• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Ah oke, helemaal niet gezien dat mij iets gevraagd was, excuses hiervoor! (misschien is een privé bericht in het vervolg verstandiger?)
Even een opmerking m.b.t. het doneren, jullie zijn allemaal ver boven mijn level, ik kon alleen level 4 units doneren en daar kan men weinig mee met level 6-7 units natuurlijk, vandaar dat ik hier nooit elixir aan heb verspeeld.
Veel succes met de clan heren (en dames?), ik vond de upgrades al iets te lang duren de laatste tijd en gezien ik vorige week een PS4 heb aangeschaft stop ik denk ik maar met Clash of Clans :)
Vond het wel heel leuk om te zien dat de vorige Clanwar zo succesvol verliep voor jullie, ik hoop dat er nog vele wins volgen!

/wave

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

privebericht ingame is niet mogelijk :)

Maar er zijn er meer hoor (waaronder ook ikzelf) die "maar" lvl 4 units hebben, dus dat had geen probleem geweest :)

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Ik heb zelf nooit problemen met het krijgen van lagere level troops, alles is welkom. Degene die dat niet willen geven dat meestal wel aan in de request message.

Anyway, thanks Weda, en misschien tot ziens :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Level 4 troops is helemaal niet erg aangezien ik die nu ook nog steeds heb.
Ben dan wel max TH7 op dit moment en over een paar uurtjes th8.

• Omarion1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Beste clanleden van Tweakers,

Dank jullie wel dat ik mocht joinen maar helaas zeg ik nu gedag.
Ik ga weer terug bij de clan van Twizzzie. Ze kunnen help namelijk gebruiken dus vandaar me leave.
Ik hou het forum wel in de gaten, want ja, handige tips zie ik hier langskomen :p.

Misschien tot ziens :)

-Omarion

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Zoals aangegeven gaan we de clanwars goed in de gaten houden. Dit betekend ook dat we gaan proberen om elke week een overzicht van alle wars te delen. Hieronder de link naar de sheet met daarin de eerste Clanwar

Tweakers2 vs Arema

Elke aanval is besproken dus niet alleen de aanvallen die verloren zijn maar ook de aanvallen waar 1, 2 of 3 sterren zijn gehaald. Elke aanval is door iemand van de leiding kort besproken. Hierin staan ook tips waarvan wij denken dat die gebruikt kunnen worden om de aanval te verbeteren. We willen wel benadrukken dat we niemand willen aanvallen en dat het commentaar puur een visie is van de persoon die de aanval bekeken heeft.

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Echt geweldig wat de leiding doet met die xls, maar mij kan iemand mij uitleggen wat tddck inhoud? :p

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Str1ngS dat staat er onder .. trigger,drag... etc

Ik had echt niet zo een sheet verwacht.. echt super! De puntjes van kritiek op mijn aanvallen ga ik zeker mee nemen naar de volgende ronde, 1 attack dropte ik per ongeluk me heal spell dus ik wist al dat ik daar op zou gewezen worden :P
Rage spell op me king doe ik eigenlijk bijna nooit bewust, maar daar ga ik zeker eens mee spelen om te testen.
Ook zou ik graag me hogs level 3 een test ronde geven maar we zien wel even tegen wat voor tegenstander we komen en of daar ruimte voor is.

Nog maals super werk jongens! wordt zwaar gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
Goed om te horden dat de sheet gewaardeerd word!

Zoals onze leider SuperKneus (:+) al aangaf, is het niet de bedoeling om mensen er op af te rekenen. Op deze manier kunnen we patronen herkennen en iedereen het juiste advies geven. In een zekere zin kan je zeggen dat het bedoeld is voor de leiding om haar eigen mede-clashers beter te leren kennen.

Voor de verder rest, bij de meeste headers staat een notitie bij om aan te geven wat er mee bedoeld wordt. Echter stond er bij Str1ngs "TDDCK" in zijn opmerking, dus kan me voorstellen dat hij niet helemaal begreep wat er mee werd bedoeld.
(@Str1ngs; Tip, scroll eens wat verder naar rechts in de sheet ;))

Om TDDCK even wat verder uit te leggen, het is een meer uitgebreide form van luren. Het idee is dat je:
  • Eerst de hele clan castle van de tegenstander leeg haalt ("Trigger")
  • Daarna alle troepen van de tegenstander naar een plaats buiten het bereik van alle defence lokt ("Drag")
  • Vervolgens de troepen van de tegenstander afleid met een trage/veel hitpoints hebbende unit afleid ("Distract")
  • En als laatste al de troepen van de tegenstander afmaakt door er een cirkel omheen te trekken ("Circle kill"). Dat kan bijvoorbeeld met archers, of wizards.
Op deze manier kan je het aantal slachtoffers aan jouw eigen kant minimaliseren.

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 19:48
Klopt het dat ik jullie niet meer kan vinden als ik naar clans zoek?

nvm. Found it, alleen jullie hebbende grens omhoog gegooid :(

[ Voor 32% gewijzigd door ProAce op 26-09-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Even jullie evalutatie gezien, damn wat een werk zeg en dat doen jullie twee keer per week?
Wel super goed. Waarom is het in Engels geschreven? Tweakers2 heeft toch alleen maar Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wij hebben cw 1 keer in de week. Het is inderdaad een monniken klus, maar we zijn met meer.

tja, geen idee eigenlijk waarom. Voor mij maakt het iig geen bal uit of het NL is EN.

