ik ben dan ook beniewd hoe mijn GTX760 OC het uithoudt.
Ja, die snap ik ook niet helemaal...Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:12:
[...]
Dat krijg je ervan als je zo erg aan Nvidia gaat hangen..
Cool! Dan vraag ik me wel af wat er allemaal voor verkeer is tijdens de game als dat zo'n impact heeft op de framerate...Ronnio G schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:48:
[...]
Snel getest: de irritante stutters zijn weg!
Want die initiates werken via een aparte webpagina toch?
Dat je verplicht wordt om daar te registreren om die chest te openen, en dat je daardoor zonder die Chest nooit 100% kan halen?
Kan je zo'n chests herkennen aan hun uiterlijk?
Klopt, daarbij draai ik Black Flag moeiteloos op high en is Unity gewoon stroperig op medium terwijl Unity er niet mooier uit ziet op medium. Moet gewoon flink gepatched worden, komt wel goed.Zen!th schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:07:
Laptops voldoen 9 van de 10x niet aan de eisen, puur omdat die chipsets niet ondersteund worden, ook al is het hardware matig snel genoeg.
[ Voor 68% gewijzigd door Metalbuster op 13-11-2014 12:18 ]
En ik neem aan dat je all codes geregistreerd hebt? Dus ook de Season Pass (als dat al een aparte code is)Dubrillion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:11:
Ik zie bij Uplay niks staan bij DLC terwijl ik toch echt de gold edition heb gekocht. Dus ook geen extra China game enz. Heb z'n idee dat het niet goed gegaan is
Kan ook zijn dat die er pas bijstaan als de DLC daadwerkelijk te downloaden is
Maar dit begint wel heel erg te jeuken zeg.
Zou hem voor ps4 halen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Cutscenes blijven overigens slecht....
[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 13-11-2014 12:29 ]
Direct toen ik kon klauteren voelde ik de gameplay weer, deze hebben ze gelukkig niet teveel aangetast.. Heerlijk om lekker over de daken te rennen en nieuwe plekken te ontdekken.
Heb zelf een 42'' plasma en ik zit soms heerlijk weg te dromen in de details van de game. Deze zijn gigantisch, mooie texturen van winkels en andere bouwwerken tot versieringen van muren in de paleizen.
Ben wel echt een fan van de serie en ik zie deze game echt weer als een begin van een nieuw tijdperk aan AC games
[ Voor 0% gewijzigd door _VooDooMen_ op 13-11-2014 12:27 . Reden: Foutje ;) ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik denk, ik kijk ook maar even. Gisteren stond er nog: aan he eind van de dag. Nu staat er: bezorgd bij de buren....Jaguar645 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:28:
Pakket ligt bij de buren en ik moet nog wachten tot ik klaar ben met werken
Is het al 4 uur?
3 mensen bij de kassa voor mij , met de game, en 4 achter mij.
Het is wel even iets wennen. Laatste AC game in 2007 gespeeld, en maar heel kort.
Dus ik moet er nog even inkomen.
Ik ben vr za zo ma vrij, alleen ben ik dan op vakantie. Strakke planning dus.
Gadsie dat ziet er toch niet uit op het eerste screenshot.Deagle schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:54:
Een paar screenshots voor de liefhebber(s):
[afbeelding]
Dit is met alles high, behalve environment, deze staat op ultra met FXAA aan.
Nu is een HD7970 icm met een i5 3570 niet super recent maar draait dat zoveel minder als een Console?
Daar vind ik de screenshots een stuk fraaier van.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ergens op de wereld wel....Wailing_Banshee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:30:
[...]
Ik denk, ik kijk ook maar even. Gisteren stond er nog: aan he eind van de dag. Nu staat er: bezorgd bij de buren....
Is het al 4 uur?
Xbone GT: sv3nnie
Misschien ligt het ook een beetje eraan dat het een jpg is en verkleind door tinypic ofzo. Maar de settings staan hoger dan op welke console dan ook.Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:31:
[...]
Gadsie dat ziet er toch niet uit op het eerste screenshot.
Nu is een HD7970 icm met een i5 3570 niet super recent maar draait dat zoveel minder als een Console?
Daar vind ik de screenshots een stuk fraaier van.
1080p high/ultra met fxaa.
Ik moet wel zeggen dat het inderdaad op de screens wat minder lijkt dan wanneer je het zelf speelt ja.
Bewegend beeld oogt altijd wel wat beter idd maar TinyPic compressie heeft er niets mee van doen.Deagle schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:34:
[...]
Misschien ligt het ook een beetje eraan dat het een jpg is en verkleind door tinypic ofzo. Maar de settings staan hoger dan op welke console dan ook.
1080p high/ultra met fxaa.
Ik moet wel zeggen dat het inderdaad op de screens wat minder lijkt dan wanneer je het zelf speelt ja.
De huisjes, kerk, water enz missen gewoon detail. Ziet er een beetje uit alsof je in een vliegtuig uit Flightsimulator over Parijs vliegt
Verder? Je ziet het direct onder je poppetje al (die huisjes onder zijn hand bv).Deagle schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:38:
Oh op die manier ja, sommige gebouwen zien er inderdaad niet uit als je wat verder kijkt. Maar dit heeft verder niks te maken met de videokaart. Iedereen heeft dit op de pc, ongeacht de settings.
Mag toch hopen dat nieuwere hardware dat wel wat beter doet

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 13-11-2014 12:40 ]
Nogmaals dat ligt niet aan de hardware.Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:39:
[...]
Verder? Je ziet het direct onder je poppetje al (die huisjes onder zijn hand bv).
Mag toch hopen dat nieuwere hardware dat wel wat beter doet
Natuurlijk ligt dit wel aan hardware, betere hardware is hogere settings dus beter beeld.