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
ProAce schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:13:
Klopt het dat ik jullie niet meer kan vinden als ik naar clans zoek?

nvm. Found it, alleen jullie hebbende grens omhoog gegooid :(
De cups halen om er bij te kunnen komen mag geen probleem opleveren. De reden dat de grens wat omhoog gegaan is ( in cups ) is ook omdat de rest van de clan verder groeit en wij een niet te grote gap willen tussen de mensen die joinen en de mensen die al lang actief en bezig zijn.

Persoonlijk zou ik de grens niet eens op cups leggen maar minimaal lvl 70/75+ met lvl 5 troepen maar dat is mijn persoonlijke mening :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Best wel jammer dat de CW trouwens uitgesteld is tot dinsdag.. wel begrijpelijk maar al mijn resources die ik gespaard had voor de CW worden nu gejat :P

En ja ik erger me er nog steeds aan dat al me DE wordt gejat en ik al een week vast zit op de 22-26k -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Wat is nou trouwens het plan.. dinsdag CW en dan meteen vrijdag weer? of blijven we dan op dinsdag wars doen of wachten we gewoon netjes tot vrijdag met de CW zodat we in de zelfde routine blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:10:
Wat is nou trouwens het plan.. dinsdag CW en dan meteen vrijdag weer? of blijven we dan op dinsdag wars doen of wachten we gewoon netjes tot vrijdag met de CW zodat we in de zelfde routine blijven?
We starten dinsdag een cw en vrijdag inderdaad weer op dezelfde wekelijkse tijd (17:00-18:00)om in routine te blijven.

Deze cw was opgeschoven vanwege serveronderhoud maar dat neemt niet als plaatsvervanger de cw van a.s. vrijdag in!

[ Voor 12% gewijzigd door Willian40 op 28-09-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Willian40 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:54:
[...]

We starten dinsdag een cw en vrijdag inderdaad weer op dezelfde wekelijkse tijd (17:00-18:00)om in routine te blijven.

Deze cw was opgeschoven vanwege serveronderhoud maar dat neemt niet als plaatsvervanger de cw van a.s. vrijdag in!
Heerlijk! Dubbel zoveel actie deze week. Dan bewaar ik me Elixer nog even ipv weer in muurtjes te stouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:36
Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:28:
Best wel jammer dat de CW trouwens uitgesteld is tot dinsdag.. wel begrijpelijk maar al mijn resources die ik gespaard had voor de CW worden nu gejat :P

En ja ik erger me er nog steeds aan dat al me DE wordt gejat en ik al een week vast zit op de 22-26k -_-
Hoe je dat voor elkaar krijgt weet ik niet maar misschien tijd om je basis opnieuw in te delen? Ik heb tot nog toe nog geen problemen om DE te verzamelen. De upgrade van mijn queen kost me nu 100k en dat gaat ook geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Craven schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]

Hoe je dat voor elkaar krijgt weet ik niet maar misschien tijd om je basis opnieuw in te delen? Ik heb tot nog toe nog geen problemen om DE te verzamelen. De upgrade van mijn queen kost me nu 100k en dat gaat ook geen problemen opleveren.
Op zich wel een bekend probleem op TH8 hoor. Je hebt maar een DE drill op level 3. TH9 wordt meteen een stuk makkelijker. Daar kan je twee DE drills hebben op level 6, is nogal een verschil. Daarnaast kan er nog maar 5% van je DE worden gejat ipv 6% met een cap op 2500 (en 2000 op TH8). En 2500 is een stuk minder waardevol op TH9 dan 2000 DE op TH8 :)

Oftewel Kern, nog even volhouden en de rest van je upgrades doen zodat je naar TH9 kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren was er eentje die had 14 de gejat.
Heb diegene even met full dragon terug gepakt en bijna 1000 de binnen gehengeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Haha heb je zo'n kort lontje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben nu gewoon bij aanvallen vol terug aan het pakken. Vond het alleen wel grappig om die zo te doen. Denk dat die een fuuuuu momentje heeft hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Craven schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]

Ik probeer 40k DE te sparen om hogs naar lvl 4 te zetten en dat valt denk ik op in een TH8 base.
Het komt door meerdere factoren.. Th9/10 die mijn hele base gewoon kapot rushen. Laffe Lightstrike aanvallen. En dan ook nog het feit dat ik op me werk zit(op zee) en dus maar heel gering ben in het aantal aanvallen dat ik kan doen. ( 1tje als ik wakker wordt, 1tje in de lunch pauze, en 1-3 na de shift )
Dus moet elke keer maar hopen dat ik alleen een aanval tegen krijg dat ze mijn TH kapot maken, alleen ik heb gewoon veel ongeluk. Probeer al express me gold en elixer laag te houden zodat het niet echt interessant is om mij aan te vallen maar de greed naar DE over wint alles :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Of je gaat wat lager in cup zodat je niet steeds wordt kapot gemaakt. Ben TH8 en zit op 900 cups waar mijn DE veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Versteegrob schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:39:
Of je gaat wat lager in cup zodat je niet steeds wordt kapot gemaakt. Ben TH8 en zit op 900 cups waar mijn DE veilig is.
Mag ik je vragen wat je hier tegen komt qua gold/elixer resources en hoe het met DE farmen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Kom super loots tegen. Gisteren op 900 in 4 aanvallen 3M. Had 2 x 1M achter elkaar. Verder pak ik bijna altijd wel minimaal 400K. Net nog een 700K van een TH7. Qua DE is het iets minder echt nog vaak zat 500 a 1000DE. Als ik echt even DE wil pakken ga ik gewoon wat hoger in cups. Doe dit pas een weekje maar het werkt ook top. Leger is nu std barch/boogies/goblins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Thanks Versteegrob, ik zal na me shift kijken of ik snel in cups kan droppen en dan zal ik me bevindingen met je delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Graag gedaan, zit nu even rond de 1200 cups ivm de CW die vanavond wordt gestart. Zodra die is gestart ga ik weer richting de 900 DE. Iedere aanval win ik dus je gaat ook zo omhoog.

Succes met het harken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
CW is gisteren om 17 uur al gestart. :P Geen idee of dat verder uitmaakt voor je cups. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit in TW3 :) Hoe ziet jullie CW er uit? Pittige tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Onze tegenstander is een moeilijke, geen idee hoe dat match systeem werkt... 76 wars gewonnen!

www.theclashofclans.ir

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah helder, ;) Kon het al niet plaatsen. :P

Inderdaad en nog een eigen website ook. :D
Ach, de lageren zien er wel makkelijk uit. Maar de hoge zijn wel best hoog.

Die maintenance is wel echt drama hoor. Wilde nog even mijn basis beter op zetten met de lage walls wat meer naar buiten, maar kan er na een uur nog steeds niet op.

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 30-09-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Steevo_S schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:40:
Onze tegenstander is een moeilijke, geen idee hoe dat match systeem werkt... 76 wars gewonnen!

www.theclashofclans.ir
tja dat krijg je als iedereen bij ons opeens zijn muurtjes gedaan want daar word ook naar gekeken. Ze mogen dan wel 76 wars gewonnen hebben maar hoeveel hebben ze er gespeeld? Wellicht zijn het al wel 400 wars en dan winnen ze er 1 op de 5 dus dat is allemaal maar speculeren.

Laten we zelf eerst maar de boel op orde krijgen en fatsoenlijke en degelijke aanvallen neerzetten en dan sterren halen, dan zien we tijdens de war wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Salv schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:19:
[...]

tja dat krijg je als iedereen bij ons opeens zijn muurtjes gedaan want daar word ook naar gekeken. Ze mogen dan wel 76 wars gewonnen hebben maar hoeveel hebben ze er gespeeld? Wellicht zijn het al wel 400 wars en dan winnen ze er 1 op de 5 dus dat is allemaal maar speculeren.

Laten we zelf eerst maar de boel op orde krijgen en fatsoenlijke en degelijke aanvallen neerzetten en dan sterren halen, dan zien we tijdens de war wel verder.
Muren tellen niet mee met het berekenen van de "punten" voor CW.
Dit kan je dus rustig doen zonder dat je base meer waard wordt.

Hier kan je zien tegen wie je speelt :+

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 30-09-2014 13:55 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:41:
Graag gedaan, zit nu even rond de 1200 cups ivm de CW die vanavond wordt gestart. Zodra die is gestart ga ik weer richting de 900 DE. Iedere aanval win ik dus je gaat ook zo omhoog.

Succes met het harken :)
Thanks! wat me tot nu toe opvalt is dat ik veel below 50k bases tegen kom en af en toe eentje rond de 100k gold. Dus veel skippen maar heb al wel 2 easy targets gehad waar ik makkelijk 200k gold pakte met alleen maar barch.
DE kom ik echt totaal niet tegen?? ( puur ongeluk i guess ) maar ik ga hier lekker rond blijven hangen.. en me DE naar 40k laten stromen door me pompje en dan onder tussen me muren uppen ( wil even alles paars hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Is geen ongeluk.. Hoe lager je zit hoe minder DE je vindt.
Rond de 1700 waar ik momenteel zit vind ik vaak 500 tot 1000 DE (en alles hier tussen). Toen ik op Master zag (2600 - 2700) vond ik bijna alleen maar 2200+ DE, minimaal dus ruim 2k DE.

Let op: Dit is ongeveer het minimum wat ik vind naast leuke loot. Soms is het 3x zoveel, soms wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Versteegrob schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:39:
Qua DE is het iets minder echt nog vaak zat 500 a 1000DE.
Famous mijn stukje over DE is naar aanleiding van het bericht van Versteegrob. Ik begrijp dat de hoge DE loots in de hogere cup range zitten. Maar de 500 a 1000DE was ik nog niet tegen gekomen waar hij op doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:36
Famous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:54:
[...]

Tjezus, zijn die gasten regelrecht uit bollywood komen rollen ofzo?

In dit soort gevallen mis ik een stukje clan to clan chat tijdens CW. Waarschijnlijk gaat dat vol zitten met flames, trolls en ander gezeik maar in dit geval zou het me dat wel waard zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Famous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:54:
[...]

http://www.reddit.com/r/C..._wars_a_complete_summary/
Clan wars matchmaking matches clans based on the strength of their members. Unlike multiplayer battles, trophies have no influence in determining your clan wars opponent. After an opposing clan is found, the war immediately starts. There’s no “nexting” in clan wars matchmaking.

Strength is based on each member’s attacking power (troops, army camp capacity, spells and heroes) and defensive strength (defense buildings, walls, traps and heroes). Different layouts and base designs do not affect strength. The only way a member’s strength can be changed is if they upgrade their troops, defenses, spells, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dan hebben ze dit in elk geval aangepast :/
Raar dat ze dit gedaan hebben gezien ze in het begin van de update redelijk duidelijk waren dat muren niet meetelde. Ben wel erg benieuwd hoe ze de berekening maken en hoeveel bepaalde dingen (zoals inferno's en heroes) meetellen hierin. Maar gezien dit nog steeds niet goed werkt zullen we hier voorlopig wel niet achter komen.

Zal dit ook even in het TWK3 topic plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Volgens mij is dit sinds het begin, maar wat ik me afvraag is of dit geld voor match making of alleen voor waar je terecht komt in je clan rating (dus match making op basis van defence zonder muren).

Ik ga nog eens rond kijken of ik er meer over vind.

Wat we misschien zouden kunnen doen tussen Tweakers2 en 3 is op het moment dat er een clan war is dat de mensen tijdelijk tussen beide clans kunnen switchen, wij doen een war op vrijdag, wie niet mee wilt doen kan dan naar tweakers 3 en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:48:
Volgens mij is dit sinds het begin, maar wat ik me afvraag is of dit geld voor match making of alleen voor waar je terecht komt in je clan rating (dus match making op basis van defence zonder muren).

Ik ga nog eens rond kijken of ik er meer over vind.

Wat we misschien zouden kunnen doen tussen Tweakers2 en 3 is op het moment dat er een clan war is dat de mensen tijdelijk tussen beide clans kunnen switchen, wij doen een war op vrijdag, wie niet mee wilt doen kan dan naar tweakers 3 en vice versa
Het lijkt mij dan dat het ook meegenomen wordt in de match making voor het zoeken van een tegenstander. Dit verklaard direct waarom wij vaak 5 tot 8 TH10's tegen ons krijgen met inferno's.

Dat laatste zou kunnen echter starten wij om 10 uur 's ochtends op zaterdag de CW. Weet niet om hoeveel mensen dit eventueel gaat maar wij zitten op 49 members. Volgens mij kan je dan net zo goed even 10 minuten uit de clan en daarna weer joinen.
Denk alleen dat beide clans geen zin hebben dat mensen continu switchen van clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys 'nd gals!

Ik heb net een verzoek toegestuurd om te joinen. Mijn naam in game is Master Chief, level 73 en bijna alles troepen gemaxed in th8 (alleen goblins nog niet)

Misschien tot in game guys!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 12-09 16:35
Sorry dat ik mijn aanvallen niet gebruikt heb tijdens de cw, ik heb geprobeerd maar uiteindelijk is het toch niet gelukt om een gaatje te vinden. Ik was me eigenlijk ook vergeten afmelden op voorhand. Ik zit namelijk midden in een verhuis en heb eigenlijk geen tijd gehad (mijn prioriteiten liggen nu ook niet bij CoC ;) ). Gelukkig zijn we nu aan het afronden en zal ik de volgende war zeker en vast terug van de partij zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Glenn, ik heb al een aantal keer via de chat gevraagd waarom je je bommen etc niet plaatst in je CW base. Je reageert nooit en al een aantal CW's staan die bommen aan de zijkant. Tegen hog aanvallen zijn die giant bombs erg belangrijk. Misschien kun je de chat iets beter in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 12-09 16:35
Sorry, heb de laatste tijd weinig tijd gehad om te spelen, laat staan de chat te lezen. Bij de volgende clanwar ga ik mijn basis proberen te verbouwen, iemand een goede layout voor een th9? Ik heb ondertussen ook al mijn 2de xbow beschikbaar.

Eigenlijk heb ik ook nog een vraagje over die bommen, moet je die dan ook in je cw basis activeren of staan die standaard actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Die staan standaard actief maar als er nieuwe gebouwen bijkomen moet je die er wel handmatig inzetten, qua basis, voor de clan war is het beste een eigen basis te zoeken die niet teveel op de basissen lijkt die al bestaan (als er 1 x 3 sterren word gehaald op een bepaalde basis is het makkelijk hetzelfde te doen op andere basissen), farm base kan je die van mij of Craven overnemen die werkt vrij goed :)

Welkom terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip- Recruiten voor je clan is in dit topic niet toegestaan.

[ Voor 106% gewijzigd door koku op 08-10-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik ben bezig om de aanvallen van de afgelopen war te bekijken en ik zie toch wel wat draken aanvallen die geen 3 sterren halen op een th8 of lagere base. Waar het vaak fout gaat is dat men de draken zonder na te denken dropt en ze vervolgens met rage spells helpt om de base te slopen. Sommige gebruiken ook 3 lightning spells om een AA uit te schakelen maar die aanvallen gaan soms ook niet helemaal goed.

Daarom hieronder wat guide's die je bijna 100% zekerheid geeft om 3 sterren met draken te halen op een th8 of lagere base.

De eerste die ik wil laten zien is een combinatie van Draken en Ballonnen
http://youtu.be/jYu5LpAs1vs?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

Deze aanval heb ik zelf ook een paar keer gebruikt en werkt erg erg goed. Het enige probleem wat je hiermee wel hebt is dat je Level6 ballonnen in je CC moet hebben. Gelukkig zijn er genoeg mensen in de clan die ze hebben dus als je de bovenstaande aanval gaat gebruiken vraag dan om die level 6 ballonnen. De aanval komt er in het kort op neer dat je eerst met 3 lightning spells 1 van de AA's uitschakeld. Vervolgens drop je een paar draken in de buurt van de andere AA. Zodra die AA op je draken begint te schieten drop je de 8 ballonnen die je zelf had meegenomen. Deze ballonnen zullen als het goed is direct naar de AA vliegen en niet geraakt worden door de AA omdat die nog steeds op de draken aan het schieten is. Zodra de laatste AA op een van de draken begint te schieten drop je je CC met Level6 ballonnen. Deze zullen als het goed gaat direct naar de AA gaan en daarna kan je achterover gaan zitten en kijken hoe de base gesloopt wordt.

Bij de onderstaande video's wordt bijna dezelfde tactiek gebruikt.
http://youtu.be/sS6d8cKA9gc?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

http://youtu.be/A9dg9Dad9_4?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

http://youtu.be/5j9s_RaAVao?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

De onderstaande aanval werkt iets anders.
http://youtu.be/1GxeCLzI-90

Bij deze tactiek zorg je er voor dat je met een paar draken een tunnel maakt voor de rest van de draken en je CC level6 ballonnen. Vooral dat laatste is erg belangrijk. Je wilt er met deze tacktiek voor zorgen dat de ballonnen nergens anders naar toe kunnen dan naar het midden van de base waar de AA staan.

Ik hoop dat men de tijd neemt om deze aanvallen te bekijken en er gebruik van maakt als je met draken gaat aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budo79
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-09-2016
Zoals gevraagd hier nogmaals mijn nickname op het forum Dragonkai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Bushmaster, ik heb ingame al een bericht gestuurd maar ik zet hem hier ook nog even neer. We zijn niet tevreden over je aanvallen in de clanwars en hebben je bij deze een waarschuwing gegeven. Verbeter je aanval de aankomende war anders zullen we je helaas moeten kicken.

Als je twijfelt over een aanval vraag dan om hulp, er zijn altijd wel mensen online die willen helpen. Andere hebben dit ook al gedaan en dat werkt vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Mijn naam in game is Batumulia.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Mijn ingame naam is Rendier.
Maar dat mag niet zoveel verbazing opwekken.

Heb de filmpjes even doorgekeken, zelf heb ik geen hoge lvl ballonnen dus ik blijf aanvallen met full draak.
Is het handig om 100% draak te hebben, of nog steeds wat troepen om ervoor te zorgen dat de flankgebouwtjes kapot gaan zodat je draken meer centreren?

Als vooral de middenklasse/onderkant van de clan 3 ster haalt kunnen makkelijk cwtjes winnen mensen!

Mooi werk superkneus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Rendiertje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:34:
Mijn ingame naam is Rendier.
Maar dat mag niet zoveel verbazing opwekken.

Heb de filmpjes even doorgekeken, zelf heb ik geen hoge lvl ballonnen dus ik blijf aanvallen met full draak.
Is het handig om 100% draak te hebben, of nog steeds wat troepen om ervoor te zorgen dat de flankgebouwtjes kapot gaan zodat je draken meer centreren?

Als vooral de middenklasse/onderkant van de clan 3 ster haalt kunnen makkelijk cwtjes winnen mensen!

Mooi werk superkneus!
Rendier als de base het toe laat dan zou ik de eerste aanval gebruiken. Die heb ik zelf ook een paar keer gebruikt en die werkt erg erg goed. Je moet dan wel level6 ballonnen in je CC hebben maar er zijn aardig wat mensen die die hebben. Je eigen ballonnen mogen best wat lager kwa level zijn. Als het goed is schiet de AA op je draken en worden je ballonnen niet gebruikt.

Misschien een idee om hem eerst buiten de cw te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hier toevallig iemand clanloos die voor 9 uur [GnL] wil joinen voor clanwar zaterdag avond? We komen 1p te kort nu dus ben op zoek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Helaas, wij zitten dan in de war. Anders had ik wel ff gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, sinds vandaag draakje naar lvl 2 dus denk dat ik nu wel goed kan scoren!
Doe mijn best!

Greetz Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Bushmaster, ik heb vanochtend jou tegenstander met wat andere al even besproken in de chat. Wij denken dat een giant aanval hier niet goed gaat werken omdat deze base allemaal kleine kamers heeft en de giants dus veel muren zullen tegenkomen. Daarom lijkt het ons het beste als je een draken / ballonnen aanval doet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KCZLjHy.jpg
Leger:
8 draken
8 ballonnen
CC vol met Level 6 ballonnen (level 5 kan denk ik ook)
3 bliksem spreuken

Drop eerst 3 bliksem spreuken op zijn meest rechter AA om die uit te schakelen (L) (zoom in om te voorkomen dat je de bliksem niet goed gooid)
Drop nu je king (K) en 1 draak (D1) om zijn gebouwen buiten zijn base te slopen.
Als zijn bouwkeet, elixerpomp en 4 mijnen gesloopt zijn drop je de rest van de draken. (D2)
Zodra zijn onderste AA jou draken aanvalt drop je je 8 ballonnen (B1). Deze mag je nog iets meer naar links droppen om er zeker van te zijn dat ze naar zijn archertower gaan en niet naar zijn canon en mortier aan de rechterkant.
Zodra zijn bovenste AA jou draken aanvalt drop je je CC ballonnen. Deze zullen eerst naar zijn archertower gaan maar daarna naar zijn AA.

Je draken (en waarschijnlijk je ballonnen ook) zijn nog niet goed geupgrade maar ik denk dat deze aanval wel gaat werken.

Als iemand denkt dat hij het beter anders kan doen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Lijkt mij een goede tactiek voor deze tegenstander. Ben benieuwd hoe het uitpakt. Het goed gooien van je bliksem spells is wel bepalend, dus succes alvast, TheBushmaster :)

[ Voor 21% gewijzigd door koku op 11-10-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 21:13
Om mijn ballon drama van vorige keer te voorkomen heb ik mijn aanvalplan uitgetekend. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CbF5pDP.jpg

Troep samenstelling:
6x dragon lvl3
16 x balloon lvl6
10 wallbreakers

cc : healer voor king/queen? of draak?
spells: 2x rage 2x heal

- Ik ga eerst 1 draak aan de linkerkant uitzetten, zodra air defence gaat schieten
- dan zal ik mijn ballonnen neerzetten
- rage spell om sneller naar de air defence te gaan.
- Daarna hetzelfde aan de rechterkant.
- zodra air defence stuk zijn zet ik de overige draken neer.
- als de kust veilig is zal ik de muurbreakers neerzetten
en dan de king en queen hopelijk naar de center gaan om de town hall kapot te maken.

Hebben jullie nog tips voor mij? zijn 16 ballonnen genoeg om die lvl3 x-box uit te schakelen?

- mijn hogs zijn nog lvl1 dus denk niet dat het gaat lukken om die te gebruiken voor air defence, ze gaan momenteel naar lvl2 maar zijn nog niet klaar voor cw.

Weet niet of ik vandaag tijd heb om aan te vallen, maar morgen zeker wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Wstreet op 11-10-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
waarom pak je zijn AA niet met hogs is veel makkelijker. Er staan geen wizzards in de buurt van zijn AA dus waarschijnlijk hoef je je hogs niet eens te healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Spannend tot de laatste seconden mensen!

Maar gewonnen! *O* *O* *O* *O* *O*
Het aanvalpercentage is wat mij betreft complimenten waard!
Als we dit erin houden gaan we zeker nog vele cw's winnen! d:)b :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rendiertje schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:57:

was leuk, zo'n spannend einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rendiertje schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:57:

Altijd leuk als het tot de laatste seconde spannend is!
Zeker als de clan een beetje online is, lekker chaotisch op de chat, heerlijk.

Gefeliciteerd met de overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
De afgelopen war was een hele spannende. We stonden een hele tijd achter maar door goed optreden van de hele clan hebben we op het nippertje kunnen winnen. Deze war heeft laten zien dat we alle aanvallen hard nodig hebben. Daarom verwacht ik ook van de mensen die mee doen met de war dat ze beide aanvallen gebruiken.

Dit is dan ook de rede dat ik Dmytrius een kick heb gegeven. Misschien ben ik iets te hard geweest en had ik hem eerst moeten waarschuwen maar hij was even online, heeft om cw troepen gevraagd maar heeft er vervolgens niets mee gedaan. We stonden op dat moment nog achter en ik was bang dat we weer een war zouden verliezen doordat er geen 100% inzet was. Ik heb toen de afgelopen wars van hem bekeken en besloten om hem meteen een kick te geven.

Slinkingant krijgt bij deze een waarschuwing. Jij hebt 1 aanval gedaan maar dat was er een die echt niet kan. Met level3 hogs een max th9 aanvallen en dan ook nog goblins in je army meenemen dat klopt gewoon niet. Dit kwam bij mij over als even snel een aanval doen zodat men tevreden is. Van jou heb ik ook de resultaten van de afgelopen wars bekeken en het valt mij op dat je vaker maar 1 aanval doet. Dus vandaar de waarschuwing.

Dan over de war. We hadden een tegenstander met 3 th10's terwijl onze th10 deze war niet mee deed. We hebben een aantal aanvallen op de th10's geprobeerd maar deze faalde allemaal. Ik denk dat we dit dus ook niet meer moeten doen. Een th10 moeten we alleen aanvallen als iemand freezespells voor de inferno's heeft. Als er echt nergens anders meer sterren te pakken zijn dan kunnen we het natuurlijk wel overwegen.

Deze war was het ook onduidelijk of we nou wel of niet zouden spiegelen. Ja, spiegelen is bij de eerste aanval gebruikelijk. Sta jij op plek 30 dan val je ook nr30 van de tegenstander aan. Sta je op plek 10 dan val je nr10 van de tegenstander aan. Etc. Als je nou denkt dat je die tegenstander niet kan pakken dan mag je natuurlijk een andere tegenstander uitkiezen maar overleg dit dan wel even met de persoon die deze tegenstander eigenlijk zou moeten aanvallen. Als je denkt dat je een hogere tegenstander kan pakken dan is dat natuurlijk mooi maar overleg dat dan ook even met je clangenoot. Laten we ook afspreken dat we max 5 boven of 5 onder je eigenlijk level aanvallen. Dit is om te voorkomen dat de mensen die lager staan niemand meer kunnen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In game naam is: Master Chief, wil wel meedoen met de volgende CW!? ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn ingame naam is gnauw en dat is ook me tweakers naam, lekker makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SuperKneus schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:28:
De afgelopen war was een hele spannende. We stonden een hele tijd achter maar door goed optreden van de hele clan hebben we op het nippertje kunnen winnen. Deze war heeft laten zien dat we alle aanvallen hard nodig hebben. Daarom verwacht ik ook van de mensen die mee doen met de war dat ze beide aanvallen gebruiken.

Dit is dan ook de rede dat ik Dmytrius een kick heb gegeven. Misschien ben ik iets te hard geweest en had ik hem eerst moeten waarschuwen maar hij was even online, heeft om cw troepen gevraagd maar heeft er vervolgens niets mee gedaan. We stonden op dat moment nog achter en ik was bang dat we weer een war zouden verliezen doordat er geen 100% inzet was. Ik heb toen de afgelopen wars van hem bekeken en besloten om hem meteen een kick te geven.

Slinkingant krijgt bij deze een waarschuwing. Jij hebt 1 aanval gedaan maar dat was er een die echt niet kan. Met level3 hogs een max th9 aanvallen en dan ook nog goblins in je army meenemen dat klopt gewoon niet. Dit kwam bij mij over als even snel een aanval doen zodat men tevreden is. Van jou heb ik ook de resultaten van de afgelopen wars bekeken en het valt mij op dat je vaker maar 1 aanval doet. Dus vandaar de waarschuwing.

Dan over de war. We hadden een tegenstander met 3 th10's terwijl onze th10 deze war niet mee deed. We hebben een aantal aanvallen op de th10's geprobeerd maar deze faalde allemaal. Ik denk dat we dit dus ook niet meer moeten doen. Een th10 moeten we alleen aanvallen als iemand freezespells voor de inferno's heeft. Als er echt nergens anders meer sterren te pakken zijn dan kunnen we het natuurlijk wel overwegen.

Deze war was het ook onduidelijk of we nou wel of niet zouden spiegelen. Ja, spiegelen is bij de eerste aanval gebruikelijk. Sta jij op plek 30 dan val je ook nr30 van de tegenstander aan. Sta je op plek 10 dan val je nr10 van de tegenstander aan. Etc. Als je nou denkt dat je die tegenstander niet kan pakken dan mag je natuurlijk een andere tegenstander uitkiezen maar overleg dit dan wel even met de persoon die deze tegenstander eigenlijk zou moeten aanvallen. Als je denkt dat je een hogere tegenstander kan pakken dan is dat natuurlijk mooi maar overleg dat dan ook even met je clangenoot. Laten we ook afspreken dat we max 5 boven of 5 onder je eigenlijk level aanvallen. Dit is om te voorkomen dat de mensen die lager staan niemand meer kunnen aanvallen.
Prima besluit zo als ik het lees, mensen die niet aanvallen en wel bljven zitten is nooit goed voor de clan. Daar krijg je scheve gezichten van dus kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-twizzie in game name Twizzie of E-twizzie

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:59:
E-twizzie in game name Twizzie of E-twizzie

alvast bedankt
Ik heb je erin gezet :) Voor als het in de ingame dm of in de chat ontgaan is. We ergeren er ons als leiding aan dat we een dm willen sturen met tips/waarschuwing(en) dat we de forumnamen van coc-ers niet (meer) weten. Daarom moet iedereen die in deze clan zit, kijken of die persoon in kwestie in de beginpost (pagina 1, 1e bericht tabel) er in staat. Als je er niet tussen staat graag voor aanstaande vrijdag middag een dm sturen naar mij of op het forum hier een bericht achterlaten. (Als je dat niet doet moeten we je helaas vrijdag 17:00 kicken uit de clan, bij deze gewaarschuwd)

Edit: We missen er nog zeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Hi all,

Ik speel momenteel een paar maanden CoC. De eerste game die ik ook echt 'speel' op een android device. Ben sowieso elke dag actief tenzij druk met school o.i.d. Zit bijna al vanaf de start in de zelfde clan c.q. speel met dezelfde mensen. Echter de laatste tijd is het niemand meer zo actief qua chat en donaties, en op cw-dagen verzuimen enkelen nog wel eens. Dit is jammer maar ergeren doe ik me er niet aan, ik speel puur voor de fun.

Nu kwam ik dit forum tegen en even snel doorheen gescrold. Het verbaasd me hoe fanatiek mensen hier zijn! Echter ben ik niet zo fanatiek met spreadsheets en zo. Maar ben toch wel benieuwd wat exact de eisen zijn bij Tweakers en of het ook een leuke en gezellige clan is.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Aantal eisen zijn er: 1400 cups en level 4 troops. En dat je beide aanvallen doet in de CW. Elke vrijdag start om 17.00 een CW. Als je geen tijd hebt kun je voor vrijdag 17.00 uur tijdelijk de clan verlaten totdat er een match gevonden. Als je meedoet met de CW dan wordt verwacht dat je twee aanvallen doet.
Niet iedereen is even actief / fanatiek. Daar zit onderling verschil tussen. Voor de rest is het gezellig in de chat en je clan castle zit in no time vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
We hielden trouwens eerst min level4 troops aan maar dan is het verschil met de rest wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Hier nogmaals de winnende aanval van deze super spannende clan war

[YouTube: http://youtu.be/r98-GlIg3zs]

[ Voor 20% gewijzigd door Steevo_S op 13-10-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
*kuch!* *kuch!* Ego!!!!!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Koku, pas je text ff aan, we houden toch level4 units aan als eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
koku schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:21:
Aantal eisen zijn er: 1400 cups en level 5 troops. En dat je beide aanvallen doet in de CW. Elke vrijdag start om 17.00 een CW. Als je geen tijd hebt kun je voor vrijdag 17.00 uur tijdelijk de clan verlaten totdat er een match gevonden. Als je meedoet met de CW dan wordt verwacht dat je twee aanvallen doet.
Niet iedereen is even actief / fanatiek. Daar zit onderling verschil tussen. Voor de rest is het gezellig in de chat en je clan castle zit in no time vol.
Waarom is het aantal cups een eis? Zegt toch helemaal niks? Ben TH8 en zit op 1000 cups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Aantal cups zegt niet heel veel, maar stelt toch een grens om geen aanmeldingen te krijgen van hele lage levels. Nu is 1400 cups wat aan de hoge kant, dus is nu verlaagd naar 1000 cups. Minimum level troops is naar beneden gezet naar level 4.

Toevallig net een aanmelding gekregen van iemand op lvl 23 van rond de 2000 cups.

[ Voor 22% gewijzigd door koku op 13-10-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, vraagje.

In welke cup range, en eventuele tijd (ochtend/middag/avond) kan je t makkelijkst barchen? Voor TH8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Hangt volledig van je town hall, ik vind het goed te doen op th9 rond de 1900-2100 cups en val vaak in de ochtend aan van 08:30-11:00 en in de avond (vaak na 22:00).

Op TH8 zelfde tijdstippen maar dan rond de 1700-1900 cups, alhoewel ik anderen op verschillende cup ranges zie en ook goeie loot zie binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
<---------- Mijn ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Bedankt Remz :)

[ Voor 199% gewijzigd door Steevo_S op 14-10-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers naam: mitchh1 CoC IGN: Aranomisus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Steevo_S schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:11:
Hangt volledig van je town hall, ik vind het goed te doen op th9 rond de 1900-2100 cups en val vaak in de ochtend aan van 08:30-11:00 en in de avond (vaak na 22:00).

Op TH8 zelfde tijdstippen maar dan rond de 1700-1900 cups, alhoewel ik anderen op verschillende cup ranges zie en ook goeie loot zie binnenhalen.
1700-1900? Nou dat dacht ik niet, in die range krijg je heel TH9 constant op je dak als je meer dan 2mil in je kluizen hebt of 25K DE.

Ik vermaak mij met barch voorlopig prima in 1400-1600 range, sporadisch komt er een TH9 op bezoek welke me plat legt maar aangezien ik mijn DE in het lab heb zitten en muurtjes aan het uppen ben, ben ik meer leeg dan vol.

Tijdstip is heel moeilijk te zeggen je moet er maar net tegen aanlopen, zo ben ik in de ochtend / avond / nacht minimaal 70/80 keer aan t klikken en kom ik niet meer dam 150K dorpen tegen bv. Soms loop je er in de middag na 20/30 keer klikken tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Oke, bedankt voor je reactie. Er zit geen verschil tussen de verschillende Tweakers clans toch?
Zit nu rond de 1200 cups. En heb bijna alle troepen/spells op 4* Moet alleen nog draak en ballon. Verder allles op max voor mijn TH(7). En ga bijna naar 8.

Mijn huidige clan zitten nogal wat 'kinderen'. Zal hier vast en zeker anders zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Er zit wel wat verschil tussen de clans. Zo doen wij 1 Clan War per week (start op vrijdag) en de tweakers.net clan doet er geen. Tweakers 3 doen er geloof ik twee per week. Bij ons zitten iig geen kinderen in de clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Trezzahn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:53:
Oke, bedankt voor je reactie. Er zit geen verschil tussen de verschillende Tweakers clans toch?
Zit nu rond de 1200 cups. En heb bijna alle troepen/spells op 4* Moet alleen nog draak en ballon. Verder allles op max voor mijn TH(7). En ga bijna naar 8.

Mijn huidige clan zitten nogal wat 'kinderen'. Zal hier vast en zeker anders zijn. :)
Trezzahn ik zou zeggen meld je aan dan kan je vrijdag mee doen met de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Gaan we doen! Alleen wel weer fijn die maintenance momenteel.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Ik ben kort in tweakers 3 geweest, leuke gezellige clan overigens, alleen die 2 keer war per week is voor mij wat te veel.

Helemaal geen war vind ik ook nou net weer niets, maar jullie doen 1maal per week war begrijp ik?
Als jullie nog een plekje over hebben, kom ik graag eens op de koffie om eens te kijken of we elkaar bevallen :)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Elke vrijdag om 17:00 starten we de zoektocht naar een tegenstander en sturen van te voren een berichtje met de mededeling wie niet mee kan/wil doen er tijdelijk uit mag en zich als we een tegenstander hebben weer terug in mag komen.

Enige verplichting die wij hebben, het aanvallen is verplicht tijdens clan war, serieus leger (geen barch of mix van alles en nog wat) en het spiegelen (+2/-2) tijdens je eerste aanval.

Donaties kijken we niet na (behalve als je niks doneert maar wel +1000 troepen krijgt) en activiteit in de chat hoeft absoluut niet (wel af en toe het forum checken voor nieuws/updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
klinkt goed steevo, donaties maak ik me geen zorgen om, na 1,5 in tweakers 3 zat ik tegen de 1000 gegeven en 0 ontvangen. komt goed ;)

Forum is dagelijkse bezigheid, dus ook daar zit het wel goed mee.

Ik zal vanavond eens op de koffie komen bij jullie :)

Hebben jullie veel TH10 spelers in de clan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Valt mee, maar wel iemand met de ego van een TH10 sinds de laatste war!

:P

kidding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Steevo, wat bedoel je met spiegelen?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
dat je dezelfde speler aanvalt als je zelf bent, niet dat je als nur 2 hun nr 40 gaat aanvallen oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Op dit moment 1 town hall 10 en flink wat town hall 9's.

Met spiegelen bedoelen we inderdaad dat je als nummer 10 niet hun 30 aanvalt, dat geld alleen voor de eerste aanval en de 2de is wat vrijer (natuurlijk telt het niet dat je een nummer 30 aanvalt die nog niet is aangevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Oh ok. Ja ik zit al een tijdje te denken of ik me misschien moet gaan aanmelden bij jullie, ik zit nu wel bij een gezellige clan, maar ik irriteer me een beetje aan de clanwars, gaat allemaal wat rommelig. Verliezen ook vaak door deze slordigheid. Maar goed die keuze maak ik zelf meestal niet zo snel, jullie merken het vanzelf.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wij proberen wel de CW's te plannen. Maar volgens mij als je bij ons wilt komen heb je zeker de goede instelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Ing: Boefje
Momenteel dus clanloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Zoek ons op via tweakers in de clan search (laatste clan in de lijst) en stuur een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
[tweakers2]
Dus begin met [tweakers en dan zoeken. Kom je ons zo tegen.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste